quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Heb hem net te koop gezet, laat die bidwar maar komen!quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:37 schreef Grumpey het volgende:
madkow, ik ben wel geintresseerd in je trainie
misschien bied ik wel...iig even bookmarken...
Prachtigquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
WasQ
Mooi he?
En bij zo'n verhaal horen beelden natuurlijk....quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:03 schreef Johan-Derksen het volgende:
Lindatjuh was 1
Ik 2
Bravo 6 of zo
en Bravo won van Lindatjuh
Persbericht:
15-08-2004 BRAVO onterecht beschuldigd van omkoping
Na de schitterende en zwaar verdiende overwinning van BRAVO op lindatjuh, kwamen de beschuldigingen van VI en Voetbalzone.nl van omkoping direct naar buiten. Hoolieganzen zou BRAVO 23k per persoon + een seizoenskaart voor NEC cadeau hebben gegeven bij winst op lindatjuh.
Een woordvoerder van Hoolieganzen heeft dit direct van de hand gewezen. "Of we 1e of 2e worden is wel belangrijk, maar promotie is het doel. Onze centen geven we daar (nog) niet aan uit"
The story shall continue...
Wehehehequote:Op zondag 15 augustus 2004 23:12 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
En bij zo'n verhaal horen beelden natuurlijk....
Zie hier Johan-Derksen op het moment dat hij de 2-0 scoort en daarmee de ovewinning veilig stelt:
[afbeelding]
JD opent zijn beugelfles grolsch en rent er een rondje mee om zijn stoel
![]()
Wie niet...quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:30 schreef Patron het volgende:
(ik wil namelijk kampioen worden)
Ehm ja. Truequote:Op zondag 15 augustus 2004 23:49 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Wie niet...
o ja, ik heb 4-0 gewonnenquote:Op maandag 16 augustus 2004 05:18 schreef The_Hives het volgende:
al die tvp's verpesten het topci![]()
![]()
Waar is je hoofd? In de wolken ofzo?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:12 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
En bij zo'n verhaal horen beelden natuurlijk....
Zie hier Johan-Derksen op het moment dat hij de 2-0 scoort en daarmee de ovewinning veilig stelt:
[afbeelding]
JD opent zijn beugelfles grolsch en rent er een rondje mee om zijn stoel
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 05:18 schreef The_Hives het volgende:
![]()
hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 augustus 2004 05:18 schreef The_Hives het volgende:
![]()
hoezo hattrick verslaafdquote:uit mijn gastenboek
Number 20 of 20 by Hives 16-08-2004 at 05:20
ga toch slapen man
gehehequote:Op maandag 16 augustus 2004 11:26 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hoezo hattrick verslaafd
quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wil iedereen die door mijn creditcard supporter is, ff supporter worden van mijn team?
Dank U.
(hehe)
gewoon blijven winnenquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:55 schreef R_B het volgende:
Er heeft vandaag overigens maar 1 lid van de supportersclub opgezegd...
Vorige week waren het er in 1 week 24...
Misschien volgende week wat nieuwe leden hoop ik....
tenzij het een geplande downtime is. Dan wordt het opgeschovenquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
yep, dat laatste klopt.
Het laatste bod geldt en de dead line schuift niet op.
Als je zelf biedt, kan het tof zijn. Als het je eigen speler is, kan je fiks balen
nee,ik moest zeiken en ik had een speler te koop staan dus ik dacht: kom,ik ga es een kijkje nemenquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gehehe
je had gewoon je pc aanstaan?
ik vraag me toch af hoe je dat soort spelers nu koopt, ik heb zelf nooit van dat soort spelers!quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:31 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee,ik moest zeiken en ik had een speler te koop staan dus ik dacht: kom,ik ga es een kijkje nemen
trouwens, mijn spits heb ik voor 145k verkocht.
en ik had hem 2 weken voor 45k verkocht
geen verkeerde winst
Mark staat nog hoger dan die 6e klassers Johan en Robinquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:16 schreef Grumpey het volgende:
trouwens, nieuwe spelersklassement staat op de site www.fokfed.tk
quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:31 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee,ik moest zeiken en ik had een speler te koop staan dus ik dacht: kom,ik ga es een kijkje nemen
Mijn 1e plek, wat doe je...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:47 schreef pekel het volgende:Wietse
mijn broertje heeft ook nog geen oefenwedstrijd. hijs op vakantie dus ik moet ff zijn team bijhoudenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:27 schreef engessa het volgende:
Jeuj. Iemand zin in een oefenwedstrijd?
Degene die ik uitgedaagd had heeft kennelijk geen zin meer.
Ik heb al een oefenwedstrijd, dr was iemand net iets sneller...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:19 schreef Vision het volgende:
[..]
mijn broertje heeft ook nog geen oefenwedstrijd. hijs op vakantie dus ik moet ff zijn team bijhouden
ik daag je wel even uit.
-edit-
ht is down
ik zag het.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:29 schreef engessa het volgende:
Ik heb al een oefenwedstrijd, dr was iemand net iets sneller...
Sorry. Maar gisteravond heb ik alle gebruikers die online waren in Groningen en nog geen oefenwedstrijd hadden uitgedaagt en ik mag nu spelen tegen een IX-cluppie. Tis nu een derby en dat trekt altijd ietsje extra bezoekers volgens mij al weet ik niet zeker of dat ook voor oefenwedstrijden geld.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:57 schreef Vision het volgende:
[..]
ik zag het.
heb al iemand anders gevonden
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:00 schreef HAL9000S het volgende:
sir_dalord, wij zouden toch volgende week een oefenpotje tegen elkaar spelen??
oeh, ik heb het verkeerde icoon gebruikt boven mijn postquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:18 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
ik daag je morgenavond uit nadat ik r_b heb opgerold
Krabbel maar terug...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:16 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
oeh, ik heb het verkeerde icoon gebruikt boven mijn post
dat had deze moeten zijn [afbeelding]
![]()
Derby's zijn al jarenlang afgeschaft......... dit omdat iedereen hierdoor bij elkaar in de regio gaat zitten aan het begin van de competitie en dus elke wedstrijd een derby werd. Nu de derby geen extra toeschouwers meer oplevert zitten de meeste gewoon weer in hun eigen regio.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:21 schreef engessa het volgende:
[..]
Tis nu een derby en dat trekt altijd ietsje extra bezoekers volgens mij al weet ik niet zeker of dat ook voor oefenwedstrijden geld.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:08 schreef WasQ het volgende:
[..]
Krabbel maar terug...
Ik pleit ervoor om sir_dalord een officiėle waarschuwing te geven wegens belediging (in dit geval belachelijk maken van de kwaliteiten van een, nota bene net nieuw, ander team..
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:02 schreef R_B het volgende:
hehe..
Ik vat het allemaal sportief op..
Heb wel gezien dat sir_dalord de zijn team al goed in de rails heeft...ook z'n 2e team..
Maar ja..wie niet waagt wie niet wint...
als het iemand is met goed leiderschap en populair dan is het wel een goede koop. Kan mooi in je oefenwedstrijden gebruiken.......quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:27 schreef Patron het volgende:
btw. net een clown gekocht met redelijke skills:
19 jaar
Spelmaken: solid
Passen: matig
matig in vorm, conditie redelijk
80k, ben ik weer eens te impulsief geweest?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:42 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
iedereen die 'voor' deze motie stemt, haal ik uit de OP
vleugel. HIj verwacht centrum.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:51 schreef assie het volgende:
Ik speel zondag tegen dit team: De Geweldige Leeuw (213502)
Iemand een idee hoe ik hem het beste kan verslaan met: Vleugelspel of Centrumaanval???
De meeste hebben wel een redelijke pass in de benen, dus dat zal wel lukken....
Mijn vleugelspel is uitstekend, centrumaanval formidabel
Ontbreken van duidelijke visie misschien?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:02 schreef The_Hives het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat mijn teamgeest gedaald is?
Ik heb gewonnen, geen spelers gekocht, geen populaire spelers verkocht, en geen andere training....
JPM01 met Qantas JPM01 racingquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:06 schreef JPM01 het volgende:
Qantas JPM01 racing is nu ook een team![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:04 schreef Patron het volgende:
[..]
Ontbreken van duidelijke visie misschien?![]()
ik heb nu een oefenwedstrijd voor vanavond staanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
JPM01 met Qantas JPM01 racing
Heb je al een beetje ingelezen JPM?
I dare you... I dubble dare you motherfucker...stel je Ateam maar op...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, mijn Bteam gaat vandaag ontzettend ingemaakt worden door Hal9000, maar goed, dat hoort erbij.
ga niet meteen al je geld opmaken aan het kopen van spelers. In eerste instantie is een betere coach en een aantal trainees het belangrijkste. Veel belangrijker dan nu bijvoorbeeld een goede spits te kopen of je stadion uit te breiden. Zeker in de 9e klasse.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:27 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik heb nu een oefenwedstrijd voor vanavond staan
de selectie nog niet goed, maar ben op dit moment aan het bieden op de transfer markt
Scudraket legt me ff uit hoe alles in z'n werk gaat.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ga niet meteen al je geld opmaken......
troost je, mijn b-team is laatst ingemaakt door een b-team uit divisie IX en heeft in de Fok!cup nog geen enkele winst op zijn naam staan. Zelfs niet tegen divisie viii spelersquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, mijn Bteam gaat vandaag ontzettend ingemaakt worden door Hal9000, maar goed, dat hoort erbij.
Welkom enzoquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:35 schreef ScudRaket het volgende:
Ah dit topic bestaat ook:
Ladderzatsquad: VI.693
Ik laat m eerst een redelijk jong elftal te krijgen, waar je spelers die het niet waard zijn om te trainen vervangt door een paar jonge goedkope talentvolle spelers.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ga niet meteen al je geld opmaken aan het kopen van spelers. In eerste instantie is een betere coach en een aantal trainees het belangrijkste. Veel belangrijker dan nu bijvoorbeeld een goede spits te kopen of je stadion uit te breiden. Zeker in de 9e klasse.
Mijn team begint nu wat vruchten af te werpen van de investeringen die ik heb gedaan toen ik mijn team net had.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:37 schreef Patron het volgende:
[..]
Welkom enzo
Je bent al wat langer bezig dan ik zie ik, niettemin succes natuurlijk![]()
als je trainees hebt, is je coach juist wel belangrijk. Dat is je geldmachine. Stadion is pas belangrijk als hij vol begint te raken.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik laat m eerst een redelijk jong elftal te krijgen, waar je spelers die het niet waard zijn om te trainen vervangt door een paar jonge goedkope talentvolle spelers.
Ik zal m ook nog het stadion laten uitbreiden, een coach is nog niet zo belangrijk vind ik.
Natuurlijk zet hij de jeugdopleiding op volle kracht.
O'n gast een paar weken terug uit de jeugd gehaald, nu al 3 sterren en 1360 TSIquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:27 schreef Patron het volgende:
btw. net een clown gekocht met redelijke skills:
19 jaar
Spelmaken: solid
Passen: matig
matig in vorm, conditie redelijk
80k, ben ik weer eens te impulsief geweest?
Geen denken aan.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
I dare you... I dubble dare you motherfucker...stel je Ateam maar op...
Je A-tem opstellen in oefenwedstrijden is gewoon 'not-done', als je je b-team opstelt krijgen meer spelers training, én kunnen je beste spelers niet geblesseerd raken!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
I dare you... I dubble dare you motherfucker...stel je Ateam maar op...
heb ik niet gedaanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:35 schreef Patron het volgende:
[..]
![]()
Ik hoef alleen m'n B-verdedigers maar op te stellen om te trainene en voor blessures ben ik niet bang. Ik heb nog genoeg goede alternatieven, ik heb een uitgebalanceerde selectie. En trouwens I dont give a fuck wie er wint tijdens een oefenpot, het gaat me op de trainingquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:59 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Je A-tem opstellen in oefenwedstrijden is gewoon 'not-done', als je je b-team opstelt krijgen meer spelers training, én kunnen je beste spelers niet geblesseerd raken!
daarom zeg ik ook, niet meteen die dure (goede) spelers kopen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:07 schreef JPM01 het volgende:
ze worden maar duurder en duurder![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:28 schreef qyn het volgende:
Vanavond voor Fok!Cup hopelijk winnen van Forza22
Maar weinig kans denk ik
kuch, irc: #fokhattrick , kuch
Goed idee!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee boven een x bedrag stop ik ookquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook, niet meteen die dure (goede) spelers kopen.
Ik wacht....ik hoop wel dat je het beter doet dan I.R...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:18 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
ik daag je morgenavond uit nadat ik r_b heb opgerold
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:11 schreef R_B het volgende:
Tsjonge jonge zeg..
Wat voor taktiek heb jij meegegeven sir?
Schoppen, wat je schoppen kunt? gele kaarten...rode kaart zelfs..
Speler van mij eruit..
2 naar ze zeggen schwalbes van mijn spelers...
Jij een onterechte penalty...
Een uitslag als 3-2 had beter gweeest...
Gefeliciteerd overigens met deze duidelijke overwinning
je TS daalt of stijgt altijd naar 'bedaard' (of in engels 'composed') toe. Hoe hoger je TS van dat rustpunt is hoe meer je daalt per dag, en hoe lager je TS van het rustpunt is hoe meer je stijgt. Naast de dagelijkse verandering speelt er nog een belangrijke factor mee. Dat van je leiderschap van de coach. Hoe hoger deze leiderschap is hoe minder de daling/hoe meer de stijging per dag is, en vice versa.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:02 schreef The_Hives het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat mijn teamgeest gedaald is?
Ik heb gewonnen, geen spelers gekocht, geen populaire spelers verkocht, en geen andere training....
Consider it done...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:51 schreef sir_dalord het volgende:
enne HAL, je bent uitgedaagd
hmmz...weer iets geleerd..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:47 schreef Grumpey het volgende:
-knip-
Pff. Probeer volgend jaar dan maar in mijn competitie te komen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:50 schreef HAL9000S het volgende:
Ik durf het ook wel tegen je 1e team op te nemen I.R.
ik geef prive-cursussen tegen betaling op irc als je wiltquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
hmmz...weer iets geleerd..
aan het eind van het seizoen, wanneer er alleen oefenwedstrijden zijn voor 2 weken, kan je wel met A tegen A spelen. Immers, je A-team moet wel in vorm blijven en daarvoor moeten ze wel spelen....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Pff. Probeer volgend jaar dan maar in mijn competitie te komen.
Ja, ik vrees dat ik dan nog even snel wat aankopen moet gaan doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:38 schreef Grumpey het volgende:
[..]
aan het eind van het seizoen, wanneer er alleen oefenwedstrijden zijn voor 2 weken, kan je wel met A tegen A spelen. Immers, je A-team moet wel in vorm blijven en daarvoor moeten ze wel spelen....
Hartelijk dank!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:32 schreef Grumpey het volgende:
hehe..
je houd keepers in vorm inderdaad door ze te laten spelen (1 op zondag, en 1 op woensdag) en daarnaast het hebben van minimaal 1 keeperstrainer. Mooie combinaties van trainers hierbij zijn 1 keeper/9 assistenten of 2 keeper/8assistenten. Dit omdat ze samen nooit meer dan 10 mogen zijn.
Nu heb je 2 keepertrainers en je hebt ze laten spelen. Wat het probleem kan zijn is dat hij bij zijn vorige club getraint is tot een niveau hoger. Opzich is dat niet erg (wordt ie alleen maar beter van) maar dat houd ook in dat hij daar waarschijnlijk getraint heeft met 9 keepersassistenten. Dat werkt in zijn voordeel voor zijn vorm. Hij valt bij jou dan terug in zwaarte van training en dus ook in vorm.
Indien dit niet het geval is kan het ook komen omdat je niet 100 procent traint (wat dom zou zijn) of dat je coach niet hoge coachvaardigheid heeft. In ieer geval geld altijd voor vorm dat: Hoe zwaarder de training (assistenten, coachvaardigheid hoog, 100 procent, trainieplek) hoe beter de vorm kanstechnisch wordt.
er is natuurlijk altijd kans dat iemand toch daalt, iedereen heeft die kans...
Hoelang kun je nog rekken denk je?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:14 schreef The_Hives het volgende:
3-1 verloren. gelukkig geen blessures erbij.
Uit financieel oogpunt denk ik toch dat ik mijn beste speler moet verkopen. Kan ik eigenlijk niet gebruiken in deze fase van de competitie met 3 krakers voor de deur. Nog ff zondag afwachten. Tijd voor een mooie YP
je mag 5 ton rood staan? Dan nog een week of 6. Maar mijn nu 10.000 rente en straks richting 15.000 rente per week begint me een beetje tegen te staanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:22 schreef Patron het volgende:
[..]
Hoelang kun je nog rekken denk je?
Wat zijn je 2 wekelijkse kosten en baten eigenlijk?
Even kijken of ik misschien ook iets moet aanpassen...![]()
quote:Deze week
Inkomsten..............................Uitgaven
Kaartverkoop 1 744...........Stadionkosten 6 400
Sponsorgeld 31 515.........Spelersloon 16 071
Financieel voordeel 0.......Rente 10 494
Tijdelijk 300.....................Tijdelijk 2 000
............................................. Personeel 33000
.............................................Jeugdopleiding 20 000
Totale inkomsten 33 559 Totale uitgaven 87 964
Verwachte winst/verlies -54 406
Weet ik, normaal is het personeel 24k, maar vanwege de vele blessures tijdelijk 33k. Scheelt 2 wekelijks 18k tel daar mijn rente van zo'n 22k bij op, en ik heb een redelijk gezonde economie. Zeker omdat mijn stadion nog niet uitverkcoht is geweest.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:41 schreef DaMadKow het volgende:
Je hent 24 spelers, dat kunnen er best wat minder worden... Ook is 33.000 per week aan personeelskosten wel érg veel voor een VIII-team
we hebben dezelfde gedachtequote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
Bij mij speelt er nooit een basisspeler in een friendly...
Mijn trainees spelen... afhankelijk van welke er in de comp gespeeld hebben.
en de rest wordt opgevuld met bagger.
mn 43 jarige coach speelt in de spits.
en de rest wordt random neergezet... zolang er maar geen basisspelers in de friendly spelen...
Tenzij....
een basisspeler zondag geblesseerd was en woensdag kan spelen of zo... dan doe ik het wel... maar anders niet
ter vergelijking: mijn spelersloon is 14k en mijn personeelskosten 22k. Nu heb ik niet zo'n best team, maar volgens mij heb je toch echt wat teveel mensen in dienstquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:48 schreef The_Hives het volgende:
Weet ik, normaal is het personeel 24k, maar vanwege de vele blessures tijdelijk 33k. Scheelt 2 wekelijks 18k tel daar mijn rente van zo'n 22k bij op, en ik heb een redelijk gezonde economie. Zeker omdat mijn stadion nog niet uitverkcoht is geweest.
Die 24 spelers heb je ook gelijk in, maar ik ben zo blessure gevoelig, dat ik in de oefenwedstrijden zo min mogelijk basisspelers in wil zetten. Wanneer ik dan lees dat iemand hier op woensdag maar 3 niet-basisspelers inzet, 'schrik' ik toch wel.
zonder die extra dokters zijn mijn personeelskosten 24k. Dus dat is in verhouding met jouquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:38 schreef Vision het volgende:
[..]
ter vergelijking: mijn spelersloon is 14k en mijn personeelskosten 22k. Nu heb ik niet zo'n best team, maar volgens mij heb je toch echt wat teveel mensen in dienst
dat hoop ik dus ookquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:35 schreef Vision het volgende:
Ik zal dus wsl een speler moeten gaan verkopen, maar hoop op een leuke trainee verkoop ipv een van mijn betere spelers weg te moeten doen.
Hoe voelt dat nu, miljonair zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:58 schreef Grumpey het volgende:
Geboden op Willem Berg!!!
1.280.000 voor de liefhebbers...
Ik ben uit de schulden gekomen door een keeper met keepen Uitstekend voor 1 mln te verkopenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:50 schreef qyn het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu, miljonair zijn
Erg gunstig dat ie verkocht is!.. Nu die anderen nog.. Ik hoop zelf op een zinvolle trainingsupdate morgen, liefst 3 stijgingen op het middenveld .. en dan eentje om te verkopen ..
En vorm erbij, graag![]()
Conditie max. 1 week per seizoen trainen, anders zit je team zonder vorm.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:00 schreef R_B het volgende:
Ik train de laatste week stamania..zodat iedereen minimaal goed/redelijk als conditie heeft...(sommige uitstekend)
en dan ga ik volgende week pos. trainen....
2 kan ook in het tussenseizoenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:07 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Conditie max. 1 week per seizoen trainen, anders zit je team zonder vorm.
quote:Rowin de Groen (22632061)
30 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Waarschuwingen: (Geschorst)
Doelpunten in carričre: 41
Hattricks in carričre: 6
Competitiedoelpunten dit seizoen: 15
quote:Anton Olde Riekerink (22632063) 3
25 jaar, goed in vorm, geblesseerd (3 weken)
Doelpunten in carričre: 21
Hattricks in carričre: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 10
Bekerdoelpunten dit seizoen:
Is een verdedigerquote:Bart Poelmans (22228318) 5
19 jaar, goed in vorm, geblesseerd (5 weken)
hopen dat die week niet oplostquote:Joshua Haasbroek (22632067) 1
28 jaar, uitstekend in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen
idemquote:Lance Bokdam (22632065) 1
30 jaar, zwak in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
en dat houdt inquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wat voor trainingsupdate krijg ik de komende weken?
Ham zegt:
redelijk def: 3 keer 7/8 en 1x 6/8 ........ goed def: 1x 6/8
Dus we zullen zien
woei!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:43 schreef The_Hives het volgende:
He SD
--minst belangrijke gedeelte weggeknipt
hij is 21, maar hij zit nog te ver van zn oude TSI af. Heb nu wel 8 dokters. De vorm kan je ook bij de spelers lijst zien. Eentje met uitstekende vorm is geblesseerdquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:54 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
woei!!
het zou zomaar kunnen, want leeftijd van je midfielder is niet hoog (19 of 21?? )
tis jammer dat ik niet kan zien wat de vorm van zijn B-squad is. De oetlul heeft geen oefenwedstrijd gespeeld woensdag
Ja maar krijg nog wel foutmeldingen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:23 schreef DaMadKow het volgende:
Iemand deze al eens gezien?
http://www.tomattrick.org
je kan wel zien wie hier de kenner isquote:Nr. Vr. Teamnaam Naam Lid sinds Punten
1. 3. De okkies Hives 13-8-2004 50 (+50)
2. 5. MadKow MadKow 12-8-2004 39 (+39)
3. 11. lycky bullballs sirdalord 13-8-2004 33 (+33)
4. 6. HMS Arossel Michel van Zoest 13-8-2004 32 (+32)
5. 2. Grumpelix Grumpey 12-8-2004 29 (+29)
7. Insane Ones Nicomart 13-8-2004 29 (+29)
10. Helmond Terror Corps Ruud Coolen 12-8-2004 29 (+29)
8. 13. Zandpol Trappers Weber 13-8-2004 27 (+27)
9. 4. Hoolieganzen Johan-Derksen 12-8-2004 26 (+26)
9. Q Utd qyn 12-8-2004 26 (+26)
11. 8. Radish Patron 12-8-2004 24 (+24)
12. 12. real hopeloos wasq 13-8-2004 20 (+20)
13. 1. Fugie Chris v/d Waart 15-8-2004 0 (+0)
Ik heb op mijn werk geen windowsquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:53 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hehe, heb je geen IE 6?
Ik zou zeggen lees het vorig topic maar eens door..daar is jouw vraag ook al een keer gesteld en beantwoord.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:15 schreef komrad het volgende:
Graag enkele tips voor iemand die net begonnen is, qua kopen van spelers en de hoeveelheid trainers
Heb wel al ene nieuwe hoofdtrainer aangesteld, want dat was echt grote bagger
Als het goed is het ik volgende week een uitstekende verdediger te koop. Als het goed is..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
engessa, ja dat is kut...
Kan het niet anders zeggen.
Van de andere kant... veel slechter dan dit kan niet, dus volgende week is het weer toppie
goed bezigquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb nu 3 goed en 5 redelijk defs.
en dat worden er binnen 1 a 2 weken... 1 uitstekend, 3 goed en redelijk
tis jammer dat het bij een droom blijft natuurlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:21 schreef The_Hives het volgende:
Ik heb vanacht gedroomd![]()
Ik kreeg een super jeugdpull (waardoor ik ruim uit de schulden kwam)
En ik speelde zondag 4-4 tegen de nummer 1 [afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:13 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
tis jammer dat het bij een droom blijft natuurlijk
![]()
je hebt hem nu toch al (voor 15k) te koop gezetquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:19 schreef MasterMido het volgende:
Moet uit de schuldenZou ik hier nog iets voor kunnen vangen? of is dit een paar duizend en dat is alles
Clemens Delonge (34397960)
dan moet je échte spelers verkopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:36 schreef MasterMido het volgende:
180.000word steeds meer. Ik ben maar een klein clubje
![]()
Hoeveel wil je er dan voor gevenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:40 schreef komrad het volgende:
ik wil die best hebben maar niet voor 1.6 miljoen
is dat standaard halverwege de competitie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:32 schreef Geert-Jan het volgende:
Verder helaas weer een vormdaling, en nog altijd 5 gebleseerden, gelukkig heb ik zondag een WO, dan zijn ze volgende week hopelijk alle 5 weer herstelt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:49 schreef komrad het volgende:
@ Geert-Jan mss 500k, wat is zijn TSI
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:49 schreef komrad het volgende:
wat is zijn TSI
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:38 schreef Geert-Jan het volgende:
Thomas van Roessel
TSI = 5 460 , 28 years, weak form
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:00 schreef komrad het volgende:
dat mss 250k
Na de winterstop sta je gegarandeerd geen 1ste meer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:26 schreef The_Hives het volgende:
JD toch?
tenminste als je die poule bedoeld waar ik nog eerste sta![]()
Maar het gaat om na het einde van de competitiequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:28 schreef pekel het volgende:
[..]
Na de winterstop sta je gegarandeerd geen 1ste meer..
je wilde toch weten wie The Hives waren? Nu live op:quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:48 schreef Patron het volgende:
TSI -50
Vorm -5
geen passing upgrades
gvd had ik nu maar wel algemeen getraind
Ik ben geen fan ervan..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je wilde toch weten wie The Hives waren? Nu live op:
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)47&lstreams=12001517
faithless was de enige band tijdens RAR waar ik chagarijnig wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ben geen fan ervan..
Geef mij maar Faithless (21.45 vanavond).
Hehe.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
faithless was de enige band tijdens RAR waar ik chagarijnig was![]()
de rest was wel![]()
en omdat ze goed kunnen fietsenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:10 schreef pekel het volgende:
[..]
Hehe..
Maar Skik, dat blijft toch mijn favoriet. (Alleen omdat ze hier uit de buurt komen)
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:03 schreef Patron het volgende:
Hey! beetje a la Dandy Warhols meets Ash
Typisch wel iets wat ik eigenlijk leuk vind
Betonpoalties binn'n kutquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:10 schreef pekel het volgende:
[..]
Hehe..
Maar Skik, dat blijft toch mijn favoriet. (Alleen omdat ze hier uit de buurt komen)
8 posts :')quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
Beter Gabberhead!!!
----------------
Bericht aan de rest:
DIT IS GEEN FUCKING SLOWCHAT OFFTOPIC-CHAT----topic...
Of vergis ik me nou?
quote:Kenneth Hermans (7130852)
29 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Quinten van Emden (25831662)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: waardeloos
quote:Niek den Rooijen (39276724)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: matig
onbetaalbaar? welnee joh, peanutsquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
1e: onbetaalbaar
2e: onbetaalbaar
3e: leuk, maar waarschijnlijk aan het einde van de biedingen ook veel te duurEn waarschijnlijk net gestegen... wat is zn tsi?
jij bent dus ook maar lid van 1 federatie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:36 schreef Johan-Derksen het volgende:
Geen idee en ik weiger mee te werken...
Er is geen leven naast de Fok-Fed!
Dacht het niet hequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:04 schreef Zwoerd het volgende:
Iemand! bied op deze speler, ik wil hem niet, maar bied er per ongeluk op
Ja ik zag niet dat zn TSI op 10 stond, dacht dat het 0 was en er maximaal 10000 op geboden kon worden, bied ik voor de grap, omdat het tog niet zou werkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:06 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Dacht het niet heIs niet eens om te vormen tot een fatsoenlijke coach.
Ervaring en leiderschap. Coach level kan max. het ervaring level zijn (van een solid experience speler kun je max. een solid coach maken).quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:10 schreef HAL9000S het volgende:
Waar moet je eigenlijk op letten als je en speler wilt aantrekken om hem uiteindelijk om te vormen tot coach??
Leiderschap is belangrijk voor de TS. Hoe hoger het leiderschap, hoe beter het gaat met je Teamspiritquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:13 schreef HAL9000S het volgende:
En wat heeft leiderschap dan met het verhaal te maken? Wordt een speler met een uitstekende ervaring meteen een uitstekende coach?
dat kan jezelf instellen zodra je je coach opleidtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:13 schreef Zwoerd het volgende:
Wanneer wordt een speler een aanvallend ingestelde, of een verdedigend ingestelde coach??
nee, want ik negeer systematisch jouw replysquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:37 schreef The_Hives het volgende:
Jezus wat een ontopic geouwehoer
![]()
---------------
sir, heb je mn vraag op de vorige bladzjide nog gelezen?
doe ik daarvoor al die moeitequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee, want ik negeer systematisch jouw replys
'quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
doe ik daarvoor al die moeite![]()
ging over een handleiding voor Hives newbie hattrickers
hahaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:41 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
'
ik lees alles hoor![]()
het was niet voor mijquote:ik ben er mee bezig. Hij staat in topic 26 in de OP. Dus je moet het nog ff zonder mijn (en die van grumpey)wijze raad doen![]()
Iig moet je zorgen dat je zijn middenveld enigzins kunt benaderen of evenaren (of je moet voor counter-aanval gaan). Met 3 middenvelders tegen 3-5-2 zonder counter-aanval is gevaarlijk (maar dat hef je al wat op door verdediger en aanvaller aanvallend en verdedigend op te stellen). Met 3-4-3 maak je volgens wat meer kans mee denk ik, maar dan speelt ervaring weer een beetje mee ..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:49 schreef The_Hives het volgende:
misschien een 3-4-3 met een verdedigende middenvelder? Die heb ik woensdag gespeeld, maar mijn ervaring daar in is nu matig.
4-3-3 is redelijk.
Of ik speel hetzelfde als vorige keer, met dat oogpunt dat hij nu wat zwakker is. Maar ik mis ook mijn belangrijkste middenvelder.
ja idd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:59 schreef qyn het volgende:
[..]
Iig moet je zorgen dat je zijn middenveld enigzins kunt benaderen of evenaren (of je moet voor counter-aanval gaan). Met 3 middenvelders tegen 3-5-2 zonder counter-aanval is gevaarlijk (maar dat hef je al wat op door verdediger en aanvaller aanvallend en verdedigend op te stellen). Met 3-4-3 maak je volgens wat meer kans mee denk ik, maar dan speelt ervaring weer een beetje mee ..
Maar eerlijk gezegd denk ik dat je 3-5-2 ook een optie is.. Team ratings zijn zelfs hoger dan met die 4-3-3.. Op zich ontloop je zijn ratings niet echt als je 3-5-2 speelt (net als laatste wedstrijden) ..
Maar lastig, tegen op zich betere tegenstander moeten![]()
het is wel heel erg bot gezegd natuurlijkquote:van de tomattrick site
Afhalen specifieke wedstrijden
>> Gefaald<<
Berekenen Trainingsimpact>> Gefaald <<
Berekenen Spelersprestaties>> Gefaald <<
ik zou bijna vragen hoe het wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn update van 2 weken : (net terug van vakantie enzo)
Tsi +460
Vorm -3
Scoren +3
hoe was het?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn update van 2 weken : (net terug van vakantie enzo)
Tsi +460
Vorm 0
Scoren +3
Nee niet bijgehouden gewoon 12 dagen niks met pc's te maken gehadquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik zou bijna vragen hoe het was, maar ik mag niet meer offtopic
![]()
maar een beetje saaie update na 2 weken. Heb je wel gewoon je team bijgehouden?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee niet bijgehouden gewoon 12 dagen niks met pc's te maken gehad
En SD : was goed hoor maar ben blij weer terug te zijn
2-0 verloren in de compquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:11 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat heeft je team gedaan in die 2 weken zonder toezicht?
Belachelijk idd, hoe langzaam dat gaatquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:35 schreef sir_dalord het volgende:
godver, trage donders
is dit topic nog steeds niet vol
mhaw, geloof me, die haalt wel een eindbod van over de 2,5 ton hoor JD...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, geloof me, die haalt wel een eindbod van 140 a 150k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |