snoepen doe ik al nauwelijks..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Neeneenee, Faithy, je moet geen hongerdieet gaan doen hoor.
Daar val je verkeerd mee af en geef je je lichaam alleen maar slechte signalen.
Waar gaat het precies mis mee dan? Eet je teveel, snoep je teveel, heb je geen tijd om te eten/eten klaar te maken? Motivatie weg? Geen zin meer?
Het gaat ook niet zozeer om zielig voelen in dezen als wel dat ze toch genoeg energie naar binnen moet krijgen met het eten om niet in de spaarstand terecht te komen. Dus zorgen dat je vol zit met water en héél weinig eten lost dit niet op.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:18 schreef milagro het volgende:
Faithy, wat helpt ms is als je voor het eten drie glazen water drinkt, dan zit je enigzins vol al
Een kleiner bord helpt ook, hoe stom dat ms ook klinkt.
Kan minder op, dus je eet minder en toch heb je een lekker vol bord zodat je je niet zielig hoeft te voelen
Of je legt de nadruk op het verkeerde woordje en neemt het iets té letterlijkquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het gaat ook niet zozeer om zielig voelen in dezen als wel dat ze toch genoeg energie naar binnen moet krijgen met het eten om niet in de spaarstand terecht te komen. Dus zorgen dat je vol zit met water en héél weinig eten lost dit niet op.
Wat koken ze dan, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:40 schreef Faithy het volgende:
Mijn ouders, en vooral van mn moeder houden van lekker eten, eni k ook wel, alleen hebben ze nog niet door dat lekker niet altijd vet en veel moet zijn.. .:{
Waarom post je dat nouquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:05 schreef Isabeau het volgende:
http://www.benjerry.com/our_products/nutritional_info_all.cfm
Goed zoquote:Op zondag 18 juli 2004 16:15 schreef Dizer het volgende:
Gister op mijn werk was mijn collega 5 jaar getrouwd en zijn vrouw heeft toen een taart voor ons gebakken. Vol met witte en bruine chocolaIedereen werd boos dat ik ervan niet heb gegeten....en ben gewoon sterk gebleven. Ze zaten op een gegeven moment echt constant van, eet nou eet nou, toen heb ik mijn stem toch even laten horen...alle winkeld kon het denk ik horen...toen hebben ze daarna niks meer erover gezegd! Ik denk dat ze het nu niet meer gaan vragen! Kijk op mijn stage snappen ze het al. Ze halen altijd chips en zo en ze weten dat ze het maar 1x hoeven te vragen. Laats zeiden ze nog, ik hoef het niet te vragen toch? En ik zei, goedzo! Maar op mijn gewone werk...
Nou, het zijn niet mijn eigen fietsen maar van mijn vader. Zelf kan ik zulke fietsen niet betalenquote:Op zondag 18 juli 2004 17:51 schreef YPPY het volgende:
Wat eet jij bijvoorbeeld 's avonds Mannekino? Gezonde, lekkere recepten zijn namelijk altijd welkom.Merk je verschil tussen het fietsen op een mountainbike of een racefiets? Ik heb alleen een simpele stadsfiets en dat is altijd hetzelfde.
Ik heb alleen kip en sla gegeten en wat patat met ketchup! Ketchup is zonder vet (dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat het calorie vrij is...maar gezonder dan mayo is het wel) en daar kan ik gewoon geen nee tegen zeggenquote:Op zondag 18 juli 2004 18:05 schreef Isabeau het volgende:
Ligt er maar net aan wat je neemt op de barbecue, Dizer. Als je kip en vis neemt is er niets mis mee, maar als je een speklapje, een hamburger, spareribs, een worstje of karbonade neemt dan zou je er eigenlijk maar 1 moeten nemen en niet van alles wat (zoals de gewoonte is bij een barbecue). Ook de sausjes en aardappelsalade uit plastic bakjes zijn funest qua kcal. Barbecuën kan best slank, maar de reguliere manier van barbecuën is dat echt niet!
Dat vind ik knap van je als je BBQ zonder sauzen. Ik eet er wel bbq sausjes bij alleen niet TE veel. De sauzen maken het lekker vind ik.quote:Op zondag 18 juli 2004 18:28 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Wat ik nu eet, tja gewoon met mijn ouders mee. Vanavond BBQ, gewoon met mate eten, geen sauzen e.d. Ik geloof dat we vanavond wat saté en varkensvlees hebben en ik neem er wat rijst bij en paar stokbroodjes.
Als je het vlees echt lekker voorbereid met wat olijfolie en goede kruiden dan is het ook heel erg goed te eten zonder saus.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:55 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat vind ik knap van je als je BBQ zonder sauzen. Ik eet er wel bbq sausjes bij alleen niet TE veel. De sauzen maken het lekker vind ik.![]()
Dat wel maar dat sausje maakt het nog extra lekkerquote:Op zondag 18 juli 2004 20:32 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Als je het vlees echt lekker voorbereid met wat olijfolie en goede kruiden dan is het ook heel erg goed te eten zonder saus.
Wiskey saus vind ik anders ontzettend lekkerquote:Op zondag 18 juli 2004 21:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind de meeste sausjes (van die Calvé dingen) helemaal niet lekker, dus dat is dan voor mij wel makkelijk. Ik snoep veelliever stukjes komkommer, paprika, tomaat en fruitAlleen van die warme banaan op de barbecue is ook zo zalig, maar daar moet je dan weer niet teveel van hebben
Je kan misschien zelf een vrij slanke saus maken met als basis tomaat met ui en kruiden. Daar hoeven helemaal niet veel kcal in te zitten volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |