Heerenveen loot van alle Nederlandse teams dus het zwaarst!
Persoonlijk vind ik het leuk dat ze bij Benfica zitten, vanwege de Portugese connectie. Kan ik Mantorras misschien ook weer eens op de Nederlandse TV in actie zien, goede spits. Naast Mantorras beschikken ze ook nog over toppers als Petit, Zlatko Zahovic, Luisão, Miguel, José Moreira, Panagiotis Fyssas, Nuno Gomes, Azar Karadas en natuurlijk Simão Sabrosa.
VfB Stuttgart is natuurlijk erg sterk. Een degelijke ploeg, met een paar talentvolle spelers en een moeilijk te passeren defensie. Timo Hildebrand, Andreas Hinkel, Philipp Lahm, Kevin Kuranyi (geblesseerd) en Aliaksandr Hleb zijn de belangrijkste jongeren, Zvonimir Soldo, Markus Babbel, Horst Heldt, Silvio Meissner en Fernando Meira brengen ervaring in.
Ik denk dat Benfica en Stuttgart te sterk zijn voor de rest, waardoor Heerenveen met Dinamo Zagreb en Beveren om de 3e plaats gaat spelen. Beveren met al die Ivorianen geeft een leuk tintje, Zagreb lijkt minder sterk dan enkele jaren geleden. Spelers om in de gaten te houden: Dino Drpic, Jasmin Agic, Edin Mujcin en vooral Niko Kranjcar, een groot talent.
ASWH, de trots van de regiowww.thuisuiteten.nl