SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
Doordat Arsenal min of meer een "B"team opsteldequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:15 schreef Spideyman het volgende:
Hoe hielden we ze de vorige keer eigenlijk op een gelijkspel?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:55 schreef Gunner het volgende:
Ik herinner me eigenlijk vooral de 0-4, met een supersnelle openingstreffer van Gilberto, 2 jaar geleden
Ik vrees dat je daar wel eens gelijk in kan krijgenquote:Op woensdag 1 september 2004 10:56 schreef Speed1971 het volgende:
Wordt een walkover
Ik hou het op 3-0 of 4-1
De kans is klein dat PSV wint, maar die is wel aanwezig.quote:Op zondag 12 september 2004 00:59 schreef MaxPower het volgende:
Als ik PSV was, zou ik nu een B-team opstellen
Winnen doe je toch niet, en zo laat je jongens als Leandro en Farfan een beetje ervaring opdoen.
Dat zal niet lukken, daar is Arsenal te sterk voor.quote:Op zondag 12 september 2004 12:19 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik zie PSV nog wel 'stunten' tegen Arsenal. Als ze het net zo goed doen als Ajax toen dan word het nog leuk! Kom op PSV!
Net zo goed als ajaxquote:Op zondag 12 september 2004 12:19 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik zie PSV nog wel 'stunten' tegen Arsenal. Als ze het net zo goed doen als Ajax toen dan word het nog leuk! Kom op PSV!
Hij zal wel die return- en thuiswedstrijd van Ajax tegen Arsenal bedoelen van 2 jaar terug. Toen was Ajax gelijkwaardig aan Arsenalquote:Op zondag 12 september 2004 13:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Net zo goed als ajax![]()
wel iets beter hoop ik aangezien de amsterdammers niet continu op CL-niveau gespeeld hebben.
Twee keer het gelijkspel heeft hij het over.quote:Op zondag 12 september 2004 13:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Net zo goed als ajax![]()
wel iets beter hoop ik aangezien de amsterdammers niet continu op CL-niveau gespeeld hebben.
1-4quote:Op zondag 12 september 2004 12:28 schreef S-Two het volgende:
ik ben ook bang voor psv dat het een 'grote' uitslag gaat worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |