quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
dit verhaal bracht mij op een idee..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:03 schreef qyn het volgende:
--knip--
moeilijk, tellen... :')quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:45 schreef sir_dalord het volgende:heb me vergist in delen
ik was zo gefixeerd op de topic titel van qyn, dat ik vergat welk deel het wasquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:48 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
moeilijk, tellen...![]()
kijk, dit is gemakkelijk. Ik zal op deze pagina in de volgende OP wat meer de nadruk leggen!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:54 schreef Patron het volgende:
ivm de faq:
http://users.pandora.be/addy.taillieu1/alles.html
staat veel in
Het is dat het weinig geld is maar veel heb je dan ook niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:48 schreef Ruudt het volgende:
Deel 22
Spelertje gekocht voor 20k
Bill Yngvesson
TSI = 400 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
daar heb je zeker gelijk in..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:09 schreef Patron het volgende:
[..]
Het is dat het weinig geld is maar veel heb je dan ook niet.
Moet veel aan verspijkerd worden
Hierzo...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:17 schreef Gabberhead het volgende:
Zeg, is er behalve mij nog iemand die dit seizoen in degradatienood verkeert?
Ik vind het knap irritant eerlijk gezegd
Volgens mij moet ik balen dat ik Korte Pass trainquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
daar heb je zeker gelijk in..
maar als je zijn conditie naar uitstekend brengt en zijn Playmaking naar solid, zijn er genoeg gekken die over de ton bieden.. En als zijn pm op excellent staat, kan je er helemaal dikke centen voor vangen. Dan hoeft passen geeneens zo belangrijk te zijn
vision, grumpey, superweberquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:17 schreef Gabberhead het volgende:
dat ligt eraan. Heb je het geduld, een goede trainer en een goede pupil die al een goede PM en een goede conditie van zichzelf heeft, kan je de prijs behoorlijk opkrikkenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:18 schreef Patron het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik balen dat ik Korte Pass train
Klopt, daarom koop ik ook een 17 jarigequote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:09 schreef Patron het volgende:
[..]
Het is dat het weinig geld is maar veel heb je dan ook niet.
Moet veel aan verspijkerd worden
Nee, nog steeds ongeslagen 1e...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:17 schreef Gabberhead het volgende:
geen wonder, de tegenstanders worden allemaal met hun leven bedreigd door je aanhangquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee, nog steeds ongeslagen 1e...![]()
quote:Vandaag Khidrse Derby Jassar - KSC
Vandaag (7-7-04) staat een uniek duel op het programma namelijk de eerste Al Khidrse derby Jassar - KSC. Dat het een zwaar beladen duel is blijkt wel door de geruchten over een aanslag op KSC manager Theo V. door het legioen Al Khidr voetbalfundamentalisten; hooligans van favouriet Al Jassar Al Jadid. We vroegen commentaar aan Jadid manager Nik vd B.
"Ik zou eerlijk gezegd niet weten of het waar is maar als het zou gebeuren zou ik me werkelijk kapot lachen!"
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:29 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
geen wonder, de tegenstanders worden allemaal met hun leven bedreigd door je aanhang
[..]
o ja, ik lees wel terugquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:06 schreef The_Hives het volgende:
zal ik alvast beginnen met volspammen?![]()
met 3 of 4 posts te gaan, ok , maar bij 20![]()
en je hebt de tags verkeerdquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:56 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik was zo gefixeerd op de topic titel van qyn, dat ik vergat welk deel het was
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:19 schreef R_B het volgende:
Heb geen irc hier....
typ in je adresbalk: irc.fok.nlquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:19 schreef R_B het volgende:
Heb geen irc hier....
En dat voor een speler met TSI 150 en in zwak vorm :')quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:45 schreef R_B het volgende:
Team scoorde 4 - 0 toen Marnix Wyatt over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. En toen had Marnix Wyatt drie keer gescoord - een hattrick! De manier van spelen veranderde doordat Team zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. Iets later resulteerde een geweldige combinatie door het midden in een niet te missen kans voor Team: 5 - 0. Doelpuntenmaker was Marnix Wyatt.
Heb je uitgedaagd voor de Fok!Cupquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:06 schreef forza22 het volgende:
5-2 voor tegen bubbafat.![]()
mijn halve tweede doet het dus goed![]()
dan had je het nu niet geredquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:15 schreef qyn het volgende:
*snif* .. Het team wat mij vorig jaar in VIII in heeft gemaakt, wie de medaille voor mijn neus weggesnoept heeft, is niet meer
Gabber maffia (365442) heeft geen team eigenaar meer na 6 weken niet ingelogd geweest te zijn. De klootzak, had mij dan laten winnen vorig seizoen![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee, nog steeds ongeslagen 1e 2e...![]()
Dat krijg je he, als van die 13 jarige k*tjochies te lang met hun ouders op vakantie moetenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 20:15 schreef qyn het volgende:
*snif* .. Het team wat mij vorig jaar in VIII in heeft gemaakt, wie de medaille voor mijn neus weggesnoept heeft, is niet meer
Gabber maffia (365442) heeft geen team eigenaar meer na 6 weken niet ingelogd geweest te zijn. De klootzak, had mij dan laten winnen vorig seizoen![]()
Ik heb pas 571 supporters. dus ik heb je op nieuw uitgedaagd, maar dan bij jouquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:29 schreef qyn het volgende:
[..]
Heb je uitgedaagd voor de Fok!Cup.. Ik heb 676 supporters en sta ook #1 VII, als je meer supporters hebt doen we jouw stadion
.. Anders ff wijzigen
![]()
een ploeg waar ik de eerste wedstrijd met 8-0 van verloorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:25 schreef SuperWeber het volgende:
Ik moet tegen FC de FF'ers...
Wie zijn dat??
dank je madkowquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:39 schreef DaMadKow het volgende:
7-1 gewonnen uit bij een portugese 7e klasser
Nog even revanche voor die halve finale he
Oefenpot ook geregeld zag ik...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:27 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dank je madkow
hopelijk kan ik nu wel slapen
geen idee, vroeg ik me laatst ook al af.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:33 schreef R_B het volgende:
Totaal andere vraag van mij..
Stel je hebt je stadion uitgebreid naar 100.000 plaatsen..en er wordt een interland gespeeld, levert dat nog wat op voor je club of niet?
Interlands in je eigen stadion leveren niks op.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:33 schreef R_B het volgende:
Totaal andere vraag van mij..
Stel je hebt je stadion uitgebreid naar 100.000 plaatsen..en er wordt een interland gespeeld, levert dat nog wat op voor je club of niet?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:36 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie!!!
Heb ik iets gemist?
brrrr, een actieve vakantie..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ey vriend, het was heerlijk...
Lekker actief gedaan, kanoen en al die geintjes...
lekker gecrampeerd. wat wil een mens nog meer... (behalve hattrick)
Maar ik miste jullie wel een beetje heur!
ohja, we misten jou ook wel een beetje hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
brrrr, een actieve vakantie..![]()
ik heb een hele week plat gelegen met mijn luie donder op het stranden ik moet er nog van bijkomen
ik sta trouwens weer eerste, lortnoc heeft mijn halve selectie in de vernieling getrapten voor de rest..
niks gebeurd...
WB JDquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hehe, dan is het goed
Ik was al bang dat ik te missen was
En hij verloor nog wel van een meisjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:16 schreef Patron het volgende:
[..]
WB JD
Je ongeslagen status ging er wel aan toen je op vakantie was helaas.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ohja, we misten jou ook wel een beetje hoor
dat was expresquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:16 schreef Patron het volgende:
[..]
WB JD
Je ongeslagen status ging er wel aan toen je op vakantie was helaas.
Welkom terug, namens een bijna volledig ingeburgerde hattrick speler...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:36 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie!!!
Heb ik iets gemist?
gehehe, laat dan meteen topic 21 ff zienquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:38 schreef R_B het volgende:
[..]
Welkom terug, namens een bijna volledig ingeburgerde hattrick speler...![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gehehe, laat dan meteen topic 21 ff zien
het blijft een wo-tje JD. vanwege IX worden alleen teams in VIII en IX vervangen..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ach ja, ongeslagen, dat is niet erg. Al komt de nr 3 nu wel erg dichtbij.
Maar ja, daar heb ik eerder al eens van gewonnen.
Hij moet tegen een walkover... (kromme zin)
Maar volgens mij berekening is ie een dag later precies 7 weken niet meer ingelogd.
Krijgt een ander dus een team toch? Dus de teams die nu nog 5-0 spelen, hebben geluk en de rest moet er weer voor werken?
Btw.
Die nederlaag was niet zo erg. Ik speelde pic en verloor 4-2
Ik ga voor plek 2 en niet voor een ongeslagen reeks of zow
jij hebt JD nog nooit in het echt gezienquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
je ligt een week op het strand met mooie vrouwen om je heen, en je mist JD![]()
Toen ik supporter werd was ik het binnen 24 uur na betaling.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:14 schreef Ruudt het volgende:
Een vriend van me wou supporter worden via een bekende van hem die ook hattrick speelt en supporter is.
Die bekende zei dat het een weekje duurde voor die vriend van me supporter werd..
Je bent toch meteen supporter als je betaald hebt?
De week is nu om en hij is nog geen supporter, is het dan zo dat er niet betaald is?
ik heb dus precies hetzelfde. wacht al sinds zaterdag en het bedrag is maandag al afgeschreven.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:14 schreef Ruudt het volgende:
Een vriend van me wou supporter worden via een bekende van hem die ook hattrick speelt en supporter is.
Die bekende zei dat het een weekje duurde voor die vriend van me supporter werd..
Je bent toch meteen supporter als je betaald hebt?
De week is nu om en hij is nog geen supporter, is het dan zo dat er niet betaald is?
Ik heb me aangemeld hoor!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
Heren en dames(?) van Fok Hattrick.
Aangezien de Competitie in nederland weer gaat beginnen, heb ik een voetbalpoule geopend op internet.
Check deze site even en meld je aan:
http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=3339
Alleen deelnemers van Fok Hattrick kunnen meedoen want je hebt een paswoord nodig.
En dat paswoord is: JD
Niet meer en ook zeker niet minder.
Meld je maar aan dan kunnen we eens kijken of we daar ook verstand van voetbal denken te hebben.
Laat maar horen
Je kan ook gedurende het seizoen instappen, maar ja, dan mis je de punten voor de wedstrijden van bijv. dit weekend.
Haha...hier ook eentjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:39 schreef HAL9000S het volgende:
Lijkt me wel leuk...maar ik heb geen goede herinneringen overgehouden aan het EK-poule van dit jaar.
Had ik nog niet gezien. Jullie laatste plaats is verzekerd als ik meedoequote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:20 schreef Johan-Derksen het volgende:
Patron:
http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=3339
Doe je mee?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:57 schreef Keano het volgende:
Net terug van vakantie, zie ik dat ik gvd zwaar onterecht van de nummer 1 verloren heb, maar goed dan hak ik em zondag wel in de pan.
ga je schamenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:30 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik alleen virtueel voetbal leuk![]()
ja sorryquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Sir da lord rules!
Hij is de enige die NEC laat winnen op http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=3339
Dank je
Hij is niet de enige meerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Sir da lord rules!
Hij is de enige die NEC laat winnen op http://www.voetbalpoules.nl/poules.asp?id=3339
Dank je
nou, ik moet er niet aan denken om meer over jou te weten te komenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:18 schreef The_Hives het volgende:
kunnen we niet een slowchat stopic starten![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:21 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nou, ik moet er niet aan denken om meer over jou te weten te komen![]()
wij ouwehoeren niet...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
ik dacht dat slowchat gewoon ouwehoeren was
wat op dit moment dus in het topic gebeurt![]()
zoek een levenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:25 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
we communiceren d.m.v. bloemrijk taalgebruik om ons door de moeilijke momenten (de tijd voor zondagavond) heen te helpen...
gadver, praat es niet zo vies hivesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zoek een leven![]()
![]()
Dan moet je even zoeken naar een 18 jarige, uitstekend scoren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:33 schreef sir_dalord het volgende:
en er is niks op de transfer te vinden
oeps, sorryquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:34 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
gadver, praat es niet zo vies hives![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:54 schreef Grumpey het volgende:
trainingsupdate (ik ga hem inlijsten boven mijn bed en elke avond even stiekem aan terugdenken)
dit is beste update van me ooit:
TSI +1840 / -40
form +9 / -3 (van de 9 zijn 7 basisspelers, en van de 3 dalers zitten er 2 in B-team en mijn coach als laatste)
verdedigen +5 (waarvan 4 van uitstekend naar formidabel, en 1 van goed naar uitstekend --> de aankoop van vorige week dus)
en ik heb een 3 sterren-keeper aangekocht, dus ik ga ervoor (alleen jammer dat er geen spits in vorm is gestegen)
Heetquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:13 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
welkom terug keano!!
hoe was de vakantie?
***checkt bankafschriftquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:05 schreef Grumpey het volgende:
woei! als ik alles verkoop wat nu op lijst staat dan strijk ik 3 miljoen op bijelkaar!
ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het
voor de rijkere onder ons, er staan deze week 2 formidabel verdedigers in de aanbieding en een 17 jarige die uitstekend kan verdedigen...
Ja? Ja? Is het echt? Twee weken, toch niet slechtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:13 schreef sir_dalord het volgende:
vorm: +8/-2 (coach en B speler die daalden)
value: +400/-360
scoren: +1
enne, grumpey, qyn en tim_G, jullie raden nooooooooit welke speler naar goed is gegaan
en dat met een matig coachquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:15 schreef qyn het volgende:
[..]
Ja? Ja? Is het echt? Twee weken, toch niet slecht![]()
En Grump, geniale update.. Ik hoop volgende week iets dergelijks te hebben
![]()
woei! dalord krijgt ook geld!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:16 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
en dat met een matig coach
hij staat al op de transfermarkt voor 145k
heb er weer 2 op het oog, maar gezien dat PEKEL actief is vandaag op het forum, geef ik maar geen spelers-idquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
woei! dalord krijgt ook geld!(dus meer van dit soort spelers kopen, en een goed coach
)
het is vrijdag, de YP's komen op zondag, dus het is wachten op zondagavond (ideale avond, want stijgers van vrijdag kan je bekijken en de nieuwe lading YP's staat er ook op)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:20 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
heb er weer 2 op het oog, maar gezien dat PEKEL actief is vandaag op het forum, geef ik maar geen spelers-id![]()
maar het is maar matigjes op de transfermarkt voor trainees![]()
Ja hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:43 schreef pekel het volgende:
Iermand zin in een friendly woensdag?.
Ga naar Live!--> Fixtures--> Get Games--> klik op een wedstrijd--> calculatequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:56 schreef The_Hives het volgende:
Kan je eigenlijk ook data van je tegenstander downloaden (lijkt me niet, maar goed)?
In HT rating is er de mogelijkheid om de mogelijke uitslag te voorspellen. Daarvoor moet je zowel een bestandje van je eigen als van je tegenstander uploaden. Welke bestandjes zijn dat dan?
thnx, ondanks dat ik 3 basisspelers mis, win ik 3-1 of 3-0quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:00 schreef pekel het volgende:
[..]
Ga naar Live!--> Fixtures--> Get Games--> klik op een wedstrijd--> calculate.
hm, volgensm ij doe ik het verkeerd, want bij de volgende wedstrijd staat precies hetzelfde. Ik heb geen: Get Games staan.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:04 schreef pekel het volgende:
Volgens HT Ratings win ik zondag met 0-7.
En als m'n middenveld goed staat (2 goede middenvelders en 1 uitstekend, tegenover 2 1 ster middenvelders) win ik met 10-0
.
Je hebt eerst ingelogd?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hm, volgensm ij doe ik het verkeerd, want bij de volgende wedstrijd staat precies hetzelfde. Ik heb geen: Get Games staan.....
Heb wel ingelogd jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:08 schreef pekel het volgende:
[..]
Je hebt eerst ingelogd?.
Dan gewoon de stats van de vorige wedstrijd pakken..
Idd...maar in dit geval kan het wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Heb wel ingelogd ja, maar als je de stats van de vorige wedstrijd moet pakken, werkt het programma natuurlijk niet goed. Nou is het in dit geval geen probleem, maar als er bijvoorbeeld tussen de 2 wedstrijden 5 weken zit, kan er veel veranderd zijn.
Dit vind ik trouwens een goed ideequote:SD schreef
In haast ieder topic komt een nieuwe speler die afvraagt wat hij het beste kan doen. En in ieder topic geven wij, geheel vrijblijvend, keurig antwoord.
Nu lijkt mij dit een beetje overbodig. We kunnen daarom 3 dingen doen:
# we doen alsof onze neuzen bloeden en blijven antwoord geven
# we vragen er voortaan geld voor
# we maken een FAQ
zoals jullie wellicht hebben kunnen opmerken, dacht ik aan het laatste. Een stel van ons maakt een overzichtelijke FAQ in de vorm van een stappenplan.
# Wat moet je doen als je net begint?
# wat voor spelers moet je kopen?
# wat voor coach?
# Hoeveel geld moet je in je YS stoppen?
etc, etc, etc enzovoorts..
Het scheelt ons niet alleen tijd, maar we laten ook iets na aan onze opvolgers. Aan de jeugd die onze plaatsen gaan innemen, die met hetzelfde enthousiasme hattrick spelen en, terwijl zij bezig zijn met hun dagelijkse bezigheden, altijd moeten denken aan ons, de oer-fokhattrickers: zij die de weg hebben ge-opend voor hen. Zij die de grondleggers zijn van het fokhattrick...
ofzoiets
en R_B had al een begin gemaakt, dus ik denk dat het gemakkelijk is om vanaf daar te beginnen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens een goed idee![]()
ben je al aan het schrijven?![]()
plaats zijn stats es, want die kan ik niet zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:40 schreef R_B het volgende:
Ik heb deze speler voor 3000 gekocht vorige week...
38202118
Ik denk wel dat ik een goeie aankoop heb gedaan...z'n tsi is gestegen..hij is pas 18..
Ik denk dat als ik z'n positiespel 1 level opschroef dat ik hem wel voor een leuk bedrag kan verpatsen....
in dequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:50 schreef Patron het volgende:
HT rating las ik hier zojuist.... Wat is dat eigenlijk en hoe kom ik er aan?
* The_Hives is al de hele weken ongerust over zijn pot tegen #1![]()
www.htratings.comquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:50 schreef Patron het volgende:
HT rating las ik hier zojuist.... Wat is dat eigenlijk en hoe kom ik er aan?
* Ruudt is al de hele weken ongerust over zijn pot tegen #1![]()
nou, dan mag je zijn positiespel wel een paar keer opschroeven. Zwak is niet voldoendequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:50 schreef R_B het volgende:
Stats zijn wat minder heb ik al weer gezien toen ik goed keek.....
Antoine Heuze (38202118)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Belgiė
Total Skill Index (TSI): 750
Eigenaar: Team RoBu
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Dat heb je achteraf goed gezienquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:50 schreef R_B het volgende:
Stats zijn wat minder heb ik al weer gezien toen ik goed keek.....
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
hmmmmz...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:50 schreef R_B het volgende:
--speler--
Dan is het wel duidelijk, me dunkt :')quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:59 schreef sir_dalord het volgende:
:')
anders zeggen hives en qyn hetzelfde
daarom vinden we je ook aardigquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
owja, alsof ik niet genoeg doe voor jullie kinders
de vorm of de kwaliteiten die ze hebben, zullen dan meer in het voordeel zijn dan het negatieve van de slechte conditie. Gewoon opstellen dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:11 schreef R_B het volgende:
Ik vind 1 ding kwa teams wel jammer..
Ik kreeg een team waarbij er geen 1 speler boven de 380 TSI kwam.
Vorige week heeft iemand in mijn league een team gehad met 3 spelers boven de 1000 TSI....
de rest was ook wel bagger...maar niet zoals bij mij....
Ik heb 1 probleem voor as zondag..
Vorige week verloor ik tegen de nummer 2 omdat mijn conditie te slecht was...
Nu is het allemaal wel iets vooruit gegaan..maar nog niet goed genoeg...
2 middenvelders hebben nog zwak als conditie..
Maar als ik mybestteam aanroep stelt hij die spelers wel op ipv. mijn speler met uitstekend conditie..
Toch gewoon maar op mybestteam vertrouwen??
maar daar kan je dan niks aan doen..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:20 schreef R_B het volgende:
Ik hoop het...ik moet winnen..
Anders sta ik voor degradatie opgeschreven denk ik zo....
sorry R_B, maar ik denk dat je niet wint. Volgens mij heeft hij met die 2-1 PIC gespeeld. Dat zal hij nu wel niet doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:20 schreef R_B het volgende:
Ik hoop het...ik moet winnen..
Anders sta ik voor degradatie opgeschreven denk ik zo....
oooowh, dus jullie vinden me aardig omdat ik al die dingen doe voor jullie?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daarom vinden we je ook aardig![]()
![]()
Mijn eerste transfer was gelijk een zeer goed middenvelder voor 255.000, die ik een seizoen of 2 later voor 400.000 verkocht hebquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:02 schreef qyn het volgende:
Ow, als je m'n transfer-history bekijkt, zie je dat de eerste 4 spelers ontslagen zijn; je bent niet de enige die gekke dingen heeft gedaan![]()
Ik denk dat hij niks gewijzigd heeft..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sorry R_B, maar ik denk dat je niet wint. Volgens mij heeft hij met die 2-1 PIC gespeeld. Dat zal hij nu wel niet doen.
Essuriana F.C.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:43 schreef Ruudt het volgende:
ik heb je uitgedaagd
Ik heb jou weer uitgedaagd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:43 schreef Ruudt het volgende:
ik heb je uitgedaagd
niels, in de OP staat hoe je je team moet aanmelden voor fok. Als je dat even doet kan ik je vereeuwigen in de bijbel van de fokhattrickquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:09 schreef nielsharley het volgende:
--knip--
Thanks voor die link.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:45 schreef Ruudt het volgende:
Conditie traint alle spelers, de vorm van je team neemt af!
http://www.databased.at/hattrick/index.asp
als je inderdaad een beetje serieus gaat spelen kan je makkelijk degradatie ontlopen. de nummer 6 zal ook nog maar weinig wedstrijden winnen want die heeft ook een kutploeg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:04 schreef nielsharley het volgende:
[..]
6. lllooolll 7 10 - 26 6
7. SC STADSKANAAL 7 7 - 24 3
8. nielsharley 7 4 - 27 3
Same herequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:05 schreef Ruudt het volgende:
Ik word helemaal gek van HT-ratings, op de een of andere manier krijg ik m'n dingen niet zoals het hoort
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:49 schreef Patron het volgende:
[..]
Ja, het zit me nog steeds hoog :')
Dan zal je dat zonder mijn steun moeten doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:40 schreef Patron het volgende:
[..]
Ik laat me zondag uitgebreid steunen en toejuichen tijdens de wedstrijd op irc![]()
Volgens mij zet HT ratings ze neer, zoal sje zelf je (vorige) wedstrijd heb ingesteld.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:00 schreef R_B het volgende:
ik heb gister dat HT ratings ginstalleerd...maar die geeft een totaal andere opstelling weer als/dan mybestteam.
HT ratings zet bij alle middenvelders offensive neer....lijkt mij een beetje overdreven of niet?
Alle vinkjes staan volgens mij goed..met het feit dat ik uit speel...etc etc...
Ik ben benieuwd...
ligt eraan wat voor spelers je hebt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:09 schreef nielsharley het volgende:
Hoe wat moet ik trainen zodat de vorm omhoog gaat en waardoor komt het dat de vorm zakt? Door alleen conditie of zij er nog een paar trainings vormen?
ik dacht: kom, ik deel het met julliequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:58 schreef sir_dalord het volgende:Gedragsregels @ IRC
Iedereen is van harte welkom op #fokhattrick, maar we willen wel graag dat je je houdt aan enkele gedragsregels. Om het gewoon gezellig te houden.Je mag vloeken (als bijvoorbeeld je team achter staat) maar doe dit met mate. Ga niet constant
lopen schelden en tieren.Behandel de users met respect. Ga niet iemand lopen uit schelden of doodverwensen. Daar
hebben we helemaal geen behoefte aan.Als iemand een vraag stelt, ga hem dan niet lopen uitlachen omdat jij het antwoord weet. Iedere
manager die begint wilt graag op weg geholpen worden en het is veel leuker om zo’n manager te
helpen.Het komt vaak voor dat een user laat zien welke speler hij wilt kopen. Als hij het spelers-id gegeven
heeft, dan verzoeken wij je NIET op deze speler te gaan bieden. Want als hij het spelers-id niet had
gegeven, had jij de speler waarschijnlijk niet eens gezien. Geeft de user een spelers-id van een
speler waar jij ook op wilde gaan bieden, meldt dit dan meteen.
Maar als je doet calculate lineup ofzo...gaat hij al je spelers langs en zet ze op de sterkste/beste plaats...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Volgens mij zet HT ratings ze neer, zoal sje zelf je (vorige) wedstrijd heb ingesteld.
Vervolgens kan jij kijken wie op welke positie beter is, en hoe sterk ze bijvoorbeeld aanvallend/verdedigend zijn op die positie in verhouding met normaal.
100% trainen is het slimste inderdaad. En ik heb op dit moment voornamelijk hele dure verdedigers in verkoop. Maar, waarschijnlijk ga ik nog dit seizoen een middenvelder van de hand doen, en dat zijn stuk voor stuk toppertjes voor VIII en IX (en normaal voor VII). Halen stuk voor stuk 3 sterren in goed vorm, en kostten niet veel dus dat zal ik dan zeker melden...die spelers hebben mij in VI gebrachtquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:56 schreef nielsharley het volgende:
De Trainingsintensiteit stond standaard op 90% deze had ik op 95% gezet. Denk nog maar een assistent (totaal 4) aan nemen en 100% trainen. wedstrijden van het seizoen komen er aan.
@Grumpey heb je een goede middenvelder te koop? en niet te duur. ik heb nog erg zwak middenveld in vergelijking met de rest van mijn team.
lolquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:37 schreef Ruudt het volgende:
Nog 1.5 uur ofzo :x
ik had het al eerder getypt, maar je kan het als backbone van je eigen verhaal gebruikenquote:Op zondag 15 augustus 2004 02:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
daar gaat mijn verhaal
quote:Op zondag 15 augustus 2004 02:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik had het al eerder getypt, maar je kan het als backbone van je eigen verhaal gebruiken
wat?quote:Op zondag 15 augustus 2004 02:11 schreef pekel het volgende:
Is ie leuk?
Doe de speler maar.quote:Op zondag 15 augustus 2004 02:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat?
de grap of de speler?
ik zeg: lul!quote:Op zondag 15 augustus 2004 02:12 schreef Grumpey het volgende:
Lucas Rienks (39019444)
19 years, passable form, healthy
A controversial person who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 960
Wage: 657 ¤/week
Owner: Grumpelix
Warnings: 0
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: weak
Winger: weak Defending: weak
Scoring: solid Set Pieces: poor
weer een solid-speler dus![]()
ik gok weer een ton ongeveer...
Dalord, ik ben ontroerd voor jequote:Op zondag 15 augustus 2004 02:13 schreef sir_dalord het volgende:
Heert-Jan van Ham (39019571)
18 years, passable form, healthy
A controversial person who is balanced and infamous.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.
Speciality: Unpredictable
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 880
Wage: 702 ¤/week
Owner: lycky bullballs
Warnings: 0
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: weak
Winger: inadequate Defending: solid
Scoring: wretched Set Pieces: passable
ik denk max 80k... maar dan ook echt als max..quote:Op zondag 15 augustus 2004 02:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Doe de speler maar..
jouw tijd komt nog, wedden dat jij dan harder lachtquote:Op zondag 15 augustus 2004 02:13 schreef Ruudt het volgende:
[..]
ik zeg: lul!
dank jequote:Op zondag 15 augustus 2004 02:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dalord, ik ben ontroerd voor je![]()
![]()
Ik denk nog niet eens 20k.quote:Op zondag 15 augustus 2004 02:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik denk max 80k... maar dan ook echt als max..
maar daarentegen...
ik lul altijd maar wat![]()
wat is zijn leeftijd?quote:Op zondag 15 augustus 2004 02:16 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik denk nog niet eens 20k..
Ik hoop hetquote:Op zondag 15 augustus 2004 02:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
jouw tijd komt nog, wedden dat jij dan harder lacht![]()
17.quote:Op zondag 15 augustus 2004 02:17 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat is zijn leeftijd?
nou, dan is 80k misschien niet zo heel slecht gegokt...quote:Op zondag 15 augustus 2004 02:18 schreef pekel het volgende:
[..]
17.
Vraagprijs: 10.000quote:Op zondag 15 augustus 2004 02:19 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nou, dan is 80k misschien niet zo heel slecht gegokt...
slapen? Ik ben geen mietjequote:Op zondag 15 augustus 2004 04:37 schreef nicomart het volgende:
zo nu allemaal al slapen jongens?
ik had trouwens een marige verdediger, maar redelijke leiderschap... heb m er voor 5k opgezet.. misschien levert het nog wat op
zo kom ik dus nooit uit de rode cijfersquote:19 jaar
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
neequote:Op zondag 15 augustus 2004 10:40 schreef WasQ het volgende:
Even een vraagje jongens: Als je 2 standaard innermids hebt, en je zet 1 verdediger op extra centrale mid, plus nog eens een vleugelspeler op 'naar het midden', telt dat dan als 4 inner mids en vervalt dan je training?
Nee, want je hebt nog steeds maar 3 inner mids .. Die ander telt als vleugelspeler.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:40 schreef WasQ het volgende:
Even een vraagje jongens: Als je 2 standaard innermids hebt, en je zet 1 verdediger op extra centrale mid, plus nog eens een vleugelspeler op 'naar het midden', telt dat dan als 4 inner mids en vervalt dan je training?
quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:43 schreef qyn het volgende:
[..]
Nee, want je hebt nog steeds maar 3 inner mids .. Die ander telt als vleugelspeler.
Heb je al een goed coach?quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:44 schreef sir_dalord het volgende:
qyn, jong..
ik heb mijn YP dus te koop gezet. Van dat geld ga ik dan een 22 jarige solid verdediger kopen, want die zijn natuurlijk een stuk goedkoper..
want vind je van mijn plan?
Okee, mooi zo, anders was het best wel dom geweest van me om daar regelmatig mee te spelen. Eigenlijk wel een vreemd iets, dat die verdediger wel telt, maar die vleugelspeler niet. Maar goed, ik klaag niet! Thxquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee
want als je een vleugelspeler naar het midden zet, telt het niet als een inner mid. Ofzo
ik doe dit namelijk al 6tal weken en ik heb nog nooit een melding gehad van HAM (die je wel krijgt, als een opstelling niet klopt)
ik wil die goed coach wel kopen, maar het mag niet van grumpeyquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:46 schreef qyn het volgende:
[..]
Heb je al een goed coach?
Maar iig die YP verkopen jah.. En op zich geen slecht idee om d'r een 22-jarige goed verdediger ofzo voor terug te kopen..
Oh ja, jij ook bedankt he!quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:43 schreef qyn het volgende:
[..]
Nee, want je hebt nog steeds maar 3 inner mids .. Die ander telt als vleugelspeler.
-edit- anders is sirdalord vroeg wakker![]()
Tja, je team spirit blijft d'r op zich wel wat hoger door .. Maar je gaat hem dus wel kopen, donderdag? (want dan is er niks aan de hand en is je planquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik wil die goed coach wel kopen, maar het mag niet van grumpey![]()
ik moet wachten tot donderdag![]()
edje kadetjequote:Op zondag 15 augustus 2004 11:52 schreef R_B het volgende:
TOEDELEDOKIE!!!!
wordt ome IR niet erg blij.quote:Adrie Schakebos (39063384)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 10
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Bavianen vooruit!
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Jaquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
Beetje weinig bijstat wel, voor de rest leuk.
Je traint spelmaken?
Ik ben ook wel geinteresseerdquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:37 schreef Grumpey het volgende:
madkow, ik ben wel geintresseerd in je trainie![]()
misschien bied ik wel...iig even bookmarken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |