Het isquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:47 schreef Tijn het volgende:
6.gif
Wat is het?
, maar ik bedoelde dus eigenlijk k
.
Ja ik had 'em al door hoor, je hoeft het me niet nog een keer uit te leggen, ik ben niet dom!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is [afbeelding], maar ik bedoelde dus eigenlijk k[afbeelding].
Dan moet je meer koffie drinken.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:49 schreef Tijn het volgende:
Ik trek een nacht met zo weinig slaap bijzonder goed merk ik.
Wil je me dood hebben ofzo?!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet je meer koffie drinken. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Best handig om met een aantal mods in een reeks te zitten..
Je sokken zitten in de was, Tijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben ofzo?!![]()
De jouwe nog nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je sokken zitten in de was, Tijn..
Mmmmmmmmmmmmmmm. Uitjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:51 schreef Malawi het volgende:
Er heeft hier iemand een broodje tartaar speciaal besteld. Dus nu ruikt mijn hele kantoor naar oude uitjes.
Ze liggen onder je kussen, hè Tijn?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
De jouwe nog niet
Gestern nog een berg van gegeten.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmmmmmmm. Uitjes..
Tsssss, vijfquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:52 schreef jogy het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat ik een maagzweer heb door die koffie?
gemiddeld 5 koppen dubbele espresso per dag.
Maagzweren zijn voor mietjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:52 schreef jogy het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat ik een maagzweer heb door die koffie?
gemiddeld 5 koppen dubbele espresso per dag.
Is daar wat mis mee dan? Gelijk weer oordelen he!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze liggen onder je kussen, hè Tijn?
Lieve Inso. Ik ga haar nu lezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:50 schreef Insomaniac het volgende:mods
Hebbie mn nieuwe WWKW gelezen JK?
Sorry.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is daar wat mis mee dan? Gelijk weer oordelen he!![]()
Blauwquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:54 schreef Malawi het volgende:
Inso. Je kleurtje.![]()
Ik heb weer wat gemist blijkbaar.![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:54 schreef Tijn het volgende:
DagInso
Lekker. Met een Hollandse Nieuwe er onder.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmmmmmmm. Uitjes..
Wow, wat ben jij slimquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:57 schreef Malawi het volgende:
Een maagzweer is het gevold van een bacterie.
Niet van de hoeveelheid koffie die je drinkt.
En bij dat standpunt blijf ik.![]()
Hoe is die dit jaar ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:57 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Lekker. Met een Hollandse Nieuwe er onder.
Tsk!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:57 schreef Maud_Dib het volgende:
Lekker. Met een Hollandse Nieuwe er onder.
Ik heb nog geen idee.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:58 schreef PPL het volgende:
[..]
Hoe is die dit jaar ?
* nog niet gehad heeft *
Dan ga ik vanmiddag zelf wel op avontuur.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:59 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:59 schreef Malawi het volgende:
Tsk!
Je gaat zo'n heerlijk visje toch niet bedelven onder oude uitjes & slap zuur.
Eet de HN puur natuur.![]()
![]()
Uit de eerste alinea;quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is de WWKW otobiejoografies Inso?
DAN KAN HET TOCH NIET OTOBIEJOGRAAFIES ZIJN!quote:Niet bijster knap om te zien,
Niet nuttig genoeg: je kan nog posten.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:03 schreef Knut het volgende:
*nuttig is geweest*
HET ZOU TOCH KUNNEN DAT JE BESCHEIDEN BENT.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:03 schreef Insomaniac het volgende:
Uit de eerste alinea;
[..]
DAN KAN HET TOCH NIET OTOBIEJOGRAAFIES ZIJN!
TUURLIJK NIET! DAN HAD IK WEL NEERGEZET DAT ZE ER LEUK UIT ZAG, IPV OOGVERBLINDEND! MAAR NEE, ER STAAT [b]NIET BIJSTER KNAP[b]!!!!!!!!!!!1111111111.>>>!>>!>>>>>>>>>>1!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
HET ZOU TOCH KUNNEN DAT JE BESCHEIDEN BENT.!...>!!>>!>>!!!!111.!>>>>
Dank Knut
Sabbaticals zijn okay.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:05 schreef Malawi het volgende:
Inso. Ik heb TFS geU-ed.![]()
Ik snap het.![]()
Hoiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:52 schreef Insomaniac het volgende:
HoiJogy
Dat blijkt al uit de tweede zin.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:04 schreef Insomaniac het volgende:
Klik hier om de nieuwe non-otobiojografiese WWKW van mij te lezen.
Sorry.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoimiss topicreport
![]()
Gelukkig duren ze nooit lang.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:07 schreef Insomaniac het volgende:
Sabbaticals zijn okay.
Eindelijk iemand die begrijpend kan lezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:08 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat blijkt al uit de tweede zin..
Hoi beeb..
Ik ben eik al best klaar met dat sabaticallen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:09 schreef Malawi het volgende:
[..]
Gelukkig duren ze nooit lang.![]()
IK LEES NOG EENS VAKER EEN WWKW VAN JE.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:06 schreef Insomaniac het volgende:
TUURLIJK NIET! DAN HAD IK WEL NEERGEZET DAT ZE ER LEUK UIT ZAG, IPV OOGVERBLINDEND! MAAR NEE, ER STAAT [b]NIET BIJSTER KNAP[b]!!!!!!!!!!!1111111111.>>>!>>!>>>>>>>>>>1!!!!!!!!!!
JIJ SNAPT ZE NIET EENS, DUS LEES ZE IDD MAAR NIET MEER!!!!!!!!!?????????.>>>>>>>>>>>>>!!!!!!!!!{{{!!!!!!!!!.>>>11!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
IK LEES NOG EENS VAKER EEN WWKW VAN JE..!!..>>>!!!!!!!!......................!!!!!!1111>>>>....2111111!!!!
Nah, stoppen is ook weer zo overdreven, maar report met matequote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry.. Die waren de schuld van Yvonne.
. De twut weigerde mij mn rechten terug te geven.
.
Moet ik er maar mee stoppen lieve joog?
Het is trouwens non-fiksie.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:12 schreef PrivateRyan het volgende:
Whehe, leuke wending..
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben eik al best klaar met dat sabaticallen..
Wacht nog maar even met dat ge-quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:14 schreef jogy het volgende:
[..]!
Uh-oh..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:17 schreef NiNi het volgende:
Ja hallo.
Ik ben fucking laat voor mn werk.
Ja hallo.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:17 schreef NiNi het volgende:
Ja hallo.
Ik ben fucking laat voor mn werk.
Lekker op tijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:19 schreef NiNi het volgende:
Ohja, D. ik was het dus vergeten te zeggen. Maar ik ben thuis hoor!![]()
Jaaa! Was leuk! Ik ging nog chickies regelen, maar een bepaald iemand was te verlegen!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Uh-oh..
Vannacht was tof?
Tsk. Hoe moet hij dan ooit neuken?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:22 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jaaa! Was leuk! Ik ging nog chickies regelen, maar een bepaald iemand was te verlegen!
Owquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wacht nog maar even met dat ge-, Yvonne wil me niet blauw maken.
![]()
Het hele leven is non-fiksie.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is trouwens non-fiksie..
"Zou het wat zijn?"quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Goh! Zou Inso een nieuwe WWKW hebben geschreven!"
"Goh!"
"Vast een non-fiksjooneel kinkie sprookje."quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
"Zou het wat zijn?"
"Sprookjuh!? Ik ben verdomme 26 jaar! Ik ben te oud voor sprookjuhs! Denks ze dat ze Daphne Dekkers is met d'r koterverhaaltjes!?"quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Vast een non-fiksjooneel kinkie sprookje."
Ik werkte vroeger ergens waar je gebak moest halen als je te laat was.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:34 schreef PrivateRyan het volgende:
Verslapen is voor mietjes. Je weet toch.
Leem, PR, gewoon de eerste hit op Googlequote:
Zo praat je niet over De Here.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Geil die ribben, daar wil je Hem wel tussen steken.
Dat vechten Hij en ik na mijn dood wel uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zo praat je niet over De Here.
Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat. Over 423 dagen vergaat de wereld en dan gaat iedereen uiteraard tegelijk dood. Zouden ze dan een achterstand krijgen bij De Hemelpoort? Zou je dan nummertjes moeten trekken? Of zouden ze gewoon een pardon-regeling instellen? Zou De Hemel een asiel-quotum hebben? Wat stemt God? Vragen, vragen, vragen...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat vechten Hij en ik na mijn dood wel uit.
Ik kan niet wachten op dat eerste "Oh, dus toch..." gevoel als ik me realiseer dat ik in de hel ben beland.
Dat zie jij inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:53 schreef engessa het volgende:
Goedemorgen! Alweer een nieuw deel zie ik.
Tsk, alsof jij zo onlui bent.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Leem, PR, gewoon de eerste hit op Google.
Mooi verhaal, Tijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik werkte vroeger ergens waar je gebak moest halen als je te laat was.
Dus toen was ik heel vaak te laat
Ik ben schoon en geil aankleed.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:54 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Tsk, alsof jij zo onlui bent..
Alsof er überhaupt nog mensen op deze wereld zijn die het waard zijn om in de hemel te komen. We zijn in- en inverrot, druk zal het nooit worden bij de hemelpoort!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
Bij zulke gigantische immigratiegolven sluiten ze toch gewoon de grenzen?
Hey dat lijkt een beetje op dat ene bedrijf waar ik werkte vroegerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:55 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Mooi verhaal, Tijn..
Ik werkte vroeger ergens waar je gebak moest halen als je te laat was.
Dus toen was iemand heel vaak te laat..
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:55 schreef depri het volgende:
[..]
Alsof er überhaupt nog mensen op deze wereld zijn die het waard zijn om in de hemel te komen. We zijn in- en inverrot, druk zal het nooit worden bij de hemelpoort!
Some guys get all the funquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben schoon en geil aankleed.
Groothandel, here I come!
Schoon en geil aankleed.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:55 schreef Insomaniac het volgende:
Had ik al verteld dat ik dr sokken heb?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:56 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Some guys get all the fun
Hey homey,quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:19 schreef NiNi het volgende:
Ohja, D. ik was het dus vergeten te zeggen. Maar ik ben thuis hoor!![]()
En:quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niet.quote:Groothandel, here I come!
Kleed jij je schoon en geil aan voor de groothandel?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sjonnie's post is de missing linkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik snap het verband tusse:
[..]
En:
[..]
Niet.
De Ven.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Schoon en geil aankleed.
Ga je weer voor quatumkorting bij de Makro?.
Puur toeval. Vrijblijvend, dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hey dat lijkt een beetje op dat ene bedrijf waar ik werkte vroeger
Lucky bastartquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik dr sokken heb?
Quatumkorting.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Schoon en geil aankleed.
Ga je weer voor quatumkorting bij de Makro?.
Whehehehequote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Quatumkorting..
Grappig waar dat woord het laatst is opgemerkt..
Dat wordt dus vooral een zware logistieke operatie voor Lucifer en zijn werknemers. Dat is zelfs nog lastiger, iedereen moet natuurlijk wel in de juiste cirkel terecht komen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:55 schreef depri het volgende:
[..]
Alsof er überhaupt nog mensen op deze wereld zijn die het waard zijn om in de hemel te komen. We zijn in- en inverrot, druk zal het nooit worden bij de hemelpoort!
Het waren er toch zeven?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:00 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat wordt dus vooral een zware logistieke operatie voor Lucifer en zijn werknemers. Dat is zelfs nog lastiger, iedereen moet natuurlijk wel in de juiste cirkel terecht komen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:00 schreef PrivateRyan het volgende:
Quatumkorting..
Grappig waar dat woord het laatst is opgemerkt..
Dacht het wel. Ik kan me echter voorstellen dat ze bij grote toestromen een extra, tijdelijke cirkel genaamd "Klootzakken, algemeen" instellen en de boel later sorteren.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:04 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Het waren er toch zeven?
Hoiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hey homey,.
Hiya,quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hoi![]()
homey
![]()
Had jij een kater? Ik niet eens.
Wat is 6.gif!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:33 schreef NiNi het volgende:
En wie is 6.gif?
<= dat is 6.gif
De helper van Den Duivel.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:33 schreef NiNi het volgende:
En wie is 6.gif?
Ja, ik had/heb wel ontzettend dorst.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hiya,.
Nee, niet eens..!! Beetje trillerig, that's it..
En dat terwijl ik nogal lam was eerlijk gezegd.. (zie post van vannacht,. )
Je weet niet wat je hebt gemist Inso,.
Ja, ja, wijsneus.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:35 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Wat is 6.gif! [afbeelding] <= dat is 6.gif
Heb je een uitbrander gekregen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:29 schreef NiNi het volgende:
Ik was maar een kwartier te laat! Met je mietje!
Ongelooflijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:28 schreef NiNi het volgende:
[..]
Had jij een kater? Ik niet eens.
Kijk aan jou heb je wat.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De helper van Den Duivel.
Neen. Wil jij dat nog even doen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:41 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Heb je een uitbrander gekregen?.
Ja, gek he! Wel lang geslapen opzich.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:42 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ongelooflijk..
Waarom? Je belde precies op tijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:43 schreef NiNi het volgende:
[..]
Neen. Wil jij dat nog even doen?![]()
Ik heb ook héérlijk geslapen. Ondanks of dankzij, niemand weet het.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:43 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, gek he! Wel lang geslapen opzich.![]()
Ze ziet het vast als bittere noodzaak, somsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:44 schreef PrivateRyan het volgende:
Fuck, dan moet ik dat gaan fake'n en daar hou ik niet van.. Jij?
Was jij of ik nou eerder thuis?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, ik had/heb wel ontzettend dorst.![]()
Ja, ik zag het! Wheee! Die post dus.![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, ja, wijsneus.![]()
Je kent mij, altijd punctueel.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:44 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Waarom? Je belde precies op tijd..
Oh! Ja! Ik ben vergeten boos te zijn!.
Fuck, dan moet ik dat gaan fake'n en daar hou ik niet van.. Jij?
Weet niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was jij of ik nou eerder thuis?
Shhhht!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze ziet het vast als bittere noodzaak, soms.
Toen ik dat SMSje stuurde plofte ik op m'n bed..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:56 schreef NiNi het volgende:
[..]
Weet niet.![]()
Hoe laat was jij?
Toen ik dat SMSje stuurde plofte ik op m'n bed..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:56 schreef NiNi het volgende:
[..]
Weet niet.![]()
Hoe laat was jij?
Ja dude, we hebben allemaal problemenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:56 schreef Nolius het volgende:
Ik moest naar de tandarts
Ja, hodfr! Kutregen. Ah, toen was ik al thuis toen ik die kreeg. Gelijk ofzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toen ik dat SMSje stuurde plofte ik op m'n bed..
Ik was fucking doorweekt,.
Oe,quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:02 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, hodfr! Kutregen. Ah, toen was ik al thuis toen ik die kreeg. Gelijk ofzo.
Oh, do tell?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja dude, we hebben allemaal problemen
Wheheheh!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oe,!
Net zoals met dat knagen in het cafe,.
Ik ben m'n fiets kwijt.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:03 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh, do tell?
Wij begrijpen elkaar, Jogy.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze ziet het vast als bittere noodzaak, soms.
3x,quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:04 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wheheheh!![]()
En ohja! Eén keer, één keer!![]()
![]()
![]()
Punctueel shmunctueel, je bent zo punctueel als een NS-machinist met een stalen plaat in haar kop.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:56 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je kent mij, altijd punctueel.![]()
Niets, mijn waarde, niets.quote:Subtiel en neen, wat heb je daar nou aan.![]()
JA HALLO DAT GAAT ZOMAAR NIET! WAT? WAT?!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:12 schreef Tijn het volgende:
Ik ben helemaal hyper PR
Ik vind het ècht leuk!
Maar nu moet ik weg
Dag
Niet waar!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
3x,!!!
We gaan geheime dingen doen *oeoeoeoeoeoeoe*quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:15 schreef NiNi het volgende:
[..]
JA HALLO DAT GAAT ZOMAAR NIET! WAT? WAT?!
Ik vind het ook écht leuk!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:12 schreef Tijn het volgende:
Ik ben helemaal hyper PR
Ik vind het ècht leuk!
Maar nu moet ik weg
Dag
Step away from the CAPSlock. Put your hands where I can see 'em.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:15 schreef NiNi het volgende:
JA HALLO DAT GAAT ZOMAAR NIET! WAT? WAT?!
Correct.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:18 schreef Houzer het volgende:
moet ik alle topics nu gaan terug lezen?
Ècht! Ècht!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:16 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik vind het ook écht leuk!.
Wegze!.
Nog erger, je moet op iedereen z'n naam klikken en bij de eerste post beginnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:18 schreef Houzer het volgende:
moet ik alle topics nu gaan terug lezen?
Ja gedaan en nu...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Nog erger, je moet op iedereen z'n naam klikken en bij de eerste post beginnen.
Weet je het nu ook niet meer, nu je weer helder kan denken.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:16 schreef NiNi het volgende:
[..]
Niet waar!![]()
Ach, sterf.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
We gaan geheime dingen doen *oeoeoeoeoeoeoe*![]()
Maar ik ècht niet zeggen wat, want dan is het niet meer leuk
Doei
Krijg je een overhoring.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja gedaan en nu...
Tot zondag trouwens! Want ik ben tussentijds niet meer online.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:21 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ach, sterf.
Je hebt eenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tot zondag trouwens! Want ik ben tussentijds niet meer online.
Well, duh.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je hebt een, leven
?
Ja! Tot zondag!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dag Sjee. Nog mensen verkracht lately?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Step away from the CAPSlock. Put your hands where I can see 'em.
Wat denk je wel niet van me?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:24 schreef NiNi het volgende:
Dag Sjee. Nog mensen verkracht lately?![]()
Nouja zeg! Eerst geheimen vertellen!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Goede gedachtes, Sjee, enkel goede gedachtes!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van me?.
Daar ben ik goed inquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Krijg je een overhoring.
Ben jij zo een freak met verkrachtingsfantasieën?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:27 schreef NiNi het volgende:
Goede gedachtes, Sjee, enkel goede gedachtes!
Jeekay was het, toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:27 schreef NiNi het volgende:
[..]
Goede gedachtes, Sjee, enkel goede gedachtes!
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben jij zo een freak met verkrachtingsfantasieën?
Uh, oh, uh, nou.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben jij zo een freak met verkrachtingsfantasieën?
Ja hodfr, verbaster mijn nick nog maar een keer. Ik word er bekant schizofreen van mên.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jeekay was het, toch?.
*notitie maakt*quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:32 schreef NiNi het volgende:
Uh, oh, uh, nou.![]()
Nini jouw wil ik beter leren kennenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:32 schreef NiNi het volgende:
[..]
Uh, oh, uh, nou.![]()
Neen. Dring je niet zo op.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:28 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ben ik niet welkom?.
Stop met incrowdgrapjes dat vinden niet leuk. :')quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jeekay was het, toch?.
Op?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
Neen. Dring je niet zo.
NiNi! Je vergeet telkens woorden tikken!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
Stop met incrowdgrapjes dat vinden niet leuk.![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
NiNi. Je vergeet stelselmatig woorden typen.
Isj goed Fatima, keen probleemquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
Stop met incrowdgrapjes dat vinden niet leuk.![]()
Wrom?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:46 schreef Jerruh het volgende:
stress.
Is dat een doodverwensing?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:45 schreef PrivateRyan het volgende:
Die boe..
Donder toch op!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:52 schreef Tijn het volgende:
Ok, ik ben nu ècht weg.
Ècht!
Serious, mên, dat met die stemmen loopt uit de hand.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geen dank NiNi. Nou wel dank, maar dat komt nog wel een keer. "We hebben het er nog wel over"
"Ja." "Gnagnagna."
Je geeft gewoon meer om ons dan je RL vrienden..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:53 schreef Tijn het volgende:
Iets zegt me dat ik de afgesproken 3 uur op Utrecht CS niet meer ga halen.
Het is iets onderbewust. Dat moet wel. Want ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je geeft gewoon meer om ons dan je RL vrienden..
Wij ook van jou Tijn,.
Ontkenning is de eerste fase, succes..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is iets onderbewust. Dat moet wel. Want ik snap er niks van.
Gelukkig is iedereen consequent in het mij aanspreken hieroot.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:55 schreef NiNi het volgende:
Serious, mên, dat met die stemmen loopt uit de hand.

Het was goed Nederlands.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat een doodverwensing?
Zeg ga jij eens wat topics modden jahquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:59 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Het was goed Nederlands..
Maar jouw interpretatie mag ook. Wat jij wil..
Ik heb pauze. Laat me met rust.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:01 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zeg ga jij eens wat topics modden jah
zit maar te ouwehoeren hier tsk
Ow dan eet je bammetjes dan maar opquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:02 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik heb pauze. Laat me met rust..
Ow, jij ook al?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:02 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik heb pauze. Laat me met rust..
Dit moeten we toch beter afstemmen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ow, jij ook al?
Bron, link, enz?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:10 schreef Houzer het volgende:
Inso is aan het modden
dinsdag hebben we presentatie en moet alles afzijnquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Wrom?.
*gewenste aandacht geeft*quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:24 schreef NiNi het volgende:
Nou, wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dinsdag hebben we presentatie en moet alles afzijn
en we moetne nog zoveel...
Bedankt, Sjee. Zie enige posts naar boven.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
*gewenste aandacht geeft*
*kusjeknuf*quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:24 schreef NiNi het volgende:
*knaagjekrasquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:26 schreef jogy het volgende:
[..]
*kusjeknuf*
*NiNi @@pje geeft*quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:26 schreef NiNi het volgende:
Bedankt, Sjee. Zie enige posts naar boven.![]()
Ja geef terug! Was van mij!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
*NiNi @@pje geeft*
Zwollywood!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
heel blablaverhaal .....Zwolle, rest blablaverhaal.
[afbeelding]
"Goh dank je SJeejKeej, dat je vertrouwen in me stelt zonder er iets voor terug te verwachten. Wat ben je ook een onbaatzuchtige lieverd. Je mag een keer zuipen op mijn kosten."quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:33 schreef NiNi het volgende:
Ja geef terug! Was van mij!![]()
tssk mietjequote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:38 schreef Insomaniac het volgende:
Winkelen in de groothandel is niet leuk. Ik heb een doos met 200 zure aardbeien matjes, twee dozen met van die kleine zakkies M&M's, een ton nougat, 60 tosti's, een kilo studentenhaver en nog veel meer. En ik ben nu al misselijk.
.
Damn, woman! Had je niet even een doos dropmatten voor mij mee kunnen nemen? En een megazak salmiaklollies?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:38 schreef Insomaniac het volgende:
Winkelen in de groothandel is niet leuk. Ik heb een doos met 200 zure aardbeien matjes, twee dozen met van die kleine zakkies M&M's, een ton nougat, 60 tosti's, een kilo studentenhaver en nog veel meer. En ik ben nu al misselijk.
.
Ik heb nog twee silo's met lollies. En twee zakken met kaneelkussentjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:40 schreef Malawi het volgende:
[..]
Damn, woman! Had je niet even een doos dropmatten voor mij mee kunnen nemen? En een megazak salmiaklollies?![]()
Gaat es terug gaan.![]()
Ja! Ja! Ja! En ultiem fout: De Joffer!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:38 schreef Malawi het volgende:
Zwollywood!
De X-ray, De Kleine, Talamini, het station![]()
Stemmen! Huuuuh!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Goh dank je SJeejKeej, dat je vertrouwen in me stelt zonder er iets voor terug te verwachten. Wat ben je ook een onbaatzuchtige lieverd. Je mag een keer zuipen op mijn kosten."
Oei, ik kom snel langs!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:38 schreef Insomaniac het volgende:
.
Helaas heb ik dat genoegen nooit mogen meemaken.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja! Ja! Ja! En ultiem fout: De Joffer!. Want wat is er nou toffer dan de Joffer, waar nummers nooit langer duren dan 20 sec en een bel die geluid wordt niet betekend dat er een rondje gegeven wordt, maar dat de barman in die kekke afgeknipte spiekerbokse er zin an heeft.
.
Ik meen het Nien, kom snel, heel snel! Kom morgen, want dit gaat zo gruwelijk fout! En we hoeven niet te slapen, want ik heb ook twee trays redbull.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:43 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oei, ik kom snel langs!![]()
Hoi, FF!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:30 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hoi, Jogy!
Altijd, FF!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:30 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Alles goed, Jogy!
Goedzo, FF!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:30 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Met mij wel, Jogy!
Nee. Maar wél een slof sigaretten.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je ook nog van die gele schuimbanaantjes waar je na 2 al kostmisselijk van bent Inso?
Doe mij een tray ik geef j er 20 euro voor?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik meen het Nien, kom snel, heel snel! Kom morgen, want dit gaat zo gruwelijk fout! En we hoeven niet te slapen, want ik heb ook twee trays redbull.
Banaantjes!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je ook nog van die gele schuimbanaantjes waar je na 2 al kostmisselijk van bent Inso?
Agossiequote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:39 schreef Houzer het volgende:
Kan iemand die knut ff kapot schoppen dank je
Koop je eigen shit, sloeber. Ik koop het niet om het weer door te verkopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Doe mij een tray ik geef j er 20 euro voor?
banaanenpret.wmvquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:45 schreef NiNi het volgende:
[..]
Banaantjes!
Waar haal je dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Koop je eigen shit, sloeber. Ik koop het niet om het weer door te verkopen.
Ja, je zou em bjina knuffelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:45 schreef Knut het volgende:
[..]
Agossie
Wat schatiig
Oh goed! Want morgen is het lekker weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik meen het Nien, kom snel, heel snel! Kom morgen, want dit gaat zo gruwelijk fout! En we hoeven niet te slapen, want ik heb ook twee trays redbull.
Heel de dag zie ik je nooit, tot ik een topic open. Het lijkt alsof je er heel de dag op zit te wachtenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:45 schreef Knut het volgende:
[..]
Agossie
Wat schatiig
Bij de groot-han-del.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:46 schreef Houzer het volgende:
[..]
Waar haal je dat?
Een doos wijn misschien?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh goed! Want morgen is het lekker weer.
Snaai en caffeine, wat wil je nog meer.
Oe, zit er een stijgende lijn in de statistieken?!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:46 schreef Seborik het volgende:
Nog maar een paar jaar en het forum zit vol met leuke meiden.
Ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:47 schreef Houzer het volgende:
[..]
Heel de dag zie ik je nooit, tot ik een topic open. Het lijkt alsof je er heel de dag op zit te wachten
Mind me if i'm wrong?
Ja GDV dat weet me reet ook wel, welke groothandel en WAAR als in plaats enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bij de groot-han-del.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Oe, zit er een stijgende lijn in de statistieken?!
dank jequote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:48 schreef Knut het volgende:
[..]
Ja.
Want ik heb niks beters te doen
Je bent zo schattig
Dat doet hij! Zo is knut! Evil, evil man!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:47 schreef Houzer het volgende:
[..]
Heel de dag zie ik je nooit, tot ik een topic open. Het lijkt alsof je er heel de dag op zit te wachten
Mind me if i'm wrong?
Je kan knut best goed vergelijken met een landmjin, je merkt niet dat ie er is tot je de fout in gaatquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:47 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mind me if i'm wrong?
Nou gezien gister en straks bedank ik vast.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een doos wijn misschien?.
No, I don't mind you're wrong. Ignorance does that to people.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:47 schreef Houzer het volgende:
Mind me if i'm wrong?
Kusknufkroel, zeg dat is heel snel achter elkaar..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:25 schreef NiNi het volgende:
Kom terug!
Mind me if i'm wrong can ookquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:49 schreef Knut het volgende:
Is de uitdrukking niet "Correct me if I'm wrong"
of "Do you mind? " ?
Als je een be-drijfs-pas-je hebt mag je naar de Ven, die zit in Diemen, Den Haag, Alkmaar en nog meer plaatsen en daar hebben ze trays redbull. Sterker nog, die hebben ze bij elke groothandel.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:48 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja GDV dat weet me reet ook wel, welke groothandel en WAAR als in plaats enzo
Iedereen is tegen je.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:47 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mind me if i'm wrong?
Vol verwachting klopt ons hart....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:46 schreef Seborik het volgende:
Nog maar een paar jaar en het forum zit vol met leuke meiden.
Ik wou alleen me agressie botvieren op wat Xebro-geile mannetjesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan knut best goed vergelijken met een landmjin, je merkt niet dat ie er is tot je de fout in gaat.
Ach, het arme schaap is er nog van in de war!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:49 schreef Knut het volgende:
Is de uitdrukking niet "Correct me if I'm wrong"
of "Do you mind? " ?
Ik heb ook nog een traytje bronwater en een tray cola light.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:49 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou gezien gister en straks bedank ik vast.
Ja dan kan ik net zo goed naar de makro gaanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als je een be-drijfs-pas-je hebt mag je naar de Ven, die zit in Diemen, Den Haag, Alkmaar en nog meer plaatsen en daar hebben ze trays redbull. Sterker nog, die hebben ze bij elke groothandel.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:49 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mind me if i'm wrong can ook
Je moeder.....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Iedereen is tegen je.![]()
Krusjeruffeltroel.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kusknufkroel, zeg dat is heel snel achter elkaar...
Ik dacht toch echt dat ik dat iemand weleens had horen zeggen enzo...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:52 schreef Knut het volgende:
[..]
Niet.
Dat iemand anders het zegt betekend nog niet dat het correct is.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:53 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik dat iemand weleens had horen zeggen enzo...
momentje
Ik sterf van de honger trouwens.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:53 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ga nougat eten. Wat nou ondergewicht..
Nauwgatquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:53 schreef Insomaniac het volgende:
Ik ga nougat eten. Wat nou ondergewicht..
knuskufkroel.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kusknufkroel, zeg dat is heel snel achter elkaar...
Ja, Nien had er ook wat moeite mee,quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
knuskufkroel.![]()
![]()
. Wat een moeilijk woord om te zeggen, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |