abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 december 2002 @ 16:13:19 #101
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7429138
quote:
Op donderdag 19 december 2002 15:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
- ID-plicht : is er al kijk de wet er maar op na.
Ja, nu weer uitgebreider (12j)
quote:
- verhoging ziektekostenpremies : was te verwachten en al een ruime tijd geleden aangekondigd.
volgend jaar weer de lucht in
quote:
- oorlog tegen Irak : dat valt onder de noemder de burger afleiden van de economische situatie in het thuisland.
wacht maar af.
quote:
- uitbreiding EG : is al lang aangekondigd en was al bekend

Is er aan jou iets gevraagd ? Referendum ?
quote:
- vaccinaties : is pas geleden geweest en ook die mag je gewoon wijgeren.
Weigeren -----> gevangenisstraf (zeker bij kinderen)
quote:
- verkiezingen (let wel: VOORDAT we ons 1e loonstrookje zien) : was al bekend een paar maanden geleden. Heeft niets met het loonstrookje te maken maar eerder met een stabiele regering het nieuw jaar in gaan eerste datum was trouwens 15 jan ipv 22 jan.
Meeste mensen ontvangen het omstreeks 30 jan 2003
quote:
- Bouwfraude rapport : oud nieuws iedereen met een beetej verstand wist het al, het was alleen nog niet hard gemaakt en wat je nu ziet zijn de conclusies, het is dus al een tijd aan de gang.
onder het tapijt gemoffeld idd.
quote:
- Genetisch gemanipuleerd voedsel : is er al jaren, beetej achterhaald dat het nu plotseling door je strot wordt geduwd.
Brede maatsch. discussie, comm. Terlouw/Enquete vorig jaar; 90% was pertinent tegen, men gaat gewoon door.
quote:
- Haak-rapport : weet ff niet meer waarvoor dat was ????
Onderzoek beveilging Fortuyn: totale corruptie
quote:
- Srebrenica-rapport : ach tja .. uitgebreid uitgemolken in de media .. schaamteloze vertoning van onze zielige soldaatjes.
je bedoelt onze legertop ?
quote:
- "Anti-terreur" wetten : dateren vanaf 11 sept. en de uiteindelijke wetten zijn zodanig weer afgezwakt dat ze niets voorstellen.
om het dus ineens goed door te drukken.
quote:
- Uitbreiding NAVO : wat is er mis mee.
Wie is de vijand ?
quote:
- Raketschild : dat is er al
Ja, en nog veel meer.
quote:
-------------------------------------------
- Oorlog tegen Iran
- Home Land Security (d.w.z. Staat van Beleg in de USA)
- Failliet van de USA
- Militaire bezetting der USA
-----------------------------------------------
Kan je dit hard maken of zijn het puur speculaties ??????
Iran: wacht maar af.
Staat van Beleg: doe maar retourtje New York en kijk zelf (weekendje)
Failliet USA: www.conspiracyplanet.com (site is nu afgesloten, wellicht
gebeurt het nu)
Bezetting USA: is al afgerond, nu alleen nog de wapens inleveren door burgers.
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_7429645
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:13 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

- Heb jij de enquette van haak gelezen ??? Volgens mij was de conclusie niet dat het totale corruptie was.

- Srebrenica-rapport : nee niet alleen de legertop maar ook jan-soldaat die er stond en er naar keek , en zich verschuilde achter de woorden .. " ik mocht niets"

- Navo is gewoon een globalisering , vijand .. hmmm china maar weer alleen nederland zou nog meer moeten bezuinigen op defensie.

- vacinaties : waar staat dat van die gevangenis straf ??? welke wet is dat ??

- EEG : ik ben zelf tegen uitbreiding maar Europa vind dat het goed is , we hebebn zelf voor een verenigd europa gekozen dus het is een beetje onze eigen schuld.

- verhoging ziektekosten premies, waar staat dat dat ze in 2004 weer zo sterk gaan stijgen ?? kan je dat hard maken ??

- ID plicht : ik heb er geen problemen mee, ik heb namelijk niets te verbergen.

- de VS situaties. Ik ga naar de VS in jan. Bij terug komst zal ik je vertellen hoe het was, en hoe erg die staat van beleg is. mocht het anders zijn dan jij nu zegt, verwacht ik wel dat je eht accpteerd als zijnde een waarheid. mocht eht echt een staat van beleg zijn zoals jij zegt dan zal ik dat toegeven en niet tegen spreken.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 19 december 2002 @ 16:40:50 #103
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_7429715
quote:
Op donderdag 19 december 2002 15:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
Willen de dames Anemoon en M.alta misschien een koekie bij hun kopje thee ?

Nee, deze post wordt niet opgeschoond , het is in het kader van de vriendelijkheid.

http://dubyadubyadubya.com/
pi_7429787
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:40 schreef Nyrem het volgende:

[..]

http://dubyadubyadubya.com/

Mag ik vragen waar dat nu op slaat ???
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  donderdag 19 december 2002 @ 16:47:51 #105
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_7429879
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:44 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

dat mag je vragen, maar of je antwoord krijgt?

net wat jezelf al ergens zegt: niet alles persoonlijk opvatten

ps: niet alles hoeft ergens op te slaan

pi_7430013
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:47 schreef Nyrem het volgende:

[..]

dat mag je vragen, maar of je antwoord krijgt?

net wat jezelf al ergens zegt: niet alles persoonlijk opvatten

ps: niet alles hoeft ergens op te slaan

Wel als je mijn quote gaat vergelijken met een of andere rotzooi op een site .. Dan neem ik het wel persoonlijk op. En dan mag je rustig uitleggen waar het opslaat, want als je een vergelijking tussen mij en america wil leggen ben je verkeerd bezig. en zo voel ik het wel.
  donderdag 19 december 2002 @ 17:03:19 #107
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_7430105
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:55 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Wel als je mijn quote gaat vergelijken met een of andere rotzooi op een site .. Dan neem ik het wel persoonlijk op. En dan mag je rustig uitleggen waar het opslaat, want als je een vergelijking tussen mij en america wil leggen ben je verkeerd bezig. en zo voel ik het wel.

pffffff dat je je aangesproken voelt is niet mijn probleem. Ik wilde je gewoon een leuk linkje doorgeven. Het is trouwens geen rotzooi, het is een leuke manier om de waarheid duidelijk te maken. maar dit terzijde.
Hoe zou het überhaupt mogelijk zijn om jou te linken met Amerika?

Maar ik merk al dat je het he-le-maal verkeerd opvat, dus vergeet dat linkje maar. Dan kunnen we weer verder met samenleven.

donderdag 19 december 2002 @ 17:06:14 #108
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7430151
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:37 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

- Heb jij de enquette van haak gelezen ??? Volgens mij was de conclusie niet dat het totale corruptie was.

Klopt, de Commissie Van den Haak is corrupt.
quote:
- Srebrenica-rapport : nee niet alleen de legertop maar ook jan-soldaat die er stond en er naar keek , en zich verschuilde achter de woorden .. " ik mocht niets"
Karremans en Voorhoeve gevolgd ?
quote:
- Navo is gewoon een globalisering , vijand .. hmmm china maar weer alleen nederland zou nog meer moeten bezuinigen op defensie.
Bezuiniging ok; de vijand = wij (om ons onder de duim te houden).
quote:
- vacinaties : waar staat dat van die gevangenis straf ??? welke wet is dat ??
Probeer maar eens te protesteren tegen de meningo-kokken vacs t.b.v. je kids.
quote:
- EEG : ik ben zelf tegen uitbreiding maar Europa vind dat het goed is , we hebebn zelf voor een verenigd europa gekozen dus het is een beetje onze eigen schuld.
Wij gekozen ?
quote:
- verhoging ziektekosten premies, waar staat dat dat ze in 2004 weer zo sterk gaan stijgen ?? kan je dat hard maken ??
stiekum, kijk maar naar de IB/PVV.
quote:
Jij misschien niet, maar de overheid wel !
quote:
- de VS situaties. Ik ga naar de VS in jan. Bij terug komst zal ik je vertellen hoe het was, en hoe erg die staat van beleg is. mocht het anders zijn dan jij nu zegt, verwacht ik wel dat je eht accpteerd als zijnde een waarheid. mocht eht echt een staat van beleg zijn zoals jij zegt dan zal ik dat toegeven en niet tegen spreken.
Interessant ! Wees er wel op voorbereid dat men liever zijn mond houdt.
P.s.
- let op paspoort-controles etc
- let op beveliging vliegvelden

P.s. 2 Ik zou niet gaan als ik jou was

[Dit bericht is gewijzigd door M.ALTA op 19-12-2002 17:07]

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_7430153
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:03 schreef Nyrem het volgende:

[..]

pffffff dat je je aangesproken voelt is niet mijn probleem. Ik wilde je gewoon een leuk linkje doorgeven. Het is trouwens geen rotzooi, het is een leuke manier om de waarheid duidelijk te maken. maar dit terzijde.
Hoe zou het überhaupt mogelijk zijn om jou te linken met Amerika?

Maar ik merk al dat je het he-le-maal verkeerd opvat, dus vergeet dat linkje maar. Dan kunnen we weer verder met samenleven.

Had dan gewoon het stukje gequote dat over de reis naar de VS ging , laatste post voor je link .dan was het anders geweest .. Ik vergeet het voorgaande wel gewoon

Amerika zelf lijkt me leuk .. de bush troep die de leiding denkt te hebben vind ik persoonlijk niet veel soeps.

donderdag 19 december 2002 @ 17:08:45 #110
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7430193
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:44 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Ik vond het een heel leuk on-topic animeerfilmpje !
pi_7430279
quote:
Probeer maar eens te protesteren tegen de meningo-kokken vacs t.b.v. je kids
Je laten inenten tegen Meningokokken is niet verplicht (in principe is geen enkele inenting verplicht, zie zeer gelovige kernen in staphorst, zeeland en op de Veluwe) In het geval van Meningo-kokken was inenting ook nog eens totaal overbodig en nutteloos maar dat is weer een andere discussie
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_7430347
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:06 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Klopt, de Commissie Van den Haak is corrupt.

Dus als de conclusie je niet aanstaat dan is de commisie corrupt
quote:
Karremans en Voorhoeve gevolgd ?
Karremans is geen leider en voorhoeve al helemaal niet , dat zijn meelopers.
quote:
Bezuiniging ok; de vijand = wij (om ons onder de duim te houden).
Nou het valt me op dat hier in nederland de regering erg weinig doet om ons onder de duim te houden.
quote:
Probeer maar eens te protesteren tegen de meningo-kokken vacs t.b.v. je kids.
Ik snap niet dat mensen protesteren daar tegen. Ik ben er niet tegen ingeent naar ik weet , blijkbaar ook niet nodig .
quote:
Wij gekozen ?
Idd of anders je ouders, bij de oprichting van de EEG hebben we gekozen, het kan zijn via een gekozen regering die toetreding/oprichting noodzakelijk vond. En nu komen we er nooit mee vanaf. Hier in nederland hebben we niet zoiets als in amerika met die zogeheten patrioten die vuurwapen gevaarlijkzijn en tegen elke bemoeienis van overheden zijn , en dat is maar goed ook . Nederland is toleranter.
quote:
stiekum, kijk maar naar de IB/PVV.
Het zal me benieuwen, maar een kort klein onderzoek kan geen kwaad.
quote:
Jij misschien niet, maar de overheid wel !
Dus omdat de overheid wat te verbergen heeft , moeten wij ons identificeren. In welke mate dan ? Wat heeft de overheid te verbergen.
quote:
Interessant ! Wees er wel op voorbereid dat men liever zijn mond houdt.
P.s.
- let op paspoort-controles etc
- let op beveliging vliegvelden
de standaard controles zullen wel strenger zijn , lijkt me ook niet meer dan normaal . dat is hier ook . maar aangezien we binnenlandse vluchten hebben en dus ook zo'n binnenlands pass partou of zoiets. kan ik zelf zien hoe erg het wel niet is.
pi_7430370
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:08 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Ik vond het een heel leuk on-topic animeerfilmpje !

Het was ook on topic , alleen gequote op een off-topic iets dat op jullie gericht was, dus het hele quote reactie gebeuren klopte niet . of zoiets
  donderdag 19 december 2002 @ 17:25:59 #114
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7430632
quote:
Op donderdag 19 december 2002 17:15 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Dus als de conclusie je niet aanstaat dan is de commisie corrupt

Ok, ik zal nog niks verklappen.
quote:
[..]

Karremans is geen leider en voorhoeve al helemaal niet , dat zijn meelopers.
[..]Ja, maar wel de top van het Srebrenica-bataljon.
[quote]
Nou het valt me op dat hier in nederland de regering erg weinig doet om ons onder de duim te houden.
[..]

Oh, je betaalt geen belasting, wist ik niet.
quote:
Ik snap niet dat mensen protesteren daar tegen. Ik ben er niet tegen ingeent naar ik weet , blijkbaar ook niet nodig .
[..]
Wacht maar af !
[quote]
Idd of anders je ouders, bij de oprichting van de EEG hebben we gekozen, het kan zijn via een gekozen regering die toetreding/oprichting noodzakelijk vond. En nu komen we er nooit mee vanaf. Hier in nederland hebben we niet zoiets als in amerika met die zogeheten patrioten die vuurwapen gevaarlijkzijn en tegen elke bemoeienis van overheden zijn , en dat is maar goed ook . Nederland is toleranter.
[..]
idd. De Nederlander is veel kneedbaarder.
quote:
Het zal me benieuwen, maar een kort klein onderzoek kan geen kwaad.
[..]
geen commentaar
quote:
Dus omdat de overheid wat te verbergen heeft , moeten wij ons identificeren. In welke mate dan ? Wat heeft de overheid te verbergen.
[..]
dat ze ons totaal willen controleren en dat lukt nu eenmaal het beste door ons eerst met alles te kunnen identificeren.
quote:
de standaard controles zullen wel strenger zijn , lijkt me ook niet meer dan normaal . dat is hier ook . maar aangezien we binnenlandse vluchten hebben en dus ook zo'n binnenlands pass partou of zoiets. kan ik zelf zien hoe erg het wel niet is.
Al afgevraagd wanneer dit controle-gedoe voorbij zal zijn ?
pi_7438224
Ik mis toch hier en daar "de versnelling". De lijst in kwestie is niet meer dan een opsomming van gebeurtenissen en maatregelen die een loopje nemen met de vrijheden en intelligentie van de doorsnee burger. Dat is op zich niet nieuw; de doorsneeburger denkt niet kritisch na en is als een gevolg daarvan inmiddels vrijwel vleugellam geslagen. Dit zijn gewoon voorbeelden
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  donderdag 19 december 2002 @ 22:48:36 #116
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7438447
Inderdaad, je zou zeggen: niets nieuws onder de zon...
maaaaaarrrrrrrr het verschil met wat wij reeds "gewend" zijn en wat wij nu gaan
krijgen is de veel hogere snelheid waarmee het gebeurt en de chaotische manier waarop de media het gaat brengen. Plus daarbij nog het totaal murw worden van
de burgers en het tekort aan tijd voor kritiek op de gang van zaken en bovendien wordt aan de rechten van de burgers ongezien geknabbeld. Dat gebeurt nu al.
Zo is bijv. de Trilaterale Commissie een totaal geprivatiseerd instituut waar het congres geen enkele invloed op heeft.
  donderdag 19 december 2002 @ 22:51:00 #117
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7438506
quote:
Op donderdag 19 december 2002 16:37 schreef Lord Dreamer het volgende:

ha ha ha
pi_7438875
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:48 schreef Anemoon het volgende:
Inderdaad, je zou zeggen: niets nieuws onder de zon...
maaaaaarrrrrrrr het verschil met wat wij reeds "gewend" zijn en wat wij nu gaan
krijgen is de veel hogere snelheid waarmee het gebeurt en de chaotische manier waarop de media het gaat brengen. Plus daarbij nog het totaal murw worden van
de burgers en het tekort aan tijd voor kritiek op de gang van zaken en bovendien wordt aan de rechten van de burgers ongezien geknabbeld. Dat gebeurt nu al.
Zo is bijv. de Trilaterale Commissie een totaal geprivatiseerd instituut waar het congres geen enkele invloed op heeft.
......ja.....ja.....maar toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er ten opzichte van tien, twintig, vijftig jaar geleden echt veel veranderd is behalve één ding en dat is dat met name dankzij het internet er veel meer informatie beschikbaar is.

We (het gepeupel) leest meer, komt meer te weten, krijgt voor de verandering ook eens kritisch commentaar op bepaalde ontwikkelingen te horen. Ik kan er naast zitten maar ik denk dat het idee dat dit zich sneller en sneller aan het ontwikkelen is meer een perceptie kwestie is dan iets anders.

Daarnaast speelt natuurlijk wel dat we per definitie telkens dichter bij de NWO komen dus het idee dat het plotseling sneller lijkt te gaan is in dat opzich ook wel logisch.

vrijdag 20 december 2002 @ 00:09:34 #119
31536 Pontianak
Shadow of the Vampire
pi_7441025
Gewoon een theoretisch vraagje: wat zal er gebeuren als de plannen van de Illumnatie WEL bekend worden?
Fear their sweet hypnotic voices[br]Flee their icy hands and Breath[br]Save yourself, young bride, from evil[br]Flee the love that brings you death.
  vrijdag 20 december 2002 @ 00:28:45 #120
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_7441504
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 00:09 schreef Pontianak het volgende:
Gewoon een theoretisch vraagje: wat zal er gebeuren als de plannen van de Illumnatie WEL bekend worden?
Lynchmob
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_7441598
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 00:09 schreef Pontianak het volgende:
Een revolutie hoop ik en dat gaat ook nog weleens gebeuren denk ik. De wereld, zoals deze nu georganiseerd is, is wel toe aan een nieuwe revolutie.
pi_7444130
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:51 schreef Anemoon het volgende:

[..]

ha ha ha

Jij misschien wel , maar ik niet .
Door m'n werkzaamheden en vorige werkzaamheden ben ik al zovaak gescreend dat de overheden zowat alles al weten. en aangezien je dan ook wel in zowat elk database bestand voorkomt, maakt het mij geen moer uit.

Als ze denken de ID nodig te hebben , ik vind het best.

vrijdag 20 december 2002 @ 12:46:26 #123
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7446813
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 09:00 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Door m'n werkzaamheden en vorige werkzaamheden ben ik al zovaak gescreend dat de overheden zowat alles al weten. en aangezien je dan ook wel in zowat elk database bestand voorkomt, maakt het mij geen moer uit.

Ook jouw DNA ?
pi_7447156
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 12:46 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Ook jouw DNA ?

Dat hebben ze vast al lang , aangezien ik ook wel eens bleod af gestaan heb. dus dan hebben ze ook je DNA .. nou mij best , als uniek wezen op deze aardbol zal er nooit een tweede kunnen bestaan.. het lichaam kan dan gereproduceerd worden maar de ziel niet..

Maar ja dat is maar net hoe je er tegenover staat ..

vrijdag 20 december 2002 @ 14:56:07 #125
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7449299
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 13:05 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Dat hebben ze vast al lang , aangezien ik ook wel eens bleod af gestaan heb. dus dan hebben ze ook je DNA .. nou mij best , als uniek wezen op deze aardbol zal er nooit een tweede kunnen bestaan.. het lichaam kan dan gereproduceerd worden maar de ziel niet..

Maar ja dat is maar net hoe je er tegenover staat ..

Bloed dus ook al.
Bij de kapper nemen ze je haar in beslag.
De tandarts geeft de getrokken kies niet terug.
mmmmmmmm.

Ben je bereid een pink-vinger af te staan voor de centrale ID-DNA-orgaan-database ?

pi_7449490
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 14:56 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Bloed dus ook al.
Bij de kapper nemen ze je haar in beslag.
De tandarts geeft de getrokken kies niet terug.
mmmmmmmm.

Ben je bereid een pink-vinger af te staan voor de centrale ID-DNA-orgaan-database ?

In beslagname van haar is niet meer nodig als je bloed hebt hoor en kiezen maakt ook niet uit als hebben ze voor de ID je kiezen en tanden foto's gewoon ..

Dat pink vinger stuk is natuurlijk de reinste onzin. waar zou je dat voor nodig hebben.. als het goed is sta jij ook al in diverse databases , dus je bent bekend bij overheden.

Wat is trouwens het grootste probleem en wat wilde je er aan doen ??? een bommenlegger worden die overheidsgebouwen gaat opblazen ???

vrijdag 20 december 2002 @ 16:53:59 #127
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7451255
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 09:00 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Ik ben het volkomen met je eens dat je hier niet bang voor hoeft te zijn, maar daar gaat het natuurlijk niet om. Het gaat om het sluipende daarvan. Steeds wordt er een grens overschreden en worden onze privacyrechten steeds verder aangetast.
Bijna niemand heeft daar enig zicht op en de uitvoering van de agenda van de NWO gaat zometeen zo razendsnel dat dat voor het grote publiek niet meer te behapstukken is. Internet en de uitgebreide informatiekanalen kunnen dat zeker niet voorkomen. Bovendien duurt het zeker niet lang meer dat op internet steeds verdergaande censuur wordt toegepast. Het is nu alleen nog een kwestie van tijd en wat belangrijk is: straal ondanks alles positieve vibraties uit en laat je zeker niet leiden door angst, want dat werkt contra.

(ps: het laatste zeg ik meer in het algemeen)

vrijdag 20 december 2002 @ 22:50:33 #128
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_7457300
over DNA database
ik kan me nog herinneren dat er in nederland een aktie is geweest ( 15 tot 20 jaar geleden schat ik ) waarbij elke man boven de 18 een stuk teennagel moest afstaan voor wetenschappelijk onderzoek.. zogenaamd omdat men daaraan de eetgewoontes van die persoon kon aflezen ..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  vrijdag 20 december 2002 @ 23:21:11 #129
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_7458021
owja NWO's Information Awareness Office heeft toch maar z'n logo verwijderd van hun website..

ze zijn blijkbaar toch niet zo zeker van hun zaak

meer info http://www.thememoryhole.org/policestate/iao-logo.htm

zaterdag 21 december 2002 @ 16:41:27 #130
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7466646
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 15:05 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]Dat pink vinger stuk is natuurlijk de reinste onzin. waar zou je dat voor nodig hebben.. als het goed is sta jij ook al in diverse databases , dus je bent bekend bij overheden.

Ze zijn al begonnen met een donor-codicil en xenotransplantatie met organen van dieren.

Stel dat Balkenende gewond is aan zijn hart en zijn leven (zogenaamd) alleen gered kan geworden met het hart van jou !
Wat denk je wat de discussie dan wordt ?

P.s. het gaat om de discussie, d.w.z. dat de mensen gaan geloven dat Balkenende alleen gered kan worden met jouw hart en geen ander hart.

quote:
Wat is trouwens het grootste probleem en wat wilde je er aan doen ??? een bommenlegger worden die overheidsgebouwen gaat opblazen ???
Het probleem is dat ik wel degelijk iets te verbergen heb: mijn privacy !
  zaterdag 21 december 2002 @ 16:43:53 #131
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7466682
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 16:53 schreef Anemoon het volgende:

[..]

Ik ben het volkomen met je eens dat je hier niet bang voor hoeft te zijn, maar daar gaat het natuurlijk niet om. Het gaat om het sluipende daarvan. Steeds wordt er een grens overschreden en worden onze privacyrechten steeds verder aangetast.
Bijna niemand heeft daar enig zicht op en de uitvoering van de agenda van de NWO gaat zometeen zo razendsnel dat dat voor het grote publiek niet meer te behapstukken is. Internet en de uitgebreide informatiekanalen kunnen dat zeker niet voorkomen. Bovendien duurt het zeker niet lang meer dat op internet steeds verdergaande censuur wordt toegepast. Het is nu alleen nog een kwestie van tijd en wat belangrijk is: straal ondanks alles positieve vibraties uit en laat je zeker niet leiden door angst, want dat werkt contra.

(ps: het laatste zeg ik meer in het algemeen)

Dit heeft Anemoon heel mooi gezegd.

Positieve vibraties:
violet licht naar je geliefden en een spiegel gericht op de Illuminati.

pi_7468365
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:41 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Ze zijn al begonnen met een donor-codicil en xenotransplantatie met organen van dieren.

Stel dat Balkenende gewond is aan zijn hart en zijn leven (zogenaamd) alleen gered kan geworden met het hart van jou !
Wat denk je wat de discussie dan wordt ?

P.s. het gaat om de discussie, d.w.z. dat de mensen gaan geloven dat Balkenende alleen gered kan worden met jouw hart en geen ander hart.
[..]

Dat wordt dan een leuke discussie, want ik ben dan in leven dus wat de publieke opini mag zeggen , men zou me moeten vermoorden. om m'n hart te krijgen . Balkenende heeft dus pech. Of ik heb pech omdat ik vermoord wordt.
quote:
Het probleem is dat ik wel degelijk iets te verbergen heb: mijn privacy !
Je privacy , welke privacy .. die ben je nu ook al kwijt. mijn persoonlijke mening is dat ik denk dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen en dat 99,9 % van de theorieën uit amerika komt, en daar zijn ze nu eenmaal gestoord.

Maarja stel dat ik een gewaardeerd lid van de Bilderberg coöperatie ben wat dan. Wna t bevestigen zal ik het nooit en ontkennen ook niet. Maar wat moet je dan ?

zondag 22 december 2002 @ 02:18:39 #133
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_7475386
Dreamer ... ik zag gisteren een mooie quote die goed aangeeft waarom onze privacy beschermd moet worden
quote:
"It's dangerous to be good when the government is wrong"

onze grootouders hebben op de harde manier moeten leren dat de overheid niet te vertrouwen is met je gegevens toen de Gestapo politieke dissidenten uit hun huizen kwamen sleuren.
of toen Hitler de bevolkingsregisters liet doorzoeken op Joodse namen..

Waarom denk jij dat daarna die privacy wetgeving is ingesteld ????
Juist.... om te voorkomen dat zoiets weer gebeurd.

en onthoud dus goed dat de personen die de privacy wetgeving toch proberen te ondermijnen dat maar om 1 reden doen...

zondag 22 december 2002 @ 12:51:17 #134
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_7477956
quote:
Op zondag 22 december 2002 02:18 schreef Fonkmeistah het volgende:

onze grootouders hebben op de harde manier moeten leren dat de overheid niet te vertrouwen is met je gegevens toen de Gestapo politieke dissidenten uit hun huizen kwamen sleuren.
of toen Hitler de bevolkingsregisters liet doorzoeken op Joodse namen..

Waarom denk jij dat daarna die privacy wetgeving is ingesteld ????
Juist.... om te voorkomen dat zoiets weer gebeurd.

Wat in de 2e wereldoorlog is gebeurd moeten we nooit vergeten en gebruiken om van te leren. Iedere nederlander staat in het bevolkings register dus kom nooit meer met de idioterie dat je zomaar opgepakt kan worden en een vergelijking maken met de 2e wereld oorlog.
quote:
en onthoud dus goed dat de personen die de privacy wetgeving toch proberen te ondermijnen dat maar om 1 reden doen...
Dit is de grootste kolder die ik ooit gehoord hebt. Mensen die de overheid puur als kwaad zien en de overheid ondermijnen zijn seperatisten , burgerlijke terroristen, die om hun doel te bereiken over burger lijken gaan in de naam van het goede. nou ja goede.. eerder hun eigen heersingsgevoel.
  zondag 22 december 2002 @ 17:04:05 #135
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7481785
quote:
Op zondag 22 december 2002 12:51 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Wat in de 2e wereldoorlog is gebeurd moeten we nooit vergeten en gebruiken om van te leren. Iedere nederlander staat in het bevolkings register dus kom nooit meer met de idioterie dat je zomaar opgepakt kan worden en een vergelijking maken met de 2e wereld oorlog.

ha ha ha
quote:
Dit is de grootste kolder die ik ooit gehoord hebt. Mensen die de overheid puur als kwaad zien en de overheid ondermijnen zijn seperatisten , burgerlijke terroristen, die om hun doel te bereiken over burger lijken gaan in de naam van het goede. nou ja goede.. eerder hun eigen heersingsgevoel.
ha ha ha.

Het schaap volgt altijd de kudde.
Te bang om voor zichzelf te denken.

zondag 22 december 2002 @ 17:05:58 #136
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7481813
quote:
Op zondag 22 december 2002 02:18 schreef Fonkmeistah het volgende:
Dreamer ... ik zag gisteren een mooie quote die goed aangeeft waarom onze privacy beschermd moet worden
De quote ""It's dangerous to be good when the government is wrong"

dekt de hele lading in één keer!

zondag 22 december 2002 @ 17:19:41 #137
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7482010
quote:
Op zondag 22 december 2002 12:51 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

[..]

Valt me zwaar tegen van Lord Dreamer;

Arrogantie ?
Onnozelheid ?
Of een gewone black out ?

zondag 22 december 2002 @ 17:28:24 #138
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7482152
Ik begin me steeds minder te verbazen over het vreemde draaikont-gedrag van toch
in eerste instantie nadenkende/intelligente mensen. De laatste tijd is dat
schering en inslag, lijkt wel....

Het lijkt wel of dan bij deze personen ineens een bepaalde kritische functie in de
hersenen is uitgeschakeld op onverklaarbare wijze.
Wat zou dat nou toch kunnen zijn??

Ach, weetjewat? laat ook maar....

zondag 22 december 2002 @ 17:40:15 #139
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7482289
quote:
Op zondag 22 december 2002 17:28 schreef Anemoon het volgende:
Ik begin me steeds minder te verbazen over het vreemde draaikont-gedrag van toch
in eerste instantie nadenkende/intelligente mensen. De laatste tijd is dat
schering en inslag, lijkt wel....

Het lijkt wel of dan bij deze personen ineens een bepaalde kritische functie in de
hersenen is uitgeschakeld op onverklaarbare wijze.
Wat zou dat nou toch kunnen zijn??

Ach, weetjewat? laat ook maar....

Inderdaad, goed gezien Anemoon.

Kijk maar naar wat dat satanische British Telecom voor ons in petto heeft in 2010:

http://www.btexact.com/ideas/futurology

Al die IT-deskundigen zogenaamd op dit forum hier, die wel trots zijn op hun software & hardware kennis, maar geen kaas hebben gegeten van strategisch denken.

zondag 22 december 2002 @ 18:18:48 #140
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7482834
Ik ben al naarstig op zoek naar een gemakkelijke, pijnloze manier om hier
weg te kunnen uit deze kolonie. Cyaankali, Cyanide, Arsenicum.. ik moet het nog
uitzoeken, maar veel zin heb ik niet in deze George Orwell-toestanden.
  zondag 22 december 2002 @ 19:12:34 #141
909 Num
Núm dus!
pi_7483525
quote:
Op zondag 22 december 2002 17:19 schreef M.ALTA het volgende:
Arrogantie ?
Onnozelheid ?
Of een gewone black out ?
Misschien gezond verstand?
  zondag 22 december 2002 @ 19:17:32 #142
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7483612
ha ha ha gekkerd.
  zondag 22 december 2002 @ 19:34:06 #143
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7483956
quote:
Op zondag 22 december 2002 19:17 schreef Anemoon het volgende:
ha ha ha gekkerd.
Wat een stouterd, toch.

Even serieus voor Lord Dreamer:

http://www.projectfreedom.cng1.com/part_5.html

Als hij het nog niet snapt, dan maar niet.

pi_7485302
Ik geloof niet zo in vergezochte complottheorieën, eerlijk gezegd. Maar ik ben zelf Vrijmetselaar, dus ik zal wel gehersenspoeld zijn:P

Natuurlijk zijn er wel samenzweringen, maar dan gaat het meer om de toenemende invloed van grote corporaties en steenrijke families op onze samenleving en regering.. Mooi voorbeeld is het verhaal dat het wereldvoedselprobleem opgelost zou kunnen worden dmv. gentech. m.i. heeft dat meer te maken met de gebrekkige verdeling van voedsel. In de praktijk zie je juist dat kleine boeren in de derde wereld afhankelijk gemaakt worden van transgeen zaaigoed. Waarvan westerse multinationals de octrooien en licenties hebben. (Octrooi op levende wezens. Waar zijn wij mee bezig?)
Het zou er dus meer om gaan een monopolie te krijgen op voedselproductie.

Maar goed, dit terzijde, hier is mijn 2ct:

http://www.nederlandgeenafluisterstaat.nl

http://www.sp.nl/db/nieuws/completepage.html/1362

zondag 22 december 2002 @ 21:46:50 #145
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_7487109
Anemoon & M.alta jullie denken alles te weten, maar misschien is het allemaal wel voorberekend hoe jullie gedachten zijn.

Misschien worden jullie wel gestuurd om zo te reageren. En denken jullie helemaal niet zo vrij als jullie wel denken. Helaas heb ik al weer te veel gezegt. Maar reacties als "ha ha ha " zijn zeer ondoordacht en zeker niet passend bij het intelligentieniveau dat ik van jullie verwacht.

Denk daar maar eens over na.

maandag 23 december 2002 @ 03:18:04 #146
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_7493903
quote:
Op zondag 22 december 2002 21:46 schreef Lord Dreamer het volgende: Maar reacties als "ha ha ha " zijn zeer ondoordacht en zeker niet passend bij het intelligentieniveau dat ik van jullie verwacht.

Denk daar maar eens over na.

jij vraagt ons om na te denken
ha ha ha het moet niet gekker worden hoor..

maarre dreamer verdiep je eens in de zaak Oltmans en waarom hij 8 miljoen gulden schadevergoeding kreeg van de Nederlandse staat..

[Dit bericht is gewijzigd door Fonkmeistah op 23-12-2002 03:23]

pi_7494761
quote:
Op maandag 23 december 2002 03:18 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

maarre dreamer verdiep je eens in de zaak Oltmans en waarom hij 8 miljoen gulden schadevergoeding kreeg van de Nederlandse staat..

Doe je het dus weer,.. het denigrerend bezig zijn .. door een ha ha ha het moet niet gekker worden.

Kan je niet op een normaal niveau reageren ?? Zo niet .. helaas dan stop ik er mee en kan je lekker geloven wat je wilt. maar is elke reactie die in je stukje wordt gestoken zonde van de tijd en moeite. Btw als je dan dreamer schrijft doe het dan wel met een hoofdletter, dat staat wat netter .

Maar ik besteeds er verder geen tijd aan.. ik ga lekker zo genieten van de vakantie m'n trouwerij en alles wat daar bij past.

Btw je vraagt contstant dat ik bv over zaken na moet denken , ik geef je een tegen overgesteld iets en dan is het lachwekkend. Tja .. lijkt me duidelijk toch .. case closed.

maandag 23 december 2002 @ 13:49:44 #148
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7498123
quote:
Op maandag 23 december 2002 03:18 schreef Fonkmeistah het volgende:

maandag 23 december 2002 @ 13:54:57 #149
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7498229
quote:
Op zondag 22 december 2002 21:46 schreef Lord Dreamer het volgende:
Helaas heb ik al weer te veel gezegt.

Maar reacties als "ha ha ha " zijn zeer ondoordacht en zeker niet passend bij het intelligentieniveau dat ik van jullie verwacht.

Helaas heb je alweer teveel gezegd ja.
Wat jij van mij verwacht houdt mij niet bezig.

Stel je eens voor: als ik rekening moet gaan houden met de verwachtingen van anderen, leef ik mijn eigen leven niet meer maar dat van een ander en daar heb ik geen zin an.

maandag 23 december 2002 @ 13:59:06 #150
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7498318
quote:
Op maandag 23 december 2002 09:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
Tja .. lijkt me duidelijk toch .. case closed.
Okiedokie. Je voelt jezelf gewoon minder dan de rest volgens mij.
Waar is dat voor nodig?? Er mag toch wel gelachen worden om elkaar?
Ik krijg ook geregeld iets naar mijn hoofd, maar ik voel me daardoor niet
minder ofzo.

Enfin, sorry als ik je gekwetst heb dan, bij deze. (dat is namelijk iets wat ik moet leren: mezelf empathischer opstellen.. )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')