Afgelopen EK Toto vond ik de variant met de minpunten wel geinig,heb er wel aan zitten denken om weer minpunten in te gaan voeren maar hoe?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:19 schreef methodmich het volgende:
Leuk idee weer.
Misschien is het leuk om elke week een speciale bonusvraag te doen, in de trant van: wie maakt de snelste goal / krijgt rood / valt in blessuretijd in enzovoort. Maar dat is wellicht wel veel werk.
Komt op hetzelfde neer danquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:24 schreef methodmich het volgende:
Ja. Is lastig. Of je moet de meest voorkomende uitslag raden ofzo en dan minpunten per goal die je er af zit? Dus als je 1-1 zegt en het wordt 2-1, dan - 0,2.
Gaat over nagedacht wordenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:28 schreef methodmich het volgende:
En die tweede optie?
aantal kaarten en doelpunten invullen valt wel mee, maar wordt onhandig bi afgelastingenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Afgelopen EK Toto vond ik de variant met de minpunten wel geinig,heb er wel aan zitten denken om weer minpunten in te gaan voeren maar hoe?
Voorspel elke competitieronde het aantal gele/rode kaarten en doelpunten?
Maar dat is misschien teveel werk voor sommige om allemaal in te vullen
Dan telt dat uiteraard voor iedereenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
aantal kaarten en doelpunten invullen valt wel mee, maar wordt onhandig bi afgelastingen
Heb afgelopen seizoen de HCE,Europa Cup en EK toto gedaan en dat is me prima afgegaan maar toch bedankt voor het aanbodquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:01 schreef VoreG het volgende:
DG als je hulp nodig hebt, ik ben wel bereid je te helpen.
ja, een helft vergeten, andere helft te laatquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:00 schreef mitt het volgende:
nu nog een complimentje van de andere mod hier he DG
Overigens zal ik vast de helft vergeten, maar dat mag de pret niet drukken
is idd een optiequote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja, een helft vergeten, andere helft te laat
misschien kunnen juliie het sticky maken
Wordt misschien geregeld door Mindlightquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:15 schreef Evertje het volgende:
misschien stomme vraag, maar komt er ook een toto voor de eerste divisie?
Die volg ik namelijk wel
ok, de eredivisie volg ik ook wel, maar niet in dezelfde mate natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |