abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:23:24 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20294465
ik zal even het project introducen , het is gedeeltelijk in het engels , zodat men weet hoe ik het voorstel in de rest van de wereld. (de site tot nu toe)

___(POSTED AS CALAMARI)____
i am operator of the ROTG or also known as Rulers Of The Garden.
we stand without a leader , and keep it that way.
recruiting isnt like in the army , it means like asking people to our online base...and get them to know us and maybe particapate in our discussions

if you know sites like MJ12.com you know what to expect.
we are quite similar , yet a bit more easy to get in touch with.
and not into secrecy.

what we stand for is the following :

a new world order based on Freedom and harmony with nature
sounds like utopic fantasy?
its NOT.
this scenario is more easy to create than you would think
the only thing needed is to Level the people.
or could say : Make them conscious.

spread the truth (ABOUT WHAT IS TAKEN BEHIND THE SCREENS , in documents and more), that is what we do.

and ofcourse conversate about the many matters.

because of an earlyer attempt setting up our site failed , in a gov. hack
we have just begun setting up again.
now we realy need members , so i would say , take a look !
and get a little in conversation.

it may be a little empty still , this is not just a chat community.
the making people conscious trigger is close , we only need manpower.
there is a date when all members bring out the truth about every subject.
this following site (the one referred to) is the place to get to know eachother and his or her thoughts about everything.

http://www.chatarea.com/RulersOfTheGarden

so then , i myself am the operator yes , but that doesnt mean anything exept i can organise the site.
we are alse serious on the matter(s) , yet there is also a place where you can get a little more *every day* talk.
this topic is called : FREE CHAT.
so if you take a look on ROTG and want to introduce yourself or talk about whatever you want , do it there.

lastly. this *contact and Executive* site is not the main haven of ROTG
our organisation is bigger than the net.
still , the net is the perfect tool for combining knowledge into wisdom.
hope alot of you will come.
----------------------------------------------------------------------------------
DUTCH :
(ons , wij etc. is in het algemeen , de wereld bevolking dus )

waar we dus voor staan is simpel , we zijn niet politiek of op deze maatschappij ingesteld
we zoeken de waarheid achter de schermen en geven die aan de mensen die het willen.
op een bepaalde datum brengen wij alle verkregen en gevonden informatie naar buiten...
de bedoeling is dat er zoveel mogelijk mensen aan mee doen , dat is duidelijk.
want zonder aanhang werkt het niet .
het is tijd om eens op te staan , letterlijk.
en niet erna naar huis te gaan.

als we een betere wereld willen , zullen we het ZELF moeten doen.
niet wachten op een valse avatar of een politiek besluit.
het zijn WIJ die de vertegenwoordiger zijn van ons eigen leven , in het algemeen.,
niet één persoon over velen.
demand truth failed...now we just take it.

een unie der mensen , is het doel
een eden waar alles in harmonie leeft.
een utopie?
nee , het is zeker mogelijk.
en makkelijker dan men denkt.
maar zolang niemand samen wil werken en op wil staan , is het onmogelijk.
wij maken dingen onmogelijk en mogelijk.
wij maken ons eigen wereld.
ons eigen waarheid
ons eigen realiteit.

realiteit = fantasie in uitvoering.
denk daar over na.

deze post is niet bedoeld om in discussie te gaan , of het kan of niet , en met argumenten te komen om ons te gaan bewijzen dat een gedeelte niet klopt.
het gaat er niet om wat vanuit de huidige wereld haar perspectief gezien niet klopt.
het gaat erom dat er een nieuwe word gecreeerd,
wie liever de huidige heeft , veel plezier. maar bedenk wel dat elke wereld zn einde heeft.
vooral als het zn einde zelf schept.
en is een wereld van restrictie en angst beter dan een van vrijheid en harmonie?
wie denkt dat dit echt onmogelijk is , zal zn\haar ogen eens moeten openen dat we niet tegen gehouden worden , we doen met zn allen slechts niets , dat is het probleem.

een wereld , van harmonie :
- iedereen heeft evenveel , geen absurd rijken boven armen dus
- niemand heeft oordeel en authoriteit over een ander
- doe wat je wilt maar belemmer en\of schaad er geen ander mee
- behoud elk stukje natuur wat er te vinden is
- wie hulp nodig heeft , krijgt hulp , van iedereen

aangezien al het voedsel door machine gemaakt kan worden , word het zo gemaakt
mensen hoefen geen geautomatiseerd stuk robot meer te zijn.
overproductie bestaat niet meer ivbm geen economie , er is genoeg

ook de natuur kan zonder de overproductie en vervuiling weer opkomen aldus haar eigen vruchten geven.

en alle luxe , natuur is ook luxe , weg met alle onzin zou ik zeggen , ik bedoel maar...
wat moet je in gods naam met een TV.
je leeft HIER , OP AARDE...
niet in een beeldscherm.
het word eens tijd dat de mens weer normaal gaat wezen , in de zin van non destructive for body and soul.

het kan.

als ieder krijgt waar hij\zij recht op heeft , en dat is ALLES.....(wat zonder overproductie en corrupt gedrag makkelijk kan)...
dan zijn er ook geen criminelen , want men is crimineel (bestempeld) omdat degene pakt wat hij mist op een non maatschappelijke manier , als men niks mist , hoeft men ook niks te pakken , daarbij geld dit voor alles , van diefstal , moord tot verkrachting

diefstal - ontbreken van voedsel of luxe < (en jawel natuur is luxe , ondersteunt ons en is het mooiste op aarde wat je kan vinden , nog overal ook , als je de asfalt wegdenkt , de natuur invade ons stad niet , wij invaden en leggen onze wegen over de natuur vergeet dat niet , en waarom? , voor de economie , een volledig bedacht destructief middel tot samenleving , dat NIET WERKT , samenleven is neit afhankelijk van economie)
Moord - ontbreken van positief gezelschap ( dat lijkt me duidelijk opzich , en voor de vroege vogels in de moord misdaad , hoe strenger je geleefd word hoe kleiner je eigen begrip voor anderren)
Verkrachting - ontbreken van liefde en\of sex ( ontkennen kun je dit niet)

het steeds makkelijk afdoen , zoals ons fantastische maatschappij keer op keer weer flikt , als gewoon misdaad , en hersendood een oordeel erop , klaar volgende misdadiger .

je lost niks op , je oordeelt en oordeelt , wat willen we bereiken? , een maatschappij waar iedereen slaaf is is de enige uitkomst.
mensen zjin niet misdadig voor de lol.
dat is les 1.

dit klinkt mischien wat communistisch...vergis je niet.
het communisme was gebouwd op economie en militairisme
natuurlijk werkt dat NIET!!!
oke volgende punt..

niet alle machines zijn een aanslag op de natuur , kijk naar het waterrad , en de windmolen
energie kan verkregen worden op die manier , dus een machine die een paketje eten naar je stuurt kan ook aangedreven worden door dat zelfde.
denk wel , dat als er geen overproductie meer is , er ook geen masale energie plantages nodig zijn
en wat dacht je van het einde van tv , en telefoon? hoeveel dat A : wel niet scheelt qua energie
en B wel niet scheelt qua electrische vervuiling?
er hangt geen net meer over ons wereld heen , maar een mist van electrische draden.
dit affect niet alleen anderre electrische apparatuur , maar aangezien het lichaam deels en de hersenen bijna in totaal werken op electrische impuls , krijg je daar de nodige mutaties mee
denk dan snel aan kanker maar ook aan tsjernobyl achtige praktijken.
en niet te vergeten , affect het onze gedachte zelf , mischien wel het bewustzijn of de wil.
er zijn genoeg reportages over mensen in de buurt van electriciteits masten , dus bewijs zat.

een schone , harmonische wereld , een echt eden
groen , en allesomvattend natuurlijk.

dit is mogelijk.

neem een plaatje in je hoofd van bijv. uit de topic de 2e wereld...
dat is wat ik bedoel.
dat KAN.

maar op ons kont zitten klagen zal ons NOOIT HELPEN.
we kunnen het nu doen.
geen geweld geen over en weer geschreeuw...
gewoon door te openbaren , zoals je het noemt.

de waarheid dat DIT KAN
en de waarheid over wat er nu gebeurt.
maak mens bewust en zie , ze creeerd.

(ik heb wat stukjes tekst gecopy paste trouwens , maar alles is door mij zelf getiept.)
bedankt voor het lezen.,

en als je het niet heb gelezen en toch kritiek gaat leveren of offtopic gaat lopen Kloten , zal ik er nieteens op in gaan.
maar dan zullen de moderators wel fijn je reactie verwijderren . bedankt.

voor de rest is deze topic bedoeld als introductie van een optie , mischien wel de meest makkelijke
om de wereld ECHT te veranderren.
p.s. aanhang hebben we al , zelfs in hogerre kringen , alleen de site oogt nog onproffesioneel.
dat zou niet moeten boeien , aangezien het alleen om het doel gaat.
de vrije Wereld orde.

kijk ook eens op (Tweakers)>#RulersOfTheGarden {IRC}
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_20294520
Welkom bij de Amish
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:27:50 #3
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_20294581
... daar staat toch ook zo'n linkje naar een conspiracy site die gebackuped is .... ( *kuch ja * )

(goh worden die dan van het net gesloopt ... ja .. best wel )
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:30:52 #4
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20294684
btw , even nog snel
wie denkt dat dit spam is....

ik heb dit zonet allemaal *getiept*
alleen het stukje in het engels en een klein gedeelte van uitleg over criminaliteit is gecopy paste.

dus ga daar niet over ziften , lees het ed. dank.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:45:43 #5
90061 coz
pi_20295080
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:25 schreef Arjan het volgende:
Welkom bij de Amish

dan zou die ook niet op fok posten denk ik
  dinsdag 29 juni 2004 @ 23:48:07 #6
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20295163
Zoals mijn icoon al zegt, Inaction is a Weapon of Mass Desctruction. Het zal inderdaad allemaal erger worden als we op onze kont blijven zitten en niets doen, maar er kan alleen maar verandering in gebracht worden als we massaal er iets tegen doen en dat zie ik niet gebeuren. De NWO zit nu in een vergevorderd stadium en de tijd zal te kort zijn om het te compleet te stoppen.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_20295471
dat mj12.com... waarom is dat zo "secret"? Komt mij een n beetje over als een kinderclubje... of ik weet net als de meerderheid er geen donder van... waarom is het zo geheim? Hoezo serieus kan je het nemen? Het lijkt haast sektarisch....
  woensdag 30 juni 2004 @ 00:00:52 #8
90061 coz
pi_20295508
sowieso is het wel fijn om niet alles klakkeloos aan te nemen
noch de conspiracy sites ... noch de gewone media ....

beetje minder schapen is niet erg
zou in dit forum ook best leuk zijn
  woensdag 30 juni 2004 @ 00:07:08 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20295693
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:59 schreef Kjew het volgende:
dat mj12.com... waarom is dat zo "secret"? Komt mij een n beetje over als een kinderclubje... of ik weet net als de meerderheid er geen donder van... waarom is het zo geheim? Hoezo serieus kan je het nemen? Het lijkt haast sektarisch....
het was maar een verwijzing voor de *VORM*
mj12.com is niet een sekte , het is een gemonitorde ontmoetings plaats voor discussie.
alleen zul je nooit iets bereiken , dan alleen het verkrijgen van contacten.

MJ12 is een team trouwens , dat samengesteld wed om bepaalde intelligence te ondersteunen in de affaires rond UFO's en ALIEN contact.

het orginele team bestaat niet meer , dat is allang dood.
maar de jonge vorm , oftewel het nieuwe team is dat nu bestaat is meer ingesteld op het *controleren* als in monitoren , niet beinvloeden , al dan niet direct iig. van de bewust heid over dit onderwerp.

niet een kinder clubje.
hoop dat ik je hiermee voldoende ingelicht heb , je kunt trouwens ook zelf onderzoek doen naar mj12. dat bespaard je weer gedeeltelijk onbegrip.

bedankt
  woensdag 30 juni 2004 @ 00:08:01 #10
90061 coz
pi_20295715
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:59 schreef Kjew het volgende:
ik weet mj12's motieven niet
uit hun faq
quote:
1. Why would a super-above-top secret organization have a web site?
Perhaps the most frequently asked question. We have several answers (choose the one you like best):

*information about the Group was leaking. We decided to publish this site in order to provide accurate and timely information to counter the disinformation being promulgated by others.
*information about the Group was leaking. We decided to publish this site in order to confuse and confound those who were seeking the Truth by providing reams of disinformation.
*Information about the Group was leaking. Some people with too much time on their hands decided to capitalize on the popularity of conspiracy theories and things just got out of hand.
*It seemed like the thing to do at the time.
  woensdag 30 juni 2004 @ 00:11:15 #11
90061 coz
pi_20295780
of bedoel je de sektes waar enkele belangrijke figuren zich volgens sommige sites mee bezig houden

woensdag 30 juni 2004 @ 00:23:13 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20296055
ontopic.
no offence though
pi_20296212
en wat gaan jullie doen met iedereen die niet mee wil werken?
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  woensdag 30 juni 2004 @ 00:34:00 #14
90061 coz
pi_20296293
... had ik al gezegd "mooie tekst" ?
bij deze
pi_20296444
Nou, het lijkt een beetje een soort geheim genootschap... die Faq's van mj12 had ik al gelezen... En dat hele NWO/Illuminati-gedoe etc. heeft iets "onzinnigs" over zich... alsof met uit gekkigheid niet meer weet waar men zich mee bezig moet houden, hoewel ik ook wel denk dat er iets van waarheid in zit... maar in hoeverre dat is... Men doet zich een beetje voorkomen als: "Wij, ons clubje, weet iets dat de rest van de wereld niet weet. De rest van de wereld leeft gewoon haar leven en interesseert zich niet voor "waar het echt om draait"...""
  woensdag 30 juni 2004 @ 00:42:24 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20296494
kjew ... lees die Tspost even nog een keer.
het gaat niet om mj12 het gaat hier over ROTG

en -beestje-
wie niet mee wil werken aan een vrije wereld , die gaat maar op de maan wonen.
pi_20296821
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 00:42 schreef BaajGuardian het volgende:
kjew ... lees die Tspost even nog een keer.
het gaat niet om mj12 het gaat hier over ROTG

en -beestje-
wie niet mee wil werken aan een vrije wereld , die gaat maar op de maan wonen.
Ok... wat zijn de verschillen en overeenkomsten tussen als die clubjes van de nieuwe wereld?

En dat laaste klinkt toch wel een beetje paradoxaal...: "Wie niet mee wil werken aan een VRIJE wereld, die gaat maar op de maan wonen" ERRUGH vrij... misschien moet jij ook nog wat lesjes van je NWO-predikers volgen... klinkt een beetje als een opstandig, jong persoon die de wereld wil verbeteren zoals iedreen dat wil als ie jong is...
  woensdag 30 juni 2004 @ 01:09:35 #18
90061 coz
pi_20296912
onder een steen of op een steen ... tja als dat een paradox is
persoonlijk hoop ik niet dat als ik ouder word ik dan ineens niet de wereld wil verbeteren
  woensdag 30 juni 2004 @ 01:10:56 #19
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20296935
Ik heb zo'n gevoel dat er een grootschalige disinformatie campagne van de NWO aan de gang is.
Gewoon om de mensen met zoveel mogelijke leugens en halve waarheden van het spoor te brengen en dat lukt ze aardig zoals je bijv. in forums kunt zien.
Heeft iemand ook dat gevoel?
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_20296981
Van iets waar ik te weinig vanaf weet kan ik moeilijk een gevoel hebben...
Heb wel eens geprobeerd naar infor over NWO/illuminati etc. te zoeken, maar dan wordt je bedolven onder de informatie en raak je het spoor compleet bijster..... waar is het begin? En wie denkt dat ie er veel vanaf weet en wie weet er echt wat van...
  woensdag 30 juni 2004 @ 01:24:31 #21
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20297150
Zou me niet verbazen dat Michael Moore ook hieraan meewerkt, bewust of misschien wel onbewust. Ik ben een aanhanger van David Icke, maar ik heb sinds de laatste tijd zo'n gevoel dat ook hij misschien een disinformatieverspreider is. Dat de goede man nog leeft is mij een wonder, want hij beweerd in zijn boeken dat mensen als Cheney, Bush Sr. en Kissinger kinderverkrachters, massamoordenaars en bloeddrinkers zijn. Als mensen zoals icke of Moore werkelijk een bedrijging voor de global elite of illuminati zouden vormen zouden ze allang niet meer de mogelijkheid hebben om hun informatie naar buiten te brengen.
pi_20297210
Het maakt me niet uit wie waar aan mee doet... de berg aan beschikbare informatie zorgt vlogens mij bijna voor een soort onverschilligheid, omdat je niet weet wat je ermee aan moet...
Trust no one...
  woensdag 30 juni 2004 @ 01:30:31 #23
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20297224
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 01:13 schreef Kjew het volgende:
Heb wel eens geprobeerd naar infor over NWO/illuminati etc. te zoeken, maar dan wordt je bedolven onder de informatie en raak je het spoor compleet bijster..... waar is het begin? En wie denkt dat ie er veel vanaf weet en wie weet er echt wat van...
Een mooie samenvatting zou welkom zijn idd
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_20297337
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 23:23 schreef BaajGuardian het volgende:

dit klinkt mischien wat communistisch...vergis je niet.
het communisme was gebouwd op economie en militairisme
natuurlijk werkt dat NIET!!!
oke volgende punt..
nee dit is Anarchistisch
maar net zoals de uitersten comunisme en kapitalisme in hun puurste vorm niet goed willen werken zal het andere uiterste van een totalitaire(facistische) staat het anarchisme ook niet werken door een gebrek aan sturing.

maar een wereld zonder uitersten zou vrij saai zijn
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_20297342
Waarom is BaajGuardian zo overtuigd? (zie andere topics...)
pi_20297383
Ik vind het wel een beetje slecht dat er reclame op die mj12.com site staat.
pi_20297412
Ik vind het slecht dat iedreen alles denkt te weten door het verzamelen van informatie van website sen uit boeken... tis allemaal leuk en spannend om over na te denken, maar ieder "bewijs" dat gegeven wordt is een feit dal als bewijs wordt aangenomen... conspiracy-theories zijn eigenlijk kansloos...
  woensdag 30 juni 2004 @ 01:57:15 #28
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20297479
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 01:30 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Een mooie samenvatting zou welkom zijn idd
Hier een samenvatting
http://home.uwnet.nl/~oldhag/
http://www.nesara.be/nl/nwo.asp
http://thebiggestsecret.o(...)e_genootschappen.htm

Als je echt alles wilt weten moet je de 5 uur durende video van David Icke bekijken, echt een aanrader!
http://www.ufon.org/html/david_icke_video.html
  woensdag 30 juni 2004 @ 02:04:06 #29
90061 coz
pi_20297540
* coz heeft daar topic bij ROTG voor aangemaakt ... is nu nog leeg maar ik vrees dat het niet lang duurt
pi_20297562
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 01:10 schreef Aurora025 het volgende:

Ik heb zo'n gevoel dat er een grootschalige disinformatie campagne van de NWO aan de gang is.
Gewoon om de mensen met zoveel mogelijke leugens en halve waarheden van het spoor te brengen en dat lukt ze aardig zoals je bijv. in forums kunt zien.
Ik heb altijd het idee dat een gedeelte van de info uit de christelijke hoek komt om hun eigen positie te verbeterenen angst te versprijden over alle niet joods/christelijke groeperiningen en die op een satanische hoop te gooien (regelmatig op christelijke amerikanse sites met katholieken )

een combinatie van verhalen oven satanisten die achter de alles zouden zitten met uiteindelijk een economies stelsel waarbij er geen ruimte meer is voor de zwakkere in de sameleving.
Dit terwijl dit scenario perfect is voor de kerk die vooral hulp verlenen aan mensen die geloven of zich willen bekeren.
Daarom wouden de kerken begin vorige eeuw liever de liefdadigheid zelf in handen houden dan dat de staat zich er me ging bemoeien of andere organisaties die helpen ongeacht iemands geloof.

eeuwen geleden werd ook alle gnostische kerken en gemeenschppen gezien als satanisch en een bedrijging voor het christendom, terwijl bijvoorbeeld de katharen 1 van de meest tolerante gemeenschappen hadden voor die tijd. En dit is het geloof waar de vrijmetselarij en dus (als ze nog bestaan) de afgesplitste Iluminatie op gebaseerd zijn
(excuus voor spellingsfouten)
  woensdag 30 juni 2004 @ 02:12:06 #31
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20297601
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 01:57 schreef Aurora025 het volgende:
Hier een samenvatting
Thnx
Hier kan ik wat mee. Eerste link reeds gelezen en dat was prettig leesvoer. De rest ziet er ook niet verkeerd uit zo op het eerste gezicht.

Nadeel is natuurlijk dat je niet weet wat er waar is. Iedereen denkt wel op een bepaald gebied de waarheid in pacht te hebben. Maar nu is er tenminste iets van een beginpunt om de conspiracy visie te begrijpen.
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 30 juni 2004 @ 02:26:02 #32
90061 coz
pi_20297695
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 01:48 schreef Kjew het volgende:
Ik vind het slecht dat iedreen alles denkt te weten door het verzamelen van informatie van website sen uit boeken... tis allemaal leuk en spannend om over na te denken, maar ieder "bewijs" dat gegeven wordt is een feit dal als bewijs wordt aangenomen... conspiracy-theories zijn eigenlijk kansloos...
feit als bewijs voor een theorie .... niets mis mee toch
maar serieus .. ik heb liever onwaarheden (stel he) in al die conspiracy sites bij elkaar dat ik er toch over ga na denken dan "dat gevoel dat er een splinter in je hoofd zit"
  woensdag 30 juni 2004 @ 03:28:33 #33
90061 coz
pi_20298055
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 02:12 schreef livEliveD het volgende:
Hier kan ik wat mee
ik had een ingeving
mirror tool ... die 4 links = 16 mb ... ff wat uitzoeken
hier meteen nog een paar uit me bookmark lijstje ingezet

zit nu over de 85 mb aan uitzoekken ..en hij is nog niet klaar
  woensdag 30 juni 2004 @ 05:28:21 #34
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20298306
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 01:10 schreef Aurora025 het volgende:
is dit bedoeld als een indirecte aanval op mij?

ik ben niet met de nwo ,
als je werkelijk zou nadenken over alles wat ik tot nu toe in deze kringen over rotg heb verteld
zou je dat weten.

rotg is geen conspiracy groep
rotg is geen groep at all.

het is een mild georganiseerd project
dat mensen aanmoedigt , natuurlijk lijkt het een groep , het heeft een site
maar dat is om een plek van discussie te hebben.
een soort ontmoetingsplaats.
een groep of sekte , cult of wat dan ook zal rotg nooit zijn.
het is afgestemd op de bevolking , in zn totaal.
wie wil weten wat er achter de schermen gebeurt , helpt mee en ontdekt mee.
het is dus een algeheel project , om mens bewust te krijgen.
VIA de methode , een ander bewustzijn te verkrijgen
de wereld vanuit de void zien , ipv door zn problemen en maatschappelijk geevalueerde denkvormen...
(void = leegte , kalmte , rust , eigen)

wee het , dat het niet is te verdraaien.
wij zijn alles behalve NWO.

het staat al in de topic name ,
counter nwo.
niet een hier heb je de geweldige waarheid , je bent nu gered groepje.
is dit nu zo moeilijk te begrijpen?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(voor de rest...)
daarbij ...
de zogenaamde vrije wereld is niet een anarchistische wereld , dit is weer typisch een compleet verdraaid beeld (hiermee kwam een ander , niet jij aurora)

ik heb het in andere topics , en locaties (zoals irc) al gezegd , kijk niet vanuit de huidige wereld haar perspectief naar dit project.
maar op zichzelf , vanuit zn eigen perspectief.
stel het je voor , zoals het beschreven word , en zie daar hoe het werkt.
geen van deze wereld gemaakte vormen (denkvormen e.d.) is aanwezig in het nieuwe eden. (de vrije wereld)

-geen criminaliteit , IEDEREEN HEEFT GENOEG
-geen oorlog - IEDEREEN HEEFT GENOEG
-geen verveling - ER IS GENOEG EN MEER DAN GENOEG
mensen denken te snel dat het zou vervelen , dat we toch een tv of computer nodig hebben , allereerst wil ik dan wijzen op het feit dat we vroeger ook niet zeurden , we speelden buiten , gezond in de natuur , tegenwoordig is het net alsof we niet zonder kunnen dit is onzin.

we zulllen ons niet vervelen.

een van de redenen is , dat er genoeg te ontdekken valt , zowel in verleden (archeology), als in toekomst (space)
90% van alle technologie kan vervangen worden door al bestaande compleet milieu vriendelijke non fossiele aandrijving...die nu niet gebruikt word omdat de economie dan instort.
wat deels ook bedoeling moet zijn voor een vrije wereld.
want geld verdeeld.
het is geen ruilmiddel meer , het is nu een electronisch credit dat niet bestaat , alleen in ons hoofd.
en het bind , en vernietigd , het is aanzet tot veel haart en waanzin.

herinner hoe het leven vroeger was , een wereld waar je je eigen verhaal kan leven in gezonde natuur....
met je familie het bos in , of naar een pretpark..
het kan allemaal weer...zonder ooit te hoeven werken.
want wees eerlijk , waar werken we voor?

om te overleven?
als je *niet hoeft te overleven , zou je werken om te overleven?
nee , dan zou je werken om te creeeren.

werken we om ons wereld in stand te houden en te expanden?
als er *geen groot expantie drift gebouwd op economische groei zou zijn , zou je dan expanden?
nee , je zou alleen expanden indien er lol uit te halen valt.

bedrijven zijn alles behalve lol , vraag het de werkers maar.
alleen de directeur kan er om lachen , op zn tijd.
want ook hij \ zij heeft behoorlijk wat stress...
de economische machine draaid door , en wij zijn de batterij

dat is wat we nu zijn , een batterij voor de economie , met wat privileges en een bezighoud programma , wat je , je eigen leven noemt.
van binnenuit lijkt dit mischien heel wat , en normaal.
je zou het eens van een bergtop moeten bekijken.

algoed , ik wacht eerst even de reacties weer af.

spreekse
(en trouwens , dit hele stuk was aan iedereen gericht)
  woensdag 30 juni 2004 @ 08:47:47 #35
90061 coz
pi_20298822
jij schrijft best mooie stukjes op 'belachelijke' tijden

[ Bericht 1% gewijzigd door coz op 30-06-2004 09:57:36 ]
pi_20298903
quote:
there is a date when all members bring out the truth about every subject.
Welke datum is dat?
  woensdag 30 juni 2004 @ 10:45:14 #37
90061 coz
pi_20300803
(time ipv date ?) figuurlijk ...er komt een tijd dat alle waarheden op straat liggen
  woensdag 30 juni 2004 @ 12:33:59 #38
90061 coz
pi_20303763
TRU verzamel topic tru verzamel topic
ok
staat daar

[ Bericht 7% gewijzigd door coz op 30-06-2004 16:05:20 ]
  woensdag 30 juni 2004 @ 15:49:44 #39
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20309553
coz , ontopic.
anders word het een rommel.
het gaat over rotg. niet over alle links in de wereld.
dus even wachten daarmee.
  woensdag 30 juni 2004 @ 16:07:54 #40
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20310183
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 05:28 schreef BaajGuardian het volgende:
-Mooie utopische wereld-
De huidige wereld heeft (voorzichtig gezegd) zijn gebreken. Daar ben ik het mee eens
Dus is verandering wenselijk. Ok snap ik ook. Nu is er een "project" wat aanhangers wil om dit te bewerkstelligen en hiervoor is een bewustzijnsverandering nodig (correct me if I'm wrong). De huidige wereld is namelijk teveel geindoctrineerd en hierdoor gaat het nu niet werken. Zover snap ik het.

Maar nu even wat puntjes die niet compleet duidelijk zijn voor me.
Hoe ziet die nieuwe wereld er uit? Zover ik het begrijp is het een wereld zonder geld waarbij mensen uit vrije wil werken om zo bij te dragen aan deze wereld. Iedereen helpt elkaar en hierdoor is het aantal problemen in de wereld een stuk kleiner.
Geen oorlog en honger enzo.

Zie ik je/de visie zo goed?
  woensdag 30 juni 2004 @ 16:19:22 #41
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20310544
men werkt niet voor de wereld , maar voor watt men zelf wil creeeren.
denk aan de creatieve geesten van deze tijden.
iedereen kan kunst maken , maar ook een boot , of een tempel
grotere dingen met een groep natuurlijk , maar vrij , en gratis.
matriaal haalt men op natuurlijke methodes , steen , cement , dat soort dingen kan je blijfen gebruiken

ook wel metalen , maar dat is voor de ondersteunende voedsel robotten etc.
totdat de planeet zichzelf weer heeft gerepareerd...
dat we vmp in boomhutten kunnen wonen , en vruchten uit de boom kunnen eten.
we kunnen het ook mergen , tech. met natuur... elkaar niet tegen staand.
niet van elkaar afhangend , maar door elkaar heen lopend.
windmolens en waterrad ,
men werkt dus voor de lol , letterlijk
niet omdat het nodig is voor wat dan ook.
en wie niet wil werken , hoeft dat ook niet. aangezien het zowieso niet nodig is.
en geloof me dat er echt wel mensen zijn die dingen zouden ondernemen.
we hebben er DAN juist de tijd voor.
reizen , en weet ik het , alles kan.
nieuwe uitvindingen zullen geopenbaard worden , van deze tijd , maar ook een explosie aan uitvindingen waar je nooit wat van zou hebben gehoord zonder een vrije wereld , mensen die anders geen kans kregen etc.
het beeld word vaak genomen van een saaie iedereen is gelijk dus bek houden en op je stoel zitten wereld , dit is ABSOLUUT niet de vrije wereld.
stel je het beste en puurste harmonische eden voor , en daar heb je de vrije wereld.

is dit wat je wilde weten?
  woensdag 30 juni 2004 @ 16:36:14 #42
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20311060
Maar als je een wereld hebt waarin niemand hoeft te werken. Wie doet de rotklusjes dan? Wie zorgt voor eten? Gezondheidszorg?
Wie wil er nog naar school? (hoe kom je anders aan kennis die bv chirurgen nodig hebben?). Of heb je pech als je ziek wordt?

Als ik in zo’n wereld wordt geboren is het dan niet zo dat veel mensen lekker gaan reizen en een beetje pensioen gaan houden zeg maar. Af en toe een simpel klusje voor de verandering maar iets ingewikkelds kunnen ze niet. Hoe los je dat probleem op? Of is het geen probleem?

Zijn robots de oplossing? Dat we allemaal in een harem van robots leven die al het vuile werk opknappen? Please enlighten me more.
pi_20311432
De anarchisten gaan ervan uit dat als iedereen vrij en gelukig is iedereen vrijwillig doet wat er gedaan moet worden
  woensdag 30 juni 2004 @ 18:14:54 #44
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20313728
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 16:47 schreef -Beestje- het volgende:
De anarchisten gaan ervan uit dat als iedereen vrij en gelukig is iedereen vrijwillig doet wat er gedaan moet worden
zal het nog éénmaal zeggen , rotg is niet anarchistisch.

als je dat nu nog niet begrijpt , dan weet ik niet wat er aan je mankeerd.

als men alles heeft , waarom zou men in godsnaam dan nog wat flikken>?
en als men iets flikt , dan word men beloont met een maandje op een mooi eiland
en bij terugkomst in de populatie , krijgen ze veel liefde en zorg.
-------------------------------------------------------------------------------------
en voor LivElived...

zoals ik in irc al zei , werk is er niet.
alles wat *nodig* is word gemaakt door machines. eten dus.
de rest ben je vrij in.

er hoeft niks gedaan te worden
chirurgen blijfen er echt wel
want net als computer genie-en die niet opgeleid worden , nooit een scholing hebben gehad , bestaan ook , men heeft geen systeem nodig om te evalueren. en te leren.
meeste ziektes en kwalen zullen wegtrekken , omdat ze opgewekt worden door deze staat van leven.
breek je een been , dan zijn er echt wel mensen die wat doen om te helpen .

de mens is niet achterlijk .
het is niet dat alle technologie vernietigd word...
maar het gaat mergen met de natuur , oftewel dat het non tegenstaand is.
machines , zijn de toekomst op dat gebied.

mankeer je dus serieus iets , en wil je er van af , dan zijn er machines die je binnen 5 minuten helpen , geen kosten , geen wachtrijen.
(die tech is nu al , maar word door de economie niet gebruikt , net als , stel je voor er komt een energie NU die 100% gezond is en oneindig , en alle kerncentrales kan vervangen...
weet je wat voor een economische klap dat maakt? , als je het gratis zou aanbieden? omdat het oneindig en 100% schoon is?
dat bedoel ik.
daarom word er maar weinig gebruikt.

maar het gaat niet meer over deze wereld.
het gaat nu over een nieuwe wereld.

snap je het wat ?

[ Bericht 0% gewijzigd door BaajGuardian op 30-06-2004 18:22:10 ]
  woensdag 30 juni 2004 @ 18:19:02 #45
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_20313823
Klinkt gewoon als de moderne Marxisten. Die streven bijna identieke doelen na.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  woensdag 30 juni 2004 @ 18:23:38 #46
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20313916
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 18:19 schreef Ludwig het volgende:
Klinkt gewoon als de moderne Marxisten. Die streven bijna identieke doelen na.
rotg valt niet onder een groep
pi_20314756
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 18:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

zal het nog éénmaal zeggen , rotg is niet anarchistisch.

als je dat nu nog niet begrijpt , dan weet ik niet wat er aan je mankeerd.
wat is volgens jou dan anarchisme?
quote:
als men alles heeft , waarom zou men in godsnaam dan nog wat flikken>? voor de lol
en als men iets flikt , dan word men beloont met een maandje op een mooi eiland. en wie bepaalt dat niemand heeft volgens jou de macht om dat te doen
en bij terugkomst in de populatie , krijgen ze veel liefde en zorg. er is bijvoorbeeld iemand vermoord en hij komt de familie tegen en die gaan hem ook echt met ;liefde en zorg behandellen.
-------------------------------------------------------------------------------------
en voor LivElived...

de rest ben je vrij in.

want net als computer genie-en die niet opgeleid worden , nooit een scholing hebben gehad , bestaan ook , men heeft geen systeem nodig om te evalueren. en te leren.
meeste ziektes en kwalen zullen wegtrekken , omdat ze opgewekt worden door deze staat van leven.
breek je een been , dan zijn er echt wel mensen die wat doen om te helpen .

de mens is niet achterlijk .
het is niet dat alle technologie vernietigd word...
maar het gaat mergen met de natuur , oftewel dat het non tegenstaand is.
machines , zijn de toekomst op dat gebied.

mankeer je dus serieus iets , en wil je er van af , dan zijn er machines die je binnen 5 minuten helpen , geen kosten , geen wachtrijen.
(die tech is nu al , maar word door de economie niet gebruikt , net als , stel je voor er komt een energie NU die 100% gezond is en oneindig
niks is oneindig
quote:
, en alle kerncentrales kan vervangen...
weet je wat voor een economische klap dat maakt? , als je het gratis zou aanbieden? omdat het oneindig en 100% schoon is?
dat bedoel ik.
daarom word er maar weinig gebruikt.

maar het gaat niet meer over deze wereld.
het gaat nu over een nieuwe wereld.

snap je het wat ?
wat je hier beschrijft is een loike utopie maar dat is alles wat het is
pi_20316794
Walgelijk initiatief. We moeten allen de slaven worden van de NWO
pi_20318080
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 05:28 schreef BaajGuardian het volgende:

-geen criminaliteit , IEDEREEN HEEFT GENOEG
-geen oorlog - IEDEREEN HEEFT GENOEG
-geen verveling - ER IS GENOEG EN MEER DAN GENOEG
Dat dachten communisten ook. Helaas zijn er altijd mensen die meer dan een ander willen hebben. Het weghalen van een voedingsbodem kan wel helpen criminaliteit te verminderen, maar er zijn er genoeg onder ons die anderen willen overheersen. Mensen houden nu eenmaal van status.
quote:
het is geen ruilmiddel meer , het is nu een electronisch credit dat niet bestaat , alleen in ons hoofd.
en het bind , en vernietigd , het is aanzet tot veel haart en waanzin.
Geld is nog steeds een ruilmiddel, en het was altijd al een aanzet tot veel haat en waanzin.
quote:
het kan allemaal weer...zonder ooit te hoeven werken.
want wees eerlijk , waar werken we voor?
Productie.. Ook in een wereld waar we met minder genoegen nemen zal er geproduceerd moeten worden.
  woensdag 30 juni 2004 @ 22:37:49 #50
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20321583
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 18:14 schreef BaajGuardian het volgende:
de rest ben je vrij in.

Machines kunnen zeker mooie dingen doen in de toekomst. Maar de komende 50 jaar zie ik de technologie nog niet zover komen dat robots self sustaining worden. Dus ook hun eigen onderhoud doen enzo. Een maatschappij is een aardige toekomst visie maar daarvoor moeten we gewoon wachten totdat ie er is. Ik zie het "project" er niet aan bijdragen in ieder geval.

Chirurgen die van elkaar leren is leuk. Maar wat als een chirurg een fout maakt? Of er zijn chirurgen tekort? Mensen die op zo'n manier iemand verliezen balen van zo iemand dan. (Sowieso -> Chirurg is nodig maar de beste en enige man in de buurt heeft zin in uitslapen. Patient mss wel dood)

En dan is er haat, woede mss wel wraak. Mensen willen een bepaald papiertje dat aantoont dat je wel geschikt bent als chirurg. Dus er zijn scholen nodig => maatschappij van nu komt weer dichterbij.

Mensen zullen zich altijd blijven irriteren aan anderen en sommige zullen hier altijd acties aan verbinden met kwalijke gevolgen. Met liefde krijg je dit niet weg. Soms is er geweld nodig (om je voorbeeld te nemen -> iemand die niet vrijwillig naar het eiland wil gaan als straf). En wie mag bepalen wie er fout zit? Heb je dan ook niet een rangorde en leiders? Het zal vrijer zijn dan nu maar dat komt omdat de technologie je meer vrijheid/vrij-tijd geeft. Meer niet. En die technologie is toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')