Laten we het hopen, vind de vrouwelijke karakters nu een beetje saai worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:28 schreef babette21 het volgende:
Dank je wel.... het voordeel van vervelen!
Maar wat denk je: komt ze terug?!?!?!
Dan is een terugkeer dus niet zo onverstandigquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:36 schreef babette21 het volgende:
Verdomd weinig haha... Ze heeft een rolletje in één of andere kinderserie gespeeld, voor schooltv. Verder wat gastrolletjes (costa, meiden van de wit) en that's it. Momenteel is ze de vaste voice-over op Nickolodeon, mag ze de hele dag tekenfilms aankondigen....
En Tamara deed nog een kwis bij TMF, waarin je de geanimeerde versie van Sita zag, maarTamara's stem hoorde.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:36 schreef babette21 het volgende:
Verdomd weinig haha... Ze heeft een rolletje in één of andere kinderserie gespeeld, voor schooltv. Verder wat gastrolletjes (costa, meiden van de wit) en that's it. Momenteel is ze de vaste voice-over op Nickolodeon, mag ze de hele dag tekenfilms aankondigen....
Jop Joris schreeuwde ook altijd dat hij nooit soap zou gaan doen, maar toen hij geld nodig had ging hij toch Joost van Walsum spelen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:45 schreef babette21 het volgende:
Nee zeker niet... maar een tijd terug (afgelopen zomer, geloof ik) zei in 'n interview het volgende:
Komt dan wel 'n beetje desperate over als ze toch weer teruggaat naar 't oude nest, alsof ze geflopt is en alleen in ONM gewenst is...
Klopt, helemaal vergeten!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
En Tamara deed nog een kwis bij TMF, waarin je de geanimeerde versie van Sita zag, maarTamara's stem hoorde.
Mee eens, verstond er ook weinig van...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:18 schreef Wup het volgende:
Wanneer gaan ze poeske ondertitelen? volgens mij was ze aan het klagen over waardeloze sex maar ik verstond er echt geen ene moer van. Ik was al geen fan maar dit is wel heel irritant.
Mee eens, hij mag zijn humor prijzen want van zijn looks moet ie 't niet hebben...quote:en welke mafkees heeft besloten Joost zijn haar te knippen? het joch was al zo lelijk en nu dit nog.....
Mee eens: Floor isquote:petje af voor Isis.
LOL @ Duukquote:Ik hoop dat we nog een beetje meer lol gaan beleven aan dit verhaallijntje van Duuk.
Vroeg ik me toevallig paar dagen terug ook af: is ze definitief weg of eh.... op vakantie?!?!quote:Het valt me trouwens op dat Ingrid stilletjes van het toneel is verdwenen. Liesje werkt weer de klok rond.
Borsthaar isquote:OYEAH......Niels & Borsthaar. hij heeft trouwens ook een trieste verhaallijn. Mag snel afgelopen zijn, gaat echt nergens over tussen die twee.
Als ze Nol meebrengt is ze welkomquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:31 schreef dunn0w het volgende:
mag het niet hopen zeg.... dat is dat irritante mensen uit SamSam .... bleeh
Ze is 16,5 jaar ...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:31 schreef babette21 het volgende:
Mee eens: Floor ismaar Isis speelt het absoluut overtuigend
![]()
(en ja, eerst was ze 16, toen 17 en nu weer 16: girl, make up your mind...)
Hopenlijk niet, want die ondertitels staan me alleen maar in de weg.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:18 schreef Wup het volgende:
zo even over de uitzending van vrijdag.........
Wanneer gaan ze poeske ondertitelen?
volgens mij was ze aan het klagen over waardeloze sex maar ik verstond er echt geen ene moer van. Ik was al geen fan maar dit is wel heel irritant.
Zijn haircut is me nog niet opgevallen.quote:en welke mafkees heeft besloten Joost zijn haar te knippen?
het joch was al zo lelijk en nu dit nog.....
Ik denk dat het die omgebouwde met een rubberpoesjke is.quote:hihi die Duuk. Ik moest er welk vreselijk om lachen. Ik wist al uit de verhaaltjes dat er een ombouw zou komen maar ik zag het er niet aan af, ik zat maar steeds te denken, is dit hem/jhaar nou? nee toch?
nou, wel dus. Ik hoop dat we nog een beetje meer lol gaan beleven aan dit verhaallijntje van Duuk.
Wees blij. Dat gezeik met Tuur was ik toch al zat.quote:Het valt me trouwens op dat Ingrid stilletjes van het toneel is verdwenen. Liesje werkt weer de klok rond.
Die twee moeten gaan scheiden. Dan kan Lieve zich bij Renée ophouden en Niels bij Claire.quote:OYEAH......Niels & Borsthaar.
hij heeft trouwens ook een trieste verhaallijn. Mag snel afgelopen zijn, gaat echt nergens over tussen die twee.
Ja dat wordt wel slaapverwekkend. Als je dan ook nog Hugo & Kyra krijgt zal het vuurwerk niet van de liefdeskoppels gaan komen........quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:41 schreef dunn0w het volgende:
Lieve en Renee.... dat is pas szzzllaaaap-verwekkend!... twee suffe dozen
![]()
Jah! In de 'soap' van Nieuws uit de Natuur, "het geheim van de Lindenborgh".quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:36 schreef babette21 het volgende:
Verdomd weinig haha... Ze heeft een rolletje in één of andere kinderserie gespeeld, voor schooltv.
Ik weet het niet. Ik denk dat Claire nog even terugkomt om qua stennisschoppen nog effe de puntjes op de "i" te zetten en dat ze dan aftaait.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:42 schreef Wup het volgende:
dus zowel Babette als weet_ik_veel denken dat Claire terugkomt?
hoe?
heel even om het af te ronden of gercast ?
Jawel, want dan heb je nog steeds de dampende relaties van Carlo & Tara en Joost & Lizzy. En niet te vergeten die van Aaphke & SjokSjok.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:44 schreef Wup het volgende:
Ja dat wordt wel slaapverwekkend. Als je dan ook nog Hugo & Kyra krijgt zal het vuurwerk niet van de liefdeskoppels gaan komen........
Dampende relaties??quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel, want dan heb je nog steeds de dampende relaties van Carlo & Tara en Joost & Lizzy. En niet te vergeten die van Aaphke & SjokSjok.
Voor iemand als SjokSjok is zo'n relatie al dampend. Aafke heeft er sinds Wouter ook niet meer aan mogen proeven, dus voor haar is het ook weer spannend.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:49 schreef dunn0w het volgende:
Dampende relaties??
Van Carlo en Tara oke .... maar de relatie van lizzy en joost is niet echt dampend ofsoo... veel geruzie... en aafke en koen zijn gwoon zaai..
Kewl! Moet Claire dan ook in de petoet?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:50 schreef babette21 het volgende:
Het wordt trouwens geen wraak met bommen en granaten, maar iets sneaky's... beetje Martine Hafkamp (gtst) actie ofzo.... zo'n slang is 't wel haha
nee dat is waar. ze heeft niks meer te zoeken in ex-Ulft. jammer.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:50 schreef babette21 het volgende:
Om het af te ronden. Recast past niet in 't plaatje, na haar scheiding van Hugo heeft Claire nl geen links meer met andere personages (uitzondering: Ellen en Niels)...
ow nou dat mag ik hopen. maar ik weet het nog zo net niet, of ze wel wraak komt nemen. Maar als ze het dan doet, dan graag sneaky en vals en achterbaks.......quote:Het wordt trouwens geen wraak met bommen en granaten, maar iets sneaky's... beetje Martine Hafkamp (gtst) actie ofzo.... zo'n slang is 't wel haha
Niels en Hugo die met hun staart tussen de deuren van het ziekenhuis komen, of zoiets?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:55 schreef Wup het volgende:
ow nou dat mag ik hopen. maar ik weet het nog zo net niet, of ze wel wraak komt nemen. Maar als ze het dan doet, dan graag sneaky en vals en achterbaks.......
]Jaaaaa, Jannes terug bitte!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:56 schreef babette21 het volgende:
Ik denk dat de relatie tussen Joost en Lizzy niet lang meer gaat duren...... snap uberhaupt niet wat ze bij elkaar zoeken, zijn echt totaal verschillend (op het feit dat ze allebei aardig dwars kunnen liggen na dan).
Ik stel dus bij deze voor dat Jannes terugkomt voor Lizzy - kan ie meteen bij Sjoois en Babs in de praktijk komen werken - en dat Joost eh.... tja, gewoon achter de verpleegstertjes aan blijft hobbelen
En dat hij in het mortuarium zijn slashermovies opneemt?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:56 schreef babette21 het volgende:
en dat Joost eh.... tja, gewoon achter de verpleegstertjes aan blijft hobbelen
Ja, een unisex-nor.... daar komt ze dan Sid tegen en kunnen ze samen nog meer valse plannetjes bedenken. En dan - in 2006 ofzow - komen ze samen terug als 'n soort Micky & Malloryquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kewl! Moet Claire dan ook in de petoet?
Maar voor de lekkerste filmpjes heeft hij toch zeker een vrouw nodig!?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:58 schreef Wup het volgende:
]Jaaaaa, Jannes terug bitte!
Joost hoeft niet zo nodig aan de vrouw toch?
laat hem maar filmpjes maken.
nee ik denk aan iets veel saaiers, dat ze Ellen komt redden uit het gruwelijke ex-Ulft ofzo......maar als ze huis gaat houden dan graag grondig.......quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niels en Hugo die met hun staart tussen de deuren van het ziekenhuis komen, of zoiets?
haha dat zou te gek zijn, Sidje ook terug, one big happy family ........quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:59 schreef babette21 het volgende:
Ja, een unisex-nor.... daar komt ze dan Sid tegen en kunnen ze samen nog meer valse plannetjes bedenken. En dan - in 2006 ofzow - komen ze samen terug als 'n soort Micky & Mallory![]()
Duuk regelt wel wat voor hemquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar voor de lekkerste filmpjes heeft hij toch zeker een vrouw nodig!?
Ik dacht ook al precies hetzelfde.....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:56 schreef babette21 het volgende:
Ik denk dat de relatie tussen Joost en Lizzy niet lang meer gaat duren...... snap uberhaupt niet wat ze bij elkaar zoeken, zijn echt totaal verschillend (op het feit dat ze allebei aardig dwars kunnen liggen na dan).
Ik stel dus bij deze voor dat Jannes terugkomt voor Lizzy - kan ie meteen bij Sjoois en Babs in de praktijk komen werken - en dat Joost eh.... tja, gewoon achter de verpleegstertjes aan blijft hobbelen
Ik denk dat ze stennis schopt en op weg naar huis verongelukt.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:00 schreef Wup het volgende:
nee ik denk aan iets veel saaiers, dat ze Ellen komt redden uit het gruwelijke ex-Ulft ofzo......maar als ze huis gaat houden dan graag grondig.......
Voor de film "Drei Heiße She-Males In Tirol"? Hahahaha.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:02 schreef Wup het volgende:
Duuk regelt wel wat voor hem
Nah... ze mag niet dood toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik denk dat ze stennis schopt en op weg naar huis verongelukt.
Wat zou Sid dan nog moeten doen als Tuur de reeks verlaat?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:01 schreef Wup het volgende:
haha dat zou te gek zijn, Sidje ook terug, one big happy family ........
Ze moet dood!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:04 schreef Wup het volgende:
Nah... ze mag niet dood toch?
of dan minstens vermoord.
ja da's ook weer waar. Een beetje lol brengen in het leven van Huugje misschien?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat zou Sid dan nog moeten doen als Tuur de reeks verlaat?
Nou vooruit maar dan vermoord door poeske en die hangen we dan aan de grootste boom. En vierendelen. En de brandstapel. Enzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze moet dood!
-- Pats! *Auw! Stop eens met dat slaan, Wuppie! * --
Lizzie: - Joost:quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:03 schreef dunn0w het volgende:
Ik dacht ook al precies hetzelfde.....
Lizzie: - Joost:
Slim - Dom
Ambitieus - Lekker aankloten
Serieus - Niet serieus
en ga zo maar verder....... en ik heb er persoonlijk geen problemen mee als Tim trug zou kome![]()
soap = onzin.... dussquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:08 schreef babette21 het volgende:
Misschien heeft de (tijdelijke) terugkomst van Claire wel met de ondergang van Arthur te maken!? Dat ze vage geruchten over hem verspreidt, die hem de kop kosten.... Hoewel, da's wel wat cliche voor 'n soap....
Wat als ze nou in de tussentijd de moeder van 't van Walsum-kroost opspoort?! 't Wijfie schijnt de pijp uit te zijn, maar dat zegt niks... áls ze nog leeft, wil ze Arthur vast wel vanwege 't één of ander terugpakken....
tja zit maar wat te brainstormen, ben me bewust van het hoge onzingehalte haha
Misschien wordt Sid zelf kapotgeschoten, à la Serge?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:07 schreef Wup het volgende:
Misschien gaat Arthur dood en laat hij een spannend testament na waardoor Sidje weer kan opduiken?
* Wup is dol op onzin, Wup kijkt ONMquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:08 schreef babette21 het volgende:
sub]tja zit maar wat te brainstormen, ben me bewust van het hoge onzingehalte haha[/sub]
lizzie buiten de deur??? bedoel je die journalist???? maar toen had ze toch geen verk meer met joost?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lizzie: - Joost:
Slim - Dom
Ambitieus - Wordt filmmaker
Serieus - Niet serieus
Vrouw - Man
Heeft buiten deur geneukt - Bleef Lizzy trouw
-
Go Lizzy!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lizzy: - Joost:
Heeft buiten deur geneukt - Bleef Lizzy trouw
Als jij aan MIJN LIEVE komt, ben je nog niet jarig!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:09 schreef Wup het volgende:
Nou vooruit maar dan vermoord door poeske en die hangen we dan aan de grootste boom. En vierendelen. En de brandstapel. Enzo.
dat vond ik ook een leuke jongen, Mischa.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heeft buiten deur geneukt
Eh nee dus, zegt de naam MISCHA je iets?!?!? Wel blijven opletten hequote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:11 schreef dunn0w het volgende:
lizzie buiten de deur??? bedoel je die journalist???? maar toen had ze toch geen verk meer met joost?
Ach ja, Babette neukte zich ook van de ene relatie in de andere .....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:12 schreef babette21 het volgende:
Go Lizzy!!!!
tsss, nou het leek me een mooie gelegenheid om van dat mens af te komen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als jij aan MIJN LIEVE komt, ben je nog niet jarig!
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:13 schreef Wup het volgende:
dat vond ik ook een leuke jongen, Mischa.
Go Babette!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach ja, Babette neukte zich ook van de ene relatie in de andere .....
Ticho/Jasper; Jasper/Olaf ... the list goes on and on ....
wat zijn we het eens vanavondquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:15 schreef babette21 het volgende:
Corrupt maar Damn Cute
Dat doet er niet toe! Joost werd vanwege die lul aan de kant gezet, maar Joost is zo'n toffe peer dat hij die buiten-de-deur-vreetster toch terugnam.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:11 schreef dunn0w het volgende:
lizzie buiten de deur??? bedoel je die journalist???? maar toen had ze toch geen verk meer met joost?
Tycho ja, wat een vreselijke acteur was dat.... ik was hem gelukkig alweer bijna vergeten.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ticho/Jasper; Jasper/Olaf ... the list goes on and on ....
Ik heb genoeg klappen van je gehad!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:16 schreef Wup het volgende:
wat zijn we het eens vanavond
valt wel mee toch, je moet alleen poeske niet promotenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb genoeg klappen van je gehad!![]()
![]()
Zo slecht dat je zijn naam fout spelt?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:17 schreef Wup het volgende:
Tycho ja, wat een vreselijke acteur was dat.... ik was hem gelukkig alweer bijna vergeten.
Serge had al niet dood gemogen.....of in elk geval niet zo snel.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Misschien wordt Sid zelf kapotgeschoten, à la Serge?
wat nee dus??? begrijp nie wat je bedoelt.... en ik ben eigenlijk meer een die-hard GTSTfan hahaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
Eh nee dus, zegt de naam MISCHA je iets?!?!? Wel blijven opletten he
oh ja en 't is LizzY (of Lizzard)
Nou ... ik vind haar toevallige een heel lekker ding. Zou ik wel eens meenemen naar de Galaxy. En dat Vlaamse accent maakt haar alleen nog maar aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:18 schreef Wup het volgende:
valt wel mee toch, je moet alleen poeske niet promoten
tja ik mis altijd de helft van de gesprekken omdat ik geen i-net heb (en jullie somehow altijd 's nacht 3 pagina's vollullen), maar ben nu ff aan 't "house-sitten".... ff schade inhalen haha. Overigens beter dat ik geen internet heb, zou geloof ik niet helemaal goed voor me zijn, in combi met vroeg opstaan enzoquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:16 schreef Wup het volgende:
wat zijn we het eens vanavond
OPSODEMIETEREN!!!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:20 schreef dunn0w het volgende:
en ik ben eigenlijk meer een die-hard GTSTfan
haha ik type verder nooit iets fout dus het is gewoon zijn schuld.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo slecht dat je zijn naam fout spelt?
Ik dacht dat Sebastiaan Labrie al erg was, maar bij Seth moest ik de tape nog vaker terugdraaien om te kunnen verstaan wat hij zei.
En zelfs dat speelde hij nog kut met peren!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:21 schreef babette21 het volgende:
Het aandeel van Chris Z. in ONM was mijn inziens niet meer dan: "mond houden, mooi wezen"
Chris Zeegers vond ik zo mogelijk nog een slechter acteur dan Seth.......nee niet mogelijk maar ik vind hem heel slecht acteren. Hij heeft de tweede serie van Meiden van de Wit volledig weten te verzieken........quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:21 schreef babette21 het volgende:
En nu weer terug naar ONM, als we 't toch - EINDELIJK 'N KEER - over mooie mannen - IPV DIE EEUWIGE ANALYSES OVER DE DAMES - hebben: Sasza blijft mijn blonde God!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Het aandeel van Chris Z. in ONM was mijn inziens niet meer dan: "mond houden, mooi wezen"![]()
owjaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
OPSODEMIETEREN!!!!!!
()
Bij paps thuis.... reden om vaak langs te gaan bij m'n ouwe heer: mee-eten en internet!!! (realiseer me ineens dat dit 'n Van Walsum trekje is.... aaaaaaaghr!!!)quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Babetje: hoe kom jij zonder internet op dit forum???
hey niet moeilijk gaan doen hoor, we hebben het hardstikke gezellig hier.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:23 schreef Svensational het volgende:
Zo daar ben ik weerOf eigennlijk, ik was 20 minuten geleden al hier, maar toen moest ik alle posts nog nalezen
Het blijkt wel dat Static z'n werk niet goed doet, aangezien Babette haar topic al lang voor het eind had geopend
Eem topic heeft tegenwoordig 300 reacties en geen 255 meis
Oh gij die een geheugen als een zeef hebt: Ik ben gisteren over kantoor van Joyce begonnen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:23 schreef Svensational het volgende:
En ja dat van Joyce en haar advocatenkantoor-idee kwam idd van jou (kan niet meer quoten vanuit een gesloten topic)
GTST'ers zijn hier persona non grata.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:24 schreef dunn0w het volgende:
owja
maar toch welkomquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:23 schreef Svensational het volgende:
Zo daar ben ik weer![]()
Je hebt zeker je instellingen op 50 posts per pagina staan? Bij mij zijn het namelijk altijd veel meer pagina'squote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja ik mis altijd de helft van de gesprekken omdat ik geen i-net heb (en jullie somehow altijd 's nacht 3 pagina's vollullen)
Ga jezelf dan toch maar Tara21 noemen, hahahahahahahaha!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:25 schreef babette21 het volgende:
Bij paps thuis.... reden om vaak langs te gaan bij m'n ouwe heer: mee-eten en internet!!! (realiseer me ineens dat dit 'n Van Walsum trekje is.... aaaaaaaghr!!!)
O ja?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:27 schreef Wup het volgende:
maar toch welkom
en jij kijkt dus ook GTST... want dat stukje heb je van Ludo neem ik aan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
GTST'ers zijn hier persona non grata.
()
Ik 3 dragen terug al! Bewijs: http://www.onm-archief.tkquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh gij die een geheugen als een zeef hebt: Ik ben gisteren over kantoor van Joyce begonnen.
oeps jee ja die had ik al helemaal verdrongenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:28 schreef babette21 het volgende:
net als Juan Wells (Bento) trouwens....
Juan Wells is eigenlijk geen acteur, maar een zanger. Jawel! Irl was Juan al een zanger voor hij de rol van Bento op zich nam.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:28 schreef babette21 het volgende:
Seth is ook een waardeloos acteur, net als Juan Wells (Bento) trouwens....
je deed zeker weer dwaas? Hij is namelijk altijd vriendelijk.....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tegen mij wassie gisteren niet erg vriendelijk.
Ik kijk alleen als mijn buurman op visite is, want hij kijkt behalve ONM GTST.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:29 schreef dunn0w het volgende:
en jij kijkt dus ook GTST... want dat stukje heb je van Ludo neem ik aan?
Op die pagina kom ik nooit, want ik heb geen zin om voor die kul te betalen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:31 schreef babette21 het volgende:
Ik 3 dragen terug al! Bewijs: http://www.onm-archief.tk
Neuh, ben toch meer 'n Bet dan een Taarquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ga jezelf dan toch maar Tara21 noemen, hahahahahahahaha!
Ja, ik had een hele post getypt met een link naar jouw site en dat jij het als eerst gezegd had, was ie opeens wegquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik 3 dragen terug al! Bewijs: http://www.onm-archief.tk
het blijft irritant daar. Je moet steeds een neiuw accountje aanmaken. Daar heb je na 2 keer ook geen zin meer in.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op die pagina kom ik nooit, want ik heb geen zin om voor die kul te betalen.
Je ouders zijn geen konijnen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:34 schreef babette21 het volgende:
Behalve dan dat ik als kind niet ben afgestaan, geen 80 (eh nou ja) halfbroers en -zussen heb
* Bet hoeft lekker niet te betalenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Op die pagina kom ik nooit, want ik heb geen zin om voor die kul te betalen.
En je bent 24 ipv 21quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
Neuh, ben toch meer 'n Bet dan een Taar
Behalve dan dat ik als kind niet ben afgestaan, geen 80 (eh nou ja) halfbroers en -zussen heb, nooit boven 'n kroeg heb gewoond (hoewel ik er wel graag vertoef), ik heel saai in DH heb gestudeerd ipv Amerika en... nou ja, zo kan ik nog wel ff doorgaan....![]()
Ik snap dat niet. Waarom lastig doen voor iets dat iedereen op tv kan zien of in de krant kan lezen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:36 schreef Wup het volgende:
het blijft irritant daar. Je moet steeds een neiuw accountje aanmaken. Daar heb je na 2 keer ook geen zin meer in.
Ehhh ... wat moet jij er dan voor doen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:37 schreef babette21 het volgende:
* Bet hoeft lekker niet te betalen![]()
HELL NO!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je ouders zijn geen konijnen?
Tja altijd te lui geweest om 't aan te passen... vind 't prima zo, 21 is mooi getal hahaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:38 schreef Svensational het volgende:
En je bent 24 ipv 21![]()
Ach ja, shit happens.....quote:Omwijs jammer trouwens dat ik de hele week 's avonds online bent behalve de avond dat jij online bent![]()
omdat ik niet geloof dat je bij VM werkt?Je zou me trouwens nog vertellen welke personen er op de cover staan de komende drie wekenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
O ja?
Tegen mij wassie gisteren niet erg vriendelijk.
Misschien ontploft ze wel, dat zou wel een leuk spectakel zijn........quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Behalve een verjongingskuur ondergaat ONM ook een vermageringskuur: Dash 3-In-1 rot na dit seizoen ook op.
ze hat dit seizoen toch al de goorste scene... met dat kotsen, gatver wat was dat smerig.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:44 schreef Wup het volgende:
Misschien ontploft ze wel, dat zou wel een leuk spectakel zijn........
Spektakels zijn er al in het ziekenhuis: de liften.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:44 schreef Wup het volgende:
Misschien ontploft ze wel, dat zou wel een leuk spectakel zijn........
mja, grote schoonmaak.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:45 schreef dunn0w het volgende:
waarom moeten ineens'al die 'bekende gezichten' uit de soap?? gaan ze reorganiseren ofso
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Spektakels zijn er al in het ziekenhuis: de liften.
Isis Cabolet, Carmen Elektra en Paris Hilton.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:44 schreef Svensational het volgende:
omdat ik niet geloof dat je bij VM werkt?Je zou me trouwens nog vertellen welke personen er op de cover staan de komende drie weken
Getver! Ik weet niet wat die kruising tussen een varken en een zeekoe had gevreten, maar het was wel een enorme hoeveelheid, gezien het feit dat die curverplastic bak full to the brim was.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:45 schreef Wup het volgende:
ze hat dit seizoen toch al de goorste scene... met dat kotsen, gatver wat was dat smerig.
Ik durf te wedden dat jij een mooi figuur hebt. Je mag de omvang van Dash 3-In-1 niet, dus zul je zelf niet vet zijn .....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:46 schreef Wup het volgende:
Nee jij hebt iets tegen haar, not me.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik durf te wedden dat jij een mooi figuur hebt. Je mag de omvang van Dash 3-In-1 niet, dus zul je zelf niet vet zijn .....![]()
Oké, uiterlijk over drie weken weet ik of je gelijk hebt (wat ik betwijfelquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Isis Cabolet, Carmen Elektra en Paris Hilton.
Hoeveel poten zou haar bed hebben? Of slaapt ze op spoorbielzen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:51 schreef Wup het volgende:
Nee jij hebt iets tegen haar, not me.
Kijk dat soort dingetjes vraag ik me nou nooit af....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoeveel poten zou haar bed hebben? Of slaapt ze op spoorbielzen?
Dan denk je verkeerd ....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:52 schreef Svensational het volgende:
Oké, uiterlijk over drie weken weet ik of je gelijk hebt (wat ik betwijfel). Ik denk trouwens dat je aankomende dinsdag al de boot ingaat, als Floor niet op de cover staat
Ik ook niet, maar ik wil het gewoon weten.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:53 schreef Wup het volgende:
Kijk dat soort dingetjes vraag ik me nou nooit af....
Hehe, die twee komen van mijn videobandquote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:57 schreef babette21 het volgende:
Effe zitten speuren naar twee Gouwe Ouwe...
[afbeelding]
Eva Duijvestein als Reina de Zeeuw #1 (1994)
[afbeelding]
Marina Duvekot als Margot Reitsema #1 (1994)
Pim 1 was een leukerd !quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:57 schreef babette21 het volgende:
Staat niet op de kaarrrrrrrtquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:00 schreef Wup het volgende:
[..]
Pim 1 was een leukerd !
Margot 2 was bagger.....
Alle Pims hadden een kop als een linkse klomp.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:00 schreef Wup het volgende:
Pim 1 was een leukerd !
Margot 2 was bagger.....
Dat kan ik ook niet ruiken, die band ligt nog steeds bij Richard....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:59 schreef Svensational het volgende:
k.nl
Hehe, die twee komen van mijn videoband
Wat voor lekkers heb je dan wel op het menu?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:01 schreef Svensational het volgende:
Staat niet op de kaarrrrrrrt![]()
Dat zijn er driequote:Op zaterdag 13 maart 2004 01:57 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Eva Duijvestein als Reina de Zeeuw #1 (1994)
[afbeelding]
Marina Duvekot als Margot Reitsema #1 (1994)
... en een extreem irritante....
[afbeelding]
André Arend van Noord als Pim Reitsema #2 alias "De Paardenbek" (2001)
haha, nee dat moest ik even kwijtquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:01 schreef Svensational het volgende:
Staat niet op de kaarrrrrrrt![]()
Nog steeds bij Richardquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet ruiken, die band ligt nog steeds bij Richard....![]()
Victor.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup, als jij in ONM zou willen spelen ... wier recast zou je dan willen zijn?
Ja slimpie: 2 gouwe ouwe EN 1 irritante.... en 2 ÉN 1 maken idd nog altijd 3!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:04 schreef Svensational het volgende:
Dat zijn er drie
Je kunt niet als vrouw een vent spelen.....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:07 schreef Wup het volgende:
Victor.
Okee, daar ligt ie nu al ca. een half jar, dan nog een half jaar bij jou en dan nog een half jaar bij Saraquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet ruiken, die band ligt nog steeds bij Richard....![]()
Daar kun je wel vanuit gaan haha! Nee hoor, ik zal 'm op tijd doorsturenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:08 schreef Svensational het volgende:
Okee, daar ligt ie nu al ca. een half jar, dan nog een half jaar bij jou en dan nog een half jaar bij SaraKan dus nog wel ff duren eer ik em terug heb
Frank 2 was ook al geen succesquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:10 schreef babette21 het volgende:
Om het Reitsema-gezin dan gelijk maar even compleet te maken:
Herman Boerman als Frank Reitsema #1 (1998)
why not?! Dit scharrel van Duuk deed 't vandaag nog!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je kunt niet als vrouw een vent spelen.....
hahaha.....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:14 schreef babette21 het volgende:
why not?! Dit scharrel van Duuk deed 't vandaag nog!!!
Voor straf moet jij die scharrel gaan spelen!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:14 schreef babette21 het volgende:
why not?! Dit scharrel van Duuk deed 't vandaag nog!!!
Helemaal mee eens, vreselijk figuur!!! Wel nog ff 'n plaatje.... kan 't niet laten vandaag haha...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:12 schreef Wup het volgende:
Frank 2 was ook al geen succes
bij je paps?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:17 schreef babette21 het volgende:
En zeg meteen "doei"... ga pittuh.....![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:17 schreef Svensational het volgende:
Mensen die terug moeten komen:Victor Cor Babette Frank(1)
Yeah me 2. Moet morgen om 9 uur alweer aan de slagquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:17 schreef babette21 het volgende:
En zeg meteen "doei"... ga pittuh.....![]()
Jij wordt nergens meer geaccepteerd.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:20 schreef Svensational het volgende:
Yeah me 2. Moet morgen om 9 uur alweer aan de slagWat is trouwens de site vanaf waar je die foto's steeds linkt? Ik probeerde al een keer lid te worden, maar dat lukte niet
Wacht even, geloof dat ik dit nog ff moet recapituleren: Omdat Duuk een scharrel (m) had die door 'n vrouw gespeeld werd, zou ik - voor straf (why??? wat heb ik nu weer gedaan) - de scharrel van Victor moeten spelen. Maar Victor zou gespeeld worden door Wup = vrouw..... Dus ik zou......quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor straf moet jij die scharrel gaan spelen!
HAP!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:22 schreef babette21 het volgende:
Wacht even, geloof dat ik dit nog ff moet recapituleren: Omdat Duuk een scharrel (m) had die door 'n vrouw gespeeld werd, zou ik - voor straf (why??? wat heb ik nu weer gedaan) - de scharrel van Victor moeten spelen. Maar Victor zou gespeeld worden door Wup = vrouw..... Dus ik zou......
komt 't ff goed uit dat 't bijna half drie 's nachts is, kan ik tenminste volkome terecht zeggen: DROOM LEKKER VERDER!!!!![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:20 schreef weet_ik_veel het volgende:Frank(2)
Altijd handig om je bedje te laten staan als je uit huis gaatquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:19 schreef Wup het volgende:
bij je paps?
Heb me bedacht, doe nog ff een peukie... en ga dan écht slapen haha!! Die site is opslagruimte (onder mooie dekking of course, anders raak ik m kwijt), kun je geen lid van worden!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:20 schreef Svensational het volgende:
Yeah me 2. Moet morgen om 9 uur alweer aan de slagWat is trouwens de site vanaf waar je die foto's steeds linkt? Ik probeerde al een keer lid te worden, maar dat lukte niet
om aan je aan je baas door te sturenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat voor lekkers heb je dan wel op het menu?
Hee bedankt, die passen mooi op isis Cabolet Fanclubquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:27 schreef Wup het volgende:
[..]
om aan je aan je baas door te sturen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hèt bewijs dat ze kan acteren, want ze huilt echtquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:27 schreef Wup het volgende:
[..]
om aan je aan je baas door te sturen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yep ik vond haar ook goed.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:32 schreef babette21 het volgende:
Mooie shots Wup!! Jaja, nogmaals chapau voor Isis
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 13 maart 2004 02:17 schreef Svensational het volgende:
Mensen die terug moeten komen:Frank(2) Luciel
Een tijdje geleden had je nog een andere mening over Isisquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:32 schreef babette21 het volgende:
Mooie shots Wup!! Jaja, nogmaals chapau voor Isis
nee dat ging over Floor toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:35 schreef Svensational het volgende:
Een tijdje geleden had je nog een andere mening over Isis
Hohoho, nou lijkt het net alsof ik die mensen terug wil, maar das dus niet zoquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:35 schreef babette21 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 13 maart 2004 02:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 13 maart 2004 02:17 schreef Svensational het volgende:
Mensen die terug moeten komen:Frank(2) Luciel</div></blockquote> ![]()
![]()
![]()
Niet over Isis, maar over Floor.... en die mening is niet veranderd....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:35 schreef Svensational het volgende:
Een tijdje geleden had je nog een andere mening over Isis
sinds wanneer ben jij de baas van weet_ik_veel?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:32 schreef Svensational het volgende:
Hee bedankt, die passen mooi op isis Cabolet Fanclub![]()
Ow ja dat kan ookquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:36 schreef Wup het volgende:
[..]
nee dat ging over Floor toch?
Dat ben ik niet, maar tis een club die ik zelf opgericht hebquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:38 schreef Wup het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij de baas van weet_ik_veel?
1. Kyraquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:35 schreef Wup het volgende:
Weg moet top 3:
* Bram
* Lieve
* Kyra
Bram gaat al dus van mij mag saaie Hugo ook wieberen.
Ja das idd nogal moeilijk.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:37 schreef Wup het volgende:
Babette en Svensational : Moeilijk he, slapen
ow ik dacht al mr VeronicaGids himselfquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:39 schreef Svensational het volgende:
Dat ben ik niet, maar tis een club die ik zelf opgericht heb
zooo over slecht acteren gesproken.........quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:39 schreef babette21 het volgende:
En wie absoluut weg moet blíjven: SUZY!!!!![]()
![]()
Tja, verslaafd he... Zit aan 'n praatgroep te denken, soort AF ofzo (Anonieme Fokkers)....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:37 schreef Wup het volgende:
Babette en Svensational : Moeilijk he, slapen
Ja, als ik de kennis had om het op een normale webpagina had, zou ik et doen. Maar helaas, zoveel kennis heb ik niet. En als je het op Clubs eenmaal doorhebt is het best makkelijkquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ow ik dacht al mr VeronicaGids himself
maar wel leuk, nou ja half leuk want het is weer bij diie @########jongens van het net....
je hebt paps zijn huis maar meteen helemaal ingepikt en dat ga je morgen nog vieren ook, je bent echt een Tara hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tja, verslaafd he... Zit aan 'n praatgroep te denken, soort AF ofzo (Anonieme Fokkers)....
zit ook aan koffie zetten te denken, de hele nacht door te gaan en die GTST-ers in te halen... heb morgen behalve saaie housewarming toch geen plannen![]()
We hebben gelukkig hetzelfde doelquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:41 schreef babette21 het volgende:
en die GTST-ers in te halen...
Verhuisd?quote:heb morgen behalve saaie housewarming toch geen plannen![]()
Ik ben al een uitzwaai site voor Claire aan het maken, maar daar kom je natuurlijk geen Isis tegen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:43 schreef Svensational het volgende:
Ja, als ik de kennis had om het op een normale webpagina had, zou ik et doen. Maar helaas, zoveel kennis heb ik niet. En als je het op Clubs eenmaal doorhebt is het best makkelijk
Ow, je hebt ook nog een andere homepage?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:44 schreef babette21 het volgende:
Normale webpagina maken is ook makkelijk.... maar ga je niet doorlinken naar de mijne, want staan alleen maar dronken foto's op haha
BTW: als we dit topic nu al vollullen, gaat mijn plan om valse geruchten de wereld in te helpen dmv topictitel mooi de mist in....
Haha hij ziet me aankomen: heeft net z'n hele huis verbouwd. Errug mooi geworden en doet mij weer beseffen dat ik in toch wel 'n erg krakkemikkig flatje woon. Maar ja, vrijheid blijheidquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:43 schreef Wup het volgende:
je hebt paps zijn huis maar meteen helemaal ingepikt en dat ga je morgen nog vieren ook, je bent echt een Tara hoor
Link?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:44 schreef Wup het volgende:
Ik ben al een uitzwaai site voor Claire aan het maken, maar daar kom je natuurlijk geen Isis tegen.
Ik was ook niet van plan om dit topic nog vol te makenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:44 schreef babette21 het volgende:
BTW: als we dit topic nu al vollullen, gaat mijn plan om valse geruchten de wereld in te helpen dmv topictitel mooi de mist in....
Misschien kunnen we een mailtje sturen naar RTL Boulevard, kijken of ze het overnemenquote:gaat mijn plan om valse geruchten de wereld in te helpen
ik zet het dit weekend online, is nog niet erg af, maar komt nog wel.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:48 schreef babette21 het volgende:
Link?
Eerst die van jou, dan die van Wupquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
Link?
Wel Godverdehierenginder! Monique van der Werff moet terug! NU!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:39 schreef babette21 het volgende:
En wie absoluut weg moet blíjven: SUZY!!!!![]()
![]()
oeps......quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:50 schreef Svensational het volgende:
wat is dit topic toch heerlijk vreedzaam zo zonder WIV
Wat? Zit jij met je ogen open te pitten?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:50 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:50 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wel Godverdehierenginder! Monique van der Werff moet terug! NU!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Suzy moet iets met Floor krijgen!
Je was minstens tien posts afwezigquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat? Zit jij met je ogen open te pitten?
Ja, Svensational doet wel vaker iets doms.....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:53 schreef babette21 het volgende:
Ow ow ow wat 'n blamaaaaaage![]()
Dream on.... als ik me niet vergis is WIV een stadsgenootje.... stel dat ie mijn buurman blijkt te zijn!!!!! Moet er toch niet aan denken.... Wat niet weet, wat niet deert, zeg ik altijd maar!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:50 schreef Svensational het volgende:
Eerst die van jou, dan die van Wup
Ik zat naar ONM te kijken. Een band van verleden jaar. Lekkere Suzy was er nog bij.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:53 schreef Svensational het volgende:
Je was minstens tien posts afwezig
Oké 't waren er 30quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was minstens tien posts afwezig
oei oei oei wat was die meid slecht zeg.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zat naar ONM te kijken. Een band van verleden jaar. Lekkere Suzy was er nog bij.
Ga jij nou maar naar bed, want er komt bij jou toch niets zinnigs meer uit.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:55 schreef Svensational het volgende:
Oké 't waren er 30
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dream on.... als ik me niet vergis is WIV een stadsgenootje.... stel dat ie mijn buurman blijkt te zijn!!!!! Moet er toch niet aan denken.... Wat niet weet, wat niet deert, zeg ik altijd maar!!![]()
Okay. Ze deugde niet, maar ze was wel erg lekker!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:56 schreef Wup het volgende:
oei oei oei wat was die meid slecht zeg.
Sinds wanneer melden wij hier nuttige zaken?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ga jij nou maar naar bed, want er komt bij jou toch niets zinnigs meer uit.
Lotus was inderdaad erg erg! Zo plakkerig.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:56 schreef babette21 het volgende:
Suzy was echt waardeloos, de ergste van ALLEMAAL!!! (including Lotus Verburg!!! En dát zegt wat!!)
Als ik morgen in slaap val op m'n werk, heb ik altijd nog drie mensen om te beschuldigenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar bed, want er komt bij jou toch niets zinnigs meer uit.
Hm als jij het zegt....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Okay. Ze deugde niet, maar ze was wel erg lekker!
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet weet dat jij en ik hier de enige normale volwassenen zijn!?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:57 schreef Wup het volgende:
Sinds wanneer melden wij hier nuttige zaken?
haha, hoe laat moet je werken?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:58 schreef Svensational het volgende:
Als ik morgen in slaap val op m'n werk, heb ik altijd nog drie mensen om te beschuldigen
Daar ben ik dan niet bij, want laatst zei iemand hier nog dat ik een varken ben.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:58 schreef Svensational het volgende:
Als ik morgen in slaap val op m'n werk, heb ik altijd nog drie mensen om te beschuldigen
Tis pas vol bij 301 reacties en niet bij 255 zoals je in het vorige topic ook al dachtquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:58 schreef babette21 het volgende:
Moeten bijna nieuwe titel bedenken, moet toch niet gekker worden hier..... Nog even en.... ik ben weer WAKKER!!!! Foute boel haha...
Het gaat tegenwoordig wel hard met deze nachtelijke sessies, topic per dag geloof ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:58 schreef babette21 het volgende:
Moeten bijna nieuwe titel bedenken, moet toch niet gekker worden hier..... Nog even en.... ik ben weer WAKKER!!!! Foute boel haha...
Jij bent een vrouw. Ik ben een man en kan dat beter beoordelen!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:59 schreef babette21 het volgende:
Hm als jij het zegt....
9 uurquote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:59 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, hoe laat moet je werken?
Dat komt doordat die nachtelijke sessies met jou zo leuk zijn ....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:00 schreef Wup het volgende:
Het gaat tegenwoordig wel hard met deze nachtelijke sessies, topic per dag geloof ik.
Ik had niet geteld, was optisch bedrog. 't zag er wel uit of ie bijna vol was... maar ik had 't mis haha. In plaats dat jullie nou 'n beetje meewerkte maar nee hoor, er was he-le-maar NIEMAND!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:00 schreef Svensational het volgende:
Tis pas vol bij 301 reacties en niet bij 255 zoals je in het vorige topic ook al dacht
Tja, waar zijn je vrienden als je ze nodig hebt?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:02 schreef babette21 het volgende:
Ik had niet geteld, was optisch bedrog. 't zag er wel uit of ie bijna vol was... maar ik had 't mis haha. In plaats dat jullie nou 'n beetje meewerkte maar nee hoor, er was he-le-maar NIEMAND!!!
Precies dat bedoel ik... Maar wb Suzy kan ik 't maar moeilijk voorstellen haha...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij bent een vrouw. Ik ben een man en kan dat beter beoordelen!
Nachtelijke "sessies" zijn uberhaupt altijd leuker, want 's nachts is 't leven leuker!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat komt doordat die nachtelijke sessies met jou zo leuk zijn ....
Nou ja zeg, ik woon hier zowat....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:02 schreef babette21 het volgende:
Ik had niet geteld, was optisch bedrog. 't zag er wel uit of ie bijna vol was... maar ik had 't mis haha. In plaats dat jullie nou 'n beetje meewerkte maar nee hoor, er was he-le-maar NIEMAND!!!
It wasn't mequote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daar ben ik dan niet bij, want laatst zei iemand hier nog dat ik een varken ben.
dat mogen ze sowieso doen, maakt mij niet uit op welk tijdstip......quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:05 schreef babette21 het volgende:
Ze zouden 's nachts oude afleveringen van ONM uit moeten zenden, vanaf 't begin...... Misschien niet zo goed voor de nachtrust maar who cares.... halen we op t werk wel weer in
Nee ik was er idd niet. En toen ik hier was moest ik nog eerst een kwartier bijlezen :pquote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
Bah, borsthaar..... Verder is Niels eh pretty sexy hahaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:06 schreef Wup het volgende:
* Wup proudly presents ** Nuttige topic vulling **
[afbeelding]
Jawel, lul!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:05 schreef Svensational het volgende:
It wasn't me![]()
Waarom ruik ik stront als ik Niels zie?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:07 schreef babette21 het volgende:
Bah, borsthaar..... Verder is Niels eh pretty sexy haha![]()
Jij bent zo goed in posts terugvinden. Quote het eens met linkquote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel, lul!
(![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
omdat Lieve ernaast ligt?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom ruik ik stront als ik Niels zie?
Ja, wrijf het nog maar eens onder mijn neus dat ik kutposts heb gemaakt.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:09 schreef Svensational het volgende:
Jij bent zo goed in posts terugvinden. Quote het eens met linkEn nu staan er links in de OP dus extra makkelijkt erug te vinden
Je ruikt je bovenlip.....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom ruik ik stront als ik Niels zie?
Nee, dan ruik ik lelietjesvandalenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:10 schreef Wup het volgende:
omdat Lieve ernaast ligt?
trusten Babette, en lief zijn voor papsquote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Je ruikt je bovenlip.....
Exact een uur geleden zei ik dat ik ging pittuh.... dat ga ik nu maar eens echt doen. Ik wens u allen een goede nacht (Sven: werkse morgen) en tot laterssss
![]()
In wiens of wier reet ben ik gekropen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:11 schreef babette21 het volgende:
Ja ik ook dus. En ga nu ook echtquote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Exact een uur geleden zei ik dat ik ging pittuh.... dat ga ik nu maar eens echt doen. Ik wens u allen een goede nacht (Sven: werkse morgen) en tot laterssss
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
sterkte ermee Svensationalquote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:13 schreef Svensational het volgende:
Ja ik ook dus. En ga nu ook echtMoet verdorie morgen ook nog de hele nacht door
Alsof we jou hier missen!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:13 schreef Svensational het volgende:
Ja ik ook dus. En ga nu ook echtMoet verdorie morgen ook nog de hele nacht door
![]()
doe es lieverquote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Alsof we jou hier missen!
Als je zulk soort posts volhoud, dan krijg je dit topic wel vol straks!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
![]()
Dat komt door Wup, Weet_ik_veel en Babette21!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:15 schreef Wup het volgende:
het is trouwens best jammer dat dit topic zo snel vol is want het is volgens mij een van de leukere....
Je krijgt een kusje. Zo goed?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:15 schreef Wup het volgende:
doe es liever
Ik kan je geruststellen. Morgenavond en nacht zal ik niet hier aanwezig zijn. En luister naar Wup!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Alsof we jou hier missen!
Hebben we je morgen ook de hele nacht hier?????? OMG!!!
Ben blij dat je eindelijk inziet dat jouw posts niet nuttig zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat komt door Wup, Svensational en Babette21!
Mooi zo! En ik zal heel lief voor Wup zijn....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:16 schreef Svensational het volgende:
Ik kan je geruststellen. Morgenavond en nacht zal ik niet hier aanwezig zijn. En luister naar Wup!
Jij smerige monsieur LeClerc! (Vervalser).quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:18 schreef Svensational het volgende:
Ben blij dat je eindelijk inziet dat jouw posts niet nuttig zijn
Moet ik daar van dromen? Stuur me dan nog maar iets van Isis.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 03:25 schreef Wup het volgende:
nah zullen we ook maar afsluiten dan?
nog eentje van Duukje voor het dromen gaan
slaap leuk.
[afbeelding]
Babette21, na jaren van therapie had ik eindelijk Lotus Verburg uit m'n geheugen gewist... en nu moet jij haar naam weer noemen...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 02:56 schreef babette21 het volgende:
Suzy was echt waardeloos, de ergste van ALLEMAAL!!! (including Lotus Verburg!!! En dát zegt wat!!)
Ja vink ook! ..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 10:26 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat gaan die topics belachelijk snelecht geen tijd om het allemaal na te lezen.
Kim Pieters zit momenteel niet in ONM omdat ze bezig is met opnames voor de film Flirt! Dus haar comeback zal nog wel even op zich laten wachten. Ik heb de hele week geen ONM kunnen kijken dus ik heb morgenmiddag wat te doen
Ah het spijt me. Ik had moeten weten voor impact die vreselijke naam heeft....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 08:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Babette21, na jaren van therapie had ik eindelijk Lotus Verburg uit m'n geheugen gewist... en nu moet jij haar naam weer noemen...Lotus was met grote afstand het irritantste karakter in OnM.
Die staat bij mij op nummer 2. Ik wilde haar nog noemen, maar was (gelukkigquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:02 schreef babette21 het volgende:
Ah het spijt me. Ik had moeten weten voor impact die vreselijke naam heeft....![]()
![]()
Maar als het dan toch over irritante figuren gaat, ik was er nog één vergeten. Remember Ruby Moret?!? Dit was toch ook wel zwaarKarakter was zinloos, actrice waardeloos.....
![]()
Ruby had ik ook al verdrongen! Wat een irritante huppeltrut! Gelukkig nokte ze met Charles van Zuydwijck Beemster af.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Onzin?? Het grootste deel ging over ONM hoor!! Over de goeie ouwe tijd, over de vele manieren waarop Claire wraak kan nemen op de Van Walsums, over wie er terugmoeten komen, op moeten rotten en vooral weg moeten blijven.... and the list goes on.....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:06 schreef Basic het volgende:
Good idea en dan hopen dat het volgende topic niet zovol word geluld met onzin
okay maar zullen we de volgende ontopic houden dan zonder slap gelul met ik ga naar bed hehequote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
Onzin?? Het grootste deel ging over ONM hoor!! Over de goeie ouwe tijd, over de vele manieren waarop Claire wraak kan nemen op de Van Walsums, over wie er terugmoeten komen, op moeten rotten en vooral weg moeten blijven.... and the list goes on.....
Alleen 't laatste stukkie stond vooral in 't teken van "ik ga naar bed.... oh nee toch maar niet.... ja nu echt.... oke nog ff dan..."![]()
Tja, je wou mij er vanavond niet bij hebben, dusquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik hier maar alleen?
Je verwachtte toch niet dat heel FOK! nu naar dit topic zou toerennen?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jaaaaaaahoooooor! Ik ben er weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh please, kom terug! Zal ik je "lieverd" noemen? (Hoewel ik dan moet kotsen...quote:Op zondag 14 maart 2004 04:41 schreef Svensational het volgende:
Tja, je wou mij er vanavond niet bij hebben, dusNou zie je wat ervan komt als je mij wegjaagt
Ja, die twee combinaties vond ik ook erg jammer ja. Heb trouwens voor Cor gekozen en niet voorSergequote:Op zondag 14 maart 2004 15:22 schreef Wup het volgende:
wel sneu van Sidje en Cor de Zeeuw....
Kun je weer niks origineels bedenken?quote:Op zondag 14 maart 2004 18:37 schreef Svensational het volgende:
Iwan, ik heb voor het nieuwe openingsplaatje wat foto's van jouw site gebruikt. Is dat oké?
Heeft er niks mee te makenquote:Op zondag 14 maart 2004 18:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kun je weer niks origineels bedenken?![]()
Jawel! Is hetzelfde als het maken van een cover. Iets van anderen nemen.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:47 schreef Svensational het volgende:
Heeft er niks mee te maken
Is okéquote:Op zondag 14 maart 2004 18:37 schreef Svensational het volgende:
Iwan, ik heb voor het nieuwe openingsplaatje wat foto's van jouw site gebruikt. Is dat oké?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |