abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22001736
Ja, wat gebeurde er eigenlijk in de laaste minuut bij die corner? Er werd zomaar een vrije trap voor Juventus gegeven?
pi_22001760
Raffie nam hem niet in het cirkeltje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22001816
quote:
Op donderdag 16 september 2004 20:13 schreef methodmich het volgende:
Raffie nam hem niet in het cirkeltje.
Typerend.
pi_22001835
Daar was de grens over aan het zeuren. Wellicht een aanbidder van La Meis.
www.thuisuiteten.nl
pi_22001912
quote:
Op donderdag 16 september 2004 20:16 schreef methodmich het volgende:
Daar was de grens over aan het zeuren. Wellicht een aanbidder van La Meis.
Vreemd. Die grens ging er eerst voorstaan, maar ging toen weer opzij. Word de corner genomen is het weer niet goed. Erg vreemd.
pi_22002078
Dus geen buitenspel? Je zag het in de herhaling ook dat het buitenspel was.

Maar goed..
  donderdag 16 september 2004 @ 20:26:07 #257
9756 Dentist
Toept over...
pi_22002089
quote:
Op donderdag 16 september 2004 20:10 schreef methodmich het volgende:
Vond ik wel meevallen. Laatste actie was idd wat pietluttig, maar verder.
Mwah, drie keer een aftrap over laten nemen is ook niet echt jé van het natuurlijk.. En het laatste kwartier is er volgens mij niet 1x voordeel gegeven voor beide partijen.. Dat was wel in het voordeel van Juve (die daar slim, geroutineerd, etc gebruik van maakte)
pi_22005085
weet iemand trouwens wat er op dat spandoek stond wat 410 had.. ??
halverwege de rust lieten ze een spandoek zien met italiaanse tekst erop..
pi_22011263
quote:
Op donderdag 16 september 2004 12:08 schreef twi het volgende:

[..]

Heb 'm even ingekort, ze keek namelijk erg zuur aan 't einde van de cap. Dan eindig ik liever met dit shot

[afbeelding]
Ze is trouwens Amsterdamse. Ze liep vanochtend bij de metro bij Amsterdam Centraal
(of ze heeft er wat daagjes aan vastgeplakt en loopt s' ochtend vroeg door Amsterdam)

Wel een lekker ding trouwens
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_22017769
trabelsi gaat weer spelen,,
breed lachend op de foto met koeman en een nieuw twee jarig contract,,
ik ben er blij mee.
pi_22018087
quote:
Op donderdag 16 september 2004 22:15 schreef speert.flies het volgende:
weet iemand trouwens wat er op dat spandoek stond wat 410 had.. ??
halverwege de rust lieten ze een spandoek zien met italiaanse tekst erop..
B&W FIGHTERS: TIFOSI SI, ULTRAS NO!
pi_22018268
[edit]lamaar, dit is het ajax-topic niet[/edit]
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_22020475
Mooi he..tijdens de warming up het publiek zo: ZLATAN, ZLATAN!! en op t laats ook: ZLATAN ZLATAN echt mooi om te zien!!

Publiek scandeert Zlatan, Zlatan tijdens warming up

Publiek bedankt Zlatan na afloop van de wedstrijd
pi_22020648
En de mensen maar janken dat de Ajax supporters niet trouw zijn aan hun spelers
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_22020825
Dat je niet fluit oke, dat je hem ook nog gaat aanmoedigen is achterijk. Hij speelt bij de tegenstander, heeft alles bijelkaar gelogen qua transfer-verhaal, en is vanaf vertrek gewoon ex-Ajacied. Wie gaat hem nu aanmoedigen. Ga lekker in het Juve vak zitten in het vervolg, Judassen.
pi_22020870
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:55 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dat je niet fluit oke, dat je hem ook nog gaat aanmoedigen is achterijk. Hij speelt bij de tegenstander, heeft alles bijelkaar gelogen qua transfer-verhaal, en is vanaf vertrek gewoon ex-Ajacied. Wie gaat hem nu aanmoedigen. Ga lekker in het Juve vak zitten in het vervolg, Judassen.
Het is ook nooit goed he. Trouwens aanmoedigen kon je het ook niet echt noemen.
pi_22020948
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:55 schreef Edenoniphobic het volgende:
... Zeikerd, met een hoofdletter Z.
Zlatan heeft genoeg voor Ajax betekend, en dat mag best gewaardeerd worden. Als hij nou scoort en je gaat juichen.. dat is wat anders.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 17 september 2004 @ 17:09:55 #268
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_22021124
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:45 schreef aldostuta het volgende:
idd terwijl het eigenlijk alleen Seedorf is waar Ajax supporters een hekel aan hebben.
Ik ken ook weinig Amsterdammers die Seedorf in Oranje willen hebben trouwens.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_22021144
Ex-speler is ex-speler. Sonck moest de wedstrijd winnen voor ons, maar wat gaan die malloten doen, de Belg uitfluiten bij wanprestatie's en Zlatan aanmoedigen.

Kwaliteitsverschil of niet, Sonck is de nieuwe spits en daar moeten we het voorlopig mee doen, Zlatan is weg en een verrader, die ga je dus niet mallotig aanmoedigen voor zo'n belangrijke wedstrijd. Zeker als je weet dat hij in interviews heeft gezegd dat ie 'gebroken' kan worden als speler in een wedstrijd door fluitconcerten, en erg vatbaar daarvoor is. Wat wil je nou, winnen of een potje slijmen. Zonder meteen spreekkoren erbij te halen.

En dat allemaal om die ene slalomgoal tegen 3e rangs cafevoetballers van NAC. Schei toch uit. Ik poep op momentenvoetballer Zlatan de Judas. En het publiek moet het hoofd eens uit zijn aars halen. Groetjes,

E. Davids.
pi_22021522
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:45 schreef aldostuta het volgende:
De wonderen zijn blijkbaar de wereld nog niet uit, maar hulde
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_22040506
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 17:10 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ex-speler is ex-speler. Sonck moest de wedstrijd winnen voor ons, maar wat gaan die malloten doen, de Belg uitfluiten bij wanprestatie's en Zlatan aanmoedigen.

Kwaliteitsverschil of niet, Sonck is de nieuwe spits en daar moeten we het voorlopig mee doen, Zlatan is weg en een verrader, die ga je dus niet mallotig aanmoedigen voor zo'n belangrijke wedstrijd. Zeker als je weet dat hij in interviews heeft gezegd dat ie 'gebroken' kan worden als speler in een wedstrijd door fluitconcerten, en erg vatbaar daarvoor is. Wat wil je nou, winnen of een potje slijmen. Zonder meteen spreekkoren erbij te halen.

En dat allemaal om die ene slalomgoal tegen 3e rangs cafevoetballers van NAC. Schei toch uit. Ik poep op momentenvoetballer Zlatan de Judas. En het publiek moet het hoofd eens uit zijn aars halen. Groetjes,

E. Davids.
Fantastisch.

Het bevreemdde mij ook ietwat dat juist een passant als Zlatan wel met alle egards werd behandeld, waar andere Amsterdammers die terugkeerden nog wel eens anders werden behandeld.

Maar goed, prima.. laat maar zien dat je het kan. Sonck heeft bij mij woensdag het laatste restje hoop verspeeld.
pi_22058410
Dan heeft ie het nog lang volgehouden bij je, Stanley...
www.thuisuiteten.nl
  zondag 19 september 2004 @ 16:45:43 #273
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_22060487
quote:
Op zondag 19 september 2004 15:04 schreef methodmich het volgende:
Dan heeft ie het nog lang volgehouden bij je, Stanley...
Jongen heeft toch weinig echte kansen gehad en schoot er af en toe nog wel eens eentje in per ongeluk. Als je dan woensdag het totale gebrek aan inzicht, handelingssnelheid en techniek ziet, dan word je daar niet vrolijk van, zelfs niet als Feyenoord-supporter. Betere tegenstanders ben ik alleen maar voor.
  † In Memoriam † zondag 19 september 2004 @ 19:51:53 #274
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_22064582
mannen en voetbal.. ze kunnen blijven doorpraten over een wedstrijd die al 4 dagen geleden gespeeld is
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')