quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
Wakker wordenquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:26 schreef Poepoog het volgende:
oi zie nu pas voor het eerst dat er een reeks is
R_B is onze held van de toekomst. Hij wacht al enkele weken op team, heeft zich helemaal ingelezen en we hebben het volste vertrouwen in hemquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:42 schreef Vision het volgende:
wie is R_B?
mijn jeugdopleiding staat sinds vandaag op uitstekend
(heeft alleen niet geresulteerd in een fatsoenlijk yp, maar wat niet is kan nog komen)
Wordt hij beter dan mij?quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
R_B is onze held van de toekomst. Hij wacht al enkele weken op team, heeft zich helemaal ingelezen en we hebben het volste vertrouwen in hem![]()
Kijk eens naar dat tijdstip...quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:45 schreef Grumpey het volgende:
wel qua nederlandse spelling hoop ik
het is dus dan ik....
quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Wordt hij beter dan mij?.
Win je met 8-0.quote:Je fanclub heeft er 4 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 120 ¤ op voor de clubkas.
van de week mijn jeugdpull verkocht voor 750......... en over ruim een half uur vertrekt een trainee uit mijn opleidingsinstituut voor minimaal 1.500.000........... Financieel gaat het goed maar gisteren wel verloren met 1-0 van de nr1 ...........quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:33 schreef Grumpey het volgende:
speler verkocht voor 520.000....
-edit- warrig verhaalquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:08 schreef Grumpey het volgende:
zal je zien, delen ze morgen geen teams uit
qyn, die 666 zegt iets over de ranking van je comptitie VII.917 tussen alle andere league's...niet je eigen positie in de VII. Dat is trouwens goed resultaat, dat zeker....(mijn league staat 430e)
mijn overal teamranknig is deze week is 2600 als je kijkt naar sterren, en 4400e als je kijkt naar ratings (de 2e is belangrijker)
Is dat nieuw Nederlandsquote:Op maandag 2 augustus 2004 09:01 schreef Gabberhead het volgende:
*bareuh*
Ik zou bijna een opmerking maken over eefje ofzoquote:Op maandag 2 augustus 2004 08:49 schreef Tain het volgende:
Daar moet ie in
En in VII gemiddeld 7e in ratings, met een gemiddelde van 124 .. da's nog beter lijkt mequote:Op maandag 2 augustus 2004 12:01 schreef Flock_Volt het volgende:
Ik sta in de VII gemiddeld met sterren op de 43e plaats, dat is aardig goed, lijkt me.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 08:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
over 2 seizoenen heeft hij een beter team dan de huidige VIII-ers
Snap geen hol van die site, dus wie het voor me zou willen uitzoeken... graagquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:36 schreef Grumpey het volgende:
overal geeft wel beter beeld vind ik, net als ratings beter beeld geven dan sterren. maar ziet er wel goed uit allemaal bij je!
voor de mensen die nu denken waar hebben ze het over --> http://www.go-2-it.com/Top-Stats/
ik ben er zelf 1 vanquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:01 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het is tot en met VII. Geen 8ste divisie dus.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Snap geen hol van die site, dus wie het voor me zou willen uitzoeken... graag![]()
sporting amsterdam
nickname timmyasd
VIII.335
208072 = teamid
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:14 schreef pekel het volgende:
[..]
Het is tot en met VII. Geen 8ste divisie dus.
-edit- zie bovenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Snap geen hol van die site, dus wie het voor me zou willen uitzoeken... graag![]()
met 1-0 verlorenquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:43 schreef Grumpey het volgende:
nog gewonnen Vis?
als je gewoon kijkt naar zijn laatste wedstrijd, zijn beste wedstrijd en zijn supportstatistieken dan zie je wat hij zo ongeveer waard is voor je team wat betreft sterren, dit is ook beinvloed door vorm. Echter, de ratings zijn altijd nog belangrijker, dus dat zijn zijn stats.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:09 schreef TimmyAsd het volgende:
kan je trouwens ergens previewen wat een speler kan betekenen voor je team? Of kan je echt alleen ofgaan op zijn stats?
gelijk al 150k op gebodenquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:07 schreef DaMadKow het volgende:
ook heb ik mijn 19 jarige redelijk verdedigen, redelijk passen, matig vleugelspel, goed leider te koop staan (TSI=1140).
te koop voor de spotprijs van 150.000 !
deze speler stijgt dan ook in 2 weken naar goed verdedigen...blijft de vraag, waarom hij toch zoveel neerlegd. Een goed verdediger levert namelijk maximaal maar iets van 180.000 op (met wat bijstats). dus beetje raarquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:16 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
gelijk al 150k op geboden, en hij moet nog 3 dagen
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:11 schreef thaduck het volgende:
Nou ik ben ook ingelezen en hoef nog maar dag of 18 te wachten op een team
Als diegene goed vleugelspel is, en slecht verdedigen, tsi van 900, ga ik ervan uit dat het een vleugelspeler is, en geen verdediger..quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:47 schreef REFUSED het volgende:
is het niet zo dat je daar zelf bij bent?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als diegene goed vleugelspel is, en slecht verdedigen, tsi van 900, ga ik ervan uit dat het een vleugelspeler is, en geen verdediger..
wat ik bedoel is, dat je de stats toch ziet als je een speler koopt? dus als hij goed vleugelspel heeft en slecht positiespel is het toch een vleugelspelerquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:52 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
sorry timmy, maar ik volg je ff echt niet
Ik was op zoek naar een goede vleugelspeler (middenvelder zeg maar..), zag een jongen van 17 met goed vleugelspel, bleek dit een vleugelverdediger te zijn... snappie? ben dus opgelichtquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:52 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
sorry timmy, maar ik volg je ff echt niet
maar het is een vleugelverdediger..quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:55 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat ik bedoel is, dat je de stats toch ziet als je een speler koopt? dus als hij goed vleugelspel heeft en slecht positiespel is het toch een vleugelspeler
of ben ik nu helemaal verkeerd?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
maar het is een vleugelverdediger..
aah, hij ziet het in een progjequote:Op maandag 2 augustus 2004 17:56 schreef qyn het volgende:
Voor een vleugelspeler is conditie, positiespel en passen (of/en verdedigen) geen overbodige luxe.. Naast flinke winger-skills natuurlijk..
Als conditie of passen ontbreekt, wordt 't al snel als wing-back gekenmerkt door de progjes (mijn uitstekend vleugel, met redelijk positiespel en conditie 3.5 ster, is ook wing-back volgens HAM)
Hattrick Buddy..quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:56 schreef sir_dalord het volgende:
[..]![]()
ja, zegt wie?
Ja dat denk ik dan maarquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:57 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
aah, hij ziet het in een progje![]()
ik snapte er al de ballen van
je had gelijkquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:58 schreef qyn het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dan maar![]()
kan dat veranderen dan? Als zijn conidite en passen beter worden\?quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:56 schreef qyn het volgende:
Als conditie of passen ontbreekt, wordt 't al snel als wing-back gekenmerkt door de progjes (mijn uitstekend vleugel, met redelijk positiespel en conditie, haalt 3.5 ster, is ook wing-back volgens HAM)
wat zijn nou precies zijn stats behalve goed positiespel en slecht verdedigen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
kan dat veranderen dan? Als zijn conidite en passen beter worden\?
Conditie: zwak Keepen: rampzaligquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:59 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat zijn nou precies zijn stats behalve goed positiespel en slecht verdedigen?
weten we waar we over praten![]()
In Hattrick Buddy kun je het ook zelf veranderen (of bekijken) .. Als je dubbelklikt op de speler, en je gaat naar 'position' .. dan kun je daar sorteren op de nummers .. hoogste nummer is volgens HB de beste positie .. je kunt andere positie kiezen en dan apply klikkenquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
kan dat veranderen dan? Als zijn conidite en passen beter worden\?
verdediger 2,50, vleugelspeler 2,32quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:00 schreef qyn het volgende:
(hoeveel scheelt het, tussen wing back en winger?)
zijn positiespel is idd niet om over naar huis te schrijven..quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Hmm, dit is niet echt een geniale wingerquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Netjesquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:00 schreef sir_dalord het volgende:
volgens mij een goede aankoop
bovendien heeft hij gespeeld zaterdagquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:00 schreef sir_dalord het volgende:
ohja grump en qyn:
ik heb ff een aanvallertje gekocht vandaag:
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: passable Set Pieces: poor
20 jaar en een tsi van 620
volgens mij een goede aankoop
ga ik zeker doen...quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:02 schreef qyn het volgende:
[..]
Netjes.. Hou me op de hoogte van trainingsverloop enzo
![]()
Idd.. toch maar eens goed inlezen dan.. alle links nagaan, mijn aankopen zijn nooit echt om naar huis te schrijven, geld ontbreekt vaak ook nog..quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:02 schreef qyn het volgende:
[..]
Hmm, dit is niet echt een geniale winger.. Is dit gotlieb?
deze link gebruik ik vaak als hulpmiddelquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Idd.. toch maar eens goed inlezen dan.. alle links nagaan, mijn aankopen zijn nooit echt om naar huis te schrijven, geld ontbreekt vaak ook nog..
er waren laatst geruchten dat die assistent trainers er zuiver voor de vorm zijn. klonk mij opzich wel logisch in de oren, anders zou je geen verschil hebben tussen een matig trainer met 8 assistenten en een redelijk trainer zonder assistenten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:03 schreef sir_dalord het volgende:
al heb ik wel maar een matig trainer(+8 assistenten, dus een redelijke training)
ik gok dan op 2 weken training (niet 1 door matig coach en zijn uitstekende vorm), maar dan nog, 2 weken wachten en je hebt ton winstquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:03 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ga ik zeker doen...
al heb ik wel maar een matig trainer(+8 assistenten, dus een redelijke training)
quote:Kai van der Velden (37458279)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 597 ¤/week
Eigenaar: fc.punkteam
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
De mijne 30ste Gemiddeldquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:08 schreef Grumpey het volgende:
zal je zien, delen ze morgen geen teams uit
mijn league staat 430e
Puuh .. zwaar genoeg dusquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:06 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
De mijne 30ste Gemiddeld![]()
Is volgende week geen cup?? Of liggen we er dan alletwee al uitquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:25 schreef qyn het volgende:
[..]
Puuh .. zwaar genoeg dus![]()
*aai over je bolletje*
(doen we volgende week nou rematch?)
Week 7 is rustweek .. en ik heb geen wedstrijden in te halenquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Is volgende week geen cup?? Of liggen we er dan alletwee al uit
In beide gevallen kan het
quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:42 schreef qyn het volgende:
[..]
Week 7 is rustweek .. en ik heb geen wedstrijden in te halen
Mijn stadion? Mijn 660 supporters zijn in de wolken, enzo![]()
Hard wegrennen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:34 schreef MasterMido het volgende:
heeeeeeeee grrrrrr wil ik ff alles weer bekieken in HAM krieg ik dit [afbeelding]
Wat moet ik doen?
Als ik zeg opnieuw installeren?quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:40 schreef MasterMido het volgende:
Als jij dit probleem kan fixenmag je er wel een mee drinken.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:23 schreef Grumpey het volgende:
Dalord!!
held!!
supertrainie in mijn ogen!, en al gespeeld ook nog
geniaal!
![]()
hmm, ik zie nu wel dat zun vorm excellent is, maar toch! mooie koop dit, ben benieuwd!
probeer het een keer opnieuw te installerenquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:37 schreef MasterMido het volgende:
hmm onder het renne programma afgesloten en opnieuw opgestart. En nu krieg ik dit.
[afbeelding]
Na zeg....
ps: mag ik al stoppen met Hard weg rennen?
ik wordt genegeerdquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:05 schreef The_Hives het volgende:
vraagje, is deze speler 285.000 waard?
[..]
supertrainee?!?!? wtf?? amateurs!quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:23 schreef Grumpey het volgende:
Dalord!!
held!!
supertrainie in mijn ogen!, en al gespeeld ook nog
geniaal!
![]()
hmm, ik zie nu wel dat zun vorm excellent is, maar toch! mooie koop dit, ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:05 schreef Tim_G het volgende:
[..]
supertrainee?!?!? wtf?? amateurs!deze gast kan je niks meer mee........ als hij nu nog 17 was dan was hij trainbaar maar hij is 20 en heeft pas scoren redelijk ( passable )....... duurt minimaal 10 weken voordat hij omhoog gaat(ervan uitgaande dat hij net redelijk is geworden dan)...... daarbij komt een matige coach dus al met al ben je 1 seizoen bezig om hem naar goed te krijgen...... Succes!
![]()
ps. deze speler staat voor 25k op de lijst:
TSI = 1 250 , 22 jaar, uitstekend in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Ja ach...die ene dag kan er dan ook nog wel bij..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:55 schreef Grumpey het volgende:
ik gok dat je je team donderdag krijgt
nou........ als je dat handel vind........ denk ook niet dat je er 140k voor krijgt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:55 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
hij gaat binnen 2 weken naar goed, ik heb hem gekocht voor 40.000. Vervolgens ga ik hem verkopen voor 140.00..
hoelang heb jij nu in totaal gewacht op je team ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:02 schreef R_B het volgende:
[..]
Ja ach...die ene dag kan er dan ook nog wel bij..
Alleen het had wat makkelijker geweest als ik voor de woensdag had gestart denk ik....
ja, maar ik betwijfel of je dergelijke spelers ook kon kopen toen je in divisie VIII zatquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:03 schreef Tim_G het volgende:
[..]
nou........ als je dat handel vind........ denk ook niet dat je er 140k voor krijgt.
zeg ook niet dat het een slechte aankoop is maar het is zeker geen SUPER TRAINEE............. ik las eerst die opmerking en ging toen opzoek naar deze wereld speler....... en vond toen die!![]()
Ik vind iemand met goed passen en goed positiespel van 17 jaar een supertrainee..... ( of de 18 jarige formidable PM-er die ik verkocht heb voor 1.6 miljoen is een supertrainee)
EN........ ( het houdt maar niet op) het is idd niet slecht voor een amateur.....
ik verwacht eigenlijk toch al dat je dit seizoen niet zo heel veel meer kan presteren, aangezien je midden in het seizoen stapt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:02 schreef R_B het volgende:
[..]
Ja ach...die ene dag kan er dan ook nog wel bij..
Alleen het had wat makkelijker geweest als ik voor de woensdag had gestart denk ik....
kon ik inderdaad niet!! zeg ook niet dat je die moet kopen......... maar in de VII is bv redelijk scoren en redelijk passen van 18 jaar wel haalbaar. Toch?? en dat is dan wel een trainee....... niet iemand van 20 met redelijk scoren en verder niks. Niet eens goede stamina.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, maar ik betwijfel of je dergelijke spelers ook kon kopen toen je in divisie VIII zat![]()
het draait om de snelle winst. Zo'n spits gaat er echt wel uit voor 140.000. Ik verkocht laatst een spits met goed scoren en matig passen met zelfs nog een lagere TSI voor een bedrag van 161.000
het is een supertrainee in de zin van dat hij hoog redelijk is. Waarschijnlijk zal hij binnen 2 weken naar goed stijgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
kon ik inderdaad niet!! zeg ook niet dat je die moet kopen......... maar in de VII is bv redelijk scoren en redelijk passen van 18 jaar wel haalbaar. Toch?? en dat is dan wel een trainee....... niet iemand van 20 met redelijk scoren en verder niks. Niet eens goede stamina.....
ps. is niet dat ik je wil kraken ofzo!! het is meer de teleurstelling die ik had nadat ik die speler zag terwijl ik een supertrainee had verwacht......![]()
ziet er uit als een leuke traineequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:08 schreef Grumpey het volgende:
even mijn nieuwe trainie die ik gisteren gekocht heb dan ook maar copy/pasten:
Csaba Kotįsz
TSI = 1 020 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: wretched
Winger: weak Defending: solid
Scoring: wretched Set Pieces: inadequate
gaan we een tijdje houden en trainen op verdedigen
geef je ff een seintje als hij naar goed is gegaan en op de tl staat ?? ben wel benieuwd...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:13 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal hij binnen 2 weken naar goed stijgen.
Dan verkoop ik hem voor 140.000(wat er dus echt wel voor geboden wordt) en dan heb ik een winst van ongeveer een ton gemaakt binnen een niet afzienbare tijd.
als je niks van me hoort, dan zit ik ergens stilletjes in een donker hoek, alwaar ik al wiegend zit te mompelen: tim_G had gelijk, Tim_G had gelijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:21 schreef Tim_G het volgende:
[..]
geef je ff een seintje als hij naar goed is gegaan en op de tl staat ?? ben wel benieuwd...
dat hoeft ook weer niet hoor.......quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:27 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als je niks van me hoort, dan zit ik ergens stilletjes in een donker hoek, alwaar ik al wiegend zit te mompelen: tim_G had gelijk, Tim_G had gelijk![]()
quote:There are currently 2217 users on the waiting list for your league. Yesterday 41 users were given a team in your league, the last of which had applied 2004-07-11 19:49:00.
je hoeft niet alle users en teams te gaan bekijken hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:31 schreef bigben04 het volgende:
Ja, ik heb op die manier inderdaad wel de tijd om een beetje in te lezen. Volgens mij ben ik wel een tijdje bezig met alle links uit de OP...![]()
Komt 'ie nou mee, ik ben nu al bij de Aquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:39 schreef REFUSED het volgende:
[..]
je hoeft niet alle users en teams te gaan bekijken hoor
laten we sterrenrecorden een keer in de maand gezamenlijk updaten. Dus 1 keer in de maand vraagt fugie of iedereen die nieuw record heeft dat wil posten etc. Dat scheelt veel werk enzo...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:52 schreef TimmyAsd het volgende:
Fugie: zou je mijn sterrenrecord kunnen updaten op de site? heb nl. een nieuw record: 28,5 sterren
Volgens mij hebben meerdere een nieuw record gezet zondag..
niet alleen zondag hoor! weken terug al maar updaten vlot niet echt!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:52 schreef TimmyAsd het volgende:
Fugie: zou je mijn sterrenrecord kunnen updaten op de site? heb nl. een nieuw record: 28,5 sterren
Volgens mij hebben meerdere een nieuw record gezet zondag..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:00 schreef pekel het volgende:Wietse
kom maar op ircquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:06 schreef Ruudt het volgende:
Kan iemand hier mij supporter maken?![]()
Da's ook een manier om 26 sterren veel te laten lijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:09 schreef REFUSED het volgende:
mijn sterrenrecord staat er trouwens nog niet bij
van uitstel komt ...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:11 schreef qyn het volgende:
Ow en sirdalord, hoe gaan we dat doen met A en B team, enzo![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:08 schreef Grumpey het volgende:
Ik in principe, ben nu niet in buurt van mijn cc. JD doet het ook wel voor je maar die is op vakantie. Voor de rest wil i kgraag wel mensen die snel terugbetalen (he pekelhint)
maar ben pas morgen of overmorgen weer op mijn kamer...
Zou inderdaad een optie zijn. Had eerst daar inderdaad die onderbreking zitten, maar nog niet de blauwe balkjes. Dat vond ik echter niet zo leuk, maar een combinatie heb ik niet aan gedacht... Ik zal ff in photoshop of illustrator kijken of ik dat wat vindquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:20 schreef REFUSED het volgende:
ik zou om het compleet te maken die cirkel nog een keer onderbreken voor die 2 paars/blauwe staafjes aan de zijkant. harmoniseert meer om maar een duur woord te gebruiken voor een simpel logo
Cool logo!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:18 schreef WasQ het volgende:
mijn sterrenrecord ook niet (35). Bovendien heb ik nog geen speler voor het sterrenklassement oid op kunnen geven. Wie wanneer waar? Ik heb overigens ook een formuliertje ingevuld voor de site, maar daar is ook niets mee gebeurd.
Verder heb ik mijn logo gemaakt. Hij is lekker simpel, ik weet het, maar daar hou ik wel van...
[afbeelding]
Check het logo nog eensquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:20 schreef REFUSED het volgende:
ik zou om het compleet te maken die cirkel nog een keer onderbreken voor die 2 paars/blauwe staafjes aan de zijkant. harmoniseert meer om maar een duur woord te gebruiken voor een simpel logo
Dank u dank u en take your time uiteraard!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:28 schreef qyn het volgende:
[..]
Cool logo!.. Simpel, edoch, treffend
![]()
De rest wordt aan gewerkt
WTF?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:43 schreef Grumpey het volgende:
omg, weet je wat, we doen dan een boete van per wedstrijd van 2 punten, en dan kan ie nog meedoen (dan komt ie op 26,5 punt uit) ok?
Mooie binnen komer op 2e plek
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:51 schreef Grumpey het volgende:
pekel in overleg is het al veranderd in 2,5 punt per wedstrijd, beter lezen![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:58 schreef Ruudt het volgende:
RuudT is supporter
Ik heb mijn team op 11 juli aangevraagdquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:04 schreef Tim_G het volgende:
[..]
hoelang heb jij nu in totaal gewacht op je team ?
Hee hoor ik daar iemand niet zo goed tegen zijn verlies kunnen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:43 schreef Grumpey het volgende:
omg, weet je wat, we doen dan een boete van per wedstrijd van 2,5 punten (omdat wij vooraf niet de beste speler van ons team wisten), en dan kan ie nog meedoen (dan komt ie op 23,5 punt uit) ok?
Mooie binnenkomer
geef je nog even de gegevens door via HT-mail dan?
dacht het wel jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:44 schreef Flock_Volt het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een daytrader.
Check ff je guestbook danquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:34 schreef Ruudt het volgende:
oja
wat moet ik ook alweer doorgeven? ( te lui om te lezen )
edit: wie kan er een ontzettend TOF logo voor me maken?
gewoon bieden qyn, gewoon biedenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:21 schreef qyn het volgende:
Damn, zit ik op spelers te zoeken op transfermarkt .. kom ik speler tegen, denk: "Whoah, DIE wil ik!" ...
Is 't Aarom Bomers, YP van sir_dalord![]()
Denk alleen niet dat ik hem voor 115K kan krijgen![]()
Of dat ik geld heb![]()
Maar wel een leuke YP (Y)
Idd, zeker een leuk programma.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:32 schreef The_Hives het volgende:
btw Pekel (geloof ik), leuk programma dat HT Rating.
Ben nu al een intensieve gebruiker
Neen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:16 schreef Ruudt het volgende:
Ik zit te denken om voor mijn wedstrijd van morgen niemand op te stellen.
Dit ivm 3 blessures die ik heb en ik kan er geen meer bij hebben.
Goed idee? Ja/Nee, waarom?
Hoe eraan??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:33 schreef Ruudt het volgende:
Dat zegt ie ook niet
Hij zegt Training EN geen blije supporters..
Maarja, als ik het wel doe en er raakt ook maar 1 speler geblesseerd dan ben ik er aan.
Wat Ruudt zegt... Btw Hives, had jij laatst geen praatjes over mij (iets met IRC oid)??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:30 schreef The_Hives het volgende:
supporters hebben niets met training te maken
ehh mis ik ietsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wat Ruudt zegt... Btw Hives, had jij laatst geen praatjes over mij (iets met IRC oid)??
Ik bedoelde eigenlijk met de (trainingsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:33 schreef Ruudt het volgende:
Dat zegt ie ook niet
Hij zegt Training EN geen blije supporters..
Maarja, als ik het wel doe en er raakt ook maar 1 speler geblesseerd dan ben ik er aan.
Owja dat is correct (* SuperWeber ff vergeten dat het een oefenwedstrijd was) in dat geval blijft alleen de reden van de training over, je traint de helft minderquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk met de (trainings) wedstrijd van woensdag. Ookal verlies je die met grote cijfers, dan heeft dit geen invloed op je supportersaantal.
Wel natuurlijk als je zondag er geen 11 kan opstellen
dat is trouwens wel een erg krappe selectie![]()
en dat irc?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:44 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Owja dat is correct (* The_Hives ff vergeten dat het een oefenwedstrijd was) in dat geval blijft alleen de reden van de training over, je traint de helft minder![]()
klopt, meer verkocht dan ik had verwachtquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is trouwens wel een erg krappe selectie![]()
als het niet anders kanquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:16 schreef REFUSED het volgende:
morgen trouwens:
insane ones - Fc Giraffie
de rest moet nog komende 2 weken gespeeld worden, dus dat gaat een extra week voor de poulewedstrijden worden
je mag natuurlijk ook best iedereen die al zijn wedstrijden volgende week niet gespeeld heeft een standaard 0-2 verlies geven, en dan beide partijenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:54 schreef Grumpey het volgende:
als het niet anders kan
he.. bij mij komt het precies goed uitquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:16 schreef REFUSED het volgende:
morgen trouwens:
insane ones - Fc Giraffie
de rest moet nog komende 2 weken gespeeld worden, dus dat gaat een extra week voor de poulewedstrijden worden
voor wanneer moet je dat interview terug hebben??quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:02 schreef Grumpey het volgende:
teamnaam kan je eind van seizoen nog veranderen in principe als het echt niet leuk is naar je mening. Voor de rest lijkt me idd dat timmy geen intervieuw meer kan schrijven en dat R_B misschien nog niet alle vragen serieus kan beantwoorden dus de vraag blijft staan:
wie het eerst ja roept mag interview doen deze week
klote dat je eigenlijk alleen maar flutspelers hebt, gezien de TSI.. die niet boven de 400 uitkomt..quote:
als ik hem uiterlijk maandag in kan leveren??? heb nu geen tijd maar misschien vrijdag of anders van het weekend!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:07 schreef Grumpey het volgende:, uhh, morgen ofzo, als je vandaag tijd hebt om te typen
, zeg maar wanneer je zelf uitkomt...
yup, is wel de slimste optie. Met een deel van de rest van het geld koop je trainies....weet je hoe irc werkt? kom anders eens naar irc-kanaal.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:17 schreef R_B het volgende:
Leiderschap: slecht
Niveau: redelijk
Die bedoel je uiteraard.
stuur je mij wat op of moet ik de vragen gewoon van een andere post kopieren???quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:19 schreef Grumpey het volgende:
is goed hoor
Ik moet nu naar de fysio...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
yup, is wel de slimste optie. Met een deel van de rest van het geld koop je trainies....weet je hoe irc werkt? kom anders eens naar irc-kanaal.
het zijn alleen de vragen, en die staan inderdaad op de site, dus kan je ook zelf even kopieeren inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:24 schreef Tim_G het volgende:
[..]
stuur je mij wat op of moet ik de vragen gewoon van een andere post kopieren???![]()
Iemand?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:24 schreef TimmyAsd het volgende:
waar is trouwens te zien hoe goed je trainer is?
edit: Roderik Kiracti
TSI = 0 , 46 jaar, slecht in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider
Redelijk dus?
Roderik Kiractiquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Iemand?![]()
Ja, een fatsoenlijke coach is echt veel te duur. En ik heb nou helemaal geen geld, dus ik vrees dat het nog een hele tijd duurt voor ik mijn spelers echt goed kan gaan trainen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Wil ik een iets beter coach aantrekken (redelijk coach/redelijk leider), zal ik toch 5 ton op tafel moeten legen..
waarom gelijk beste kopen? een redelijk coach is er al vanaf 78600...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, een fatsoenlijke coach is echt veel te duur. En ik heb nou helemaal geen geld, dus ik vrees dat het nog een hele tijd duurt voor ik mijn spelers echt goed kan gaan trainen.
Dat heb ik nu dus ook niet, en wil me niet in de schulden steken.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
waarom gelij kbeste kopen? een redelijk coach is er al vanaf 78600...
in het begin is dat op zich nog geen groot probleem, vooral niet als je al een aardige selectie hebt. Je krijgt er pas moeilijkheden mee als je een deel van je selectie wil gaan vervangen. Dan moet je nl. relatief dure spelers halen (aangezien je ze zelf nauwelijks kan trainen). En dat probleem heb ik nu ook. Ik heb pas een week of 2 geleden een betere coach gekocht terwijl ik op mee te kunnen doen in mijn divisie toch wat betere spelers moet krijgen. Dat gaat nu niet lukken aangezien ik a) geen geld heb op nieuwe spelers te kopen en b) het wsl te lang duurt om mijn huidige spelers nog een stuk omhoog te trainen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, een fatsoenlijke coach is echt veel te duur. En ik heb nou helemaal geen geld, dus ik vrees dat het nog een hele tijd duurt voor ik mijn spelers echt goed kan gaan trainen.
Heb je (ook gezien je YP die je vast voor aardig bedragje verkoopt vanavond) nog niet genoeg geld verdiend voor goed caoch dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:15 schreef sir_dalord het volgende:
zal ik dan ook een redelijke coach met slecht leiderschap nemen? Heb nu een matig coach.. Heb ik nog even tijd om mijn ideale coach te kopen
er is nog niet geboden op die ypquote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:21 schreef qyn het volgende:
[..]
Heb je (ook gezien je YP die je vast voor aardig bedragje verkoopt vanavond) nog niet genoeg geld verdiend voor goed caoch dan?![]()
hehe...eerst kijken of dit spel blijft bevallen...dan zein we wel verder..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:44 schreef The_Hives het volgende:
Gefeliciteerd R_B het was ff wachten
ben je al supporter![]()
![]()
Niet verkeerd, gezien je d'r maar 36K voor betaald hebtquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:47 schreef R_B het volgende:
en een redelijk keeper gekocht voor het bedrag van 36.000 euries...
een duitser:
Kornelius Erd (38183988)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Conditie: waardeloos Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
---------------------
Zeker een miskoop????
Voor maar liefst 597.300 tot 675.000 ¤ kun je hier een goed coach van maken, die gewoon z'n slecht leiderschap behoudt.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:26 schreef Silver_Shark het volgende:
Dustin Koenig (4026027)
33 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een slecht leider.
wat voor coach wordt het?
SUCCES ALLEMAAL
heb hem maar rond de 75.000 gekochtquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:36 schreef qyn het volgende:
[..]
Voor maar liefst 597.300 tot 675.000 ¤ kun je hier een goed coach van maken, die gewoon z'n slecht leiderschap behoudt.
Ook succes allemaal
Je denkt toch niet dat ik dat allemaal van iedereen ga onthouden, net alsdat jij het van mij niet zal onthouden, ik denk zelfs dat je niet eens uit je hoofd weet welke divisie ik speel...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:40 schreef Ruudt het volgende:
Neen superweber, als je een beetje dit + vorige topic door had gelezen wist je dat ik maar 11! fitte spelers heb
Nee, maar als ik een bericht lees over blessures dan ga ik wel teruglezen wat er precies aan de hand is.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dat allemaal van iedereen ga onthouden, net alsdat jij het van mij niet zal onthouden, ik denk zelfs dat je niet eens uit je hoofd weet welke divisie ik speel...
1-0 maarquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:28 schreef REFUSED het volgende:hup insane ones en Fc Giraffie. dat het maar een mooi doelpuntrijk gelijkspel mag worden!
]quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:34 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een bericht lees over blessures dan ga ik wel teruglezen wat er precies aan de hand is.
Je moet echter ook nog betalen om er een coach van te maken. Zijn ervaring geeft aan hoe goed je coach maximaal kan worden (uitstekend), en hij zal altijd een slecht leiderschap houden. Hoe beter je wilt dat hij wordt, hoe duurder het gaat worden voor je...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:39 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
heb hem maar rond de 75.000 gekocht
Bijna 1-1 alleen dop weet weer eens te missen zoals normaalquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
]
Ik vraag gewoon nog een keer om uitleg
* -Raffie- luiwammes is...
2-0quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:52 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Bijna 1-1 alleen dop weet weer eens te missen zoals normaal
gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
2-0![]()
Jeuses hoe kom je zover in de problemen mźn...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:34 schreef Raz0r81 het volgende:
oh dear, hattrick is off
hoop dat het niet lang aanhoudt, ik heb 3 dudes op de transfer staan die allesbeslissend zijn vanavond om half 2..
ik heb nog 2 turns over en moet toch inloggen om ze op de verkoop te zettenhierna nog 1 kansje dus..
en dan nog moet ik nog maar gokken op een crediet van -499k of meer![]()
Laatste 2 comp. wedstrijden gewonnen, maar toch is het aantal supporters afgenomen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:39 schreef Raz0r81 het volgende:
hangt er ook vanaf hoeveel je wint enzo toch?
Ik, geloof dat woordvoerders voornamelijk met je sponsoren en sponsorgeld te maken heeft. Maar zeker weten die ik het nietquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe veel woordvoerders is eik ongeveer aan te raden? Ik heb er nu 2, maar m'n suppotersaantal is alleen maar afgenomen.
en nog een nieuwe vraag verzinnenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:22 schreef Tim_G het volgende:
heej?? waarom mag ik niet editten in mijn eigen post?? moeten nog een zooi enters in staan![]()
de vraag staat er inderdaad bij ja, goed gelezen! Hives foei!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:21 schreef Grumpey het volgende:
leuk stukje Tim_G![]()
wat ik ook nog afvraag bij jou, denk je in de V te kunnen blijven op lange termijn?
en hives, de vraag staat er wel bij hoor...
als het goed is kan je je post wel weer editten nu.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:22 schreef Tim_G het volgende:
heej?? waarom mag ik niet editten in mijn eigen post?? moeten nog een zooi enters in staan![]()
Wehehe kan ik me zo voorstellenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:12 schreef Vision het volgende:
[..]
als het goed is kan je je post wel weer editten nu.
-ontopic-
gisteren met 3-4 velroren van mijn broertje, die net 4 weken een team in div ix heeft
Ik ga mijn b-team echt doodknuppelen
Sorry, je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen. Krijg ik als ik wil wijzigen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:12 schreef Vision het volgende:
[..]
als het goed is kan je je post wel weer editten nu.
hmm vaag. nou ja, ik heb 'm iig voor je gewijzigd en even de vragen bold gemaaktquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:16 schreef Tim_G het volgende:
Sorry, je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen. Krijg ik als ik wil wijzigen.
Als jij het wel kan wijzigen mag dat ook hoor?? Moeten alleen enters komen na een antwoord zodat het wat makkelijker lezen wordt....
Heb je wel opgelet dat je uitspeelt? anders komen ze niet lijkt mequote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:33 schreef Vision het volgende:
ik heb wat geld nodig dus ik heb de eredivisies van italie, nederland, finland en zuid afrika uitgedaagd. en alle teams uit div II uit nederland. (nou ja "alle" teams. iig die al uit de beker zijn).
lijkt alsof je klaar bent voor je eerste training, redelijke coach, 2 keeperstrainers en een paar assistent coaches?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:08 schreef R_B het volgende:
1-0 verloren maar..
Van iemand met hetzelfde divisie niveau..dus het valt wel mee.
Die persoon heeft zijn team alweer een maand.
Ik weet wel dat mijn keeper aardig goed is.
Ik ga nu op zoek naar een goeie middenvelder en/of verdediger..
Want die moet je het eerst op orde krijgen.
Verder heb ik nog een vraag:
Ik heb de training op 100% gezet en op condite, moet ik verder nog iets instellen voor de trainingsupdate van morgen?
je moet ze ook kopen, en vervolgens dan trainen, snap je? of niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:06 schreef R_B het volgende:
Ik dacht dat je de trainies echt moest kopen....![]()
Dat is helemaal duidelijk...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je moet ze ook kopen, en vervolgens dan trainen, snap je? of niet?
Ik ben pas 2 seizoenen bezig, ben wel al 2 keer kampioen geworden in die 2 seizoenen....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:51 schreef R_B het volgende:
Grumpey, waarom speel je niet een divisie of 1/2 hoger?
Geen geluk gehad?
voordat je spelers met allemaal kutstats ontslaat moet je even kijken naar zijn karakter.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:39 schreef R_B het volgende:
en weg is tie...
Hoe komt die nou aan de spelers zeg..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:23 schreef Vision het volgende:
bekijk voor de grap de spelers van dit team eens 143718.
Zal er op letten...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:43 schreef Vision het volgende:
[..]
voordat je spelers met allemaal kutstats ontslaat moet je even kijken naar zijn karakter.
als ie een "populair persoon" is en een "goed leider" heb je een clown te pakken. Die krikt je TS (teamspirit) op zonder dat ie ook maar hoeft te spelen. nooit ontslaan die gasten, ook al is zijn TSI 0. Das des te beter, krijgt ie nl ook nauwelijks loon en kost die je vrijwel niks terwijl je er wel een voordeel aan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |