Soort van... X-plane? tegen je wil wakker dan ?quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
* Idd wakker is *
Soort van...
wasn't me deze keer!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
* Idd wakker is *
Soort van...
Vroeg!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:53 schreef Psyche2003 het volgende:
Soort van... X-plain? tegen je wil wakker dan ?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:05 schreef Psyche2003 het volgende:
*EGC een grote bak "Wake UP!" geeft*
Maakt ook niet zoveel uit, hersentjes komen wel weer up and running
Je bent er iig !!!
Nieuwe sig al gelezen?
Wel CS helaas, maar ja, als alles maar gezond en wel isquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:06 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ja... Wel, als het niet gezond en wel is, hou je er niet minder van. Ik weet dat het een vaste uitdrukking is bij kindertjes die op het punt staan geboren te worden, maar ik vind het ergens een beetje...quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:10 schreef Psyche2003 het volgende:
Wel CS helaas, maar ja, als alles maar gezond en wel is![]()
wel waar!quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:22 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Psyche niet op irc te vinden!!
Look againquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:22 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Psyche niet op irc te vinden!!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:23 schreef qu63 het volgende:
wel waar!
Okayquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:23 schreef Psyche2003 het volgende:
Look again
Nee volgens mij klopt het wel. Als ik in ieder geval in google intik vind ie veel "for".quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:11 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Is het trouwens niet "In search of answers"??
Wat willen we bewijzen? Wat willen we aan onszelf duidelijk maken?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:12 schreef livEliveD het volgende:
Goedemiddag allemaal
Cool ufo filmpje. Geen idee of het echt is. Heeft iemand hier eigenlijk ooit IRL een ufo gezien? Als ze echt bestaan zullen we wel steeds meer foto's tegenkomen omdat elke mob tegenwoordig wel een camera heeft.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Wat willen we bewijzen? Wat willen we aan onszelf duidelijk maken?
Questions.. questions...
Wanneer was dat dan? Hou oud was je? Met of zonder vrienden erbij? Waar? Waarom? Voor of na je ontmoeting met je gidsen?? Je zegt zelf dat je teveel ophad. Dan doe je de volgende keer toch met minder?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:45 schreef YourGuardian het volgende:
joehoe Eleanor....even stiekum tussendoor op mijn werk.....
even over de Hemelse Hoedjes....eerste twee uren...geweldig, de drie uren daarna waren een ramp...ik dacht echt dat ik dood zou gaan...Mijn hart begon over te slaan enne...met die hoedjes wordt de angst tig keer versterkt ..... Was geen leuke ervaring.. de minuutjes kropen voorbij...
Ik had veel te veel van die dingen op! nooit meer doen.
Ik heb het over de polemiek tussen wel en niet gelovers van meer tussen hemel en aarde. Aangezien het iets is dat je zelf moet ervaren, je kunt het nlk toch nooit bewijzen, moeten mensen ervoor openstaan, je kunt iemand niet met iets stoffelijks overtuigen van het onstoffelijke... Jij nu wel snap?quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:18 schreef livEliveD het volgende:
Hoe bedoel je?
Een jaar geleden vertelden mijn gidsen mij in mijn dromen dat ik klaar was om de hemelse hoedjes te proberen, ik kreeg ook de dosering te horen…quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:51 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan? Hou oud was je? Met of zonder vrienden erbij? Waar? Waarom? Voor of na je ontmoeting met je gidsen?? Je zegt zelf dat je teveel ophad. Dan doe je de volgende keer toch met minder?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:18 schreef YourGuardian het volgende:
Maar ik moest zo nodig eigenwijs zijn en dacht, ach, een paar stoeltjes meer maakt ook niet uit…..fout fout fout……Ik heb zeer zeker antwoorden op mijn vragen gekregen…
Maar ja de prijs ervoor was hoog!!!
K zal eens een leuk report maken...je kunt dus o.a. echt letterlijk contact met overgegane zielen maken dan, heel gemakkelijk, je moet je er alleen op afstemmen. Zeer zeer leerzaam allemaal.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:21 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Waar is je trip report??? Ik wil 'em hebbenhebbenhebben!!!
is die er al niet??quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:41 schreef -Trinity- het volgende:
Ow, een nieuw topic. gheg
Goedemiddag
Oooh ja ikke nu snap.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:53 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik heb het over de polemiek tussen wel en niet gelovers van meer tussen hemel en aarde. Aangezien het iets is dat je zelf moet ervaren, je kunt het nlk toch nooit bewijzen, moeten mensen ervoor openstaan, je kunt iemand niet met iets stoffelijks overtuigen van het onstoffelijke... Jij nu wel snap?

Hoiquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:41 schreef -Trinity- het volgende:
Ow, een nieuw topic. gheg
Goedemiddag
Pado's staan nog wel op me wishlist. Nooit gedaan. Wel de eerste keer in een vertrouwde omgeving met ervaren lui op dat gebied want als ik af en toe die badtrip verhalen hoorquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:40 schreef YourGuardian het volgende:
K zal eens een leuk report maken...je kunt dus o.a. echt letterlijk contact met overgegane zielen maken dan, heel gemakkelijk, je moet je er alleen op afstemmen. Zeer zeer leerzaam allemaal.
De meeste trippers weten echt niet wat de mogelijkheden zijn van zo een trip, de mogelijkheden zijn werkelijk groots! Het is net lucide dromen.....
Boottrip??? Wat ben ik nu allemaal weer aan het missen???quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:53 schreef livEliveD het volgende:
Hoi
en een knuffel. Al klaar voor de boottrip?
idd, het is zeer aan te raden dit te doen met een ervaren iemand, de eerste keer bleef mijn vriendin nuchter, om mij, als er wat fout zou gaan, te kunnen helpen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Pado's staan nog wel op me wishlist. Nooit gedaan. Wel de eerste keer in een vertrouwde omgeving met ervaren lui op dat gebied want als ik af en toe die badtrip verhalen hoor![]()
Ben wel benieuwd naar je report.
En ik maar wachten.. Dacht dat je hem nu al aan het schrijven was... Grmbls...quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:40 schreef YourGuardian het volgende:
K zal eens een leuk report maken...je kunt dus o.a. echt letterlijk contact met overgegane zielen maken dan, heel gemakkelijk, je moet je er alleen op afstemmen. Zeer zeer leerzaam allemaal.
De meeste trippers weten echt niet wat de mogelijkheden zijn van zo een trip, de mogelijkheden zijn werkelijk groots! Het is net lucide dromen.....
Nee joh! da's een heel verhaal, ik zit nu op m'n werk, stiekum te mailen....quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:55 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
En ik maar wachten.. Dacht dat je hem nu al aan het schrijven was... Grmbls...
Ik denk dat je kunt doen wat je wilt met paddo's op. Als je kleurtjes en patronen wil zien, goed, dan stem je je daarop af, maar als je vragen gaat stellen, woeiii, dan krijg je antwoorden...Overigens heeft het ook veel met jezelf te maken. Ik denk dat je die trip krijgt die je op dat moment nodig hebt om je tot dat inzicht te brengen dat je net dan nodig hebt... Welke had je trouwens gebruikt? Copelandia Cyanescens of Psilocybe Cubensis?
Yep, morgen vertrekken we. Esther (klasgenote) zou me wel missen zei zequote:Op woensdag 12 mei 2004 14:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoi
en een knuffel. Al klaar voor de boottrip?
Edit: Dit vind ik trouwens een leuk topic.
Voor degene die hem gemist hebben tot nu toe: Raarste gebeurtenis die JIJ hebt meegemaakt.
Kan me voorstellen dat het irritant is. Ik zou dat kind zoveel mogelijk proberen te ontwijken. Het klnkt als aandacht vragen. Ik irriteer me gelukkig bijna nooit aan mensen. Niet dat ze geen irritante dingen doen maar het is zo'n verspilling van energie in mijn ogen. Kan me voorstellen dat niet iedereen dat kan. Soort van er boven staan ofzo.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:09 schreef -Trinity- het volgende:
Hm, ik heb een klasgenote waar ik me echt steeds meer aan begin te ergeren, omdat ze zich zo aanstelt. Al het hele jaar door bij de leraren "Ik heb niet geleerd omdat ik daar en daar pijn heb en niet goed heb geslapen." ofzo ook haar msnnaam is altijd "Ik heb ... en nu kan ik helemaal niks meer!" nu heeft ze weer een voetbalknie, en een aandoening aan haar rug, een zenuw die knel zit in haar hand (net op het moment dat een andere klasgenote haar vinger uit de kom en gebroken was, valt niet op) enz...
quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:04 schreef YourGuardian het volgende:
Nee joh! da's een heel verhaal, ik zit nu op m'n werk, stiekum te mailen....
Psilocybe Cubensis dan wsl... Tegenwoordig ongedroogd hè?quote:En welke ik had weet ik niet....mexicaanse, de zwaarste in zijn soort zij die (de verkoper dan...)
Tuurlijk, jij met je hoofd in de zweverige wolken, terwijl je ook een beetje eigenwijs bent. Ik denk dat dat een belanrgijkere les was dan dat verhaal over die vrije nrg...quote:En ja....antwoorden kunnen heel erg confronterend zijn!!... En ik weet niet of het te maken heeft met wat jij zegt hoor, dat wat je op dat moment nodig hebt....
Aha (ik voel hier een confidential zone)quote:Ik had een vraag omtrent vrije energie (ivm mijn voorliefde voor het ontwikkelen van vrije energieapparatuur)
I knowquote:Je kunt gewoon een random vraag stellen hoor...
G-art!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:18 schreef Geartsjuh het volgende:en
even voor B
(moest nog reageren op je berichtje uit vorige topic).
En voor de rest natuurlijk!![]()
![]()
Jammer dat je niet bij mij komt wonen, maar ik begrijp het wel hoorHoest verder met jou?
Over hoe het met mij is.. ik onderga een wazige periodeGeerts under construction enzo. Maar ik verschijn vast wel weer na verloop van tijd op IRC/MSN/vaker op Slowchat etc. Don't worry.
Schattie, je hebt mijn adres al. Even intunen op mijn nrg, dan weet je wel wie ik benquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:21 schreef YourGuardian het volgende:
EleanorGoesCrazy...kun jij mij jou e-mail adres geven (via mijn mail)....Dan zal ik jou eens wat channelings sturen.... Wellicht leuk leesvoer
Ik word overal afgewezen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:59 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wat is er Scorp??
"Binnen bedrijf"... De grap van de tijd waarin we nu leven: individualisatie. Ik hoor zoveel over (welopgeleide mensen) die ontslagen worden of wiens contract niet wordt verlengd... We moeten nu zelf iets bedenken, het allemaal zelluf doen. Iets voor jezelf beginnen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:26 schreef Schorpioen het volgende:
Ik word overal afgewezen.
Dit is verdomme al de 3e sollicitatie binnen het bedrijf waar ik werk waar ik die kutsmoes te horen krijg: "sorry, de andere kandidaten zijn beter".,
,
!!!
quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:16 schreef Anton het volgende:
gezellig
Balenquote:Op woensdag 12 mei 2004 17:26 schreef Schorpioen het volgende:
Ik word overal afgewezen.
Dit is verdomme al de 3e sollicitatie binnen het bedrijf waar ik werk waar ik die kutsmoes te horen krijg: "sorry, de andere kandidaten zijn beter".
Mmm ok maar dat wist ik al.quote:Archetype: Het teruggevonden paradijs, de samenkomst van alles en niets.
Symboliseert: Alles beweegt in het Universum; er bestaat geen middelpunt anders dan het middelpunt dat de bewegingen der hemellichamen tot een eenheid maakt. Deze kaart toont de hervonden eenheid in volle glorie.
Betekenis: Wanneer we in harmonie met onszelf komen, worden we ons bewust van een oneindige vrijheid. Wanneer we weten dat goddelijkheid iets is dat niet buiten, maar in onszelf is te vinden, dan brengt onze aanwezigheid deze waarheid vanzelf over op onze medemensen.
Ik voel me depri op dit moment. Niks harmonie ffquote:Gemoedstoestand: Op het niveau van een innerlijke ervaring geeft het Universum aan dat je een belangrijke, misschien wel beslissende stap naar authenticiteit en volledigheid hebt gezet. De kaart duidt een grote mate van succes en bevrediging aan, voortkomend uit de harmonisering van je uiterlijke activiteiten met je innerlijke gevoel.
Jaj ja..Maar ik dacht als jij je naam veranderd....zal jou e-mailadres ook wel mee veranderen...??quote:Op woensdag 12 mei 2004 16:30 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Schattie, je hebt mijn adres al. Even intunen op mijn nrg, dan weet je wel wie ik ben
Neenee, die is nog gewoon hetzelfdequote:Op donderdag 13 mei 2004 09:22 schreef YourGuardian het volgende:
Jaj ja..Maar ik dacht als jij je naam veranderd....zal jou e-mailadres ook wel mee veranderen...??![]()
![]()
Die draagt tenslotte jou oude naam!!??
En jij bent er ook!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:28 schreef qu63 het volgende:
je bent er weer!!![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:37 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
En jij bent er ook!!![]()
![]()
voor psiii.
gaat idd lekker hier.. en nu alles lekker doorsturen naar mn server thuis.. gaat lekkerquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:09 schreef livEliveD het volgende:
Goedemiddag allemaal
Schoolnetwerken zijn idd ok. Ik ben blij dat die solse gat nu een beetje op poten wordt gezet. Lijkt me echt ok.
Verder eenvoor psiii.
voor psiii? niet dat ik em niks gun..
Ja geloof ik graag. Zelf gebruik ik remoteadmin en met de langzaam verhoogde upload van @home gaat dat redelijk.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:11 schreef qu63 het volgende:
gaat idd lekker hier.. en nu alles lekker doorsturen naar mn server thuis.. gaat lekker
okiquote:Op donderdag 13 mei 2004 15:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja geloof ik graag. Zelf gebruik ik remoteadmin en met de langzaam verhoogde upload van @home gaat dat redelijk.
Ik ga trouwens de kant van me vriendin op. Ik spreek jullie morgen weer.Ff shoppen in Amsterdam en dan uitgaan. Wordt wel ok
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:34 schreef psiii het volgende:
hoiiii
Succes!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:03 schreef qu63 het volgende:
en weer een toetsje maken.......
dankquote:Op donderdag 13 mei 2004 16:12 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Succes!!
Jammurrr...quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:26 schreef qu63 het volgende:
dank
al klaar... weer niet helemaal goed gemaakt..
quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:29 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Jammurrr...
Datte maar doenquote:Op donderdag 13 mei 2004 18:37 schreef qu63 het volgende:
of zal ik een ceedee branden en die meenemen??
vtel!quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:10 schreef -Trinity- het volgende:
Dat was echt een koel schip
Zeg dat wel jaquote:schop! t is wel rustig zeg..
schop! t is wel rustig zeg..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 03:26 schreef psiii het volgende:
Moeite met de knopjesquote:Op vrijdag 14 mei 2004 06:00 schreef psiii het volgende:
ja sorry hoor was stoned
Dikke bewapening, en hij kan snel joh !quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
vtel!
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:47 schreef qu63 het volgende:
Helderziende gestraft voor juistheid voorspellingen
Mmm interessant. Het leek me geen onweer maar ik ben ook geen expertquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:51 schreef qu63 het volgende:
'Mexicaanse UFO's zijn weerfenomenen'
Cool. Zag dat kanon idd. Zal een behoorlijke klap gegeven hebben:quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:50 schreef -Trinity- het volgende:
Dikke bewapening, en hij kan snel joh !
zoek maar eens op google naar Goalkeeper, zie je bij images nog wel een geweer ertussen, die heeft ook nog geschoten samen met een Oto Melara kanon![]()
ik dacht dat jij niet meer zou blowen psiii?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 06:00 schreef psiii het volgende:
ja sorry hoor was stoned
Hehequote:Op zondag 16 mei 2004 11:41 schreef FokCrash het volgende:
Politiek en stemmen is weer helemaal hot, na dat songfestival van gister hè.....![]()
Yoriz!quote:Op zondag 16 mei 2004 17:08 schreef YoriZ het volgende:
Mij ook niet
De mens heeft keuzen. Als er een eenduidig antwoord op alles was, dat een ieder zou beseffen en aanvaarden, was er geen spel meer in het leven, was er geen leven in de brouwerijquote:Op zondag 16 mei 2004 18:30 schreef Pleun het volgende:
Een vraag dan:
Moet je alles wat je doorkrijgt ook doorgeven?
Spliff, 'kdenk gewoon dat het tijd wordt voor het zoeken van een andere stek voor het laten herleven van de goede oude tijden...quote:Op zondag 16 mei 2004 19:12 schreef displission het volgende:
Ik weet wel een onderwerp..maar dat mag waarschijnlijk niet van iteejer en MUUS. Echt wel jammer dus..![]()
Iteejer en MUUS als jullie kijken, mag ik een topic openen met als titel: God wordt genaaid door zijn eigen creatie???
Ben benieuwd..
Grt,
M.
ps. Als jullie je dan afvragen wat ik eventueel met zo'n topic als deze zou willen bereiken..niks gewoon lekker discussieren..net als een paar maanden geleden..
Is al goedquote:Op zondag 16 mei 2004 19:05 schreef YoriZ het volgende:
Ik denk dat psiii iemand anders is
Mss begrijp ik je vraag niet maar ik vat hem op als "Als je iets weet bijvoorbeeld na het zien van een aura moet je dit dan perse aan die persoon vertellen?"quote:Op zondag 16 mei 2004 18:30 schreef Pleun het volgende:
Een vraag dan:
Moet je alles wat je doorkrijgt ook doorgeven?
Kun je de openingspost die je in gedachten had niet hier posten of mailen naar hun? Dan kunnen ze beter kijken of het gepast is en waar je anders terecht zou kunnen. Als je het puur om het rellen doet zou ik Onzin proberen.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:12 schreef displission het volgende:
Iteejer en MUUS als jullie kijken, mag ik een topic openen met als titel: God wordt genaaid door zijn eigen creatie???
zeker als het onderwerp aanspreekt. Maar das nogal lastig af en toe om zoiets op Fok te bewerkstelligen omdat je altijd lui hebt die (soms onbedoeld) flamen. We zien toch aan je avatar wie je bentquote:Grt,
M.
Het is nog nooit gebeurd dat het niet klopte, als ik naar een foto gekeken heb. Het maakt dan ook niet uit wanneer een foto gemaakt is. Als het gezicht er maar duidelijk opstaat. Het kan een pasfoto of een vakantiefoto zijn, dat heeft tot nu toe geen verschil gemaakt.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:34 schreef YoriZ het volgende:
ik voel eigenlijk ook wel een beetje aan wat voor persoon iemand is als ik een foto zie maar of dat nou altijd klopt of meer gewoon een psychologische reactie is weet ik eigenlijk ook niet, het heeft denk ik ook wel met de uitstraling v/d persoon te maken, en daarbij is een foto ook nog eens een momentopname
Het is niet mijn bedoeling om rellen te schoppen..ik zit gewoon met bepaalde ervaringen die in het verleden hebben gespeeld en ik probeer daar nu in de toekomst vanaf een afstand naar toe te kijken. Sommige mensen zeggen dan ook wel dat ik het verleden achter me moet laten..dat doe ik ook wel alleen hier kan ik het wel mooi ter sprake stellen en er uitkomen misschien.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:27 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kun je de openingspost die je in gedachten had niet hier posten of mailen naar hun? Dan kunnen ze beter kijken of het gepast is en waar je anders terecht zou kunnen. Als je het puur om het rellen doet zou ik Onzin proberen.
Een GOEDE discussie vind ik altijd wel [afbeelding] zeker als het onderwerp aanspreekt. Maar das nogal lastig af en toe om zoiets op Fok te bewerkstelligen omdat je altijd lui hebt die (soms onbedoeld) flamen.
[..]
We zien toch aan je avatar wie je bentSorry fobie voor dit soort afsluitingen
![]()
Ik zou haar vragen stellen denk ik. Dan weet je ook waarom ze bij hem blijft. Zodra je dat doorhebt en de voordelen wegen op tegen de nadelen dan zou ik er het beste van maken en niks over je gevoelens zeggen. Als ze twijfelt zou ik gewoon zeggen hoe ik over hem dacht.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:30 schreef Pleun het volgende:
Later vertelde zij dingen over hem en hoe hij in bepaalde situaties reageerde. Dat was gemeen en achterbaks.
Tja zo'n eigenschap hebben is handig en een vloek tegelijk. Soms komt het van pas en soms wil je het liever niet weten. Je kan het zeker als oefening gebruiken!quote:Maar waarom "zie" ik dan deze dingen in die foto? Misschien is het een oefening voor mijzelf. Ik ben zelf aan het leren om niet TE betrokken te zijn bij mensen, om hun problemen bij hen te laten.
Mmm als ik het zo lees is dit opzich wel stof voor een topic. Als ze ook truth gerelateerd zijn dan zou ik het gewoon hier openen. Kun je niet je bedoelde openingspost posten hier in slowchat? (Niet dat ik je ergens toe wil dwingen) Dat lijkt me makkelijk oordelen namelijk.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:44 schreef displission het volgende:
Het is niet mijn bedoeling om rellen te schoppen..ik zit gewoon met bepaalde ervaringen die in het verleden hebben gespeeld en ik probeer daar nu in de toekomst vanaf een afstand naar toe te kijken. Sommige mensen zeggen dan ook wel dat ik het verleden achter me moet laten..dat doe ik ook wel alleen hier kan ik het wel mooi ter sprake stellen en er uitkomen misschien.
Oordelen is nergens voor nodig. Het wordt tijd dat we van de hiërarchiën afkomen, niemand kan oordelen, omdat we gewoonweg slechts onszelf kunnen begrijpen.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:49 schreef livEliveD het volgende:
Mmm als ik het zo lees is dit opzich wel stof voor een topic. Als ze ook truth gerelateerd zijn dan zou ik het gewoon hier openen. Kun je niet je bedoelde openingspost posten hier in slowchat? (Niet dat ik je ergens toe wil dwingen) Dat lijkt me makkelijk oordelen namelijk.
Was het maar zo makkelijk. MUUS en Iteejer willen juist niet meer dat ik van dit soort topics open. Ik gooi dan waarschijnlijk in een keer mijn hele verleden naar buiten die als zeer persoonlijk ervaren wordt(psychose en spiritualiteit). Het wordt dan waarschijnlijk als ontzettend vaag ervaren, ik kan dan mensen kwetsen met bepaalde stellingen over hoe ik er tegenaan kijk etc. Ze vonden het meer wat om one-on-one te bespreken bijv. in irc of via msn. Maar ik ga nu..misschien binnenkort meer..quote:Op zondag 16 mei 2004 19:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmm als ik het zo lees is dit opzich wel stof voor een topic. Als ze ook truth gerelateerd zijn dan zou ik het gewoon hier openen. Kun je niet je bedoelde openingspost posten hier in slowchat? (Niet dat ik je ergens toe wil dwingen) Dat lijkt me makkelijk oordelen namelijk.
komt me vaag bekend voor ditte..quote:Op zondag 16 mei 2004 19:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ah geweldig weer
U 96 - Club Bizzare
Maybe we can join the crowd
Life is poor without sound
Where the crazy people meet
On the street with no name
If you wish upon a star
Here's the place Club Bizarre
Come together in a dream
En de échte Truth is dit
kijk is naar mijn foto in mijn fotoboek danquote:Op zondag 16 mei 2004 19:42 schreef Pleun het volgende:
[..]
Het is nog nooit gebeurd dat het niet klopte, als ik naar een foto gekeken heb. Het maakt dan ook niet uit wanneer een foto gemaakt is. Als het gezicht er maar duidelijk opstaat. Het kan een pasfoto of een vakantiefoto zijn, dat heeft tot nu toe geen verschil gemaakt.
Liever niet. In het begin heb ik het bewust gedaan als test om te zien of het echt zo was dat ik dit kon. Nu weet ik het en doe ik het niet meer. Het gebeurt spontaan, als ik een foto tegenkom of als iemand mij een foto laat zien, zoals die vriendin dat deed. Verder doe ik er niets meer mee. Ik zoek het niet meer op.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:06 schreef YoriZ het volgende:
[..]
kijk is naar mijn foto in mijn fotoboek dan
en vertel is wat je dan voelt?
als je wilt
Heh.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:05 schreef qu63 het volgende:
komt me vaag bekend voor ditte..
als EleanorGoesCrazy happi is, is Q dat ook!quote:Op zondag 16 mei 2004 20:21 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Leuke muziek heb je meegebrachtVeel live nrs trouwens. * EleanorGoesCrazy is veriii happiii
![]()
Ow ok... Dan heb ik er vrede meequote:Op zondag 16 mei 2004 20:13 schreef Pleun het volgende:
[..]
Liever niet. In het begin heb ik het bewust gedaan als test om te zien of het echt zo was dat ik dit kon. Nu weet ik het en doe ik het niet meer. Het gebeurt spontaan, als ik een foto tegenkom of als iemand mij een foto laat zien, zoals die vriendin dat deed. Verder doe ik er niets meer mee. Ik zoek het niet meer op.
Heej, ik wil nie flauw doen hoor, of in herhaling van YZ vallen,...maarre ik doet ook op intenet staan hoorquote:Op zondag 16 mei 2004 20:13 schreef Pleun het volgende:
[..]
Liever niet. In het begin heb ik het bewust gedaan als test om te zien of het echt zo was dat ik dit kon. Nu weet ik het en doe ik het niet meer. Het gebeurt spontaan, als ik een foto tegenkom of als iemand mij een foto laat zien, zoals die vriendin dat deed. Verder doe ik er niets meer mee. Ik zoek het niet meer op.
Woeiiiiquote:Op zondag 16 mei 2004 20:24 schreef qu63 het volgende:
als EleanorGoesCrazy happi is, is Q dat ook!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valensia is trouwens ook een groot Queen-fanquote:Op zondag 16 mei 2004 20:55 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Woeiiii![]()
![]()
![]()
Wat je dan overhoud klinkt in mijn oren niet echt als een utopia. Eerder anarchie.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:53 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Oordelen is nergens voor nodig. Het wordt tijd dat we van de hiërarchiën afkomen, niemand kan oordelen, omdat we gewoonweg slechts onszelf kunnen begrijpen.
Het bovenstaande nr klínkt ook heel erg Queen achtigquote:Op zondag 16 mei 2004 20:57 schreef qu63 het volgende:
Valensia is trouwens ook een groot Queen-fanhij heeft een heel album met Queen covers opgenomen en was best aardig!!
zo zie je maar dat alles te herleiden is naar Queenquote:Op zondag 16 mei 2004 21:06 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Het bovenstaande nr klínkt ook heel erg Queen achtig![]()
![]()
Daar zit meer waarheid in dan je denkt...quote:Op zondag 16 mei 2004 21:08 schreef qu63 het volgende:
zo zie je maar dat alles te herleiden is naar Queen
hoe weet je wat ik denk?quote:Op zondag 16 mei 2004 21:16 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Daar zit meer waarheid in dan je denkt...
Omdat jij niet kan weten wat ik bedoelquote:Op zondag 16 mei 2004 21:19 schreef qu63 het volgende:
hoe weet je wat ik denk?![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 21:26 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Omdat jij niet kan weten wat ik bedoel
Grouphug!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 21:59 schreef FokCrash het volgende:
![]()
Thát's the spiritquote:Op zondag 16 mei 2004 22:18 schreef FokCrash het volgende:
woeiii woeiii woeiii![]()
![]()
![]()
ahumquote:Op zondag 16 mei 2004 22:32 schreef FokCrash het volgende:
Eeej, EGC schat, waarom ga je nie ffies op irc?![]()
EGC!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 22:19 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Thát's the spirit![]()
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 22:44 schreef qu63 het volgende:
Poll: welke pil zou jij nemen?
The Matrix liefje.... Zou je in de droomwereld willen blijven, of de echte wereld willen zienquote:Op zondag 16 mei 2004 22:57 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]Beide?
![]()
Ik snap um niezo!
Iemand uitleg? Waarom moet ik nou weer a/d drugs en waartoe dient het dan??
is van The Matrix.quote:Op zondag 16 mei 2004 22:57 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]Beide?
![]()
Ik snap um niezo!
Iemand uitleg? Waarom moet ik nou weer a/d drugs en waartoe dient het dan??
shall we?quote:Op zondag 16 mei 2004 23:08 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Pfoe moeilijk... In de Matrix context betekent het heel wat dan anders wat ik dacht ( ik bedoel Wonderland?? Come on, da's gewoon een extended paddotrip, woeiii!). Wat gebeurt er trouwens als je beide neemt?
quuutjeeeh!!!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:03 schreef qu63 het volgende:
RC![]()
![]()
![]()
Haaaaaaaai Psychquote:Op zondag 16 mei 2004 23:07 schreef Psyche2003 het volgende:![]()
![]()
![]()
RC
![]()
![]()
![]()
Dan leer je de waarheid door wakker te worden nadat je de waarheid hebt gehoord. Nee serieus dat hebben ze niet gezegd in de film dus dat weer niemand wss.quote:Op zondag 16 mei 2004 23:08 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Pfoe moeilijk... In de Matrix context betekent het heel wat dan anders wat ik dacht ( ik bedoel Wonderland?? Come on, da's gewoon een extended paddotrip, woeiii!). Wat gebeurt er trouwens als je beide neemt?
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:12 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ennuh.... WOEIIIIIIII!!!!!!!!!!![]()
![]()
Het lééft!!![]()
![]()
@ RC en Psyche
Rozenblaadjes uitstrooit.
Enz..
Enz..
Cooliewoolies!quote:Op zondag 16 mei 2004 23:01 schreef ReCreative het volgende:
Hallo
RC is weer even hier.
Er is erg veel gebeurd deze week. Het leek wel een eeuwigheid... Heb me bewust even teruggetrokken uit de wereld, maar de wereld kwam even op de koffie. Hele verhaal komt nog wel eens... Verwarrend en bevrijdend.
Lekker kort weekje nu. Ik ga vanaf woensdagmiddag zeilen in Fryslân met een stel maten, zoals we elk jaar doen. Ik kijk er naar uit. Kan ik iedereen aanraden: 's avonds bij lage zon voor de wind op rustig kabbelend water met zachte wind over de Langweerder Wielen richting Langwar om daar in de haven (bij Menno) de nacht door te brengen
. Da's het Fryske zeilgevoel.
Er staat nog een aantal mailtjes open naar een paar Fok!kers, die komen zeker nog, maar geef me een moment. Ik kan wel heksen, maar dat gebruik ik voor hele andere doeleinden.
Nog even eenvoor alle mensen die nog gepost hebben in het Spiritualiteit en Maatschappij-topic. Ik heb erg veel aan jullie inzichten, en zal nog proberen te reageren binnenkort. Bedankt
.
De ontwikkeling van RC 7.0 gaat blijkbaar nogal schokkerig en heeft zeker meer tijd nodig, maar stel je voor dat ik nog een deeltje slowchat mis zeg
Haaaiquote:Op zondag 16 mei 2004 23:12 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:![]()
![]()
@ RC en Psyche
Jawel, gaat wel goed hoorquote:Op zondag 16 mei 2004 23:13 schreef livEliveD het volgende:
Hey RC
Alles beetje ok? En je komt toch wel na dat zeilen iets vaker op Fok?
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:12 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ennuh.... WOEIIIIIIII!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
@ RC en Psyche
Rozenblaadjes uitstrooit.
Enz..
Enz..
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:19 schreef FokCrash het volgende:
EGC!
Mijn excuses.........
Na geslapped te zijn met een large trout neem ik ut terug![]()
Ik ga zo komenquote:Op zondag 16 mei 2004 23:22 schreef Psyche2003 het volgende:![]()
EGC!!!
Jij niet op IRC/MSN?? Kan ik ook niet tegen je aan l*llen hé
Doetus ff IRC starten jijquote:Op zondag 16 mei 2004 23:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Q vindt het vast wel goed dat mensen aardig tegen me doen, toch??

.
Heb je enig idee hoe raar dat staatquote:Op zondag 16 mei 2004 23:25 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ik ga zo komen
Ben nog even bezig : PPP
Maybe I will.... Maaaaybeeee I wiiilll........quote:Op zondag 16 mei 2004 22:32 schreef FokCrash het volgende:
Eeej, EGC schat, waarom ga je nie ffies op irc?![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:35 schreef Psyche2003 het volgende:
Heb je enig idee hoe raar dat staat![]()
![]()
Zeker als je zo dubbel denkt als ikke nu
Shoppen???quote:Op maandag 17 mei 2004 00:00 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Maybe I will.... Maaaaybeeee I wiiilll........
[afbeelding]
Maar ik ben wel aan het shoppen
Online digi cameraatjes uitcheckenquote:Op maandag 17 mei 2004 00:10 schreef FokCrash het volgende:
Shoppen???![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 01:38 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Online digi cameraatjes uitchecken
goed idee!!
Hai luitjesquote:Op maandag 17 mei 2004 00:00 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Maybe I will.... Maaaaybeeee I wiiilll........
[afbeelding]
Maar ik ben wel aan het shoppen
door middel van de code's [img] en [/img] hiertussen komt de url van je plaatje te staan.quote:Op maandag 17 mei 2004 12:52 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
Hai luitjes
Hoe doe je nou zo'n leuk plaatje toevoegen??K' wil ook van die leuke plaatjes invoegen!!
![]()
Enne....Miss EleanorGoesCrazy...ut is me gelukt om mezelf op IRC te vertonen!!!!! Dat typen gaat alleen nog niet zo snel....vingertje voor vingertje weet je wel...![]()
AAAHHHAAA!!! zo dus, ik zal het eens proberen!!quote:Op maandag 17 mei 2004 12:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
door middel van de code's [afbeelding] hiertussen komt de url van je plaatje te staan.
enne.. vertoon je nog eens op IRCzit er nu ook..
Ik heb een keer een groene pil genomen tijdens een astrale reisquote:Op zondag 16 mei 2004 22:44 schreef qu63 het volgende:
Poll: welke pil zou jij nemen?de rode de blauwe geen beide
Tussenstand:
[afbeelding]
This is your last chance. After this, there is no turning back. You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.
gear!!quote:Op maandag 17 mei 2004 14:08 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik heb een keer een groene pil genomen tijdens een astrale reisDe "gulden middenweg".
*vaag verhaal invoegt*
Hallo slowchatluitjes!!!![]()
![]()
Wanneer dan? Ik heb je gister niet gezien en ik was heel lang online!!! :'(quote:Op maandag 17 mei 2004 12:52 schreef YourGuardian het volgende:
Hai luitjes
Hoe doe je nou zo'n leuk plaatje toevoegen??K' wil ook van die leuke plaatjes invoegen!!
![]()
Enne....Miss EleanorGoesCrazy...ut is me gelukt om mezelf op IRC te vertonen!!!!! Dat typen gaat alleen nog niet zo snel....vingertje voor vingertje weet je wel...![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 23:01 schreef ReCreative het volgende:
Lekker kort weekje nu. Ik ga vanaf woensdagmiddag zeilen in Fryslân met een stel maten, zoals we elk jaar doen. Ik kijk er naar uit. Kan ik iedereen aanraden: 's avonds bij lage zon voor de wind op rustig kabbelend water met zachte wind over de Langweerder Wielen richting Langwar om daar in de haven (bij Menno) de nacht door te brengen
. Da's het Fryske zeilgevoel.
G-art!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 mei 2004 14:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik heb een keer een groene pil genomen tijdens een astrale reisDe "gulden middenweg".
*vaag verhaal invoegt*
Hallo slowchatluitjes!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 17 mei 2004 14:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
gear!!![]()
![]()
je bent er weer eens!!
B'tje!!!!!quote:Op maandag 17 mei 2004 14:17 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
G-art!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat ie?
Xie alleen geen vaag verhaal staan?
Komt nog wel wsl
Hehehe, gelukkig gaat alles nog steeds goed met jequote:Op maandag 17 mei 2004 14:23 schreef Geartsjuh het volgende:
B'tje!!!!!![]()
*hug*
Alles goed hoor. Beetje last van wind of change (storm) maar I'll live
Vaag verhaal is te vaag om te plaatsen
Hm het komt erop neer dat de blauwe pil staat voor het leven in de illusie (onbewustzijn). Dde rode pil staat voor de werkelijkheid (bewustzijn), maar vaak is hiervan het gevolg dat mensen heel erg zweverig worden en niet meer goed geaard zijn. Je kan zelfs een sterke afkeer krijgen van de wereld om je heen. De groene pil is dan de gulden middenweg (bewustzijn in de illusie), oftewel gewoon met je voeten op aarde blijven en het spel meespelenquote:Op maandag 17 mei 2004 14:25 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hehehe, gelukkig gaat alles nog steeds goed met je![]()
Nou ja zeg!Het is truth hoor! Dan is niets te vaag om te posten
Dus vertel
woei!quote:Op maandag 17 mei 2004 14:10 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Svenniiiii![]()
![]()
dr zat geen groene tussen. óf rood, óf blauw, óf beide, óf geen!quote:Op maandag 17 mei 2004 14:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hm het komt erop neer dat de blauwe pil staat voor het leven in de illusie (onbewustzijn). Dde rode pil staat voor de werkelijkheid (bewustzijn), maar vaak is hiervan het gevolg dat mensen heel erg zweverig worden en niet meer goed geaard zijn. Je kan zelfs een sterke afkeer krijgen van de wereld om je heen. De groene pil is dan de gulden middenweg (bewustzijn in de illusie), oftewel gewoon met je voeten op aarde blijven en het spel meespelen
Ja hee dat is in de matrix zo. In mijn meditatie was het andersquote:Op maandag 17 mei 2004 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
dr zat geen groene tussen. óf rood, óf blauw, óf beide, óf geen!
ohw... scusi!quote:Op maandag 17 mei 2004 14:34 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja hee dat is in de matrix zo. In mijn meditatie was het anders
Pcies, believe the unbelievable, mogelijkheden zien waar anderen ze niet zien, mogelijkheden desnoods creëren, ik snap je wel hoor, G-artquote:Op maandag 17 mei 2004 14:34 schreef Geartsjuh het volgende:
Hey G-Artquote:Op maandag 17 mei 2004 14:34 schreef Geartsjuh het volgende:
Jij vat hem B. Mogelijkheden IN de illusie. Gebruik het spel.quote:Op maandag 17 mei 2004 14:39 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Pcies, believe the unbelievable, mogelijkheden zien waar anderen ze niet zien, mogelijkheden desnoods creëren, ik snap je wel hoor, G-art
Doe ikquote:Op maandag 17 mei 2004 14:15 schreef Geartsjuh het volgende:Menno! Stoere vent!
![]()
Doe hem de groeten van me![]()
quote:En als jullie ergens in de middle of nowhere vastzitten weet je wie je moet bellen he?![]()
Ok laat die veranderingen maar komenquote:Archetype: Losrukking van zekerheden, natuurrampen, revolutie.
Symboliseert: Explosie van het onbewuste, vernietiging van materiële beginselen.
Betekenis: Als we onszelf niet vreedzaam kunnen bevrijden, dan zullen de krachten van het leven voor een uitbarsting zorgen. Zelfs jaren van meditatie en gebed brengen geen verandering in het feit dat de waarheid plotseling komt, of helemaal niet.
Gemoedstoestand: De Toren heeft meestal betrekking op zeer roerige tijden en dramatische veranderingen, die met zeer negatieve emoties en soms met geweld gepaard gaan. Schrik trouwens niet teveel terug van deze kaart; hij heeft namelijk ook een bevrijdende werking omdat de explosie een situatie 'opruimt' die anders voor nóg meer ondraaglijke spanningen had gezorgd.

ik zou niet weten wat ik hier mee aan moet!!quote:0. De Dwaas
Archetype: De zwerver, de hofnar.
Symboliseert: De volkomen vrije geest en het zuivere instinct. De Dwaas verwacht niets, en maakt geen plannen. Hij reageert onmiddellijk op de situatie van het moment.
Betekenis: Welke weg we ook kiezen, dwaas zijn we en blijven we. De knapzak bevat onze ervaringen die we nooit gedachteloos achterlaten, zoals herinneringen en trauma's ons leven kunnen beheersen. De Dwaas leert ons impulsief nieuwe uitdagingen aan te gaan.
Gemoedstoestand: Je hebt een gevoel van moed, optimisme en vertrouwen in jezelf. Je begint aan een onbevreesde sprong in een nieuwe fase van je leven, waarbij soms niet de gebaande paden worden betreden. Je zou dan ook een gevaar kunnen zijn voor elementen in de maatschappij die hechten aan structuur en ordening.
quote:Op maandag 17 mei 2004 18:10 schreef qu63 het volgende:
om het truthgahalte weer omhoog te helpen ook een kaartje van mij:
tenzij je het puur voor het truth gehalte doet en niet voor jezelf want dan is het Maar klopt de beschrijving bij jouw? Zit jij zo in elkaar? Bij mij past die kaart altijd wel.quote:ik zou niet weten wat ik hier mee aan moet!!
de ene keer klopt ie wel, de andere keer niet. maar vandaag klopt ie niet..quote:Op maandag 17 mei 2004 18:17 schreef livEliveD het volgende:
Maar klopt de beschrijving bij jouw? Zit jij zo in elkaar? Bij mij past die kaart altijd wel.
Mss komt ie vanavond nog uit?quote:Op maandag 17 mei 2004 18:19 schreef qu63 het volgende:
de ene keer klopt ie wel, de andere keer niet. maar vandaag klopt ie niet..
zijn.
Waarom raadpleeg je "dé" kaarten, wanneer je je er toch niet door laat inspireren? Het is net zulk gidsenwerk als muziek... Wat ik erin zie... Je moet jezelf wat meer laten gaan, meer je gevoel laten spreken, meer op je intuïtie afgaan...quote:Op maandag 17 mei 2004 18:10 schreef qu63 het volgende:
om het truthgahalte weer omhoog te helpen ook een kaartje van mij:
ik zou niet weten wat ik hier mee aan moet!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |