Ze is zo lelijk dat ze in aparte bedden slaapt op aparte slaapkamers, haar man zal ook wel ziek worden van haar aanblik. En nee, ik wil geen spaanse kraag oplopen. Heb nog een paar eeuwen langer te leven.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:51 schreef Qwea het volgende:
Neuk dr
1 rotte appel kan een hele mand besmetten. De rest van de mensen zijn echt wel okey.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:55 schreef Redux het volgende:
Man in wat voor buurt woon jij? Zegt allemaal niet veel goeds over jezelf :S
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ze is zo lelijk dat ze in aparte bedden slaapt op aparte slaapkamers, haar man zal ook wel ziek worden van haar aanblik. En nee, ik wil geen spaanse kraag oplopen. Heb nog een paar eeuwen langer te leven.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:57 schreef Chirma het volgende:
ben je met 51 dan geen ouwe doos?
Ik vind 51 ook een oude doos. En denk dat op die leeftijd ook wel alles gaat stinken, naar vis bijvoorbeeld-quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Is een viswijf!!!! Moet dat ff kwijt, ze is een lui, stinkend viswijf. Die mijn moeder durfde te zeggen, dat ze met 51 jaar een oude doos is. En dan durft ze als alibi te gebruiken dat ze buurvrouw is. Optiefen, ze woont hier nog niet zo lang.
Andere buren zijn super okey!!! Maar de buren meteen aan dit huis vastVoor mij mogen ze snel verhuizen. Kunnen ze die auto roestblikken naar het oud ijzer brengen
Iemand interesse in een nieuw huis? Jaag dan ff de huidige buren weg meteen naast dit huis.
hoezo is ze lui eigenlijk, wat doet ze allemaal nog meer niet, behalve haar flamoes in de sop te zetten???quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Is een viswijf!!!!
jij hebt je ook laten naaaien vroeger!quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:52 schreef Wolter het volgende:
Ja dus? ik was 7 toen ik begon met werken. Het stront van de schapen opzoeken uit de weilanden van mijn opa. Kreeg een kwartje per gevulde emmer En ben er blij om dat ik die tijd niet ingeruild heb voor vrije tijd.
Je wordt toch al vanaf kindsaf aan onderdrukt op scholen, doe dit doe dat...ik heb dat hier al eens aangekaart...op jonge leeftijd proberen anderen je al te beinvloeden. Ik heb het niet over ouders zozeer, eerder derden die er niets mee te maken hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:55 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
jij hebt je ook laten naaaien vroeger!
Iklag lekker met me lego te spelen toen!![]()
wel als ze een lekkere jonge dochter heeftquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Vis is lekker, maar een groen vies slipje van de buurvrouw aan de waslijn moeten aanschouwen is niet prettig
Dwang-neurose, of.. tis zo'n lijer die RSI wil krijgen zodat ie lekker thuis kan zitten!!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:40 schreef muurjunky het volgende:
Hoe komt het dat je zoveel tekst typt elke topic elke post?
Het wordt tijd voor een centraal Dromenvanger-KLAAG-topic. en dan wel zo'n plakkerig topic, want dromenvanger heeft genoeg materiaal hehequote:Op maandag 23 augustus 2004 16:40 schreef muurjunky het volgende:
Omdat ik veel heb meegemaakt?quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:40 schreef muurjunky het volgende:
Hoeft niet, ik ben al blij dat ik het van me heb afgeschreven die hel, ik was het bijna vergeten allemaal, nu is het er allemaal uit.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:47 schreef muurjunky het volgende:
dus moet ik nou al die posts lezenwant das zo'n hoop enzo
ik moest ook wel laggequote:Op maandag 23 augustus 2004 19:35 schreef muurjunky het volgende:
Hoe kwam die popup/error gedoe hierik moest laggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |