quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef SexyRomeo het volgende:
Whassup y'all? Romeo is in da house.
Heb jij vragen over een slotje weetje, of commentaar op de mods?
Of gewoon complimenten voor die vier lekkere honeyz? Dan kan je dat in dit topic kwijt, aaighht?
Kritiek geven is goed, weetje. Maar doe het met rezpect.
I luv y'all,
Romeo.
Yooooooo check die lekkere sexyyyyy koppies!!!!! I think I'm in luv!!!!!!!!!
Izzz die ladyyy met die bril nog vrijgezel?
Ik onthou ze allemaal.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:18 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met waarschuwingen? Ik weet dat ik er zelf eentje heb. Maar dat zul jij niet van iedereen onthouden. Is daar een topic voor? Of ishet gewoon banmeldtopic.
En hoeveel waarschuwingen magt je hebben?
Maar waarschuw je zo persoon dan wel op tijd? en wat voor ban vraag je dan aan? of geef je ze eerst een TO-Ban?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik onthou ze allemaal.. EN het is beter om geen waarschuwingen te hebben. Heb ik iemand in mijn ogen te vaak gewaarschuwd en er treed geen verbetering op, vraag ik een ban aan. De FA's bekijken dan of die aanvraag terecht is en zetten dan wel of niet de ban.
heb ik al een waarschuwing?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik onthou ze allemaal..
Zijn waarschuwingen hetzelfde als notes?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik onthou ze allemaal.. EN het is beter om geen waarschuwingen te hebben. Heb ik iemand in mijn ogen te vaak gewaarschuwd en er treed geen verbetering op, vraag ik een ban aan. De FA's bekijken dan of die aanvraag terecht is en zetten dan wel of niet de ban.
dat vraag ik me ook af!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zijn waarschuwingen hetzelfde als notes?
Zie jij dan geen aantal tussen haakjes naast je naam staanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:18 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met waarschuwingen? Ik weet dat ik er zelf eentje heb. Maar dat zul jij niet van iedereen onthouden. Is daar een topic voor? Of ishet gewoon banmeldtopic.
En hoeveel waarschuwingen magt je hebben?
Als ik mij gedraag deze week. Gaat mijn waarschuwing dan weg?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nope.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zijn waarschuwingen hetzelfde als notes?
oh, vandaar dat getal 701!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zie jij dan geen aantal tussen haakjes naast je naam staan
Nope, je waarschuwing gaat niet weg.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:24 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Als ik mij gedraag deze week. Gaat mijn waarschuwing dan weg?![]()
[slijm]
Inso is wel super goed in onthouden he
[/slijm]
![]()
dan heb ik officieel nog geen waarschuwing!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat weet je toch zelf wel als je een waarschuwing krijgt.
naar mijn weten worden die over de mail gegeven.
heb je ze gewoon allemaal gewistquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:30 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dan heb ik officieel nog geen waarschuwing!
* muurjunky checkt mailbox, nope!![]()
Ja en nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat weet je toch zelf wel als je een waarschuwing krijgt.
naar mijn weten worden die over de mail gegeven.
Lees mijn vorige post.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:30 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dan heb ik officieel nog geen waarschuwing!
EL_REY checkt mailbox, nope!![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post.. Jij hebt zat waarschuwingen.
Ik heb jou wel eens in het banmeldtopic gezienquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:33 schreef EL_REY het volgende:
[..]
potverdriedubbeltjes! deksels, had ik niet verwacht
![]()
Drommelsch drommelsch en nog eens drommelschquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:33 schreef EL_REY het volgende:
[..]
potverdriedubbeltjes! deksels, had ik niet verwacht
![]()
kijk je snel over heen hequote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:36 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Ik heb jou wel eens in het banmeldtopic gezien![]()
Nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:48 schreef EL_REY het volgende:
inso, mag ik hier een fantopic starten in onzin? het wordt een leuk topic!
geef me een kansquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee.
Blijkt maar weer dat jij geen drol van ONZ snapt. Dat is dus echte bagger. Een oneliner zonder humor.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:50 schreef EL_REY het volgende:
Ik kroon mezelf !
inso!!![]()
![]()
dit is toch echt een onzin topic HAHAHA!!!
Met jou wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:49 schreef Croupouque het volgende:
Lieffe Insomaniac,
wil jei fekering met mei?
Groedjes,
Croupouque.
het was ook sarcastisch bedoeld van mij!! sorry dat ik het er niet bijzette!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat jij geen drol van ONZ snapt. Dat is dus echte bagger. Een oneliner zonder humor.
Stop je nu zelf met het verbaggeren van het FB-topic of moet ik je een handje helpen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:52 schreef EL_REY het volgende:
[..]
het was ook sarcastisch bedoeld van mij!! sorry dat ik het er niet bijzette!
ik had het berichtje eigenlijk net weggehaald, uit angst dat het op je zenuwen werkte.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Met jou wel.
Mijn lichtbaken in een zee van bagger en stupiditeit..
Het was juist een bericht wat op een goed moment kwam lieverd.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:54 schreef Croupouque het volgende:
[..]
ik had het berichtje eigenlijk net weggehaald, uit angst dat het op je zenuwen werkte..
Hebbe we dan nu fekering en gaan we handjes vashouwe en wil jei achterop bei mei op de fies?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het was juist een bericht wat op een goed moment kwam lieverd..
Zet je hem weer terug?
Ennuh, gaan jullie nu ook kindjes maken?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hebbe we dan nu fekering en gaan we handjes vashouwe en wil jei achterop bei mei op de fies?
Ja,quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hebbe we dan nu fekering en gaan we handjes vashouwe en wil jei achterop bei mei op de fies?
Knut, kom op zeg! Ik weet dat ik niet mag baggeren hier, doe ik ook steeds minderquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:17 schreef Knut het volgende:
El_rey
Take the fucking hint will you ?
Die is heel okayquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:24 schreef cerror het volgende:
Knut: al gezien? [afbeelding] nou isset wat? :')
ik ben uniek!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:24 schreef Knut het volgende:
.
Probeer jezelf aub niet op 1 lijn te trekken met C.
ik zocht dan ook op eerstvolgendequote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:33 schreef Insomaniac het volgende:
CTRL+F op ban, 3e hit.
Kan beuren, met de search kan je helaas niet op ban zoeken. Te weinig letters.
Danku!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:25 schreef Knut het volgende:
[..]
Die is heel okay
Ik ben aangenaam verrast
graag gedaanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Danku!
ik snap hem niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:24 schreef cerror het volgende:
Knut: al gezien? [afbeelding] nou isset wat?
Heb ik gemaakt voor knut:quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:05 schreef gfree het volgende:
[..]
ik snap hem niet.![]()
Lekker rellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:16 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Zijn PPD en Dirk er weer? [afbeelding]
ja, maar wat is het?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Heb ik gemaakt voor knut: [afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:13 schreef gfree het volgende:
[..]
ja, maar wat is het?
Sorry, we zijn gesloten. Probeert u het later nog eens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:16 schreef Conflict het volgende:
Mag ik iets zeggen?
Da's vet balenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Sorry, we zijn gesloten. Probeert u het later nog eens.
Probeer anders een andere balie!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:02 schreef Conflict het volgende:
[..]
Da's vet balen
Check.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:13 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Vraag hier geld aan Aegon.
Zou een mod de offtopic reacties willen verwijderen?
Ik dank u.
Vriendelijke groeten,
Uw oogappeltje.
dat vond ik dus ook alquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:54 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi , die tonymalony is vervelend.
Groeten,
VAC.
Een topic van dinsdag in KLB en een topic uit 2003. Wat mot ik daarmee in ONZ?quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:52 schreef Nouk het volgende:
En ook nog in dat topic van VAC, over geld lenen.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:07 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding] Psst, Inso. D'r vechten er twee in topic 43.708a.
hoe lang heb je 'm al?quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:21 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Inso? Ik was wel eens benieuwd hoelang mijn TO ban duurter stond namelijk geen tijd bij
Sinds euhm vorige week woensdag of donderdag. Afgelope woensdag en donderdag dus. Het is maar hoe je de week bekijktquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:31 schreef Chirma het volgende:
[..]
hoe lang heb je 'm al?
Een week.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:21 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Inso? Ik was wel eens benieuwd hoelang mijn TO ban duurter stond namelijk geen tijd bij
Goed staaltje van fout modereren rechtlullenquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:04 schreef Knut het volgende:
Even een korte verduidelijking :
1) ik/wij ben/zijn allergisch voor 2e delen als het eerste nog loopt.
2) Het kan inderdaad makkelijk in het topic dat je zelf in de openingspost reeds noemde. Het topic is identiek alleen met een ander naampje.
3) Me op MSN aanspreken en tegelijkertijd hier een klacht neerzetten vind ik achterbaks en daarvoor heb ik zelf iig geen zin meer om de situatie opnieuw in te schatten. Dat is aan de andere mods.
Alles goed vandaag enzo??quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:43 schreef Insomaniac het volgende:
Orange
Hee jij daar. Je probeert haar toch niet te versieren ofzo, hè?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:46 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Alles goed vandaag enzo??![]()
Bok toch op man....quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:50 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee jij daar. Je probeert haar toch niet te versieren ofzo, hè?
Ze is van mij! Van mij!
Bedankt voor het melden, popup is weg.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:58 schreef winterapfel het volgende:
vage pop-up in dit topic.... is alles veilig??
Mijn buurvrouw
DaT iZz DuS HeT nAdEeL VaN Un VroEgREiP ChiCkiE, (K) (L)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:11 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Sorry Inso , maar van die sites krijg ik pijn aan mijn ogen.
Mijn Nederlands ging er ook spontaan van achteruit.
LEUGENS! BLATANTE LEUGENS!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:57 schreef Mr. Orange het volgende:
Help, mijn gezicht staat scheef![]()
![]()
Je vind me wel aardig..
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
LEUGENS! BLATANTE LEUGENS!!
En je houd van me ondanks dat je al mijn geweldige topics dichtdoet..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
LEUGENS! BLATANTE LEUGENS!!
Eind goed, al goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:06 schreef Tessje het volgende:
[..]
En je houd van me ondanks dat je al mijn geweldige topics dichtdoet..
Okay ze zijn bagger maar toch
Nu je hebt gekotst eis ik een dat jij meedoet aan een cursus zelfreflectie of mij een voorkeursbehandeling geeftquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:12 schreef Insomaniac het volgende:!
was wel gemeen idd.. ik helemaal doorklikken omdat PR het zei.. had Inso die ook dicht gedaan (hoewel terecht) maar toch gemeen enzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:25 schreef muurjunky het volgende:
In de topic waar ik in postte stond een link naar de topic die tegelijkertijd werd gesloten, kan 1 van de 2 weer open?deze topic dus en de dichttopic waar een link naar staat
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:09 schreef cerror het volgende:
Knut: Sorry... .tging de verkeerde kant op
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:53 schreef cerror het volgende:
mijne was geen lemming op dat beatrix gedoe! [afbeelding]
Nee, maar wel bagger.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:53 schreef cerror het volgende:
mijne was geen lemming op dat beatrix gedoe! [afbeelding]
das waarquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, maar wel bagger.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
De dichtkunst beoefenen is
met de grootst mogelijke zorgvuldigheid
constateren dat bijvoorbeeld
in de vroege morgen
de lijsterbessen duizenden tranen dragen
zo rood en zo veel.
Dit prachtige gedicht (Lijsterbessen, Rutger Kopland) werd u aangeboden door Een willekeurig gedicht op een willekeurig tijdstip. Dank u.
ik miste je al!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:57 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben hier sinds gisteravond een uur of 20.00 niet meer geweest hoor..
5 weesgegroetjes en 2 minuten met je ballen op een electrische vliegenmepper als boetedoening en we praten nergens meer over.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:15 schreef Golf het volgende:
Mijn excuses voor het spammen, dit had inderdaad nergens meer iets mee maken, pure forumvervuiling.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:17 schreef jogy het volgende:
[..]
5 weesgegroetjes en 2 minuten met je ballen op een electrische vliegenmepper als boetedoening en post foto's als bewijs en we praten nergens meer over.
Nee, doe dan een webkip aan, maar ik ga niet kijken hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
neem het op, geef het aan nolius en ik zal het draaien als ik op de radio benquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, doe dan een webkip aan, maar ik ga niet kijken hoor.
*ril*
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:17 schreef jogy het volgende:
[..]
5 weesgegroetjes en 2 minuten met je ballen op een electrische vliegenmepper als boetedoening en we praten nergens meer over.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:57 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ben hier sinds gisteravond een uur of 20.00 niet meer geweest hoor..
Je zet er gewoon cursus voorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:30 schreef EL_REY het volgende:
he jogy
hoe zit het eigenlijk met fantopics, mag je die aanmaken hier? zoniet, waar dan wel?
alvast bedankt!
Love
niks dan liefde voor jou! bedankt!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:50 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je zet er gewoon cursus voor
Maak maar een cursus voor mequote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:17 schreef EL_REY het volgende:
[..]
niks dan liefde voor jou! bedankt!
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:18 schreef Tessje het volgende:
[..]
Maak maar een cursus voor me
Hier worden fantopics per geval beoordeeld, ligt helemaal aan de openingspost, user en de reden eigenlijk, een fantopic voor jezelf kan je op je buik schrijven, dat is nog triester dan een eigen verjaardagstopic en een fantopic maken omdat je het aan iemand hebt belooft geef ik ook weinig kans om te overleven eigenlijk. Dat is ook het geval als het een fantopic is voor een persoon van het andere geslacht omdat je zo graag in haar slipje wilt rondwoelen. Dus het heeft wel een goede reden nodig en een leuk fantopic zijn, dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:30 schreef EL_REY het volgende:
he jogy
hoe zit het eigenlijk met fantopics, mag je die aanmaken hier?
in MUZ mag je vast wel een fantopic openen over een artiest, in F&F over bepaalde beesten zal het ook wel mogen, in SHO zal het heus niet onmogelijk zijn om een fantopic te openen over een Nederlandse artiest, maar dat weet ik niet zeker en in TV kan heus wel een topic geopend worden over een beroemde acteur. Maar wel altijd even kijken of de topics niet al bestaan en of het niet in strijd is met de lokale regeltjes.quote:zoniet, waar dan wel?
Graag gedaan, en nu mag je weer buiten spelen.quote:alvast bedankt!
Love
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:29 schreef JaWi het volgende:
Voorspelbare reactie Jogy. Die in je hartje ben je het er mee eens.
Hé, mijn verhaal hè, doet ie ook mee met de wedstrijd?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:05 schreef Dagonet het volgende:
[topicnote insertion notification post]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Dagonet op 27-08-2004 00:49:42 ]Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
akkoord, dank.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:03 schreef Insomaniac het volgende:
Tuulk. Slotti op die ander dan?
Maakt niet uit, ik hou nog steeds van jequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:00 schreef Conflict het volgende:
Sorry
Zorg eerst maar voor een topic met een fatsoenlijke OP. Dus inclusief locatie, datum, route e.d.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:03 schreef JaWi het volgende:
OvjL / #onz meet! Sticky?
En het is geluktquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:44 schreef Dirkh het volgende:
Hoi.
Ik wilde graag 4 keer mijn naam in my-at hebben, dus vandaar. Hoi.
zal gelly eens vragen of hij zijn screennie nog heeft met de complete AT met zijn naamquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik hou nog steeds van je.
Heb je al een aangepaste versie van Rhyme of the ancient baggeraar gemaakt?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:30 schreef Karboenkeltje het volgende:
Er zijn de laatste tijd verrekte weinig leuke topics!Dit vereist resolute actie! Mijn advocaat zal contact opnemen met jullie advocaat.
Mmm...quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je al een aangepaste versie van Rhyme of the ancient baggeraar gemaakt?
Succesquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Mmm...
Het Rijm Van De Oude Baggeraar.
Was dat mijn idee? Zo nee, dan ga ik het van je jatten hoewel ik vanavond niet eens Deel het eerste. af zal krijgen. Zo ja, wat ben ik goed!
Dat is standaardquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:51 schreef Hanzel_lane het volgende:
is yvonne nog steeds/alweer ongesteld ofzo?
vroeg ik jou wat?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:54 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat is standaard
Kleine moeite.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:32 schreef Havoc het volgende:
Inso bedankt beeb.
bescheidenheid siert de mens!quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kleine moeite..
Sodeflikker op.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:35 schreef EL_REY het volgende:
[..]
bescheidenheid siert de mens!
niks dan liefde voor bescheiden mensen
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sodeflikker op.
eensch!quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:07 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Topic van Jolan is wel een TTT waard.
[MUZ] Muziek recenties van de bovenste plank
Wel bagger?! Oh.... Okee, in dat geval bedankt voor het sluitenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:35 schreef Insomaniac het volgende:
Het was wel bagger. Een kreet en een zooi smileys.
Dan moet je toch echt in DIG wezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:57 schreef Robertje het volgende:
Help...en GMT.exe gevalletje deze mag dicht.
Mooi is datquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt in DIG wezen.
eenschquote:Op woensdag 1 september 2004 10:35 schreef EL_REY het volgende:
ik ben schoolcampus girl 2oo4 !!!!!!!!
even serieus nu! dit is echt ttt waardig! hoe naief kan je zijn![]()
Sorry.quote:Op woensdag 1 september 2004 12:52 schreef on_air het volgende:
Waar waren jullie toen ik vanochtend alleen moest roken?
Dago, jij manipulatieve naarling! Je wil gewoon mijn leven verwoesten hè!?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je al een aangepaste versie van Rhyme of the ancient baggeraar gemaakt?
quote:Op woensdag 1 september 2004 12:17 schreef Insomaniac het volgende:
Oversiggie Ik neem het even mee naar achter en je krijgt later een antwoord van me..
Owkayquote:Op woensdag 1 september 2004 12:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry.. Het was niet mijn bedoeling om je in de steek te laten.
quote:Op woensdag 1 september 2004 12:05 schreef Chirma het volgende:
TTT-idee: BN'-ers overleden !
quote:Op woensdag 1 september 2004 12:17 schreef Insomaniac het volgende:
Oversiggie Ik neem het even mee naar achter en je krijgt later een antwoord van me..
EL_REY Dat is een afzeiktopic vol met sc en gebagger, niet TTT-waardig dus.
Chirma Zie TTT.
[edit; herhalingsadvies; typ dan niks]quote:Op woensdag 1 september 2004 14:42 schreef EL_REY het volgende:
[edit:typ dan niks]
inderdaad.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:55 schreef Knut het volgende:
Maar ik maak er geen topic over.
Maar het is wel mooi nieuws hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 18:01 schreef gfree het volgende:
[..]
inderdaad.![]()
Omdat jij met het Rijm van de Oude Baggeraar bezig bent ben ik begonnen aan "Sexy_Romeo en Honingdropje".quote:Op woensdag 1 september 2004 12:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dago, jij manipulatieve naarling! Je wil gewoon mijn leven verwoesten hè!?
Het vertalen van een episch gedicht naar een Fok!context terwijl het metrum en rijmschema gehandhaafd blijft is tijdrovend...
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:17 schreef Dagonet het volgende:
Shakespeare in een FOK!context, da's pas tijdrovend
Gefeliquote:Op donderdag 2 september 2004 03:58 schreef Oversight het volgende:
[..]
welleens geprobeerd om aan de hand van gepostte posts aan een niet-weter duidelijk te maken dat je eigenlijk gelijk had ?
![]()
het heeft me uiteindelijk bijna 3 jaar gekost om mijn gratis treinreizen truc alsnog te mogen posten.maar het IS me toch gelukt !
Net als hele enge smileys?quote:Op donderdag 2 september 2004 13:40 schreef NiNi het volgende:
Hallo lieferlingsmodjes. [afbeelding]
Worden reeksen weer gedoogd? [afbeelding]
Dat was toch geen truc, dat komt gewoon neer op de laksheid van de NS...quote:Op donderdag 2 september 2004 03:58 schreef Oversight het volgende:
[..]
welleens geprobeerd om aan de hand van gepostte posts aan een niet-weter duidelijk te maken dat je eigenlijk gelijk had ?
![]()
het heeft me uiteindelijk bijna 3 jaar gekost om mijn gratis treinreizen truc alsnog te mogen posten.maar het IS me toch gelukt !
Volgens mij is het de nieuwe kloon van Croupouque....quote:Op donderdag 2 september 2004 13:48 schreef FlyingFox het volgende:
Kan iemand hier: http://forum.fok.nl/user/history/102939 even naar kijken? Kan alsjeblieft iemand die user bannen. Gewoon, om hem uit z'n eigen lijden te verlossen Ik word er een beetje treurig van, zo'n zielepiet dat het is.
Die werden al langer gedoogd. En geven natuurlijk prima de ernst van mijn post weer.quote:Op donderdag 2 september 2004 13:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Net als hele enge smileys? [afbeelding]
Ik mag hopen dat Croupouque niet zó laag gezonken is zeg..quote:Op donderdag 2 september 2004 14:00 schreef gfree het volgende:
[..]
Volgens mij is het de nieuwe kloon van Croupouque....![]()
Gelukkig! Te lang boos zijn is niet goed voor je!quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:20 schreef Conflict het volgende:
Ik ben boos
Die mag dicht, ik ben al lang niet meer boos
Done.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:20 schreef Conflict het volgende:
Ik ben boos
Die mag dicht, ik ben al lang niet meer boos
Ik stelde een vraag, neppe lieferlingsmod!quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Done..
Dat antwoord kan je zelf wel bedenken neppe lieferlingsusertquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag, neppe lieferlingsmod!![]()
Nou, mod-van-niks, ik raakte nogal in de war, omdat er ineens weer een reeks liep. Daar ik mijne kwijt ben (quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat antwoord kan je zelf wel bedenken neppe lieferlingsusert!
Onze reeks was ook beter. Veel lurkbaarder en grappiger.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:52 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou, mod-van-niks, ik raakte nogal in de war, omdat er ineens weer een reeks liep. Daar ik mijne kwijt ben () gun ik niemand meer lol.
Wat snap je precies niet aan haar sluitpost, helder licht?quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:33 schreef metallicattim het volgende:
beetja vaag hoor, de een mod vind het allemaal fijn en de ander sluit het 3e ( !! ) topic opeens
tgaat dus hierom:
Bespioneer mensen via Webcams! Deel 3
Kom eigenlijk nooit in ONZ, dit topic had iets anders dan de oh zo geweldige FOK! humor te biedenquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:53 schreef NiNi het volgende:
Trouwens, aangezien het al het derde (!!) deel was, reeksen zijn toch verboden.![]()
Ja, reeksen zijn verboden. rosbiefuitgerekteschaamlippenbifiikeakasthomo topicsquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:53 schreef NiNi het volgende:
Trouwens, aangezien het al het derde (!!) deel was, reeksen zijn toch verboden.![]()
Tijd om dat verbod op te heffen!quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, reeksen zijn verboden. rosbiefuitgerekteschaamlippenbifiikeakasthomo topics
Das een hypocriete kutreeks! Ik ageer!quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:50 schreef Dirkh het volgende:
rosbiefuitgerekteschaamlippenbifiikeakasthomo topics
Gelukkig zijn er genoeg leuke topics waar je in kan posten.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:46 schreef NiNi het volgende:
[..]
Das een hypocriete kutreeks! Ik ageer!
quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg leuke topics waar je in kan posten.
Kijk eens in LIT.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:49 schreef paultje- het volgende:
ik kan het egt niet vinde als ik zoek op 3 woordeverhaal hoor
vond t wel al raar maarjah![]()
Ja gelukkig wel, zo hou ik tenslotte mijn lol in FOK!quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg leuke topics waar je in kan posten.
Óf zoek op 3 woordenverhaal.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:49 schreef paultje- het volgende:
ik kan het egt niet vinde als ik zoek op 3 woordeverhaal hoor
vond t wel al raar maarjah![]()
Ga even lopen spammen met je LIT.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kijk eens in LIT.
Nee en Jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:52 schreef Croupouque het volgende:
Hallo.
Heb ik deze week iets leuks gemist?
Neen. Kom jij morgen?quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:52 schreef Croupouque het volgende:
Hallo.
Heb je [het] gelezen? In de trein?quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:52 schreef Croupouque het volgende:
Hallo.
Ik heb me aangemeld en betaald.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Neen. Kom jij morgen?
Iedereen is maar ziek. Ik was het uiteraard ook. Ik neem wel een trachitolletje voor je mee.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld en betaald.
Dus als die verschrikkelijke keelpijn die ik nu heb niet erger wordt, kom ik.
Ik vond die drugs die je me de vorige keer gaf ook wel lekker. Wat was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Iedereen is maar ziek. Ik was het uiteraard ook. Ik neem wel een trachitolletje voor je mee.
Hallo. Ik vind dat jij ook gewoon langs moet komen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je [het] gelezen? In de trein?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik vond die drugs die je me de vorige keer gaf ook wel lekker. Wat was dat ook alweer?
Ach, reeksen zijn ook verboden.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:02 schreef Bupatih het volgende:
Dit is een feedbacktopic
Als je je niet van te voren hebt aangemeld en hebt betaald mag je niet langskomen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:02 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hallo. Ik vind dat jij ook gewoon langs moet komen.![]()
Wellus!quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:03 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ach, reeksen zijn ook verboden.
*kras*quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:40 schreef The_Langolier het volgende:
Bij deze wil ik graag zeggen dat ik enorm veel medelijden heb met de mods.
Wat een bagger momenteel zeg![]()
![]()
Er staat toch ook geen 'niet', blinde hoer.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wellus!![]()
Ach onzin. Snakey bijvoorbeeld gaat, niet maar heeft betaald. Kom in zijn plaats.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als je je niet van te voren hebt aangemeld en hebt betaald mag je niet langskomen.
En ik bloos tot achter mijn oren.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:21 schreef Croupouque het volgende:
Lieve Insomaniac,
je hebt mail.
Groetjes,
Croupouque.
Geloof hem niet! Hij wil je slechts in bed krijgen!quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ik bloos tot achter mijn oren..
!!!!!!!!
Belachelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:30 schreef NiNi het volgende:
[..]
Geloof hem niet! Hij wil je slechts in bed krijgen!
Broodkruimels.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Belachelijk.
Ik zou niet eens weten hoe dat moet, mens.
Je bent anders goed op weg zo.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Belachelijk.
Ik zou niet eens weten hoe dat moet, mens.
Sodetyfestraal dan een teringeind op als het je niet boeit.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:50 schreef Robertje het volgende:
Boeie
Kom je morgen ook?quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent anders goed op weg zo..
Lees even terug wat ik antwoordde op diezelfde vraag van onze lieftallige NiNi.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Kom je morgen ook?
Please?
Alsjeblieft?
Je bent een getalenteerde schrijfster!
Door je kommagebruik in die post ben ik confuus.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:53 schreef NiNi het volgende:
En hij! Wat hij zegt!
Negeerde je mijn post over snakey, Inso?
Ja! Verdammt! Die wilde ik dus steeds aanpassen, maar toen was het forum niet bereikbaar.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Door je kommagebruik in die post ben ik confuus.
Okay. Neen, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:05 schreef Insomaniac het volgende:
Ik begraip!
Ik morgen wel contact opnemen met jou als ik gaan!
Blijven jullie slapen?
Rot op.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:11 schreef 9christensen het volgende:
Insomaniac, blijf je de hele avond voor de computer zitten? Of ga je nog wat leuks doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |