quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
wat wil je ook met zulke hulptroepen in het topic met de mooiste OP van FOKquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:10 schreef HAL9000S het volgende:
Topictitel heeft toch wel redelijk betrekking om mij [afbeelding]
al gedaan, hives heeft gewoon niet de nieuwste versie gepaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
pleur deel 25 eens in de OP
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:10 schreef The_Hives het volgende:
SD de link van de veranderingen in de OP is dood
download mirc op www.mirc.com en voeg me toe via msn (maarten123@hotmail.com)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:15 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ben irc newbie...enlighten me...
of tik irc.fok.nl in je browserbalk, zeg ja tegen het java applet, tick in het kanaal #fokhattrick, in het kanaal erboven je nick, en je bent er ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
download mirc op www.mirc.com en voeg me toe via msn (maarten123@hotmail.com)
dan leg ik je alles uit
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:36 schreef R_B het volgende:
Ik ben ook weer vd partij![]()
damn, ik wilde bijna vragen waaromquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:53 schreef nicomart het volgende:
jaja ik ben al bijna bekend![]()
Wat een leugenaars! Ik had zaterdag maar 6500 bezoekers!quote:your arena may be too small 20000 plaatsen
the current size is 17% smaller than the average for your current(!) fanclubsize 806 and supporters mood
with a proper stadium you could earn approximately 28905 ¤ more at a sold out homematch.
please refer to the arenasizer for further studies.
Zeker!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:36 schreef qyn het volgende:
MadKow, leuke speler! Maar err, gaat die morgen meespelen?
Aww ... Zie ik daar weer een 7-0 verlies aankomenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:41 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Zeker!![]()
ik zei zuupenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:01 schreef sir_dalord het volgende:
qyn, wanneer gaan we zuupen?
en jd en madkow natuurlijk ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:01 schreef sir_dalord het volgende:
Zuupen :')quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:01 schreef sir_dalord het volgende:
zitten we alles af te spreken, bier is al besteld en de vrouwen zijn afgezegd, meneer zit mee te lurken en komt nu pas dat hij niet kanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
NEE
zondag niet
gehehequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
FF offtopicAls het mag van The Hives
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee, ik lurkte niet mee...
Zag het net pas...
En heb al een maand van te voren aangekondigd dat ik er gvd 2x niet ben op zondag... achter elkaar nog wel... en er ook bij vermeld dat dat aanstaande zondag is...
en jij denkt echt dat wij dingen 2 maanden kunnen onthoudenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
En heb al een maand van te voren aangekondigd dat ik er gvd 2x niet ben op zondag... achter elkaar nog wel... en er ook bij vermeld dat dat aanstaande zondag is...
je hebt gelijk, dat komt door mijn groeiende affectie jegens hattrickfokkersquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ja [afbeelding]
Niet zo happen, allemaal
Dat had ik nou vorige week ook al toen ik wel even op een verdediger van een vriend van me zou biedenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
slecht nieuws van het front: niemand heeft meer op pekel zijn verdediger geboden dus nu zit ik er mee opgescheept
Papedoulopuos?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:58 schreef DaMadKow het volgende:
Een speler met mijn achternaam ga ik niet vinden vrees ik
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:45 schreef Johan-Derksen het volgende:
Volgens Hattrick.org heb je geen spelers met goed leiderschap
thxquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
Persoonlijke gegevens
Voornaam: aad
Achternaam: naad
Leuk profiel heb je
4.5 ster haalt of haalde?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:24 schreef devv05 het volgende:
Iemand nog een ervaren middenvelder nodig die 4,5 ster haalt?
Nog 20 minuten te gaan tot deadline en nog niet geboden.. Slecht 950k en hij is al van jou![]()
Kenneth Hermans (7130852)
Tot aan hun 30e worden ze alleen maar beter ivm ervaring enzo.. Dus die 4.5 ster haalt ie in optimale vorm nog welquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:33 schreef qyn het volgende:
[..]
4.5 ster haalt of haalde?.. Hij komt over alsof ie z'n beste tijd al gehad heeft, op z'n 29e enzo
..
Whoo hoo, vandaag 3-2 gewonnen van MadKow.. En mag tegen Keano in de Fok!Cup, als het goed is
Tweede, je hebt evengoed nog 6 wissels en dat is zat.. Zoveel spelers is nutteloos en kost alleen maar geld. Zorg wel dat je optimaal traint want daarmee verdien je uiteindelijk het grote geld.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:34 schreef R_B het volgende:
ff een vraag aan jullie, als je kon kiezen tussen:
22 spelers waarvan je elke week 2 teams kunt opstellen, waarbij je net quitte draait....
17 spelers waarmee je dus elke week iets meer winst maakt, maar waarvoor je dus elke week een aantal goeie basis-spelers zult moeten opstellen met de risico's van blessures...waardoor je dus het risico hebt om uit de comp. te vliegen etc etc etc....
5 spelers verschil, dan praat je over (in divisie < VII) 5 x 700 = 3500 euro ..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:34 schreef R_B het volgende:
ff een vraag aan jullie, als je kon kiezen tussen:
22 spelers waarvan je elke week 2 teams kunt opstellen, waarbij je net quitte draait....
17 spelers waarmee je dus elke week iets meer winst maakt, maar waarvoor je dus elke week een aantal goeie basis-spelers zult moeten opstellen met de risico's van blessures...waardoor je dus het risico hebt om uit de comp. te vliegen etc etc etc....
Ik wil niet zeuren hoor... maar uhh.... ik zou hem niet willen....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:03 schreef ScudRaket het volgende:
Heb een nieuwe speler gekocht:
TSI = 610 , 21 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
nu al 3 sterren, bij de vorige werkgever kon hij 3,5 ster halen![]()
Kostte 123.000
Tis meer als een vaste verdediger. Jonge gasten heb ik genoeg, ik wacht totdat die het niveau van deze hebbenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:45 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren hoor... maar uhh.... ik zou hem niet willen....
Te oud voor een echte trainee en helemaal geen bijstats...
Tja...
Ga dr voor! Nog 2 minuten!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:19 schreef R_B het volgende:
Dat is niet duur..
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:43 schreef pekel het volgende:
m'n beste middenvelder ligt er voor 2 weken uit..
hoe oud is ie pekel?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:43 schreef pekel het volgende:
leuk...nu kan ik een middenvelder kopen, m'n beste middenvelder ligt er voor 2 weken uit..
Who needs bijstats voor een centr. verdediger?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:45 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Tja...
Heb ik dit weerquote:Een pas gekochte speler begon niet al te goed bij je club. De teamgeest zakte toen bleek dat hij niet goed met de rest van het team kon opschieten.
wie wil er nou bijstats voor een centrale verdediger, indien je met 1 verdediger achterin centraal speelt?! Dat is pas geldverspilling....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:45 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Tja...
Heb m niet eens centraal staan als hij speelt. Toch speelt hij gewoon 3 sterrenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wie wil er nou bijstats voor een centrale verdediger, indien je met 1 verdediger achterin centraal speelt?! Dat is pas geldverspilling....![]()
Jezus man, dit is de nachtmerrie van elke Hattrick-er.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:13 schreef Vision het volgende:
de mensen op irc hebben me gisteren al wel zien vloeken. mijn tegenstander speelde met 11 zlatans
mijn spits 4 weken geblesseerd (basisspeler, maar heb ik een adequate vervanger voor)
mijn winger 3 weken geblesseerd geblesseerd (speelde tijdelijk met mijn b-team mee door zijn extreem lage vorm, speelt voorlopig dus helemaal niet).
mijn trianee 1 week geblesseerd maar kan wel trainen.
fijne wedstrijd. Ik ga nu mijn b elftal aanvullen met spelers met allemaal rampzalig als stats. kost me iets meer loon, maar dit gaat me dus echt niet meer gebeuren
Ok. Weer wat geleerd. Gelukkig heb ik nog niet het idee dat ik ben uitgeleerd in Hattrick-land...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wie wil er nou bijstats voor een centrale verdediger, indien je met 1 verdediger achterin centraal speelt?! Dat is pas geldverspilling....![]()
Staat genoteerd, volgende keer doe ik het wel goedquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:28 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Who needs bijstats voor een centr. verdediger?
Stap in de teletijdsmachine van professor Barabas of ga met Michael J. Fox back to the future en kijk of je daar iets ongedaan kan maken? Tis maar een ideequote:Op donderdag 26 augustus 2004 07:56 schreef DaMadKow het volgende:
Ik kom er net achter dat ik deze week één van mijn trainees ben vergeten op te stellen![]()
idd. ik had liever die trainee er voor 50 weken uit gehad dan die 2 basis spelers voor 3 en 4quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:25 schreef Johan-Derksen het volgende:
Jezus man, dit is de nachtmerrie van elke Hattrick-er.
Gelukkig kan de trainee nog trainen, maar dan is ook alles gezegd.
ik...... puur voor het verdedigen maakt het niet uit. Maar ik merk bij mijn eigen verdedigers dat als de PM stijgt hun prestaties in het veld toch ook iets stijgen. Nu zal ik sowieso niet naar PM kijken als ik een verdediger koop maar hij moet voor mij toch wel minimaal matig passen en\of vleugelspel hebben!! Wil gewoon complete voetballers in mijn team!! geen materazzi's!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:28 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Who needs bijstats voor een centr. verdediger?
Noem je dat veel??quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:15 schreef R_B het volgende:
Het gaat lekker:
26-08-2004 Je fanclub heeft er 5 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 150 ¤ op voor de clubkas.
In 1 week 10 nieuwe supporters...
als je net een team hebt mag je blij zijn met het aantal van R_B. Zeker in de IXquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:45 schreef Thije het volgende:
[..]
Noem je dat veel??
Ik krijg er in de IV. per week meestal 14 ą 16 bij.
Hoe hoger je komt hoe minder supporters je erbij krijgt hoor.. Het zal dus niet vreemd zijn wanneer je er in de IX. Per week 26 bij krijgt.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als je net een team hebt mag je blij zijn met het aantal van R_B. Zeker in de IX
ik heb 3 fysio's in dienst. en wat bedoel je met je training er op afstellen?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:41 schreef devv05 het volgende:
Ik heb volgens mij de afgelopen 2 seizoenen misschien 2 a 3 blessures gehad.. En dan maximaal 2/3 weken ofzo.. Genoeg fysiotherapeuten en je training goed afstellen daarop speelt ook een grote rol.
Ik heb leuke reeksen gehad in de VIII maar 10 per week was het max.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:47 schreef Thije het volgende:
[..]
Hoe hoger je komt hoe minder supporters je erbij krijgt hoor.. Het zal dus niet vreemd zijn wanneer je er in de IX. Per week 26 bij krijgt.
(dan moet je natuurlijk wel een leuke reeks hebben)
mmm, ik heb in die periode dus wel 26 gehaald p/week..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik heb leuke reeksen gehad in de VIII maar 10 per week was het max.
ik denk hetquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:51 schreef Thije het volgende:
[..]
mmm, ik heb in die periode dus wel 26 gehaald p/week..
Had ik zeker geluk
psvérs eerder, heb je gezien hoeveel er gister in dat stadion zatenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:58 schreef Gabberhead het volgende:
Afgelopen week 16 erbij gekregen in VI.. Zit eindelijk weer boven de 1300 man harde kern
Et zijn ook net Ajacieden, die successupporters van mij
Die geblesseerde? 29...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hoe oud is ie pekel?
dat zeg ikquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:45 schreef R_B het volgende:
VIII heb ik pas 2 wedstrijden achtereen gewonnen..
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als je net een team hebt mag je blij zijn met het aantal van R_B. Zeker in de IX
ik train op 100% met 2 fysiotherapeuten en heb ook vrijwel nooit blessures, maar ben dan ook nog maar 10 weken bezig.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:13 schreef devv05 het volgende:
Ik bedoelde met training erop afstellen, dat je de intensiteit niet te hoog zet.. Er was een regel voor dat je boven de 91% voor elk procent een fysiotherapeut moest hebben ofzo? Weet niet precies meer.. Ik train iig op 97% met 8 fysiotherapeuten en heb vrijwel nooit blessures.
Dan heb je geluk gehad, maar neem je wel een groot risico.. Zeker als je team een slechte vorm heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:33 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik train op 100% met 2 fysiotherapeuten en heb ook vrijwel nooit blessures, maar ben dan ook nog maar 10 weken bezig.
Maar wat nou als het een aangenaam persoon isquote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:49 schreef REFUSED het volgende:
meest waarschijnlijke door een te lage agreeability
dit is bijvoorbeeld nasty / controversial (gemeen/controversieel)
Inderdaad temparentvol dus, vind ik het toch wel dom dat de teamgeest met zo'n speler toch zaktquote:Robbert Sietsma (39466377)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
vandaar de term ajax publiek zekerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:13 schreef devv05 het volgende:
psvérs eerder, heb je gezien hoeveel er gister in dat stadion zaten
Sja ze moeten ergens over zeiken als je de beste bentquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:17 schreef Vision het volgende:
[..]
vandaar de term ajax publiek zeker
Ik doe het al seizoenen lang zo, en ik heb ook niet vaak blessures hoor. Gaat primaquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad, maar neem je wel een groot risico.. Zeker als je team een slechte vorm heeft.
Je loopt het een keer opquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:18 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ik doe het al seizoenen lang zo, en ik heb ook niet vaak blessures hoor. Gaat prima![]()
Niet zo gek dan.. In theorie zou je met 100% training 9 a 10 fysios moeten hebben.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:55 schreef The_Hives het volgende:
Daar heb ik ook last van. Ik heb best vaak blessures. Train nu op 100% met 2 fysio's.
Per procent boven de 90 heb je één fysio nodig...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:55 schreef The_Hives het volgende:
Daar heb ik ook last van. Ik heb best vaak blessures. Train nu op 100% met 2 fysio's.
Bijstats voor een verdediger kunnen handig zijn. Passen is belangrijk als je counteraanval speelt en verdedigers met hoge playmaking en aanvallend opgestelt geven een flinke boost aan je middenveld. Spelhervatting is altijd handig.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 04:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
is een taktiek...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:40 schreef Tim_G het volgende:
[..]
ik...... puur voor het verdedigen maakt het niet uit. Maar ik merk bij mijn eigen verdedigers dat als de PM stijgt hun prestaties in het veld toch ook iets stijgen. Nu zal ik sowieso niet naar PM kijken als ik een verdediger koop maar hij moet voor mij toch wel minimaal matig passen en\of vleugelspel hebben!! Wil gewoon complete voetballers in mijn team!! geen materazzi's!!![]()
dat is bevestiging van wat ik zeg. ik zeg, als je met maar 1 verdediger speelt heb je deze bijstats niet nodig. Pas als je er 5 hebt kan een boost van je middenveld wel handig zijn, en pas als je er 5 hebt heeft CA spelen nut.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:36 schreef engessa het volgende:
[..]
Bijstats voor een verdediger kunnen handig zijn. Passen is belangrijk als je counteraanval speelt en verdedigers met hoge playmaking en aanvallend opgestelt geven een flinke boost aan je middenveld. Spelhervatting is altijd handig.
Er bestaat in de wereld niet iets als lang geluk hebben. Als iets 'lang' voortduurt, dan moet je je eigen ideeen herzien. Het is bekend dat je met 3 fysio's met gemak op 100 procent kan trainen met soms een blessuretje, dit is geen geluk maar gewoon slimmer dan met 97 prcent 8 fysio's dokken. veel slimmer zelfs...quote:Maar je kunt lang geluk hebben natuurlijk
Niet mee eens, 97 en 100 procent maken qua training nauwelijks verschil, terwijl die 8 fysio's er wel voor zorgen dat je in een seizoen maar een stuk of 3, 4 blessuretjes hebt... Het is uiteindelijk voordeliger lijkt me...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 03:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Het is bekend dat je met 3 fysio's met gemak op 100 procent kan trainen met soms een blessuretje, dit is geen geluk maar gewoon slimmer dan met 97 prcent 8 fysio's dokken. veel slimmer zelfs...
Hoe doe je dat dan? Dit heb ik nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 06:55 schreef DaMadKow het volgende:
Scoren: -1
Gebeurt vanzelf als ze eenmaal oud wordenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Dit heb ik nog nooit gezien.
Tuurlijk kan het maar, het is redelijk zeldzaam toch?
o ja, die playmaking is 30 jaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:45 schreef The_Hives het volgende:
Playmaking +1 (enhet is niet een een trainee)
Experience +1 (mn keeper van disastrous naar wretched)
Vorm +1 (7/-6)
TSI +640 (840/-200) (komt vooral doort erugkomen van blessure)
tja, jammer van de vorm. Die heb ik de komende weken nog nodig
ik denk dat er niks aan te vullen valt jdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dat staat wel een beetje los van elkaar...
Als je def traint zullen je defjes-trainees best wat stijgen, door een seizoen heen.
Maar je mids kunnen ook stijgen of dalen maar niet door middel van training, want die krijgen ze niet...
Raken ze geblesseerd of daalt de vorm (doordat ze bv niet gespeeld hebben) dan kan de TSI dalen... En er is ook zoiets als een random factor die ook een rol speelt, lijkt me..
Wie vult me aan?
Hehe beter...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:22 schreef sir_dalord het volgende:
heb ff een supertraining achter de rug
scoring: +4
vorm +1 (+5/-4)
tsi: +460 (+790/-330)
een spits is van goed naar uitstekend gegaan
bovendien, en dat is een leuk weetje voor JD, hives en HAL, dat de spits die ik deze week gekocht heb ook is gestegendus die staat meteen op de transferlijst. Met een beetje geluk breng ik deze week tussen de 5 en 6 ton in het laatje(daar is die verdediger van pekel bij meegerekend)
alsof jij goed bent in toto'squote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
Voetbalpoules.nl
GODVER DE GODVER DE GODVER...
Ik had 2 accounts zodat ik ook met een andere poule mee kan doen...
Heb ik per ongeluk de verkeerde gewist...
Begin ik weer fijn op 0 punten.
*** zooi.
Lange tijd hetzelfde!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:50 schreef komrad het volgende:
nog even een vraagje, is het handiger elke week van training te veranderen of lange tijd dezelfde training te geven?
hier zit je er naast. Ik heb verdedigers die nu inmiddels PM redelijk of matig hebben doordat ze gewoon ook PM training krijgen. Alleen gaat dit vele malen trager..... gaan seizoenen overheen. Maar ze krijgen weldegelijk PM training.......quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dat staat wel een beetje los van elkaar...
Als je def traint zullen je defjes-trainees best wat stijgen, door een seizoen heen.
Maar je mids kunnen ook stijgen of dalen maar niet door middel van training, want die krijgen ze niet...
Raken ze geblesseerd of daalt de vorm (doordat ze bv niet gespeeld hebben) dan kan de TSI dalen... En er is ook zoiets als een random factor die ook een rol speelt, lijkt me..
Wie vult me aan?
ligt eraan wat zijn vervangers zijn he......als hij een basisspeler is dan zou ik hem houden..... als hij een trainee is en je hebt betere basisspelers zou ik hem verkopen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:26 schreef sir_dalord het volgende:
mijn uitstekende spits is volgend seizoen 20 jaar oud. Is het daarom niet beter hem aan het eind van dit seizoen te verkopen en voor, wel wat meer, geld een v 18 jarige uitstekende spits te halen? Of zou ik hem gewoon behouden?
ja, momenteel nog niet niemand. Maar die wilde ik dan juist gaan aantrekken. Want 20 jaar is gewoon lastiger om te trainen dan een 18 jarige. Het kost dan wel iets meer, maar dan heb ik wel een grotere kans dat hij weer stijgt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:42 schreef Tim_G het volgende:
[..]
ligt eraan wat zijn vervangers zijn he......als hij een basisspeler is dan zou ik hem houden..... als hij een trainee is en je hebt betere basisspelers zou ik hem verkopen.
ikke ,ikke ikkequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:54 schreef The_Hives het volgende:
een van jullie nog een G-mail account nodig?
serieus? Anders krjig je er 1quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:56 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ikke ,ikke ikke![]()
je hebt er echt 1?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
serieus? Anders krjig je er 1
dus je traint maar 1 spits???????????quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:54 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, momenteel nog niet niemand. Maar die wilde ik dan juist gaan aantrekken. Want 20 jaar is gewoon lastiger om te trainen dan een 18 jarige. Het kost dan wel iets meer, maar dan heb ik wel een grotere kans dat hij weer stijgt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:04 schreef Tim_G het volgende:
[..]
dus je traint maar 1 spits???????????
wat is je mail adres?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
je hebt er echt 1?
ow, geef hem dan maar, als je hem over hebt
dalord@xs4all.nlquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat is je mail adres?
je hebt mailquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dalord@xs4all.nl
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je hebt mail
(het inlogscherm kan het vandaag niet doen, maar daar hebben meerder last van)
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:23 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb gmail!
ik ben maar meteen supporter van je geworden
hij is dus een basisspeler en geen trainee...... zou hem mooi nog ff houden. ( of je hebt gewoon hard geld nodig dan valt het te overwegen )quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
nee, maar de rest is maar redelijk of 'net' goed. Dus ze zijn bij lange na nog geen uitstekend
nee, geld heb ik niet hard nodig. Dan houd ik hem gewoon.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:41 schreef Tim_G het volgende:
[..]
hij is dus een basisspeler en geen trainee...... zou hem mooi nog ff houden. ( of je hebt gewoon hard geld nodig dan valt het te overwegen )
wat is je mailadresquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:22 schreef Gabberhead het volgende:
*kijkt verschrikt*
Zag ik daar gmail accounts voorbij komen?
*hebben wil*
ik heb er nog een supporter bijquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:25 schreef Gabberhead het volgende:
Hoei! mijn username @flitspaal.nu
En dan heb je meteen nog een supporter te pakken
ik heb er sinds deze week ook maar 1quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:31 schreef pekel het volgende:
Leuk, ik heb helemaal geen supporters..
En ik ben dat nog wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:32 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb er sinds deze week ook maar 1![]()
![]()
Gmail van Google [Deel 42] De ontknoping nabijquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:36 schreef Tim_G het volgende:
wtf is\zijn g-mails??
qyn@xs4all.nlquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:48 schreef pekel het volgende:
Post je mailadres ff qyn, dan stuur ik je wel een invite..
en wat heeft dat met Hattrick te maken dan??quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Gmail van Google [Deel 42] De ontknoping nabij
was tijden lang een wachtlijst voor.
Je moet wat..tussen de trainingsupdates en de wedstrijden door...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
en wat heeft dat met Hattrick te maken dan??![]()
geef mij dan es een @madkow.nl adresquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:54 schreef DaMadKow het volgende:
Echte bikkels hebben een @madkow.nl adres
helemaal nietsquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
en wat heeft dat met Hattrick te maken dan??![]()
oohh ok.... dacht dat het iets met hattrick te maken had..... maar niet dus! Hoef ik er verder niks van te weten ook........ moet je nu met 1gb mail als je ook een pst kan aanmakenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:19 schreef R_B het volgende:
[..]
Je moet wat..tussen de trainingsupdates en de wedstrijden door...![]()
Door de OP te lezen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:24 schreef komrad het volgende:
hoe kun je meedoen aan het allstar team?
je moet lid zijn van de Fokfederatie. Ben je lid, dan kan je drie spelers opsturen voor posities waarvan jij denkt dat je beter bent dan degene die op de huidige positie staan. Dat geldt zowel voor het A-team als het B-team.quote:hoe kun je meedoen aan het allstar team?
De coaches kijken dan of je speler in aanmerking komt voor het allstar team. Denk er wel aan dat er totaal maar 1 speler per ploeg mag worden opgesteld. Dus oftewel in het A team, oftewel in het B team.quote:Marlo Ringenburg (27836856), aanvaller, 3 steren
Nou, die kan ik mooi gebruike in de OP zeg maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:37 schreef sir_dalord het volgende:
-mijn wekelijkse veel te serieuze gezjever-
daarvoor moet je supporter zijn. Als je supporter bent, kan je je aanmelden voor 3 federaties.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:38 schreef komrad het volgende:
nog ff een vraag hoe kom je in de fok federatie
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:23 schreef sir_dalord het volgende:
nou, jongens en meisjes, kijk eens wat ome dalord nou weer voor jullie heeft gemaakt:
het allstar team
[afbeelding]
To do list:allstar team maken stappenplan maken
Je kunt zelfs kiezen. Ik heb ook een creditcard en maak graag mensen Hattrick supporter! En van mij hoef je niet eens mijn supporter te wordenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:59 schreef Johan-Derksen het volgende:
En om supporter te worden, dien je 6 euro per 3 maanden of 19.50 euro per jaar te betalen.
Dit moet je activeren met een creditcard..
Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:14 schreef SuperWeber het volgende:
Jeuses na vorige week een matige update is dit mijn meest flexe update ooit...
Verdedigen +5!!!
Vorm +8/-10
TSI +1230/-530
wie gaat hierover heen en biedt gratis supporterschap aan? nog paar weken en dan is mijn supporterschap verlopen. gaarne reactiesquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:10 schreef engessa het volgende:
Je kunt zelfs kiezen. Ik heb ook een creditcard en maak graag mensen Hattrick supporter! En van mij hoef je niet eens mijn supporter te worden
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:57 schreef The_Hives het volgende:
mijn spelers staan niet in het allstar-team![]()
en ze doen zo hun best![]()
heej ome dalord......... waarom staan mijn spelers er niet bij?? 4.5 sterren middenvelders....... blijf ze niet opsturen ??quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:23 schreef sir_dalord het volgende:
nou, jongens en meisjes, kijk eens wat ome dalord nou weer voor jullie heeft gemaakt:
het allstar team
[afbeelding]
To do list:allstar team maken stappenplan maken
zie wel mijn def erbij staanquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
heej ome dalord......... waarom staan mijn spelers er niet bij?? 4.5 sterren middenvelders....... blijf ze niet opsturen ??![]()
we proberen het eerst met 1, omdat anders de topploegen het hele all star team bezettenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:06 schreef Tim_G het volgende:
[..]
zie wel mijn def erbij staanIs het dan zo dat je maar 1 speler in het team kan krijgen ?? dacht dat je er 2 kon hebben......
al kan ik natuurlijk maandag besluiten 3-4-3 te gaan spelenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:09 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
we proberen het eerst met 1, omdat anders de topploegen het hele all star team bezetten
ik zat idd te twijfelen over je middenvelder, maar ik had voor de rest geen goede verdedigers meer over.
Mocht iemand een verdediger opsturen die beter is dan de jouwe, komt je middenvelder erin
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:36 schreef DeHovenier het volgende:
ff offtopic: ik kijk hier al tijden op t forum, maar 't was zo dat ik me niet kon registreren omdat ik een Hotmailaccountje heb. Wat later wilde ik mn emailadres gebruiken van mn provider (Wanadoo), maar dat liep ook een beetje mis. Nu is het tenslotte toch gelukt. In de tussentijd heb ik maar even alle topics over Hattrick vanaf Deel 1 tot en met Deel 10 (Deel 11 ben ik bezig
) gelezen........anders was het zo saai
.
welkomquote:Mijn eerste post!!!
![]()
op irc regelt JD het voor jequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:40 schreef DeHovenier het volgende:
Oja.....en ik wil graag supporter worden
nee, hoor. Ik wordt er nog steeds niet vanaf gegooidquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:43 schreef DeHovenier het volgende:
IRC kan je toch maar 30 dagen proberen? Da's wel jammer.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:36 schreef DeHovenier het volgende:
Echt lache man, dit!
Hattrick!
![]()
doen we, samen met RoBu zijn jullie onze toekomstquote:Sindsdien ben ik eigenaar van de 9e divisieclub 'Sys rq' (503460). Houd die naam in de gaten!![]()
Dan heb je nu nog geen flauw idee wie ik ben...quote:In de tussentijd heb ik maar even alle topics over Hattrick vanaf Deel 1 tot en met Deel 10 (Deel 11 ben ik bezig) gelezen........anders was het zo saai
.
nee, het blijft gewoon werken, je moet bij het begin gewoon wat langer wachten voordat je verder magquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:43 schreef DeHovenier het volgende:
IRC kan je toch maar 30 dagen proberen? Da's wel jammer.
msnquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kom dr net achter dat ik nog een week vrij ben... wist ik veel :S
ik wil dat best doen jong, maar dan moet je wel supporter worden van mijn teamquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:53 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hey sirda, voeg ook ff mijn stukje toe in de OP over supporter worden met reknr enz...
Dank je
Gaat sneller dan iemand naar irc sturen die dat niet kent, of via de site van een onbekende...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
sir_dalord hahahahahahahahahahahahahhaha
deal
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:11 schreef pekel het volgende:
Hier heeft de topictitel ook wel een aardige betrekking op mij..
Jaja, bruin en wel van de vakantie..quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:46 schreef The_Hives het volgende:
He Timmy![]()
leef je nog
binnen hoeveel weken wordt je kampioen?
moet je nog tegen de nummer 2 of 3?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jaja, bruin en wel van de vakantie..
9 gespeeld, 27 punten, 10 voor op nummer 3, 6 op de nummer 2..
Ik zeg nog 4 wedstrijdjes en ik ben zeker van het kampioenschap
dat hangt er van af. Net in wat voor league je komt. Een neef van me wordt nu voor het tweede jaar achtereen kampioen. Terwijl iemand anders die tegelijkertijd begon steeds blijft hangen. Je moet wat geluk hebben.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:52 schreef komrad het volgende:
hoe lang duurt het gemiddeld voordat iemand voor het eerst kampioen wordt?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
moet je nog tegen de nummer 2 of 3?
wat Hives zegt. ik ga vanavond overigens hopelijk kampioen worden in mijn eerste seizoenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:52 schreef komrad het volgende:
hoe lang duurt het gemiddeld voordat iemand voor het eerst kampioen wordt?
ehm,quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:38 schreef DeHovenier het volgende:
Mja......ik ben er halverwege het seizoen ingekomen, dusseh.......ik doe het ff rustigejs aan. Maar hoe zit het met de seizoenen? Na elke seizoen wordt toch je TS en nog wat zaken gereset? Maar je geld blijf je houden toch? En hoe zit het dan met de trainingen? Datgene waar je in getraind hebt, dat hou je toch ook?
Ik ben namelijk van plan om niet voor de promotie te gaan dit seizoen (hoelang duurt een seizoen eigenlijk), maar ff te trainen en goede spelers aan te trekken die ik dan op de basis zet, zodat ik een goed team heb om mee te beginnenn volgend seizoen. Is het slim om dan gelijk (in mijn geval) een andere opstelling te spelen? Dan krijg ik daar dit seizoen ervaring mee, en kan ik dus volgend seizoen op twee opstellingen spelen!
no problem, gaat vaak foutquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wilde het verbeteren, maar mn broertje moest nog ff op de pc met zn werkstuk....jij was eerder dan ik
beter kan ik het echt niet neerzettenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
no problem, gaat vaak fout
kan je het niet neer zetten als : [url=quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:03 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
beter kan ik het echt niet neerzetten![]()
Heb je die gekocht?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:04 schreef DeHovenier het volgende:
Coach: Vincent Emilsson (8305977)
46 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een matig coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een redelijk leider.
Die train je ja, en het zijn jonge spelers (als je ze tenminste koopt)quote:En goede trainees....trainees zijn toch de spelers die je traint? Of zijn dat jonge spelers die je moet kopen?
hier snap ik niets vanquote:EDIT: en ik train nu voor 2/3 weken conditie, dus ik denk dat het alleen maar lastig gaat worden als ik met 2 verschillende opstellingen 'train', omdat ik steeds die spelers weer op de goede trainingsplek wil neerzetten.
voor die coach moet je niet bij mij zijn. Daar heb ik geen verstand van. Hij lijkt me duurquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
NB. volgens mij staat deze link er nog niet bij: http://groups.msn.com/HattrickBeginnerPaginas/laatstenieuws.msnw
Die coach heb ik gekocht ja, ik had al begrepen dat je een goede coach moet hebben wil je een beetje van start gaan. Is die slecht dan?
Ok. Die koop je dus eerst, dan train je ze, en dan verkoop je ze door! Maar ik heb eerst goede spelers nodig voor mn eigen team, zodat ik wat wedstrijden win en daardoor wat geld krijg. Ik moet eerst een goede basis hebben denk ik......
Met die laatste opmerking bedoe............ff denken hoor....wat bedoelde ik?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:56 schreef The_Hives het volgende:
ja ik verveel me, nee ik ga niet naar de kroeg. Mijn eigen balans is hetzelfde als mijn hattrick balans
![]()
![]()
ik sta nu ook bij een internetzuilquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:25 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
dat lijkt me niet waarschijnlijk hives, dan had je op de straat moeten leven
ja hoor, ik heb hem geplastificeerdquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
Houdt je kartonnen doos dat wel vol?
je bent te goed voor mequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:44 schreef sir_dalord het volgende:
arme hives
weet je wat... je mag de kliekjes die over blijven van de meet houden
moet jullie het wel op tijd zeggen. Dan heb ik nog tijd om mn troep op te ruimenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:45 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, voorlopig is de meeting ook dakloos
Hey! Een idee!
We kunnen bij Hives meeten
Die heeft alle ruimte
in de zee is ruimte zatquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:49 schreef The_Hives het volgende:
moet jullie het wel op tijd zeggen. Dan heb ik nog tijd om mn troep op te ruimen![]()
dat je de zee wilt vervuilenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:24 schreef REFUSED het volgende:
[..]
in de zee is ruimte zatFC Steol M - Vitussa FC 0 - 5
Team Played Goals Points
1. Vitussa FC 10 44-4 30
2. FC Steol M 10 39-13 24
ik hoef denk ik niet meer uit te leggen wat dit betekent
En raad eens, wie is er al bij sinds deeltje 1quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:44 schreef sir_dalord het volgende:
Dan heb je nu nog geen flauw idee wie ik ben...
vanaf deel 11 ken je me
vanaf deel 13 mag je me
en vanaf deel 16 ben je al die posts van me beu :')
ik reken mezelf ook tot deze groep. We hebben iets gemeen sirquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:24 schreef sir_dalord het volgende:
met die coach heb je volgens mij toch een verkeerde keuze gemaakt. Geen dramatische keuze ofzo, maar ik behoor tot de groep hattrickers die leiderschap bij het begin niet belangrijk vind. je had beter een redelijke coach met slecht leiderschap kunnen nemen. Maar goed, je hebt hem nu gekocht, houd hem ff totdat je wat trainees hebt verkocht en mocht je ooit 78k over hebben, kan je alsnog deze trainer aantrekken
quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:17 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik reken mezelf ook tot deze groep. We hebben iets gemeen sir![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:19 schreef sir_dalord het volgende:
ik zwijg over mijn YP
Lummel, ga slapen jijquote:Op zondag 29 augustus 2004 03:25 schreef DaMadKow het volgende:
Het was deze week statistisch gezien weer tijd voor een goed verdedigen yp (net zoals 2 en 4 weken geleden). En jawel, mijn geluk liet mij weer niet in de steek!!
Wel redelijk hoge waarde, zit wel een eindje richting uitstekend denk ik, zal wel weer een paar ton opbrengen.
Verdomme wat heb ik toch een mazzel dit seizoen![]()
Tja, wat moet ik hier nou weer mee? Met mn coach heb ik er weinig aan om deze te trainen met al die 'matig' stats. Levert dit wat op op de transfer markt?quote:Hildebrand Hollemans (39951308)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 530 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
ja, want ik ga der niet weer op biedenquote:Op zondag 29 augustus 2004 10:43 schreef pekel het volgende:
Ik hou de YP trouwens lekker voor mezelf..
quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:01 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, want ik ga der niet weer op bieden
(al heeft de vorige YP van jou mij wel 12k winst opgeleverd)
Niet bepaald geweldig, maar toch goed genoeg om meteen bij mij in de basis te komen.quote:Nanne Mulder
TSI = 330 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Hier stond dus dat ik een redelijke keeper heb gepulled vannacht met mijn dronken bek...quote:Op zondag 29 augustus 2004 04:59 schreef SuperWeber het volgende:
asderjewlkijk kepeer geupped...
Je kunt de mijne kopen, voor 1Kquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:32 schreef sir_dalord het volgende:
godver
iedereen heeft een goede YP
[jengelmode] dat wil ik ooooook[/jengelmode]
okquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:02 schreef qyn het volgende:
[..]
Je kunt de mijne kopen, voor 1K
17 jaar, matig scoren, redelijk passen. En kopspecialist. Met TSI van 620![]()
jawel, maar dan snappen ze er helemaal niks vanquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kan je het niet neer zetten als : [url=
en dan een spatie en dan de tekst die er achter staat, dus alleen dat haakje weg? Of krijg je dan een link te zien?
en anders blijf ik lekker bezig
en het was verder geen steek onder water ofzo hoor![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:23 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ok![]()
daar kan je mooi spekjes van kopenquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:33 schreef qyn het volgende:
[..]
![]()
1 hele K![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:50 schreef Ruudt het volgende:
* Ruudt is terug van vakantie en zeeer tevreden over z'n teampje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |