Bah, nu moet ik Internet-terminologie gebruiken.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:55 schreef Sidekick het volgende:
Lemmingen zijn okay.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:55 schreef Sidekick het volgende:
Ik hoop op aanslagen op rechtse regeringen zoals de VS. Hopelijk valt het kwartje en halen ze hun troepen uit Islamitische landen, maar wellicht ook niet, want onze extreem rechtse wereldburgers zullen er alles aan doen om de Islam de schuld ervan te geven. Wat niets nieuws is in princiepe.
Net zoals Nick Berg dus, alleen dan met hoofd.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Voor het einde van de zomer zie ik er zo uit:
[afbeelding]
Over Nick Berg gesproken...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Net zoals Nick Berg dus, alleen dan met hoofd.
quote:
Waarom wil je er zo uitzien? Dit is toch veel leuker:quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Zo'n quasi-nonchalant hoofd met plukken grijs?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:12 schreef Tuana het volgende:
[..]
Waarom wil je er zo uitzien? Dit is toch veel leuker:
[afbeelding]
Hé, hij is wel een van de mooiste mannen van dit moment ja!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo'n quasi-nonchalant hoofd met plukken grijs?
quote:.S. Cancels July 4 Events in Bahrain
44 minutes ago
By ADNAN MALIK, Associated Press Writer
MANAMA, Bahrain - Terrorism fears in Bahrain have forced the cancellation of Fourth of July celebrations, the U.S. Embassy announced Saturday, as the Navy prepared to evacuate families of service members and nonessential personnel from the tiny Gulf island state.
The measures follow a U.S. State Department advisory on Thursday cautioning Americans against traveling to Bahrain, home of the U.S. 5th Fleet, and advising those who live there to leave.
On Friday, the Pentagon (news - web sites) said it is withdrawing service members' families and nonessential personnel from Bahrain for at least 30 days in response to intelligence on planned attacks by terrorists.
The warnings did not elaborate on the reported threats except to say terrorists were at large and the information was credible.
"We are still waiting for a formal order to execute the departure," said Cmdr. James Graybeal, spokesman of the Bahrain-based 5th Fleet.
Graybeal said about 350 families of U.S. military personnel live in Bahrain. The Pentagon has said they will be taken to unspecified locations in the continental United States and not be allowed to return to Bahrain until the mandatory withdrawal order is terminated.
"We take force protection very seriously and we are constantly doing things to make sure service member and families are protected," Graybeal said without elaborating.
Citing security reasons, the U.S. Embassy announced in a faxed statement that a Fourth of July reception that was scheduled to take place at a hotel in the Bahraini capital, Manama.
U.S. Embassy and Bahraini officials could not be reached for comment.
Bahrain has stepped up security on a 15-mile causeway that links the country to Saudi Arabia amid fears terrorists may be planning to attack the bridge. There are also fears that Saudi militants, under pressure from their security forces, might see Bahrain as an easier place to attack Western targets.
Ja, ik ken mijn lotgenoten wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:22 schreef Tuana het volgende:
[..]
Hé, hij is wel een van de mooiste mannen van dit moment ja!
Ik doe mijn best in zijn voetsporen te treden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:55 schreef schatje het volgende:
Ik mis Raymond wel een klein beetje. Ik hoop echt dat jullie dit geheim kunnen houden.
Je moest eens weten wat voor rotzooi ik al allemaal ontvangquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Boehoe, volgens een randfiguur die mij via ICQ wist te bereiken ben ik niets meer dan rat en moet ik dood
ik heb overigens ook geen idee wie het was en neem er geen enkele aanstoot aan, maar dit terzijde
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:55 schreef schatje het volgende:
Ik mis Raymond wel een klein beetje. Ik hoop echt dat jullie dit geheim kunnen houden.
Baarden zijn vies.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Zeggen zij die er geen kunnen laten groeien.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Baarden zijn vies.
Ik krijg alleen maar fanmail. Zelfs van Dora.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:57 schreef schatje het volgende:
Je moest eens weten wat voor rotzooi ik al allemaal ontvang.
Je hebt vast en zeker z'onquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeggen zij die er geen kunnen laten groeien.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je hebt vast en zeker z'ontienersikje
of niet soms?
Nu weet ik wie de Knor'an heeft geschrevenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Dora.
Sommige varkens schijnen toch ook homoseksuele trekjes te hebben, niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Dora.
Ik heb een Osama-look.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dat is Sidekick..
Is die nu ook al verwesterd?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb een Osama-look.
Even tussendoor ik heb waarschijnlijk vaak samen met jou in de trein gezetenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb een Osama-look.
Nee, je vingerafdrukken staan nog in de WC-rol.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:35 schreef tvlxd het volgende:
Laat ik maar niet beginnen over treinreisjes, zeg!
Lees dan eerst eens wat beter.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:36 schreef tvlxd het volgende:
Hey, ik lees nu dat ik ook welkom ben.
Mooie stellingname overigens, de titel.
http://quote.bloomberg.co(...)ews&sid=aqVsR9r9uzuYquote:Five suspected terrorists were released from the U.S. naval base in Guantanamo Bay, Cuba, and returned to Saudi Arabia as part of a secret agreement last year, the New York Times reported, citing unidentified senior U.S. and U.K. officials.
In return, Saudi Arabia released five U.K. citizens and two others who had been convicted of terrorist strikes in Saudi Arabia, the newspaper reported on its Web site in a story to be published in tomorrow's edition. U.K. diplomats said the men had likely given false confessions after being tortured by Saudi security police officers, the newspaper reported.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:29 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Even tussendoor ik heb waarschijnlijk vaak samen met jou in de trein gezetenDe route Sneek -> Noord ---> Mantgum ---> Leeuwarden kan ik namelijk dromen.
arme Doraquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dora die Meki uitbeeldt.
Okeeee...ik voel de grappen al komen...wie eerst ?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:05 schreef du_ke het volgende:
Het verdwijenn van Belgie.
Heb je een voorkeur voor onsmakelijke of moet ik er ook nog moslims bij betrekken?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Okeeee...ik voel de grappen al komen...wie eerst ?
Belgen zijn cool daar maak je geen grappen over.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Okeeee...ik voel de grappen al komen...wie eerst ?
dat is toch hetzelfde ?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Heb je een voorkeur voor onsmakelijke of moet ik er ook nog moslims bij betrekken?
Aan belgen verspil ik mijn tijd niet. Dat is te makkelijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat is toch hetzelfde ?![]()
voor de verandering is het wel leuk eens belgen te bashen
niet dat het mijn stijl is...maar het is een alternatief op maat voor lowchatters.
Nog wel wat lastiger dan inwoners van de Veluwequote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Aan belgen verspil ik mijn tijd niet. Dat is te makkelijk.
Ja, door de lage lonen daar is het goedkoper.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:15 schreef RichardQuest het volgende:
Waar brengt een Belg zijn volle fotorolletjes naar toe?
.
.
.
.
.
.
.
Naar de ontwikkelingslanden.
Ha
Ha
Ha.
Noord-Brabantquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:15 schreef Bluesdude het volgende:
weer zo'n sexmaniak in Belgie...
het is maar goed dat Belgie de buur is en niet is verdwenen, ander zat die man in Noordbrabant te 'opereren'..
Verrek.....vandaar deze topictitel ??
Snijden in de welvaartquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, door de lage lonen daar is het goedkoper.
Wij verliezen gewoon onze concurrentiepositie. We moeten snijden in onze welvaart. Het is lullig, maar het is noodzakelijk, mensen.
He Rochard, was jij niet fransman ?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:22 schreef RichardQuest het volgende:
Ik denk dat ik op een andere geografische locatie in Noord-Brabant ga pilzen. Gedag.
Nee, Noord-Brabander, dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
He Rochard, was jij niet fransman ?
Oeps....
Ik ga zo volgen op een positie in zuid west Drenthe.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Noord-Brabant
Ik denk dat ik op een andere geografische locatie in Noord-Brabant ga pilzen. Gedag.
jaja...dat zeggen die maniakken allemaal....quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:27 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, Noord-Brabander, dat zeg ik toch?bier.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dora die Meki uitbeeldt.
Hij is homo.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:31 schreef Bluesdude het volgende:
Kunje dat bewijzen ?
quote:Duitse sociaal-democraten op dieptepunt
BERLIJN - De Duitse sociaal-democratische partij SPD heeft een historisch dieptepunt in de peilingen bereikt. Nog nooit was de huidige regeringspartij zo ongeliefd bij de kiezers.
Als er zondag verkiezingen zouden zijn, zou de SPD nog maar 23 procent van de stemmen krijgen. Dat is een daling van 4 procentpunten in vergelijking met juni, blijkt uit een vrijdagavond gepresenteerd onderzoek van de Duitse televisie.
Regeringsleider Schröder van de SPD noemde de cijfers deprimerend. Hij zei echter vast te houden aan zijn beleid. Ook uitte de bondskanselier zich optimistisch over het resultaat van zijn partij bij de parlementsverkiezingen in 2006.
Kun je dat bewijzen en wat is jouw belang in het maskeren van het dutrouxnetwerk ?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:43 schreef Sidekick het volgende:
Hij is homo.
Een regelrechte hoax. Geloof je ook in de heilige graal?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:25 schreef pberends het volgende:
Vrije-energie motor binnenkort op de markt
De Redding
Het was niet meneer ¤7,50 maar Yvonne zelf aangezien hij haar uitschold voor hoer.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
yvonne (Administrator) - zaterdag 3 juli 2004 @ 12:09
Merkava_IV kloon, voorgoed weg. Oorspronkelijk user ook, hoeft niet te mailen of te MSNen ban is minimaal voor een half jaar.
Ik kan wel raden welke moderator hem heeft verraden.
Meneertje 1m60.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het was niet meneer ¤7,50
wie danquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
yvonne (Administrator) - zaterdag 3 juli 2004 @ 12:09
Merkava_IV kloon, voorgoed weg. Oorspronkelijk user ook, hoeft niet te mailen of te MSNen ban is minimaal voor een half jaar.
Ik kan wel raden welke moderator hem heeft verraden.
Het herhaalt zich. Nu kun je een illegale moslim aangeven voor ¤ 7,50 bij het lokale politiestation.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Meneertje 1m60.
En zestig jaar geleden hadden ze nog geen euro's.
Dat doet mij goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:01 schreef du_ke het volgende:
Wij ook van jou.
Meneertje 1m60 alias meneer fl7,50 alias SM-verslaafde alias Sidelick.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:52 schreef Meki het volgende:
wie dan
quote:en waarom heeft ie een ban gekregen
trouwens jij hebt ook een IP ban gekregen
Is dat zo? Dan heb ik morgen een vermogen van 7,5 miljoen euroquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het herhaalt zich. Nu kun je een illegale moslim aangeven voor ¤ 7,50 bij het lokale politiestation.
het had liefst 10 minuten tijd beslag genomenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Meneertje 1m60 alias meneer fl7,50 alias SM-verslaafde alias Sidelick.
[..].
Ik hoop dat het opruimen van mijn troep van gisternacht niet al te veel moeite was gekost. Ik was dronken, weet je, had mezelf niet echt onder controle.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:57 schreef Meki het volgende:
[..]
het had liefst 10 minuten tijd beslag genomen
Eigen schuld dikke bult
week BAN![]()
oow wat slim van jequote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:58 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Je bedoelt voor die 2 proxies die ik gebruikte? Jammer, nu heb ik er nog maar 7498.
waarom is hij gebandquote:Mugen_Honda - foto's plaatsen van user zonder toestemming en dat tot twee keer aan toe
48 uur
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:59 schreef Meki het volgende:
[..]
oow wat slim van je
Ik heb je e mail geband![]()
Toen hadden we nog Franken.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
En zestig jaar geleden hadden ze nog geen euro's.
Goed , dat zal hem lerenquote:Op zondag 4 juli 2004 00:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Omdat hij jouw kutkop hier heeft neergezet.
Jij hoteept teveel.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:02 schreef tvlxd het volgende:
Dora, je pimpt/
quote:Op zondag 4 juli 2004 00:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Toen hadden we nog Franken.
Inderdaad. Ik verwacht ook een boete van het Ministerie van Volksgezondheid, omdat hij de fysieke en mentale gesteldheid vd Fokkers ernstig in gevaar heeft gebracht. Wie wordt nou niet van zijn stuk gebracht door het zien van een hoofd dat eruit ziet alsof het door RPG's is bewerkt?quote:Op zondag 4 juli 2004 00:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Goed , dat zal hem leren![]()
Nu hebben we Frysken. Bah.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Toen hadden we nog Franken.
quote:Op zondag 4 juli 2004 00:03 schreef du_ke het volgende:
[..]Pruisen
.
Jij hopelijk straks niet meerquote:Op zondag 4 juli 2004 00:04 schreef du_ke het volgende:Jullie ademen te veel
.
quote:Op zondag 4 juli 2004 00:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik verwacht ook een boete van het Ministerie van Volksgezondheid, omdat hij de fysieke en mentale gesteldheid vd Fokkers ernstig in gevaar heeft gebracht. Wie wordt nou niet van zijn stuk gebracht door het zien van een hoofd dat eruit ziet alsof het door RPG's is bewerkt?
Samen met zijn homo-vriend Meki.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:06 schreef tvlxd het volgende:
Adolf Hitler is mijn buurman.
Heeft toch geen nutquote:Op zondag 4 juli 2004 00:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Wuhahahahah
Ik ga alvast alle Gratis E-Mails adressen blokkeren - nu alleen met Providers-adressen![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 00:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Wuhahahahah
Ik ga alvast alle Gratis E-Mails adressen blokkeren - nu alleen met Providers-adressen![]()
Voor jou altijdquote:Op zondag 4 juli 2004 00:06 schreef Maerycke het volgende:
Jullie zijn weer lief voor elkaar!
Hoiquote:Op zondag 4 juli 2004 00:08 schreef pberends het volgende:
wazzup meinen niggaz?
duke! (met streepje)quote:Op zondag 4 juli 2004 00:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor jou altijd![]()
.
quote:Op zondag 4 juli 2004 00:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoi
persoonlijke noot: ik kom niet meer op msn. Tot na de vakantie
quote:Op zondag 4 juli 2004 00:08 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik zal mijn portemonnee missen. Enige kans dat je die nog terug gaat geven?quote:Op zondag 4 juli 2004 00:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga jullie verlaten over een week
Ik ga dan Naar Marokko voor 5 weken
Ik zal jullie missen
neeh die is nu van mijquote:Op zondag 4 juli 2004 00:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik zal mijn portemonnee missen. Enige kans dat je die nog terug gaat geven?
pas over weekquote:Op zondag 4 juli 2004 00:18 schreef du_ke het volgende:
Tot ziens maar weer marokkoganger.
Als je je maar niet jezelf elke nacht zit af te helpen op die foto op mijn EU-ID-kaart (zullen jij en je vervalservriendjes niets aan hebben, want hij was toch al verlopenquote:Op zondag 4 juli 2004 00:18 schreef Meki het volgende:
[..]
neeh die is nu van mij
Per vliegtuig? Hoe groot is de kans dat dat neerstort?quote:Op zondag 4 juli 2004 00:20 schreef Meki het volgende:
[..]
pas over week
over een week op deze tijd ben ik in Gent
neeh per Auto Hmaarquote:Op zondag 4 juli 2004 00:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Per vliegtuig? Hoe groot is de kans dat dat neerstort?
Oh, mooi. Ik heb gehoord dat vliegtuigen veiliger zijn dan auto'squote:Op zondag 4 juli 2004 00:25 schreef Meki het volgende:
[..]
neeh per Auto Hmaar
Uiteraard. Maatschappelijk, welteverstaan. Als het gaat om het milieu, echter, heb ik meer gemeen met du_ke dan met Wilders.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:27 schreef tvlxd het volgende:
Wat zijn we toch lekker liberaal, niet, Dora?
dan ga jij ze kapenquote:Op zondag 4 juli 2004 00:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oh, mooi. Ik heb gehoord dat vliegtuigen veiliger zijn dan auto's.
Maar Wilders is dan ook geen liberaal.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Uiteraard. Maatschappelijk, welteverstaan. Als het gaat om het milieu, echter, heb ik meer gemeen met du_ke dan met Wilders.
Je gaat zeker per veerboot het laatste stukje water over? In dat geval wens ik je veel zwemplezier toe. Als je niet door de spaanse autoriteiten als illegaal vluchteling wordt gezienquote:Op zondag 4 juli 2004 00:25 schreef Meki het volgende:
[..]
neeh per Auto Hmaar
...quote:Op zondag 4 juli 2004 00:28 schreef Meki het volgende:
[..]
dan ga jij ze kapen
Mooi niet
quote:Op zondag 4 juli 2004 00:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je gaat zeker per veerboot het laatste stukje water over? In dat geval wens ik je veel zwemplezier toe. Als je niet door de spaanse autoriteiten als illegaal vluchteling wordt gezien
Als het gaat over de islam wel. Echte liberalen hebben een hekel aan geloof.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:28 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Maar Wilders is dan ook geen liberaal.
Ik denk niet dat een echte liberaal een hekel er aan heeft, maar dat 'e accepteert dat sommigen wensen te geloven.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als het gaat over de islam wel. Echte liberalen hebben een hekel aan geloof.
Het 1 sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:32 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een echte liberaal een hekel er aan heeft, maar dat 'e accepteert dat sommigen wensen te geloven.
Dat is waar. Maar vanuit welk principe zou een liberaal dan elk geloof moeten verachten?quote:Op zondag 4 juli 2004 00:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het 1 sluit het ander niet uit.
Vanwege het feit dat geloven haaks staan op de liberale principes. Bovendien heb ik het niet over verachten, je kunt ergens een hekel aan hebben zonder het te verachten.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:37 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar vanuit welk principe zou een liberaal dan elk geloof moeten verachten?
Meki afzeiken doe je maar op zijn forum.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Mekchi, chiiiiier met mijn portemonzzzzzeee. Of anders iki jou HELIEMAAL ien elkaar slaanzzz en jouw zzzzzzzzus verkrazzzzchten, echt, ik zzzzweeer het je.
Kan niet hij heeft een BAN gekregenquote:Op zondag 4 juli 2004 00:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Meki afzeiken doe je maar op zijn forum.
Maar ik heb daar een IP-banquote:Op zondag 4 juli 2004 00:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Meki afzeiken doe je maar op zijn forum.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Dora.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dora die Meki uitbeeldt.
Stop die excuces (sic) maar in je uitgeleefde hol. Excuces (sic) genoeg?quote:Op zondag 4 juli 2004 00:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan niet hij heeft een BAN gekregen
eerst excuces dan Unban
Nou, dat komt toch op hetzelfde neer in feite in dit geval? Maar goed, niet hetzelfde. Ik begrijp je denk ik wel: in sommige religies, daar gaat de liberaal maar vanuit, zit dwang en dat is, ja, niet liberaal, maar toch moet de liberaal de keuze voor religie, daar 'ie voor vijrheid is, accepteren?quote:Op zondag 4 juli 2004 00:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat geloven haaks staan op de liberale principes. Bovendien heb ik het niet over verachten, je kunt ergens een hekel aan hebben zonder het te verachten.
Niet echt. Ik zie 'een hekel hebben aan' als een passievere houding dan 'verachten'. Als je een religie veracht, uit je er constant disrespect voor, dat is niet een geval als je er een hekel aan hebt vanwege de vele oorlogen en grote intolerantie die sommige geloven veroorzaken.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:44 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Nou, dat komt toch op hetzelfde neer in feite in dit geval?
De keuze zal ik zelfs accepteren, maar intolerantie gebaseerd op dat geloof en invloed van dat geloof op het openbare leven zal ik te vuur en te zwaard bestrijden.quote:Maar goed, niet hetzelfde. Ik begrijp je denk ik wel: in sommige religies, daar gaat de liberaal maar vanuit, zit dwang en dat is, ja, niet liberaal, maar toch moet de liberaal de keuze voor religie, daar 'ie voor vijrheid is, accepteren?
http://meki.proboards27.c(...)ion=display&start=15quote:Dora is een hond en die krijgt nu de Laatste kans voordat hij naar israel op vakantie mag !!!!!!
* pakt popcornquote:Op zondag 4 juli 2004 00:51 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
http://meki.proboards27.c(...)ion=display&start=15
Geweldig![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 00:51 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Geweldig![]()
![]()
![]()
Toch niet omdat ik op dat forum gisteren 5 pagina's had volgespammed, he?quote:Op zondag 4 juli 2004 00:56 schreef UnderWorld_ het volgende:
Waarom zit het Islam forum dicht Meki?
LOLquote:Op zondag 4 juli 2004 00:51 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Geweldig![]()
![]()
![]()
Echt, ik lig helemaal dubbel van die posts...quote:Op zondag 4 juli 2004 01:01 schreef pberends het volgende:
Wat een lelijk forum zeg
Wat dacht je van het kansloze topic over het wonder van de islamquote:Op zondag 4 juli 2004 01:05 schreef PJORourke het volgende:
LOL:
Gezocht, gescheurde Burka's, liefst met bloedresten
Wie zou dit geschreven hebben?quote:Equal treatment is only necessary on grounds that are irrelevant for the job. Qualification is certainly not one of that, but race, gender, sexual orientation is.
Or would you deem a black doctor, with equal qualification, to be less competent than a white one? I thought as much, no wonder that your racist and bigoted Republican party gets only 8% of the black vote.
Een topic over de verdorvenheden van het christendom, smullen!quote:Op zondag 4 juli 2004 01:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat dacht je van het kansloze topic over het wonder van de islam![]()
* Prachtig
* Mooi
* Stil
Daarvoor moet je bij Dora wezen. Die is zo onder de indruk van het christendom dat hij, naast de islam, over niets anders praat in WFL.quote:Op zondag 4 juli 2004 01:14 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Een topic over de verdorvenheden van het christendom, smullen!
Waarom ga je op een zaterdagavond naar een plaats waar geen bier is?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga zo volgen op een positie in zuid west Drenthe..
Waar we gelukkig geenbavaria
hebben
Ja, mijn piemol bleef vandaag geslotenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jaja...dat zeggen die maniakken allemaal....
Maar goed...jij zat dus niet in het Dutrouxnetwerk, beweer je ?
Kunje dat bewijzen ?
quote:Op zondag 4 juli 2004 00:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Uiteraard. Maatschappelijk, welteverstaan. Als het gaat om het milieu, echter, heb ik meer gemeen met du_ke dan met Wilders.
Hij was heel andersquote:Op zondag 4 juli 2004 01:00 schreef PJORourke het volgende:
Deze mag er ook wel wezen:
http://meki.proboards27.c(...)splay&num=1088718306
Ben je 1 of andere kutstudent dat je geen taxi kunt betalen ?quote:Op zondag 4 juli 2004 04:18 schreef du_ke het volgende:
Ik ben blijkbaar net tussen de ergste buien doorgefietst ben maar een beetje nat geregend.
Ik hou van fietsenquote:Op zondag 4 juli 2004 04:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Ben je 1 of andere kutstudent dat je geen taxi kunt betalen ?
Bij ons hebben we echt bier.quote:Op zondag 4 juli 2004 03:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waarom ga je op een zaterdagavond naar een plaats waar geen bier is?
Ach ik ken de weg zelfs al ben ik strontdronken ongeveer uit m'n hoofdquote:Op zondag 4 juli 2004 04:22 schreef gelly het volgende:
Ik heb al 4 jaar niet meer gefietst. Da's aan de ene kant best wel triest
omdat jullie je niet kunnen gedragen in dat subforumquote:Op zondag 4 juli 2004 00:56 schreef UnderWorld_ het volgende:
Waarom zit het Islam forum dicht Meki?
rotzooi trappen RQquote:Op zondag 4 juli 2004 11:26 schreef RichardQuest het volgende:
Yo.
Wat zoekt Dora in Mekiforum?
Integreer eens.quote:Op zondag 4 juli 2004 04:22 schreef gelly het volgende:
Ik heb al 4 jaar niet meer gefietst.
Ik hoorde eergisteren in de tram een nieuwe. Twee meisjes waren met hun corebusiness bezig (roddelen), zegt de een tegen de ander: "Ik weet niet wat het is met haar hoor, ze is zeker op haar verkeerde teen getrapt. "quote:Op zondag 4 juli 2004 02:05 schreef UnderWorld_ het volgende:
Nieuw spreekwoord:
De mug is gevlogen!
Je gaat op vakantie??quote:Op zondag 4 juli 2004 00:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoi
persoonlijke noot: ik kom niet meer op msn. Tot na de vakantie
Onder begeleiding van een RIAGG medewerker?? Of gewoon alleen??quote:Op zondag 4 juli 2004 00:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga jullie verlaten over een week
Ik ga dan Naar Marokko voor 5 weken
Ik zal jullie missen
Lees de vorige slowchats eens door.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Je gaat op vakantie??
Zeker naar Epe ofzo.
Ik ga naar Giethmen op vakantiequote:Op zondag 4 juli 2004 13:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Je gaat op vakantie??
Zeker naar Epe ofzo.
nehe met me familiequote:Op zondag 4 juli 2004 13:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Onder begeleiding van een RIAGG medewerker?? Of gewoon alleen??
Geen zin aan, dus vertel op?? Waar gaat u heen??quote:Op zondag 4 juli 2004 13:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Lees de vorige slowchats eens door.
Okequote:Op zondag 4 juli 2004 13:24 schreef Meki het volgende:
[..]
nehe met me familie
Hoezo ?? Riagg ?? ik ben niet ziek hoor
quote:Op zondag 4 juli 2004 13:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Oke.
Weet jij trouwens waar je van Marokkaanse bijzet tafeltjes kan kopen?? Het liefst een adresje in A'dam??
Hoe heeft die in Amsterdam Oost??quote:Op zondag 4 juli 2004 13:29 schreef Meki het volgende:
[..]
jah hoor
eentje in Amsterdam- Oost
en eentje in Rotterdam
dat weet ik nietquote:Op zondag 4 juli 2004 13:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe heeft die in Amsterdam Oost??
Oke, ik zoek nog wel ff.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:34 schreef Meki het volgende:
[..]
dat weet ik niet
ik heb wel begrijpen dat daar een winkel is met Marokkaanse Meubels
Wij kopen het in Marokko :![]()
is er een meubelzaak bij u in de buurt
Graag gedaanquote:Op zondag 4 juli 2004 13:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Oke, ik zoek nog wel ff.
Thanks voor antwoord.
Dichtbij het drielandenpunt van Tjechië, Oostenrijk en Duitsland in zuid-Beieren.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:24 schreef schatje het volgende:
Geen zin aan, dus vertel op?? Waar gaat u heen??
In Amsterdam-Oost zijn allemaal Marokkaanse en Turkse winkels.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:34 schreef Meki het volgende:
ik heb wel begrijpen dat daar een winkel is met Marokkaanse Meubels
Schande dat ik als inwoner van A'dam dat niet weetquote:Op zondag 4 juli 2004 13:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
In Amsterdam-Oost zijn allemaal Marokkaanse en Turkse winkels.
Leuk.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dichtbij het drielandenpunt van Tjechië, Oostenrijk en Duitsland in zuid-Beieren.
en die betalen geen Belasting en terecht ookquote:Op zondag 4 juli 2004 13:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
In Amsterdam-Oost zijn allemaal Marokkaanse en Turkse winkels.
waar woon ej ??quote:Op zondag 4 juli 2004 13:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Schande dat ik als inwoner van A'dam dat niet weet.
Marokkanen zijn kampers geworden?quote:Op zondag 4 juli 2004 13:50 schreef Meki het volgende:
[..]
en die betalen geen Belasting en terecht ook![]()
Kinker daar in de buurt of bij Hoofdwegquote:Op zondag 4 juli 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Oud-West.
Dat eerstequote:Op zondag 4 juli 2004 13:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Kinker daar in de buurt of bij Hoofdweg
Ikke in Osdorp![]()
19 % Btw en dan Loonbelasting en dan nog gemeente Belastingquote:Op zondag 4 juli 2004 13:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Marokkanen zijn kampers geworden?
Integratie
quote:Op zondag 4 juli 2004 13:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat eerste.
Ja, dat betalen we toch allemaal?quote:Op zondag 4 juli 2004 13:53 schreef Meki het volgende:
[..]
19 % Btw en dan Loonbelasting en dan nog gemeente Belasting![]()
Met m'n ouders.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Leuk.
Met je ouders?? Of met vriendin/vriend??
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:07 schreef pberends het volgende:
Schröder viert toch weer vakantie in Italië
pberends: ontneem Heinsbroek zijn stemrecht.
quote:Schröder viert toch weer vakantie in Italië
BERLIJN - Na een enorme politieke rel vorig jaar tussen Berlijn en Rome, gaat de Duitse bondskanselier Schröder dit jaar weer op vakantie in Italië. De regeringslieder zegde vorig jaar zijn traditionele verblijf aan de Adriatische kust af, nadat een Italiaanse bewindsman het Duitse volk had beledigd.
Eind juli vertrekt Schröder met zijn familie naar het vissersdorp Pesaro om twee weken in de villa van een vriend vakantie te vieren, meldden Duitse media zondag.
Een jaar geleden beschimpte de Italiaanse staatssecretaris van Toerisme de Duitse vakantiegangers in zijn land als "supernationalistisch" en " boerend gepeupel", dat "luidruchtig onze stranden" bevolkt. Na een officieel protest van Berlijn zag de bewindsman zich gedwongen af te treden.
De gemoederen waren toen al hoog opgelopen door uitlatingen van de Italiaanse premier Berlusconi. Tijdens een debat in het Europees parlement had hij een Duitse afgevaardigde de rol van kampbewaker toegedicht in een film over concentratiekampen.
pberendstopics.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:07 schreef pberends het volgende:
Schröder viert toch weer vakantie in Italië
pberends: ontneem Heinsbroek zijn stemrecht.
LOLquote:Op zondag 4 juli 2004 14:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
pberendstopics.
De leukste pberend-topics
moet je wel de titel goed spellenquote:Op zondag 4 juli 2004 14:18 schreef sizzler het volgende:
[..]
pberendstopics.
De leukste pberend-topics
jajaquote:Op zondag 4 juli 2004 14:20 schreef pberends het volgende:
[..]
moet je wel de titel goed spellen![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
jaja
Omdat de op eigen roem beluste Katholieke absolutisten dan wel gevaarlijk dicht in de buurt komen, natuurlijk. Is de Vaderlandse Geschiedenis geen onderwerp van studie meer tegenwoordig?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:02 schreef Bluesdude het volgende:
Maar wat is er mis mee om Frankrijk als buur te hebben ?
quote:Zwaargewonde bij steekpartij Werchter 4-07-'04
Een Nederlander is op de camping bij het Belgische festival Rock Werchter zwaargewond geraakt bij een steekpartij. Hij had 's nachts geklaagd bij de buren over geluidsoverlast. Even later werd hij in een bestelbusje gesleurd waar zijn belagers zijn halsslagader doorsneden.
Vrienden van het slachtoffer bevrijdden hem en brachten hem naar een eerstehulppost van het Rode Kruis. Als dat niet was gebeurd, was hij zeer waarschijnlijk overleden, zei de Belgische persrechter Vits. De man is opgenomen in het ziekenhuis van Leuven. Zijn toestand is stabiel.
De politie heeft tien verdachten opgepakt. Enkele van hen zouden beroepsmilitairen zijn.
''Moonwalk gone mad.''quote:Op zondag 4 juli 2004 15:46 schreef RichardQuest het volgende:
http://homepage.mac.com/elliottday/theoffice/sundance.html![]()
![]()
quote:Eerste steen Freedom Tower in New York
NEW YORK - In New York wordt zondag op Independence Day in aanwezigheid van honderd nabestaanden van slachtoffers van de aanslagen op 11 september 2001 de eerste steen gelegd voor de Freedom Tower. Het gebouw dat ruim 500 meter (1776 voet) hoog moet worden, komt op de plaats waar tot voor drie jaar terug het World Trade Center stond.
"Wat is een betere dag om de eerste steen te leggen voor de Freedom Tower dan de dag dat ons land zichzelf onafhankelijk verklaarde", zei gouverneur Pataki van de staat New York. "Iedereen begrijpt dat dit meer dan een gebouw is, meer is dan een normale plaats. Het is een symbool van Amerikaanse vrijheid en een symbool van onze vernieuwing", zei de politicus verder.
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Alles ist vorbei
Doei lieve POLlers
quote:Nederlander keel doorgesneden
LEUVEN - In de nacht van zaterdag op zondag heeft een nog onbekende man een Nederlandse campinggast in het Belgische Werchter de keel doorgesneden. Het voorval deed zich rond twee uur 's nachts voor, meldde het parket in Leuven.
Vrienden van de Nederlander brachten het slachtoffer naar de Rode Kruispost in Werchter vanwaar hij in allerijl naar een ziekenhuis in Leuven werd gebracht. Zijn toestand was zondagmiddag stabiel. "Gelukkig hebben zijn vrienden hem snel kunnen bevrijden, anders was hij wellicht ter plaatse overleden", aldus persrechter Vits in Leuven.
Het slachtoffer had zich bij zijn buren op de camping beklaagd dat er te veel lawaai was. Even later sleurden onbekenden de man in een bestelwagen, waar men hem de keel doorsneed. De politie heeft in verband met de zaak tien verdachten opgepakt.
En dat is grappig?quote:Op zondag 4 juli 2004 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
PI deed ik express zo, kijken of er iemand op reageerde. *aandachtsgeil*. Ik wil jullie bij de les houden als het om PI's gaat.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En dat is grappig?
Birth control.
Waarom een nieuwe toren... zo creeer je toch weer een nieuw doelwit voor terroristen.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:00 schreef pberends het volgende:
[..]Eerste steen Freedom Tower in New York
Van poepen?quote:Op zondag 4 juli 2004 16:06 schreef tvlxd het volgende:
Ja, wat zal ik er es van zeggen?
http://www.nationaletelef(...)&noamb=&bname=POEPIEquote:Op zondag 4 juli 2004 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Van poepen?
Poepie poepie poepie, ik vind je helemaal toepiequote:Op zondag 4 juli 2004 16:10 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.nationaletelef(...)&noamb=&bname=POEPIE
LOL![]()
![]()
Nogal logisch. Voor je het weet is het een contactgestoorde homo die jou geestelijk aanrand.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Mensen zijn sowieso al erg op hun hoede wanneer je ze spontaan begroet, ik probeer het regelmatig en schep plezier in het dramatisch effect dat ik hiermee sorteer.
quote:Indonesians to Vote in First Direct Presidential Election
Scott Bobb
Jakarta
04 Jul 2004, 12:55 UTC
Voters in Indonesia are to elect a president by direct vote for the first time on Monday. The ballot is being viewed as a major milestone in the country's six-year old transition to democracy. that although campaigning by the five presidential and vice-presidential candidates has been intense, election-related violence as been low.
About 150 million voters are eligible to cast ballots at a half-million polling stations across Indonesia's 13,000 islands.
Despite the size of the task, the National Election Commission says the campaign and preparation have overall been peaceful and orderly.
The Center for Electoral Reform is one of half-a-dozen organizations that are fielding tens of thousands of observers to monitor the elections. Deputy-Director Hadar Gumay says there have been logistical problems in a few remote areas, but voting is expected to go smoothly.
"This election is much more simple than the previous, legislative elections, in terms of ballot papers, in terms of how to vote, it is just much much simple[r]," he said.
Mr. Gumay says election officials are more experienced now and have learned from problems with the legislative vote three months ago, when hundreds of thousands of candidates competed and ballot papers were often larger than the polling booths.
Public-opinion surveys released days before the election show former security minister Susilo Bambang Yudhoyono has more than 40 percent of the vote and a wide lead over his rival candidates, President Megawati Sukarnoputri, former armed forces chief General Wiranto, legislative assembly speaker Amien Rais and vice-president Hamzah Haz. Polls say these candidates are running close together, with about 10 percent of vote each.
Political analysts say the main question is whether Mr. Yudhoyono will win outright and avoid a run-off election - scheduled for September.
The head of the International Foundation for Election Systems, IFES, Alan Wall, says the campaign has been primarily about personalities, but he says voters are concerned about several major issues.
"The issues that seem to be most important to them [the voters] in terms of policy are economic and corruption as it affects their daily lives," said Mr. Wall.
Many analysts say that Indonesia's next president will face a daunting task of rebuilding an economy crippled since the Asia financial crisis six-years ago, reducing a 20 percent unemployment rate, and fighting widespread corruption.
Ik groet nooit mensen in de trein.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:17 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Nogal logisch. Voor je het weet is het een contactgestoorde homo die jou geestelijk aanrand.
Gebrek aan alcohol, dan maak ik dat soort foutjes.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Aanrandt.
Dan ken jij deze skatje nog niet.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:19 schreef Tuana het volgende:
Wat zijn jullie toch weer een stelletje kleuters. M'n nichtje van 4 is zelfs volwassener dan jullie![]()
[..]
Ja, met een gebrek aan alcohol vergeet ik ook altijd mensen aan te randen.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:20 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Gebrek aan alcohol, dan maak ik dat soort foutjes.
quote:Sovjetkosmonaut Andrian Nikolajev (74) overleden
De sovjetkosmonaut Andrian Nikolajev, die in 1962 met zijn raket in 96 uur 64 keer een baan om de aarde maakte, is zaterdag op 74-jarige leeftijd overleden aan een hartaanval. Destijds had geen enkele kosmo- of astronaut zo lang achtereen in de ruimte vertoefd als Nikolajev. Hij was de derde sovjetkosmonaut die een ruimtevlucht maakte. In 1970 maakte hij zijn tweede en laatste ruimtevlucht, met de Sojoez 9.
quote:Nicolaï wil toestroom Turken na toetreding beperken
Staatssecretaris Atzo Nicolaï van Europese Zaken wil voorkomen dat Turkse werknemers massaal naar Nederland komen wanneer Turkije lid wordt van de Europese Unie. Hij wil daarom dat er meer dan voor de zojuist toegetreden tien lidstaten, maatregelen worden getroffen om die toestroom tegen te houden.
Nicolaï vindt het niet terecht dat sommige Nederlanders bang zijn voor het 'Islamitische karakter'. Op andere gebieden kunnen zorgen over een Turks lidmaatschap wel terecht zijn, zo schrijft De Telegraaf. De staatssecretaris wil daarom dat de Europese Commissie in oktober met mogelijke maatregelen komt. Die zouden dan los moeten staan van de onderhandelingen over de toetreding van het land.
Uit landen zoals Polen en Tsjechië, die sinds 1 juni lid zijn van de Unie, zijn de komende zeven jaar alleen werknemers welkom die werken in een sector met personeelstekort. Volgens nieuwe cijfers van het Centraal Bureau voor Statistiek zal de Turkse bevolking in Nederland na toetreding groeien tot 850.000. Eerder werd verondersteld dat het aantal Nederlandse Turken zou uit komen op 547.000.
Wat een tuig was dat, zeg.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:30 schreef tvlxd het volgende:
AEL-er Marmouch actief op Maroc.nl
Kijk, een oude bekende.
Wijf.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:39 schreef tvlxd het volgende:
Goed, ik zit hier dus maar met een wijntje. Ik rot.
Hoe meer Turken hoe beter... leuke mensen hoor - ik spreek uit ervaringquote:Op zondag 4 juli 2004 16:44 schreef tvlxd het volgende:
Ja, Nederland verturkiseert.
Vorm van discriminatie?quote:LISSABON (ANP) - DE UEFA wil minder buitenlanders in de nationale competities. Op een bijeenkomst met de vertegenwoordigende bonden, zaterdag tijdens het Europees kampioenschap voetbal in Lissabon, deed de Europees overkoepelende organisatie daartoe voorstellen.
Zo zouden vanaf het seizoen 2005-2006 de clubs een selectie van maximaal 25 spelers mogen hebben, onder wie tenminste zeven door die club opgeleide talenten. De UEFA denkt dat tegenvallende prestaties van bepaalde landen op het EK met name te wijten zijn aan het grote aantal buitenlanders in die betreffend competities.
Nee, gewoon een belachelijk plan.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:52 schreef Tuana het volgende:
[..]
Vorm van discriminatie?
quote:Op zondag 4 juli 2004 16:40 schreef Tuana het volgende:
Volgens nieuwe cijfers van het Centraal Bureau voor Statistiek zal de Turkse bevolking in Nederland na toetreding groeien tot 850.000
Ja, dat zei je ook van Berbers.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:46 schreef Tuana het volgende:
[..]
leuke mensen hoor - ik spreek uit ervaring
Maar verder zijn het wel lieve jongensquote:De politie in het district Venlo gaat een groep van zo'n 120 Noord-Limburgse autochtone jongeren extra in de gaten houden. De jongeren, in de leeftijd tussen de 14 en 18 jaar, maken zich schuldig aan vreemdelingenhaat, meestal tegen Turken en Marokkanen.
De groep is de afgelopen twee maanden in kaart gebracht tijdens een onderzoek van de politie Limburg-Noord in het district Venlo (Venlo, Helden, Maasbree, Arcen en Velden en Kessel) op initiatief van burgemeester A.Kleijngeld van Helden. Directe aanleiding vormde een brandbom die enkele maanden geleden, naar men vermoedt door jongeren, naar binnen werd gegooid bij een moskee in Panningen.
De jongelui worden omschreven als 'in bomberjacks gehulde Lonsdale jongeren'. Ze zijn voor het merendeel actief in de gemeenten Venlo en Helden-Panningen. Het onderzoek heeft overigens géén gevallen van fysiek geweld tegen buitenlanders aan het licht gebracht. Wel is duidelijk dat het hier gaat om een subcultuur, waarin merkkleding een grote symbolische rol speelt. Zo staat het merk Lonsdale bij sommige jongeren voor ''laat ons nu samen de allochtonen langzaam elimineren''. Zelf zijn de jongeren vaak laag opgeleid. Naast hun Lonsdale kleding dragen ze vaak legerkistjes met gekleurde veters, hebben ze kaal geschoren hoofden, spuiten ze extreem-rechtse graffiti en doen ze racistische uitlatingen en publicaties op internet.
De 120 extreem-rechtse jongeren zijn voor het merendeel hangjongeren, afkomstig uit probleemgezinnen waar vaak ook sprake is van drankmisbruik en huiselijk geweld. De leden van de jeugdbende, opererend vanuit een jeugdkeet gebouwd met gestolen materialen, die onlangs in Venlo werd opgepakt behoorden tot de 120.
Uit het onderzoek is ook gebleken dat de jongeren niet handelen uit politieke motieven. Ze gebruiken het internet als communicatiemiddel waar op diverse sites wordt aangezet tot vreemdelingenhaat. Opvallend genoeg hebben sommige van de groep wel Marokkaanse of Turkse vrienden.
Die is toch reeds overleden?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:30 schreef tvlxd het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat de Arabier uit Antwerpen* helemaal geen strijder was van de Partij van God.
*: Laat maar, ik heb Willy Vandersteen al op het idee gebracht.
Hoeveel zijn er nu?quote:Op zondag 4 juli 2004 16:40 schreef Tuana het volgende:
Volgens nieuwe cijfers van het Centraal Bureau voor Statistiek zal de Turkse bevolking in Nederland na toetreding groeien tot 850.000
Gezellig
Die aflevering heb ik, alleen dan in het Nederlands. Overigens, hij is neit echt van mij, maar na tien jaar is een vriend van me het nog steeds niet komen ophalen.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die is toch reeds overleden?
[afbeelding]
Met die instelling heb ik ook al heel wat gezakkerolt.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:37 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik, alleen dan in het Nederlands. Overigens, hij is neit echt van mij, maar na tien jaar is een vriend van me het nog steeds niet komen ophalen.
Tijdens de lessen Nederlands, gis ik?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Met die instelling heb ik ook al heel wat gezakkerolt.
Sam ''Momo'' Giancana.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:47 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Hem ken ik niet.
Insinueer je nu dat ik op school heb gezeten?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Tijdens de lessen Nederlands, gis ik?
Dan is dat hier inquote:Op zondag 4 juli 2004 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Mensen zijn sowieso al erg op hun hoede wanneer je ze spontaan begroet, ik probeer het regelmatig en schep plezier in het dramatisch effect dat ik hiermee sorteer.
Nah, niet echt. Jij bent ook niet een lieve jongen, met je hekel aan joden, homo's, Koerden en vooral Armeniers.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Maar verder zijn het wel lieve jongens
Als die onbekende gelly isquote:Op zondag 4 juli 2004 17:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is dat hier inDrenthe
toch anders. Hier is het nog normaal dat onbekenden elkaar vriendelijk groeten
.
Gelly is ver weg vanaf hier. Daar doe je minstens een dag over met de trekschuit en de paardenkarquote:Op zondag 4 juli 2004 17:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als die onbekende gelly is.
quote:Op zondag 4 juli 2004 17:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelly is ver weg vanaf hier. Daar doe je minstens een dag over met de trekschuit en de paardenkar.
Omdat je een kwijlende stakker bent met de coordinatie van een Keltische aanval.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:06 schreef tvlxd het volgende:
Doe ik zomaar m'n mond open als er wijn in zit. *FLETS* Wijn over m'n hand en t-shirt. Waarom doe je dat, waarom?
In het kader van: tegenwordig moet je wel chargeren om gehoord te worden (c) een gebande Fok!ker?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat je een kwijlende stakker bent met de coordinatie van een Keltische aanval.
Farzin?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:10 schreef tvlxd het volgende:
[..]
In het kader van: tegenwordig moet je wel chargeren om gehoord te worden (c) een gebande Fok!ker?
Nee, Aaahikwordgek!.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Farzin?
Is hij dan verbannen?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:13 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Nee, Aaahikwordgek!.
Klopt, en Berbers (nou ja, diegene die ik ken) zijn ook liefquote:Op zondag 4 juli 2004 17:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dat zei je ook van Berbers.
Volgens CBS Statline zijn er 341.400 Turken in Nederland (2003)quote:Op zondag 4 juli 2004 17:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er nu?
En dat zijn er 341.399 teveel.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:16 schreef Tuana het volgende:
Volgens CBS Statline zijn er 341.400 Turken in Nederland (2003)
Dan verkeer jij in de verkeerde kringen.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:16 schreef Tuana het volgende:
[..]
Klopt, en Berbers (nou ja, diegene die ik ken) zijn ook lief![]()
Hoeveel atheistische homo's zijn er eigenlijk in Nederland?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En dat zijn er 341.399 teveel.
quote:Op zondag 4 juli 2004 18:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En dat zijn er 341.399 teveel.
Dan blijf ik maar in die 'verkeerde kringen', bevalt me namelijk uitstekend.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan verkeer jij in de verkeerde kringen. :') .
quote:Op zondag 4 juli 2004 18:30 schreef RichardQuest het volgende:
TUANA!
Wat is het niveau in het FB-topic bedroevend laag trouwens
1.599.999, want DennisMoore is christen.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoeveel atheistische homo's zijn er eigenlijk in Nederland?
Dat is tegen die tijd al verboden.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:21 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dora, Dora, Dora.... Laat dan in ieder geval 2 Turken over, anders moet er weer een partner uit het buitenland gehaald worden![]()
En met buitenland bedoel jequote:Op zondag 4 juli 2004 18:21 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dora, Dora, Dora.... Laat dan in ieder geval 2 Turken over, anders moet er weer een partner uit het buitenland gehaald worden![]()
Nee, dat is tegen die tijd ook al verboden.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En met buitenland bedoel jeFryslân
?
Ik hoop dat je over 20 jaar dement aan je einde komt. een voorbeeld gaat nemen aanquote:Op zondag 4 juli 2004 19:03 schreef Johan_de_With het volgende:
''My fellow Hollanders, I have just signed legislation that will outlaw Frisia forever. We begin bombing in five minutes.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |