Niemand heeft het hier over luie voetballers. Het gaat mij alleen veel te ver om inzet als criterium te gaan nemen. Je moet iets toevoegen als speler van Oranje. Kuyt is vanwege zijn inzet en werklust beloond met een plaats in de basis. Maar waren bijvoorbeeld een van Nistelrooij en Robben fit geweest dan had ik nog moeten zien of Kuyt wel in de basis zou hebben gestaan. Dan was die inzet en werklust misschien heel anders beoordeelt en minder noodzakelijk geweest. Wie zal het zeggen..... Maar om spelers te gaan selecteren op inzet, nee das een heel verkeerd idee. Iedereen kan zich inzetten, ja zelfs ik.....quote:Ja, laten we allemaal aartsluie voetballers oproepen. Hell, laten we met 11 Seedorf's gaan spelen.
Niets aan toe te voegenquote:En kampioen worden met 11 hardwerkende povere voetballers is onmogelijk
Dat hebben we vaak genoeg gezien in Oranje.quote:Op donderdag 9 september 2004 15:52 schreef Speed1971 het volgende:
Iedereen kan zich inzetten
Enerzijds ironisch bedoeld, anderzijds heb je minimaal 10 hardwerkende spelers nodig in het huidige topvoetbal.quote:Op donderdag 9 september 2004 schreef Aldostuta het volgende:En kampioen worden met 11 hardwerkende povere voetballers is onmogelijk
Het zal aanzetten tot harder werken in het algemeen als je niet aanmerking komt voor Oranje als je met je hoofd in de wolken speelt. Van Persie zal bijvoorbeeld uit een ander vaatje moeten gaan tappen.quote:Op donderdag 9 september 2004 15:52 schreef Speed1971 het volgende:
Het gaat mij alleen veel te ver om inzet als criterium te gaan nemen. Je moet iets toevoegen als speler van Oranje.
Akkoord, maar dat doet er niet toe. Mede door Kuijt's onverwoestbare wil om te winnen presteert hij goed. Verovert net dat balletje extra, inspireert zijn medespelers, groeit in de wedstrijd.quote:Maar waren bijvoorbeeld een van Nistelrooij en Robben fit geweest dan had ik nog moeten zien of Kuyt wel in de basis zou hebben gestaan.
Dat is het andere uiterste.quote:Maar om spelers te gaan selecteren op inzet, nee das een heel verkeerd idee.
quote:Ja, laten we allemaal aartsluie voetballers oproepen. Hell, laten we met 11 Seedorf's gaan spelen.
Onzin!quote:En kampioen worden met 11 hardwerkende povere voetballers is onmogelijk
Ik heb het niet over een van Persie. Maar hardwerkende voetballers hebben we niet zo veel aan. Kijk naar Bosvelt, heeft hij met zijn inzet veel spelers kunnen inspireren tot harder werken? Echt goed en lekker voetbal gaat vanzelf, als je het van je inzet moet hebben zal je nooit boven de middelmaat uitkomen. Als je kijkt naar voetballers als Cruijff, van Basten, Bergkamp dan werkte die nooit echt hard, die deden alles met plezier. Net zoals je eigen werk zeg maar. Is het leuk, dan werk je niet hard dan gaat alles gewoon lekker en hoef je niet te zwoegen, op het moment dat je moet gaan zwoegen en gaan worstelen is dat het begin van het einde.quote:Op donderdag 9 september 2004 16:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het zal aanzetten tot harder werken in het algemeen als je niet aanmerking komt voor Oranje als je met je hoofd in de wolken speelt. Van Persie zal bijvoorbeeld uit een ander vaatje moeten gaan tappen.
Ja lekker makkelijk om dat af te doen als doet er niet toe. Het doet er zeker toe. Kuyt heeft hoofdzakelijk aan de afwezigheid van deze spelers zijn basisplaats te danken. Niet zozeer aan zijn inzet. Of ga je werkelijk de stelling verdedigen dat als zij wel konden spelen hij even goed in de basis zou hebben gestaan....quote:Akkoord, maar dat doet er niet toe. Mede door Kuijt's onverwoestbare wil om te winnen presteert hij goed. Verovert net dat balletje extra, inspireert zijn medespelers, groeit in de wedstrijd.
Nee maar wel vergeten te betalen en zie daar een nederlaag tegen Albaniequote:Op donderdag 9 september 2004 16:17 schreef kamagurka het volgende:
Onzin!
Zijn we nu de europees kampioen alweer vergeten?
Sterke vorm van protestquote:Op donderdag 9 september 2004 16:21 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Nee maar wel vergeten te betalen en zie daar een nederlaag tegen Albanie
Zelfs daar liepen goede voetballers tussenquote:Op donderdag 9 september 2004 16:17 schreef kamagurka het volgende:
Onzin!
Zijn we nu de europees kampioen alweer vergeten?
Maar gebeurt dus wel.........quote:Op donderdag 9 september 2004 16:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat is het andere uiterste.
Niet veel beter dan niveautje Kuyt hoorquote:Op donderdag 9 september 2004 16:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zelfs daar liepen goede voetballers tussen
Eens, maar die werkende klasse zal toch zelf ook voetbalkwaliteiten moeten bezitten, anders red je het alsnog niet tegen de grote ploegen.quote:Op donderdag 9 september 2004 16:28 schreef kamagurka het volgende:
Een beter evenwicht tussen de "werkende klasse" en wat paradepaardjes zou wonderen kunnen doen, ipv. die tandeloze generatie die net heeft afgezwaaid!
Nee klopt, Kuijt is net zo goed als Karagounisquote:Op donderdag 9 september 2004 16:29 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Niet veel beter dan niveautje Kuyt hoor
Lul niet slap man, als we met nederland EN kuyt het EK zouden winnen, speelt Dirkie zo bij Juve of Real.quote:Op donderdag 9 september 2004 16:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nee klopt, Kuijt is net zo goed als Karagounis![]()
Nou......ik vind van wel maar goed thats not the point. Ik denk dat Griekenland mede door onderschatting van de tegenstanders zo ver is gekomen. Ik denk zelfs dat dat van meer invloed is geweest dan de werklust van de Grieken.......quote:Op donderdag 9 september 2004 16:29 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Niet veel beter dan niveautje Kuyt hoor
Maar ik wel. Van Persie zou een stuk verder zijn met een andere wedsrtijdmentaliteit.quote:Op donderdag 9 september 2004 16:20 schreef Speed1971 het volgende:
Ik heb het niet over een van Persie.
In z'n hoogtijdagen bij Feyenoord wel.quote:Kijk naar Bosvelt, heeft hij met zijn inzet veel spelers kunnen inspireren tot harder werken?
Uitzonderlijke talenten. Daar hoort Kuijt niet bij, hij compenseert een hoop met passie.quote:Echt goed en lekker voetbal gaat vanzelf, als je het van je inzet moet hebben zal je nooit boven de middelmaat uitkomen. Als je kijkt naar voetballers als Cruijff, van Basten, Bergkamp dan werkte die nooit echt hard,
Tot je helemaal opgaat in je werk. Het gaat gewoon lekker en je weet niet van ophouden. Dirk weet van geen ophouden.quote:Is het leuk, dan werk je niet hard dan gaat alles gewoon lekker en hoef je niet te zwoegen, op het moment dat je moet gaan zwoegen en gaan worstelen is dat het begin van het einde.
Gisteren deed het er niet toe. Kuijt was er wel, Robben helaas niet. Zijn basisplaats (terecht of niet) heeft hij waargemaakt. Als hij niet hard gewerkt had, was dat hem niet gelukt.quote:[..]
Ja lekker makkelijk om dat af te doen als doet er niet toe. Het doet er zeker toe. Kuyt heeft hoofdzakelijk aan de afwezigheid van deze spelers zijn basisplaats te danken. Niet zozeer aan zijn inzet.
Een 8 is misschien overdreven, maar ik vond hem de beste van de voorhoedespelers.quote:Verder is het idd zo dat Kuyt af en toe een bal veroverde maar hij leed ook af en toe knullig en stom balverlies. Maakte ook nog eens een paar stomme overtredingen. Al met al een voldoende meer niet. En nogmaals met 1 assist een 8 krijgen is gewoon overdreven en getuigd van weinig voetbal inzicht.
OK, OK, ik ben al wat gekalmeerd, dat van dat ongeschoren meende ik niet.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:34 schreef DIGGER het volgende:
vieze vuile smerige hoerige tering tyfus opgebokte zaadpaal slurpende over het paar getilde schimmelinfectie dragende intern HIV kwekende achterlijke ongeschoren door groeistuipen scheefgegroeide afgeragde meurende grootmoeder palende randdebiel van een godvergeten destijds nog door de apen ondedrukte ruggentuffende laag overvliegende door een genetisch experiment mislukte kut gladiool dat die Markus Merk me daar was
Je schaalt de reservebank ergens in italie of de griekse competitie hoger in dan de nederlandsequote:Op donderdag 9 september 2004 16:36 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Nou......ik vind van wel maar goed thats not the point. Ik denk dat Griekenland mede door onderschatting van de tegenstanders zo ver is gekomen. Ik denk zelfs dat dat van meer invloed is geweest dan de werklust van de Grieken.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |