yup kun je em makkelijk terug vinden bij my active topicsquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:10 schreef dunn0w het volgende:
Terugvindpost?
Ah zoo.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:12 schreef Limprint het volgende:
[..]
yup kun je em makkelijk terug vinden bij my active topics
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:09 schreef De_Hypotheker het volgende:
Hoe doe je die cheerleader?
1 positief puntje aan Maud: ze studeert aan dezelfde universiteit als mijquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Grr.. scheer je weg!
en dat begin stukje waarin ze praat ipv zingt ja.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als je die "Neeeheee neee neeee" dingen van Maud uit Afscheid niet meetelt was het toch wel een goed optreden..
Khoop het voor je.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:22 schreef -moi- het volgende:
[..]
1 positief puntje aan Maud: ze studeert aan dezelfde universiteit als mijmisschien kom ik d'r ooit nog wel tegen
![]()
Ze kan wel zingen, best mooi ook, maar hoger en lager dan 1 toon zit er helaas niet in.. Ze is erg saai en daarom gaat ze NIET winnen..quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:24 schreef BB-King het volgende:
Ze kan niet zingen.
idd, maar ik denk dat ze dat nog wel kan ontwikkelen...quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ze kan wel zingen, best mooi ook, maar hoger en lager dan 1 toon zit er helaas niet in.. Ze is erg saai en daarom gaat ze NIET winnen..
Ligt eraan wat je onder saai verstaat..quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ze kan wel zingen, best mooi ook, maar hoger en lager dan 1 toon zit er helaas niet in.. Ze is erg saai en daarom gaat ze NIET winnen..
... waar het nu te laat voor is om idols te winnen.. en haar tegenstand is beter..quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:28 schreef -moi- het volgende:
[..]
idd, maar ik denk dat ze dat nog wel kan ontwikkelen...
weinig spectaculairs, na 5 minuten val je in slaap..quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:29 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder saai verstaat..
Als je niet hysterisch en niet overdreven blij onder saai verstaat dan wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |