welke richting reden ze?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:16 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik ben op de afsluitdijk wel een groepje tegen gekomen dat erg op je clubje lijkt.
HE! dat is sjors!!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:19 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[afbeelding]
Er zijn een paar in Oostenrijk gesnignaleerd.
dat zou ruben moeten zijn! die heeft zulke mooie roze billetjes!quote:
noord-holland -> Oostenrijk-> ?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:20 schreef buitenbeentje het volgende:
Ze reden richting Noord-Holland.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:21 schreef Hanzel_lane het volgende:
goed topic e_r
afsluitdijk->oostenrijk->diep dal->?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[afbeelding]
Hij dacht een kortere route naar beneden te hebben gevonden..
Naja , hij is wel beneden.. ergens..
ey, niet een te hoge eigen dunk krijgen hequote:Op maandag 30 augustus 2004 12:25 schreef EL_REY het volgende:
[..]
alweer he
![]()
je hebt gelijk! ik ging weer even naast mijn schoenen lopenquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:30 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
ey, niet een te hoge eigen dunk krijgen he
![]()
SJAKIE!!!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:33 schreef buitenbeentje het volgende:
Is dit iemand van jullie club?
[afbeelding]
WTF! dat zijn de fietsen van de gebroeders jansen!quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:46 schreef Boomstam het volgende:
Ik heb 2 van je maten gezien, ze werden van hun fiets afgeschupt en die fietsen werden gejat.
[afbeelding]
Ik heb een tekening gemaakt hoe ze werden gekickt
[afbeelding]
oh dat is peter! gladjakker is het.. probeert het bij iedere vrouw maar de echte reden dat hij op fietsen is gegaan is omdat hij graag naar mannen kijkt in strakke broeken. Hij probeert zijn homofisme te verbloemen door iedere vrouw proberen te versieren!quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:52 schreef Boomstam het volgende:
oja er is er 1 die stopt bij elke vrouw die hij ziet, wanhopig kereltje
Kan je hem als je hem ziet zeggen dat ie van me moeder moet afblijven?
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |