Drukfout....? Het zijn immers Amerikanenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:41 schreef Aurora025 het volgende:
George Washington werd eerst in 1789 president, toen werd ook het eerste dollarbiljet gedrukt. Waarom staat er dan 1776 op het biljet???
Ik weet het, ik weet het!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:41 schreef Aurora025 het volgende:
Waarom staat er dan 1776 op het biljet???
Wat weet jij dan dat wij niet weten???quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:52 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het!!!
Sorry, maar afgezien van het feit dat ze allebei zwart-wit zijn, zie ik weinig overeenkomsten tussen deze twee personen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:41 schreef Aurora025 het volgende:
Is Weishaupt George Washington???
Is met die afbeeldingen van die tijd meestal het geval dat de ene niet direct op de andere lijkt, bijvoorbeeld bij Rembrandtquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:55 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Sorry, maar afgezien van het feit dat ze allebei zwart-wit zijn, zie ik weinig overeenkomsten tussen deze twee personen.
Wat een geweldig bewijs.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:05 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Is met die afbeeldingen van die tijd meestal het geval dat de ene niet direct op de andere lijkt, bijvoorbeeld bij Rembrandt
[afbeelding]
[afbeelding]
Over 10-20 jaar zie ik er ook wel anders uitquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:05 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Is met die afbeeldingen van die tijd meestal het geval dat de ene niet direct op de andere lijkt, bijvoorbeeld bij Rembrandt
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus omdat ze niet op elkaar lijken, het jaartal waarin Amerika onafhankelijk werd op een bankbiljet staat en beide heren op het zelfde moment in leven waren zou je haast denken dat het een en dezelfde persoon was...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:58 schreef Aurora025 het volgende:
Je moet niet alleen naar de foto's kijken, Weishaupt is gevlucht in dezelfde tijdsperiode dat Washington president werd. Als je dan ook nog de aanwijzingen op het biljet ziet zou je het toch haast denken.
Ja, op nummer 1 is hij 25 en op nummer 2 is hij 55...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:05 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh.. ja, nu zie ik het. Die neus... die mond... die ogen..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:25 schreef Aurora025 het volgende:
Hier nog twee afbeeldingen van de heren.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bedoeld als eerste president van de VS gekozen in 1789 - daarvoor was het politieke bestel in de maak. Het zijn nogal wat staten, voordat die het met elkaar eens zijn gaan er wat jaartjes overheen?quote:George Washington werd eerst in 1789 president,
Lees de geschiedenis van geld nog eens na: http://www.ex.ac.uk/~RDavies/arian/northamerica.htmlquote:toen werd ook het eerste dollarbiljet gedrukt.
Ik ben geen historicus maar ik denk dat het te maken heeft met de onafhankelijkheidsverklaring van de VS tov toenmalig Engeland, een redelijk belangrijke dag voor de Amerikanen.quote:Waarom staat er dan 1776 op het biljet???
Ja.. duidelijk...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:25 schreef Aurora025 het volgende:
Hier nog twee afbeeldingen van de heren.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:30 schreef The_Shining het volgende:
Als Fok een marktplein zou zijn met allemaal mensjes die rustig met elkaar aan het praten zijn, verderop staan er een paar hun hart uit te storten, anderen doen interessant over allerlei filosofische en/of wetenschappelijke nieuwtjes, weer anderen showen foto's anderen babbelen gewoon wat..[etcetc] dan is er ergens een soort aparte ruimte waar iedereen op een stiekeme toon aan het fluisteren is en sommigen met priemende oogjes naar elkaar gluren.. dan sta jij er met grote borden "Wake up!" en je schreeuwt alles bij elkaar
edit; hey de topictitel is opeens verkleind
Als je het biljet even omdraaid zie je het in romeinse cijfers staan onderaan de pyramide.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:25 schreef Najra het volgende:
Waar moet dat jaartal staan?
In het boek The Illuminatus! Trilogy komt dit uitgebreid voorbij..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:40 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Als je het biljet even omdraaid zie je het in romeinse cijfers staan onderaan de pyramide.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:40 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Als je het biljet even omdraaid zie je het in romeinse cijfers staan onderaan de pyramide.
Carry Queens is echt goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:45 schreef Poepoog het volgende:
[..]
![]()
Huilen is voor jou nu te laat
Samen met dat oog natuurlijk. En die uil. Of hoe zat het ook al weer.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:40 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Als je het biljet even omdraaidt zie je het in romeinse cijfers staan onderaan de pyramide.
Ja er zal best 1776 op een amerikaans bankbiljet staan hoor..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:40 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:16 schreef Murray het volgende:
het jaartal waarin Amerika onafhankelijk werd op een bankbiljet staat
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:30 schreef The_Shining het volgende:
Ik ben geen historicus maar ik denk dat het te maken heeft met de onafhankelijkheidsverklaring van de VS tov toenmalig Engeland, een redelijk belangrijke dag voor de Amerikanen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |