Ik vond het best wel indrukwekkend om dit te lezen, wat zijn jullie meningen hierover?quote:Een Europees verspreide poster met 'drukfoutje' de foldertjes van een lokale garage bevatten dan nog minder drukfouten. Dit is opzet. Net als het werk van God ongedaanmaken/omkeren. God liet als straf de toren van babel instorten. De freemasons bouwen hem weer op.
Let ook vooral op de het Pentagram boven de poster
De freemasons doen niet eens de moeite om iets te verbergen. De EU is ook al op weg. Ik hoop dat onze 3 klokkenluiders in Brussel wat beerputten open kunnen trekken. Helaas denk ik dat het al daar al veel te laat is.
Dit prachtige beeldje staat buiten "The Council of Europe" in Brussel.
openbaringen 17: Daar zag ik een vrouw op een rood beest zitten ... De vrouw had dieprode kleren aan en was behangen met gouden sieraden, edelstenen en parels. In haar hand hield zij een gouden beker vol met gruwelijke en onreine dingen van haar ontucht. Op haar voorhoofd stond een geheime naam geschreven: "HET GROTE BABYLON, DE MOEDER VAN ALLE HOEREN EN VAN ALLE GRUWELIJKHEDEN IN DE WERELD"
Het vernietigen van de toren van Babel en het verspreiden van de bevolking over de gehele aarde,door het volk verschillende talen te geven, toont aan dat God, vóór de terugkeer van de Vredevorst, Jezus Christus, geen internationale wereldregering wenst. Immers, in openbaringen 17 verklaart Johannes, aan de hand van een visioen van God, dat hem de toekomst laat zien dat er èèn wereldreligie zal komen die alle andere valse religies in zich verenigd heeft; welkom bij de Vrijmetselaarij!
Nog meer ongelukkige toevalligheden: Ook wel bizar feit dat het nummer van het beest 666 in Zionische numerieken WWW betekend. Het World Wide Web is ontworpen door het Pentagon en het pentagon gebouwd volgens FreeMason architectuur. Als grapje zijn de 3 hoofdcircels van het Washington-pentagram elk bestaan uit een kruising van 6 wegen. 666; het witte huis is exact 13 blokken verwijderd van de FreeMason tempel (Supreme Councel) weer een toeval?]
Het Witte Huis toevallig aan de onderzijde van de ster. Drukfoutje? Deze ster is het pentagram van het duivelse occultisme een staan van links naar rechts voor vuur, water, aarde en lucht. De onderzijde van de ster ofwel plaats van het witte huis wil je niet weten. Deze staat voor de geest van Lucifer.
Amerika Bestuurd vanuit de geest van Lucifer? bizar...brrrr
Het Washington monument exact in het centrum van de passer en het pentagram is een obelisk. Je zult zeggen och, een obelisk. Freemasons hebben een hang naar Griekse en Egyptisch occultisme. In het oude Egypte geloofde men dat in deze obelisk de geest van de zonnegod Ra huisde. Dezelfde zonnegod die in de Bijbel Satan wordt genoemd. Deze obelisk is destijds gekocht voor het bedrag van $1,300,000. Weer die 13.
De Freemasons bestaat uit mannen van alle religies en erkennen de aanwezigheid van een opperwezen. Ze laten elkaar hierin volledig in de waarde: God, Allah of Boedha noemen ze als ze samenkomen 'de architect'. Dus de Freemasons bestaan ook uit een groot aantal invloedrijke moslims. The Muslim Brotherhood van bin Laden schijnt weer een FreeMason tak opgezet door T.E. Lawrence, Bertrand Russell en St. John Philby.
bron: http://www.savethemales.ca/251102.html
De Bush familie was/is ook Freemason en grootvader Prescott financierde weer eea Nazi illuminist project
bron: http://www.tarpley.net/bushb.htm
Een aantal hot-shot NAZI's 'oa Himmler en Goebbels' waren weer van een vage Freemason-illuminist order. Dit verklaart ook het gebruik van die Runnentekens en occultisme dat destijds in het Nazirijk voor WW2 de kop opstak.
bron: http://www.savethemales.ca/141002.html
http://www.cuttingedge.org/news/n1878.cfm
pffff, gaat me wel erg ver boven de pet. Beetje een pandora-box. Een supercomplex wereldwijd netwerk van slimme/invloedrijke mensen. Er is zoveel op aarde waar we niets vanaf (willen) weten. Probeert Michael Moore dit ook niet een beetje duidelijk te maken dat Bush, de Nazi's en Bin Laden eigenlijk lid zijn van dezelfde globale orde en wij gewoon schaapjes zijn die door de media worden gestuurd?? Zijn wij onderdeel van een nieuwe dubbele agenda die zijn weerga niet kent, een 'duivelse' wereldorde in de maak?
Nog een link: Freemasons zijn blijkbaar geobsedeerd door nummerologie en patronen 9+1+1= 11 Flight 11 op 11 september ???
Nick Berg's lichaam werd gedumpt op 08-05-2004 (8+5=13) 13-4 (van 2004) = 9
zijn Lichaam gevonden op de 9e, toeval leert dat het 9degree symbool van Freemasons ons ook wat kan vertellen
Het zegt niets, maar hebben nummers iets te vertellen?
Van 1 ding zullen de vrijmetselaars last krijgen. Internet. Dit wordt ook bevestigd door een persoon (ex-vrijmetselaar, nu Christen) die een open brief naar een site heeft gestuurd met wat inzichten in de vrijmetselaarsorganisatie. Alleen de top houdt zich bezig met strategie. De onderste regionen voeren alleen maar uit.
[...]
Ezechiël 33
5)Hij hoorde het geluid der bazuin, maar liet zich niet waarschuwen, zijn bloed is op hem; maar hij, die zich laat waarschuwen, behoudt zijn ziel.
6)Wanneer daarentegen de wachter het zwaard ziet komen, en blaast niet met de bazuin, zodat het volk niet is gewaarschuwd; en het zwaard komt, en neemt een ziel uit hen weg; die is wel in zijn ongerechtigheid weggenomen, maar zijn bloed zal Ik van des hand des wachters eisen.
Mijn motieven zijn volledig Christelijk en alleen gericht om mensen te waarschuwen voor het gevaar zodat zij zichzelf en anderen kunnen redden voordat het te laat is. Onze generatie gaat het meemaken dat de laatste anti-Christ zich zal openbaren.
Heb vertrouwen in de enige levende God, zijn zoon Jezus Christus en de heilige geest.
Voor je het weet ben je te laat. Het is 23:59:59
met dank aan : Voorwaarts.
tja, je kunt vrijwel elke zin wel op de een of andere manier terugrekenen naar het nummer 666, maar dat heeft weinig van doen met de Joodse meditatieve techniek van de Gematria, waarop de vermelding in de Openbaringen gebaseerd is.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:50 schreef blackie007 het volgende:
Nog meer ongelukkige toevalligheden: Ook wel bizar feit dat het nummer van het beest 666 in Zionische numerieken WWW betekend. Het World Wide Web is ontworpen door het Pentagon en het pentagon gebouwd volgens FreeMason architectuur. Als grapje zijn de 3 hoofdcircels van het Washington-pentagram elk bestaan uit een kruising van 6 wegen. 666; het witte huis is exact 13 blokken verwijderd van de FreeMason tempel (Supreme Councel) weer een toeval?
[..]
Ik vond het best wel indrukwekkend om dit te lezen, wat zijn jullie meningen hierover?
Als je maar voldoende foute informatie bij elkaar gooit kom je op veel 'toevalligheden'quote:Nog meer ongelukkige toevalligheden: Ook wel bizar feit dat het nummer van het beest 666 in Zionische numerieken WWW betekend. Het World Wide Web is ontworpen door het Pentagon en het pentagon gebouwd volgens FreeMason architectuur.
quote:In maart 1989 stelde Tim Berners-Lee, op dat ogenblik werkzaam bij CERN (het Europees laboratorium voor deeltjesfysica), een project(4) voor dat tot doel had het Internet, hypertekst en multimedia te verenigen. In 1990 ging hij werken aan het prototype, in de loop van 1991 werd het Web in gebruik genomen. Vanaf 1992 begon men de verschillende browsers en servers te ontwikkelen die het Web toegankelijk maakten voor het grote publiek. De bekendste browser uit de beginperiode was Mosaic, ontwikkeld door Marc Andreeson van NCSA (National Center for Supercomputing Applications). Mosaic was het eerste programma dat tekst met andere media - in eerste instantie stilstaande beelden - combineerde, en dat op die manier uiteindelijk de basis gelegd heeft voor het huidige uitzicht van WWW-documenten: kleurrijk, grafisch en multimediaal. Nadien werd Andreeson mede-oprichter van Netscape Communications, dat Netscape Navigator op de markt bracht - Netscape evolueerde snel van een klein bedrijfje tot een succesrijke multinational. Microsoft reageerde hierop met het uitbrengen van het programma Explorer; ook andere bedrijven hebben (minder bekende) browsers op de markt gebracht, met Lynx als voorbeeld van een op tekst gebaseerd navigatieprogramma.
Het W3-consortium
In de zomer van 1994 was het Web zodanig sterk uitgegroeid dat het voor miljoenen gebruikers synoniem werd van "het Internet". CERN richtte samen met het Massachusetts Institute of Technology (MIT) het W3-consortium(5) op, dat vanaf dan de verdere ontwikkeling en promotie van het WWW op zich nam. Daarnaast heeft het consortium als taak het systeem van HTML-codes verder te ontwikkelen. Netscape en Microsoft hebben daarnaast een aantal eigen HTML-tags ontworpen, zodat niet alle codes compatibel zijn.
Hoe zit het dan met het voormalige Arpa net, dit moeste een militair netwerk zijn wat een atoom aanval moet kunnen weerstaan?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:41 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Als je maar voldoende foute informatie bij elkaar gooit kom je op veel 'toevalligheden'
Het 'Pentagon' heeft niet echt iets met de www te maken.
[..]
'meditatief' komt al snel wazig 'new age'-achtig over, maar Gematria is wel een methode van contemplatie, filosofische inzichten te verwerven.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:43 schreef k3vil het volgende:
Gematria is geen Joodse meditatieve techniek
Arpanet, een voorloper van het internet was een verbinding tusen enkel millitaire en universitaire netwerken:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:53 schreef blackie007 het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met het voormalige Arpa net, dit moeste een militair netwerk zijn wat een atoom aanval moet kunnen weerstaan?
Klopt, ik ga binnenkort de politiek in.quote:Mijn motieven zijn volledig Christelijk en alleen gericht om mensen te waarschuwen voor het gevaar zodat zij zichzelf en anderen kunnen redden voordat het te laat is. Onze generatie gaat het meemaken dat de laatste anti-Christ zich zal openbaren.
en wat heeft dat met www te maken?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:53 schreef blackie007 het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met het voormalige Arpa net, dit moeste een militair netwerk zijn wat een atoom aanval moet kunnen weerstaan?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:57 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
en wat heeft dat met www te maken?
en denk je dat je daar ook 'http://www.' kon ingeven, niet dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
het www is van oorsprong een militair netwerk (arpanet), wat gebaseerd was op een volledig decentraal georganiseerde structuur
nogmaals WWW != opvolger arpanet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
het www is van oorsprong een militair netwerk (arpanet), wat gebaseerd was op een volledig decentraal georganiseerde structuur
Gematria is een methode om woorden te kunnen vergelijken en verbanden te kunnen vinden. In de Talmud en Midrash en Kabbalah wordt het gebruikt.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'meditatief' komt al snel wazig 'new age'-achtig over, maar Gematria is wel een methode van contemplatie, filosofische inzichten te verwerven.
typerend voor de redelijk traditioneel joods opgegroeide Johannes die vaker aloude joodse gedachtes in zijn brieven verweefde,
nee. ik heb het over het World Wide Web, hetgeen www voor staatquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:00 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
en denk je dat je daar ook 'http://www.' kon ingeven, niet dus.
Het komt eraan, verzet je niet. Laat het over je heen komen. www.johntitor.comquote:Yes, I think the New World Order idea tried to establish itself. I
would consider them the combination of the old U.S. federal system, Europe,
Canada and Australia.
En wat heeft dat dan met 'het pentagon als oprichter van www' te maken? Idd, niets.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
nee. ik heb het over het World Wide Web, hetgeen www voor staat
ach, uiteindelijk heeft het pentagon er tegenwoordig sowieso bijna niets meer over te zeggen. dankzij hun eigen techniek kunnen we ze missen als kiespijnquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:21 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
En wat heeft dat dan met 'het pentagon als oprichter van www' te maken? Idd, niets.
Arpanet was niet world wide, het idee van de www kwam van Tim Berners-Lee en die had dan weer niets met het pentagon te maken
ja daar wordt god vast blij vanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:33 schreef Boomstam het volgende:
Ik denk dat europa wel een weg legt voor wereld wijde regering. maar met die pentagrammen en cijfers e.d. vind ik tever gezocht.
Bovendien is Bush jr. overtuigend christen en probeert zoveel mogelijk de bijbel aan te houden. Zaken als arbortus en subsidies voor kerken.
Dat moet je me toch echt een keer uitleggen, ik heb dat al vaker gehoord, maar ik zie nergens op een streepjescode 666 staan, laat staan bij de EAN nummers die bij de streepjescodes horen. Ik geloof je op je woord, maar ik zou toch graag bewijs willen zien.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:33 schreef BaajGuardian het volgende:
666 = de chip , vergeet niet dat er gezegd werd , en zonder het nummer kan er niemand kopen en verkopen , het is ook het nummer van een man > persoon > identiteit. , en op hand of voorhoofd.
daarbij staat op elke streepjescode het nummer 666 als aangeving.
elke dus.
dat het op eens streepjescode staat is wel waar, alleen gaat het niet om het getal. er staat 3 keer een streepjescode die langer is dan de rest van de code. deze staan er als stuurcode, zodat een scanner weet hoe de streepjescode gelezen moet worden. deze codes zijn toevallig hetzelfde als het streepjes-symbool voor een 6quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:41 schreef Sisko het volgende:
[..]
Dat moet je me toch echt een keer uitleggen, ik heb dat al vaker gehoord, maar ik zie nergens op een streepjescode 666 staan, laat staan bij de EAN nummers die bij de streepjescodes horen. Ik geloof je op je woord, maar ik zou toch graag bewijs willen zien.
klopt , maar het is symbolisch , net als een nummer van een man > identiteitquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
dat het op eens streepjescode staat is wel waar, alleen gaat het niet om het getal. er staat 3 keer een streepjescode die langer is dan de rest van de code. deze staan er als stuurcode, zodat een scanner weet hoe de streepjescode gelezen moet worden. deze codes zijn toevallig hetzelfde als het streepjes-symbool voor een 6
op chips zijn echter geen "verborgen 6'en" verwerkt, simpelweg omdat een chip geen code is, maar een actieve processor
666 staat nog altijd voor een getal dat minder is als 777quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
klopt , maar het is symbolisch , net als een nummer van een man > identiteit
666 staat voor electronisch betaalmiddel > identiteit
Het gaat hier toch om de persoon de anti-christ?quote:Op zondag 4 juli 2004 07:00 schreef BaajGuardian het volgende:
europa is al antichrist , dat valt niet te ontkennen , geen god in de grondwet.
open eyes.
Ik kan me hier wel in vinden, door een gebeurtenis die er voor zorgt dat we met ze alle een verkeerde beslissing nemen.quote:europa zal op een bepaald moment de rol nemen , te dienen als DE oplossing.
wij zullen hun smeken ons te bevrijden van het geweld.
denk erom dat dit juist de truc is
een NWO kan alleen geinstalleerd worden door angst , en door meewerken van ons
in combinatie maakt dat wat er nu gebeurd.
1 waar staat dat 777 het getal van God isquote:Op maandag 5 juli 2004 01:16 schreef Boomstam het volgende:
[..]
666 staat nog altijd voor een getal dat minder is als 777
satan is 666 en God is 777
Daarmee wordt bedoelt dat satan nooit zo groot kan worden als God. oid.![]()
Op:13:18
18 Hier is de wijsheid: wie verstand heeft, berekene het getal van het beest, want het is een getal van een mens, en zijn getal is zeshonderd zesenzestig.
quote:Op zondag 4 juli 2004 07:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[knip]
europa is al antichrist , dat valt niet te ontkennen , geen god in de grondwet.
open eyes.
Het getal 7 is in de bijbel gebruikt als *volmaaktheid*quote:Op maandag 5 juli 2004 01:37 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
1 waar staat dat 777 het getal van God is
666 is het nummer van eenmens niet satan
het getal van God is alleen te berkeken als je de naam van God weet
De grote van het getal heeft niks te maken met wie groter is de naam van een persoon kan een groter getal habben dan dat van God
quote:Op maandag 5 juli 2004 02:04 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Het getal 7 is in de bijbel gebruikt als *volmaaktheid*
God, de Zoon, en de heilige Geest, 777
Ik wil nog wel waarom het getal 7 voor volmaaktheid is als je wil, maar dan moet ik zelf even diep zoeken.
Persoonlijk denk ik ook dat deze getallen niets te maken heeft met namen.
Hoe kom je nu opeens bij dat 666 voor de mens staat?
als je een naam naar het hebreews vertaald staan de letters gelijk aan getallen hiermee kun je het getal uitrekenenquote:berekene het getal van het beest want het is het getal van een mens
satan bestaat niet.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:16 schreef Boomstam het volgende:
[..]
666 staat nog altijd voor een getal dat minder is als 777
satan is 666 en God is 777
Daarmee wordt bedoelt dat satan nooit zo groot kan worden als God. oid.![]()
Op:13:18
18 Hier is de wijsheid: wie verstand heeft, berekene het getal van het beest, want het is een getal van een mens, en zijn getal is zeshonderd zesenzestig.
Je verteld het alsof het de waarheid is terwijl je alleen maar kan zeggen dat je denkt dat dit de waarheid kan zijn.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
satan bestaat niet.
en niks kan groter zijn dan god , god is allesomvattend , letterlijk
daarbij , de revelations waren een droom , en dromen komen altijd in symbolisme
je kunt het beest niet als het beest gevormd in latere tijden zien ,
de satan waar mensen nu in geloven is gecreeerd door de kerken.
satan bestaat niet eens.
een echt beest is er niet.
dus dat valt af.
666 , het staat op elk stukje electronica. , daarbij is het nog niet slecht.
let wel dat de val van eden , kennis was.
men wilde de kennis van de goden.
terwijl men eigenlijk een soort huisdier was van de goden.
666 = dus technologie in een zekere zin , maar dan geconcentreerd op het nummer van een man.
niet een letterlijk invidu , maar het symbool de man (en dat niet als aleen een man en geen vrouw btw)
identiteit.
en wat krijg je als je die 2 samenvoegd , electronische identiteit.
daarbij vergeet iedereen die hier zijn\haar theorie op zet , het zinnetje , and noone would be able to buy or sell with the number of the beast...
nu dan , kun je dingen kopen en\of verkopen zonder chip?
het beest ,is de nwo>europa , een antichrist , heeft europa god in de grondwet?
de 666 het nummer van het beest is de chip
komt hard over mischien , maar het is absoluut.
heel veel mensen zijn het eens met deze
dat noem ik nog is een intelligente en volwassen potsquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:13 schreef BaajGuardian het volgende:
dan snap je het maar mooi niet joh boomstam , ik heb geen zin om eeuwig door te uitleggen.
ik ga naar een andere topic , groeten.
daar zeg je me inderdaad wat slims.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 01:20 schreef Boomstam het volgende:
[..]
dat noem ik nog is een intelligente en volwassen pots
Je hoeft niet iemand te overtuigen in een discussie baaj, alleen de gene te informeren over de mogelijkheden. Ook andere mogelijke standpunten laten belichten dan waar de medegesprekspartij mee aan komt zetten. Let wel, geen tegenpartij.....
Ik denk niet dat je dat enkel op de bijbel moet gooien, ook niet christelijke landen kennen onderdrukking door religieuze (maar niet christelijke) tradities;quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:47 schreef Hallahan het volgende:
Sorry hoor, zogauw mensen er de bijbel bij gaan slepen dan heb ik er geen zin meer in, als iets door de jaren heen is aangepast om de mensen onder controle te houden dan is het de bijbel wel...
Koning tegen de paus: hou jij ze dom, hou ik ze arm...
Daar hebben hoop christen ook last van, believe me.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 04:15 schreef BaajGuardian het volgende:
maar weet je wat het is , men zal het nooit geloven , en het begint me zo langzamerhand steeds minder te interreseren
Desondanks dat apostel johannes diverse keren verwijst naar het OT. Van deze persoon komt ook oorspronkelijk het getal 666 vandaan. want waar vind je ergensanders een bron die over dit nummer begint? Als voorbeeld:quote:ik *weet* wat er bedoeld word met 666 , het is geen gis.
en ik heb ook *alle* *relevante* < want let wel dat er ook kerkelijke inbreng is geweest , en die telt niet in de revelations. , nog het OT , vooral niet het OT.
het is je grootste recht om te denken wat er staat hierboven. maar naar mijn mening off-topicquote:ik ben niet gelovig , in een individueel wezen als god , dit beschouw ik als uiterst idol aanbidding.
zoals er gezegd is , aanbid geen afgodsbeeld.
wat is het kruis aan de ketting?
wat is zelfs alleen het voorstellen van god als persoon? , een AFGODSBEELD.
er word bedoeld , dat men niet moet kutten op wat voor identiteit god wel niet moet hebben omdat god geen identiteit heeft.
men zou eens moeten kijken naar wat jezus zei.
en dat was , dat iedereen kan , wat hij kan , ja ik zeg KAN , want hij is er nogsteeds.
dat iedereen de zoon is van god (niet in persoon maar letterlijk , het algeheel is god , het is alomvattend en daarbij zijn wij de zonen , allemaal. , jezus heeft het nooit bedoeld zelf een idool te worden , noch om te sterven voor zonden , er bestaan geen zonden , alleen het geloof daar in.
jezus hielp de mensen omdat men vroeg geholpen te worden , anders had jezus niet kieskeurig een paar uitgekozen , hij kwam expres op hun pad.
zo kan ik uren doorgaan over wat ik WEET , niemand zal het geloven.
omdat men vastzit aan het idee , dat iedereen die zegt waarheid te weten , of alleen al weten ipv gissen zelf niet mogelijk is , en een leugenaar moet zijn.
we hebben een laag beeld van onszelf als mens , een ondergeschikt aan een idool beeld.
terwijl we allen gelijk zijn , in het al dat is god en elkaar.
De streepjescode gaat eruit. er is een vervangend technologie ingevoerd die steeds meer en meer gebruikt wordt. RFID is de naam van dit. Dit is een chip met informatietags. Digitaal, dat wil zeggen in veelvoud van 2^2. dus: 2-4-8-64-128-256. Er is hier geen enkel verband met een 6. wel een 8. volgens de bijbel zou de Christus het nummer 888 dragen oid.quote:666 is hier tegen , en 666 is wel degelijk aantoonbaar als nummer , de streepjescode , elke , heeft 3 6 voorstellende herkennings codes 666 dus.
er kan niet zonder gekocht worden of verkocht worden , het is in de hand (rechter) < daar ben ik og niet achter... en het hoofd < of dit betekend hersenchip (ja die staat op het programma , kun je opzoeken) of het betekend dat men gemanipuleerd zou zijn...maar de eerste vind ik aannemelijker
dan is er nog dat het een nummer van een man zou zijn , man is > identiteit (niet een persoon als individu) waarom niet vrouw? , omdat dit niet overeenstemt met het status systeem in die tijd.
men dacht toen anders. , als je identiteit aangeeft , is het man.
net als dat jongerren elkaar (ook meisjes) aanspreken met : hee man!
een klein detail , verder onbelangrijk.
Dit zou dus letterlijk wijzen op de duivel volgens de bijbel, maar aangezien jij daar niet in gelooft zoek je andere dingen. Ik weet ook niet precieswat er met die horens en kronen wordt bedoelt, misschienzal ik die wijsheid ooit nog is krijgen.quote:dan heb je nog de draak , en de zoveel hoorns , en een scharlaken rood beest...(mischien , china of nkorea) in de profetien....maar goed.
bron van die bondgenootschap? en die beesten?quote:het gaat over de euro macht in dit topic.
als dus 666 de chip is , is de euro zijn aanbieder , wat maakt dit van europa?
en inderdaad het lijkt makkelijk om te zeggen , god staat niet in de grond wet dus is europa antichrist , maar er spelen veel meer dingen mee.
zoals achtergrond en gebeurtennissen.
maar ook het bondgenootschap aan het eerste beest , de baphomet , het water beest.
de macht in amerika , en weinig zullen het doorhebben , het is corrupt tot *door* het bot heen. infested tot de kern.
Ik denk dat je hierin wel gelijk heb. Alleen dat Bush zegt christen te zijn en een hoop geld stopt in christelijke waarde en normen. kerken en christelijke instellingen. Het kan zijn dat Bush hierdoor de antichrist de wereld in helpt. maar dan wel onbewust en onbedoelt.quote:ALUS , is de naam genoemd , de cryptische anagram van de antichrist (antichrist is NIET altijd persoon) > anti christus , niet anti christendom zoals bush de wereld in probeert te helpen ,
anti jezus , anti boodschap , anti spontane vrijheid en harmonie.
alles wat europa is.
alus , deel het even op. AL US , dit kun je zien op meerdere manieren. , als all of us , of all of u.s. (united states)
of zelfs alien us...
ik zie het iig als , ALLIED U.S.
wat hetzelfde betekend als europa ,
in de revelations of john staat ook dat het eerste beest een schijndood zou sterven en het tweede (aarde) beest de macht zou geven in naam van het eerste.
dit zou dus op het zelfde neerkomen
pleit de VS nu niet voor een wereld leger? een algehele macht?
er is veel meer.
mensen en gebeurtenisen zijn zwaar gemanipuleerd! ,
er klopt nix van 9\\11 , en de oorlog in iraq ,
het is grotendeels in scene gezet.
het dient een doel , de NWO.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |