abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9041723
Hieronder een aantal schokkende berichten, welke hij heeft neergezet;

EN ANDERS KOMT DE DAG DAT JULLIE ALLEMAAL TOT AS VERPULVERD ZULLEN WORDEN

al het ongedierte verdreven c.q. verdelgd is en het land weer toegewezen kan worden aan de rechtmatige eigenaars. The Hell with Israel.

Dat smerige zionistische-ongedierte

Die Kakkerlakken zullen veel misbruikmaken van de aandacht

Dat smerige zionistische-ongedierte is gewoon een toneel stukje aan het opvoeren. Ze spelen hier "good cop, bad cop" maar weten allemaal dat het aanbod een verachtelijk voorstel tot capitulatie is. Het is een schandalig voorstel dat wel geweigerd moet worden door de Palestijnen waarop die zionistische luizen weer kunnen roepen dat hun reikende hand afgewezen is. Maar wat veel mensen niet zien is dat die reikende hand niet meer is dan een strop dat de Palestijnen wordt aangereikt met het verzoek zichzelf op te hangen.

40% van de westbank is maar een fractie wat de Palestijnen toekomt. en dan nog die misselijkmakende eisen die er gesteld worden. Er zijn op deze wereld dorpen in landen die meer zelfbeschikking en soevereiniteit hebben dan dat Isreal de Palestijnen wil geven.

En Israel in haar huidige staat moet vernietigd worden. Niet meer dan 7% van het voormalige Palestina zou mogelijk een staat mogen vormen dat Israel mag heten. Zolang die zionistische-kakkerlakken denken dat ze ongestraft kunnen roven, onderdrukken en moorden zulen zijn noch in eigenland, noch daarbuiten weten wat het is om veilig te kunnen leven. Die arrogante zwijnen verdienen gewoon niet beter.

Bron

Die Kakkerlakken zullen veel misbruikmaken van de aandacht die in het MO verlegd zal worden naar Irak. Zal niet de eerste keer zijn dat ze dat doen.

Bron

De door mij niet erkende staat Israel is op 14 mei 1948 eenzijdig uitgeroepen door Ben Hoerenjong na een lange periode van terreur, verdrijving en onmenselijkheden jegens de oorspronkelijke bevolking........en ik geef dat luizennest niet langer dan nog eens 30 jaar tot dat al het ongedierte verdreven c.q. verdelgd is en het land weer toegewezen kan worden aan de rechtmatige eigenaars.

The Hell with Israel.

Bron

Ik vind deze terroristen zoals gezien op de video en hun ronselaars een legitiem doel voor pro palestijnse verzetsacties hier in Nederland en elders op de wereld.

Bron

Deze kakkerlak probeert de verachtelijke propaganda van zijn smerige volk hier te spuien.

Hij draait de boel helemaal om..........wat was er eerst de bezetting of het verzet ??? DE BEZETTING NATUURLIJK !!!!! DUS NEEM DIE MISSELIJKMAKENDE BLOEDZUIGERS MEE HET LAND UIT EN JE HEBT VREDE.......EN ANDERS KOMT DE DAG DAT JULLIE ALLEMAAL TOT AS VERPULVERD ZULLEN WORDEN...GELOOF ME...VROEG OF LAAT ZAL DAT DE CONSEQUENTIE ZIJN VAN JULLIE WEERZINWEKKENDE DADEN !!!

Wordt hier het ware gezicht van de AEL ontmaskerd?

Bronnen zijn te vinden op: http://www.nieuwrechts.nl/artikelen.php?art=1047304986

[url=http://www.schandknaapje.nl]Farzin[/url]
  Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 17:39:47 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9041780
lekker objectieve bron ...

ik denk niet dat die gasten van de AEL zo dom zijn om op maroc.nl te posten

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2003 @ 17:41:04 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_9041811
Het zou me ook niet verbazen als ze het wel zijn. Net zoals bovenstaande teksten me niet echt verbazen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_9041814
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:39 schreef sp3c het volgende:
lekker objectieve bron ...

ik denk niet dat die gasten van de AEL zo dom zijn om op maroc.nl te posten

Dit zijn gewoon de harde feiten. Die Marmouch geeft toe op Maroc.nl dat hij het is die die berichten heeft gepost, en hij onthult ook zijn ware identiteit.
quote:
NieuwRechts heeft ontdekt dat Nabil Marmouch (Bestuurslid AEL Nederland) discussieert onder de naam MokroMike en MokroMike II op een aantal discussiefora, voornamelijk maroc.nl. Dat MocroMike Nabil Marmouch is wordt onder andere duidelijk door de vraag: HEY MOCROMIKE werd je net op rtl4 geinterviewd?????? Bron. Op Maroc.nl doet hij een aantal uitspraken, die niets aan duidelijkheid te wensen overlaten;
http://64.191.29.239/nieuws/forums/showthread.php?s=8496c8783ed617f39277118f7e9ae026&threadid=57467

[Dit bericht is gewijzigd door BugsySiegel op 11-03-2003 17:43]

pi_9041871
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:37 schreef BugsySiegel het volgende:
Bronnen zijn te vinden op: http://www.nieuwrechts.nl/artikelen.php?art=1047304986
Wel grappig dat juist Michiel Smit hiermee komt...
  Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 17:44:05 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9041872
ik doe echt mijn best om harde feiten te vinden maar ik vind ze gewoonweg niet.

dat hij op dat forum zegt dat hij die dude van AEL maakt het alleen maar ongeloofwaardiger imo, die uitspraken zijn wel erg extreem.

dat zou hem ofwel zijn baan kosten ofwel de ael de kop

Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 17:46:52 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9041944
quote:
Hij draait de boel helemaal om..........wat was er eerst de bezetting of het verzet ??? DE BEZETTING NATUURLIJK !!!!! DUS NEEM DIE MISSELIJKMAKENDE BLOEDZUIGERS MEE HET LAND UIT EN JE HEBT VREDE.......EN ANDERS KOMT DE DAG DAT JULLIE ALLEMAAL TOT AS VERPULVERD ZULLEN WORDEN...GELOOF ME...VROEG OF LAAT ZAL DAT DE CONSEQUENTIE ZIJN VAN JULLIE WEERZINWEKKENDE DADEN !!!
dat is trouwens wel de rollen omdraaien, het 'verzet' was voor de bezetting (voor de oprichting van de staat israel zelfs) ik zal is reageren, kijken of ik gebanned word (althans kijken hoe snel ik gebanned word )
pi_9041950
hm kijk maar eens op ael.nl zelf...zucht

die eerste post op hun mainsite kots ik al van:

quote:
Oproep:CIDIJO (Jongeren van het Centrum Informatie en Documentatie Israël) heeft opgeroepen tot een demonstratie tegen de voorzitter van AEL onze broeder Dyab Abu Jahjah. Dit bij zijn bezoek aan de Universiteit van Amsterdam, morgenmiddag vrijdag 7 maart 2003. Het interim-bestuur van AEL roept eenieder op tot kalm en waardig gedrag.Broeders worden opgeroepen niet in te gaan op provocaties van de kant van CIDIJO en eventueel van de kant van de politie.
provocaties....?net alsof die ael aanhangers zo heilig zijn allemaal, volgens mij is dat paupervolk zelf net zo errug, en dat bevestigen ze al doordat ze op hun eigen site een oproep moeten plaatsen om hun eigen mensen koest te houden...
als er iemand provoceert dan zijn het die lui wel met die ontzettende hoofdoeken over hun gezicht heen...
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat er in zit.
pi_9042019
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:44 schreef sp3c het volgende:
ik doe echt mijn best om harde feiten te vinden maar ik vind ze gewoonweg niet.

dat hij op dat forum zegt dat hij die dude van AEL maakt het alleen maar ongeloofwaardiger imo, die uitspraken zijn wel erg extreem.

dat zou hem ofwel zijn baan kosten ofwel de ael de kop

Het zou me niets verbazen als Michiel Smit zelf achter die nick zit. Ten eerste had hij ook al een soort van AEL-portal gemaakt (met onduidelijke redenen/bedoelingen), ten tweede is het een publiek geheim dat er een aantal van die extreem-rechtse figuren de boel lopen op te fokken op Maroc.nl en andere moslimfora. Om vervolgens op hun eigen site ernaar te verwijzen met "kijk eens wat die moslims allemaal uitkramen..."...
  Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 17:51:17 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9042040
ja dat ze voor de vernietiging van israel zijn was me al bekend maar vooralsnog zeggen ze dat heel erg politiek correct op de site staat bv
quote:
Palestina is bezet door een staat van joodse, hoofdzakelijk westerse, kolonisten. Verzet hiertegen is vanzelfsprekend en legitiem. De AEL erkent het bestaansrecht van deze zionistische entiteit niet. Deze entiteit dient te worden ontmanteld en op te gaan in een ongedeelde Palestijnse staat, die onderdeel wordt van de nieuw te vormen Arabische federale staat
in principe het zelfde maar het is wel ff iets anders dan "AL DIE ZIONISTISCHE HONDEN MOETEN DOODGAAN DOOR BLOEDERIGE BOMAANSLAGEN @#^@$#^!@$%^@&@^! ALLAH AKBAR!!!"
pi_9042050
en dit gaat door en door en door en door en uiteindelijk blijft er niets meer van ons eigen landje over...

Wij zijn een slagveld geworden van problemen elders in de wereld...

OZO

Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 17:52:32 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9042077
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:50 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als Michiel Smit zelf achter die nick zit. Ten eerste had hij ook al een soort van AEL-portal gemaakt (met onduidelijke redenen/bedoelingen), ten tweede is het een publiek geheim dat er een aantal van die extreem-rechtse figuren de boel lopen op te fokken op Maroc.nl en andere moslimfora. Om vervolgens op hun eigen site ernaar te verwijzen met "kijk eens wat die moslims allemaal uitkramen..."...

dat lijkt me eerder ja.
pi_9042092
quote:

[..]

Dat lijkt me niet. Die nick is ook op Fok geregistreerd, en kijk eens naar de registratiedata van de nick, en de data waarop de AEL voor het eerst massaal nieuws werd.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 17:53:22 #15
50156 Thorage
Binnenland word Buitenland!
pi_9042093
quote:

[..]

Blame extreem-rechts... wel grappig dat als ze het niet over extreem-rechts hebben dat er dan toch iemand ff de opmerking moet maken van extreem-rechts zal het wel zijn..
pi_9042104
Ik zou het bijna bij kafka willen neerleggen was het niet dat ze alleen rechts proberen onderuit te schoppen en het hun eigenlijk niet om de uitspraken opzich gaat.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  dinsdag 11 maart 2003 @ 17:54:02 #17
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_9042107
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:53 schreef Thorage het volgende:

Blame extreem-rechts... wel grappig dat als ze het niet over extreem-rechts hebben dat er dan toch iemand ff de opmerking moet maken van extreem-rechts zal het wel zijn..

Het zou kunnen. Of is dat uitgesloten?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 17:54:37 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9042121
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:47 schreef Superstudent het volgende:
hm kijk maar eens op ael.nl zelf...zucht

die eerste post op hun mainsite kots ik al van:
[..]

provocaties....?net alsof die ael aanhangers zo heilig zijn allemaal, volgens mij is dat paupervolk zelf net zo errug, en dat bevestigen ze al doordat ze op hun eigen site een oproep moeten plaatsen om hun eigen mensen koest te houden...
als er iemand provoceert dan zijn het die lui wel met die ontzettende hoofdoeken over hun gezicht heen...

jij bent zelf trouwens al net zo erg ...

met provocatie's werd een demonstratie van die joodse dinges buiten het ael gebouw bedoeld.

Hij roept juist op tot kalmte en waardigheid en niet tot geweld

pi_9042125
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:51 schreef sp3c het volgende:
ja dat ze voor de vernietiging van israel zijn was me al bekend maar vooralsnog zeggen ze dat heel erg politiek correct op de site staat bv
[..]

in principe het zelfde maar het is wel ff iets anders dan "AL DIE ZIONISTISCHE HONDEN MOETEN DOODGAAN DOOR BLOEDERIGE BOMAANSLAGEN @#^@$#^!@$%^@&@^! ALLAH AKBAR!!!"

Nogal wiedes dat ze het wat politiek correct op hun site zetten, anders gooien ze hun eigen ruiten al per definitie in.

Zelfs de NVU slaagt er in hun gedachtengoed politiek correct te verpakken.

pi_9042159
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:51 schreef sp3c het volgende:
[..]

Het is maar hoe je het leest, het moet natuurlijk wel een Arabische staat worden. Eerst Israel ontmantelen, hoe zeggen ze niet. Verzet is toegestaan, welke vorm staat ook niet in de quote
  Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 17:56:49 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9042160
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:54 schreef BugsySiegel het volgende:

[..]

Nogal wiedes dat ze het wat politiek correct op hun site zetten, anders gooien ze hun eigen ruiten al per definitie in.

Zelfs de NVU slaagt er in hun gedachtengoed politiek correct te verpakken.

dat zeg ik toch!!!!!!

daarom lijkt het mij dan ook niet logisch dat die dude met zijn me uitspraken toegeeft dat hij die dude van de ael is

edit: typo, dronken ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door sp3c op 11-03-2003 18:05]

dinsdag 11 maart 2003 @ 17:56:56 #22
44550 toxi
Hooray for the South
pi_9042164
Huh? Wat zijn de redenen om NieuwRechts meteen extreem rechts te noemen?

Hou op met die domme onzin...

[b]Hoe zal Nederland er over honderd jaar uitzien? Een bont geheel van etnische groepen die door elkaar heen wonen, allerhartelijkste betrekkingen onderhouden en zich verrijken met elkaars cultuur? Vergeet het maar. [/b]
pi_9042178
quote:

[..]

bullshit..zoals gewoonlijk...
  dinsdag 11 maart 2003 @ 18:00:36 #24
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_9042242
quote:
Tja wie zou het zeggen. Vindt het persoonlijk wel belangrijk dat het tot de bodem wordt uitgezocht. Maar een ras pvda`er stopt van nature direct zijn kop in het zand.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
pi_9042249
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat zeg ik toch!!!!!!

daarom lijkt het mij dan ook niet logisch dat die dude met zijn extreem rechtse uitspraken toegeeft dat hij die dude van de ael is

Lees dan toch die bronnen die ik aanhaalde. Jahjah is capabel om zich 'correct' uit te drukken, de rest van de AEL is dat niet, dat is in Vlaanderen al gebleken, en zal nu hier ook blijken.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 18:03:00 #26
16625 robh
pi_9042288
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:57 schreef Koos Voos het volgende:

bullshit..zoals gewoonlijk...

Wie weet? dit soort x-rated taalgebruik en provocatie op fora gebeurt wel vaker.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_9042305
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:53 schreef BugsySiegel het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet. Die nick is ook op Fok geregistreerd, en kijk eens naar de registratiedata van de nick, en de data waarop de AEL voor het eerst massaal nieuws werd.

Op Fok! zou het hem inderdaad kunnen zijn, gezien het mailadres. Posts zijn hier ook niet echt anti-zionistisch geloof ik, in ieder geval niet in de felle bewoordingen van Maroc.nl. Volgens het profiel van MokroMike II op Maroc is de betreffende user echter 34, terwijl Marmouch IRL 28 is.

Ik moet nu weg, ik zal straks eens even verder kijken of er aanwijzingen zijn of het hem wel of niet is.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 11-03-2003 18:04]

pi_9042307
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:03 schreef robh het volgende:

[..]

Wie weet? dit soort x-rated taalgebruik en provocatie op fora gebeurt wel vaker.

Lees dan even de bronnen en dergelijke, en hetgeen wat ik schreef.

Dit figuur was al actief voordat de AEL opkwam. Onmogelijk dus dat Michiel Smit deze nick gebruikte om de AEL zwart te maken!

pi_9042332
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:03 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Op Fok! zou het hem inderdaad kunnen zijn, gezien het mailadres. Posts zijn hier ook niet echt anti-zionistisch geloof ik, in ieder geval niet in de felle bewoordingen van Maroc.nl. Volgens het profiel van MokroMike II op Maroc is de betreffende user echter 34, terwijl Marmouch IRL 28 is.

Ik moet nu weg, ik zal straks eens even verder kijken of er aanwijzingen zijn of het hem wel of niet is.

Heb even wat posts van hem hier gelezen, en die zijn wel degelijk anti-zionistisch. Weliswaar niet zo fel bewoord als op Maroc.nl, maar dat is simpel te verklaren doordat er hier strenger wordt toegezien op posts. Op Maroc.nl is dat toch een stuk minder.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 18:07:12 #30
22309 goflow
all alone.
pi_9042374
Wat boeit dat nou, die AEL komt op voor de rechten van die mensen, sommigen moeten het niet zo hebben van de zionisten BE MY GUEST. Dit land kent ook een stelletje rechtse debielen die alle moslims dood willen hebben, FIJN VOOR ZE!

Voor de rest hebben we ook nog andere groepen, mensen met een lichte huid, en mensen met een donkere huid. Voor zover ik weet heeft het meerendeel van dit land zich al over dat verschil heen gezet (wat DOM is dat toch eigenlijk he). We hebben ook nog mensen met rood haar, en mensen met zwart haar

Verder ergert iedereen zich aan alles tegenwoordig, dat continue ge-etter over extreem dit extreem dat, gewoon kappen met dat bange gemekker (want dat is het toch echt) en een beetje respect voor een ander tonen, dan krijg je dat ook weer terug. We wonen toch uiteindelijk met z'n allen op dit stukje modder aan de noordzee, wat loopt iedereen nou moeilijk te doen. Ik snap dat dus echt niet.

pi_9042447
En dan vindt men het vreemd dat er zulke sites ontstaan.
Eigen brokjes eerst.
pi_9042819
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:07 schreef goflow het volgende:
Wat boeit dat nou, die AEL komt op voor de rechten van die mensen, sommigen moeten het niet zo hebben van de zionisten BE MY GUEST. Dit land kent ook een stelletje rechtse debielen die alle moslims dood willen hebben, FIJN VOOR ZE!

Voor de rest hebben we ook nog andere groepen, mensen met een lichte huid, en mensen met een donkere huid. Voor zover ik weet heeft het meerendeel van dit land zich al over dat verschil heen gezet (wat DOM is dat toch eigenlijk he). We hebben ook nog mensen met rood haar, en mensen met zwart haar

Verder ergert iedereen zich aan alles tegenwoordig, dat continue ge-etter over extreem dit extreem dat, gewoon kappen met dat bange gemekker (want dat is het toch echt) en een beetje respect voor een ander tonen, dan krijg je dat ook weer terug. We wonen toch uiteindelijk met z'n allen op dit stukje modder aan de noordzee, wat loopt iedereen nou moeilijk te doen. Ik snap dat dus echt niet.

In de 1e helft van de vorige eeuw waren er in Duitsland ook een stel lieden die het niet zo op Joden hadden.

Hadden we toen ook moeten zeggen Be our guest, Fijn voor ze!

Eng mannetje ben je.

Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 18:24:57 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9042860
het is trouwens zowieso onzin.

nieuwrechts baseert dit op het feit dat er een topic genaamd "HEY MOCROMIKE werd je net op rtl4 geinterviewd??????" is op dat forum

er word in die draad alleen nergens gezegd dat het zo is ze vragen het zich alleen af omdat die mokromike dude ook kaal is en een haags accent heeft ... ik weet niet of jullie wel is in den haag zijn geweest maar daar zijn veel (arabische) gasten zonder haar met haags accent

als jij (topicstarter) zelf je eigen bronnen had doorgelezen had je dat geweten.

pi_9042899
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:24 schreef sp3c het volgende:
het is trouwens zowieso onzin.

nieuwrechts baseert dit op het feit dat er een topic genaamd "HEY MOCROMIKE werd je net op rtl4 geinterviewd??????" is op dat forum

er word in die draad alleen nergens gezegd dat het zo is ze vragen het zich alleen af omdat die mokromike dude ook kaal is en een haags accent heeft ... ik weet niet of jullie wel is in den haag zijn geweest maar daar zijn veel (arabische) gasten zonder haar met haags accent

als jij (topicstarter) zelf je eigen bronnen had doorgelezen had je dat geweten.

Het gaat niet alleen om die draad wijsneus. Tot nu toe vind ik het allemaal vrij overtuigend wat Nieuw Rechts laat zien, stukken overtuigender dan insinuaties dat Smit er zelf achter zou zitten.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 18:33:25 #35
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_9043043
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:23 schreef BugsySiegel het volgende:

[..]

In de 1e helft van de vorige eeuw waren er in Duitsland ook een stel lieden die het niet zo op Joden hadden.

Eng mannetje ben je.

Haha, dat is inderdaad exact wat men over het algemeen gezegd heeft.

Eng is een ding, maar naïef is ook niet alles..

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 18:35:03 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9043083
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:26 schreef BugsySiegel het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om die draad wijsneus. Tot nu toe vind ik het allemaal vrij overtuigend wat Nieuw Rechts laat zien, stukken overtuigender dan insinuaties dat Smit er zelf achter zou zitten.

nou vertel mij maar wat nieuw rechts nog meer heeft laten zien, want die shit die jij gepost hebt staat alleen dat die mokromike op fok en maroc.nl post en dat er een topic is waar word gevraagd of hij en die marnouch (ofzo) hetzelfde zijn waar vervolgens geen antwoord word gegeven.

vervolgens worden alle posts die die mokromike heeft gemaakt die niet door de beugel kunnen ge copy/paste en klaar ... gelukkig gaat de rechtbank niet zo 'grondig' te werk in zijn onderzoeken

maar als ik bewijs over het hoofd heb gezien dan wacht ik met smart af

er is hier ook iemand die george bush heet op fok maar dat wil ook nog niet zeggen dat bush auch ein amsterdammer is

pi_9043139
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou vertel mij maar wat nieuw rechts nog meer heeft laten zien, want die shit die jij gepost hebt staat alleen dat die mokromike op fok en maroc.nl post en dat er een topic is waar word gevraagd of hij en die marnouch (ofzo) hetzelfde zijn waar vervolgens geen antwoord word gegeven.

Lees voor mij part al zijn posts door, dan valt de puzzel vanzelf eens in elkaar.
quote:
vervolgens worden alle posts die die mokromike heeft gemaakt die niet door de beugel kunnen ge copy/paste en klaar ... gelukkig gaat de rechtbank niet zo 'grondig' te werk in zijn onderzoeken
Dit is dan ook geen gerechtelijk onderzoek.
quote:
maar als ik bewijs over het hoofd heb gezien dan wacht ik met smart af

er is hier ook iemand die george bush heet op fok maar dat wil ook nog niet zeggen dat bush auch ein amsterdammer is

Domme vergelijking die Bush-vergelijking.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 18:38:10 #38
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_9043156
Verbaast me totaal niets. De AEL bestaat gewoon uit anti-semitische, racistische, fascistische en extreem-rechtse moslimfundamentalisten. Jahjah zelf is al een mooi voorbeeld daarvan, en zijn van moord verdachte vriendjes.

Hoe ziek ze zijn hebben we wel kunnen lezen in de Trouw van dit weekend, waar gezellig werd toegeven dat ze naar invoering van Shaira-wetgeving in NL streven en dat vrouwen en zo dus onder voorwaarden gestenigd mogen worden voor overtredingen als vreemdgaan.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 18:41:59 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9043276
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:37 schreef BugsySiegel het volgende:

[..]

Lees voor mij part al zijn posts door, dan valt de puzzel vanzelf eens in elkaar.

ja zo werkt het niet natuurlijk hé
jij zegt dat ik al je bronnen moet lezen, ik heb ze gelezen maar ik zie geen bewijzen.

enige wat ik zie is een aantal foute opmerkingen en een domme politicus

quote:
[..]

Dit is dan ook geen gerechtelijk onderzoek.

dat doet er dan ook niet toe
quote:
[..]

Domme vergelijking die Bush-vergelijking.

want?
  dinsdag 11 maart 2003 @ 18:43:55 #40
22309 goflow
all alone.
pi_9043323
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:23 schreef BugsySiegel het volgende:

[..]

Eng mannetje ben je.

Nee tuurlijk niet, waar slaat dat nou weer op. Het gaat erom dat je niet iedereen in dit land een mening kan opleggen en ze kneden totdat ze voldoen aan de minimumeis. Daar begint het namelijk zo onderhand steeds meer op te lijken.
Verder kan je ook niemand arresteren omdat ze het niet zo van zionisten of moslims moeten hebben. Als dat wel zo was dan kunnen we beter met z'n allen verhuizen naar Irak, daar doen ze dat ook en het weer is er bovendien veel beter. Je blijft er gewoon altijd mensen tussen houden die gestoord zijn, of ze nu een hekel aan een bepaald geloof hebben, het leuk vinden om mensen te vermoorden, of kinderen te meppen... daar is niks aan te doen.
Wat ik je wel kan vertellen is dat Nederland over 10 jaar ECHT geen islamitisch of joods land is geworden, vol met speedsnuivende kindermoordenaars. Die kleine groepen randdebielen moet je gewoon geen aandacht aan besteden, want dat zijn ze simpelweg niet waard. Al dat publiciteitsgezeik maakt ze alleen maar bekender en daar heeft niemand wat aan. Ik ben er van overtuigd dat 99% procent van dit land WEL respect voor elkaar heeft, en dat die het 10 van de 10 keer wel op kunnen, mochten die 'andere' malloten wat beginnen wat de samenleving in gevaar brengt. Dat zie ik de AEL dus echt niet doen.
pi_9043358
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:41 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja zo werkt het niet natuurlijk hé
jij zegt dat ik al je bronnen moet lezen, ik heb ze gelezen maar ik zie geen bewijzen.

enige wat ik zie is een aantal foute opmerkingen en een domme politicus
[..]

Foute opmerkingen gedaan door een bestuurslid van AEL-NL.
quote:
want?
Ik zie de link niet echt tussen die Marmouch die al geruime tijd op fora aan het discussieren is onder de nick MokroMIke en tussen de user George Bush die hier post.
pi_9043406
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:43 schreef goflow het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, waar slaat dat nou weer op. Het gaat erom dat je niet iedereen in dit land een mening kan opleggen en ze kneden totdat ze voldoen aan de minimumeis. Daar begint het namelijk zo onderhand steeds meer op te lijken.
Verder kan je ook niemand arresteren omdat ze het niet zo van zionisten of moslims moeten hebben. Als dat wel zo was dan kunnen we beter met z'n allen verhuizen naar Irak, daar doen ze dat ook en het weer is er bovendien veel beter. Je blijft er gewoon altijd mensen tussen houden die gestoord zijn, of ze nu een hekel aan een bepaald geloof hebben, het leuk vinden om mensen te vermoorden, of kinderen te meppen... daar is niks aan te doen.
Wat ik je wel kan vertellen is dat Nederland over 10 jaar ECHT geen islamitisch of joods land is geworden, vol met speedsnuivende kindermoordenaars. Die kleine groepen randdebielen moet je gewoon geen aandacht aan besteden, want dat zijn ze simpelweg niet waard. Al dat publiciteitsgezeik maakt ze alleen maar bekender en daar heeft niemand wat aan. Ik ben er van overtuigd dat 99% procent van dit land WEL respect voor elkaar heeft, en dat die het 10 van de 10 keer wel op kunnen, mochten die 'andere' malloten wat beginnen wat de samenleving in gevaar brengt. Dat zie ik de AEL dus echt niet doen.

Feit is dat er in Nederland grenzen zijn gesteld aan de vrijheid van meningsuiting. We kennen hier geen Freedom of Speech zoals in de VS, waar iedereen alles mag roepen.

Wat voor Janmaat en consorten gold, dient ook te gelden voor de AEL. Gelijke monniken, gelijke kappen!

Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 18:48:17 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9043440
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:38 schreef X-Ray het volgende:
Verbaast me totaal niets. De AEL bestaat gewoon uit anti-semitische, racistische, fascistische en extreem-rechtse moslimfundamentalisten. Jahjah zelf is al een mooi voorbeeld daarvan, en zijn van moord verdachte vriendjes.

Hoe ziek ze zijn hebben we wel kunnen lezen in de Trouw van dit weekend, waar gezellig werd toegeven dat ze naar invoering van Shaira-wetgeving in NL streven en dat vrouwen en zo dus onder voorwaarden gestenigd mogen worden voor overtredingen als vreemdgaan.

van Pim Fortuyn stond ook in de kranten dat hij de grondwet af wou schaffen, alle vrouwen achter het aanrecht moesten verdwijnen en alle marokannen het land uit moesten ... bleek later ook nix van waar te zijn.

ik heb geen zin om strax als jah jah of 1 van zijn debiele maten wat overkomt weer te moeten aanhoren dat het allemaal door de media kwam en dat hij door de gevestigde politiek werd gedemoniseerd en dat de kogel dit keer van rechts kwam en blablabla ... ik wil dat als jahjah de fout in gaat of als hem wat gebeurt dat hij daar verantwoordelijk voor is en niemand anders.

je zou toch hopen dat we iets van dat hele drama hebben geleerd maar dat blijkt dus niet het geval te zijn.

Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 18:49:32 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9043471
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:45 schreef BugsySiegel het volgende:

[..]

Foute opmerkingen gedaan door een bestuurslid van AEL-NL.

vermoedelijk gedaan door een AEL-NL bestuurslid.
maar het enige argument waarmee word aangegeven dat hij een ael lid zou zijn is pure onzin
pi_9043509
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

vermoedelijk gedaan door een AEL-NL bestuurslid.
maar het enige argument waarmee word aangegeven dat hij een ael lid zou zijn is pure onzin

Ik vind de bewijzen die nu geleverd worden, toch heel wat overtuigender dan de 'bewijzen' waar Nova mee aankwam waaruit moest blijken dat Smit een neo-nazi is.
  Moderator dinsdag 11 maart 2003 @ 18:56:11 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9043650
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:50 schreef BugsySiegel het volgende:

[..]

Ik vind de bewijzen die nu geleverd worden, toch heel wat overtuigender dan de 'bewijzen' waar Nova mee aankwam waaruit moest blijken dat Smit een neo-nazi is.

WELKE BEWIJZEN???
  dinsdag 11 maart 2003 @ 18:56:13 #47
19775 Slam
The True AoD
pi_9043652
aan de andere kant is het land van de palestijnen, 'de joden' houden het al ruim 50 bezet dus..

ik kan me er nog wel wat bij voorstellen

Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
  dinsdag 11 maart 2003 @ 18:59:09 #48
16625 robh
pi_9043726
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:56 schreef sp3c het volgende:

WELKE BEWIJZEN???

Dat vraag ik me ook af. Zit al een tijdje te zoeken maar ik zie werkelijkwaar niets wat je als bewijs kunt bestempelen.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_9043757
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 18:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

WELKE BEWIJZEN???

Die bewijzen van Nova, daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad!
  dinsdag 11 maart 2003 @ 19:00:25 #50
27439 tRiZzZ
Nederlander
pi_9043762
weg met de AEL!!

Als je het goed bekijkt wil dus een groep moslims ons hier in Nedeland gaan vertellen hoe het allemaal moet..
Ik dacht dat wij dat zelf wel kunnen..

God Made Grass Man Made Booze Who Do You Trust?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')