Gerako | dinsdag 20 april 2004 @ 18:58 |
Gaan we hier toch weer vrolijk verder, met een thema dit keer: De zeer snelle motoren. ![]() Zijn er volgens mij niet veel die er wat van gehoord hebben. In 1997 kwam Norton met de Nemesis op de proppen als prototype maar het is eigenlijk nooit iets geworden. quote:De Y2K ![]() ![]() 10 met de handgemaakte Y2K`s zijn er in totaal gemaakt, met als basis een Rolls-Royce Allison 250-C18 turbinemotor. quote:De vorige delen: De eerste Fok! motormeet? De eerste Fok! motormeet! [deel 2] De tweede Fok! motormeet! De tweede Fok! motormeet! (deel 2) De tweede Fok! motormeet! (deel 3) De tweede Fok! motormeet! (deel 4) De tweede Fok! motormeet! deel 5 De tweede Fok! MotorMeet! [deel 6] De tweede Fok! MotorMeet! [deel 7] De tweede Fok!MotorMeet [deel 8] De tweede Fok!MotorMeet [deel 9] De tweede Fok!MotorMeet [deel 10] De tweede Fok!MotorMeet [deel 11] De tweede Fok!MotorMeet [deel 12] De tweede Fok!MotorMeet [deel 13] De tweede Fok!MotorMeet [deel 14] De tweede Fok!MotorMeet [deel 15] De tweede Fok!MotorMeet [deel 16] De tweede Fok!MotorMeet [deel 17] De tweede Fok!MotorMeet [deel 18] De Tweede FOKMotormeet deel 19 De Tweede FOK MotorMeet - Part 20 FOK MC] Suzuki GSX-R [deel1] [FOK MC] Honda CBR [deel 2] [Fok MC] Kawasaki 'Let the good times roll' [deel 3] [FOK MC] Yamaha R-series [deel 4] FOK MC] BMW R-series[deel 5] [FOK MC] SuperMotards [deel 6] Fok Motorclub [SC deel 7] Fok Motorclub [SC deel 8] Fok Motorclub [SC deel 9] Fok Motorclub [SC deel 10] Fok Motorclub [SC deel 11] Fok Motorclub [SC deel 12] Fok Motorclub [SC deel 13] Fok Motorclub [SC deel 14] De meet topics: [FOK MC] Motormeet [FOK MC] Motormeet deel 2 [ Bericht 24% gewijzigd door Gerako op 20-04-2004 19:11:54 ] | |
Gerako | dinsdag 20 april 2004 @ 18:59 |
@Rietvaerder: Wat heb jij in godsnaam uitgevreten op MF dat iedereen jouw daar zo uitkotst zeg maar. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 20 april 2004 @ 19:19 |
quote:ja klopt, mijn fout ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 20 april 2004 @ 19:19 |
zien er strak uit, Gerako! | |
Gerako | dinsdag 20 april 2004 @ 19:30 |
quote:Vind je? Is echt in 2 minuten in elkaar geknipt en geplakt. Ik wou eerst alleen de Nemesis doen, maar daar is zo weinig over te vinden, dus heb ik de Y2K er ook even bij geplakt. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 20 april 2004 @ 19:34 |
![]() ![]() ![]() | |
Gerako | dinsdag 20 april 2004 @ 19:36 |
Das wel een bruut ding ja, de remschijven, achterbrug en vooral die V8 die erin hangt. | |
Rietvaerder | dinsdag 20 april 2004 @ 19:37 |
Ragonite? Wie is dat dan weer? ![]() (Klopt ik was irritant op MF, maar wel erg overdreven zoals hun het vertellen) Tja, en wat doe je dan, gewoon steeds weer aanmelden ![]() ![]() | |
Gerako | dinsdag 20 april 2004 @ 19:38 |
quote:En irritant blijven doen... | |
Rietvaerder | dinsdag 20 april 2004 @ 19:39 |
Mwa ![]() Hun verdiende loon, zijn ook een stelletje koekwauzen, die Crew van MF | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 20 april 2004 @ 19:44 |
koekwauzen ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 20 april 2004 @ 19:45 |
quote:Iedereen ![]() 90% kent me niet eens... ![]() Mwa, gebruik de searh maar daar dan, om te zien hoe irritant is was... Ik had daar toen net internet en ja ik was ook noga blij toen ik 15/16 was ![]() ![]() Ben best heel erg veranderd in 2 jaar tijd ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 20 april 2004 @ 19:46 |
quote:Uh.. zomaar iets verzinnen | |
Gerako | dinsdag 20 april 2004 @ 19:50 |
quote:Ok, iedereen is misschien ook wat overdreven, maar ik heb idd even gezocht maar ik kan eigenlijk weinig vinden, heb lang niet alles doorgelezen. Waar was je irritant dan, wil ik wel eens nalezen dan. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 20 april 2004 @ 19:51 |
Tja, weet ik ook niet ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 20 april 2004 @ 19:52 |
quote:linkjes ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 20 april 2004 @ 19:52 |
Ik weet het niet, maar hun vonden dat, dus ja... | |
Makster | dinsdag 20 april 2004 @ 20:15 |
JJJIEEEHHHAAAAAAAA. Anders ben ik nu officieel gecertificeerd prutser ![]() Ben vandaag dan toch eindelijk afgestudeerd, HBO Commerciele Economie, afstudeerrichting E-Business ![]() Klinkt heel kick, stelt geen reet voor. Maar ben er wel vanaf ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 20 april 2004 @ 20:19 |
Eeeeeeeeey man ![]() GEFELICITEERD! ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 20 april 2004 @ 20:21 |
klasse, gefeliciteerd!! | |
Makster | dinsdag 20 april 2004 @ 20:50 |
Thanks ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 20 april 2004 @ 21:08 |
Doet ie goed hoor ons Markie ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 20 april 2004 @ 21:13 |
Ik blijf het een bruut dingen vinden, vraag me niiet waarom ![]() ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 20 april 2004 @ 21:36 |
http://teletekst.nos.nl/gif/704-01.html ![]() | |
hollander172 | dinsdag 20 april 2004 @ 22:07 |
Hmmm, net weer even een stukje gereden en bij het starten weer die knal uit de uitlaat. Nu kon ik hem tenminste goed zien en het is "iets" (benzine neem ik aan) dat verbrand in de uitlaat. Mijn vriendin wilde hem persee starten dus had ik er goed zicht op. Ik moet trouwens zeggen dat zij het beter doet dan ik. ![]() Ik vraag me af in hoeverre die knallen nou schadelijk zijn. Terug op de snelweg ook even tussendoor gehad, 3 knallen vlak achter elkaar terwijl ik niks vreemds deed eigenlijk. Toerde rustig in 6 120km/h. Bijna payday en dan kunnen we die carbtune kopen en de rest van de onderdelen aanschaffen. Heeft iemand toevallig een sheet of tekening van de ramairs zoals deze bij Suzuki enz. gebruikt worden? Weinig zin om een heel WPH door te pluizen voor een "vreemde" motor. | |
Gerako | dinsdag 20 april 2004 @ 22:15 |
quote:Netjes gedaan man, gefeliciteerd! ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 20 april 2004 @ 22:20 |
Als je het mij vraagt staat dat ding van je gewoon veel te rijk hollander... | |
Gerako | dinsdag 20 april 2004 @ 22:26 |
quote:Bruut ding??!! Ik heb medelijden met je. ![]() | |
hollander172 | dinsdag 20 april 2004 @ 22:28 |
quote:Misschien wel, ik wil eerst eens kijken of niet met de gasnaalden kan prutsen voor ik de toevoer zelf dicht ga draaien. Heb op mijn werk nu een aantal motoren gezien met een te arm mengsel (en de effecten hiervan) en dit mag mijn schatje niet gebeuren. ![]() Misschien dit weekend eens uitproberen maar eigenlijk wil ik eerst de boel synchroniseren, dit lijkt me de beste manier. Eerst alle andere oorzaken uitsluiten voor ik aan het mengsel ga klooien. Ook zal ik eens een druktest doen op de carbs om te zien of de membramen nog wel goed zijn. | |
Gerako | dinsdag 20 april 2004 @ 22:44 |
quote:Nu kan ik het echt niet meer laten, jij hebt het altijd over je werk en ik vraag me al een hele tijd af wat voor werk je doet. Dus waar werk je en wat doe je. ![]() Als ik vragen mag... ![]() | |
Makster | dinsdag 20 april 2004 @ 22:57 |
quote:Thanks ![]() ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 21 april 2004 @ 06:44 |
quote:Waarom? Kom op, ieder zn smaak hè. | |
Rietvaerder | woensdag 21 april 2004 @ 06:45 |
quote:Altijd werk maar altijd online, hoe doet ie dat toch ![]() | |
ZX9R | woensdag 21 april 2004 @ 08:19 |
quote:Eindelijk geen studeren meer voor je! Beter! ![]() | |
Makster | woensdag 21 april 2004 @ 08:55 |
quote:Ja echt !! Volgens mij besef ik het nog niet helemaal, maar ik ben dus gewoon klaar ![]() | |
Gerako | woensdag 21 april 2004 @ 09:10 |
quote:Tuurlijk ieder zijn eigen smaak. Alleen kan ik me niet voorstellen dat je zoiets ook mooi vindt. Ik zie jou altijd foto`s plaatsen van SS 600, en daarbij vergeleken vind ik zo`n ding onwijs lomp. Maar dat is mijn smaak, ik hou meer van italiaans. | |
Makster | woensdag 21 april 2004 @ 09:40 |
Stiekum ben ik het eens met Gerako. Heb ook wel een zwak voor Italiaans ![]() Had het al met mijn auto en stiekum ook met motoren, maarja je kan stellen dat ik daar ff geen geld voor heb ![]() Moet wel zeggen dat ik het met motoren minder heb dan met auto's. Een auto moet gewoon Italiaans zijn, en betaalbaar is het gewoon Alfa voor mij. Motoren boeit het me nog niet heel veel, maar als ik het geld ervoor heb ![]() | |
Gerako | woensdag 21 april 2004 @ 09:44 |
quote:En heb het niet alleen over auto`s en motoren... ![]() ![]() [ Bericht 51% gewijzigd door Gerako op 21-04-2004 13:38:18 ] | |
yup | woensdag 21 april 2004 @ 10:26 |
quote:http://www.gummen.org/newforum/forum_message.asp?mes_id=0535539 De beste man heeft een BMW E46 M3 als wagen (343 pk en 5.2 sec naar de 100)... Dus snelheid is hij wel gewend, zo zie je maar weer hoe snel motoren zijn. Zelfs de snelheidsfreaks raken bekeerd! | |
hollander172 | woensdag 21 april 2004 @ 10:40 |
quote:Natuurlijk mag je het vragen. Ik praat prive bijna nooit over werk maar heel toevallig werk ik bij een bedrijf waar motorblokken verkocht worden en de kennis dus redelijk aansluit op problemen die je met je motor ook kan hebben. Zoals gezegd, ik werk dus bij een bedrijf dat motoren importeert voor diverse toepassingen. (niet echt spannend overigens) Daarnaast reviseren wij de motoren ook en doen ook de aanpassingen als de klant daarom vraagt. Ik zie dus dagelijks de problemen (en moet deze ook oplossen) met motoren. Ik heb dus van mijn hobby mijn werk gemaakt als je het ruim ziet. Bedrijfsnaam hou ik even voor me als je het niet erg vindt, ik heb hier ook postings gedaan met persoonlijke info die collega's niet hoeven te weten van mij. ![]() quote:Ik zit het grootste gedeelte van de dag achter mijn buro, that's why. ![]() En een T1 lijntje hier. | |
Patrick281 | woensdag 21 april 2004 @ 10:55 |
quote:Ik denk dat je kleppen wel een opdondertje krijgen op het verkeerde moment. Heeft het niet meer met je ontstekingskastje of bougie's te maken i.c.m. of zonder verkeerde afstelling carb? Mijn oude motor had het ook toen er iets met de bobine was: kabelbreuk en ze er een nieuwe verbinding op hadden gesoldeert. Sindsdien vaak bij gas dicht idd van die knallen. theoretisch kan ik het niet volgen, is echt uit ervaring/constatering. [ Bericht 5% gewijzigd door Patrick281 op 21-04-2004 11:31:58 ] | |
Rietvaerder | woensdag 21 april 2004 @ 16:48 |
quote:Niet dan ![]() Waarom zou ik gaan zitten zeggen dat ik hem bruut vind terwijl ik hem eigenlijk lomp vind ![]() | |
Patrick281 | woensdag 21 april 2004 @ 16:53 |
quote:Zwak voor Suzuki en liefde maakt blind .. verder is het van een kennis/familid, helpt ook. ![]() Maar ik ben hem steeds minder lelijk gaan vinden en ergens heeft het zelf iets .. ![]() | |
pmponer | woensdag 21 april 2004 @ 16:54 |
YEJJJJJ morgen kan ik hem halen ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 21 april 2004 @ 16:55 |
beter!!! | |
Rietvaerder | woensdag 21 april 2004 @ 16:56 |
quote:My point ![]() | |
Makster | woensdag 21 april 2004 @ 17:25 |
Nou mensen de kogel is door de kerk. 2 Mei zit ik in het vliegtuig naar Curacao. Ik ga mijn vriendin opzoeken die daar momenteel stage loopt. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik er 3 maanden blijven. De retourdatum staat nu op 3 Augustus. Wat ik er ga doen weet ik nog niet precies, de eerste weken waarschijnlijk HE-LE-MAAL niks ![]() ![]() Zal wel iets in de Horeca worden maar ik ga proberen om iets van waterscooter boy te worden die bananen voortsleept ![]() Zal de komende tijd (na 2 mei) dus ook niet veel meer op het forum te vinden zijn, wel ben ik van plan om om de week ofzo een update mail te sturen naar iedereen dus wie het leuk vindt kan zijn mailadres doormailen naar mij en dan gooi ik die in de mass mailer ![]() Volgende week wordt de motor geschorst en tja dan is het aftellen. Hoop dat het een beetje leuk gaat worden daar maar dat zal wel goed komen ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 21 april 2004 @ 17:36 |
hollander, ik weet niet hoe het met je duostepjes gaat maar hier zijn er nog een paar te koop http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/ondkawasaki/7737.htm?av=a | |
hollander172 | woensdag 21 april 2004 @ 17:51 |
quote:Wat doen we nu met de stepjes? Moet ik ze voor je bewaren tot je terug bent? | |
hollander172 | woensdag 21 april 2004 @ 17:52 |
quote:Hartstikke bedankt voor het meedenken alleen zijn dit stepjes voor de bestuurder en ik zoek ze voor de passagier. Ik heb nu andere stepjes voor erop zonder slijtboutje. | |
Makster | woensdag 21 april 2004 @ 17:56 |
quote:Als je dat wilt doen prima ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 21 april 2004 @ 18:00 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
yup | woensdag 21 april 2004 @ 19:37 |
Hey dudez, ik iemand zegt dat een Kawa ZX-12r sneller is dan een Hayabusa, is dit waar? Is er eigenlijk een snellere motor qua rechtuitbranden dan een van die 2? | |
One_Punch_Mickey | woensdag 21 april 2004 @ 20:05 |
zou het mogelijk zijn voor ondeugend om coole ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 21 april 2004 @ 20:39 |
Zoiets?![]() | |
Rietvaerder | woensdag 21 april 2004 @ 20:41 |
quote:Hayabusa is sneller op top. En de Y2k (ofzo) met jet-engine is nog sneller op top..... ![]() Maar van de meest voorkomende productiemotoren is de Hayabusa nog steeds het snelst op top.... al weet ik nog niet wat de nieuwe ZX10R en R1 doet. Maar wat is er zo boeiend aan rechuit branden? | |
Rietvaerder | woensdag 21 april 2004 @ 20:44 |
Mijn Oxtar laarzen zijn binnen !!!! ![]() ![]() ![]() Vrijdag passen en als ze passen koop ik ze ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 21 april 2004 @ 20:44 |
quote:bijv ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 21 april 2004 @ 20:46 |
quote:weinig, missch alleen accelereren ![]() beter, die laarzen van je! | |
Rietvaerder | woensdag 21 april 2004 @ 20:47 |
quote:He dude....... allereerst veel succes op negereiland! We gaan je wel missen hoor (Ik nog het meest ![]() Maar goed, in augustus halen we het gewoon allemaal in ![]() | |
PatrickM | woensdag 21 april 2004 @ 21:02 |
@Makster: onthou goed, je mag maar 2,9 kilo meenemen als je terugkomt ![]() ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 21 april 2004 @ 21:03 |
Hoe weet jij dat zo goed ![]() | |
PatrickM | woensdag 21 april 2004 @ 21:08 |
Uhm... media aandacht ![]() ![]() | |
PatrickM | woensdag 21 april 2004 @ 21:09 |
Ennuh... misschien wordt de Hayabusa wel mijn volgende motor ![]() Alleen jammer dat ie geen cardan heeft ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 21 april 2004 @ 21:10 |
Cardan ![]() | |
PatrickM | woensdag 21 april 2004 @ 21:14 |
Je weet wel... een rondraaiende as ipv ketting ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 21 april 2004 @ 21:17 |
Oh. dat... dat zit toch alleen op ouwelullen motoren? ![]() (Ook op een FJR ja)_ | |
PatrickM | woensdag 21 april 2004 @ 21:20 |
quote:Tis maar wat je ouwelullenmotor vindt ![]() Mijne is iig geen ouwelullenmotor, ben tenslotte pas 23 ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 21 april 2004 @ 21:26 |
Oh, dus de leeftijd van de bestuurder geeft aan wat voor catogorie motor het is? ![]() | |
Makster | woensdag 21 april 2004 @ 21:28 |
Ik weet het, ik weet het. Bij 2.9 kilo zit ik veilig. ![]() | |
hollander172 | woensdag 21 april 2004 @ 21:31 |
quote:Wel fijn zo'n cardan, nooit smeren enzo. Wel jammer van het gewicht en de verliezen, het gaat dus niet samen met een SS. | |
PatrickM | woensdag 21 april 2004 @ 21:33 |
quote:Als ik een ketting zou hebben, had afgelopen drie weken al 13x moeten smeren ![]() quote:Tja... in de strijd om de peekaa's is het niet de meest ideale overbrenging... qua gemak dus wel ![]() | |
PatrickM | woensdag 21 april 2004 @ 21:34 |
quote:Ik vind van wel ![]() ![]() | |
hollander172 | woensdag 21 april 2004 @ 21:41 |
quote:Ik zit nou eens te kijken naar die automatische smeersystemen maar ik vind het allemaal nog wel aardig aan de prijs. Die McCoi ziet er wel geinig uit maar zelfs voor zo'n bouwpakket vind ik het een hoop geld. Alleen het pompje is al iets van 45,- ![]() Jammer dat ik niet genoeg tijd heb anders zou ik zelf iets gaan proberen. Alle systemen werken met een magneetje, reed contact en een pompje dat aangestuurd om de zoveel pulsen. Simpeler kan het niet. | |
Patrick281 | woensdag 21 april 2004 @ 21:53 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 21 april 2004 @ 21:55 |
quote:Ik dacht dat de meeste werkten met vacuum, dus getriggerd worden door een draaiende motor. ![]() Die persoon van de hydrauliek slangen bij ons heb ik nog niet kunnen spreken en op mijn mail reageert hij nog niet. Hij zit wel in hetzelfde gebouw maar er gaan weken voorbij dat we mekaar niet zien. ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Patrick281 op 21-04-2004 22:04:34 ] | |
hollander172 | woensdag 21 april 2004 @ 22:25 |
quote:De goedkope systemen werken met een vacuum van de motor, dat klopt. Maar dat betekent ook dat hij altijd smeert en dus ook als je stil staat. Ik wil er juist eentje die afstandsgerelateerd smeert om ellende en een smeerboel te voorkomen. Dan kom je op een pro oiler of iets dergelijks. | |
Gerako | woensdag 21 april 2004 @ 22:34 |
quote:Hier kun je alle vergelijken lezen van verschillende europese motorbladen tussen de rivalen, de Suzuki is alle keren de snelste. http://myweb.cableone.net/toddshelton/testdata.html Nou gaan er wel een aantal geruchte dat de nieuwe R1 sneller zal zijn, maar dat is nog niet echt getest door iemand. | |
Rietvaerder | donderdag 22 april 2004 @ 06:55 |
Op zulke snelheden speelt de stroomlijn de grootste rol... de R1 zou dus een betere aerodynamica moeten hebben wilt hij winnen op top van de Hayabusa... | |
ZX9R | donderdag 22 april 2004 @ 08:32 |
Laatst ergens gehoord dat er een motor is ontworpen die een betere stroomlijn heeft met piloot dan zonder! Alleen ben ik jammer genoeg vergeten welke dat dat was.... ![]() | |
Gerako | donderdag 22 april 2004 @ 09:23 |
quote:Aprilia RSV Mille | |
ZX9R | donderdag 22 april 2004 @ 09:26 |
quote:Ah, Mille, er is geen betere? ![]() | |
Gerako | donderdag 22 april 2004 @ 10:55 |
quote:Dacht ik hoor, ik weet het niet 100% zeker. quote: | |
Patrick281 | donderdag 22 april 2004 @ 11:57 |
quote:@Hollander, hij gaat straks kijken en vraagt naar de diameter... heeft denkt hij niet kleiner dan 6 mm.. | |
hollander172 | donderdag 22 april 2004 @ 12:39 |
quote:Oh harstikke bedankt! Die diameter, is dat inwendig of uitwendig? Heb net een vlotter/reed contact gekregen om een benzinemeter te maken, komt uit een BMW. ![]() | |
Patrick281 | donderdag 22 april 2004 @ 13:04 |
quote:Ik zou straks wat horen, maar het zal wel weer een andere dag worden. ![]() Volgens mij had hij zelfs nog wel wat over, mits je het kan gebruiken. ![]() | |
hollander172 | donderdag 22 april 2004 @ 13:30 |
quote:Ik wacht in spanning af, hier op mijn werk zijn ze niet veel sneller overigens. Ben al blij als ik dezelfde week nog antwoord krijg op vragen. ![]() Die BMW meter is ook weer een geval apart, geen reed contact maar twee ntc'tjes zitten er in. Ben ik weer lekker mee. | |
Gerako | donderdag 22 april 2004 @ 14:30 |
Aprilia heeft Rossi in dienst genomen om tips en aanwijzingen te geven aan Aprilia coureurs in de MotoGP omdat deze niet zo goed presteren. Op de onderstaande spionage foto`s zie je Rossi aanwijzingen geven aan Aprilia coureur Haga over de bochten techniek. ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 22 april 2004 @ 14:36 |
quote: ![]() | |
Patrick281 | donderdag 22 april 2004 @ 14:42 |
quote:Hij is wat frusti .. collega 6 maanden geleden voor zichzelf begonnen en hij kreeg er geen nieuwe bij. Moet nu dus alles alleen doen. ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 22 april 2004 @ 17:02 |
quote:Dus als hij 175pk en 138nm koppel had, zou ie sneller op top dan een Hayabusa zijn? ![]() | |
Gerako | donderdag 22 april 2004 @ 17:54 |
quote:Dan misschien wel ja, maar ja, dat heeft hij niet. De nieuwe heeft geloof ik iets van 140pk en 100Nm koppel en een top van 280 km/h (echte kilometers) | |
Rietvaerder | donderdag 22 april 2004 @ 18:24 |
Nice ![]() | |
hollander172 | donderdag 22 april 2004 @ 18:42 |
Net terug van Motozoom, naast de website is er begin April ook een winkel opengegaan in Utrecht, lekker dichtbij dus. Wilde graag een olielekbak hebben voor de beurt die ik binnenkort moet uitvoeren. Eigenlijk hadden ze hem niet maar vonden er nog eentje in het magazijn. Quanta costa? 11,- geen geld gewoon en de olie kan ik lekker dumpen op mijn werk. (vaten genoeg.) Kreeg er ook nog een deurmat bij, wel grappig dingetje en we hadden er nog eentje nodig. ![]() Leuk zaakje, enthousiast personeel. Jammer dat ze vooral kleding hebben maar de rest komt nog werd me verzekerd. Het is alleen heel klein, meer dan 50 mensen passen er niet in en dan kan je over de hoofden lopen. ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 22 april 2004 @ 18:44 |
Staat daar nou een V-Max op? ![]() ![]() | |
hollander172 | donderdag 22 april 2004 @ 18:54 |
quote:Laten we het maar op "een" motor houden. ![]() Zo'n matje kost 9,50 of je krijgt er nu tijdelijk eentje gratis als je wat koopt bij die winkel van Motozoom. Wat ik ook wel handig vond was dat ze losse beschermingsdelen verkopen. In mijn pak zit 1 beschermer niet helemaal goed en ik kan deze dus alsnog vervangen. (de beschermer is niks mis mee maar het zit gewoon niet helemaal lekker.) | |
Rietvaerder | donderdag 22 april 2004 @ 19:01 |
Dus als ik een ventieldopje van 50 eurocent koop krijg ik zo'n matje ? ![]() | |
hollander172 | donderdag 22 april 2004 @ 19:02 |
quote:Jep maar die hebben ze niet geloof ik. ![]() "Bij elke besteding" kan je natuurlijk heel ruim nemen. Was het eigenlijk vergeten maar ze boden het meteen aan ondanks dat ik "maar" een vat van 11,- gekocht had. Ze hebben er overigens niet echt veel meer. | |
Rietvaerder | donderdag 22 april 2004 @ 19:37 |
Ohh ok.... ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 22 april 2004 @ 21:19 |
Mijn vrinden, lees dit eens ![]() http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/1350 | |
One_Punch_Mickey | donderdag 22 april 2004 @ 21:21 |
quote: quote:*spreekt dat tegen...harde kern is het lijstje wat rietvaerder eens heeft gepost...degene die er altijd bij zijn en die de meeste kruisjes heeft ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 22 april 2004 @ 21:22 |
En wat is dan iemand die de eerste meet georganiseerd heeft plus er ALTIJD (bijna altijd, maar 2 man kan je geen meet noemen ![]() ![]() ![]() Van de Elite-rang? ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 22 april 2004 @ 21:30 |
quote: ![]() een paar kwootjes: quote: quote:heb liever gewoon een dikke (of 2) pijp naast de motor maar dit is ook wel erg mooi duurt niet lang meer of er rijden alleen nog maar Moto GP racemotoren op de openbare weg met al die technieken die ze uit de racerij halen. | |
Rietvaerder | donderdag 22 april 2004 @ 21:40 |
Daar ben ik ook bang voor ja. Maar ik vind die seatpipes ook niet mooi.... heb er ook liever een dikke demper naast ![]() Maar goed, ze moeten wel in de mode blijven natuurlijk... | |
hollander172 | donderdag 22 april 2004 @ 21:49 |
quote:Of gewoon geen demper, nog mooier. ![]() Horen die eikels in auto's je tenminste aankomen. | |
Rietvaerder | donderdag 22 april 2004 @ 21:50 |
Ja, ik kan mijn demper ook eigenlijk geen demper noemen ,want dempen doet ie niet echt ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 22 april 2004 @ 21:51 |
quote:idd ![]() ![]() | |
hollander172 | donderdag 22 april 2004 @ 21:58 |
quote:We zijn belazerd ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 22 april 2004 @ 21:58 |
Jouwe dempt toch nog behoorlijk? | |
Gerako | donderdag 22 april 2004 @ 22:00 |
* Gerako houdt zich "gedempt"... | |
hollander172 | donderdag 22 april 2004 @ 22:01 |
quote:Vind je? Je hebt bij de meet ver voor mij gereden dus dan lijkt dat misschien zo. Dempen doet ie wel een beetje of de motor zelf maakt niet zoveel herrie stationair. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 22 april 2004 @ 22:01 |
ik heb dan toch wel de demper ![]() | |
hollander172 | donderdag 22 april 2004 @ 22:01 |
quote:Die van jou maakt helemaal veel herrie euh mooi geluid. | |
hollander172 | donderdag 22 april 2004 @ 22:08 |
quote:Jij bent inderdaad "the man". Hoe staat het nu met die Muzzy? Zit ie er nu nog niet onder? ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 22 april 2004 @ 22:24 |
ja..eh nee...ben druk geweest missch bewaar ik em wel... | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 23 april 2004 @ 07:33 |
@ hollander: check Betekenis smileys voor de juiste toepassingen van de smileys ![]() | |
ZX9R | vrijdag 23 april 2004 @ 08:17 |
quote:Ben jij daar mee aan het prutsen geweest? En klinkt het een beetje? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 23 april 2004 @ 08:48 |
niks prutsen ![]() ![]() | |
ZX9R | vrijdag 23 april 2004 @ 08:55 |
Ik vind muziek in de auto ook heel belangrijk. In mijn vorige leaseauto (die ik zelf heb mogen uitzoeken) zat een hele goede installatie. radio (4x50W), 8 speakers (bose, hoog en laag gescheiden) en een extra versterker met daarop nog eens 6 speakers (hoog/midden/laag gescheiden). ![]() Nu moet ik het doen met een radiootje van pioneer en 6 (4 voor en 2 achter) krakende speakers. ![]() Ik zou willen dat ik weer een andere auto mag uitzoeken. Dan kwam er minstens een bose geluidsinstallatie in. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 23 april 2004 @ 09:01 |
dus in totaal 14 speakers ![]() | |
ZX9R | vrijdag 23 april 2004 @ 09:04 |
Ohh, daar zat een hele goede balans in. Ik kon de radio zo instellen dat ik op iedere gewenste plek in de auto een perfect stereobeeld kreeg. Helaas ging ik weg bij die baas en is de volgende eigenaar ff heel gelukkig geweest met die auto. (nu is tie totalloss) ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 23 april 2004 @ 09:09 |
ja, ok verplaatsen van het geluid kan nu wel op zo'n beetje elke fatsoenlijke radio. maar jammer man! bose is goed spul idd. | |
ZX9R | vrijdag 23 april 2004 @ 09:10 |
Ik heb al eens gereden in een Alfa GT-Coupé. Deze heeft standaard(!!!) een bose geluidssysteem aan boord. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 09:39 |
Gaan we het nu over koekblikken hebben ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 23 april 2004 @ 09:41 |
nee, audio in koekblikken. | |
ZX9R | vrijdag 23 april 2004 @ 09:43 |
En audio in koekblikken is belangrijk. | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 09:48 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 23 april 2004 @ 09:52 |
quote: ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 23 april 2004 @ 09:55 |
quote:De harde kern zou dat nooooit doen. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 23 april 2004 @ 09:56 |
![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 10:00 |
Inderdaad. De Harde Kern OPM!! De Harde Kern!! ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 10:11 |
Hee koekbakkers, ik ga mn laarzen passen + een heel eind rijden ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 11:56 |
Ik heb ze ![]() ![]() ![]() | |
ZX9R | vrijdag 23 april 2004 @ 12:20 |
Veel plezier ermee! | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 15:30 |
En nu heb ik ook een Dainese rugprotector (Dainese BAP-1) op de kop weten te tikken voor 50 euro ipv 98 ![]() Waren in de aanbieding bij Safe. Had er 1 nodig gezien mijn (schuimrubbere ![]() Hij is alleen voor het mooie iets te kort, dit was de 7-platen versie, er is ook een BAP2 die heeft er 8, maar die hadden ze niet.... ach dit beschermt toch genoeg! Hij loopt enkeld niet tot mn nek maar tot mn schouders ofzo. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 23 april 2004 @ 15:32 |
beter ![]() shit, tis lekker buiten ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 15:32 |
Ff pic maken dan BRB ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 23 april 2004 @ 15:34 |
quote:maakt weinig uit denk ik... | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 15:43 |
ZX9R | vrijdag 23 april 2004 @ 15:45 |
Jullie hebben één og meer katten zie ik! met magnetische halsbandjes. (hebben wij ook, zo'n katten) p.s. Mooie boots! | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 15:46 |
Nee? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 23 april 2004 @ 15:46 |
nice!! ![]() ![]() quote:waar ik helaas niet toe behoor ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 23 april 2004 @ 15:46 |
quote:Wel? ze hebben een kleine hond...wij hebben er trouwens 2...katten dan. | |
ZX9R | vrijdag 23 april 2004 @ 15:47 |
Kattenluikje in de deur zie ik zitten! | |
ZX9R | vrijdag 23 april 2004 @ 15:47 |
quote:Ah, dat is het dan! | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 15:48 |
Oh, kattenluikje, nou, we HADDEN een kat vroeger ![]() Met een gat in je deur is ook geen porum he ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 15:49 |
Wij hebben nu 1 hond... een Duitse herder. | |
ZX9R | vrijdag 23 april 2004 @ 15:51 |
Da's geen kleine hond zoals OPM suggereerde. | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 15:52 |
Nee idd, maar een gat in je deur is niks joh ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 23 april 2004 @ 15:52 |
quote:was ook niet serieus ![]() | |
ZX9R | vrijdag 23 april 2004 @ 15:52 |
Zo, weekend. Naar huis en de motor starten en een stukje gaan rijden. (op de Z750 dan wel hè!) | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 15:58 |
Oh! | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 15:58 |
Ik was nog bij Motozoom net in Utrecht, wat een klein zaakje is dat ![]() Helemaal voor niks naar Utrecht gereden ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 23 april 2004 @ 17:25 |
Feli met de laatzen .. wat mag dat kosten. ![]() Ik had een middagje vrij en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om de olie te verversen. Er was pas 1.300-1.400 kilometer mee gereden, maar de Bimota stond in die periode ook wel weer 4 maanden stil tot de eerste meet. - en wat ondeugende dingen gedaan die de olie best wel even wat sneller veroudert zullen hebben. Nu moet ik alleen de kuip weer in goede orde terugkrijgen... ![]() Alles los en klaar om te zakken/ naar voren te gaan .. ![]() Houston we got a landing .. ![]() ![]() ..poging tot monteren .. let op dus nog 7 centimeter speling .. ![]() ..terwijl de rechterkant al precies voor alle gaten gevallen is... ![]() ![]() Van dat frame krijg ik trouwens de kriebels zo mooi .. ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door Patrick281 op 23-04-2004 17:33:58 ] | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 17:27 |
Pics doen het niet ! | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 17:28 |
Ze kostte 190 euro ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 23 april 2004 @ 17:35 |
Replique bug .. ondanks edit en herbenoemen doet deze foto het maar niet .. Misschien als losse post. ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 17:38 |
Wat ben je toch een prutser he ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 23 april 2004 @ 17:46 |
quote: ![]() ![]() Dit is meer een motor voor een echte handige monteur. De luchtinlaten krijg ik ook niet goed maar dat was eerder al bekend, nu weer 's gekeken en plan afgebroken. ![]() Zondag de bekende plannen om duo te gaan rijden. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 17:49 |
Met wie?? ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 23 april 2004 @ 17:53 |
quote:Waar ik het vorige week al over had. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 17:54 |
Uhhhh ![]() Was je weer vaag ofzo ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 23 april 2004 @ 17:55 |
quote:Foto's? o.a. via OPM .. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 17:58 |
Oww.. DIE ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 23 april 2004 @ 18:38 |
![]() De zijstandaard moest even ingeklapt worden. Moet je dus echt met zijn tweeen voor zijn. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 23 april 2004 @ 18:39 |
quote:koel ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 23 april 2004 @ 19:00 |
quote:Vooraf al wat jaloers. ![]() Edit: in principe ga ik ook niet moeilijk doen en dingen veranderen voor de Drente meet. Het is wel goed om te weten of de backseat een beetje comfortabel is. Deze heeft o.a. ervaring op een CBR-600 (goed), Thunderace (slecht), Firestorm (goed) Fazer 1000 (goed) en een GSX-R1100WP (goed) Ik heb een lijstje gevraagd of dit allemaal klopt wat ik nu post. Kunnen andere rekening mee houden voor de toekomst. ![]() [ Bericht 17% gewijzigd door Patrick281 op 23-04-2004 19:34:43 ] | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 20:08 |
Zoals je misschien ziet zit er bovenaan de protector een drukkertje die je eventueel zou kunnen vastmaken in je jas. Helaas heb ik zo'n drukkertje niet in de jas zitten ![]() ![]() Hoe zit dat bij jullie? En vooral bij jou Mark? (Omdat ik weet dat Mark er 1 heeft ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 23 april 2004 @ 20:25 |
quote:Zou een drukker sterk genoeg zijn om e.a. op te vangen? Vorig jaar bleef mijn schouderprotector trouwens ook niet zitten toen ik voorover gelanceerd werd en op het asfalt klapte. ![]() Maar waar is iedereen hier .. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ga maar even mijn voorspatbord monteren .. | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 20:30 |
Ik ben hier ![]() | |
hollander172 | vrijdag 23 april 2004 @ 20:34 |
quote:Hier. ![]() Al wat gehoord van die slangetjesman? | |
hollander172 | vrijdag 23 april 2004 @ 20:37 |
quote:Wat wilde je halen daar? Geen matje gehad? ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 23 april 2004 @ 20:43 |
quote:hoi ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 20:44 |
quote:Ik heb niks gekocht, wat een klein kutzaakje ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 23 april 2004 @ 20:46 |
quote: ![]() Update backseat: quote: | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 23 april 2004 @ 20:54 |
blik op de weg: 'volgende week de motorspecial' | |
hollander172 | vrijdag 23 april 2004 @ 20:56 |
quote:Klein is het zeker, maar wel lekker dichtbij om verbruiksspullen te halen voor een scherpe prijs. Volgende keer maar eens die RainX meenemen, misschien werkt het en voor 7,50 kan je je geen buil vallen. (collega gebruikt het voor zijn autoruit en is er zeer tevreden over.) | |
Rietvaerder | vrijdag 23 april 2004 @ 21:24 |
RainX.... heerlijk spul NOT Heb het 3x gebruikt maar NOOIT meer, heb er een keer een vizier mee verneukt, allemaal krasjes in het vizier... | |
hollander172 | vrijdag 23 april 2004 @ 21:35 |
quote:Ik wil het ook niet op mijn vizier smeren maar op de autoruiten. ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 23 april 2004 @ 22:02 |
quote:Sommige vizieren hebben idd een coating .. daarop niet gebruiken dus .. @Hollander .. Kawa weer helemaal in-elkaar? Hoe kijk jij tegen mijn kuipconstructie aan gezien mijn foto's. ![]() | |
hollander172 | vrijdag 23 april 2004 @ 22:20 |
quote:Yep dat is zo gebeurd hoor. Duurde misschien een minuut of 10 voor hij weer in elkaar zat. (meteen alle boutjes behandelt met wd40.) Euh volgens mij heb je niet echt een systeem bij het uit elkaar halen van de kuipen. Eerste wat ik altijd doe is een kunstof schroevendraaier pakken en eerst op alle naden drukken om te zien wat nou in wat haakt. Zo bepaal ik de volgorde van demonteren. Daarna ga ik rustig schroef voor schroef eruit draaien waarbij schroeven die niet mooi/beschadigt/dol zijn meteen in de prullenbak belanden. Hierna kuipdeel eraf waarbij ik deze zo neerleg dat de schroeven erin kunnen blijven zitten, als dit niet kan plak ik ze naast het gat vast met plakband/ducktape. (dus ik gooi ze niet met zijn allen in bakjes e.d.) Dan het onderhoud.......... Bij het in elkaar zetten pak ik volgens de volgorde van demontage de kappen maar dan in omgekeerde volgorde. Schroefjes/boutjes netjes invetten met WD40 zodat ze de volgende keer weer makkelijk loskomen. Ringetjes e.d. die beschadigt zijn gooi ik weg en vervang ze. Dan gewoon rustig alles in elkaar draaien. Sommige kappen staan onder spanning, met een stift zet ik een punt waar de spanning het grootst is, nu kijk ik eerst of dit punt verschuift als ik de kap beweeg en als dit niet zo is moet dit punt dus het eerst aangedrukt worden. Eerst zijdelings en dan naar binnen toe. Staat er echt veel spanning op leg ik iets tussen de delen en monteer eerst de schroef die er het verst vandaan staat. Daarna de kap aandrukken op gevoel. Zo heel verhaal maar dit werkt goed voor mij, ik ben zo klaar terwijl het lijkt alsof ik heel veel onnodige handelingen verricht. (ik was langer bezig met typen van dit stuk dan het demonteren van al die kappen zoals je op de foto's zag. ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 23 april 2004 @ 23:22 |
Ik doelde meer op de constructie van de Bimota - kuip uit 1 deel. Waar is iedereen weer .. ![]() | |
hollander172 | zaterdag 24 april 2004 @ 00:00 |
quote:Het ziet er misschien mooi uit maar het is gewoon ruk als je hem moet demonteren. ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 24 april 2004 @ 10:46 |
quote:Knap gemaakt zo'n ding uit 1 stuk maar voor op een motor is het idd. ![]() Er zullen wel voordelen aanzitten zoals stijfheid/ minder resoneren enz en: De spuiter die de kuip overgespoten heeft na het ongeluk zei nog dat de kuipdelen van een Jappanner na het ongeluk onbruikbaar geweest zouden zijn. Affijn het zit er weer op en hoeft er de hele zomer niet meer vanaf. ![]() Aanbieding bij Louis .. 49 euro .. dit zit wat meer in mijn straatje .. ![]() [ Bericht 12% gewijzigd door Patrick281 op 24-04-2004 10:51:55 ] | |
PatrickM | zaterdag 24 april 2004 @ 10:51 |
Over kuipwerk gesproken... Bij de R1 2004 valt me trouwens op dat er veel minder kuip opzit in vergelijking met eerdere R1's (en andere supersports)... best wel mooi ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 24 april 2004 @ 11:07 |
quote:Dat is de nieuwe mode. ![]() ![]() Ze hebben ook nog deze ![]() En als we dan toch bezig zijn, een carbon koppelingsdeksel voor 99,00 ![]() (misschien ook iets voor Rietvaerder ..jij had er toch krassen op/ weggepolijst enz ) ![]() [ Bericht 8% gewijzigd door Patrick281 op 24-04-2004 11:19:05 ] | |
hollander172 | zaterdag 24 april 2004 @ 11:18 |
quote:Ik denk dat het eerder ontwikkelingskosten scheelt, ipv twee mallen bijv. is er in dit geval maar eentje nodig. Waarom jappen dan wel bijv. twee delen maken? Volume is veel groter. Denk ik... | |
Patrick281 | zaterdag 24 april 2004 @ 11:20 |
quote:Ik noem het gewoon eigenwij(ze)s. ![]() Dacht trouwens dat het in de racewereld wel meer toegepast wordt. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 24 april 2004 @ 11:20 |
leuk, me auto kapte ermee gisteren...eergisteren begon hij te stotteren als ik het gas dieper intrapte en gisteren, toen ik mijn vriendin ophaalde werd het steeds erger en ik had al zo'n gevoel van 'als we maar thuis komen' niet dus ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 24 april 2004 @ 11:22 |
quote:K-L-O-T-E ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 24 april 2004 @ 11:23 |
das net te ver voor mij om te lopen helaas. | |
Patrick281 | zaterdag 24 april 2004 @ 11:25 |
quote:Voor mij ook. ![]() Het is wat gerommel met de spullen dat wel.. Goldwing nemen. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 24 april 2004 @ 11:32 |
ja jij hebt je scoot nog...goldwing ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 24 april 2004 @ 12:03 |
quote:Ik ben ook een paar keer op de Bimota geweest .. vorige week nog toen de aandrijfriem nog niet binnen was voor de scoot. Het is een stul lastiger idd. Wel grappig hoeveel mensen mij in de sportschool ineens aanspreken terwijl je er al meer dan 7 jaar sport. Zelfs deze week toen ik weer met de scoot was begon er opeens iemand te lullen over klassiekers. (had de Bimota de week ervoor zien staan) Er zitten dus heel veel motorrijders daar .. kan je wel een aparte meet voor houden .. ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 24 april 2004 @ 13:27 |
![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 24 april 2004 @ 13:29 |
wat is? | |
Patrick281 | zaterdag 24 april 2004 @ 13:50 |
quote:Heb je nou al gesport luiwammes. Het regent toch niet ofzo. ![]() ![]() *reclame handig is om even bij de televisie weg te lopen voor diverse boodschapjes* | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 24 april 2004 @ 14:53 |
neuh, ik zei toch: dat is te ver om te lopen... | |
Patrick281 | zaterdag 24 april 2004 @ 15:24 |
quote:Motor en een rugzak zijn geen optie dan.. ![]() Ik ga even een ouderdom ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 24 april 2004 @ 15:35 |
quote:nah, dat is zo'n gedoe met dat motorpak enzo... | |
PatrickM | zaterdag 24 april 2004 @ 16:38 |
quote:Een klein stukje rijden met spijkerbroek en alleen motorjas is geen schande hoor ![]() | |
JK | zaterdag 24 april 2004 @ 17:06 |
quote:Had dat effe gezegd, ik werk daar om de hoek ![]() Je hebt wel het ongeluk daar op de hoofdweg gemist waar een auto op een bus oid was geklapt ![]() Zo net nog effe lekker stuk gereden... er zit een rammel in mn motor bij een bepaald toerental en ben er nog niet helemaal achter. Dacht eerst de claxon, maar die zit met rubber tegen metaal aan... misschien wel weer het hitteschild van de uitlaatbocht... daar zit een los ringetje. Straks vastdraaien met een imbus en hopen dat ie dan niet meer rammelt... Tis wat.... elke maand alle bouten aandraaien op zo'n ééncilinder... | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 24 april 2004 @ 17:42 |
hoi ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 24 april 2004 @ 17:50 |
quote: ![]() ![]() quote:Honda 250XLR.. 2 muisklikken ... ![]() ![]() ![]() | |
Sport_Life | zaterdag 24 april 2004 @ 17:53 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 24 april 2004 @ 18:00 |
quote:dat hebben we gemerkt ![]() quote:zelfs minder dan mijn post... ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 24 april 2004 @ 18:01 |
JK ga je mee naar Drenthe? | |
Patrick281 | zaterdag 24 april 2004 @ 18:01 |
quote:Qua muisklikken wel .. totale moeite is een stuk minder. Maar wel goed om het gesprek op gang te houden. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 24 april 2004 @ 18:11 |
was da eik voor ding? off the road ofoz? | |
Patrick281 | zaterdag 24 april 2004 @ 18:16 |
Dit is een superartikel: http://www.motorcycle.com/mo/mcdirt/xr250.html Misschien komt hij voorlopig wel niet meer langs om het zelf te vertellen. ![]() Edit: XR250 is verkocht in 2002 .. dus echt snappen doe ik het nu niet meer ... [ Bericht 10% gewijzigd door Patrick281 op 24-04-2004 18:32:30 ] | |
Patrick281 | zaterdag 24 april 2004 @ 18:29 |
Op die site staat me daar toch een mooie GS-500. ![]() ![]() | |
Sport_Life | zaterdag 24 april 2004 @ 18:43 |
quote: ![]() ![]() | |
JK | zaterdag 24 april 2004 @ 19:04 |
Die site is al lang niet meer geupdate, ik heb nu een DR650SE.. is m'n 5e motor in 4 jaar tijd... heb gehad ; Suzuki GS500e Honda XR250R Suzuki GSX600F Yamaha XT350 en nu dus die DR650SE.. effe een foto van mn motor ; ![]() Waarom een offroad en geen sportmotor? Omdat ik toch overal veelste hard rijd en ik geen zin heb in boetes of in een harde houten kist onder de grond. Verder heeft zo'n 4 takt 1 cilinder een prachtig geluid, zit je lekker hoog (dus je ziet meer) en de top ligt nu zo op de 170km/u , met wat aanpassingen moet ie nog wel een stuk harder gaan. De 160 haalt ie in elk geval vrij vlot, na de 160 voel je 'm wat inkakken. En nee ik ga niet mee naar Drenthe ![]() edit :ben vergeten te vermelden dat dit ding ook lekker veel koppel heeft (evenveel als een 4 cilinder 600cc) maar dat dus eerder aangrijpt dan een 4 cilinder, daarom sneller weg bij het stoplicht... tot een sportmotor z'n PK-pakhuis tevoorschijn haalt... dan ben ik nergens meer ![]() [ Bericht 17% gewijzigd door JK op 24-04-2004 19:40:59 ] | |
Rietvaerder | zaterdag 24 april 2004 @ 19:34 |
Hoi, ik ben er ook weer na 503km gereden te hebben ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 24 april 2004 @ 19:43 |
quote: ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 24 april 2004 @ 19:44 |
Helaas werden de motoren steeds ''minder motor'' ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 24 april 2004 @ 19:46 |
quote:Wel een hele aparte opbouw idd. ![]() Ben je met anderen wezen rijden Riet? Moet nu even wat doen.. helaas .. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 24 april 2004 @ 19:47 |
Ja, met mijn pa en wat collega's van hem.![]() | |
JK | zaterdag 24 april 2004 @ 19:48 |
quote:Ja een mooi virus.. maar deze DR houd ik stukkie langer. Exclusief ding in Nederland, in het buitenland zie je ze wel veel. GSX600F kocht ik, omdat het de goedkoopste sport-toer motor was en nog steeds is. Al is de FZR600 ook steeds goedkoper aan het worden. Ging mij er ook om dat mn vriendin lekker achterop zou zitten maar dat deed ze dus niet.... op de DR gelukkig wel (met als resultaat dat ze nu ook d'r motorrijbewijs wil halen). Maar moet wel toegeven, het meest comfortabel rijd je op een 4 cilinder.... het glijd over de weg.. V-Twin is ook erg gaaf, maar je hebt geen powerkick na 7000tpm. Dus wie weet ooit wel een CBR600F, maar ik ken mezelf.. vorige week nog op een CBR600F 2001 gereden en meteen opengooien naar 150 waar je 80 mag.. en dat valt nog mee, maar wel genoeg om van je rijbewijs af te zijn en een boete waar je een grote beurt van kan betalen. | |
Rietvaerder | zaterdag 24 april 2004 @ 19:51 |
Koop een Hayabusa man. | |
JK | zaterdag 24 april 2004 @ 19:52 |
quote:Tja, van 500 (25kw) naar 250 (25kw) omdat ik de GS500e voor dikke knaken kwijt kon (van de winst heb ik de XR250 gekocht). Toen GSX600F toen ik zwaar mocht rijden..en dan zou je zeggen, door naar iets zwaarders.... toen kocht ik de XT350 erbij omdat ik geld over had en niet wist wat ik ermee moest doen. XT had toch te weinig vermogen vond ik en teveel geld in geinvesteerd, maar offroad motoren zitten en rijden erg goed, dus zodoende de XT en de GSX verkocht en de DR gekocht... en die heeft zat vermogen om te spelen. Had ik de XT gehad, dan had ik geen DR gekocht. Dan was het waarschijnlijk een SV650S geworden of een wit/paars/groene FZR600R. Maar wat na de DR? Ik zit te denken aan .. CBR600F, KLE500, SV650S of Fazer 600 (model 2002). Fazer 600 en KLE500 hebben de voorkeur ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 24 april 2004 @ 19:55 |
Fazer600? Daar kan je zeker niet je rijbewijs mee kwijt raken ![]() SV650S is ook gaaf, maar zelfde verhaal als de Fazer. Ik ken mezelf wel en ik zie mijzelf prima op een GSX-R600 rijden over 1,5 jaar ![]() | |
JK | zaterdag 24 april 2004 @ 19:57 |
quote:Met elke motor kan je je rijbewijs kwijtraken, ik kan nu toch ook met 170 gaan rijden op de snelweg ? Dan is het ook ![]() Zelfs een RS125 loopt 170... maar Fazer 600 loopt lekker rustig en hoe ouder je wordt, hoe verstandiger (=meestal rustiger, niet altijd) je gaat rijden... soms kan ik me prima beheersen.. maar dat compenseer ik weer met asociaal rijgedrag ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 24 april 2004 @ 20:04 |
![]() ![]() Ik denk zelfs dat je met een Hayabusa rustiger kan rijden dan met een R1 bijv. | |
JK | zaterdag 24 april 2004 @ 20:05 |
Ik weet het niet Rietvaerder. Wat ik wel weet, is dat ik nu mn pak weer aantrek en weer even asociaal ga rijden. | |
Patrick281 | zaterdag 24 april 2004 @ 20:05 |
quote:Zelf heb ik ook geen logische opbouw van motorfietsen, heb er nu 13 gehad en mijn laatste aankoop is een motorscooter. ![]() In het rijtje tref je aan een ZX-10 en een GSX-R1100WP dus er zitten wel lekkere knallers bij. Ik werd even opgehouden maar ben nu echt weg. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 24 april 2004 @ 20:13 |
Houdoe! | |
Rietvaerder | zaterdag 24 april 2004 @ 20:14 |
![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 24 april 2004 @ 20:18 |
Mijn nieuwe laarzen gecombineerd met het pak ![]() ![]() ![]() Boe ![]() ![]() 2 dingen zijn zeker: Ik val wel op en het is zeker wennen ![]() ![]() | |
PatrickM | zaterdag 24 april 2004 @ 21:07 |
quote:Ik heb ook geen powerkick op mijn BMW K1100LT na 7000 rpm ![]() Bij mij begint de powerkick vanaf de 1500 rpm tot 6500 rpm en dan wordt het wat minder tot aan de 8900 rpm. Daarboven gebeurt er helemaal niks meer behalve een hoop herrie en in de begrenzer hakken ![]() En ja het is een gekantelde en dwars geplaatste 4 in lijn motorblok ![]() | |
PatrickM | zaterdag 24 april 2004 @ 21:11 |
Trouwens, ik heb een vraagje... Wat zal ik doen met mijn achterband? Eind deze maand gaat er een nieuwe slof onder. Nou zit ik alleen nog te twijvelen of ik er de Metzeler M55A Metronic er weer onder laat zetten, of dat ik er een BT-45 neem... Wat denken jullie??? Bij Metzeler houden (voor zit er een Metzeler Mez 33 Laser en die is nog helemaal goed) of naar Bridgestone gaan...??? | |
PatrickM | zaterdag 24 april 2004 @ 21:17 |
quote:Wat ziet ik daar schuin achter je op die foto??? ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 24 april 2004 @ 21:28 |
Een R1150RT ![]() | |
hollander172 | zaterdag 24 april 2004 @ 21:46 |
quote:Een goede kennis heeft dezelfde in dezelfde kleur. Laatst zag ik hem tussen de auto's in de file door scheuren en ik dacht dat ie elk moment zijn koffers kwijt zou zijn. ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 24 april 2004 @ 21:57 |
Mannen ben ruim een uur bezig geweest met 4 schroefjes om het voorspatbord te monteren. ![]() Ik had hem er notabene zelf al nieuw opgezet begin van dit jaar .. en nu dit .. moest nog een andere langere schroef pakken en ergens een moer achterdoen.. weer niet optimaal. ![]() Maar misschien nog een tip voor sommigen: Met autoshampoo krijg je je handen perfect schoon zonder pijn. ![]() Vroeger stond ik nog wel eens met een schuursponsje. ![]() OPM zit nu vast Idols te kijken met zijn vriendin .. mag even niet op Fok! komen. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 24 april 2004 @ 22:11 |
Idols ![]() ![]() | |
hollander172 | zaterdag 24 april 2004 @ 22:27 |
quote:Een uur voor 4 schroefjes? Wat voor constructie is dat in godsnaam? ![]() quote:Dan ook nog een tip van mij, het gaat sneller met remmenreiniger. (mits je geen wondjes op hebt gelopen, het spul bijt nogal.) Ook makkelijk, remmenreiniger vervliegt heel snel dus gewoon even met je handen wapperen ipv een handdoek zoeken. quote:Ik zit ook Idols te kijken ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 24 april 2004 @ 22:28 |
Een Zweedse constructie Jos ![]() | |
Patrick281 | zondag 25 april 2004 @ 00:22 |
quote:Maar jij mag wel on-line. ![]() ![]() quote:Maar autoshampoo heeft iedereen wel in huis. Dat dure spul heb ik toch niet als amateursleutelaar. ![]() | |
Makster | zondag 25 april 2004 @ 03:26 |
Pikaboo ![]() Denk dat slapen het beste is op dit moement ![]() | |
Rietvaerder | zondag 25 april 2004 @ 09:10 |
Beter ga je slapen ja. Je moet zometeen een flink stukken rijden namelijk met mij ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 25 april 2004 @ 09:23 |
quote: ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zondag 25 april 2004 @ 09:23 |
quote:Ga je mee straks naar Noord-Brabant via Werkendam? ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 25 april 2004 @ 09:24 |
![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 25 april 2004 @ 09:25 |
maar jullie veel plezier vandaag ![]() | |
PatrickM | zondag 25 april 2004 @ 09:46 |
quote:Hoe laat en waar verzamelen? | |
Rietvaerder | zondag 25 april 2004 @ 09:56 |
Ik en Mark tot nu toe.... als die gek eens online komt ![]() We hebben nog geen tijd, daar zou ie rond 11.30 online voor komen... hoor je dus nog ![]() | |
PatrickM | zondag 25 april 2004 @ 10:17 |
Dan word het te laat voor mij (aangezien ik enigzins op tijd thuis wil zijn ![]() Ik ga denk ik eens in de omgeving van Reeuwijk rijden (gedeelte van een tour van Tom Boudewijns) | |
Rietvaerder | zondag 25 april 2004 @ 10:27 |
Right ![]() | |
PatrickM | zondag 25 april 2004 @ 10:31 |
Ja euh, ik neem aan dat het 13u + wordt eer er gereden wordt? | |
Rietvaerder | zondag 25 april 2004 @ 10:32 |
Zoiets... beetje laat maar ja die koekwaus wilt altijd uitslapen | |
Rietvaerder | zondag 25 april 2004 @ 10:33 |
*oeps, ik mocht niks zeggen ivm cops ![]() [ Bericht 34% gewijzigd door Rietvaerder op 25-04-2004 10:38:29 ] | |
PatrickM | zondag 25 april 2004 @ 10:37 |
quote:Wa's da nou weer? [ Bericht 11% gewijzigd door PatrickM op 25-04-2004 11:17:20 ] | |
Rietvaerder | zondag 25 april 2004 @ 10:38 |
Sprinten tegen elkaar enzo ![]() | |
hollander172 | zondag 25 april 2004 @ 10:42 |
quote:Mwah, mogen? Ik maak lekker zelf uit wat doe. Wij zijn bij elkaar omdat we dat beiden willen en niet omdat het moet ofzo. Elkaar iets verbieden doen we dus niet. quote:Remmenreiniger is wel min of meer verplicht toch? Ook voor amateurknutselaars. Het is het ideale spul om dingen snel vetvrij te krijgen, zoals gereedschap, onderdelen en natuurlijk je remschijven. Het busje ligt altijd naast de WD40 in mijn kist. ![]() | |
Makster | zondag 25 april 2004 @ 11:02 |
Nou ben wakker ![]() | |
Rietvaerder | zondag 25 april 2004 @ 11:03 |
Ja, dat zien we ![]() | |
Rietvaerder | zondag 25 april 2004 @ 11:43 |
Is iedereen weer dood ofzo ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 25 april 2004 @ 11:43 |
zijn jullie nog niet weg ![]() | |
Rietvaerder | zondag 25 april 2004 @ 11:51 |
Mark moet eerst eten ![]() | |
Rietvaerder | zondag 25 april 2004 @ 17:05 |
Back! Zo datwaren 302 hele mooi km's ![]() Centrum van Nijmegen was alleen gaar ![]() We zijn zelfs in Duitsland geweest! | |
Makster | zondag 25 april 2004 @ 17:37 |
Inderdaad niks mis mee ![]() MAar vooral werkendam is een aanrader zeg hee ![]() | |
Rietvaerder | zondag 25 april 2004 @ 18:00 |
Blaasweggetjes he ![]() Vooral doordeweeks compleet uitgestorven ![]() | |
Rietvaerder | zondag 25 april 2004 @ 19:21 |
En hier ook op zondag zie ik... | |
Patrick281 | zondag 25 april 2004 @ 19:34 |
Ik ben ook lekker aan het toeren geweest vandaag ondanks ochtendbelletje van ex-vriendin (zie sig) Expres een ochtendpost kunnen laten om verder geen informatie te geven en heb ik mij verder prima vermaakt vandaag met de back seat date. Om 11:00 ben ik vertrokken van huis en nu net een uurtje thuis. ![]() We zijn naar de zwarte markt in Beverwijk geweest zoals gepland, ik heb een paar jassen geprobeert en ook nog een compleet pak. De jas van het pak was perfect .. maatje S ![]() In gezamelijk overleg- zij heeft er ![]() Tussendoor natuurlijk even terasje gepakt enzo. Al met al is de backseat van de Bimota ook bevallen, beter dan die van de Thunderace. Wel wat dun en glad maar goed te doen. Bij Hoogvliet heb ik nog een lekker bochtje buitenom genomen, ze kwam later met hele verhalen dat het toch wel een heel lekker momentje was. ![]() Echt een freak dus. ![]() | |
Makster | zondag 25 april 2004 @ 19:37 |
![]() Goed werk pepijn ![]() Maar ik begrijp dat we iemand met zijn allen batsen moeten geven ![]() ![]() | |
hollander172 | zondag 25 april 2004 @ 20:11 |
He Pepijn, rare sig heb je. ![]() Even zonder dollen, als ik het goed begrijp leest ze dus mee op Fok! om bepaalde uitspraken later voor je voeten te kunnen gooien? Lekker bezig dan.... Kunnen ze d'r niet opsluiten in R&P ofzo? ![]() Ik snap alleen het gedeelte niet van het overleggen met iemand van hier. Ze kan toch alles gewoon lezen? ![]() Wie is het trouwens? Geef ons d'r nickname eens. | |
JK | zondag 25 april 2004 @ 20:31 |
Leuke ex-vriendin dan.. maar het is toch je ex en exen moet je vergeten en achterwege laten.. Zo, 2x stilgestaan binnen 24 uur.. eerste keer omdat een bout eruit was getrild (tja wat wil je met 1 cilinder en dan flink hard scheuren samen met een Kawa Ninja en de bout zat al wat los, maar nu ging ie toch echt vanwege de zeer hoge trillingen) en vanmorgen zonder benzine (wel reserve)... dacht het wel te redden, toch niet... snel de vluchtstrook op. -> wel een gemiddeld verbruik van 1:21,5 en dat met flink doorjagen. Ik was niet de enige die er geen zin meer had op dat stuk, 150 meter voor me stond een auto stil, zonder benzine... ik hoef 'm alleen op reserve te zetten en kan weer blazen, vond het alleen minder dat ik binnen die 150 meter op flinke snelheid weer in moest voegen terwijl het flink druk was.. maar ging goed. Blijft mooi he, optrekken vanaf een vluchtstrook en dan weer invoegen... appeltje eitje. Vanmiddag alleen niet gereden, moest een wireless netwerk aanleggen.. maar mogguh moguh we weer ! Zag nog wel twee harries op een R6 op de A27 voorbij scheuren met 170 ofzo, passagier zat in een dun broekje, dun jasje en een blote rug vanwege de wind... je zou maar vallen... Nu effe een haakse imbussleutel vinden om die bout er weer in te krijge.. | |
PatrickM | zondag 25 april 2004 @ 20:50 |
Zo, vandaag ook ff 240 km gereden rond Gouda, langs en over de Lek... wel een leuke route, alleen als ik 'm helemaal had willen rijden had ik vanmorgen al om een uur of 9 op de motor moeten stappen.... | |
Patrick281 | zondag 25 april 2004 @ 21:09 |
![]() [ Bericht 78% gewijzigd door Patrick281 op 26-04-2004 10:30:07 ] | |
JK | maandag 26 april 2004 @ 00:10 |
quote:Achter de motor hangen op sleeptouw ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 26 april 2004 @ 06:51 |
quote:Ja, ik heb daar ook echt tijd voor ![]() ![]() | |
ZX9R | maandag 26 april 2004 @ 08:20 |
Gisteren heb ik niet gereden. Ik ben wel met mijn lief en een paar vrienden Duitsland in geweest en twee keer drie kwartier met mijn kop onder water gelegen op zo'n 10 meter diepte. Dat waren voor ons duik 2 en 3. Nag maar 5 te gaan voor een brevet! Vrijdag ben ik wel op de ouwe Z gaan rijden. Wat een verschil met de ZX9R zeg. Maar hij rijd nog altijd even lekker. Dat is namelijk geen motor waar je op gaat zitten maar één die je aantrekt. (zo lijkt het tenminste) | |
ZX9R | maandag 26 april 2004 @ 08:30 |
@OPM: Waarom verkoop je je brommer? Wat heb je dan op het oog? | |
One_Punch_Mickey | maandag 26 april 2004 @ 08:37 |
quote:daar hebben we het geloof ik 3 weken geleden al overgehad ![]() ![]() Begrijp me niet verkeerd, ik ben deze motor zeker niet zat! Als ie niet wordt verkocht (echt veel reacties heb ik niet gehad) is het ook goed, dan rijd ik dit seizoen gewoon met deze motor. Maar als het even kan dan graag iets zwaarders, vandaar dat ik aan het kijken ben naar een ZXR 750, maar dan moet deze natuurlijk eerst weg. Vorige week gebeld voor een ZXR 750 uit 1992 met 11.000 km. Moest ik 1.500 euro bijleggen ![]() | |
ZX9R | maandag 26 april 2004 @ 08:45 |
Is een ZX636 niks voor je dan? Of een ZX6R? (om toch maar iig bij Kawasjaakie te blijven) | |
One_Punch_Mickey | maandag 26 april 2004 @ 08:50 |
jawel, maar die zijn weer wat duurder he. ik was niet van plan om al teveel geld bij te leggen. | |
ZX9R | maandag 26 april 2004 @ 09:03 |
Net als ik doen. Schadebrommer zoeken. Scheelt aanzienlijk in de knaken. | |
Patrick281 | maandag 26 april 2004 @ 10:32 |
quote:Dan moet je wel handig zijn. ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 26 april 2004 @ 10:54 |
Het scheelt dat ik wat handige jongens ken ![]() Maar nogmaals, eerst deze verkopen ![]() | |
ZX9R | maandag 26 april 2004 @ 11:15 |
quote:Dat bedoel ik. ik heb mijn brommer ook voor minder dan ¤ 3000,- En het enige wat daaraan direct moest gebeuren was een ander knipperlicht en een ander steuntje voor de voetsteun. De rest komt later wel weer, als ik weer eens een beetje geld heb. De schermen kan ik laten repareren (bijwerken en spuiten) voor zo'n ¤ 600,- en dan heb ik een goede ZX9R voor minder dan ¤ 4000,- | |
Gerako | maandag 26 april 2004 @ 11:19 |
quote:Dat scheelt echt veel hoor als je er een met schade koopt, kan ik je wel aanraden. Maar als jij meer vermogen onderin wil hebben wil je dan geen V twin, die hebben vermogen onderin. Ik heb op een R6 gereden en op zo`n ZX636r maar daar heb je ook niet zo veel vermogen onderin, tuurlijk het zal altijd meer zijn als dat je nu hebt, maar ik denk dat je dat ook snel zat bent want dat zijn ook motoren die je hoog in de toeren moet houden. Ik heb mijne trouwens gekocht zoals hieronder. (¤ 3000,- schade) ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 26 april 2004 @ 11:24 |
quote:dat is zeker de moeite waard ![]() quote:Welke SS heeft dan een V-twin? Ik ga iig niet te zwaar rijden, 750 vind ik meer dan genoeg. quote:je hebt alles al hersteld toch? dat zie je er niet vanaf ![]() | |
Patrick281 | maandag 26 april 2004 @ 11:30 |
*zich verbaast over wel hele kleine prijsjes* ![]() | |
Gerako | maandag 26 april 2004 @ 11:33 |
quote:Ja, daar vraag je me wat. Meeste V twins zijn 1000cc inderdaad, ik zal eens kijken of ik wat kan vinden. Ik heb idd alles vervangen aan de motor, behalve de spiegel. quote:Welke??? | |
ZX9R | maandag 26 april 2004 @ 11:35 |
quote:Kan ik dat dan ook? | |
Patrick281 | maandag 26 april 2004 @ 11:42 |
quote:De prijs van zowel de ZX9 als de Mille .. met name de laatste. ![]() ![]() ![]() | |
ZX9R | maandag 26 april 2004 @ 11:42 |
quote:Dat was de schadepost.. | |
Gerako | maandag 26 april 2004 @ 11:45 |
quote:Dat was de prijs van de schade he, de getaxeerde schadekosten zeg maar. Ik heb hem niet gekocht voor 3000 euro. (Was het maar zo.) Je dacht toch niet dat ik bovenstaande motor (Bouwjaar 2002) in 2003 gekocht heb voor 3000 euro?? | |
Patrick281 | maandag 26 april 2004 @ 11:53 |
quote:Alleen deze post had gelezen en niet die van OPM erboven had gezien. ![]() ![]() quote:Interpretatie foutje dus ![]() ![]() Zag de waarde van de Bimota ook al omlaag duikelen. ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 26-04-2004 12:26:03 ] | |
rvdboomen | maandag 26 april 2004 @ 11:53 |
Dit weekend ook weer wezen rijden in de Eiffel in Duitsland. Is toch stuk beter als in NL, wegen zijn super, en bochten top!! Volgende week zondag ga ik het weer eens proberen in Limburg. Wanneer is er weer een meet in zuid of midden Nederland? | |
One_Punch_Mickey | maandag 26 april 2004 @ 12:20 |
quote:Koel ![]() quote:Durf ik niet te zeggen, ik denk dat hij voor mij andere prijzen hanteert dan voor jou. En hij heeft het altijd druk. Zou ik moeten vragen. quote:de volgende meet is in Drenthe. Wanneer dat is staat nog niet vast omdat de meesten de beschikbare data nog niet heeft doorgegeven in het meettopic. | |
Gerako | maandag 26 april 2004 @ 12:26 |
quote:Moelijk te vinden, maar ik zat wel te denken aan een VFR 750, dit is een V4 van Honda en volgens mij is deze ook niet zo heel erg hoogtoerig. Ik weet ook niet wat je budget is, maar deze is volgens mij redelijk betaalbaar | |
ZX9R | maandag 26 april 2004 @ 12:37 |
Overstekende hond veroorzaakt ongeluk | |
hollander172 | maandag 26 april 2004 @ 12:41 |
quote:Ducati geloof ik, de 748 & 749? Anders heb je nog bijv. iets als de SV650 van Suzuki, geen SS pur sang maar wel mooi met de extra onderkuip. Rietvaerder heeft er vorige week nog eentje gepost geloof ik. De meeste SS zijn gewoon vier in lijn, anders kom je inderdaad bij de 1000cc's uit zoals de Mille etc. Toch maar een Fireblade doen dan? ![]() | |
Gerako | maandag 26 april 2004 @ 12:42 |
Gelukkig is dit nog "goed" afgelopen. Was toch een paar weken terug dat er een motorrijder verongelukte toen hij een vogel tegen zijn helm kreeg. | |
Gerako | maandag 26 april 2004 @ 12:46 |
quote:En nu nog wachten tot ze en beetje in prijs zakken. | |
One_Punch_Mickey | maandag 26 april 2004 @ 12:52 |
quote:dat is toch een sporttour? Nee, hollander geen Blade voor mij voorlopig ![]() | |
Gerako | maandag 26 april 2004 @ 13:01 |
quote:Volgens mij niet, kijk en oordeel. ![]() | |
ZX9R | maandag 26 april 2004 @ 13:01 |
quote:Gewoon een Kawa hè? ![]() | |
Patrick281 | maandag 26 april 2004 @ 13:03 |
Dit weekend trouwens 6 motorrijders verongelukt las ik net in de krant. ![]() | |
ZX9R | maandag 26 april 2004 @ 13:05 |
Dat zijn er best veel ja. Maar het was ook heel druk met motorrijders had ik wel gezien! Heel veel mensen die denk ik voor het eerst weer naar buiten kwamen. |