Isabeau help!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er ook nog
Niet echt veel lichter, maar goed
Wat doe je nu dan om het er af te krijgen?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:39 schreef Xanthe het volgende:
Zo ik meld me ook maar weer een keer.
Ben gestopt met Atkins omdat ik na 2 maanden nog geen resultaat zag behalve een flinke schommeling van mijn gewicht.
Omlaag , omhoog , omlaag , omhoog....
Nu een weekje gestopt en van van dinsdag 11 mei tot vandaag elke dag wat gewicht kwijt geraakt.
Van 121.4 naar de 120 vandaag!
Morgen onder de 120??
Ja en de deelnemers?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:48 schreef Pandorah het volgende:
Het is gelukt jolene!
Alleen je bent de link naar het vorige deel vergeten: Fok! Dieettopic deel XXXIX
Heb nu alles bijgewerkt tot vandaag...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is met dikgedrukte tekst, dat scheelt weer code typen
Ik wil ook de update wel doen hoor, aangezien jij het vorige week hebt gedaan, roep maar
Nu ga ik ff boodschappen doen, mister_d is door zijn cola heen
Ja, het lijstje met deelnemers en het linkje naar het vorige topic.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:07 schreef Isabeau het volgende:
Moet er nog iets naar boven?
Dezelfde fout melding als mij dus...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer steeds de openingspost aan te passen, maar krijg dan een melding dat het forum niet bereikbaar is. Als ik dan weer op active topics klik is er niets aan de hand
Dat ken ik,ik moet gewoon tot 4.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik verveel me momenteel rot en ik moet eigenlijk nog van alles uitwerken. Heb zo'n sloom gevoel vandaag. Blech. Kan ook niet naar huis want ik moet na 3 uur nog een patiënt zien.
Probeer elke dag aan gezond eten te denken, maar het lukt me niet. Sinds ik het probeer is er elke dag wel iets gebeurd waarvan ik denk "dat had ik niet moeten doen/eten".
DANK U whoeiquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Hoe zie jij er virtueel eigenlijk uit?
(makkelijk zoeken als je het topic zelf hebt geopend)
Kon nou niet zeggen dat ik er vrolijk van werdquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:26 schreef Riannuh het volgende:
[..]
DANK U whoeihierna was ik aan het zoeken
![]()
![]()
Ja, intressequote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:50 schreef Pandorah het volgende:
Jolene: anders plaatst je dat lijstje van namen in een latere post en dan moet een mod het maar in de OP prutsen?
Ik zit nu op mijn werk en het lijstje in word heb ik thuis liggen. Ik ga van het weekend de boel in elkaar schuiven (met uptodatelijstje van deelnemers van Jolene) en zal ik dat dan naar de liefhebbers doormailen?
Ik probeer gewoon iets wat me logisch lijkt:quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:46 schreef Riannuh het volgende:
hoe zet ik hier een plaatje in.. heb een server enzo maar met welke tags zet ik hier een plaatje neer?
Ikke ookquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:54 schreef Riannuh het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon iets wat me logisch lijkt:
NU:
[afbeelding]
Doel:
[afbeelding]
Ik heb ook zo'n vetrol boven mijn navel. Maar hij wordt wel minder nu ik aan het afvallen benquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:09 schreef Rosean het volgende:
ZO zou ik er dus niet uit zien. Ik heb een soort van vetrol boven mijn navel zeg maar. Maar het kan ook zijn dat het eigenlijk vel is dat over is omdat ik zo zwaar ben geweest![]()
Ik zal het even doenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:08 schreef jolene het volgende:
[..]
Ikke ook
Kun je dat ook voor mij doen
Nu 78.5 doel 56...
Nu:quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:53 schreef Malchevia het volgende:
jahjahjah! plaatjes!! gaarne!!
Ik zou zeggen:quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:52 schreef Riannuh het volgende:
Heeft iemand een idee voor een pasta gerecht met vlees en groente voor 3 personen wat niet teveel kcal is. Twee van de drie doen ww
Klinkt inderdaad lekker... ben nogal een tagliatelli fan dusuhm dat valt wel goed bij mijquote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:
Gooi een zooi tomaten in je boodschappenmandje, liefst vleestomaten! Koop een klein blikje (écht klein) tomatenpuree concentraat. Evt. een courgette in blokjes snijden. Wat champignons, uitje, kipfilet en wat kruiden zoals basilicum.
Snijd de tomaten in blokjes nadat je 't vel eraf hebt gehaald (trucje met kokend water). Bak een uitje met een beetje knoflook in de pan. Flikker hier de tomaten bij en zorg dat de tomaat langzaam gaat koken tot een saus. Je kan eventueel ook al na het uitje de kipfilet en courgette in blokjes erbij doen, scheelt weer een pan. Champignon erbij, nog even doorkoken en je bent klaar.
Dat is even kort door de bocht, maar je krijgt het idee. Hartstikke weinig vet en erg gezond. Is het lekkerst met tagliatelli.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:00 schreef Riannuh het volgende:
[..]
Nu:
[afbeelding]
Doel:
[afbeelding]
Hoezo het lijkt allemaal op elkaar ??
Kijk eens in dit topic: "dieet' receptenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:52 schreef Riannuh het volgende:
Heeft iemand een idee voor een pasta gerecht met vlees en groente voor 3 personen wat niet teveel kcal is. Twee van de drie doen ww
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:08 schreef _Flea_ het volgende:
Jeetje wat gaat het hard hier.
Eigenlijk niet zoveel.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:48 schreef Rosean het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan om het er af te krijgen?
NEtjes hoor dat je al zo veel kwijt bent in een paar dagen tijd. Een advies wil ik je toch even meegeven: ga niet elke dag op de weegschaal staan.
Ja kloptquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Octopussy, je hebt een ander kapsel dan de vorige keer toen je het posteweet je nog, je had toen een virtual model in bikini en jezelf in bikini, dat vond ik nog zo dapper
Goed bezig johquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:29 schreef Fannetje het volgende:
Fannetje (1m75) (26,2) was 100,8 kg, is nu 80,3 en wil graag 75 wegen -20,5
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]Er is meer dan 20 kilo af![afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zo, dat is ook weer uit m'n systeem
Alles is dus prima hier, deze week weer 9 ons eraf, het gaat weer erg lekker. Bij de WW bijna onder de 80. De thuis-onder-de-80-mijlpaal had ik al bereikt, thuis weeg ik inmiddels 78.3.
Mensen, wat posten jullie trouwens veel. Ik heb zelfs bijna geen tijd meer om alles te lezen. Mijn excuses ook dat ik niet op iedereen kan reageren, daar heb ik gewoon simpelweg geen tijd voor. Maar ik leef met jullie allemaal mee hoor, zeker met jou Funnie. En wat balen, Octopussy, dat je weer wat bent aangekomen!
Die virtuele poppetjes lijken overigens niet in de verste verte op mijn figuur, niet toen en niet nu. Daarom maar wat echte foto's, daarop kun je het verschil ook wel zien
De meest linkse foto kennen sommigen al, die is van mijn dikste ik in september 2003. De middelste is vorige week gemaakt. Zoek de verschillen
De rechtse is ook van vorige week, niet erg aardig om met je rug naar mensen toe te staan, maar ik ontdekte op deze foto voor het eerst een taille bij mezelf, dus ik vond 'm wel mooi![]()
En ja, ik weet het, ik moet nodig naar de kapper
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ja ik heb dat ook ooit gemaakt daar zie je geen enkele vetrol dus dat ziet er idd veel en veel anders uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:35 schreef Isabeau het volgende:(en dat ziet er veel slanker uit dan ik me voel!)
Dank jequote:Op zondag 16 mei 2004 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Riann, je ziet er geweldig uit!
En je hebt me weer gemotiveerd om toch vooral door te zetten, daarvoor bedankt
Niet in de laatste plaats omdat je een knalgele broek aan hebtIk heb namelijk nog een knalgele broek in mijn kast die ik 3 jaar geleden wèl aankon en nu niet meer. Die wil ik verdorie weer aankunnen
![]()
Ik ga gewoon mijn best weer doen en kom weer regelmatig hier bijhouden hoe het ermee gaat. Riann ziet er super uit, Fannetje is het gelukt om er geweldig uit te zien (deed je natuurlijk altijd al wel) en YPPY heeft een droomfiguurtje inmiddels. Van Funnie heb ik geen foto's gezien, maar bijna 40 kilo moet toch een enorme verandering zijn!! Ik ben èn heel erg jaloers op jullie èn heel erg trots dat jullie zoveel gewicht zijn kwijtgeraakt. Hulde!
Nu ik
Bedankt voor die tip! Leuke site van Funnie en ik moest even lachen om die foto's met haar inmiddels veel te grote spijkerbroek aan! Echt te gek zulke dingen.quote:Op zondag 16 mei 2004 13:00 schreef jolene het volgende:
Isabeau, kijk eens op funnie haar site
Ik heb dat nu waar ik stage loop in wit pak en dan denk ik echt ben ik dat want in wit pak dat is ongeveer een jaar geleden.quote:Op zondag 16 mei 2004 16:13 schreef Rosean het volgende:
FannetjeNetjes hoor!! Heb jij ook wel eens dat je jezelf in de spiegeling van een ruit ziet en denkt: wie is dat? Ik heb dat namelijk wel eens
Broek is forecast geen miss etam truitje is btw wel miss Etam Maat Mquote:Op zondag 16 mei 2004 16:54 schreef Fannetje het volgende:
Hé Rian, die broek heb ik volgens mij ook! Miss Etam? En dat shirtje heb ik in het roodJe ziet er goed uit hoor! En iedereen bedankt voor de complimentjes. 20 kilo eraf voelt echt heel lekker
Kom op Isabeau, jij kunt het ook! Over een half jaar zien we hier foto's van jou met twee maatjes minder
Rosean Ik heb eerder het tegenovergestelde als ik foto's bekijk. Zo van: "Jezus, was ik echt zó dik?" Dat heb ik echt nooit gezien.
Dat staat je heel erg leuk Riann! Mooi plat buikje heb je ook!quote:Op zondag 16 mei 2004 11:50 schreef Riann het volgende:
[afbeelding]
Zo zie ik er nu uit
ik heb helaas geen fotoow van een jaar geleden mij in me totaal.
Komt vanzelf wel een keer isabeau, Het is voornamelijk die knop goed om kunnen zetten. Dat lees ik ook steeds meer van de anderen. En zo werkt het bij mij ook eigenlijk. Alleen kon ik niet zelf de knop meer omzetten. En heb ik dat door middel van de maagband gedaan. Vooral om het jojo-en. Want dan viel ik wel weer af. Maar kwam 10 dubbel bij. En dat wordt nu tegengehouden door de band. Ik denk dat ik daardoor nu elke keer die knop ook kan omzetten. Omdat die angst er niet meer is nu. Suc6 verder ermee!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Riann, je ziet er geweldig uit!
En je hebt me weer gemotiveerd om toch vooral door te zetten, daarvoor bedankt
Niet in de laatste plaats omdat je een knalgele broek aan hebtIk heb namelijk nog een knalgele broek in mijn kast die ik 3 jaar geleden wèl aankon en nu niet meer. Die wil ik verdorie weer aankunnen
![]()
Ik ga gewoon mijn best weer doen en kom weer regelmatig hier bijhouden hoe het ermee gaat. Riann ziet er super uit, Fannetje is het gelukt om er geweldig uit te zien (deed je natuurlijk altijd al wel) en YPPY heeft een droomfiguurtje inmiddels. Van Funnie heb ik geen foto's gezien, maar bijna 40 kilo moet toch een enorme verandering zijn!! Ik ben èn heel erg jaloers op jullie èn heel erg trots dat jullie zoveel gewicht zijn kwijtgeraakt. Hulde!
Nu ik
Ja, op die foto's ben ik eigenlijk ook wel trotsquote:Op zondag 16 mei 2004 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedankt voor die tip! Leuke site van Funnie en ik moest even lachen om die foto's met haar inmiddels veel te grote spijkerbroek aan! Echt te gek zulke dingen.
dat lijkt denk ik maar zo want ik nog wel 2 vetrollenquote:Op zondag 16 mei 2004 18:41 schreef Funnie het volgende:
[..]
Dat staat je heel erg leuk Riann! Mooi plat buikje heb je ook!![]()
Ook dat leer je nog..quote:Op maandag 17 mei 2004 08:11 schreef Rosean het volgende:
Jolene het is wel een lekker gevoel alleen moet ik nog leren de rest gewoon weg te gooien op het moment dat ik denk: ik heb genoeg gehad. Ik heb hem nu dus wel helemaal opgegeten. Maar het was errug lekker, en ik weet dat ik nu een poosje niet meer hoef
Dat gaat jou lukken hoor.quote:Op maandag 17 mei 2004 08:39 schreef Rosean het volgende:
Weetje als ik dat dan weer zie, dat getal... dan denk ik: jemig dat het nodig was om een heel mens kwijt te raken. Mijn volgende doen wordt 75 kilo te wegen, dan ben ik gewoon bijna de helft van mijn gewicht kwijt (mocht het lukken de 75 te halen).
Tuurlijk haal jij de 75. Je bent al zo veel kwijt dat het je echt wel gaat lukken... je hebt je levenstijl veranderd en als jouw lichaam vind dat er nog meer af kan dan kan er nog meer af... en waarschijnlijk vind jouw lichaam dat wel want je hebt nog een licht "overgewicht"quote:Op maandag 17 mei 2004 08:39 schreef Rosean het volgende:
Weetje als ik dat dan weer zie, dat getal... dan denk ik: jemig dat het nodig was om een heel mens kwijt te raken. Mijn volgende doen wordt 75 kilo te wegen, dan ben ik gewoon bijna de helft van mijn gewicht kwijt (mocht het lukken de 75 te halen).
Ooooo.quote:Op maandag 17 mei 2004 08:49 schreef _Flea_ het volgende:
Ik merk dat als ik sport dat het goed gaat. Dan verlies ik echt gewicht.
Woensdag was ik 's ochtend 88,6. Woensdag, donderdag en zaterdag heb ik hard gelopen. Zaterdagavond ben ik (omdat ik erg nieuwsgierig was) na het eten op de weegschaal gaan staan en kwam ik uit op 86,4!
Ok, laat het ietsje minder zijn dan dat als ik weer ga wegen. Maar dit smaakt naar meer en mijn doel van 85 komt goed in beeld.
Wat ik me afvraag... jij valt zo veel af in zo'n korte tijd... hoeveel kcal krijg jij per dag binnen... het gaat namelijk een beetje uhm hard en ik hoop niet dat je laat maar zeggen weinig eet om die 85 te redden en zodra je de 85 heb gehaald dat je dan weer een beetje "normaal" gaat eten waardoor je binnen de kortste keren weer veel meer weeg...quote:Op maandag 17 mei 2004 08:49 schreef _Flea_ het volgende:
Ik merk dat als ik sport dat het goed gaat. Dan verlies ik echt gewicht.
Woensdag was ik 's ochtend 88,6. Woensdag, donderdag en zaterdag heb ik hard gelopen. Zaterdagavond ben ik (omdat ik erg nieuwsgierig was) na het eten op de weegschaal gaan staan en kwam ik uit op 86,4!
Ok, laat het ietsje minder zijn dan dat als ik weer ga wegen. Maar dit smaakt naar meer en mijn doel van 85 komt goed in beeld.
Ik heb vorige week zelfs 2x lasagne gehad, normaal gegeten (meer groenten en een klein aardappeltje meer dan eerst en stukje vlees), 5 brood per dag, 6 crackers (2 ontbijt, de rest tussendoor) en veel water en 2 tot 3 stuks fruit (bananen meestal voor het hardlopen).quote:Op maandag 17 mei 2004 09:04 schreef Riannuh het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag... jij valt zo veel af in zo'n korte tijd... hoeveel kcal krijg jij per dag binnen... het gaat namelijk een beetje uhm hard en ik hoop niet dat je laat maar zeggen weinig eet om die 85 te redden en zodra je de 85 heb gehaald dat je dan weer een beetje "normaal" gaat eten waardoor je binnen de kortste keren weer veel meer weeg...
Was gewoon een vraagje
Je eet naar mijn mening in ieder geval genoegquote:Op maandag 17 mei 2004 09:13 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik heb vorige week zelfs 2x lasagne gehad, normaal gegeten (meer groenten en een klein aardappeltje meer dan eerst en stukje vlees), 5 brood per dag, 6 crackers (2 ontbijt, de rest tussendoor) en veel water en 2 tot 3 stuks fruit (bananen meestal voor het hardlopen).
Ik kom per dag ongeveer aan de 1500 Kcal als het goed is.
Zelf heb ik het idee dat ik beweging nodig heb om af te vallen. Vroegah kon ik alles eten wat ik wilde en kwam ik niet aan. Sinds ik niet meer beweeg (zomer 2002) ben ik aangekomen. Nu ik weer ga bewegen verbrand ik gewoon alles wat te veel is. Bij 85 zal het wel wat minder gaan denk ik.
Ik heb ze nog niet gezienquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:44 schreef Funnie het volgende:
Miss_Dik zal morgen foto maken met nieuwe jas
Die zie je dan op de site wel terug.
Isabeau pakt een springtouw en gaat een blokje om.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Na een behoorlijke periode jojo'en ben ik nu 95,6 kg
Goed. Ik voel me een beetje de kneus van dit dieetclubje
Even schrikken, maar het is prachtig weer buiten en ik ga vol goede moed nu weer verder.
Nee hoor, dat ben ikquote:Op maandag 17 mei 2004 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eerste doel is 85kg. Op dat moment het ik een gezond BMI (24,5). Daarna wil ik proberen om verder te gaan richting de 80kg. Ik heb het bewust in 2 (misschien wel 3) stappen gedaan. Als ik zi dat ik 11,4 kg moet afvallen dan motiveert het me niet echt. Als ik zie en weet dat ik 6,4 moet afvallen dan weet ik dat het voor mij haalbaar is. En het ziet er naar uit dat het ook gaat lukken.quote:Op maandag 17 mei 2004 09:18 schreef Riannuh het volgende:
[..]
Je eet naar mijn mening in ieder geval genoeg... vroeg het me gewoon af omdat het zo hard gaat.. bij de 85 zal het wel iets minder hard gaan... wat is eigenlijk je streefgewicht... wil je stabiliseren op de 85 of nog meer afvallen ???
Ik denk dat het bewegen voor jou ook heel goed is. En 13km fietsen naar je werk is prima!quote:Morgen is mijn weegdag en ik hoop echt dat er iets af is... ben zo bang dat er nog geen ons af is... maarjah als ik maar niet zwaarder ben geworden... dan snap ik er niks meer van in ieder geval... heb inmiddels 0.5 l water op.. en ik heb vandaag heel sportief gefietst naar mijn werk... 13 km of iets dergelijks, en het ging in combinatie met mijn astma heel goed ... voelde me wel een beetje stoer toen ik heel en optijd aankwam op het werk
... om kwart voor 7 fietsen is wel lekker
Dat lijkt me een leuke vakantiequote:Op maandag 17 mei 2004 09:35 schreef _Flea_ het volgende:
Ik denk dat het bewegen voor jou ook heel goed is. En 13km fietsen naar je werk is prima!Het is er nu ook het weer voor dus het kan bijna elke dag straks. Dan moet je volgens mij wel gaan afvallen als je normaal eet.
Gewoon doorgaan (ik lijk wel Barry Hughes).
Astma zal altijd een drempel blijven. Maar die conditie komt vanzelf wel!quote:Op maandag 17 mei 2004 09:46 schreef Riannuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me een leuke vakantie... Hopen dat je dan een mega conditie heb
Ik ga woendag op vakantie... en dan is het de bedoeling dat ik vandaag en morgen gewoon gefietst heb naar mijn werk.. en daar lig ik waarschijnlijk heel veel in het zwembad (verbrand ik ook calorien), we zullen ook wel veel gaan wandelen en ik hou me netjes aan mijn ww dieet
Fietsen is voor mij nogal zwaar aangezien ik geen conditie heb en astma heb.. ben echt blij dat ik goed ben aangekomen
Helpt het niet om even een groot glas water te drinken... dat helpt bij mij altijd wel tegen de honger... of een stukje fruit ?quote:Op maandag 17 mei 2004 10:49 schreef _Flea_ het volgende:
Wel balen nu. Had me vanmorgen verslapen en net genoeg tijd om een paar crackers te maken. Heb er nog 1 liggen en moet het nog een uur volhouden voordat ik brood kan maken.
Water helpt niet echt bij mij. En fruit heb ik ook al niet bij mequote:Op maandag 17 mei 2004 10:51 schreef Riannuh het volgende:
[..]
Helpt het niet om even een groot glas water te drinken... dat helpt bij mij altijd wel tegen de honger... of een stukje fruit ?
Op mijn hoofd en het deed behoorlijk zeerquote:Op maandag 17 mei 2004 09:41 schreef teigan het volgende:
Mijn weegschaal is gesneuveld in de verhuizing, dus die heb ik maar ritueel geofferd(lees van 8 hoog uit het raam gesodeflikkerd), maar mijn laatste update is de volgende
Tuurlijk komt het goed. Nog ff doorbijten en je zit op je nieuwe stekkiequote:Ik heb de afgelopen week heel slecht gegeten, maar bijna geen tussendoortjes en ik heb heel hard gewerkt..
Dus het komt hopelijk wel goed..
Kun je dat niet 's avonds voor het slapen gaan doenquote:Op maandag 17 mei 2004 10:49 schreef _Flea_ het volgende:
Wel balen nu. Had me vanmorgen verslapen en net genoeg tijd om een paar crackers te maken. Heb er nog 1 liggen en moet het nog een uur volhouden voordat ik brood kan maken.
Dat is dus ook de reden dat ik boulimia heb gekregenquote:Op maandag 17 mei 2004 11:00 schreef YPPY het volgende:
Ik zie mijzelf ook absoluut niet als ‘slank’, terwijl mijn bmi nu wel gezond is. Ik zie nog steeds de oude, dikke, ik voor me als ik in de spiegel kijk. Ik kan me nu ook voorstellen dat iemand met anorexia oid zichzelf dik vindt, terwijl dat niet zo is. Ik kan mezelf (nog?) niet zien zoals ik nu ben. Gelukkig weet ik wel dat ik nu op mijn streefgewicht zit en dat ik niet verder af moet vallen, maar het zal vast nog lang duren voor ik mezelf zie zoals ik nu ben.
Gewoon doen. Mensen gillen vanzelf als ze er weer in willenquote:Op maandag 17 mei 2004 11:14 schreef jolene het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen voor het opschonen van de lijst??
Je kan niet allesquote:Op maandag 17 mei 2004 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Al heb ik nu wel behoorlijk wat meer tiet, en dat wil ik wel graag zo houden![]()
\Pssssttttt... YPPY zit al in het andere topicquote:Op maandag 17 mei 2004 11:24 schreef _Flea_ het volgende:
Goed gedaan hoor YPPY. Ga je nu naar het andere topic of blijf je nog gezellig hier?
Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 17 mei 2004 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
\Pssssttttt... YPPY zit al in het andere topic
Yppy, is wel altijd gezellig hier gebleven..quote:Op maandag 17 mei 2004 11:24 schreef _Flea_ het volgende:
Goed gedaan hoor YPPY. Ga je nu naar het andere topic of blijf je nog gezellig hier?
Je hebt nu een mooie buik gekregen zegquote:Op maandag 17 mei 2004 11:43 schreef YPPY het volgende:
[afbeelding]
Ik zit al een aantal kilo’s in het andere topic Flea, maar ik post hier nog steeds mee. Ik blijf daar ook nog een tijdje in het lijstje staan, zodat ik goed op moet letten of ik op gewicht blijf.
Ik zou liegen als ik zeg dat ik het anders altijd doe. De ene keer doe ik het wel en de andere keer weer niet. Ik moet me aanwennen het wel te gaan doen.quote:Op maandag 17 mei 2004 12:15 schreef Pandorah het volgende:
_Flea_: ik maak mijn brood altijd de avond van te voren klaar zodat ik het niet kan vergeten de dag erna. Een ideetje?
Werk zoeken moet ik wel, want ik wil weg hier. En het sporten doe ik sowieso. Ik zie het resultaat en voel me ook fitter dan voorheen.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:19 schreef jolene het volgende:
Dat is dan helemaal een korte week _Flea_, wel echt alles doen, want eigenlijk is het veel te mooi weer
Telkens een stukje verder.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:16 schreef Isabeau het volgende:
De broek kan gewoon niet over mijn enorm in omvang toegenomen heupen heen.
Kan ook een leuke fotoserie wordentoch die digitale camera maar weer bij m'n pa ophalen (hij leent het ding al een jaar).
LOL Ghehehe voelt altijd wel positief he als iets te groot isquote:Op maandag 17 mei 2004 14:31 schreef jolene het volgende:
Heb nu een broek aan, hij wordt te groot als ik met mijn handen in de zakken sta.
Zakt hij af![]()
Noemen ze dat niet chirurgie?quote:Op maandag 17 mei 2004 14:27 schreef Riannuh het volgende:
Hopelijk past hij snel Isabeau maarjah ik vind altijd dat dat afvallen te langzaam gaat... waarom kan je niet gewoon slapen en dan wakker worden en 10 kg lichter zijn
Komt vanzelf...er is bij mij nu 8 af.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:32 schreef Riannuh het volgende:
[..]
LOL Ghehehe voelt altijd wel positief he als iets te groot is.. kan me er niet helemaal wat bij voorstellen hoe hij dan te groot kan worden maar het klinkt wel grappig
Tussenstandje: 1,5 liter water op en nog 14 punten over van de 20 voor vandaag
Maar dat is toch ook niet de bedoeling, dat je zoveel overhoudt, bedoel ikquote:Op maandag 17 mei 2004 14:32 schreef Riannuh het volgende:
Tussenstandje: 1,5 liter water op en nog 14 punten over van de 20 voor vandaag
tuurlijk ben je de kneus van dit dieetclubje nietquote:Op maandag 17 mei 2004 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Even schrikken, maar het is prachtig weer buiten en ik ga vol goede moed nu weer verder.
Ja gek is dat he? gaat in het begin allemaal hartstikke goed, en dan ineens wil het niet meer. Ik heb hetzelfde probleem nu sinds een paar maanden. Ik jojo als een gek, alsof mijn lichaam ineens wil compenseren wat ik afval. Al met al ben ik nu ongeveer hetzelfde gewicht als in januariquote:Op maandag 17 mei 2004 19:08 schreef Riann het volgende:
[..]
tuurlijk ben je de kneus van dit dieetclubje niet
Iedereen weet hoe moeilijk afvallen is voor de 1 wat moeilijker van de ander.
Ik kan me ook wel een kneus voelen laatste paar maanden.
Laatste paar maanden is er bij mij ook niet veel gebeurd dan werd ik weer zwaarder dan was ik weer op mijn ouwe gewicht. En het gaat maar niet vooruit. Hoeveel ik nu ook beweeg met stage. Het gaat er gewoon niet af. Ooit zie ik het ook helemaal niet meer zitten. En dan denk ik bij me eigen ik kap er mee. Maar als ik dat doe dan weet ik dat ik zo weer op mijn oude gewicht zit. En dan denk ik NEEEEEEEEEEE eens en nooit meer. En dan zet ik door. Er zal heus wel weer een moment komen dat het weer wat beter gaat. En ik denk dan ook ik ben ook al veel afgevallen ik ben ook al lang aan de gang. Misschien is mijn lichaam wel toe aan een rustpauze.
Maar toch ik zet door. Ik wil nog wat kilo's kwijt. Ik hoef geen plank te worden aub niet maar ik wil op gezond gewicht komen. En dat is voor mij de 74 kilo. Als ik dat berijkt heb dan ben ik al zo superblij. Maar dat gewicht ga ik halen. Al is het niet morgen of over een paar maanden dan is het misschien pas over een jaar. Maar ik zet door en ik ga het halen.
Iedereen veel succes. En iedereen bedankt in dit topic. Dit geeft altijd weer extra stimulans om door te zetten.
Ik had echt veel.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 06:11 schreef Isabeau het volgende:
Het lijken wel veel boeken, maar ik heb ze in meer dan 10 jaar bijelkaar gekocht en gezien de enorme hoeveelheid boeken in mijn boekenkast zijn het er procentueel niet zoveel
Gisteren hele dag trouwens hongergevoel gehad. Knagende hongerSnap er niets van. Vanmorgen weer met dat gevoel opgestaan. Eerst maar een heeeel groot glas water genomen om dat gevoel iets te stillen.
Ik moest ook nog avond eten.. en we aten gebakken aardappels... nou dat tikt best aan hoor... en toen zat ik er nog een beetje onder en heb ik mijzelf getrakteerd op een chocolaatjequote:Op maandag 17 mei 2004 18:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook niet de bedoeling, dat je zoveel overhoudt, bedoel ik
Dan kan je toch in spaarstand vliegen en zo
Hmmz zit wel wat in ja.. smiddags doe je veel meer... maar wat meestal het probleem is dat je op het werk niet echt de mogelijkheid hebt om warm te eten... denk dat daarom de meeste mensen savonds eten omdat dan iedereen er is... voor gezinnen is dat makkelijker.. maar ik ken ook mensen met kleine kinderen die in de middagpauze van de kinderen warm etenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:39 schreef Riann het volgende:
Als je 's middags warm eet is dat eigenlijk beter dan 's avonds.
Want net als vandaag moet ik van half 4 tot half 11 stage lopen
en dan eet ik smiddags warm. Ik heb dan veel meer het idee dat ik dat eten verbruik dan dat ik 's avonds warm eet. Want wat doe ik 's avonds nou. Wat tv kijken misschien nog eventjes weg wat computeren. Dan doe ik niet zo heel veel. En ik ga niet laat te bed als ik smorgens er weer 10 voor half 6 uit moet.
Ik kan wel de meeste dagen niet smiddags warm eten. Maar ik heb het idee dat het beter is.
Ja en in ziekenhuizen bejaardentehuizen(waar ik dus ook stage loop) Eten ze smiddags warm. En 's avonds gewoon de broodmaaltijd.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:44 schreef Riannuh het volgende:
[..]
Hmmz zit wel wat in ja.. smiddags doe je veel meer... maar wat meestal het probleem is dat je op het werk niet echt de mogelijkheid hebt om warm te eten... denk dat daarom de meeste mensen savonds eten omdat dan iedereen er is... voor gezinnen is dat makkelijker.. maar ik ken ook mensen met kleine kinderen die in de middagpauze van de kinderen warm eten
Maar ik zou verder niet weten of het voor de verbranding echt wat meer uit maakt... het zou me wel logisch lijken
Op mijn werk vroeger kon je voor drie gulden (jaja, die goede oude tijd, in de eurotijd ging ik niet eens meer naar de kantine, dat zegt genoegquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:44 schreef Riannuh het volgende:
Hmmz zit wel wat in ja.. smiddags doe je veel meer... maar wat meestal het probleem is dat je op het werk niet echt de mogelijkheid hebt om warm te eten... denk dat daarom de meeste mensen savonds eten omdat dan iedereen er is... voor gezinnen is dat makkelijker.. maar ik ken ook mensen met kleine kinderen die in de middagpauze van de kinderen warm eten
Maar ik zou verder niet weten of het voor de verbranding echt wat meer uit maakt... het zou me wel logisch lijken
Bij mij thuis eet iedereen savonds omdat iedereen werkt of naar school gaat... mijn moeder at vroeger ook altijd tussen de middag warm.. het lijkt me op zich ook wel lekker .. breekt het brood eten een beetje opquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:46 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja en in ziekenhuizen bejaardentehuizen(waar ik dus ook stage loop) Eten ze smiddags warm. En 's avonds gewoon de broodmaaltijd.
Nou.... als jij drie slablaadjes per dag eet en twintig gram kipfilet en de hele dag die oefeningen doet, denk ik best dat je binnen zes weken op je ideale gewicht zit. Maar dat is mijn streven helemaal nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:53 schreef Isabeau het volgende:miss_dynastie dat pilates is gewoon de huidige rage (na o.a. callanatics) en als het je iets lijkt wat je gaat volhouden dan moet je het doen. Maar ik moet altijd zo lachen om onnozele uitspraken als "binnen enkele weken je ideale figuur". Ze zijn niet goed snik.
Vond het al vreemd dat ie niet klopte toen ik de regel kopieerde. Ik was er van uitgegaan dat de oude BMI daar hoorde te staan.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:26 schreef jolene het volgende:
[b] _Flea_ (1m86) (25.1) was 91,4 is nu 86,8kg en wil graag 85kg wegen -4,6
Je moet wel je bmi mee veranderen of wil je zo graag bij ons blijven![]()
Geeft niks....joh, was maar grapje...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:14 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Vond het al vreemd dat ie niet klopte toen ik de regel kopieerde. Ik was er van uitgegaan dat de oude BMI daar hoorde te staan.
Wat ben ik toch ook een blondje
Maar ik krijg gelukkig m'n riem weer in het laatste gaatje.
Vanavond nog even hardlopen en dan gaan we zo rustig aan verder
Ik dacht juist dat je van anti-depressiva flink aan kan komenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik zoek het morgen voor jullie uit
De precieze oorzaak van gewichtstoename bij ongesteldheid. Ik heb wel al iets over de pil gevonden, plaats ik dat morgen ook. En voor wie psychofarmaca gebruikt of denkt te gaan gebruiken (zoals Lithium) daar heb ik ook wel wat over *grijns* (van Prozac daalt trouwens je hongergevoel).
quote:Even melden dat ik weer een dieetdag heb overleefd zonder te snoepen. En er was nog wel gebak op het werk. Heb nog steeds een 'leeg' gevoel in mijn maag dat ik niet goed kan duiden (ook nu na het eten). Heel irritant. Tot morgen(ik eh, ga slapen
)
Moe en lui en mijn vriendje moet misschien binnenkort weer voor lange tijd aan het werk in Groningen en dan krijgen we weer fijn een weekend relatie bleh....quote:Op woensdag 19 mei 2004 08:48 schreef Rosean het volgende:
Goedemorgen allemaal
jolene waarom voel je je zo?
ff snel erop en er dan af.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Uh... kweetnie of ik dat durf
Hoe voel jij jezelf erbij als je dat paarse er overheen hebt...quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Uh... mijn cam staat in de dakgoot
Het is vandaag straatspeeldag en we hebben een live stream draaien daarvan, dus ik kan er niet meer bij
Oh neequote:Op woensdag 19 mei 2004 08:54 schreef jolene het volgende:
[..]
Moe en lui en mijn vriendje moet misschien binnenkort weer voor lange tijd aan het werk in Groningen en dan krijgen we weer fijn een weekend relatie bleh....
Ik hou stille hoop dat het niet doorgaat....
Is voor zijn werk....quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh nee
Dat krijg je ervan als je zomaar met een vraag het topic binnenwalst
Kun je hem er niet van overtuigen het niet te doen?
In Harderwijk en in Roden.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Waar woon jij dan Jolene, want ik snap het niet echt? Jullie hebben twee huizen, heb je ooit eens verteld? Explain
_Flea_quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:08 schreef knuppelhout het volgende:
maarre, ik vroeg me af: zijn er ook nog mannen in de zaal?
Aha, dan heb je weinig keus jaquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:41 schreef jolene het volgende:
[..]
In Harderwijk en in Roden.
Vriendje komt daar officieel vandaar.
En het hoofdkantoor zit in groningen.
Maar hij werkt al geruime tijd in Kampen op een scheepswerf.
Alleen de scheepswerven gaan slecht...dus er is minder geld om een bedrijf in te huren..dus vriendje zal weer terug geroepen worden door het hoofdkantoor...
Je hebt t niet goed gelezen/begrepen.. ik zei: ik sta nog niet zo lang in de lijstquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:48 schreef Pandorah het volgende:
Oei! Fiets huren! Ik weet wel leuke stukjes in de buurt van Utrecht. Of we gaan een stadswandeling maken of we gaan de DOM beklimmen oid.
Petracev: je staat wel degelijk in de lijst. Kijk maar eens op pag 4. De OP is een oude lijst die we niet telkens zelf kunnen aanpassen.
Ik moest t ff een paar keer lezen,quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:16 schreef Rosean het volgende:
Petracev Maar aangezien dit niet door mij wetenschappelijk onderbouwt kan worden en het allemaal is gebaseerd op veronderstellingen en logisch nadenken kan het ook zijn dat het niet klopt. Zeker als je nagaat dat wat ik logisch vind niet altijd logisch blijkt
Dat is een goede! Jezelf verplichten te gaan sportenquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:36 schreef YPPY het volgende:
Jullie gaan weer erg vlug!
Vanochtend heb ik eindelijk weer eens baantjes gezwommen, vermoeiend maar ik voel me nu wel extreem sportief.Meteen maar een abonnement genomen voor de hele zomer. Nu moet ik vaak gaan zwemmen, anders haal ik dat er niet uit.
Werkontwijkend gedrag, ja ik ken dat.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:34 schreef Pandorah het volgende:
Dolfinarium is ook leuk! Alleen had ik vriendjelief beloofd om daar een keer met hem snel heen te gaan (dan kom ik zelfs gratis binnen). Misschien dat ik zo wel een meetingtopicje open maar ik moet eigenlijk een vergadering voorbereiden (ben met werkontwijkend gedrag bezig geloof ik!
).
Denk er wel aan dat het ook goed bereikbaar moet zijn voor mensen die met OV komen uit het noorden en zuiden van het land en savonds ook weer terugkunnen...
Nee, die werkt in een andere dierentuin als (vrijwillige) rondleider.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:40 schreef jolene het volgende:
Werkt je vriendje daar? Nee, toch...![]()
Ik dacht al....grinnik, dan kan ik me alleen maar Amersfoort in denkenquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:10 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Nee, die werkt in een andere dierentuin als (vrijwillige) rondleider.
Bij mij werkt dat dus niet... wat wel werkt: een teamsport zodat ik ergens verwacht word.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is een goede! Jezelf verplichten te gaan sporten![]()
Klaar geen gillende monteurs...quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Werkontwijkend gedrag *grijns* leuke term.
Ik ben ook niets aan het doen, maar dta komt omdat de patiënt niet kwam opdagengelukkig maar eigenlijk.
succes jolene(en Pandorah
)
Isabeau, maar heb je zo anders gegeten dan normaal dan!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik hou dat nare gevoel in mijn maag. Nu al 3 dagen!
Blech.
Ik kan het niet eens duiden hoe het voelt. Ik denk dat het voelt als gistend voedsel in een lege maag. Maar daar kan ik zelf als bijna arts al niets mee, laat staan iemand anders hierIk hoop maar dat het snel over is.
Dan zou ik dus vanaf vanmorgen geen vocht meer vasthoudenquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:20 schreef Isabeau het volgende:
Vocht vasthouden tijdens de menstruatie wordt volgens de boeken die ik even uit de kast heb gehaald vooral veroorzaakt door oestrogenen en arginine vasopressine.
[afbeelding]
Maar oestrogenen nemen snel toe in het bloed vanaf dag 10 van je cyclus, bereiken een piek rond dag 12-14 (ovulatie) en dalen dan tot een plateaufase van dag 14 t/m dag 24. Menstruatie start op dag 28. Klopt dus niks van, want dit zou betekenen dat je continue vocht vasthoudt, behalve tijdens je menstruatie.
In de pil zitten trouwens ook oestrogenen, dus dat zou vocht vasthouden bij pil gebruik wel kunnen verklaren.
Online vind ik dit soort zeer gedetailleerde informatie: In de laatste week voor de menstruatie wordt onder invloed van de hormonen wat vocht vastgehouden.
Maar welke hormonen dan? Ik zoek verder
Nee, dit is heel normaal en heel verantwoord.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Dat is het hem nou net, ik vind eigenlijk van niet(nou ja, ik heb voor de verandering 3 maaltijden ipv 1 of 2 op een dag, weinig vet, meer groente, eindelijk eens fruit en geen gebak/snoep)
Ontbijt: fruitontbijt
Lunch: 2 volkorenboterhammen met normaal beleg, karnemelk, stuk fruit
Avondeten: aardappels, veel groente, stukje mager vlees van de grill, yoghurt...
Daar is toch niets raars mee?
En ik stond er eigenlijk maandag al mee op(psychisch verzet tegen hernieuwde goede voornemens zeker).
quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:24 schreef Isabeau het volgende:
psychischen dat nèt nu ik co-schappen doe bij de psychiatrie.
maandag maar zelf op de sofa gaan liggen
quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:35 schreef Riann het volgende:
haha ik heb idd ook nog nooit een dikke japanner gezien![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:09 schreef Funnie het volgende:
Miss_D
psst, kijk eens bij nieuwe kleren![]()
![]()
En dat is nu meestal het probleemquote:Op donderdag 20 mei 2004 09:47 schreef Isabeau het volgende:
En sushi lijkt mij eigenlijk wel erg gezond....verse vis, niet gebakken in kleine hapjes.
En ach, bijna alles wat je eet is wel goed voor je als je er maar niet teveel van neemt.
Thank you very much!quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:01 schreef Isabeau het volgende:
voor Sanne
http://member.nifty.ne.jp/maryy/eng/calorie.htm![]()
Tabel met sushi-kcal, meeste sushirolletjes zijn ongeveer tussen de 40 en 50 kcal en "Each sushi calorie calculation includes a normal 30.5 kcal / 20 g (0.7 oz.) of Sushi rice for one kan/piece of Nigiri."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |