Tip: vanuit Munster naar Lissabon met Air Berlinquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:44 schreef MaxPower het volgende:
Ultiem slecht speelschema. De kans dat je na 3 wedstrijden op nul punten staat is groot, en het is relatief slecht te bereizen...
Beveren speelt toch altijd uitquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:08 schreef Heero87 het volgende:
Beveren zou in principe een kans moeten maken, maar ze hebben één gigantisch nadeel: ze moeten bij de twee concurrenten (Dinamo en Heerenveen) UIT spelen.
quote:Beveren speelt toch altijd uit
Hebben ze daar tv's dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:17 schreef Heero87 het volgende:
[..].
Heerenveen zal trouwens wel kunnen rekenen op tv-gelden van Ivoorkust.
Lijkt me ook ja. Maar het is nu wel hun uitvalsbasis geworden. Over de kansen van Heerenveen heb ik geen idee. T wordt een mooie strijd voor de 3de plek normaalgesproken. Maar Benfica is toch ook niet meer de topploeg van wat jaren geleden?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Beveren speelt toch altijd uit
Ja hoor, alleen de tweede helft wel minder beeld, dan zijn de fietsers moequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hebben ze daar tv's dan?
Ja.quote:Hebben ze daar tv's dan?
Waarom niet? Heeft er in Nederland nog nooit een ploeg met 11 buitenlanders gespeeld? Ik meen me toch te herinneren dat Ajax al zonder Nederlanders heeft gespeeld. En of ze nu allemaal uit hetzelfde vreemde land komen of niet, lijkt me dan maar bijzaak.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:56 schreef tong80 het volgende:
Vertel een Heero waarom het is zoals het is bij Beveren. Het is nogal bizar ik denk niet dat het in Nederland geaccepteerd zou worden.
Daar heeft ie een punt. Een club als Ajax kan goedkoop van dichtbij voetballers halen (uit de Bijlmermeer), waarom zou Beveren dan niet een voordelig stel Ivorianen op de kop kunnen tikkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarom niet? Heeft er in Nederland nog nooit een ploeg met 11 buitenlanders gespeeld? Ik meen me toch te herinneren dat Ajax al zonder Nederlanders heeft gespeeld. En of ze nu allemaal uit hetzelfde vreemde land komen of niet, lijkt me dan maar bijzaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |