abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21840331
Hier maar verder dan....
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_21840352
Denk niet dat er nog veel natepraten valt . We worden gewoon kampioen!
pi_21840369
Zeker met Khalid.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21840391
ik heb het gemist maar het zal mooi geweest zijn..
pi_21840451
Toch jammer dat Van Hooijdonk geen vrije trap erin gelegd heeft.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21840455
quote:
Ja, laten we allemaal aartsluie voetballers oproepen. Hell, laten we met 11 Seedorf's gaan spelen.
Niemand heeft het hier over luie voetballers. Het gaat mij alleen veel te ver om inzet als criterium te gaan nemen. Je moet iets toevoegen als speler van Oranje. Kuyt is vanwege zijn inzet en werklust beloond met een plaats in de basis. Maar waren bijvoorbeeld een van Nistelrooij en Robben fit geweest dan had ik nog moeten zien of Kuyt wel in de basis zou hebben gestaan. Dan was die inzet en werklust misschien heel anders beoordeelt en minder noodzakelijk geweest. Wie zal het zeggen..... Maar om spelers te gaan selecteren op inzet, nee das een heel verkeerd idee. Iedereen kan zich inzetten, ja zelfs ik.....
quote:
En kampioen worden met 11 hardwerkende povere voetballers is onmogelijk
Niets aan toe te voegen
pi_21840494
quote:
Op donderdag 9 september 2004 15:52 schreef Speed1971 het volgende:

Iedereen kan zich inzetten
Dat hebben we vaak genoeg gezien in Oranje.

En verder kan ik wel in je verhaal meegaan. Als iedereen fit is of terug is van schorsingen staat Kuijt niet in de basis. Maar gisteren stond hij meer dan terecht in de basis.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21840591
quote:
Op donderdag 9 september 2004 schreef Aldostuta het volgende:En kampioen worden met 11 hardwerkende povere voetballers is onmogelijk
Enerzijds ironisch bedoeld, anderzijds heb je minimaal 10 hardwerkende spelers nodig in het huidige topvoetbal.

En dan doel ik niet op RKC - Twente, hoewel het daar ook helpt.
pi_21840688
quote:
Op donderdag 9 september 2004 15:52 schreef Speed1971 het volgende:
Het gaat mij alleen veel te ver om inzet als criterium te gaan nemen. Je moet iets toevoegen als speler van Oranje.
Het zal aanzetten tot harder werken in het algemeen als je niet aanmerking komt voor Oranje als je met je hoofd in de wolken speelt. Van Persie zal bijvoorbeeld uit een ander vaatje moeten gaan tappen.
quote:
Maar waren bijvoorbeeld een van Nistelrooij en Robben fit geweest dan had ik nog moeten zien of Kuyt wel in de basis zou hebben gestaan.
Akkoord, maar dat doet er niet toe. Mede door Kuijt's onverwoestbare wil om te winnen presteert hij goed. Verovert net dat balletje extra, inspireert zijn medespelers, groeit in de wedstrijd.
quote:
Maar om spelers te gaan selecteren op inzet, nee das een heel verkeerd idee.
Dat is het andere uiterste.
pi_21840878
quote:
Ja, laten we allemaal aartsluie voetballers oproepen. Hell, laten we met 11 Seedorf's gaan spelen.

Oja, die vermoeiende seedorf-ophemelaars van afgelopen zomer
quote:
En kampioen worden met 11 hardwerkende povere voetballers is onmogelijk
Onzin!
Zijn we nu de europees kampioen alweer vergeten?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_21840940
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het zal aanzetten tot harder werken in het algemeen als je niet aanmerking komt voor Oranje als je met je hoofd in de wolken speelt. Van Persie zal bijvoorbeeld uit een ander vaatje moeten gaan tappen.
Ik heb het niet over een van Persie. Maar hardwerkende voetballers hebben we niet zo veel aan. Kijk naar Bosvelt, heeft hij met zijn inzet veel spelers kunnen inspireren tot harder werken? Echt goed en lekker voetbal gaat vanzelf, als je het van je inzet moet hebben zal je nooit boven de middelmaat uitkomen. Als je kijkt naar voetballers als Cruijff, van Basten, Bergkamp dan werkte die nooit echt hard, die deden alles met plezier. Net zoals je eigen werk zeg maar. Is het leuk, dan werk je niet hard dan gaat alles gewoon lekker en hoef je niet te zwoegen, op het moment dat je moet gaan zwoegen en gaan worstelen is dat het begin van het einde.
quote:
Akkoord, maar dat doet er niet toe. Mede door Kuijt's onverwoestbare wil om te winnen presteert hij goed. Verovert net dat balletje extra, inspireert zijn medespelers, groeit in de wedstrijd.
Ja lekker makkelijk om dat af te doen als doet er niet toe. Het doet er zeker toe. Kuyt heeft hoofdzakelijk aan de afwezigheid van deze spelers zijn basisplaats te danken. Niet zozeer aan zijn inzet. Of ga je werkelijk de stelling verdedigen dat als zij wel konden spelen hij even goed in de basis zou hebben gestaan....
Verder is het idd zo dat Kuyt af en toe een bal veroverde maar hij leed ook af en toe knullig en stom balverlies. Maakte ook nog eens een paar stomme overtredingen. Al met al een voldoende meer niet. En nogmaals met 1 assist een 8 krijgen is gewoon overdreven en getuigd van weinig voetbal inzicht.
pi_21840975
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:17 schreef kamagurka het volgende:
Onzin!
Nee maar wel vergeten te betalen en zie daar een nederlaag tegen Albanie
pi_21841075
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:21 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Nee maar wel vergeten te betalen en zie daar een nederlaag tegen Albanie
Sterke vorm van protest
pi_21841087
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:17 schreef kamagurka het volgende:

Onzin!
Zelfs daar liepen goede voetballers tussen
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_21841113
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:06 schreef FritsVanEgters het volgende:

Dat is het andere uiterste.
Maar gebeurt dus wel.........
pi_21841118
Maar het is duidelijk dat we er met 11 seedorfs zeker niet komen, ook niet met 5, niet eens met 1
Een beter evenwicht tussen de "werkende klasse" en wat paradepaardjes zou wonderen kunnen doen, ipv. die tandeloze generatie die net heeft afgezwaaid!
pi_21841143
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:27 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Zelfs daar liepen goede voetballers tussen
Niet veel beter dan niveautje Kuyt hoor
pi_21841154
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:28 schreef kamagurka het volgende:

Een beter evenwicht tussen de "werkende klasse" en wat paradepaardjes zou wonderen kunnen doen, ipv. die tandeloze generatie die net heeft afgezwaaid!
Eens, maar die werkende klasse zal toch zelf ook voetbalkwaliteiten moeten bezitten, anders red je het alsnog niet tegen de grote ploegen.
pi_21841164
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:29 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nee klopt, Kuijt is net zo goed als Karagounis
pi_21841256
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:30 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Nee klopt, Kuijt is net zo goed als Karagounis
Lul niet slap man, als we met nederland EN kuyt het EK zouden winnen, speelt Dirkie zo bij Juve of Real.
Slap!
pi_21841278
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:29 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Nou......ik vind van wel maar goed thats not the point. Ik denk dat Griekenland mede door onderschatting van de tegenstanders zo ver is gekomen. Ik denk zelfs dat dat van meer invloed is geweest dan de werklust van de Grieken.......
pi_21841323
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:20 schreef Speed1971 het volgende:
Ik heb het niet over een van Persie.
Maar ik wel. Van Persie zou een stuk verder zijn met een andere wedsrtijdmentaliteit.
quote:
Kijk naar Bosvelt, heeft hij met zijn inzet veel spelers kunnen inspireren tot harder werken?
In z'n hoogtijdagen bij Feyenoord wel.
quote:
Echt goed en lekker voetbal gaat vanzelf, als je het van je inzet moet hebben zal je nooit boven de middelmaat uitkomen. Als je kijkt naar voetballers als Cruijff, van Basten, Bergkamp dan werkte die nooit echt hard,
Uitzonderlijke talenten. Daar hoort Kuijt niet bij, hij compenseert een hoop met passie.
quote:
Is het leuk, dan werk je niet hard dan gaat alles gewoon lekker en hoef je niet te zwoegen, op het moment dat je moet gaan zwoegen en gaan worstelen is dat het begin van het einde.
Tot je helemaal opgaat in je werk. Het gaat gewoon lekker en je weet niet van ophouden. Dirk weet van geen ophouden.
quote:
[..]

Ja lekker makkelijk om dat af te doen als doet er niet toe. Het doet er zeker toe. Kuyt heeft hoofdzakelijk aan de afwezigheid van deze spelers zijn basisplaats te danken. Niet zozeer aan zijn inzet.
Gisteren deed het er niet toe. Kuijt was er wel, Robben helaas niet. Zijn basisplaats (terecht of niet) heeft hij waargemaakt. Als hij niet hard gewerkt had, was dat hem niet gelukt.
quote:
Verder is het idd zo dat Kuyt af en toe een bal veroverde maar hij leed ook af en toe knullig en stom balverlies. Maakte ook nog eens een paar stomme overtredingen. Al met al een voldoende meer niet. En nogmaals met 1 assist een 8 krijgen is gewoon overdreven en getuigd van weinig voetbal inzicht.
Een 8 is misschien overdreven, maar ik vond hem de beste van de voorhoedespelers.

[ Bericht 2% gewijzigd door FritsVanEgters op 09-09-2004 16:48:58 ]
pi_21841347
quote:
Op donderdag 9 september 2004 13:34 schreef DIGGER het volgende:
vieze vuile smerige hoerige tering tyfus opgebokte zaadpaal slurpende over het paar getilde schimmelinfectie dragende intern HIV kwekende achterlijke ongeschoren door groeistuipen scheefgegroeide afgeragde meurende grootmoeder palende randdebiel van een godvergeten destijds nog door de apen ondedrukte ruggentuffende laag overvliegende door een genetisch experiment mislukte kut gladiool dat die Markus Merk me daar was
OK, OK, ik ben al wat gekalmeerd, dat van dat ongeschoren meende ik niet.

[off-topic]
Kamagurka, kom je nog op de meeting de 25e (ook al komt Doc niet)?
[/off-topic]
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21841354
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:36 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Nou......ik vind van wel maar goed thats not the point. Ik denk dat Griekenland mede door onderschatting van de tegenstanders zo ver is gekomen. Ik denk zelfs dat dat van meer invloed is geweest dan de werklust van de Grieken.......
Je schaalt de reservebank ergens in italie of de griekse competitie hoger in dan de nederlandse

Kuyt speelt redelijk goed voetbal bij de top3 van Nederland hoor...

Je kunt van elk vreemdelingenlegioen een kampioensformatie smeden, als je ze ondergeschikt aan je spelvizie kunt maken en een doeltreffende spits hebt. Wat is daar zo moeilijk aan? Onderschat t/m de finale is natuurlijk onzin! Ze stonden NB WEER tegenover Portugal.
Hechte defensie en messcherpe hoekschoppen zul je bedoelen
pi_21841383
quote:
Op donderdag 9 september 2004 16:41 schreef DIGGER het volgende:

[..]

OK, OK, ik ben al wat gekalmeerd, dat van dat ongeschoren meende ik niet.

[off-topic]
Kamagurka, kom je nog op de meeting de 25e (ook al komt Doc niet)?
[/off-topic]

-is goed -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')