Hoppa,quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:15 schreef DIGGER het volgende:
O, en of een Mod dit topic dus ff sticky ken maken.
De reactie die ik wilde plaatsen was banwaardigquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:12 schreef DIGGER het volgende:
Wat hield je je in Doc, weet je zeker dat dit je meest fel mogelijke reactie was?
Verwijderd, evenals de reakties daarop.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:26 schreef Doc het volgende:
(maar goed, beste mods, kunnen die trolls van laidbackdude uit het LFC topic verwijderd worden?)
Geen beleid over ontwikkeld, ga het er na de vakantie van JM wel even met haar over hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
ff een korte vraag
De laatste tijd staan er steeds minder bronvermeldingen bij de transfergeruchten. Ik weet dat het om geruchten gaat, maar als er niets na te trekken valt loop je al snel het risico dat mensen dingen gaan verzinnen. Hoe is het beleid op dit punt?
Of je leest even het afwezigheidtopic voor crew door?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:23 schreef mitt het volgende:
en waar is justmutsje gebleven
Bronvermelding sucks. Bronbescherming is in.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
ff een korte vraag
De laatste tijd staan er steeds minder bronvermeldingen bij de transfergeruchten. Ik weet dat het om geruchten gaat, maar als er niets na te trekken valt loop je al snel het risico dat mensen dingen gaan verzinnen. Hoe is het beleid op dit punt?
Tja, het aantal non-discussies moet wel op pijl gehouden worden, maar als iedereen overal naartoe vertrekt krijg je dat later in discussies weer langsvliegenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
Bronvermelding sucks. Bronbescherming is in.
justmutsje is weer terug van heerlijk weekje golfen! Nu is het nog even wachten tot mijn nieuwe modem wordt geinstalleerd en dan ben ik weer veel online.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:23 schreef mitt het volgende:
en waar is justmutsje gebleven
Ach, een bron kan geen kwaad, maar soms hoeft het niet hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Tja, het aantal non-discussies moet wel op pijl gehouden worden, maar als iedereen overal naartoe vertrekt krijg je dat later in discussies weer langsvliegen
gedaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:49 schreef DutchGooner het volgende:
Kan er een modje HCE in de live verslagen topic titel zetten?
Done.quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:34 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Middenvelder Ronde 4
Kan dicht
Bek houden snol...quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
En ADO Den Haag topic ook ontsierd door een hele lange slowchatruzie.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry maar Doc is gewoon da man na het Vennegoor-topic...Ik moest hem even eren met zijn prachtige quote.
Kan best, maar het feit dat jij het slecht vindt is geen reden een topic te sluiten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:
De Beste Voetbal Talenten
Zijn al meerdere van dit soort topics en de lijst is slecht.
Alle voorgaande talententopics zijn alweer wat ouder.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:18 schreef methodmich het volgende:
Nee okee, maar een dubbel topic is dat wel toch?
Dicht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:59 schreef DIGGER het volgende:
Kan een Mod dit topic even opschonen? Vitesse - Feyenoord
Wel dicht, want voor aparte wedstrijden van de HCE, uitgezonderd de klassiekers, openen we geen aparte topics.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:50 schreef DIGGER het volgende:
Niet dicht, opschonen.
Welke link?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:35 schreef placebeau het volgende:
Beste mod, de eerste link bij ADO Den Haag linkt door naar DannyGames. klopt niet echt dus.
Ik bedoelde in het handige-linkjes topicquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke link?
Ik zie in de OP geen link staan
Oké, ik heb dat linkje weggehaald.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:39 schreef placebeau het volgende:
Ik bedoelde in het handige-linkjes topic
Handige voetbal-linkjes!
Het eerste linkje
Sorry voor de onduidelijkheid
Ik zocht namelijk naar welke ADO den haag speler een basisplaats had, om in mijn ploeg te zetten, want ik heb geen geld voor wat betersquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, ik heb dat linkje weggehaald.
quote:De puntentelling:
Spelen:
Basis: 3 punten
Invallen: 1 punt
Wedstrijd:
Winst: +3
Verlies:-3
Gelijk:+1
scoren:
Doelpunt: +2
Winnende: +3
Eigen goal:-3
Keeper:
De nul houden +1
kaarten en Schorsingen:
Schorsing op basis van tv beelden: -3
Rode kaart: -3
Gele Kaart: -2
Prijzen:
Nationale beker: 10 punten
Landstitel: 15 punten
Uefacup: 20 punten
Champions League: 25 punten
Promotie/degradatie:
Promotie naar hogere divisie: 15 punten
Degradatie naar lager divisie: -15 punten
Transfer:
Verdubbeling van de startwaarde
Let Op:
- In Engeland wordt van de bekertoernooien alleen de F.A. cup gevolgd.
- De winnende goal is altijd de goal die je langs zij brengt. Dus bij een stand van 5-1 is de 2-1 de winnende.
- Om punten te scoren moet je speler wel tijdens de wedstrijd in het veld hebben gestaan. Niet gespeeld is geen punten!
- 2 x geel telt voor 1 x rood. Dus niet 2 x -2 + -3.
Ik heb het erbij gezet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Golfer of JM kan dit in de OP van het Zaakwaarnemersspel: de startwaarden Bij voorbaat dank.
[..]
Dank u.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:14 schreef just me het volgende:
Golfer is goed
aan jou de eer om een slotje te zettenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dank u.
Jij ook, als je namens ons een beslissing wilt nemen wat we aanmoeten met dit topic De Beste Voetbal Talenten
Ja, ja, altijd hetzelfde: mij het vuile werk laten opknappen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:19 schreef just me het volgende:
aan jou de eer om een slotje te zetten
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ja, altijd hetzelfde: mij het vuile werk laten opknappen.
Nee, want over de gang van zaken bij de loting was al uitvoerig gediscussieerd in het topic waar ik je naartoe verwees en dat topic was op dat moment nog niet dicht.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:52 schreef Oldbie het volgende:
Ik open een topic waar ik de loting (indeling) van de champions league ter discussie stel:
Indeling Chamions league
maar jij verwijst mij naar een topic (welke, toen ik keek op slot zat): [CHAMPIONS LEAGUE] de loting 2004/2005 en je gooit mijn topic op slot. Vervolgens open jij een topic: Resultaten loting CL
Beetje vreemde gang van zaken vind je niet, Golfer?
Die is toch al uitgebreid bediscussieerd?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:59 schreef Oldbie het volgende:
Dus de gang van zaken, de manier waarop de loting geregeld wordt, is geen apart topic waard?
No problem, mate.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:03 schreef Oldbie het volgende:
oke, heb ik gemist blijkbaar.....ik ben veel te actief op OS forum....sorry bout that
Uiteraard, maar dat gaat TM zelf doen begrijp ik uit zijn OP's.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:05 schreef DIGGER het volgende:
Kunnen, zodra het bekend is, de keurig nette topics van TM67 over de CL per poule, aangevuld worden met het speelschema? (de Openings Post uiteraard)
Bedank Heero maar, VRT teletekst liep voor op de NOSquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:12 schreef golfer het volgende:
Wedstrijdschema's staan er nu bij, thanx to TM.
Oké, bedankt Heero.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Bedank Heero maar, VRT teletekst liep voor op de NOS
Beiden dicht en gelukkig niet meer die irritante zwaaismileys.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Leuke newbie
Ajax in de CL 2004/2005, Poule C, gaan we het redden?
De nu al legendarische goal van Zlatan tegen NAC
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:18 schreef Yeahinho het volgende:
Dat mijn post ge-edit wordt ok, maar waarom wordt nou weer een complete post verwijderd.
Ik denk dat ie de post bedoeld die door Nikky is ge-editquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, gezien. Verder niet over druk maken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
Ik denk dat ie de post bedoeld die door Nikky is ge-edit
Hoezo niet druk over maken? Mag ik soms zelf niet uitmaken of ik me er druk over maak..?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, gezien. Verder niet over druk maken.
Uiteraard, maar dan moet je Nikky maar mailen i.p.v. hier in het FB-topic er over door te gaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:55 schreef Yeahinho het volgende:
Hoezo niet druk over maken? Mag ik soms zelf niet uitmaken of ik me er druk over maak..?
Ja, 29 dagen geleden en dus geen reden weer een zoveelste nieuw topic voor 1 van je posts te openen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:47 schreef tong80 het volgende:
Ok zeer recent dus.
Een zoveelstequote:Op maandag 30 augustus 2004 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, 29 dagen geleden en dus geen reden weer een zoveelste nieuw topic voor 1 van je posts te openen.
Valt inderdaad wel mee.quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:54 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat je verbaasd staat hoe weinig topics ik open in VBL.
Mee eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:36 schreef DIGGER het volgende:
En kunnen terug-vind-posts niet verboden worden?
- Post iets nuttigs
- Bookmark het topic
- zoek een volgende keer maar naar he ttopic, de topictitels zijn helder zat
Maar die irritante 'tvp'weg er mee
En dan staat het topic nog steeds in je ATquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik kan ze niet verbieden, maar kan ze wel verwijderen als ik ze als nietszeggende nutteloze post tegenkom.
Het nodige verwijderd.quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:32 schreef DIGGER het volgende:
voetbalzone.nl - Over de kwaiteit van de site, goed of niet?
Meneer pfff kan die niet de mond gesnoerd worden (of iig z'n gezeik gewist worden oid)?
Open dan maar een nieuwe met een meer informatieve openingspost over deze speler die het blijkbaar waard is om een eigen topic te hebben.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:21 schreef Reddiablo het volgende:
gooi die Erik de Kruyk weer eens even open ofzo, en verwijder de onzinnige posts ofzo überhaupt!
Prima topic over een voetballer van Willem II, ik wil wel wat extra's inbrengen om deze weer te laten vloeien
Tja...quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:09 schreef SanMarco het volgende:
Guttegut.
Het lijkt wel Ren je Rot hier.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:09 schreef VoreG het volgende:
Golfert RENNEN
Fok! Beste Middenvelder Ronde 6: Tong Naakt!
Je hebt al genoeg warmgelopen
sorry mede-mod.. vanaf maandag ben ik weer volop in de runningquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Het lijkt wel Ren je Rot hier.
Slijmbalquote:Op zondag 5 september 2004 14:22 schreef Eilanden het volgende:
Nog lekker geBBQ'ed Golfer?
dat krijg je als je gefrustreerd terug komt van het Korfbal.quote:Op zondag 5 september 2004 14:28 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik wil even klagen over het gedrag van Lego, hij was van plan totale chaos te veroorzaken. Maar wij goede Hools hebben op tijd de ME gebeld. En toen kwam Golfer die alles netje heeft opgelost.
Begin nu weer een beetje op te drogen en minder brak te worden.quote:Op zondag 5 september 2004 14:22 schreef Eilanden het volgende:
Nog lekker geBBQ'ed Golfer?
quote:Op maandag 6 september 2004 09:49 schreef PogueMahone het volgende:
.
verder gaat het goed hoor op vbl![]()
Met al die bugs en storingen krijg ik momenteel in dat topic niets toegevoegd of gewijzigd.quote:Op woensdag 8 september 2004 10:56 schreef DIGGER het volgende:
http://www.activescores.com/index.php (live voetbaltussenstanden wereldwijd)
voor het handige linkjes topic.
natuurlijk Diggerquote:Op donderdag 9 september 2004 08:39 schreef DIGGER het volgende:
VBL Meeting 25 September in Utrecht (deel 2)
Ken deze sticky gemaakt worden?
Graag gedaan.quote:Op donderdag 9 september 2004 23:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan een van jullie achter voetballende voetballers even deel 2 zetten, was ik per ongeluk vergeten. Alvast bedankt.
Dit is niet het EK-forum. Hier gelden andere regels en games horen in DIG.quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:16 schreef Vinc het volgende:
waarom is dat topic over dat UEFA fantasy football gesloten? Er liepen met het EK toch ook topics over die VI manager etc. Het is veel meer een voetbal-onderwerp dan een game-onderwerp.
En hoe begin je erover zonder te spammen?
Vreemde zaak
Golfert, games moeten al een jaar ongeveer in GAMquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit is niet het EK-forum. Hier gelden andere regels en games horen in DIG.
Edit-toevoeging: ik zie dat het een managerspel is, dat kan je in dit topic kwijt:
Voetbal Manager Spellen 2004/2005 #2
* just me lacht echt nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Golfert, games moeten al een jaar ongeveer in GAM.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:47 schreef VoreG het volgende:
Golfert, games moeten al een jaar ongeveer in GAM.
onze gentlemanquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Anyhow, ik heb hem gewezen op het juiste topic waar ie terecht kan met die manager.
Topic is dicht en Mark084 wordt in de gaten gehouden.quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nederland-Tsjechië (2-0), napraattopic II
Over de wedstrijd wordt niet meer geluld en over de wedstrijd is alles eigenlijk wel gezegd lijkt me
Gezien, posts verwijderd.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:05 schreef VoreG het volgende:
Het enige echte Ajax Topic #89: Met Sonck en Babel kampioen
Hij gaat weer verder
Hoeveelste VBL ban is dit nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:22 schreef golfer het volgende:
Banmeldtopic deel 18.
Zo, ook weer opgelost.
3e of 4e geloof ik.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:24 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hoeveelste VBL ban is dit nu eigenlijk?
volgens mij zitten we al tegen de 10 aanquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
3e of 4e geloof ik.
Vreemd, maar ik heb de linkjes nu verbeterd.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:08 schreef VoreG het volgende:
Handige voetbal-linkjes!
De links daar kloppen niet, hij verbindt naar: forum.fok.nl/<link>
...Cart_man,ik,Shabab en verschilldende trollsquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:12 schreef methodmich het volgende:
Bansheeboy, dit mannetje, 2 x Loek...
Done.:)quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:19 schreef DutchGooner het volgende:
Zouden jullie hier de 14e van kunnen maken ipv de 15e?
14.09.2004 CL 1R Arsenal v PSV
2 maal zelfsquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben jij in VBL gebanned DG?
en had je dat ook "verdiend"quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
2 maal zelfs
in beide gevallen niet,was 2 keer door een niet VBL-mod en werd 2 maal voortijdig unbanned,nuf saidquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
en had je dat ook "verdiend"
en een lol dat die Dagobert had nadat ie mij gebanned had,uiteindelijk had ik een nog grotere lol toen ik na een uurtje weer unbanned werdquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:01 schreef mitt het volgende:
dat is niet aan mijquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:18 schreef popolon het volgende:
De DG toto, kan die niet een beetje vastgeplakt worden?
Ah toe.
ja die,als je toch bezig gaat;VOOR DE 3E KEER,MIK DAT FCDB TOPIC EENS DICHT WAAR IK OM VROEG,dank jequote:Op zaterdag 11 september 2004 21:20 schreef just me het volgende:
FOK! VBL-Toto 2004-2005 Deel 1 deze ??
Zoiets, beetje ritueel, soms moeilijk te vinden als je niet vierduizend posts per dag plaats in VBLquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:20 schreef just me het volgende:
FOK! VBL-Toto 2004-2005 Deel 1 deze ??
beetje aardiger mag misschien ook wel DG; ik had dat topic op slot gedaanquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ja die,als je toch bezig gaat;VOOR DE 3E KEER,MIK DAT FCDB TOPIC EENS DICHT WAAR IK OM VROEG,dank je
eeeeej doe normaal tegen mequote:Op zaterdag 11 september 2004 21:29 schreef DutchGooner het volgende:
dank je wel lieverd
incidentje,tis en blijft bagger natuurlijkquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
eeeeej doe normaal tegen me![]()
uiteraardquote:Op zaterdag 11 september 2004 21:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
incidentje,tis en blijft bagger natuurlijk
Ik ben persoonlijk eigenlijk geen voorstander van al teveel sticky-topics bovenin de VBL-lijst.quote:Op zondag 12 september 2004 15:34 schreef Mindlight het volgende:
Mag het GGD toto topic ook niet sticky toevallig? Er zijn nogal wat mensen die het vergeten wekelijks......
Ohh ok, ook prima, dan hoop ik dat een klein herinneringskickje op woensdag of donderdag geaccepteerd wordt... Ben het wel met je eens wat aantallen sticky-topics betreft verderquote:Op zondag 12 september 2004 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk eigenlijk geen voorstander van al teveel sticky-topics bovenin de VBL-lijst.
Wat mij betreft had het gewone toto-topic ook niet sticky gehoeven, want dat loopt al ruim een jaar prima zonder sticky te zijn met vaste deelnemers elke week.
quote:Op zondag 12 september 2004 17:43 schreef tong80 het volgende:
Mag hier een slotje op ? Verkeerde topic omhoog gekicked.
Wat doet je amateurcluppie ?
Gooi dan eerst dat statistieken topic eruit, al twee weken niet ge-update.quote:Op zondag 12 september 2004 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk eigenlijk geen voorstander van al teveel sticky-topics bovenin de VBL-lijst.
Wat mij betreft had het gewone toto-topic ook niet sticky gehoeven, want dat loopt al ruim een jaar prima zonder sticky te zijn met vaste deelnemers elke week.
Raar he?quote:Op zondag 12 september 2004 18:01 schreef popolon het volgende:
Gooi dan eerst dat statistieken topic eruit, al twee weken niet ge-update.
Die discussie loopt momenteel een beetje door elkaar in zowel het Ajax-topic, als het ADO-Den Haag topic.quote:Op maandag 13 september 2004 21:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Waar kan er gediscussieerd worden over het beleid tegen de spreekkoren in de stadions en de recente ophef daarover? Ik kan het niet vinden![]()
![]()
Klopt, eentje gesloten.quote:Op maandag 13 september 2004 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zijn twee voetbalkwis topics, ik denk niet dat dat de bedoeling is.
Lees es ff terug DDquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan dit sticky? VBL: wie is wie?
Oeps: sorry!quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:33 schreef just me het volgende:
[..]
Lees es ff terug DD
ik laat het aan golfer over omdat hij niet van de sticky's is![]()
JM volgens mij werd er in dit topic bedoelt dat de namenlijst voor de deelnemers op slot gingen !!quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:21 schreef VoreG het volgende:
Fok's beste aanvaller ooit tournament # 1
Nee hij mocht dichtquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
JM volgens mij werd er in dit topic bedoelt dat de namenlijst voor de deelnemers op slot gingen !!
en als je maandagavond zegt dat het kan tot morgen 12 uur dan is dat tot dinsdagmiddag 12 uur
Lekker laten rondzweven en desnoods af-en-toe even een schopje omhoog geven.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:30 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Aanvaller 1e ronde
Als we toch met stickies bezig zijn. Of kan die gewoon los rond zweven? Het maakt mij niet uit, beslis maar..
Hij staat sticky bij deze site:quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:26 schreef tong80 het volgende:
Kan deze stikkie ?
http://www.stikkie.tk/
Alvast bedankt.
Done, hoewel ik dat trekke van dat stelletje PSV-rukkers ook wel leuk vond staan.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:03 schreef Bos81 het volgende:
Just Me of Golfer
Kan een van jullie bij dit topic: Het Officiële PSV Topic #42: We trekken ten strijde even een n achter trekke zetten?
Alvast bedankt.
Bedankt, het stond wel leuk, maar dit is toch beterquote:Op woensdag 15 september 2004 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Done, hoewel ik dat trekke van dat stelletje PSV-rukkers ook wel leuk vond staan.
Opgeschoond van de kleuterreakties.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:22 schreef Bjoro het volgende:
[CHAMPIONS LEAGUE] het mooiste doelpunt van de dag !
kan 1 van jullie die onzin ff verwijderen van dat speeltuin volk !
Dicht.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:03 schreef DutchGooner het volgende:
en deze ook [CL 1e ronde CL] Centraal Groep A,Monaco,Liverpool,La Coruna
helemaal dichtquote:Op vrijdag 17 september 2004 22:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Voetbal Insite #10, nu ook met quiz...
beetje dubbel
Als je echt een poging wilt doen met een alternatief elftal, kom dan op zijn minst met voetballers die nog spelen.quote:Op zondag 19 september 2004 00:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het alternatieve Nederlands elftal:
waarom dicht?? Het mag dan wel een topic met een knipoog zijn, maar je kan hier heel goed laten zien hoe je een ander soort elftal bouwt!! Ik snap niet dat het niet in VBL kan, het is toch een leuk topic??? (en ik heb er zoveel tijd in gestoken ook nog!) als het dan echt niet door de beugel kan verplaats het dan tenminste!! Dan is al mn werk niet voor niks geweest!! Ik vind trouwens zelf dat dit prima in VBL moet kunnen...
Heb je er last van?quote:Op woensdag 22 september 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
Centrale spelerstopics, wat was daar ooit voor besloten? Ik bedoel, een Materazzi-topic...
graag gedaanquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zou een moderator in de TT van ECV verandert de competitieopzet ENV willen veranderen in ECV? B.v.d.
altijd netjes opgevoedquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:16 schreef tong80 het volgende:Je bent echt een brabander hè ?
nee mja ik ga niet al die 25 topics hier neer pleurenquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:22 schreef pfaf het volgende:
Is dat het enige baggertopic dat je gevonden hebt?
quote:Op zondag 26 september 2004 00:13 schreef SCH het volgende:
Kinderachtige streek van zjroentje, begint al aardig op mitt te lijken![]()
ik heb hem maar heropend, want ik kan het er niet mee eens zijn..quote:Op zondag 19 september 2004 12:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je echt een poging wilt doen met een alternatief elftal, kom dan op zijn minst met voetballers die nog spelen.
in welk subforum staat het topic dan?? Hoewel ik hem liever in VBL zie , zien jullie het blijkbaar als ONZ.. Ben ik 100% aan jullie wensen tegemoet gekomen. (met pijn in mijn hart)quote:Op zondag 26 september 2004 10:38 schreef just me het volgende:
En ik ben het er niet mee eens dat je weer zo'n topic aangemaakt hebt
golfer was toch duidelijk in zijn verklaring waarom hij het vorige topic dichtgegooid had!
Vind je het zelf ook niet wat stom? Ik baal echt van je, waar was dat nou voor nodig?quote:Op zondag 26 september 2004 09:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is dicht.quote:Op zondag 26 september 2004 20:45 schreef The_Hives het volgende:
gooi deze maar dicht. Staat al in games en consoles
Hattrick.org
quote:Op zondag 26 september 2004 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je het zelf ook niet wat stom? Ik baal echt van je, waar was dat nou voor nodig?
quote:Op maandag 27 september 2004 11:46 schreef SCH het volgende:
Wat zit je toch stompzinnig te doen man, geef gewoon antwoord of blijf weg.
Het waren leuke topics die er voor moesten zorgen dat jullie met je zatte kop thuis lekker nog even aan de slag moesten. Een modje die ook op de meets komt en dat niet kan waarderen maar als een matennaaier te keer gaat, is een giga-loser. Dat weet hij zelf ook wel - vandaar dat ie waarschijnlijk met suffe smileys reageert.quote:Op maandag 27 september 2004 11:51 schreef just me het volgende:
[..]
zjroentje heeft een aantal bagger topics gesloten toen Golfer en ik nog op de meet waren.
als er geen bagger geopend was had zjroentje ook niet hoeven te modden!
Je denkt dus echt dat VBL een uitzonderingspositie heeft op het forum.quote:Op maandag 27 september 2004 11:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het waren leuke topics die er voor moesten zorgen dat jullie met je zatte kop thuis lekker nog even aan de slag moesten. Een modje die ook op de meets komt en dat niet kan waarderen maar als een matennaaier te keer gaat, is een giga-loser. Dat weet hij zelf ook wel - vandaar dat ie waarschijnlijk met suffe smileys reageert.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je denkt dus echt dat VBL een uitzonderingspositie heeft op het forum.
quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:20 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Aanvaller Ronde 2
Mag deze tussen het rellen door op slot?
Relnicht. Met een Limburger ben je niet bevriend, daar zorg je voorquote:Op woensdag 29 september 2004 02:31 schreef rubbereend het volgende:hè is de rel nu gestopt, zijn jullie weer vriendjes?
weg Fok! soap
quote:Op woensdag 29 september 2004 07:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Relnicht. Met een Limburger ben je niet bevriend, daar zorg je voor
quote:
quote:
Nee, want zodra we dat toestaan is de dam van het hek.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:19 schreef PJORourke het volgende:
Flauw hoor, die geen polls regel. Er zijn best slechte polls te verzinnen, zoals "wie vind dat .... zuigt?" maar iets meer flexibiliteit zou ook wel mogen met on-topic polls.
????quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:43 schreef golfer het volgende:
Nee, want zodra we dat toestaan is de dam van het hek.
Sorry.
brrr moet er niet aan denken, dan gaat iedereen zn eigen polls posten, die wil pietje in de basis.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want zodra we dat toestaan is de dam van het hek.
Sorry.
En dat moeten we natuurlijk zien te voorkomen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:46 schreef rubbereend het volgende:
Bovendien komt daarna alsvanzelf de discussie op gang.
Ik heb er geen bezwaar tegen als je een centraal oranjenieuwtjestopic wilt openen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:58 schreef rubbereend het volgende:
is er eigenlijk iets van een centraal oranje topic waar t lopende nieuwsrond oranje besproken wordt of moet dat allemaal in de desbetreffende wedstrijd topics en poule topic?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan Philip Cooke ff in Philip Kooke veranderd worden in het betreffende fantopic. T staat nu zo raar.
Done.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:43 schreef MaxPower het volgende:
Clubsupporters versus 'Spelerssupporters'
kan deze titel even opgeschoond worden... Fok! is blijkbaar niet compatible met Word...
clubsupporters versus 'spelerssupporters' moet er dus staan...
ja ik ookquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Done.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb er geen bezwaar tegen als je een centraal oranjenieuwtjestopic wilt openen.
Ik zal het er met golfer over hebben en dan hoor je van onsquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Mag een poll in een topic op zich wel?
Zullen we daar een poll over houden?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:58 schreef methodmich het volgende:
Mag een poll in een topic op zich wel?
Primaquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:43 schreef DIGGER het volgende:
Misschien handig om voor alle UEFA Cup poules een apart topic te maken, zoals tot nu toe alleen voor Poule G gedaan is?
Zie [UEFA Cup] Groep G (Heerenveen)
Zodat alles straks zelfde opzet & titelstructuur heeft
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:49 schreef DIGGER het volgende:
Hey, heb in elk geval ff het respect om te wachten tot na mijn verjaardag ja!
nee dat vinden we nietquote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:26 schreef The_Hives het volgende:
vinden jullie die verjaardagstopics niet overdreven?
want anders zouden ze niet door golfer of door mij geopend wordenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:40 schreef The_Hives het volgende:
want?
Ok, duidelijk. Er kan dus niet over gepraat wordenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:40 schreef just me het volgende:
[..]
want anders zouden ze niet door golfer of door mij geopend worden
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:44 schreef The_Hives het volgende:
Ok, duidelijk. Er kan dus niet over gepraat worden.
Jammer. Echt een toegevoegde waarde voor VBL
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:26 schreef The_Hives het volgende:
ja ik weet, het is maar 1 topic per keer, het is maar 24 uur en ik stoor me er niet aan. Maar ik kan het me voorstellen dat een aantal mensen het flauwekul vinden![]()
mijn laatste zin (van je eerste quote) snapte je dus nietquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:20 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
uiteraardquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:49 schreef Suijk het volgende:
Kunnen we hier de mods ook evalueren?![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:58 schreef just me het volgende:
[..]
uiteraard
Ok.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:58 schreef just me het volgende:
[..]
uiteraard
Misschien dat er wat hele slimme computer jongens in Hools rondlopen die dat dan automatisch kunnen laten zien in de openingspost van Hools.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Misschien leuk om een verjaardagslijstje aan te leggen dan?
Ga je gang.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Misschien leuk om een verjaardagslijstje aan te leggen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |