abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 september 2004 @ 12:40:27 #1
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_22034833
Serieus. Sommige scheidsrechters verdienen het gewoon. En dan heb ik het niet over de eredivisie maar gewoon over amateurvoetbal.

Van die chagrijnige oude mannen die het voor elkaar krijgen een sportieve, gezellige pot voetbal te verneuken zodat het voor niemand meer leuk is. Echt, daar gaat je het nekhaar van overeind staan. De machtsverhouding is compleet scheef, als club heb je alles van zo'n dweil maar te slikken én je moet er nog 's flink geld voor neerleggen.

Als je thuis niets te vertellen hebt, je waarschijnlijk een klotenbaan hebt en eigenlijk gewoon een kutleven leeft dan reageer je dat dus af op vrijdagavond, tijdens een gezeliig potje zaalvoetbal. Dan strooi je wat met kaarten, dan laat je slidings toe, zijn schouderduwen toegestaan, maar oh oh, wanneer er iemand zegt dat je geen slidings mag doen dan word je link. En natuurlijk geef je geel.

Het vervelende is dat je met klachten over scheidsrechters niet bij de KNVB hoeft aan te komen. Die interesseren het werkelijk geen hol daar.

Ik vind het helemaal niet raar dat er af en toe scheidsrechter afgerost worden. Ik vind het eigenlijk wel prima.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_22034858
Hoop maar dat dit een topic met een knipoog is en niet serieus...
pi_22034868
zoiets heb ik met conducteurs
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zaterdag 18 september 2004 @ 12:44:00 #4
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22034876
Dat gevoel heb ik ook regelmatig, maarja.... 't is ook hun vrije tijd die ze er vrijwillig voor opgeven en toch iemand moet het doen. F-jes, E-tjes en D-tjes fluiten doe ik ook nog wel eens, maar hoger heb ik er ook geen zin meer in.
pi_22034880
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 12:43 schreef Vision het volgende:
zoiets heb ik met conducteurs
Euhm...hoezo?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_22035011
Het blijft natuurlijk wel amateur voetbal (zoals je zelf zegt).
Toen ik nog voetbalde(amateur) hadden we weleens zo'n grens rechter. Die was dus gewoon van de thuisclub en dat was te merken
pi_22035051
Ben je nu je frustratie weer kwijt?
That's all folks!
  zaterdag 18 september 2004 @ 12:57:10 #8
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22035081
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij heeft de TS verloren door een scheidsrechterlijke dwaling.
  zaterdag 18 september 2004 @ 12:59:10 #9
16625 robh
pi_22035119
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 12:57 schreef pfaf het volgende:

Volgens mij heeft de TS verloren door een scheidsrechterlijke dwaling.
Nee, we hebben gewonnen hoor
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is geen frustratie. Het is gewoon vervelend.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_22035141
Klopt, maar in het amateurvoetbal is het niet anders.
That's all folks!
  zaterdag 18 september 2004 @ 13:02:19 #11
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22035164
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 12:59 schreef robh het volgende:

[..]

Nee, we hebben gewonnen hoor
[..]

Het is geen frustratie. Het is gewoon vervelend.
Gefeliciteerd. Ik hoop dat ik vanavond het zelfde kan zeggen

Vervelend: ja, maar om nou meteen de scheids te willen mishandelen is wel lomp hè.
  zaterdag 18 september 2004 @ 13:02:44 #12
16625 robh
pi_22035167
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, maar in het amateurvoetbal is het niet anders.
Nou, je zou natuurlijk de clubs een scheidsrechter kunnen laten evalueren. Wanner de KNVB er dan ook nog wat mee doet lijkt me dat een prima idee. Het is nu nog teveel eenrichtingverkeer.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_22035170
achja je hebt zo van die scheidsrechters, zo heb ik in de A-jeugd een keer een scheids gehad die vent was echt dik zeker 150 kilo zo rond als een tonnetje en die heeft de hele wedstrijd geen stap uit de middencirkel gezet en als hij dan een keer niet correct floot en we zeiden dat ie maar eens uit de cirkel moest komen gaf ie een kaart zowel aan ons als aan de tegenstander.

vorig weekend deed ik mee met het tweede en ons team werd elke keer teruggefloten wegens buitenspel(was het ook) maar aan de andere kant stond onze grensrechter ook te vlaggen voor buiten spel(wat het dus ook was) maar hij floot er niet voor, leider van m'n team in de rust naar de scheids toe om verhaal te halen zegt die scheids ijskoud, ja hun spitsen zijn veel te snel dus ik kan niet inschatten of het wel of niet buiten spel is..... de grens vlagt er zelfs voor.... wat een ei was dat zeg...

maar afwachten wat ons morgen weer te wachten staat....
  zaterdag 18 september 2004 @ 13:04:58 #14
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22035207
Ik vind het ook altijd weer z'n charme hebben. In de kantine komen en lekker foeteren op de fouten van de scheidrechte enzo..
Hoewel het vervelender wordt als je een kampioenschap door de neus geboord wordt.
pi_22035225
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 13:02 schreef robh het volgende:

[..]

Nou, je zou natuurlijk de clubs een scheidsrechter kunnen laten evalueren. Wanner de KNVB er dan ook nog wat mee doet lijkt me dat een prima idee. Het is nu nog teveel eenrichtingverkeer.
Dat gaat niet werken. Dan hou je helemaal geen scheidsrechters over. Die doen het ook voor hun plezier en hebben in die onzin geen zin. Oke de echte superslechte scheidsrechters ben je dan kwijt. Maar je schiet er weinig mee op. Evalueren doe je maar op je werk.
That's all folks!
pi_22035234
Wij hebben zogenaamde thuisfluiters.
  zaterdag 18 september 2004 @ 13:11:28 #17
16625 robh
pi_22035324
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:

Dat gaat niet werken. Dan hou je helemaal geen scheidsrechters over. Die doen het ook voor hun plezier en hebben in die onzin geen zin. Oke de echte superslechte scheidsrechters ben je dan kwijt. Maar je schiet er weinig mee op. Evalueren doe je maar op je werk.
Scheidsrechters krijgen een vergoeding voor hun, al dan niet, bewezen diensten. Ik vind dat je daar best wat tegenover mag zetten. Fijn dat scheidsen er plezier in hebben. Echter, wanner je een megalomaan bent en dat uit met de fluit dan moet je maar een andere hobby zoeken.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_22035376
Scheidsrechter zijn is voor het overgrote deel vrijwilligerswerk hoor. Doordat niemand scheidsechter meer wil zijn heb je wel eens zo'n kneus, so be it. Maar ik vind het nog behoorlijk meevallen eigenlijk.
That's all folks!
  zaterdag 18 september 2004 @ 13:17:52 #19
16625 robh
pi_22035422
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Scheidsrechter zijn is voor het overgrote deel vrijwilligerswerk hoor. Doordat niemand scheidsechter meer wil zijn heb je wel eens zo'n kneus, so be it. Maar ik vind het nog behoorlijk meevallen eigenlijk.
Oh, ik vind het ook wel meevallen hoor. Eigenlijk hebben we altijd wel goede scheidsrechters. Maar dan kom je dus zo'n kerel tegen ...

Met een beetje pech fluit hij ons vaker
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zaterdag 18 september 2004 @ 13:21:36 #20
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22035483
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 13:17 schreef robh het volgende:

[..]

Oh, ik vind het ook wel meevallen hoor. Eigenlijk hebben we altijd wel goede scheidsrechters. Maar dan kom je dus zo'n kerel tegen ...

Met een beetje pech fluit hij ons vaker
Gewoon na de tijd een paar biertjes met 'm drinken ( wél trakteren natuurlijk )
pi_22036365
je hebt gelijk sommige zijn gewoon te erg voor woorden.. Maar aan de andere kant moeten we blij zijn dat er nog mensen zijn die willen fluiten
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_22036444
Met z'n allen de martelkamer in, die heaumeau's.
Houdoe en bedankt olé olé
pi_22036801
Inderdaad, afraggen die luinge
pi_22036966
Ik heb ook wel eens een heel team tegen me gehad. Maar dat krijg je als je door de vingers ziet dat de spits van je eigen team 5 meter buitenspel staat en scoort. Moet je mij maar niet laten vlaggen als ik een keer geblesseerd ben...
We wonnen trouwens met 1-0.
pi_22037122
kom eens kijken bij ons in rome
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')