quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef SexyRomeo het volgende:
Whassup y'all? Romeo is in da house.
Heb jij vragen over een slotje weetje, of commentaar op de mods?
Of gewoon complimenten voor die vier lekkere honeyz? Dan kan je dat in dit topic kwijt, aaighht?
Kritiek geven is goed, weetje. Maar doe het met rezpect.
I luv y'all,
Romeo.
Yooooooo check die lekkere sexyyyyy koppies!!!!! I think I'm in luv!!!!!!!!!
Izzz die ladyyy met die bril nog vrijgezel?
Had ik het nou maar gewoon gedaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:08 schreef Chriz2k het volgende:
Mag ik ''FiPo'' zeggen?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:09 schreef EL_REY het volgende:
jogy![]()
jankbakken of niet, ik vind het gewoon debiel omdan meteen zo stickypost te maken..
el rey, jong,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:09 schreef EL_REY het volgende:
jogy![]()
jankbakken of niet, ik vind het gewoon debiel omdan meteen zo stickypost te maken..
Dat mag. Het is nu ter kennis aangenomen en ook het feit dat jij gewoon jaloers bent, als ie voor jou was geweest was je 2 dagen happy.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:09 schreef EL_REY het volgende:
jogy![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat mag. Het is nu ter kennis aangenomen en ook het feit dat jij gewoon jaloers bent, als ie voor jou was geweest was je 2 dagen happy.
Maakt niet uit hoor, voor de rest.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:16 schreef EL_REY het volgende:
[..]
klopt ik denk wel 3 dagen!
Oke, goed nu is het klaar, ik heb even kunnen zeiken, lol is eraf!![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:20 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik voel geen liefde
al kan zo'n oppervlakkige relatie met je rechterhand ook heel belangrijk voor je zijn hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:27 schreef jogy het volgende:
[..]Je
Moet
ook
eerst
van
jezelf
houden
voordat
je
de
liefde
van
andere
kan
voelen
En dan bedoel ik niet rechterhand liefde.
Alleen als je niet wakker wilt worden in een plasje sperma door een natte droom ofzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:30 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
al kan zo'n oppervlakkige relatie met je rechterhand ook heel belangrijk voor je zijn hoor![]()
alleen van toepassing als je quotequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef EL_REY het volgende:
;; ;;;;;;;;; ; ' ;;;;;;;;
;; ; ; ; ; ;
;; ; ; ; ; ;;;;;;;
;; ; ; ; ; ;
;;;;;;;;;; ;;;;;;;;; ; ;;;;;;;
![]()
Ik zou er bijna emotioneel van worden!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef EL_REY het volgende:
;; ; ; ; ; ;
;; ; ; ; ; ;;;;;;;
;; ; ; ; ; ;
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:41 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik zou er bijna emotioneel van worden!
Bijna...
Leuk gedaan! En jogy! Ikkuh... voel de liefde!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef EL_REY het volgende:
;; ; ; ; ; ;
;; ; ; ; ; ;;;;;;;
;; ; ; ; ; ;
![]()
Ik voel mijn neusquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:33 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Leuk gedaan! En jogy! Ikkuh... voel de liefde!![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:06 schreef HyperViper het volgende:
Ik heb speciaal voor jullie modjes dus allemaal! een rijmpje geschreven lees maar:
Inso, Jogy, PR, Knut, soms vind ik jullie een trut, meestal vinden jullie mij als user kut, maar dit maakt het helemaal goed, ik gedraag me zoals het moet, ik was insomaniac's voet, het brave user zijn zit in mijn bloed.
Voor een lange tijd baggerde ik veel, en jullie grepen mij bij de keel, meerdere bans heb ik gehad, en ik werd afgetekent als een rat, of als een sluwe kat, maar daamee heb ik het gehad, ik was het zat, vandaar dit rijmpje voor jullie vieren, zo lief en weerloos als onschuldige dieren.
HV is braaf, HV is gaaf, HV is cool, HV word weer helemaal old school, op mijn verjaardag geef ik geen blokjes kaas, met pasen eet ik geen haas, als ik drank op heb word ik geen dwaas, bloemen zet ik niet in een vaas, maar jullie blijven de baas.
Nee, dat is racistisch!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:21 schreef ModieusSpaFlesje het volgende:
'Foto's van Intelligente blanke mensen' mag dat wel?
Nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:21 schreef ModieusSpaFlesje het volgende:
'Foto's van Intelligente blanke mensen' mag dat wel?
Je hebt mn vraag over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:24 schreef ModieusSpaFlesje het volgende:
Ik vraag me toch echt af wie nu de racist is.
Adolf Hitlerquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:24 schreef ModieusSpaFlesje het volgende:
Ik vraag me toch echt af wie nu de racist is.
*zuchtje*quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Adolf Hitler
Geef dan gewoon antwoord!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Neuh , zag de vraag wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |