abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22417597

De Poule:

VfB Stuttgart
Benfica
Dinamo Zagreb
Heerenveen
Beveren

Het Speelschema:

21/10 Benfinca - Heerenveen
04/11 Vrij
25/11 Heerenveen - Stuttgart
01/12+02/12 Dinamo Zagreb - Heerenveen
15/12+16/12 Heerenveen - Beveren

Ultiem slecht speelschema. De kans dat je na 3 wedstrijden op nul punten staat is groot, en het is relatief slecht te bereizen...

[ Bericht 30% gewijzigd door MaxPower op 05-10-2004 17:52:23 ]
pi_22417646
Leuke poule vooral de cultuurschok .
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 12:58:18 #3
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22417880
Op 1 0f 2 December zoiezo Beveren thuis
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_22421498
Aanvulling op de OP...
pi_22423830
Zagreb uit; lijkt me lastig. Die hadden ze vast liever thuis gehad. Dan had ik ze ook wel een kans gegeven.
...drop it like it's hot...
pi_22425586
Heerenveen loot van alle Nederlandse teams dus het zwaarst!

Persoonlijk vind ik het leuk dat ze bij Benfica zitten, vanwege de Portugese connectie. Kan ik Mantorras misschien ook weer eens op de Nederlandse TV in actie zien, goede spits. Naast Mantorras beschikken ze ook nog over toppers als Petit, Zlatko Zahovic, Luisão, Miguel, José Moreira, Panagiotis Fyssas, Nuno Gomes, Azar Karadas en natuurlijk Simão Sabrosa.

VfB Stuttgart is natuurlijk erg sterk. Een degelijke ploeg, met een paar talentvolle spelers en een moeilijk te passeren defensie. Timo Hildebrand, Andreas Hinkel, Philipp Lahm, Kevin Kuranyi (geblesseerd) en Aliaksandr Hleb zijn de belangrijkste jongeren, Zvonimir Soldo, Markus Babbel, Horst Heldt, Silvio Meissner en Fernando Meira brengen ervaring in.

Ik denk dat Benfica en Stuttgart te sterk zijn voor de rest, waardoor Heerenveen met Dinamo Zagreb en Beveren om de 3e plaats gaat spelen. Beveren met al die Ivorianen geeft een leuk tintje, Zagreb lijkt minder sterk dan enkele jaren geleden. Spelers om in de gaten te houden: Dino Drpic, Jasmin Agic, Edin Mujcin en vooral Niko Kranjcar, een groot talent.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 19:52:44 #7
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_22426363
denk dat Heerenveen het best zwaar gaat krijgen, maar een stuntje van Verbeek sluit ik niet uit !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_22426487
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 12:44 schreef MaxPower het volgende:
Ultiem slecht speelschema. De kans dat je na 3 wedstrijden op nul punten staat is groot, en het is relatief slecht te bereizen...
Tip: vanuit Munster naar Lissabon met Air Berlin
pi_22427699
De tegenstanders kwamen zover middels:

VfB Stuttgart - Ujpest (Hon) 4-0 (3-1)
Benfica - Dukla Banska 2-0 (3-0)
Elfsborg - Dinamo Zagreb 0-0 (0-2)
SK Beveren - Levski Sofia 1-0 (1-1)
pi_22427760
Ik denk dat de sleutelwedstrijd die tegen Stuttgart is. Ik acht Heerenveen eventueel ook wel in staat een punt te pakken bij Benfica, maar dat is het net even treffen. Als men tegen Stuttgart iets haalt, wordt het comfortabeler. Ik verwacht een zwaar gelijkspel in Zagreb en eventueel een thuiszege op Beveren. Met 4 punten kom je tekort.
pi_22427913
Ik denk dat Heerenveen tweede wordt Benfica wordt eerste en Stuttgart de nummer drie
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22428216
Voor de meereizende supporters was Beveren en Stuttgart uit, Benfica en Zagreb thuis, een heel stuk beter geweest...

Ik wens jullie alle succes Heerenveeners .
pi_22428234
Beveren zou in principe een kans moeten maken, maar ze hebben één gigantisch nadeel: ze moeten bij de twee concurrenten (Dinamo en Heerenveen) UIT spelen.
pi_22428407
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 21:08 schreef Heero87 het volgende:
Beveren zou in principe een kans moeten maken, maar ze hebben één gigantisch nadeel: ze moeten bij de twee concurrenten (Dinamo en Heerenveen) UIT spelen.
Beveren speelt toch altijd uit
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 oktober 2004 @ 21:14:46 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_22428429
Thuis tegen FC Ivoorkust SCHeelt weer een verre reis.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22428504
quote:
.

Heerenveen zal trouwens wel kunnen rekenen op tv-gelden van Ivoorkust.
pi_22428561
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 21:17 schreef Heero87 het volgende:

[..]

.

Heerenveen zal trouwens wel kunnen rekenen op tv-gelden van Ivoorkust.
Hebben ze daar tv's dan?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22428584
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 21:14 schreef okee6 het volgende:

[..]

Lijkt me ook ja. Maar het is nu wel hun uitvalsbasis geworden. Over de kansen van Heerenveen heb ik geen idee. T wordt een mooie strijd voor de 3de plek normaalgesproken. Maar Benfica is toch ook niet meer de topploeg van wat jaren geleden?
That's all folks!
pi_22428589
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 21:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hebben ze daar tv's dan?
Ja hoor, alleen de tweede helft wel minder beeld, dan zijn de fietsers moe
pi_22429007
quote:
Hebben ze daar tv's dan?
Ja. .
De bekerfinale tegen Brugge en de Europese wedstrijden werden ginder uitgezonden. Op televisie lieten ze zelfs geloof ik beelden zien van klassen die naar de wedstrijden keken. .
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 21:56:01 #21
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_22429666
Als je Beveren treft op een slechte dag, dan loop je daar zonder ook maar de minste problemen overheen. Tref je ze echter op een goede dag en trap je in hun val door hun spelletje mee te spelen, dan wordt je echt volledig kansloos weggetikt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 oktober 2004 @ 21:56:31 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_22429677
Vertel een Heero waarom het is zoals het is bij Beveren. Het is nogal bizar ik denk niet dat het in Nederland geaccepteerd zou worden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22429845
Lastig, maar niet onmogelijk. Tegen Stuttgart ben je eigenlijk kansloos, maar tegen Benfica en Partizan is een stuntje mogelijk
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:10:27 #24
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_22430074
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 21:56 schreef tong80 het volgende:
Vertel een Heero waarom het is zoals het is bij Beveren. Het is nogal bizar ik denk niet dat het in Nederland geaccepteerd zou worden.

Waarom niet? Heeft er in Nederland nog nooit een ploeg met 11 buitenlanders gespeeld? Ik meen me toch te herinneren dat Ajax al zonder Nederlanders heeft gespeeld. En of ze nu allemaal uit hetzelfde vreemde land komen of niet, lijkt me dan maar bijzaak.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_22430979
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Waarom niet? Heeft er in Nederland nog nooit een ploeg met 11 buitenlanders gespeeld? Ik meen me toch te herinneren dat Ajax al zonder Nederlanders heeft gespeeld. En of ze nu allemaal uit hetzelfde vreemde land komen of niet, lijkt me dan maar bijzaak.
Daar heeft ie een punt. Een club als Ajax kan goedkoop van dichtbij voetballers halen (uit de Bijlmermeer), waarom zou Beveren dan niet een voordelig stel Ivorianen op de kop kunnen tikken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')