quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
sommige mensen hebben spellingscorrectorquote:Op maandag 26 juli 2004 15:39 schreef sir_dalord het volgende:
grrr, ik tel al 3 spelfouten
ik ben eentje van de oude garde... mijn eerste typprogramma was word perfectquote:Op maandag 26 juli 2004 15:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sommige mensen hebben spellingscorrector![]()
dus een spellingscontrole is voor mietjesquote:Op maandag 26 juli 2004 15:49 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik ben eentje van de oude garde... mijn eerste typprogramma was word perfect![]()
Vroegah...quote:Op maandag 26 juli 2004 15:49 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik ben eentje van de oude garde... mijn eerste typprogramma was word perfect![]()
en ik kan de OP niet meer aanpassenquote:Op maandag 26 juli 2004 15:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dus een spellingscontrole is voor mietjes![]()
Taalcurcus Nederlandsquote:Op maandag 26 juli 2004 15:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dus een spellingscontrole is voor mietjes![]()
quote:
Noord-Brabanders...quote:Op maandag 26 juli 2004 15:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik doe al een loi taalcursus [14.gif]
na 22 jaar vond ik het maar eens tijd om te gaan inburgeren![]()
quote:hives stuurde via ht-mail
Verder zou ik er bij zetten wat je naar wie moet sturen
dit bedoelde je toch hives?quote:en in de OP staat nuEn wat kan ik allemaal doen bij de Fok! Federatie?
we hebben momenteel 3 activiteiten bij de Fok!federation. Dat zijn:
-spelersklassement.
je vragen en/of spelers kun je sturen naar grumpey (367606)
-sterrenklassement
je vragen en/of spelers kun je sturen naar grumpey (367606) of fugie (364300)
-all star team
je vragen en/of spelers kun je sturen naar qyn (365446) of sir_dalord (364260)
quote:Op maandag 26 juli 2004 16:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
[..]
dit bedoelde je toch hives?
ik ben een limburgse zeeuw in brabant woont :')quote:Op maandag 26 juli 2004 15:54 schreef pekel het volgende:
[..]
Noord-Brabanders....
ik luister wel naar wat jullie te zeggen hebben kindersquote:Op maandag 26 juli 2004 16:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een die-hard Drent.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:05 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik ben een limburgse zeeuw in brabant woont
dus mijn taal is er met de jaren niet op vooruit gegaan_O-
Man ik had je vader kunnen zijnquote:Op maandag 26 juli 2004 16:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik luister wel naar wat jullie te zeggen hebben kinders
Welke teams mogen meedoen aan de beker ?quote:Op maandag 26 juli 2004 16:13 schreef Vision het volgende:
geweldige topic titel :')
Maaruh, nummers 6 van divisie VI spelen ook in de beker of niet? Dan weet ik op welke plek ik me moet gaan richten. Ik wil volgend jaar eigenlijk wel een jaartje beker spelen. Als de 5e plek toegang geeft tot de beker kan ik misschien beter tegen een wat betere concurrent MOTS spelen
Leidseplein is té min.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Kampioenschap ff aan het voorbereiden..
* pekel is het leidseplein alvast aan het boeken..
Denk niet dat daar veel fans zullen komenquote:Op maandag 26 juli 2004 16:31 schreef pekel het volgende:
[..]
Leidseplein is té min..
Misschien kunnen onze 2 teams wel samen een groot feest bouwen in de Kuip (sporting Amsterdam )..
waar haal je dat nou vandaan joh? ik heb op hattrix-files gekeken en in de help van hattrick zelf maar kon 't zo snel niet vinden.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:15 schreef sir_dalord het volgende:
Welke teams mogen meedoen aan de beker ?
Alle teams die spelen in 1ste, 2de, 3de, 4de en 5de klasse, alle nummers 1 tot en met 5 uit de 6de klasse en de beste 344 nummers 6 uit 6de klasse
quote:Op maandag 26 juli 2004 16:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Denk niet dat daar veel fans zullen komen
Anders wordt het Museumplein, gevolgd door een grachtentocht..
verwacht toch wel minimaal 500.000 mensen
http://htfc.org/newbie-faqquote:Op maandag 26 juli 2004 16:33 schreef Vision het volgende:
[..]
waar haal je dat nou vandaan joh? ik heb op hattrix-files gekeken en in de help van hattrick zelf maar kon 't zo snel niet vinden.
Ik denk dat ik 5x ga PICcen en dan 2x MOTS speel
Met een beetje geluk eindig ik dan 5e
Je hoort dus gewoon bij de catagorie Fok!Hattrick-n00bs.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:35 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik vind mezelf ook te goed voor die beginnerlinks, maar soms staat er wel eens iets nuttigs tussen![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 16:36 schreef pekel het volgende:
[..]
Je hoort dus gewoon bij de catagorie Fok!Hattrick-n00bs..
je strijdplan al helemaal uitgewerkt?quote:Op maandag 26 juli 2004 20:06 schreef R_B het volgende:
Zoals de laatste 2 weken het geval is..
R_B wacht nog steeds op een team...
Nog 5/6 dagen gok ik...
Mwoah gaat...quote:Op maandag 26 juli 2004 20:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je strijdplan al helemaal uitgewerkt?
gehehequote:Op maandag 26 juli 2004 20:43 schreef R_B het volgende:
[..]
Mwoah gaat...
Wat assisenten aanschaffen...etc...
Heb hier nog een uitgeprintte tactics liggen..die ga ik morgen op het strand nog eens doorlezen...
We zien wel...
strandquote:Op maandag 26 juli 2004 20:43 schreef R_B het volgende:
[..]
bla.. bla..
bla.. morgen op het strand nog eens doorlezen...
bla.. bla..
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
Jongens, ik zal jullie missen.
Ik ben een paar weekjes op vakantie!
Tot snel!
Misschien dat ik 1x online ben in zo'n bruin internetcafeetje, maar ik reken er niet al te hard op
Vakantie = Vakantie
ik ga het proberenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:08 schreef Patron het volgende:
"kom aan Vision niet van dat benauwde" zouden ze hier zeggen
Waarom kan ik het, damnit, niet laten geincasseerd geld gelijk weer uit te geven aan een youngster?
en om je een steuntje in de rug te geven, ben ik supporter van je gewordenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:11 schreef Vision het volgende:
* vision me is ontroerd door alle hulp
gesterkt door alle wijze raad ga ik strijden voor een plek bij de eerste 5
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Transferlijst: Centrale verdediger
Deadline: 29-07-2004 om 22:50
Vraagprijs: 900 000 ¤
De Telegraafquote:Verslaafd aan virtuele voetbalwereld
STOCKHOLM - De Nederlandse voetbalclubs zijn volop in voorbereiding op het nieuwe seizoen, maar op internet is dat allang begonnen. Hattrick is de naam van de virtuele voetbalwereld waar in razend tempo steeds meer mensen aan verslingerd raken. Het managerspel wordt wereldwijd beoefend, maar Nederland behoort tot de vier fanatiekste landen.
Op www.hattrick.org vragen steeds meer mensen een eigen voetbalclub aan. Het idee, in 1997 gelanceerd door een paar Zweedse vrienden, is simpel. Een deelnemer krijgt gratis een denkbeeldige voetbalclub die hij moet leiden. Je bepaalt hoe hard en op welke onderdelen je spelers trainen en vanzelfsprekend maak je de opstelling voor vriendschappelijke- en competitiewedstrijden.
Elke zondagavond wordt in Nederland de competitie gespeeld en zitten de managers achter hun pc twee keer drie kwartier te wachten op het laatste nieuws. Een doelpunt, een gele kaart, alles kan van belang zijn in de competitie. Op niet-wedstrijddagen laat je een jeugdspeler doorstromen, huur of ontsla je een fysiotherapeut of breid je je stadion uit. Sta je rood, dan neem je gewoon een virtuele econoom aan die je helpt de schulden te saneren.
Het spel is gratis, maar wie meer spelmogelijkheden wil, kan tegen betaling van 19,50 euro per jaar 'supporter' worden. De Zweedse vinding begon zeven jaar geleden kleinschalig. Toen het aantal van honderd deelnemers was bereikt, waren de ontwerpers al zeer verrast. Inmiddels is alles veranderd en werken acht mensen fulltime aan de ontwikkeling van het spel. In de 82 landen zijn nog eens honderden vertalers, 'moderators' en 'gamemasters' die de nationale competities begeleiden.
Begin 2003 waren er wereldwijd 80.000 hattrickers, een jaar later waren dat er al 230.000 en zeven maanden later, juli 2004, zijn er 393.000 actief. In Nederland spelen 33.000 mensen mee en staan er 1863 op de wachtlijst. Zij hebben een club aangevraagd, maar moeten wachten tot de gamemasters hun verzoek kunnen inwilligen.
De omvang van Hattrick is in Argentiniė, Spanje, Zweden en Nederland het grootst. In die landen bestaan negen divisies, waarvan in Nederland de eredivisie het hoogst haalbare is. Buiten het sportieve gedeelte is Hattrick een sociaal bindmiddel. Deelnemers kunnen elkaar e-mailen, in diverse forums discussiėren of lid worden van een van de duizenden federaties. Dat zijn privé-organisaties waarin mensen met gemeenschappelijke kenmerken elkaar treffen. Zo bestaan in Nederland onder meer de Utrechtse 'Domfederatie', 'De Wijzen uit het Oosten' ("ook voor Amsterdammers, want Amsterdam ligt ten oosten van de Noordzee") en de 'Gooische Kakkers Federatie'.
"We hopen op uitbreiding van het spel, maar zeker ook van de diverse onderlinge gemeenschappen", doelt Johan Gustafson op de federaties. De Zweed is tegenwoordig de leider van Hattrick LTD, het bedrijf dat na het succes van het spel is opgezet. Hij is een van de mensen die aan de wieg stonden van Hattrick, dat pas in 2000 buiten Zweden werd geļntroduceerd.
"Het idee was om gewoon een leuk spel te maken. Het heeft ons allen verbaasd wat voor sterke 'community' erdoor is ontstaan. Voorheen deden we het erbij, naast ons werk. Maar sinds de lente van 2002 is het voor ons een fulltime baan geworden."
In Nederland zijn de clubs inmiddels bezig aan het twaalfde seizoen. Kampioen in de eredivisie werd niet Ajax, maar Midgard. En de topscorer was niet Mateja Kezman, maar Freddie van Steenderen (negentien goals). Het Nederlands elftal bestaat ook en de bondscoach heet niet Dick of Marco, maar gewoon Thijs. In tegenstelling tot de procedure bij de KNVB is hij in Nederland democratisch gekozen door de spelers. Het wereldkampioenschap is volgende maand in Spanje, Oranje zit in de groep bij Finland, Ierland en Maleisiė. Keert de oranjekoorts weer terug?
dat ik dat nog mag meemakenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:16 schreef sir_dalord het volgende:
en om je een steuntje in de rug te geven, ben ik supporter van je geworden![]()
Whoei! Wordt flink gepromoot, dat Hattrickquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:07 schreef savelkoul het volgende:
vanavond om 19.10 op 3fm, interview met ondergetekende![]()
over hattrick of wa?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:07 schreef savelkoul het volgende:
vanavond om 19.10 op 3fm, interview met ondergetekende![]()
ik heb geloof ik al 10 mailtjes van de Ajax Amsterdam Federatie gehad (AAF voor intimiquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:04 schreef R_B het volgende:
Gaat iemand hier nog naar toe???
Open HFR Meeting 2004, 21 augustus te Rotterdam
ik heb nog nooit zo'n blijde tvp gezienquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:53 schreef Fugie het volgende:
tvp
* SuperWeber hierover gelezen heeft op de Hattrick Federatie Rotterdamquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:04 schreef R_B het volgende:
blaat...
hebben ze in jullie federatie ook leren quotenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:14 schreef SuperWeber het volgende:
[quote]Op dinsdag 27 juli 2004 18:04 schreef R_B het volgende:
blaat...
[/quote
* NietZoSuperFederatie hierover gelezen heeft op de Hattrick Federatie Rotterdam(HFR) vele malen mindere fed dan de AAF natuurlijk
![]()
Maar ik ga niet..
Jep!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hebben ze in jullie federatie ook leren quoten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep!!
nou welkom terugquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:23 schreef Grumpey het volgende:
jongens ik ben terug van weggeweest
en ik heb gewonnen, en i khad 4 stijgers bij training, heb weer voor half miljoen cash erbij op bank, weer een solid playmaking YP.....
woei!
het mag hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:31 schreef Grumpey het volgende:
sorry
het spijt me, was beetje te enthousiast....
all inclusief drank dusquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:37 schreef Grumpey het volgende:
neej, je gokt goed hoor![]()
en all-inclusive hotels hebben zo hun leuke kanten heb ik ontdekt![]()
jaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:04 schreef The_Hives het volgende:
Als een speler tijdens de wedstrijd in het veld gekomen is, wordt hij dan evengoed volledig getraind?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:21 schreef sir_dalord het volgende:
grump, hoe was de vakantie?
zijn er nog meer mensen die mee willen doen?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:04 schreef R_B het volgende:
-knip-
Ook mijn sollicitatie voor de Federatie is onderweg!!quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:47 schreef WasQ het volgende:
Nieuwe aanmelding:
wasq met Real Hopeloos (vi.360)
Dank u. Ik train scoren by the way...quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:49 schreef Grumpey het volgende:
mooi team hoor...heb alleen niet kunnen ontdekken wat je training is...wat train je?
Very good, very goodquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:52 schreef Grumpey het volgende:
ah zie het al, ik gok aanvallers
Ik zie trouwens dat onze teams elkaar niet zo bar veel ontlopen qua skills enzoquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:02 schreef Grumpey het volgende:
aanvaller-trainers zijn in de minderheid bij Fok, dus altijd leuk om er eentje bij te hebben
Daag me maar uit als je een keer tijd hebt. Ik speel overigens at this very moment een wedstrijdje in Frankrijk. 0-3 na 19 minuten, maar die uitslagen zeggen niet zoveel. Het gaat enkel om trainingquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:16 schreef Grumpey het volgende:
dat vraagt om een oefenpot! Al zijn we wel bezig met een Fok!-Cup...maar we hebben ook rustweken ertussen in ieder geval
Laat maar die ligt stilquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Waar is het Toto topic ?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Laat maar die ligt stil
Nou, gelukkig dan maar. Welkom terug, we hebben je gemist manquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:05 schreef Grumpey het volgende:
ik ben meer voor onze eigen meet...
daarnaast was mijn vakantie leuk hoor....
ben nu naarstig opzoek naar een 17-jarige hoog-solid versterking voor het trainie-front, lastig merk ik
quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:47 schreef WasQ het volgende:
Nieuwe aanmelding:
wasq met Real Hopeloos (vi.360)
je staat er volgende zelfs in met eenquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:49 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ook mijn sollicitatie voor de Federatie is onderweg!!
zeker een mooi team. Al denk ik dat hij jou gaat verslaan grump. sorryquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:49 schreef Grumpey het volgende:
mooi team hoor...heb alleen niet kunnen ontdekken wat je training is...wat train je?
was een maar grapje hoorquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:56 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
verdomme goten, lees je in een x in zeg. dat kinderachtige gedoe ook altijd
nouja, iig de eerste sinds tijden waarvan hives het niet hoeft te wijzigenquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:22 schreef Grumpey het volgende:
hij zette de link niet in 1 keer goed, hij had hem ge-edit (ik was er getuige van dat de link eerst fout stond)
shit betraptquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:22 schreef Grumpey het volgende:
hij zette de link niet in 1 keer goed, hij had hem ge-edit (ik was er getuige van dat de link eerst fout stond)
quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:20 schreef sir_dalord het volgende:
*omhoog schopt![]()
scheelt me weer werkquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:04 schreef sir_dalord het volgende:
trouwens, je bent sinds lange tijd de eerste nieuwe aanmelding die in 1 x de link goed heeft gezet
HULDE!!![]()
ja, het wordt namelijk weer eens tijd dat ik een hattrick topic openquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
hij moet ook perse in een week vol he
challenge mequote:Op woensdag 28 juli 2004 18:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, het wordt namelijk weer eens tijd dat ik een hattrick topic open
don't mess with a ONZ-baggeraarquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
challenge me![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 28 juli 2004 18:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
scheelt me weer werk![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
don't mess with a ONZ-baggeraar![]()
mag ik u erop wijzen dat er ten tijde van mijn aanmelding een niet nader te noemen persoon expres een onzichtbare enter had toegevoegd?quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:04 schreef sir_dalord het volgende:
trouwens, je bent sinds lange tijd de eerste nieuwe aanmelding die in 1 x de link goed heeft gezet
HULDE!!![]()
**checkt postgeschiedenis van nicomart, en ziet weinig ONZ staanquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet?
nee, de peeps hebben moeite met de haken op de juiste plaats.quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:26 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nouja, iig de eerste sinds tijden waarvan hives het niet hoeft te wijzigen
is mijn link dat toch niet zo gemakkelijk?
Waneer krijg ik eenquote:Op woensdag 28 juli 2004 17:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
je staat er volgende zelfs in met een
pas als je het magische woord zegtquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:06 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Waneer krijg ik eenachter mijn naam
oooooooohquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, de peeps hebben moeite met de haken op de juiste plaats.
Je hebt [url= ] hattrickblabla/ je team id] hier je teamnaam[/ur] sommigen weten niet dat die ene haak weg moet.
in beide links is dat zo.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:18 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ooooooooh
ik heb een haakje teveel...
zegt dat dan gewoon![]()
en ik dan???quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:04 schreef sir_dalord het volgende:
HULDE!!![]()
ik neem aan dat er alsnog een 'l' mist in deze versie bij de 2e url-quote....quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, de peeps hebben moeite met de haken op de juiste plaats.
Je hebt [url= ] hattrickblabla/ je team id] hier je teamnaam[/ur] sommigen weten niet dat die ene haak weg moet.
in beide links is dat zo.
tssskquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:20 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
zeg hives, moet je natuurlijk wel de nieuwste versie downloaden van mijn website als je een nieuw topic opent
anders update ik dat kreng voor niks
je moet niet alles voorzeggenquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik neem aan dat er alsnog een 'l' mist in deze versie bij de 2e url-quote....
ter voorkoming van alweer een reeks foute aanmeldingen![]()
handhaving in VIII is wel het minste wat mogelijk moet zijnquote:Op donderdag 29 juli 2004 11:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera, ik heb weer eens gewonnen. Dus ik moet me iig wel kunnen handhaven in VIII (als zelfs dat niet lukt ben ik ook wel heel slecht).
Ik heb besloten dat ik volgend seizoen wil promoveren (of dat iig wil proberen) en dit seizoen moet ik dus nog vooral opbouwen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
handhaving in VIII is wel het minste wat mogelijk moet zijn
wat train je, en heb je al wat fatsoenlijke trainees?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb besloten dat ik volgend seizoen wil promoveren (of dat iig wil proberen) en dit seizoen moet ik dus nog vooral opbouwen.
Ik ben net dit seizoen begonnen, dus het moet allemaal nog een beetje komen. Geef wel alles uit aan de jeugdopleiding, die is nu matig. Verder train ik positiespel, en als het goed is gaan er over een paar weken eindelijk wat stats omhoog bij mensen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:19 schreef Vision het volgende:
[..]
wat train je, en heb je al wat fatsoenlijke trainees?
dat is wel het beste dat je kan doen. ik speel nu mijn 3e seizoen maar heb in het 1e seizoen niet iedere week 20.000 in mijn jeugdopleiding gestoken. Hij staat nu op goed, maar hopelijk gaat ie dit seizoen nog naar uitstekend.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben net dit seizoen begonnen, dus het moet allemaal nog een beetje komen. Geef wel alles uit aan de jeugdopleiding, die is nu matig. Verder train ik positiespel, en als het goed is gaan er over een paar weken eindelijk wat stats omhoog bij mensen.
het scheelt heel veel als je al een lekkere yp hebt en die nog kan trainen. daar verdien je pas echt veel aan.quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:16 schreef Grumpey het volgende:
mijn belangrijkste inkomsten komen bij mij niet van mijn jeugdopleiding, maar van het trainen van spelers....
Ik was zo lui om het mailtje maar naar iedereen in de Federatie te sturen, in de hoop dat diegenen die het al ingevuld hadden het zouden negerenquote:Op donderdag 29 juli 2004 19:03 schreef The_Hives het volgende:
Ook hier even, heb al een mailtje gestuurd naar qyn.
Die ht-mail geldt die weer voor iedereen, of alleen voor de nieuwe leden? De anderen hebben dat al eens ingevuld. Dat is gewoon copy/past werk lijkt me....
quote:Harvey Burns (14680434)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 14 640 (1 464 000 ¤)
Loon: 7 874 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: NK Lovran
Waarschuwingen: 0
Doelpunten in carričre: 13
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 3
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
* Hives vermoed dat hij met het minimaal 10-0 de boot in gaat (heb ieder toch 5 kansen? )quote:Mats Orenborn (17392698)
20 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 5 090 (509 000 ¤)
Loon: 2 461 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: NK Lovran
Waarschuwingen: 2
Doelpunten in carričre: 1
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
en grump ook goedemorgenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 08:45 schreef sir_dalord het volgende:
vorm +4(/+4/0)
tsi +460[+600/-140)
ohja, en +1 scoren.....voor mijn reserve verdediger
hij heeft nu waardeloos verdedigen
gezien de progressie(kwa tsi) van mijn aanvallers, acht ik de kans groot dat beide naar excellent gaan dit seizoen.
Nu probeer ik een lage solid aanvaller te verkopen voor 150.000. De eerste x lukte het niet, maar deze x is zijn tsi gestegen met 16.000
wie weet.. wie weet...
ohja, en qyn
goedemorgen
Wel doen, je weet maar nooit. De kans is niet bar groot, maar je kunt altijd een aardig spelertje trekken. En zoveel verlies lijd je er niet op...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:19 schreef Grumpey het volgende:
ohja, en ga niet lopen YP'en wanneer je opleiding nog niet op redelijk staat....
Dat was ik dus (account van vriendin)quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:36 schreef preciouspuddin het volgende:
[..]
Wel doen, je weet maar nooit. De kans is niet bar groot, maar je kunt altijd een aardig spelertje trekken. En zoveel verlies lijd je er niet op...
Mijn opleiding is matig, maar de laatste 2 spelers die ik uit de YP haalde waren goed genoeg om meteen in de basis te staan (maar goed, dat zegt ook veel over mijn team).quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:36 schreef preciouspuddin het volgende:
[..]
Wel doen, je weet maar nooit. De kans is niet bar groot, maar je kunt altijd een aardig spelertje trekken. En zoveel verlies lijd je er niet op...
bewijst wel dat het geen slecht idee is om gewoon yp's te blijven trekken.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn opleiding is matig, maar de laatste 2 spelers die ik uit de YP haalde waren goed genoeg om meteen in de basis te staan (maar goed, dat zegt ook veel over mijn team).
aahhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Niemand hier denk ik
is goed, wacht met smartquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:51 schreef pekel het volgende:
Mense, ben weer thuis....
Grump: morgen stort ik het geld op je rekening, heb nog geen tijd gehad op vakantie....
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:36 schreef Tim_G het volgende:
trainee te koop
Cosme Del Campo
TSI = 2 810 (281 000 ¤) , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider [Snel]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
bieden begint bij 1.500.000....... wie biedt???
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:29 schreef sir_dalord het volgende:
--sprookje---
blaat!!
Niet dat ik weet, al kan het wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:25 schreef TimmyAsd het volgende:
ook hier maar ff ivm de cup: Pekel wij spelen toch niet tegen elkaar?
nieuw deeltje voor de cup gemaakt btw..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, al kan het wel..
[i]ER WAS EENS.....
en niets minder dan datquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:48 schreef qyn het volgende:
[..]![]()
![]()
Geweldig!
Jij spoort echt nietquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:29 schreef sir_dalord het volgende:
[i]ER WAS EENS.....
uh? gezopen?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:14 schreef REFUSED het volgende:
wat ik me afvraag, zijn er ook teams die een overdekt all-seater stadion hebben ivm altijd uitverkochte wedstrijden zonder van weersinvloed afhankelijk te zijn?
zou wel meesterlijk zijn(ik zeg niet dat het rendabel is)
nee gewoon een serieuze vraag of er zulke gekken rondliepen. mij lijkt het namelijk ook wel wat, en vroeg me af of er mensen waren die het uberhaupt ooit eens geprobeerd hebben. is het zo dat als mensen die naar staantribunes willlen en ze kunnen er niet heen, ze dan toch maar een zittribuneplaats kopen?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:08 schreef Ruudt het volgende:
uh? gezopen?![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:36 schreef pekel het volgende:
Feli Lortnoc
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 08:22 schreef qyn het volgende:Lortnoc gefeliciteerd!
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Lortnoc is vandaag jarig![]()
Gefeliciteerd
![]()
dat is al de 2e of 3e in korte tijd. Wie die anderen waren weet ik niet. Heb trouwens ook geen idee wie Dotske is....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:09 schreef WasQ het volgende:
Ja ook van mij gefeliciteerd (zie je guestbook)
Maareh, er is een federatie-lid vertrokken en volgens mij is het Dotske (maar ik kan het ook helemaal fout hebben). De teller zakt daarom na de recente stijging weer terug naar 30...
Das waar... Dus iedereen die deze post NIET leest: wegwezen uit de federatie!!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:10 schreef Grumpey het volgende:
kaf scheidden van het koren....
de mensen die dit forum toch niet lazen hebben in mijn ogen ook niet echt veel aan hun lidmaatschap
quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:51 schreef Grumpey het volgende:
ik ben in ieder geval erg benieuwd naar wat je er van bakt, in ieder geval ben je (naast mij) de eerste van Fok die vantevoren zich had ingelezen dus dat beloofd wat
correct me if I'm wrong
quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:18 schreef pekel het volgende:
* pekel duimt voor een goddelijke YP....
bijskills? hij kan gewoon matig vleugelspel, matig verdedigen en matig passen....en conditie is nog trainbaar...quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:18 schreef REFUSED het volgende:
jezus ook nog bijskills ook
ik denk wel heel ruim over de ton
Hehe, je hebt veel vertrouwen in me.quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
arme pekel, maar troost je, mijn jeugdopleiding is volgende week uitstekend dus in principe had ik ook wel meer kans. Jouw tijd komt nog en dan lach jij het hardst
volgens mij ging jij toch wel goed?quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:22 schreef pekel het volgende:
[..]
Hehe, je hebt veel vertrouwen in me..
om 2:17 foktijd was de YP weer beschikbaar gesteld door hattrickquote:edit: eh wtf? 4 posts op 2.18? get a life people
ik had wel verwacht dat ik als reactie op grumpey aan het posten was
Ach ja, 't is allemaal afwachten hoe het loopt volgend seizoen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
volgens mij ging jij toch wel goed?
met je stadionuitbreiding en je groene cijfers
Whoah, leuke speler! Idd jammer van leeftijd; maar wel eindelijk bijstatsquote:Op zondag 1 augustus 2004 02:16 schreef Grumpey het volgende:
Total Skill Index (TSI): 1 640
3e solid playmaking YP in 3 weken
als deze nou 17 was geweest, maar helaas, het is 19....
ach, toch goed voor meer dan een ton denk ik...
Wrom??quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:25 schreef pekel het volgende:
[..]
Ach ja, 't is allemaal afwachten hoe het loopt volgend seizoen.
Degradeer ik volgend seizoen, dan is m'n toekomst met deze Hattrick-club weg.
't scheelt ook maar 1400 qua TSI tussen die twee keepersquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:11 schreef TimmyAsd het volgende:
heb mijn andere goede keeper maar op de transferlijst gezet, de yp is wat beter volgens hattrick buddy
de derde leuke yp achter elkaar.. vorige week een 18-jarige goede spits, daarvoor een rdelijke middenvelderquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:13 schreef qyn het volgende:
[..]
't scheelt ook maar 1400 qua TSI tussen die twee keepers![]()
Leuke YP![]()
Whoah, ook al zo'n leuke YP .. levert volgens mij best wat op als je 'm verkoopt (meer dan 200K iig) .. zou dat doen en er een betere speler of trainee voor terugkopen; je traint toch geen middenveldquote:Op zondag 1 augustus 2004 11:43 schreef sir_dalord het volgende:
ik denk dat ik hem te koop ga zetten
of zou ik hem in de basis zetten? Hoewel zijn conditie poor is, is zjin vorm beter dan mijn andere middenvelder met redelijk positiespel.
ik drie keer solid middenvelderquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
de derde leuke yp achter elkaar.. vorige week een 18-jarige goede spits, daarvoor een rdelijke middenvelder
Zeker te koop zetten!quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:43 schreef sir_dalord het volgende:
speler van 17 met bijstats
quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:59 schreef qyn het volgende:
[..]
Whoah, ook al zo'n leuke YP .. levert volgens mij best wat op als je 'm verkoopt (meer dan 200K iig) .. zou dat doen en er een betere speler of trainee voor terugkopen; je traint toch geen middenveld![]()
En kijk anders in Hattrick Buddy welke speler hoger uitkomt voor opstelling van vanavond![]()
ik laat hem vanavond wel meespelen. Mijn solid middenvelder is nog uit vorm en mijn andere redelijk middenvelder met redelijk verdedigen is ook uit vorm..quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:17 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zeker te koop zetten!
en je kan hem mooi vanavond mee laten spelen toch?
Oke, bedankt! Ik laat ze gewoon op normal spelen denk ik dan maar... PIC levert me teveel risico.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:10 schreef REFUSED het volgende:
hoe beter de teamgeest hoe beter de rating van het middenveld
scheelt per niveau 1 sublevel ongeveer (dus van wretched (very low) bij irritated naar wretched (low) bij composed bijvoorbeeld)
Ja, en pecunia is met een Cquote:Op zondag 1 augustus 2004 14:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hij werkt!!
hij werkt!!!!!!
de link!!!
hij werkt!!!
quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:54 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ja, en pecunia is met een C
nou ja maakt niet zo gek veel uit hoor heb geld genoeg.quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:40 schreef REFUSED het volgende:
hey ik heb al 24k uitgegeven aan vliegtickets deze fok!cup
maar zoals ik al zei had je me best mogen heruitdagen met een thuisduel als jij meer supporters trekt, maar wou wel eens zien op hoeveel friendly supporters ik nu zit
quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hij werkt!!
hij werkt!!!!!!
de link!!!
hij werkt!!!
quote:Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:16 schreef Grumpey het volgende:
van mij mag dit nog wel even doorgaan vind je ook niet timmy?
quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:08 schreef The_Hives het volgende:
Silver_Shark met [url= Go]http://www.hattrick.org/Common/teamDetails.asp?teamID505817]Go ahead eaglez[/url]
ik was bezig mźnquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:09 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
kritiek leveren is makkelijk hequote:Op zondag 1 augustus 2004 16:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik was bezig mźn![]()
wie maakt er dan ook zo'n OP![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:14 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
kritiek leveren is makkelijk he![]()
![]()
waarom mag ik niet hattrickenquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:13 schreef pekel het volgende:
* bamboegeit has joined #fokhattrick
<Grumpey> ht-live is beste idd
<Grumpey> hoi bamboegeit
<qyn> yo bamboegeit!
<pekel>
<bamboegeit> ola
<bamboegeit> ?
<bamboegeit> ow shit
<Grumpey> geiten eten geen bamboe
* bamboegeit is now known as sir_dalord.
ach Hives kom ik zometeen bij je in de divisie gezelliequote:Op zondag 1 augustus 2004 22:27 schreef The_Hives het volgende:
4-2 verloren, Stond met rust met 2-1 voor. Wordt nu spannend om de 2e/3e plek.
irritant tochquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:27 schreef Patron het volgende:
net wat je zegt sir_dalord, same here
ik heb ook een sterrenrecord gehaald vandaag: 28 sterren.. net iets minder dan timmy dusquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:27 schreef TimmyAsd het volgende:
5-1 gewonnen, en een nieuw sterrenrecord behaald:
28,5 ster, en dat in divisie 8Ff voor de site dus
lijkt er wel opquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:17 schreef sir_dalord het volgende:
baggeren we dit topic vol?
we zijn begonnen met het vaste ritueel:quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
lijkt er wel op![]()
2e plaats zuigt big time nico...quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:19 schreef nicomart het volgende:
#%#@$#^% aaaaaargh!!
Verdorie tegen een middenklassertje dus ik verwachte gewoon een soepele overwinning.....
Zit die gast natuurlijk lekker te MOTSen
En dat terwijl het team dat net zoveel puntjes had als mij rustig 2-0 achter stond tegen het team waar ik netjes van had gewonnen toen die nummer 1 was en ik dus dacht uit te lopen!!
Verdorie weer 2e achter die gast. Maar ja, ik weet in ieder geval dat ik van m kan winnen. Nu moet het ook nog ff gebeuren.
*2e is niet slecht*2e is niet slecht*2e is niet slecht*
goh als je het vaak genoeg blijft zeggen klinkt het nog leuk ook
[edit]sorry voor het niet meebaggeren trouwens
Woehoe.. op naar nummer 21quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:19 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
we zijn begonnen met het vaste ritueel:
de laatste 10 baggerposts
jaquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Woehoe.. op naar nummer 21
iemand een leuk idee voor topictitel ?
oehhhh vertel, vertel!!quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja![]()
Ben ff met iets anders bezig hier op fok!quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:22 schreef sir_dalord het volgende:
maak jij hem aan?
dan maak ik hem aanquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ben ff met iets anders bezig hier op fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |