abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21430472
Ik heb dus een bedrijf en nu heeft een werknemer een secretaresse verkracht , en moest ik een schadevergoeding betalen.
U begrijpt vast wel dat het hier gaat om een bedrijfsongeval.
Dus zou ik graag het geld op u willen verhalen.

Vriendelijke groeten,
VAC.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 19:52:02 #2
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_21430551
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_21430556
Aktualiteiten zijn ok.
#onz, de vrijhaven.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 19:53:33 #4
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_21430589
Hoi Aegon,

Naar aanleiding van mijn nachtelijke escapades vannacht moet ik u melden dat ik mij heb vergrepen aan een jongedame in een steegje.
Nu valt het binnen mijn werkzaamheden mij 's nachts op te houden in donkere steegejes. Derhalve beschouw ik het dan ook als een bedrijfsongeval.

Gaarne vergoeding,

Marinus van der Lubbe.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_21430597
Geachte Aegon, afdeling bedrijfsongevallen,

Ik moet van de rechter een schade vergoeding betalen van 2500 euro, omdat ik mijn collega klappen had gegeven waardoor ze viel. Toen ze op de grond lag, lag ze met haar benen wijd. U begrijpt dat ik haar uitnodiging aan nam. Achteraf zegt ze dat ze niet wilde. Dus ik moest betalen.
Wilt u dat ik het bedrag voorschiet en een schadeformuliertje invul, of betaald u direkt aan die hoer?

In afwachting op uw reactie,

Dirkh
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:03:37 #6
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_21430819
Aegon,

Wederom bericht van mij. Ik ben, zogezegd, een vaste klant van u.
Afgelopen week heb ik, min of meer per abuis, een van mijn werknemers van zijn leven moeten beroven. Een en ander in verband met vermeende diefstal van mijn 'waar'. Aangezien op onfortuinlijke wijze zijn familie ook de geest heeft gelaten zou ik graag spreken van een ongeval.
De schade is, inclusief die aan de woning van de gestorvene, is geraamd op plusminus 860.000 euro.
Ik verwacht u een dezer dagen aan mijn bureau met een passend voorstel.

Verzekerd met u tot een goede oplossing te kunnen komen verblijf ik,

Mariani van der Lubbe.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_21430993
Beste Aegon.

Sinds 3 maanden heb (had) ik een mooie werkneemster in dienst , die mijn inziens een oogje op mij had. Begrijpelijk , een man in mijn functie is bijzonder aantrekkelijk en erotiserend.
Nu had ik een 'onderonsje' geregeld in de archiefruimte , alwaar ik haar de kans zou geven om mij de liefde te verklaren.
Eenmaal alleen trok ik haar kleren van haar lijf en bond haar vast, toen heb haar enkele uren bevredigd.
Na afloop rende ze huilend weg.
Nu zit ik met een schadeclaim van enkele tonnen.

Uw positief ingestelde klant,
VAC.
#onz, de vrijhaven.
pi_21431197
Geachte Dirkh,

Wij hebben uw brief ontvangen waarin u aangeeft dat u een bedrag van 2500 euro moet betalen aan uw collega.
Dit hebben wij doorgestuurd naar onze juridische afdeling. Deze meldt ons, dat uw collega geheel ten onrechte dit bedrag claimt. U kon er immers niks aan doen dat zij in een voor u onweerstaanbare pose is gevallen. Echter, menen wij wel dat uw collega op een andere manier had kunnen vallen, waardoor dit voorval geheel aan haar te wijten is.
Inmiddels hebben wij contact opgenomen met uw collega.
Wij hebben een tegenclaim ingediend, die is erkent. U kunt binnenkort een schadevergoeding tegemoet zien van 25.000 euro. De gemaakte kosten zijn voor rekening van uw collega.
Ik hoop u zo voldoende te hebben ingelicht en sluit hierbij het dossier.

Met vriendelijke groet,

Greet Bijshuijzen
Aegon Bedrijfsongevallen
pi_21431773
lala lala la GELD !....
hier komt ooit iets nuttigs te staan
pi_21432153
Meer... meer.... !
pi_21432505
Beste Aegon.

Jarenlang heb ik een concierge in dienst gehad die zich vergreep aan leerlingen op mijn school.
Het was een op zich rustige vriendelijke man , maar na 2 jaar begonnen de problemen.
Een meisje had haar ouders ingelicht over de seksuele mishandelingen door de concierge.
Toen volgden er nog 5 "zaakjes" die ik snel wilde afhandelen om erger te voorkomen.
Nu heeft het de school al enkele tonnen gekost , en vraag ik mij af is er enige kans op compensatie van uw kant?

Vriendelijke groeten,
Directeur Hazelaar van basisschool de Klimop.
#onz, de vrijhaven.
  Moderator zaterdag 21 augustus 2004 @ 10:09:11 #13
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_21440760
Geachte medewerker van Aegon,

Sedert juli vorig jaar hebben wij Robert H. in dienst als verzorger van de loopvogels. In die hoedanigheid is hij ook verantwoordelijk voor het broedprogramma van deze voor het natuurlijk evenwicht belangrijke vogels.
Echter, Robert H. bereikt van het zien van groepsrondleidingen (met name schoolreisjes) een bepaalde mate van opwinding. Om zichzelf hiervan te ontdoen masturbeert hij buiten het zicht van deze groepen. Zoals u zult begrijpen vinden wij dat een bijzonder goede oplossing, want stel je voor dat dit voor de ogen van onschuldige kindertjes zou plaatsvinden.
Helaas heeft Robert een wat ongelukkig uitgevallen keuze moeten maken voor de bevrediging van zijn behoeftes, namelijk de legkamers van de loopvogels. Hierdoor zijn de loopvogels behoorlijk van de leg geraakt.
U zult begrijpen dat wij het mislukken van het broedsel zien als een niet te vermijden bedrijfsongeval en de schadeberekening zullen wij u binnenkort toesturen. Daarnaast is het natuurlijk evenwicht een delicate kwestie en op basis daarvan zullen wij ook een post immateriële schade in de berekening opnemen.

Hopende u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld van de gaande ontwikkelingen verblijf ik,

Dr. J.M.H. ter Kuylen
Directeur Artis Zoo Amsterdam
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_21441362
Geachte Aegon,

drie maanden geleden heeft mijn man een "uitgebreide bedrijfsrisico polis" bij u afgesloten. Inmiddels heeft hij zijn carrière bij Al Qaïda succesvol afgerond. Hoeveel keren jullie uit bij overlijden?

Groet, mevr. Sajid.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 11:15:05 #15
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_21441373
Beste Aegon,

afgelopen vrijdag heeft zich een klein bedrijfsongeval plaatsgevonden waarbij een van onze medewerkers is omgekomen.
Omdat deze medewerker niet geheel legaal in ons kikkerlandje was, hebben wij deze medewerker maar in onze prachtige tuin, die afgelopen zomer aangelegt is voor 200.00 euro, begraven.

nu is alleen tijdens de begravenisceremonie de rest van deze, prachtige, tuin verloren gegaan. de schade ligt zo rond de 150.000 euro.

Met vriendelijke groet,

J. Hansma,
Plantenzo BV.
pi_21443502
Geachte Aegon,

Afgelopen week heb ik de liefde bedreven met een dame die bij mij op de afdeling werkt, achteraf bleek dat zij hier niet van gedient was. Het probleem is dat ze nu een fors geldbedrag eist.

Alhoewel die regelmatige prostitueebezoekjes die door het bedrijf worden gesponsort meestal om minder geld gaan ben ik van mening dat aangezien dit "geval" ook onder werktijd gebeurde dit onder de zelfde regeling valt.

Bij voorbaat dank,
Henk Hap, Chef PR-afdeling
Outside a dog a book is a man's best friend, inside a dog it's too dark to read
pi_21445355
Geachte Aegon,

Ik ben op werkvakantie in Athene alwaar ik enkele rondjes moet zwemmen in het zwembad om zodoende mijn toekomst te verzekeren doormiddel van lucratieve sponsorbijdragen. Helaas heb ik dit jaar wat minder mijn best gedaan doordat ik gezellig heb lopen klieren met het volleybalteam, het honkbalteam en met onze mannenestafette-ploeg. Hierdoor ben ik toch wel wat uitgeput en presteer ik niet echt optimaal. Ik zie het niet echt meer zitten met die sponsorbijdragen. In hoeverre valt dit onder een werkongeval en kan ik een claim indienen voor inkomstenderving?

groetjes,
Inge
pi_21445977
Geachte heer / mevrouw,

Zoals u heeft kunnen lezen in de krant en kunnen zien op TV, heb ik een zeer lucratief bedrijf gehad.
Echter door toedoen van een paar meisjes, althans de ouders van de meisjes, moest ik het bedrijf opdoeken.
Hierdoor heb ik schade opgelopen en dit dient vergoed te worden.
De ouders van de meisjes, hebben een claim bij mij neergelegd va 500.000 euro, waarschijnlijk is dit een eis van betaling van het achterstallig loon.
Ik vind dit bedrag echter te hoog, de meisjes hadden immers kost en inwoning.
Na een kleine berekening blijkt dat ik juist geld van hun dien te ontvangen.
Omdat het nogal zeikerds zijn en weigeren te betalen, leg ik de claim bij u neer.
Het bedrag wat ik wens te ontvangen dient 1.000.000 euro te zijn, dit komt door de misgelopen verkoop van videobanden, niet geleverde diensten en schade aan mijn reputatie.
U kunt dit bedrag telefonisch overmaken op mijn rekening, uw chef weet het rekening nummer wel, hij was immers een vaste klant.

Met vriendelijke groet,
M. Dutroux
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 17:05:45 #19
82227 XgroverX
www.centebakske.tk
pi_21446846
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 20:38 schreef -9eert- het volgende:
lala lala la GELD !....
je lijkt op een luie straat muzikant
wat is dat voor hond??.......een Duitse herder .....HOLLAND!!!!
  Moderator zaterdag 21 augustus 2004 @ 18:36:02 #20
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_21448742
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:38 schreef engessa het volgende:
Geachte Aegon,

Ik ben op werkvakantie in Athene alwaar ik enkele rondjes moet zwemmen in het zwembad om zodoende mijn toekomst te verzekeren doormiddel van lucratieve sponsorbijdragen. Helaas heb ik dit jaar wat minder mijn best gedaan doordat ik gezellig heb lopen klieren met het volleybalteam, het honkbalteam en met onze mannenestafette-ploeg. Hierdoor ben ik toch wel wat uitgeput en presteer ik niet echt optimaal. Ik zie het niet echt meer zitten met die sponsorbijdragen. In hoeverre valt dit onder een werkongeval en kan ik een claim indienen voor inkomstenderving?

groetjes,
Inge
Hey, pssssst: Goud!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_21449821
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 18:36 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Hey, pssssst: Goud!
Nu wel ja. Best netjes.
pi_21449944
Hee Aegon!

Stel dat ik iemand verkracht, dan moeten jullie diegene 100.000 euro betalen. Als jullie mij nou 50.000 betalen, dan verkracht ik niemand! Win-win-win situatie!

Groet, MM
Vrijwillig gebanned
pi_21449966
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 19:43 schreef MartinusMagnus het volgende:
Hee Aegon!

Stel dat ik iemand verkracht, dan moeten jullie diegene 100.000 euro betalen. Als jullie mij nou 50.000 betalen, dan verkracht ik niemand! Win-win-win situatie!

Groet, MM
Whehe.
#onz, de vrijhaven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')