Euhm...hoezo?quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:43 schreef Vision het volgende:
zoiets heb ik met conducteurs
Volgens mij heeft de TS verloren door een scheidsrechterlijke dwaling.quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je nu je frustratie weer kwijt?
Nee, we hebben gewonnen hoorquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:57 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij heeft de TS verloren door een scheidsrechterlijke dwaling.
Het is geen frustratie. Het is gewoon vervelend.quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je nu je frustratie weer kwijt?
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:59 schreef robh het volgende:
[..]
Nee, we hebben gewonnen hoor![]()
[..]
Het is geen frustratie. Het is gewoon vervelend.
Nou, je zou natuurlijk de clubs een scheidsrechter kunnen laten evalueren. Wanner de KNVB er dan ook nog wat mee doet lijkt me dat een prima idee. Het is nu nog teveel eenrichtingverkeer.quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, maar in het amateurvoetbal is het niet anders.
Dat gaat niet werken. Dan hou je helemaal geen scheidsrechters over. Die doen het ook voor hun plezier en hebben in die onzin geen zin. Oke de echte superslechte scheidsrechters ben je dan kwijt. Maar je schiet er weinig mee op. Evalueren doe je maar op je werk.quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:02 schreef robh het volgende:
[..]
Nou, je zou natuurlijk de clubs een scheidsrechter kunnen laten evalueren. Wanner de KNVB er dan ook nog wat mee doet lijkt me dat een prima idee. Het is nu nog teveel eenrichtingverkeer.
Scheidsrechters krijgen een vergoeding voor hun, al dan niet, bewezen diensten. Ik vind dat je daar best wat tegenover mag zetten. Fijn dat scheidsen er plezier in hebben. Echter, wanner je een megalomaan bent en dat uit met de fluit dan moet je maar een andere hobby zoeken.quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat gaat niet werken. Dan hou je helemaal geen scheidsrechters over. Die doen het ook voor hun plezier en hebben in die onzin geen zin. Oke de echte superslechte scheidsrechters ben je dan kwijt. Maar je schiet er weinig mee op. Evalueren doe je maar op je werk.
Oh, ik vind het ook wel meevallen hoor. Eigenlijk hebben we altijd wel goede scheidsrechters. Maar dan kom je dus zo'n kerel tegen ...quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Scheidsrechter zijn is voor het overgrote deel vrijwilligerswerk hoor. Doordat niemand scheidsechter meer wil zijn heb je wel eens zo'n kneus, so be it. Maar ik vind het nog behoorlijk meevallen eigenlijk.
Gewoon na de tijd een paar biertjes met 'm drinken ( wél trakteren natuurlijk )quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:17 schreef robh het volgende:
[..]
Oh, ik vind het ook wel meevallen hoor. Eigenlijk hebben we altijd wel goede scheidsrechters. Maar dan kom je dus zo'n kerel tegen ...
Met een beetje pech fluit hij ons vaker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |