jaa dat maakt veel goedquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:38 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb geen schaamlippen. Ik ben echter wel weer een kneus, dus dat heft elkaar weer op.
Zelfkennis is okay.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:38 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb geen schaamlippen. Ik ben echter wel weer een kneus, dus dat heft elkaar weer op.
Iedereen heeft aandacht nodig! Geef haar die nou gewoon! (houdt ze misschien d'r mond nog 'ns...quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:42 schreef Marihuanas het volgende:
Aandacht te kort ofzo, yvonne?
Qyroz is okayquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zelfkennis is okay.
En schaamliploos.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Qyroz is okay!
Schaamlippen met kaken... *Ril.*quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:47 schreef Jerruh het volgende:
en schaamlippen, da zijn toch van die lippen die zoiets hebben van "ugh ik ben te lelijk, ik geneer me ervoor"en waar dus het schaamrood op de kaken staan?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En schaamliploos.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:43 schreef ANGE het volgende:
[..]
Iedereen heeft aandacht nodig! Geef haar die nou gewoon! (houdt ze misschien d'r mond nog 'ns...)
Heb je ook aandacht nodig? Ja hè?quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:49 schreef Marihuanas het volgende:
[..]
![]()
Dankje, je kan lekker kussen!quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:51 schreef ANGE het volgende:
[..]
Heb je ook aandacht nodig? Ja hè?... voor jou!
Eet dan ook niet zo vroegquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:46 schreef Dirkh het volgende:
ff snel eten, wie opent er dan ook een topic onder mijn etenstijd.
Ik zelf ookquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:58 schreef So_Addictive het volgende:
yvonne ik word wel geil van je topictitels
Da's nog 'ns fijn dan!quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:59 schreef Marihuanas het volgende:
[..]
Dankje, je kan lekker kussen!
Megumiquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:00 schreef Megumi het volgende:
Konbowa Yvonne.
Wel een stuk korter dan normaal...quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:01 schreef Dagonet het volgende:
Best OP ever
goed hequote:Op vrijdag 3 september 2004 18:01 schreef Dagonet het volgende:
Best OP ever :')
Nah...quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:03 schreef Marihuanas het volgende:
[..]
![]()
Komt doordat je het net over een strakke vrouw had.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:06 schreef Dirkh het volgende:
Raar, ik moet in eens aan Muus denken
quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Komt doordat je het net over een strakke vrouw had.
Dat heeft mijn moeder. Zal ze ook hangschaamlippen hebben?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:08 schreef So_Addictive het volgende:
reetverzakking
Wie bedoel je?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:08 schreef So_Addictive het volgende:
hangschaamlippen is in dezelfde categorie als hangtieten en reetverzakking
zal ik daar een topic over openen?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder. Zal ze ook hangschaamlippen hebben?
In het algemeenquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:10 schreef Marihuanas het volgende:
[..]
Wie bedoel je?![]()
niet over moeders beginnenquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder. Zal ze ook hangschaamlippen hebben?
circustenten, baklappen, olifantenoren, texas chainsaw massacre, ulla popken, indoesische tradities met doorboren van de lippen...enzovoorts?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:06 schreef Dirkh het volgende:
Maar eh... ik heb een vrij strak vrouwtje. Hoe moet ik dat zien, hangschaamlippen?
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]Muus is allang niet strak meer.
hij verwart MUUS met de zwanegre versie van knorquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Je zei zwanegrequote:Op vrijdag 3 september 2004 18:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij verwart MUUS met de zwanegre versie van knor.
Jij hebt een Thais schaapquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:06 schreef Dirkh het volgende:
Maar eh... ik heb een vrij strak vrouwtje. Hoe moet ik dat zien, hangschaamlippen?
Ze loopt me de hele tijd te stalken met d'r maitljes. Inclusief foto'squote:Op vrijdag 3 september 2004 18:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Ja, maar wel een strakke.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt een Thais schaap
Wat heb jij eigenlijk? Is ie een beetje een lekker ding?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt een Thais schaap
nee, zeker niet! ik moet ook nog posten nl...quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:12 schreef So_Addictive het volgende:
niet over moeders beginnen![]()
het zou zomaar de nieuwe naam van de baby kunnen zijN!quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zei zwanegre![]()
swa-neger!quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:20 schreef Adelante het volgende:
zwaneger.. dan komtie niet van Danny
Het lijkt mij vrij duidelijk dat het kind Dirkh genoemd wordt.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het zou zomaar de nieuwe naam van de baby kunnen zijN!
zwanegre roodbol!
[ZWA]negerquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:20 schreef Adelante het volgende:
zwaneger.. dan komtie niet van Danny
Ik heb minnaarsquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk? Is ie een beetje een lekker ding?
whehehe... anosmie zwanger van jogy zekerquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:21 schreef Jerruh het volgende:
swa-neger!.
pleonasmequote:Op vrijdag 3 september 2004 18:21 schreef So_Addictive het volgende:
[ZWA]neger
Oh? Stuur eens door?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze loopt me de hele tijd te stalken met d'r maitljes. Inclusief foto's
Ben je heel rijk of zo?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb minnaars
parental guidance recommended?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:23 schreef Dagonet het volgende:
[afbeelding]
Swets is de papa?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het zou zomaar de nieuwe naam van de baby kunnen zijN!
zwanegre roodbol!
het lijkt me vrij voor de hand liggend dat de blijde ouders hun kind niet al bij de geboorte de verdoemenis inhelpen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het lijkt mij vrij duidelijk dat het kind Dirkh genoemd wordt.
Volgens mij staat op deze uitspraak een permbanquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Swets is de papa?
zeker als het een meisje isquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:24 schreef Jerruh het volgende:
het lijkt me vrij voor de hand liggend dat de blijde ouders hun kind niet al bij de geboorte de verdoemenis inhelpen.![]()
ja, vermaande lesbienne vanaf je geboorte is niet echt de gelukkigste hobby om te hebben.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
zeker als het een meisje is![]()
in het geval van swets zou ik een spermban adviserenquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:24 schreef Dirkh het volgende:
Volgens mij staat op deze uitspraak een permban
Bifjequote:Op vrijdag 3 september 2004 18:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het lijkt mij vrij duidelijk dat het kind Dirkh genoemd wordt.
Meisjes hoeven geen naam. Die noemen we gewoon: Ga bier halen! Ga koken! Ga zuigen! Ga zuigen!quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
zeker als het een meisje is![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoi
Ga Roodbolquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Meisjes hoeven geen naam. Die noemen we gewoon: Ga bier halen! Ga koken! Ga zuigen! Ga zuigen!
dan noem ik mijn kinderen ook zo :')quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Meisjes hoeven geen naam. Die noemen we gewoon: Ga bier halen! Ga koken!
quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:30 schreef Adelante het volgende:
is de TT trouwens persoonlijk... dat Yvonne ze gekneusd heeft?![]()
lijkt me pijnlijk...
als het pijn doet dan helpt een kusje meestal welquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:30 schreef Adelante het volgende:
is de TT trouwens persoonlijk... dat Yvonne ze gekneusd heeft?![]()
lijkt me pijnlijk...
my dick hurts...quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:32 schreef So_Addictive het volgende:
als het pijn doet dan helpt een kusje meestal wel![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:32 schreef Adelante het volgende:
daar gaat 'n bbq in
daar gaat 'n bbq in
daar gaat 'n bbq in
daar gaat 'n bbq in
als je aan een kusje genoeg hebtquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
my dick hurts...![]()
het werd toch opgerekt morgen?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:33 schreef Dirkh het volgende:Vertel!!!
Tussen de kastdeur gekomen?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
my dick hurts...![]()
We hangen aan haar lippenquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
![]()
En morgen is het helemaal feest voor d'r, dan rekken we de boel nog even verder op.
meer dan genoeg zelfsquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:34 schreef So_Addictive het volgende:
als je aan een kusje genoeg hebt![]()
Ja met mijn leuter en daarna met die van stinkie. De BBQ raakt kant nog wal bij omi.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
het werd toch opgerekt morgen?
geen bbq, maar twee satéprikkers... daar zal ze van onder de indruk zijnquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:35 schreef Dirkh het volgende:
Ja met mijn leuter en daarna met die van stinkie. De BBQ raakt kant nog wal bij omi.
Hoe maak je dat in godsnaam vast?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
We hangen aan haar lippen![]()
[afbeelding]
we kussen en knuffelen wat af vandaagquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:37 schreef ANGE het volgende:
Hallo! Ik ben er weer! Heb eventjes gegeten en terwijl ik weg was, is het niveau hier wel gestegen, zie ik...![]()
Je zei niveauquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:37 schreef ANGE het volgende:
Hallo! Ik ben er weer! Heb eventjes gegeten en terwijl ik weg was, is het niveau hier wel gestegen, zie ik...![]()
Heb ik met jou al geknuffeld dan?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
we kussen en knuffelen wat af vandaag
En dus??quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zei niveau![]()
Nee, maar dat mag je ook overslaan hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:38 schreef ANGE het volgende:
Heb ik met jou al geknuffeld dan?![]()
Gewoon, platte wijven knoopquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:37 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Hoe maak je dat in godsnaam vast?
Wil je niet knuffelen dan??quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, maar dat mag je ook overslaan hoor![]()
Ja nee, dan gaan we niet meer knuffelen, nee...quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:39 schreef Adelante het volgende:
ik ga vis eten
Ontzettend...quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb ik reeds veel gemist?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen bbq, maar twee satéprikkers... daar zal ze van onder de indruk zijn
Een heel topicquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb ik reeds veel gemist?
En overmorgen word je wakker met een nog grotere glimlach. Alleen niet op je gezicht.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ik ben echt tot over mijn oren verliefd op jou. Mag ik dat hier zeggen?quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:59 schreef ANGE het volgende:
Ontzettend...![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben echt tot over mijn oren verliefd op jou. Mag ik dat hier zeggen?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op mn gekneusde hangschaamlippenquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En overmorgen word je wakker met een nog grotere glimlach. Alleen niet op je gezicht.
Totaal ruptuurquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op mn gekneusde hangschaamlippen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ja hallo! Ben weer vrijgezel en dacht: Kom, laat ik het eens over een andere boeg gooien!quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:03 schreef Dirkh het volgende:
Tja... je hebt toch pech hoor...quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja hallo! Ben weer vrijgezel en dacht: Kom, laat ik het eens over een andere boeg gooien!
Eenquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:03 schreef ANGE het volgende:
![]()
Meteen op het paard klimmen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Verdomd, je bent gedumpt.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja hallo! Ben weer vrijgezel en dacht: Kom, laat ik het eens over een andere boeg gooien!
Dat standje moet nog komen.. morgen...iets met twee satéprikkers ofzo geloof ik.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:07 schreef Freeflyer het volgende:
Heb je je schaamlippen gekneusd ?
moet je me toch es vertellen wat voor onmogelijk standje je nu weer gedaan hebt![]()
Ga maar tegen iemand anders glimlachen...quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Eenglimlach
.
Wil je niet meedoen? We zoeken nog iemand die ons een beetje op wil geilen, want ik krijg hem denk ik niet omhoof zonder hulp.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat standje moet nog komen.. morgen...iets met twee satéprikkers ofzo geloof ik.
Zoals wel vaker heb je weer gelijk Dago. Dat gezwets met datquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:07 schreef Dagonet het volgende:
Meteen op het paard klimmen.
Ik ben er morgen nietquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wil je niet meedoen? We zoeken nog iemand die ons een beetje op wil geilen, want ik krijg hem denk ik niet omhoof zonder hulp.
Er is verdomd weinig mis met jouw analyserend vermogen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:08 schreef Dirkh het volgende:
Verdomd, je bent gedumpt.![]()
De wattes?quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:12 schreef beaverhausen het volgende:
En hij komt eens uit z'n Benno.
Het arme kind, pas geboren nu al de schrik van z'n/haar leven.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:18 schreef yvonne het volgende:
Ben ff babietje kijken
Houd het netjes....
Ik ook niet, kutbandjes spelen altijd als het mij niet uitkomt zo net voor mijn vakantiequote:Op vrijdag 3 september 2004 19:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben er morgen niet.
Je hebt er wel vertrouwen in, hè?quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:18 schreef yvonne het volgende:
Ben ff babietje kijken
Houd het netjes....
Benno, Billy, whatever.. z'n kast dus, NiNi, z'n kast.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
De wattes?
ach wordt dat kind hard vanquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het arme kind, pas geboren nu al de schrik van z'n/haar leven.
Oh jezus, ja dat incrowd gelul ook hier.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Benno, Billy, whatever.. z'n kast dus, NiNi, z'n kast..
quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:22 schreef NiNi het volgende:
Ik twijfelde tussen hond of auto. Guess again dus.
WTF moet je daar???quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanavond ga ik mij verdiepen in het Heemskerkse nacht- dan wel kermisleven.
Ik haat de kermis.![]()
Daar spreek jij mij voor aan, omdat?quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Hodfr Nini! D'r zit al een uur een stukkie shoarma tussen m'n kiezen, maar krijg het niet weg.
Mij verdiepen in het nacht- dan wel kermisleven.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:25 schreef ANGE het volgende:
WTF moet je daar???![]()
ik bij mezelf dacht: Kom, laat ik NiNi wat meer betrekken in deze reeks dit topic.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:27 schreef NiNi het volgende:
Daar spreek jij mij voor aan, omdat?
Dan moet je even met een schroevendraaier wat ruimte tussen je kiezen maken.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Hodfr Nini! D'r zit al een uur een stukkie shoarma tussen m'n kiezen, maar krijg het niet weg.
Ja dus!quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:31 schreef UIO_AMS het volgende:
3?
Kijk. Aan dit soort opmerkingen heb ik tenminste iets.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:31 schreef Dirkh het volgende:
Dan moet je even met een schroevendraaier wat ruimte tussen je kiezen maken.
Ja, stomme hypocriete kutgedoogreeks.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
ik bij mezelf dacht: Kom, laat ik NiNi wat meer betrekken in deze reeks dit topic.
At your service !quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kijk. Aan dit soort opmerkingen heb ik tenminste iets.
Leuk hè?quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:34 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, stomme hypocriete kutgedoogreeks.
En gelukt ook! Mooi. Ik ga er van tussen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:34 schreef Dirkh het volgende:
At your service !
Als ie iemand kan vinden op de kermis...quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:38 schreef Dirkh het volgende:
Baby maken?
Oh god.. Daar is er weer 1quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:54 schreef knopsopper het volgende:
Ja ik heb schaamlippen en een penis. Ra ra hoe kan dat.
vast een ongelukje van je moederquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:54 schreef knopsopper het volgende:
Ja ik heb schaamlippen en een penis. Ra ra hoe kan dat.
Haar schaamlippen zijn aan hem blijven hangen?quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vast een ongelukje van je moeder![]()
Kwatettenquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:57 schreef Tessje het volgende:
[..]
Oh god.. Daar is er weer 1
Wil jij mijn gefrustreerde kasthomo zijn? Dan heb ik er 4 en kan ik kwartetten
Ach gossie... splaakgeblekje...quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kwatetten.
.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:01 schreef ANGE het volgende:
[..]
Ach gossie... splaakgeblekje...![]()
Ooooohhhh jaaaaaaaaa, ik dacht dat je het nooit zou vragen. Ik wil jou sliploos voorovergebukt zien staan. Heerlijk dan ga ik jou es ff lekker penetreren. Zaaaalig.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:57 schreef Tessje het volgende:
[..]
Oh god.. Daar is er weer 1
Wil jij mijn gefrustreerde kasthomo zijn? Dan heb ik er 4 en kan ik kwartetten
Zover wou ik nou net niet gaan eigenlijk....quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:02 schreef knopsopper het volgende:
[..]
Ooooohhhh jaaaaaaaaa, ik dacht dat je het nooit zou vragen. Ik wil jou sliploos voorovergebukt zien staan. Heerlijk dan ga ik jou es ff lekker penetreren. Zaaaalig.![]()
Je begrijpt het concept kasthomo niet echt geloof ik he?quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:02 schreef knopsopper het volgende:
[..]
Ooooohhhh jaaaaaaaaa, ik dacht dat je het nooit zou vragen. Ik wil jou sliploos voorovergebukt zien staan. Heerlijk dan ga ik jou es ff lekker penetreren. Zaaaalig.![]()
Veel succes, dwars door d'r spijkerbroek. Is dat ding van jou zo puntig?quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:02 schreef knopsopper het volgende:
[..]
Dag lief..quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:02 schreef Tessje het volgende:
[..]
ANGE
Lekkere onzinsletje van me![]()
Da's ook spannend..quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:03 schreef Tessje het volgende:
[..]
Zover wou ik nou net niet gaan eigenlijk....
Maar we kunnen wel kwartetten met kaarten
Jij hebt ons ook overleefdquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:04 schreef ANGE het volgende:
[..]
Dag lief..![]()
like a parachute, baby, like a parachute...quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:59 schreef NiNi het volgende:
[..]
Haar schaamlippen zijn aan hem blijven hangen?
Schaamlipspringen?quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
like a parachute, baby, like a parachute...
Onkruid vergaat niet...quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:05 schreef Tessje het volgende:
[..]
Jij hebt ons ook overleefd
Daarom houden we van je...
Morgen naar de kerk waar dominee Yvonne de biecht houd..
En daarna gaan we geiten offeren
kan toch.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Schaamlipspringen?
En vervolgens heb je een rode kop.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kan toch.
de kleine schaamlippen zijn de reserveparachute.
en met een tampontouwtje zet je alles in werking.
trek maar aan het touwtje, dan gaan de lippen vanzelf open!
moet je er ook niet onder gaan staanquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En vervolgens heb je een rode kop.![]()
Ja, da's waar....quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:14 schreef Tessje het volgende:
Yvonne staat gelijk aan PMS
Veel plezier...quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:17 schreef Tessje het volgende:
Ik ga sokken aandoen... En Schoenen.. En dan ontvoer ik Yvonne's zoon richting JIM
Die wij vervolgens gaan ondergooien met bier
en bifi orientale!quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:07 schreef Adelante het volgende:
zou ze de baby al gezien hebben of eerst
vol hebben ingezoomd op de bloederige
bevalling zelf...mits bier!
ga jij nog in 'n tent liggen morgen?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:09 schreef Jerruh het volgende:
en bifi orientale!.
neequote:Op vrijdag 3 september 2004 21:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
ga jij nog in 'n tent liggen morgen?
tis even slikken wennen...quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:11 schreef Bioslock het volgende:
Ah. Ik bemerk een nieuw soort genre.
Wennen aan het slikken? Ach joh, ze moeten zich niet zo aanstellen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
tis even slikken wennen...
ik moet helpen verhuizen morgen... anders had ik graag dirkh op en yvonne gezienquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:11 schreef Jerruh het volgende:
nee.
ik moet werken werken werken en werken.
en jij?
zo nee: zullen we samen op de bonnefooi gaan?.
vragen ze jou om te verhuizen?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik moet helpen verhuizen morgen... anders had ik graag dirkh op en yvonne gezien
uhm.. nee wij moeten slikken, tis revolutionair ofzo... spuitendeclittenparadequote:Op vrijdag 3 september 2004 21:12 schreef Bioslock het volgende:
Wennen aan het slikken? Ach joh, ze moeten zich niet zo aanstellen..
goede vriend van me, die eindelijk uit huis gaat... hij heeft weinig "nieuwe" dingen dusquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:14 schreef Jerruh het volgende:
vragen ze jou om te verhuizen?.
hopelijk allemaal plastic spul +).
ik was vorige vrijdag in arnhem.
meeting der grotenquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
goede vriend van me, die eindelijk uit huis gaat... hij heeft weinig "nieuwe" dingen dus
er kan weinig kapoten verfen lukt me ook al aardig
![]()
mooie stad eej!wat moest je hier dan?
Praatjes zijn het, maar als ik morgen met een doos condooms aan kom sjouwen, duiken ze meteen een hoekje in.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:14 schreef Adelante het volgende:
spuitendeclittenparade![]()
cool en tastyquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:18 schreef Jerruh het volgende:
meeting der groten
*ben&jerry's. *
condooms? ovuleert ze nog dan?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:22 schreef Dirkh het volgende:
Praatjes zijn het, maar als ik morgen met een doos condooms aan kom sjouwen, duiken ze meteen een hoekje in.
En nee! Dat ligt niet aan die rot kop van mij!
Ey, weet je wie en wat daar allemaal in heeft zitten roeren?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
condooms? ovuleert ze nog dan?![]()
hehe nou ja we hebben maar int grand cafe gezetenquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
cool en tasty
deze week was beter geweest... had je lekker op de Korenmarkt kunnen zitten!
had jij geen thaise vrouw? point taken...quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:28 schreef Dirkh het volgende:
Ey, weet je wie en wat daar allemaal in heeft zitten roeren?
onder de eland en voor de open haardquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:28 schreef Jerruh het volgende:
hehe nou ja we hebben maar int grand cafe gezeten
CHECK!quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:11 schreef So_Addictive het volgende:
WIE NIET?
wast maar waar haha, maar kan nog! wederzijds elkaars typequote:Op vrijdag 3 september 2004 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
onder de eland en voor de open haard![]()
nieuwe liefde van je?
Ja, maar ik moest die hele godganse kutfamilie in huis nemen. En mijn schoonmoeder, ergens achterin de 70, is echt niet zo strak meer, dat kan ik je verzekeren.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:48 schreef Adelante het volgende:
volgens mij zijn die wel extreem lenig en strak nog... zelfs bij 30+
Ik nieteens, heb nog geen drup opquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:15 schreef qwertyuiop het volgende:
lallalalalalala
heb je het bloederige en gerimpelde gedrocht al vast gehouden?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:58 schreef yvonne het volgende:
Ik nieteens, heb nog geen drup op
Moet fit zijn voor morgen
Jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je het bloederige en gerimpelde gedrocht al vast gehouden?
en by any chance de baby ook nog gezien?
![]()
Ff serieus, betaald voor 2, je komt niet?quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:14 schreef Adelante het volgende:
nee nee, Inso komt niet in mijn plaats iig...
Heeft dat kind al een feyenoord t-shirt? Of heeft het al verstand van voetbal?quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je het bloederige en gerimpelde gedrocht al vast gehouden?
en by any chance de baby ook nog gezien?
![]()
Ik neem het wel even van je overquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:51 schreef Dirkh het volgende:
Ok, ik ga nu naar boven, dan red ik het nog net voor 12 uur. Als het een beetje mee zit dan meld ik nog even hoe het was, maar mezelf kennende, val ik daarna meteen in slaap.
Waarover?quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:15 schreef TonyMalony het volgende:
gaan wij ook nog eens babbelen yvonnieponnie?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik neem het wel even van je over
Ik ben het helemaal met je eens. Trouwens de mods kunnen ook een topic sluiten, nou dan wil ik dat ook.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:23 schreef Alleycat het volgende:
Wat een taal, als mods kut en poep mogen zeggen dan mogen wij dat ook.
Hmmm, ik heb al een paar keer het woord baggertopic voorbij zien komen.....
Goed plan, mits foto'squote:Op zaterdag 4 september 2004 10:40 schreef Alleycat het volgende:
Ow, lekker, dan zal ik eens even tegen dit topic aan gaan rijden
GROOT verschilquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Trouwens de mods kunnen ook een topic sluiten, nou dan wil ik dat ook.![]()
Dit is overigens geen baggertopic maar een kuttopic.
Moet jij de saté niet eens aan gaan prikken?quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
GROOT verschil
Ow jawelquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:45 schreef Alleycat het volgende:
hè bah......
Jij wil mijn blote, harige reet niet zien als ik tegen mijn beeldscherm sta te schurken....
Zeg!quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moet jij de saté niet eens aan gaan prikken?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:49 schreef Alleycat het volgende:
Ja, ik roer liever door een kut dan door de bagger.....
Tuurlijk, heeft ze weer een nacht zitten zuipen, heeft nu een kater en is de rest van de dag niet te genieten.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg!
Net wakker jah.
In een Filipijns schaap.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:53 schreef Alleycat het volgende:
Waar roer jij dan in? :S
Dirkhs bifjesquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tuurlijk, heeft ze weer een nacht zitten zuipen, heeft nu een kater en is de rest van de dag niet te genieten.
O, heb je wel bifi's voor op de BBQ?
Een grove en vooral foute beschuldiging.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Knap werk stinkeltje. Je bent gewoon de kroeg in gedoken.
![]()
Slank, blond, geil en strak?quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dirkhs bifjes
Jah, nou,
nu zie ik er tenminste uit zoals je verwachtte
bedrifsfeestjequote:Op zaterdag 4 september 2004 11:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
Een grove en vooral foute beschuldiging.
Ik zal in een strandtent, bedrifsfeestje, verplicht dus, met een lichtelijk sportieve activiteiten
zalquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
bedrifsfeestje![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Slank, blond, geil en strak?
Koop je wel een bijpassend handtasje?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:03 schreef stinkie het volgende:
Ow
en stopppen met posten hier nu. Ik ga naar de kapper en kleertjes kopen en mezelf opmaken voor de meet enzo.
As ik dan klaar ben wil ik ff de laatste post hebben hier
ja, ik heb zelfs gewonnenquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:04 schreef Dirkh het volgende:
En heb je nog "gesport" dan stinkie?
Jammer, ik val op dik, donker, onverschillig en uitgelubberd.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
Wat heb je gewonnen, een rookworst?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, ik heb zelfs gewonnen
Muus!quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jammer, ik val op dik, donker, onverschillig en uitgelubberd.
ik mocht als eerste gaan etenquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat heb je gewonnen, een rookworst?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik mocht als eerste gaan eten
je kunt je mijn motivatie dus voorstellen
roep eens harderquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Muus!
ja hoelang duurt mijn proeftijd nogquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarover?
*haar verft*quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jammer, ik val op dik, donker, onverschillig en uitgelubberd.
Half jaar.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:12 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
ja hoelang duurt mijn proeftijd nog
Wacht maar tot ik in het tentje kruip met al die adhd-ers en een pallet met red-bull.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:15 schreef yvonne het volgende:
Ik ben zo benieuwd of dirkh in het echt zon grote muil heeft
Van stinkie weet ik het wel
Ach,quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik in het tentje kruip met al die adhd-ers en een pallet met red-bull.
tsss, alsof jij 's avonds alleen naar bed gaat.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach,
hulpmiddelen
Tarzen, Jane, Billy en adelante zijn mn vriendjesquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
tsss, alsof jij 's avonds alleen naar bed gaat.
Alleycat, wat ben je in een keer stilquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:45 schreef Alleycat het volgende:
Dus jij doet aan quintetjes?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:15 schreef yvonne het volgende:
Ik ben zo benieuwd of dirkh in het echt zon grote muil heeft
Van stinkie weet ik het wel
Ja, moest even. even naar de wc geweest....quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Alleycat, wat ben je in een keer stil
zeker zitten rukken hequote:Op zaterdag 4 september 2004 12:36 schreef Alley_the_Cat het volgende:
[..]
Ja, moest even. even naar de wc geweest....
Ik heb een paar kalmeringstabletten genomen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik precies het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 4 september 2004 12:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb een paar kalmeringstabletten genomen.
Nee, dat doe ik liever achter de pc, dat stinkt niet zo....quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
zeker zitten rukken he
Roep je dat ook altijd als je met je sok bezig bent?quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:37 schreef stinkie het volgende:
vol kreng, vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |