T'is maar hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:42 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Conclusie:
PSV zit goed, Ajax zit slecht.
Alsof voor psv de poule er nog toe doet..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:42 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Conclusie:
PSV zit goed, Ajax zit slecht.
Omdat ze gedegradeerd zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:42 schreef JPM01 het volgende:
juve en bayern zijn lastig die ploeg uit israel moet te doen zijn
maar waarom speelt die ploeg in de CL![]()
Mooi zo, ik zie dat TM het al heeft opgepikt deze taak.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:43 schreef golfer het volgende:
Wacht s.v.p. even met het aanmaken van allerlei topics per wedstrijd. Graag net als voorgaande jaren per poule een topic met een overzicht van de wedstrijden en alleen voor de Nederlandse clubs aparte wedstrijdtopics
Da's twee keer een thuiswedstrijdquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:44 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me al op de wedstrijden tegen Maccabi.
"Joden, joden, we worden kampioen" krijgt dan ineens een hele andere strekkingquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:44 schreef golfer het volgende:
Ik verheug me al op de wedstrijden tegen Maccabi.
oh jij ziet rosenborg en panath'kos elke week spelenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:45 schreef twi het volgende:
Slap hoor, "onbekende tegenstanders" volgens Guus Hiddink. Die arrogantie
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:44 schreef roxor het volgende:
[..]
Omdat ze gedegradeerd zijn.
Zie jij een ploeg uit Israel al spelen voor de mid-aziatische beker tegen ploegen uit Jordanie , Syrie , Iran , ... ?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:42 schreef JPM01 het volgende:
juve en bayern zijn lastig die ploeg uit israel moet te doen zijn
maar waarom speelt die ploeg in de CL![]()
Dat zullen vast ook de reacties zijn in Tel Aviv, München en Turijn. Alleen Makaay kent Ajax een beetje.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:45 schreef twi het volgende:
Slap hoor, "onbekende tegenstanders" volgens Guus Hiddink. Die arrogantie
Nee maar dat is hun eigen probleem...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zie jij een ploeg uit Israel al spelen voor de mid-aziatische beker tegen ploegen uit Jordanie , Syrie , Iran , ... ?
Post Iconquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oh jij ziet rosenborg en panath'kos elke week spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |