LOLquote:Op maandag 1 maart 2004 20:37 schreef sizzler het volgende:
fippo!
quote:Balkenende op bezoek bij Blair
DEN HAAG - Premier Balkenende gaat vrijdag op bezoek bij zijn Britse collega Blair. Tijdens een diner zullen de twee actuele Europese zaken bespreken.
In aanloop naar het Nederlandse voorzitterschap van de Europese Unie, later dit jaar, spreekt Balkenende met meerdere Europese leiders van lidstaten en kandidaat-lidstaten.
ANP
Bron: LC
Vroeger was alles beter, toen konden we nog gewoon wel smileys maken.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik moest van Oma Sidekick starten![]()
Maakt niet uit, nu staat de txt file klaar voor de eerstvolgende pogingquote:Op maandag 1 maart 2004 20:40 schreef Duritz het volgende:
hmmm... ik vond het erg lang duren en ik wist het niet.
Van Binsbergen: "Ik wist het niet" (sorry![]()
![]()
)
Snap het niet. Hoe kan je tijdens een diner nou ff makkelijk praten over zaken. En hoe worden die zaken nageleefd? Worden er notulen van gemaakt?quote:Op maandag 1 maart 2004 20:38 schreef Sidekick het volgende:
Hopelijk neemt Balkenende dat advies ter harte.
[..]
* Disciple_of_Guinness is als een idioot zijn supersoakers aan het oppompenquote:Op maandag 1 maart 2004 20:42 schreef Duritz het volgende:
<b>Trigger Happy.
Moet het Nederlandse publiek trigger happy worden op haar bewindslieden. Wijn faalt (Nederland kent naast de Antillen wel meer belastingparadijzen), De Geus wordt bekritiseerd, Kamp heeft geen idee wat de schietinstructies zijn en Donner heeft een Pippeau als super-OM, terwijl Plooij ontslag neemt.
De roep om bloed wordt luider.
Daarom mijn vraag...
Is Nederland wel trigger happy genoeg?</b>
Shoot on!
Welke? Dat je commentaar over de PI's in de algemene FB kwijt kan??quote:Op maandag 1 maart 2004 20:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, toen konden we nog gewoon wel smileys maken.
Sizzler, was je posts serieus in het feedbacktopic over de PI's?
k'Heb het ook toegevoegd in de OP.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik heb een algemeen moslim topic gemaakt. Ik verzoek iedereen die een moslim hater, fanaat of daar tussen in, daar naar toe gaat voor het moslim debat.
[url=http://forum.fok.nl/topic/501174][centraal] Moslims en de Islam.[/url]
Door een enter te geven en de [br] tags weg te gooienquote:Op maandag 1 maart 2004 20:47 schreef Ype het volgende:
He, hoe kan ik die breaks nu in mijn sig. zetten?
Een simpele druk op de [ENTER] toetsquote:Op maandag 1 maart 2004 20:47 schreef Ype het volgende:
He, hoe kan ik die breaks nu in mijn sig. zetten?
Waarom? Het is perfect om de economie uit het slop te trekken.quote:Donner bezoekt Nederlands grootste coffeeshop
MAASTRICHT - Minister Donner van Justitie heeft maandag een bezoek gebracht aan de grootste coffeeshop van Nederland: de hasjboot Mississippi in Maastricht. De minister zei na afloop van zijn bezoek dat Maastricht in de vorm van de Mississippi op redelijk verantwoorde wijze een oplossing heeft gevonden om overlast in de binnenstad door drugstoeristen te voorkomen. De boot ligt op de Maas, net buiten het centrum.
Donner bracht maandag een werkbezoek aan Heerlen en Maastricht en praatte er met politie en gemeenten over de grensoverschrijdende drugscriminaliteit. In Maastricht zei hij dat de wietteelt in Nederland steeds grootschaliger wordt. "We moeten er alles aan doen om te voorkomen dat deze wietverbouw een sector van de economie wordt", aldus de minister.
Burgemeester Leers van Maastricht wees Donner erop, dat de problemen met criminaliteit in Zuid-Limburg vergelijkbaar zijn met die in de Randstad. In een straal van 40 kilometer rond de gemeente liggen tien steden met 3,5 miljoen mensen, maar met drie wetgevingssystemen, namelijk de Nederlandse, Duitse en Belgische. Dat maakt het voor Zuid-Limburg moeilijk de drugsoverlast effectief aan te pakken.
Het Nederlandse systeem is het mildst en daardoor heeft Maastricht een aanzuigende werking op de buurlanden.
Die man weet denk ik niet hoeveel geld er om gaat in deze sector. Fijne minister van justitie.quote:"We moeten er alles aan doen om te voorkomen dat deze wietverbouw een sector van de economie wordt", aldus de minister.
Weet je wel dat Amerika ons straks gigantisch gaat boycotten en dan leven we hier in rijkdom over de ellende van anderen.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:50 schreef pberends het volgende:
Van sizzler's bericht:
[..]
Waarom? Het is perfect om de economie uit het slop te trekken.
Ja, die.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Welke? Dat je commentaar over de PI's in de algemene FB kwijt kan??
Amerika is afhankelijker van ons dan andersom. Wij importeren meer van Amerika dan wij naar Amerika exporteren. Wij investeren vele malen meer dan zij investeren in Nederland. Qua dat zijn wij het buitenbeentje van Europa.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Weet je wel dat Amerika ons straks gigantisch gaat boycotten en dan leven we hier in rijkdom over de ellende van anderen.
Ons bankwezen zit verweven in de amerikaanse economie. Zonder NL gaat heel Amerika failliet.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Amerika is afhankelijker van ons dan andersom. Wij importeren meer van Amerika dan wij naar Amerika exporteren. Wij investeren vele malen meer dan zij investeren in Nederland. Qua dat zijn wij het buitenbeentje van Europa.
ehhhhhhquote:Op maandag 1 maart 2004 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie die PI's heeft ontworpen?
Overigens ben ik niet zo bang voor sancties. Zij gingen ook geen boycot op heineken leggen toen wij homohuwelijken invoerden.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ons bankwezen zit verweven in de amerikaanse economie. Zonder NL gaat heel Amerika failliet.![]()
Rare initialen Sizzler, denk niet dat dat um isquote:Op maandag 1 maart 2004 20:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
ehhhhhh
http://forum.fok.nl/topic/496875quote:Op maandag 1 maart 2004 20:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
ehhhhhh
Dat verhaal kunnen we dan ook op gaan hangen over alcohol of tabak, dat levert ook een hoop ellende op en er wordt goud geld aan verdiend, niet in de laatste plaats door de overheid zelf. Drugs/alcoholgebruik leidt trouwens niet altijd tot gezondheidsbedreigende verslavingen, daar ben je zelf bij...quote:Op maandag 1 maart 2004 20:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
en dan leven we hier in rijkdom over de ellende van anderen.
Okeee.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[FO][FEAT] Een extra PostIcon...
Duidelijk genoeg denk ik.
Das voor hyperventilerende mannetjes tijdens een moslim wellus/nietus bashquote:Op maandag 1 maart 2004 21:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Okeee.
Nu we toch bezig zijn: WTF is dit voor icon: [afbeelding]
Hehehe.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Das voor hyperventilerende mannetjes tijdens een moslim wellus/nietus bash
E.T.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:10 schreef sizzler het volgende:
Nu we toch bezig zijn: WTF is dit voor icon: [afbeelding]
NRCquote:Website toont risico op kanker in drie regio's
ROTTERDAM, 1 MAART. ,,U heeft het recht om te weten welke bedrijven zich in uw omgeving bevinden en welke gezondheidsrisico's u daardoor loopt.'' Dat schrijven de makers op hun gisteren geopende website rechtomteweten.nl.
Op de website is voor drie regio's in Nederland het risico berekend om kanker te krijgen als gevolg van de uitstoot van kankerverwekkende stoffen door industrie. Wie een postcode uit deze regio's intikt, krijgt het jaarlijkse kankerrisico op zijn computerscherm.
De website is een initiatief van twaalf provinciale milieufederaties en de stichting Natuur en Milieu, ondersteund door de Katholieke Universiteit Nijmegen en gesubidieerd door het ministerie van VROM. De site werd gisteren in Nijmegen geopend door Lucas Reijnders, hoogleraar milieukunde aan de Universiteit van Amsterdam, in aanwezigheid van onder anderen de Tweede-Kamerleden Diederik Samsom (PvdA) en Boris van der Ham (D66).
Voor de site zijn de regio's Rijnmond, IJmond en Nijmegen onderzocht. Volgens de makers valt de kans op het krijgen van kanker als gevolg van industrie in Nijmegen mee, maar zijn de riscio's in de regio's Rijnmond en IJmond groter dan de gebruikelijke streefwaarden. Wel zijn de risico's alle onder de maximaal toelaatbare risico's voor kankerverwekkende stoffen.
In een klein deel van het Rijnmondgebied bedraagt het risiso acht tot negen op de tien miljoen, dat wil zeggen dat als tien miljoen mensen een jaar lang aan dit risico worden blootgesteld, acht of negen van deze mensen als gevolg hiervan kanker zullen krijgen.
Dit lokale risico kan volgens de websitie voor 39 procent worden herleid op de uitstoot van kankerverwekkende stoffen door het bedrijf Shin-Etsu, producent van pvc, in de Botlek, op ruime afstand gevolgd door Shell Chemie in Pernis, Exxon Chemical en Shell Raffinaderijen. In een klein deel van de IJmond bedraagt het jaarlijkse risico vijf tot zes op de tien miljoen mensen, vooral als gevolg van Corus Staal.
De makers van de site hopen met hun informatie onrust over industrie weg te nemen, maar ook bedrijven en vergunningverleners te stimuleren maatregelen tegen uitstoot te nemen.
Zo ik hoorde denet dat ze allerlei amfeteminen gebruikte in de Vietnam oorlogquote:Op maandag 1 maart 2004 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Amerika is afhankelijker van ons dan andersom. Wij importeren meer van Amerika dan wij naar Amerika exporteren. Wij investeren vele malen meer dan zij investeren in Nederland. Qua dat zijn wij het buitenbeentje van Europa.
Voor zogenaamde islamofielen, die zich druk maken als iemand negatieve uitlatingen doet over de islam of over Mohammed bin Abdullah.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Das voor hyperventilerende mannetjes tijdens een moslim wellus/nietus bash
Bedrijfsleven hoopt op kankermedicijn?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:29 schreef sizzler het volgende:
[..]
NRC
http://www.rechtomteweten.nl/
Leuk om te weten....
ollaquote:Op maandag 1 maart 2004 22:36 schreef RichardQuest het volgende:
allo
Yo nigger! *up*quote:Op maandag 1 maart 2004 22:36 schreef RichardQuest het volgende:
allo
Wel grappig eigenlijk.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:05 schreef sizzler het volgende:
PI:
http://www.groenlinks.nl/teller/
Hoe verzinnen ze het.
Mail het naar de VVD en CDA fractie, ik ben benieuwd wat ze er van vinden. Wacht maar ik doe het wel.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:05 schreef sizzler het volgende:
PI:
http://www.groenlinks.nl/teller/
Hoe verzinnen ze het.
Arjen Robben gaat naar Chelseaquote:Conservatieven stappen uit inlichtingenonderzoek
LONDEN (ANP) - De Britse Conservatieve Partij heeft zich teruggetrokken uit het onderzoek onder leiding van Lord Butler naar de inlichtingen over de massavernietigingswapens van Irak. Dat heeft de BBC maandag gemeld.
Leider Michael Howard van de Conservatieven heeft premier Tony Blair geschreven zijn steun voor het onderzoek in te trekken, omdat Butler heeft aangekondigd dat hij alleen zal kijken naar ,,structuren, systemen en processen'' en niet naar de daden van personen. Volgens de Britse omroep noemt Howard dat in zijn brief een niet te rechtvaardigen beperking in de benadering van de onderzoekscommissie.
Eerder hadden de Liberaal Democraten al geweigerd aan het onderzoek mee te werken. Zonder de steun van de oppositie zal het onderzoek Blair weinig wapens in handen geven om zijn criticasters de mond te snoeren.
quote:Op maandag 1 maart 2004 23:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Mail het naar de VVD en CDA fractie, ik ben benieuwd wat ze er van vinden. Wacht maar ik doe het wel.
Inderdaad schijnheilig.
quote:Hallo VVD,
Wat vinden jullie van de Werkelozenteller van GroenLinks: http://www.groenlinks.nl/teller/ ?
Gaan jullie nog actie ondernemen tegen deze uiterst suggestieve informatievoorziening? Lijkt me sterk dat alle werkelozen het gevolg zijn van dit kabinet, waar de VVD van uit maakt.
Met vriendelijke kusjes,
Peter Berends
quote:Op maandag 1 maart 2004 23:17 schreef pberends het volgende:
Hallo VVD,
(...)
Met vriendelijke kusjes,
quote:
182 tt-TV1 182 di 02 mrt 00:23:56
milieu/wetenschap
GEZONDHEIDPROBLEMEN DOOR GG-MAIS ?
Op de Filipijnen hebben een aantal
mensen die in de buurt leven van een
veld met genetisch gemanipuleerde
Bt-maïs, gezondheidsproblemen gekregen.
Volgens een Noors geleerde zijn die te
wijten aan een allergische reactie op
het insecticide dat in de maïs is
ingebouwd door genetische manipulatie.
In het bloed van de patiënten werden
antilichamen gevonden tegen het
insecticide. Dat gebeurde in de periode
dat de maïs stuifmeel produceerde.
Monsanto, het bedrijf dat de Bt-maïs op
de markt brengt, noemt het "zeer on-
onwaarschijnlijk" dat de maïs een
dergelijke reactie teweegbrengt.
Bron: The New Scientist.
De hoofdstad is met wat fantasie als verbastering van nekschot te lezen.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:28 schreef pberends het volgende:
Nog ff en ik ga smileys zien in deze vlag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mauritania
Hoezo doofpot-verhaal? Het komt toch gewoon uit de Telegraaf?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://graverdammer.vrijspraak.org/art-one.php3?art_id=5061
Een echt doofpot-verhaal. Woedend ben ik. Fileren die ^&%$^#&-gasten uit een bepaald land...
Ja, veel te laat en lekker diep weggestopt. Een vermoorde taxi-chauffeur wordt overal in het nieuws vermeld, maar dit verhaal niet. En als het dan verteld wordt, dan vindt men de etnische afkomst niet ter zake doen. Ik inmiddels wel. Die figuren moeten per direct kapotgeschoten worden en per bodybag boven het land van herkomst uitgedonderd worden. Ik ben echt laaiend!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoezo doofpot-verhaal? Het komt toch gewoon uit de Telegraaf?
Daar wonen dus misschien 100.000 mensen (volgens mij nog hoog ingeschat, in de totale Rijnmond wonen er een miljoen dacht ik), dus het risico kan gedeeld worden door 100. Acht of negen mensen in 100 jaren, dus ongeveer 1 keer per 10 jaar krijgt iemand kanker als gevolg van die industrie. Zijn zulke lage aantallen wel goed te meten, is dit wel statistisch verantwoord?quote:Op maandag 1 maart 2004 22:29 schreef sizzler het volgende:
In een klein deel van het Rijnmondgebied bedraagt het risiso acht tot negen op de tien miljoen, dat wil zeggen dat als tien miljoen mensen een jaar lang aan dit risico worden blootgesteld, acht of negen van deze mensen als gevolg hiervan kanker zullen krijgen.
Sidekick, grijp je kans!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:08 schreef Kozzmic het volgende:
Mag ik even jullie aandacht vestigen op Wie moet de nieuwe mod op NWS worden?
Sizzler en ik hebben erg graag iemand op NWS die net als Robh ook graag in POL een helpende hand wil toesteken, dus als iemand uit de 'vaste POL-kliek' interesse heeft dan juich ik dat iig erg toe.
Nou Sidekick, grijp je kans.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:08 schreef Kozzmic het volgende:
Mag ik even jullie aandacht vestigen op Wie moet de nieuwe mod op NWS worden?
Sizzler en ik hebben erg graag iemand op NWS die net als Robh ook graag in POL een helpende hand wil toesteken, dus als iemand uit de 'vaste POL-kliek' interesse heeft dan juich ik dat iig erg toe.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sidekick, grijp je kans!
Post ook even de reactie als je die binnenkrijgt, misschien heeft Wilders ook wel wat kusjes voor jouquote:Met vriendelijke kusjes,
Peter Berends
Ow, jij spreekt ook graag voor een ander begrijp ik?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Lijkt me duidelijk. Sidekick. Unaniem.
LOLquote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:23 schreef freako het volgende:
[..]
. Twee zielen, een gedachte.
.
Je hoeft hem niet te erkennen. Bij een eventuele ban kan het wel lachen worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:29 schreef Sickie het volgende:
Of ie het wordt of niet, ik erken Sidekick niet als mod. Dit bij voorbaat.
5600 leden, dat is echt gigantisch veel voor een politieke jongerenorganisatie.quote:De Wegwijsbeurs in Utrecht heeft de SGP-Jongeren ruim 600 nieuwe (betalende) leden opgeleverd van 15 jaar en ouder. Bovendien schreven er zich ongeveer 1500 nieuwe lezers in op het gratis jeugdblad KLIK (tot en met 14 jaar). Bij elkaar opgeteld is dat een aanwas van 2100 nieuwe jonge SGP'ers. Ter vergelijking: op 1 januari 2004 waren ruim 5000 jongeren betalend lid van de SGP-jongerenorganisatie en stonden er ongeveer 7000 jongeren geregistreerd als KLIK-lezer.
Ik ben bang dat het ongeveer dezelfde invloed heeft als het inademen van secondaire rook. En ja, dat schijnt ongeveer wel het schadelijkste voor je gezondheid te zijn op zelf roken naquote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:51 schreef freako het volgende:
[..]
Daar wonen dus misschien 100.000 mensen (volgens mij nog hoog ingeschat, in de totale Rijnmond wonen er een miljoen dacht ik), dus het risico kan gedeeld worden door 100. Acht of negen mensen in 100 jaren, dus ongeveer 1 keer per 10 jaar krijgt iemand kanker als gevolg van die industrie. Zijn zulke lage aantallen wel goed te meten, is dit wel statistisch verantwoord?
Ik blijf het overigens lage cijfers vinden. Koffie is gevaarlijker, maar daar hoor je niemand over.
Behalve de noodzakelijke relativering dat het hier om individuen gaat die zich als valse honden en zeker niet als ambassadeurs van Islam gedroegen ben ik nieuwsgierig naar factoren die van invloed zijn op wat er in het hoofd omgaat van dergelijke ontspoorden. Zo ver als een columnist hierbij gaat wil ik weer niet gaan al vermoed ik dat een te toegefelijke houding niet bijdraagt aan een gevoelde noodzaak tot gedragsaanpassing maar dat dit de eigen uitzonderingspositie onderstreept.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://graverdammer.vrijspraak.org/art-one.php3?art_id=5061
Een echt doofpot-verhaal. Woedend ben ik. Fileren die ^&%$^#&-gasten uit een bepaald land...
Nederlandse militairen moeten meer trigger happy worden!quote:Op maandag 1 maart 2004 20:42 schreef Duritz het volgende:
<b>Trigger Happy.
Moet het Nederlandse publiek trigger happy worden op haar bewindslieden. Wijn faalt (Nederland kent naast de Antillen wel meer belastingparadijzen), De Geus wordt bekritiseerd, Kamp heeft geen idee wat de schietinstructies zijn en Donner heeft een Pippeau als super-OM, terwijl Plooij ontslag neemt.
De roep om bloed wordt luider.
Daarom mijn vraag...
Is Nederland wel trigger happy genoeg?</b>
Shoot on!
Zal niet de eerste keer zijn en dat zal me verders ook jeuken.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet te erkennen. Bij een eventuele ban kan het wel lachen worden.
Spec als mod lijkt me idd een goed idee. Hij is een stuk objectiever dan Sidekick imo.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
SIDEKICK of SPEC!!!!!!!!! WOOHOOOO!!!!!!!!
what did I do, what did I do?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
SIDEKICK of SPEC!!!!!!!!! WOOHOOOO!!!!!!!!
Check NWS ff danquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
what did I do, what did I do?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:02 schreef pberends het volgende:
"Saddam was de eerste die olie in euro's verkocht in plaats van dollars. Dat schijnt ook de werkelijke reden te zijn voor de VS om Irak aan te vallen."
Shake it Monidique!!! Shake it!!!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
:') .
* sp3c smijt er ook gelijk een serieuze post tegenaanquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:02 schreef pberends het volgende:![]()
![]()
morge jongens.
Opmerkelijk denet bij RTLZ:Willem Middelkoop:
[afbeelding]
"Saddam was de eerste die olie in euro's verkocht in plaats van dollars. Dat schijnt ook de werkelijke reden te zijn voor de VS om Irak aan te vallen."
LOLquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:02 schreef pberends het volgende:![]()
![]()
morge jongens.
Opmerkelijk denet bij RTLZ:Willem Middelkoop:
[afbeelding]
Idd.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:59 schreef Sickie het volgende:
[..]
Spec als mod lijkt me idd een goed idee.
Goed topic van je.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:00 schreef Lithion het volgende:
Sidekick was gisteren wel goed politiek-incorrect op dreef in Onzin..
Juist, ik ben te sympathiek voorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sidekick is wel een sympathiek mannetje, maar NWS-mod?
Zou je geen derde moderator bij Pol kunnen worden?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Juist, ik ben te sympathiek voorNWS
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:57 schreef Sidekick het volgende:
Goed topic van je.
Geef aan elk topic een Marokkanen-draai (deel II)quote:Alleen ik ben vergeten het te bookmarken...
quote:Veel aandacht voor Nederland in Duitse media
BERLIJN (ANP) - De Duitse media toonden dinsdag in Berlijn grote belangstelling voor het officiële bezoek van koningin Beatrix, het nieuwe ambassadegebouw van Rem Koolhaas en voor de Duits-Nederlandse betrekkingen in het algemeen.
Duitse journalisten waren en masse uitgerukt om de aankomst van de koningin bij Schloss Bellevue in Berlijn te registreren, de ambtswoning van de scheidende president Johannes Rau. Het bezoek van Beatrix staat voor een belangrijk deel in het teken van dat afscheid. De president maakt ook bijna het hele programma van de koningin mee, hetgeen niet gebruikelijk is bij dit soort tripjes.
Ander doel van het bezoek is de opening door de koningin van de ambassade, dinsdag tegen de avond. Ter gelegenheid daarvan publiceerde zowel Der Tagesspiegel als de Berliner Zeitung dinsdag een uitgebreide bijlage.
Minister Bot van Buitenlandse Zaken, die de koningin vergezelt, zegt In Der Tagesspiegel dat hij aanvankelijk zijn twijfels had over het ontwerp, maar dat hij nu enthousiast is en blij dat Nederland zich als belangrijke buur zo presenteren kan. Bot hielp zelf dertig jaar terug een ambassade in het toenmalige Oost-Duitsland op te zetten. Uit die tijd herinnert hij zich speciaal de solidariteit onder de DDR-burgers, zegt hij.
Heeft POL dan een derde moderator nodig?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:05 schreef Duritz het volgende:
[..]
Zou je geen derde moderator bij Pol kunnen worden?
Nee. Zelfs in Muziek en Klaagbaak zijn er maar 2 mods, terwijl daar 2 keer zoveel geposts wordt. 2 En met meer dan 2 mods zou je elkaar ook wat in de weg zitten.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Heeft POL dan een derde moderator nodig?
quote:'VS beloofden Karadzic onschendbaarheid'
BELGRADO (ANP) - De Verenigde Staten hebben de voormalige Bosnische leider Radovan Karadzic in 1995 onschendbaarheid toegezegd. Dat heeft de minister Aleksa Buha van Buitenlandse Zaken van de Republika Srpska, het Servische deel van Bosnië, dinsdag gezegd.
De toenmalige Amerikaanse onderhandelaar Richard Holbrooke zou daartoe in 1995 een geheim akkoord hebben gesloten met de voormalige Joegoslavische president Slobodan Milosevic, meldde de krant Belgrade Novosti.
Het Joegoslavië-Tribunaal heeft Karadzic aangeklaagd wegens oorlogsmisdaden, maar hij is nog altijd niet aangehouden. De hoofdaanklager van het tribunaal, Carla del Ponte, zei onlangs te vermoeden dat Karadzic is ondergedoken in Belgrado.
Terecht. Karadzic kwam allen maar op voor zijn volk. Ik betwijfel of hij verantwoordelijk is voor de massamoorden in Bosnie.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:33 schreef Duritz het volgende:
'VS beloofden Karadzic onschendbaarheid'
Klopt. De moslims waren verantwoordelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Terecht. Karadzic kwam allen maar op voor zijn volk. Ik betwijfel of hij verantwoordelijk is voor de massamoorden in Bosnie.
"De" moslims hebben ook mensen vermoord, net als de Bosnische Serviers. Nasir Oric was berucht in de steden rond Srebrenica, waar hij massaslachtingen had aangericht.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Klopt. De moslims waren verantwoordelijk
terecht is het natuurlijk niet want de man is een oorlogsmisdadiger (en niet zo'n beetje ook) maar de moslims waren wel degenlijk medeverantwoordelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Klopt. De moslims waren verantwoordelijk
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
terecht is het natuurlijk niet want de man is een oorlogsmisdadiger (en niet zo'n beetje ook)
quote:maar de moslims waren wel degenlijk medeverantwoordelijk
alleen de mate van verantwoordelijkheid is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
ik vind de kwestie bepaald niet iets om blij van te wordenquote:
Waarom verbaast het me niet meer dat jij weer met iets komt om de moslims in een kwaad daglicht te stellen? Zelfs als het over WO2 gaat haal je de moslims erbij. Last van schizofrenie, of wat?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
"De" moslims hebben ook mensen vermoord, net als de Bosnische Serviers. Nasir Oric was berucht in de steden rond Srebrenica, waar hij massaslachtingen had aangericht.
Waar Dora blij om is, is dat iemand bevestigend reageert op zijn betoog dat de moslims 'ook' erg zijn. Hiermee scoort hij waarschijnlijk nog een puntje in zijn kruistocht tegen de islam.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
alleen de mate van verantwoordelijkheid is nog niet bekend.<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/yes_new.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>].</div></blockquote>ik vind de kwestie bepaald niet iets om blij van te worden
[centraal] Moslims en de Islam.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:55 schreef UnderWorld_ het volgende:
Het moslim topic is om de hoek hóór.
Ik denk niet dat hij afwist van de massamoorden, die hebben de Servische zaak geen goed gedaan in de ogen vd internationale gemeenschap. Milosevic heeft verklaard, dat Karadzic tegen hem heeft gezegd dat hij niets af wist van de massamoord in Srebrenica.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
alleen de mate van verantwoordelijkheid is nog niet bekend.
Nee, ik ook niet.quote:ik vind de kwestie bepaald niet iets om blij van te worden
Uiteraard, maar dat betekent nog niet dat Karadzic zich schofterig heeft gedragen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:01 schreef sp3c het volgende:
hoe dan ook, feit blijft dat beide partijen zich schofterig hebben gedragen.
quote:Verliefde studente blijft hardleers
Voor de tweede keer binnen een jaar is een studiecoördinator van de opleiding theologie van de Hogeschool Windesheim in Zwolle naar de rechter gestapt om een contactverbod af te dwingen voor een verliefde oud-studente. De vrouw (45) heeft zich niets aangetrokken van de vorige uitspraak, zo bleek dinsdag bij de rechter.
Sinds het vonnis juli 2003 heeft de Hardenbergse studente S.V. (Vonder) dertien keer schriftelijk contact gezocht met haar voormalige docent. Zij stuurde zeven e-mails, waarvan zelfs nog een afgelopen maandag. Deurwaarders hebben de afgelopen maanden tevergeefs geprobeerd de dwangsommen van 500 euro per overtreding te incasseren.
,,De vrouw leeft van een uitkering en kan slechts 71 euro per maand missen. Het zou dus ongeveer 7,5 jaar duren voordat zij alle dwangsommen heeft betaald'', berekende de advocaat van de docent uit Hoogeveen. Om die reden en door de houding van V. wil de belaagde man dat de rechter lijfsdwang toepast, ofwel vijf dagen cel voor elk contact.
Nu al is duidelijk dat dit waarschijnlijk ook niet zal helpen. V. bekende schuld bij de rechter, maar zij beweert te handelen uit naam van de heilige geest. ,,Ik laat me ook niet weerhouden door een lijfstraf'', aldus de studente, die medio 2002 is gestopt met de opleiding. ,,Niets houdt me tegen.''
De vrouw heeft naar eigen zeggen een enorme hoeveelheid theologische informatie doorgekregen van engelen en dat moet allemaal worden doorgegeven aan de godsdienstleraar. Volgens een psycholoog is ze een theatrale borderliner. Sinds begin 2002 schrijft ze magische en paranormale e-mails en brieven en een boek vol erotisch fantasieën aan de docent.
V. verklaarde ook de rechter niet bevoegd te vinden. Ze vindt dat hogere kerkelijke instanties zich over deze zaak moeten buigen. Bovendien is ze er stellig van overtuigd, dat het bewijsmateriaal gemanipuleerd is. Tegen V. is inmiddels officieel aangifte gedaan van stalking. Het is nog onduidelijk of ze strafrechterlijk wordt vervolgd.
toch heeft het ze uiteindelijk 50% van Bosnië Herzegovina opgeleverd met een etnische minderheid van wat 15%?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij afwist van de massamoorden, die hebben de Servische zaak geen goed gedaan in de ogen vd internationale gemeenschap. Milosevic heeft verklaard, dat Karadzic tegen hem heeft gezegd dat hij niets af wist van de massamoord in Srebrenica.
Zelfs als wist hij van de massamoorden, dan denk ik nog dat hij er als politiek leider vd Bosnische Serviers niets aan kon doen. Vergeet niet dat het militaire apparaat daar machtig was. Bovendien is gebleken dat zijn relatie met generaal Mladic helemaal niet zo goed was als gedacht.
[..]
Nee, ik ook niet.
Volgens mij is ze gewoon helemaal gek!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:06 schreef Duritz het volgende:
Het dit-heeft-niets-met-de-politiek-te-maken-hoor-bericht van de dag.
[Volgens een psycholoog is ze een theatrale borderliner.]
alle theologen het land uit!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:06 schreef Duritz het volgende:
Het dit-heeft-niets-met-de-politiek-te-maken-hoor-bericht van de dag.
[..]
Zou wel leuk zijn voor een topic in C&H...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:01 schreef sp3c het volgende:
ik wil er wel op in gaan want ik heb me nogal verdiept in de kwestie maar dit is neither the time nor the place
Ja, ze is links. Dat staat in het nieuwsbericht:quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:13 schreef sp3c het volgende:
en ze zal wel links zijn ook!
Duh.quote:De vrouw leeft van een uitkering
Dat is en hoeft geen direct gevolg te zijn vd massamoorden die door de Bosnische Serviers zijn gepleegd. Bovendien hebben de Serviers niet 50% van Bosnie gekregen, het land is gewoon opgedeeld in twee delen. Moslims kunnen ook vreedzaam in de Servische gebieden wonen hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:12 schreef sp3c het volgende:
toch heeft het ze uiteindelijk 50% van Bosnië Herzegovina opgeleverd met een etnische minderheid van wat 15%?
Bron?quote:het is bekend dat hij wist wat er in Srebrenica zou gaan gebeuren,
Terwijl de burgeroorlog onverminderd voortduurde, en Servische steden werden aangevallen door de Bosnische moslims? Onverstandig.quote:zelfs Milosevic wist dat bovendien heeft de VN hem dit meerdere malen laten weten ... hij had de troepen het bevel moeten geven de wapens neer te leggen
Waarna er een ueber-radicale Servier aan de macht komt, die het leger steunt in het uitmoorden van de Bosnische moslims? Ik denk dat Karadzic de schade zoveel mogelijk probeerde te beperken, door als gematigde Servier aan te blijven.quote:en desnoods zijn ontslag in moeten dienen,
Amerikaanse presidenten traden in het verleden ook niet af als bekend werd wat voor gruwelheden Amerikaanse militairen hadden aangericht in Vietnam. Die ook maar verantwoordelijk houden daarvoor?quote:dit heeft hij niet gedaan dus is hij als leider van de krajina republiek verantwoordelijk voor de massamoorden en ik zal blij zijn als hij hier in Scheveningen zit te schaken met slobo
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, ze is links. Dat staat in het nieuwsbericht:
[..]
Duh.
srebrenica rapportquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
bron?
Volgens het CIA World Fact Book 37% van de bevolking. 48% is moslim, de rest Kroaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
toch heeft het ze uiteindelijk 50% van Bosnië Herzegovina opgeleverd met een etnische minderheid van wat 15%?
De Krajina is en was een deel van Kroatie. Je bedoelt de Republika Srpska.quote:als leider van de krajina republiek
gnaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, ze is links. Dat staat in het nieuwsbericht:
[..]
Duh.
Hij ook al...quote:PvdA stelt evenredige vertegenwoordiging ter discussie
Niesco Dubbelboer i, woordvoerder bestuurlijke vernieuwing van de PvdA-Tweede-Kamerfractie, wijst het voorstel van minister De Graaf voor herziening van het kiesstelsel af. Hij vindt dat voorstel niet ver genoeg gaan en pleit in een artikel in 'Trouw' voor herinvoering van het meerderheidsstelsel zoals dat voor 1917 bestond. Daarmee wordt de bestaande evenredige vertegenwoordiging ter discussie gesteld.
Het PvdA-Kamerlid vindt dat in het voorstel-De Graaf de kiesdistricten te groot worden. Hij denkt dat daarmee de beoogde versterking van de band tussen kiezer en gekozene niet zal worden gerealiseerd. Met verkiezingen van alle 150 zetels in districten zou dat doel wel worden bereikt. Ieder Kamerlid moet dan namelijk zijn eigen zetel veroveren.
Dubbelboer noemt het voorstel van De Graaf 'haastig en onzorgvuldig'. Hij wil daarom een fundamentele discussie over het kiesstelsel. Voor afschaffing van de evenredige vertegenwoordiging is herziening van de Grondwet nodig en dat betekent dat dit pas na verkiezingen kan worden gerealiseerd.
ja zoiets iig, zie sidekick zijn suggestie op de vorige paginaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:40 schreef freako het volgende:
[..]
Volgens het CIA World Fact Book 37% van de bevolking. 48% is moslim, de rest Kroaat.
[..]
De Krajina is en was een deel van Kroatie. Je bedoelt de Republika Srpska.
ik snap geen drol van dat hele berichtquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:42 schreef freako het volgende:
[..]
Hij ook al....
Oke, laatste post hierover:quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
srebrenica rapport
als je het ergens online vind wil ik het wel quoten voor je ook
ik ga er verder niet op in, zie Sidekick zijn suggestie
Dubbelboer, een naam om te onthouden om tegen te werken.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:42 schreef freako het volgende:
[..]
Hij ook al....
daar gaat het mij niet om, daar kan ik het allemaal wel mee eens zijn wat mij stuit is dat meneer meerdere malen is gewaarschuwd wat er stond te gebeuren en niet zijn baan heeft opgegeven of de legerleiding heeft ontslagen (ik noem maar wat), ook door Milosevic volgens die Canadeze generaal die ze laatst hebben ondervraagd.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:46 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oke, laatste post hierover:
Veel wijst er op dat het om een centraal gegeven bevel van de Generale Staf van de VRS is gegaan. Voor politieke of militaire afstemming met Belgrado zijn geen aanwijzingen. De betrokkenheid van de toenmalige president Karadzic (Republik Srpska) is onduidelijk. Het zwaartepunt voor de verantwoordelijkheid van de massamoord lag hoe dan ook in militaire kring. De centrale rol van Mladic was daarbij onmiskenbaar en is niet aan twijfel onderhevig. Hij was dominant aanwezig in deze dagen en had duidelijk de leiding. Dat neemt de (mede)verantwoordelijkheid van anderen in leidende posities in de VRS, het Drina Korps en in de speciale troepen en veiligheidsdiensten niet weg.
http://www.vredesnaam.com/NIOD/NIOD2.html
http://www.sp.nl/service/dossiers/srebrenica/samenvattingniod.stm
Meneer Dubbelboer wil het Engelse kiessysteem hier invoeren, dat hadden we hier al tot 1917. Dan is het land opgedeeld in 150 kiesdistricten. In elk kiesdistrict stelt een partij een kandidaat. Degene van de kandidaten die de meeste stemmen krijgt, wint de zetel. Is erg voordelig voor de PvdA en het CDA, en nadelig voor de anderen. Die Dubbelboer denkt dat "de band tussen kiezer en Kamerlid" versterkt. Wat een onzin.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap geen drol van dat hele bericht
Een lelijk staaltje Machiavellisme.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dubbelboer, een naam om te onthouden om tegen te werken.
Bah, ik hoop echt dat die democratische onzin niet door de gehele PvdA wordt overgenomen....
aha zo is het duidelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:57 schreef freako het volgende:
[..]
Meneer Dubbelboer wil het Engelse kiessysteem hier invoeren, dat hadden we hier al tot 1917. Dan is het land opgedeeld in 150 kiesdistricten. In elk kiesdistrict stelt een partij een kandidaat. Degene van de kandidaten die de meeste stemmen krijgt, wint de zetel. Is erg voordelig voor de PvdA en het CDA, en nadelig voor de anderen. Die Dubbelboer denkt dat "de band tussen kiezer en Kamerlid" versterkt. Wat een onzin.
Ik zeg niet dat je niet moet zeggen dat hij zijn baan had moeten opgeven. Maar ik vind het onterecht om de beste man nu al uit te maken voor oorlogsmisdadiger, nog voor hij een eerlijk proces heeft gekregen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar gaat het mij niet om, daar kan ik het allemaal wel mee eens zijn wat mij stuit is dat meneer meerdere malen is gewaarschuwd wat er stond te gebeuren en niet zijn baan heeft opgegeven of de legerleiding heeft ontslagen (ik noem maar wat), ook door Milosevic volgens die Canadeze generaal die ze laatst hebben ondervraagd.
quote:ik zal dr morgen of vanavond als ik tijd heb een topic over maken in C&H anders
We kunnen natuurlijk ook de Eerste Kamer hervormen en uitbreiden naar 150 leden. De Tweede Kamer wordt volgens het districtenstelsel gekozen, de Eerste Kamer volgens 'one man one vote'. Zo hebben we het beste van beide systemenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:00 schreef Parabola het volgende:
Een lelijk staaltje Machiavellisme.Nu de tegenstander op rechts zichzelf belachelijk maakt, wordt het tijd de pijlen op de aanvallers ter linkerzijde te richten. Die aanvallers zijn inhoudelijk te sterk, dus moet het via hervormingen van het kiesstelsel.
Los van mijn inhoudelijke weerstand tegen het districtenstelsel (minder democratisch dan one man one vote), lijkt het me ook machtspolitiek niet slim van de PvdA; regeren vereist dan een linkse meerderheid, terwijl ze nu nog met CDA samen kunnen.
Ja en nee. Je hoeft niet per se in het district waar je woont kandidaat te staan, tenminste in Engeland niet. De kopstukken worden dan altijd op "veilige zetels" gedumpt. Wouter Bos komt dan dus ergens in Oost-Groningen terecht , of in een arbeidersbuurt in Amsterdam. JPB ergens in Zeeland ofzo, en Van Aartsen in Wassenaar. Marijnissen in Oss, Van der Vlies en Rouvoet op de Veluwe en Halsema ergens in de grote stad.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
dus in principe heb je dan grote kans dat lokale 'bekende Nederlanders' een grotere kans hebben om in de regering te komen????
Waar, in Arnhem? Zal best meegevallen zijn. Hij bakte er niks van in het hele land, dus ook in Arnhem niet.quote:denk dat emile ratelband bij hem in de buurt wel aardig wat stemmen heeft opgehaald?
Hij bakte wel poffertjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:07 schreef freako het volgende:
Waar, in Arnhem? Zal best meegevallen zijn. Hij bakte er niks van in het hele land, dus ook in Arnhem niet.
Nee ik citeer alleen wat hij zei. Zou toch kunnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:10 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
LOL, is dit een grapje?
Hoorde dat nummer laatst bij een goede vriend. Ik vroeg me al af of jouw username daarvandaan kwam. Is inderdaad mooie muziekquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:40 schreef Parabola het volgende:
*Parabola draait Tool - Parabola![]()
![]()
In Euro's is de prijs van olie namelijk al sinds 2001 gelijk gebleven. In dollars is een vat olie veel duurder geworden.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee ik citeer alleen wat hij zei. Zou toch kunnen.
* pberends is playing Pointer Sisters - I'm So Excited.mp3quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:40 schreef Parabola het volgende:
*Parabola draait Tool - Parabola![]()
![]()
U is homo?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:44 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Pointer Sisters - I'm So Excited.mp3![]()
![]()
nu.nlquote:Kans op renteverlaging Europese Bank wederom klein
Uitgegeven: 2 maart 2004 16:56
FRANKFURT - Een week geleden deden de Duitse bondskanselier Schröder en de Franse premier Raffarin beiden hun beklag over de dure euro. Of de Europese Centrale Bank (ECB) zo vriendelijk wil zijn de rente te verlagen, daar kwam de boodschap op neer. Donderdag is de ECB aan zet, maar de kans dat de rente omlaag gaat, wordt door analisten klein geacht.
De euro bereikte vorige maand een recordstand van ruim 1,29 dollar. Dat is geen pretje voor Europese bedrijven die veel naar de Verenigde Staten exporteren of daar dollars verdienen. Omdat een dure euro het broze herstel van de economie in de weg staat, trokken Schröder en Raffarin aan de bel. Toen de twee kopstukken naar voren traden, stond de euro alweer wat lager. De Europese munteenheid verloor dinsdag opnieuw wat van zijn waarde en dook onder de 1,24 dollar.
Onafhankelijk
De ECB gaat er altijd prat op dat ze onafhankelijk van de politiek opereert. Als politici hun zegje willen doen, dan kan dat, maar doorslaggevend zijn hun uitspraken niet, zo leert de ervaring. De bank richt zich in de eerste plaats op het handhaven van de prijsstabiliteit en streeft naar een inflatie die onder maar dichtbij de 2 procent ligt.
Lenen
Bernard Walschots, rentestrateeg bij de Rabobank, vindt het “niet zo handig” dat Schröder en Raffarin zich zo openlijk voor een renteverlaging hebben uitgesproken. Maar los daarvan zijn er wel argumenten om tot zo'n stap over te gaan. De inflatie is op dit moment aan de lage kant: in februari daalde die in de eurolanden naar gemiddeld 1,6 procent. Een renteverlaging zou mensen ertoe kunnen brengen meer geld te lenen zodat ze meer gaan uitgeven. Daardoor zou de inflatie wel weer iets omhoog kunnen gaan.
Ramingen
Ook de ramingen voor de middellange termijn zouden aanleiding kunnen zijn voor een verlaging. De ECB is zelf weliswaar nog niet met ramingen gekomen, maar diverse nieuwsmedia maken melding dat de inflatieraming voor volgend jaar naar beneden is bijgesteld van 1,6 naar 1,4 à 1,5 procent.
Vertrouwen
Volgens Walschots is er nog een ander argument om de rente te verlagen: de daling van het vertrouwen van ondernemers. “Er is in Europa weliswaar sprake van economisch herstel, maar er zit geen kracht in.” Dit zou een reden kunnen zijn de rente omlaag te brengen, zodat de economie een zetje krijgt. Het belangrijkste tarief ligt nu op 2 procent, tegen 1 procent in de Verenigde Staten.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:46 schreef Ype het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 17:44 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Pointer Sisters - I'm So Excited.mp3![]()
![]()
</div></blockquote>U is homo?
duh... als Tool een liedje maakt over een POL-usual, is dat dus ook polbabbelquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
PI:.
PolBabbel.
LOLquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:53 schreef Duritz het volgende:
* Duritz draait Franz Ferdinand - Take me out
en speciaal hierna voor PBerends: Weather Girls - It's raining men
Zucht, dieptepunt na dieptepuntquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:04 schreef pberends het volgende:
Dat liedje is van Ferdinand Fransen van 2Vandaag?
Dat is gewoon het verschil in Dollar/Euro fluctuatie. Dat maakt dus geen verschil. En die Middelkoop heeft ze volgens mij niet helemaal goed zitten als hij zegt dat door het overschakelen van valuta de VS een oorlog is begonnen, maar ja, er zijn wel meer mensen die zo gek zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:43 schreef pberends het volgende:
[..]
In Euro's is de prijs van olie namelijk al sinds 2001 gelijk gebleven. In dollars is een vat olie veel duurder geworden.
*me Robert_Jensen draait Rammstein- Links zwo drei vier.mp3quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
* KirmiziBeyaz]draait Mustafa Yildizdogan - 08 Türküm Türkiyem.mp3[/me
QR is erg handig ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
PI:.
JIj zou een goede mod zijn, is NWS niet iets voor je?quote:PolBabbel.
Flamen is niet toegestaan Sidekick, dat weet je toch? Goede mod zijn, wat een belediging.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:38 schreef Sidekick het volgende:
JIj zou een goede mod zijn,
Ja, ik ga lekker vier uur per dag steken in het modden van een forum als NWSquote:is NWS niet iets voor je?
Jup, NWS ontbeert de finesse van POL.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
een forum als NWS.
Komt volgens mij mede door de mods daar.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:57 schreef Duritz het volgende:
[..]
Jup, NWS ontbeert de finesse van POL.
quote:Verdachte aanslagen Marokko opgepakt
ROERMOND (ANP) - De politie heeft op 27 januari in Limburg een Belg van Marokkaanse afkomst aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij bomaanslagen in Marokko. Dat bevestigde het Openbaar Ministerie in Roermond dinsdag. Het is niet bekend of het gaat om de aanslagen in Casablanca.
De man kwam in beeld bij een verkeerscontrole. Toen bleek dat hij internationaal stond gesignaleerd. De man zit momenteel vast. De rechtbank in Roermond moet binnenkort beslissen over uitlevering aan Marokko.
De man is mogelijk betrokken geweest bij vijf zelfmoordaanslagen op 16 mei in Casablanca. Anonieme bronnen binnen de justitiële kringen in Marokko beweerden eerder dat de daders vermoedelijk hulp hebben gekregen van handlangers in Nederland en Belgïe. Bij de aanslagen op restaurants, een hotel en joodse doelen kwamen 45 mensen om het leven, onder wie twaalf daders.
Handleidingen
De daders zouden zelf niet de kennis hebben gehad om de bommen te maken. Ze zouden handleidingen opgestuurd hebben gekregen van Marokkaanse handlangers in Nederland en België die in Afghanistan zouden zijn opgeleid.
In oktober werden in Nederland vijf mannen aangehouden op verdenking van het beramen van terroristische aanslagen. Dit vijftal, dat korte tijd later op vrije voeten kwam wegens gebrek aan bewijs, zou banden hebben gehad met een man die ook bij de aanslagen in Casablanca betrokken was.
Dat Marokkanen een gratis ticket krijgen en Nederlanders niet, ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:36 schreef Duritz het volgende:
Marrokaan voor het eerst aan het woord. Noemt het bezopen en discriminatoir.
?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:13 schreef Monidique het volgende:
Pberends, ja...
|:{.
Hij was het in ieder geval van plan. En natuurlijk kreeg hij wel geld voor het verkopen van z'n olie hij mocht dat echter slechts aan een bepaald aantal producten besteden.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:02 schreef pberends het volgende:
Joh. Na deze ontdekking bij de maan zou je toch verwachten dat dit ook al over Mars bekend was.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:08 schreef pberends het volgende:
CNN: "Rocks on mars resemble some earth rocks"
Mijn halve maan-prullenbak ook...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:14 schreef du_ke het volgende:Ché is weg
.
Hij kon niet meer tegen het gebaggerquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:14 schreef du_ke het volgende:Ché is weg
.
Rock bottom PBerebdsm rock bottomquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:18 schreef pberends het volgende:
LOL @ Amerikaanse integratie. Zo hoort het ook anders opzouten.
Goed punt, goed punt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hij kon niet meer tegen het gebagger
Ik vind het merkwaardig dat zowel RTL4 met Max Westerman als Ned1 met Charles Groenenhuizen met ditzelfde item kwamen....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:18 schreef pberends het volgende:
LOL @ Amerikaanse integratie. Zo hoort het ook anders opzouten.
Jemig. En ik dacht dat ik bot uit de hoek kon komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
ik hoop dat diegene die aan het forum heeft zitten knutselen een groot ongeluk krijgt.
Lees dat topic nou eens doorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:21 schreef DrWolffenstein het volgende:mijn wolf is weg.
ik hoop dat diegene die aan het forum heeft zitten knutselen een groot ongeluk krijgt.
Goed voor de economie hoor, al die 'rookwarentoeristen' lekker meer files en milieuvervuiling er ook nog bij.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:21 schreef pberends het volgende:
LOL @ bussentours voor rokers.
Ja, maar de transcript is snel te vinden, hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
?
Als iets interessants is in human history is dit het wel.
Dan zie je je wolf nooit meer terugquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:21 schreef DrWolffenstein het volgende:mijn wolf is weg.
Komt door de linkse moderatie hier!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:18 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hij kon niet meer tegen het gebagger
Net gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Lees dat topic nou eens door.
en maar 4 euro goedkoper per slofquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Goed voor de economie hoor, al die 'rookwarentoeristen' lekker meer files en milieuvervuiling er ook nog bij.dit kabinet
Ik heb hem nog op mijn PC staan.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zie je je wolf nooit meer terug.
Maak je je nu echt druk omdat de avatars even weg zijn?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ze zijn weer eens lekker bezig
[patsermodus]quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
Western Digital Civiar 200 GB met 8 MB cache
1. Het enige topic dat.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:27 schreef Sidekick het volgende:
Ik vond het al merkwaardig dat dit het enige topic in NWS was wat nog niet over moslims ging
Mijn mariniers zijn ook weg.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:14 schreef du_ke het volgende:Ché is weg
.
Best belangrijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:43 schreef pberends het volgende:
Ik had net m'n nieuwe penis-avatar geinstalleerd
Komt tvlxd ooit nog terug ?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:44 schreef Monidique het volgende:
Mijn 'M' is weg, hoe kan ik ooit nog herkenbaar zijn?
Ik klaag Fok! aan wegens digitale verminking!
Oh ja, de ''ik lust hoofddoekjes rauw'' coup is ook verdwenen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat zullen we nu krijgen?
quote:2 maart 2004 - ZWAAIZWAAI. Maleisische schoolkinderen zwaaien met vlaggetjes van hun land tijdens de campagne "Wij zijn de kinderen van Maleisië" in Kuala Lumpur. Die campagne is gelanceerd om de kinderen in Maleisië zelfvertrouwen en trots bij te brengen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Everlasting hero. Prachtvent, ik zou er bijna homo voor worden.
Zoek het verschilquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:50 schreef SportsIllustrated het volgende:
''Saddam liegt. Hij is minstens zo groot.''
Nee, die schijnt op Mars te zitten, hè...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:46 schreef SportsIllustrated het volgende:
[..]
Komt tvlxd ooit nog terug ?
Ja, het is dan ook bewoonbaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Het Pentagon beweert dat het westen van Nederland in 2007 onbewoonbaar is. Hiermee impliceert het dat dit deel op het moment wel bewoonbaar is.
Reptilians - meet ?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, die schijnt op Mars te zitten, hè...
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Everlasting hero. Prachtvent, ik zou er bijna homo voor worden.
Niet happen, Monidique!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, het is dan ook bewoonbaar.
Onbekend. Misschien dat het ooit eens naar buiten/boven komt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:56 schreef SportsIllustrated het volgende:
[..]
Reptilians - meet ?
(Vergeef me dat ik meet zeg.)
Wat is er mis met Wilders?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
[afbeelding] bah nu zit m'n beeldscherm weer onder de.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
[afbeelding] bah nu zit m'n beeldscherm weer onder de spa.
Zo ongeveer alles?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:58 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat is er mis met Wilders?
Doe ons een plezier en verwijder mspaint.exe van de je HDquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:54 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
''Saddam liegt. Hij is minstens zo groot.''</div></blockquote>Zoek het verschil
[afbeelding]
De electriciteitsleverantie, daarentegen, schijnt wel voldoende te werken.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles?
Z'n nare tegen anti-semitisme aan neigende ideeën en uitspraken (ja turken en marokkanen vallen ook onder semiten). En daar komt z'n min of meer aparte kapsel nog eens bij.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:58 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wat is er mis met Wilders?
Zoals? Ik vind hem als linkse rakker toch een sympathiek mannetje hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles?
Anti-semitisme is Jodenhaat, zo heeft het altijd bekend gestaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Z'n nare tegen anti-semitisme aan neigende ideeën en uitspraken (ja turken en marokkanen vallen ook onder semiten). En daar komt z'n min of meer aparte kapsel nog eens bij.
Hij had het helemaal niet over Turken en Marokkanen joh.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Z'n nare tegen anti-semitisme aan neigende ideeën en uitspraken (ja turken en marokkanen vallen ook onder semiten).
Turken zijn zeker niet semitisch en van Marokkanen weet ik het niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Z'n nare tegen anti-semitisme aan neigende ideeën en uitspraken (ja turken en marokkanen vallen ook onder semiten). En daar komt z'n min of meer aparte kapsel nog eens bij.
* DrWolffenstein stemt nog liever op deze knaap: http://www.doom3.com dan op Jan M. Ik denk overigens dat ik wel het Zalm knopje op de machine zal verslijten.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bedankt. Worteltjessap lijkt me geen goed idee, zitten vitamienen enzo ikquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:00 schreef SportsIllustrated het volgende:
afbeelding
Moet dat trouwens geen wortelsap zijn?
Er een groot Berbers aandeel zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:04 schreef SportsIllustrated het volgende:
Marokkanen weet ik het niet.
Zalm ligt er na z'n volgende nederlaag gewoon uit hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
* DrWolffenstein]stemt nog liever op deze knaap: [url=http://www.doom3.com]http://www.doom3.com[/url dan op Jan M. Ik denk overigens dat ik wel het Zalm knopje op de machine zal verslijten.
Danke. Sjimmie dat al gegokt hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er een groot Berbers aandeel zijn.
Typo...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:07 schreef SportsIllustrated het volgende:
[..]
Danke. Sjimmie dat al gegokt hebben.
*eensquote:Ik stem overigens ook niet op jan M hoor. Maar een partij die plaats geeft aan figuren als W. zou in een fatsoenlijk land niet in de buurt van de macht moeten komen.
Vind je hem te extreem, of te gematigd?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:07 schreef du_ke het volgende:
Ik stem overigens ook niet op jan M hoor.
quote:Maar de partij die plaats heeft gegeven aan figuren als W. zou in een fatsoenlijk land niet in de buurt van de macht moeten komen.
Echte vent. Zegt waar het op staat. Gelijk heeft die. Wacht maar tot de eerste bomaanslag in Nederland is, zoals we die dagelijks in Irak zien.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles?
De VVD die plaats geeft aan figuren als W. zou in een fatsoenlijk land niet in de buurt van de macht moeten komen?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
*eens
Ik was er wel blij mee, weet ik iig zeker dat ik niet mee hoef de volgende keer.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:10 schreef SportsIllustrated het volgende:
Heeft er nog iemand foto's van de vorige POL-bijeenkomst? Ik herinner mij een aantal nerds waarmee ik de ramen nog niet zou willen lappen.
Lees de edit.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De VVD die plaats geeft aan figuren als W. zou in een fatsoenlijk land niet in de buurt van de macht moeten komen?
Ach het is meer dat ik niet zo snel op een lijsttrekker zou stemmen. Maar eerder op iemand uit m'n eigen regio.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Vind je hem te extreem, of te gematigd?
Laten we het niet hopen dat er bomaanslagen in Nederland plaatsvinden, ik wil Wilders eigenlijk niet in verrukte toestand zien.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Echte vent. Zegt waar het op staat. Gelijk heeft die. Wacht maar tot de eerste bomaanslag in Nederland is, zoals we die dagelijks in Irak zien.
Nee hoor want voornamen van tuig mag je gewoon voluit schrijven. Ik bedoel die geblondeerde poedel uit Limburg.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
*eens
Als je met W. Wouter bedoelt
ja, die kapsels van marokkanen zijn erg gaaf. Lekker met messen vagina's van 16jarige meisjes bewerken. Toppertje.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
We hebben hier buiten de sociale dienst geen grote heilige plaatsen voor moslimsquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Echte vent. Zegt waar het op staat. Gelijk heeft die. Wacht maar tot de eerste bomaanslag in Nederland is, zoals we die dagelijks in Irak zien.
Hehehehe.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Lees de edit.
Wat heb ik een hekel aan die korte zwarte krullen van ze (sommige)quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, die kapsels van marokkanen zijn erg gaaf.
Op vakantie. of zoiets.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:15 schreef SportsIllustrated het volgende:
He, Limburgse poedels hebben ook gevoel. Waar is Herostratos?
Geef 1 argument.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee hoor want voornamen van tuig mag je gewoon voluit schrijven. Ik bedoel die geblondeerde poedel uit Limburg.
Na dat voorval in Alkmaar weet ik het zeker. Ik zie ze graag vertrekken. Ik laat mij niet in mijn eigen land uitroeien door die geitenneukers.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel aan die korte zwarte krullen van ze (sommige).
En dat vreselijke accent.
Ik zie ze al wat langer graag vertrekken. Maar ik ben niet bereid om dwang goed te keuren, tenzij het gaat om criminele Marokkanen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Na dat voorval in Alkmaar weet ik het zeker. Ik zie ze graag vertrekken. Ik laat mij niet in mijn eigen land uitroeien door die geitenneukers.
Laat me raden, ze voelen zich geen Nederlander?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Na dat voorval in Alkmaar weet ik het zeker. Ik zie ze graag vertrekken. Ik laat mij niet in mijn eigen land uitroeien door die geitenneukers.
Waarvoor, voor het volluit schrijven van voornamen (uit de dagelijkse praktijk van de media Ik was dan ook erg tegen het openbaar maken van de achternaam van Volkert van der G). Of het voor een geblondeerde limburgse poedel van W. zijnde?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Geef 1 argument.
Als iemand geiten neukt zal het met de voortplanting wel meevallen en sterven ze na deze generatie gewoon uitquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die bedoel ik. Ik kan er werkelijk met mijn verstand niet bij dat dat niet in het nieuws geweest is.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik zie ze al wat langer graag vertrekken. Maar ik ben niet bereid om dwang goed te keuren, tenzij het gaat om criminele Marokkanen.
Terecht.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:21 schreef du_ke het volgende:
Waarvoor, voor het volluit schrijven van voornamen (uit de dagelijkse praktijk van de media Ik was dan ook erg tegen het openbaar maken van de achternaam van Volkert van der G).
Waarom heb je zo'n hekel aan die "poedel"? Omdat hij je grote liefde, de islam heeft gekwetst? Kom eens een kijkje nemen in de Schilderswijk, dan piep je wel anders.quote:Of het voor een geblondeerde limburgse poedel van W. zijnde?
Als dat zo was had je gelijk, maar ze neuken alles wat vast en los zit om daarna met een pinguin met snor te trouwen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als iemand geiten neukt zal het met de voortplanting wel meevallen en sterven ze na deze generatie gewoon uit.
Ehm we hebben (in principe) een beschaafd land dan lever je geen mensen uit aan een land waar een dergelijke barbaarse straf nog wel uitgevoerd wordt. En we kunnen hem ook gewoon overhandigen aan België hij is tenslotte belgquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die bedoel ik. Ik kan er werkelijk met mijn verstand niet bij dat dat niet in het nieuws geweest is.
Op het NOS-journaal noemen ze de uitlevering van een al-qaida terrorist aan marokko een moeilijke beslissing, want daar geldt de doodstraf nog. Ik zou hem juist per direct op het vliegtuig zetten,
Als ze hier maar weg zijn, kan het me verder niets schelen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die bedoel ik. Ik kan er werkelijk met mijn verstand niet bij dat dat niet in het nieuws geweest is.
Op het NOS-journaal noemen ze de uitlevering van een al-qaida terrorist aan marokko een moeilijke beslissing, want daar geldt de doodstraf nog. Ik zou hem juist per direct op het vliegtuig zetten, tezamen met die laffe verkrachters.
Daar word de zaak in een doofpot gestopt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:25 schreef du_ke het volgende:
Ehm we hebben (in principe) een beschaafd land dan lever je geen mensen uit aan een land waar een dergelijke barbaarse straf nog wel uitgevoerd wordt. En we kunnen hem ook gewoon overhandigen aan België hij is tenslotte belg.
Zou hij zich Belg voelen? Of Marokkaan?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ehm we hebben (in principe) een beschaafd land dan lever je geen mensen uit aan een land waar een dergelijke barbaarse straf nog wel uitgevoerd wordt. En we kunnen hem ook gewoon overhandigen aan België hij is tenslotte belg.
Nee, de aanslag was in Casablanca gepleegd. Logisch dat marokko om uitlevering vraagt. Waarom sturen de gemeentes Rotterdam en den Haag wel mensen naar zo'n fout land???quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
De Islam is zeer zeker niet mijn grote liefde, ik ben a-religieus. Ik ben echter constante gekat en gehaatzaai tegen de Islam meer dan zat. We wonen in een land dat aan mismanagement ten onder gaat en alle discussies gaan over dit k*tmarokkanen. Ga een land besturen en zoek een leuke hobby in plaats van je zelf te profileren ten koste van anderen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Waarom heb je zo'n hekel aan die "poedel"? Omdat hij je grote liefde, de islam heeft gekwetst? Kom eens een kijkje nemen in de Schilderswijk, dan piep je wel anders.
Als nu iedereen eens een voorbeeld neemt aan du_kequote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:29 schreef du_ke het volgende:
Dit was dan voorlopig ook gelijk het laatste wat ik over dit onderwerp heb gezegd in het Polbabbel topic.
Ga dat maar eens aan dat meisje in Alkmaar vertellen. Doe je ogen maar lekker dicht. Ik blijf er over spreken, dat meisje moet niet vergeten worden, omdat jij en andere linkse knuffelaars de ogen sluiten.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
De Islam is zeer zeker niet mijn grote liefde, ik ben a-religieus. Ik ben echter constante gekat en gehaatzaai tegen de Islam meer dan zat. We wonen in een land dat aan mismanagement ten onder gaat en alle discussies gaan over dit k*tmarokkanen. Ga een land besturen en zoek een leuke hobby in plaats van je zelf te profileren ten koste van anderen.
Dit was dan voorlopig ook gelijk het laatste wat ik over dit onderwerp heb gezegd in het Polbabbel topic.
Nee, ik doe niet mee aan die doofpottaktiek.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als nu iedereen eens een voorbeeld neemt aan du_ke![]()
![]()
Er zijn ook rechtse knuffelaars hoor. Rechtse_Mensen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
omdat jij en andere linkse knuffelaars de ogen sluiten.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet mee aan die doofpottaktiek.
Nee dat moet je anders zien. Er zijn ook rechtse mensen met een gezond verstand.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Er zijn ook rechtse knuffelaars hoor. Rechtse_Mensen bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:32 schreef SportsIllustrated het volgende:
Wie heeft er een bril?
Blubber blubber. *Splet*quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:32 schreef SportsIllustrated het volgende:
Wie heeft er een bril?
[afbeelding]
Ordeel eens niet zo over mensen. Alsof iemand die een negatieve opinie heeft over de islam geen gezond verstand heeft. Aan de andere kant maak ik islamofielen ook niet uit voor dom of naief, been there, done thatquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dat moet je anders zien. Er zijn ook rechtse mensen met een gezond verstand.
Ik niet, ik eet worteltjestaart.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:37 schreef SportsIllustrated het volgende:
HALLO
[..]
Ik heb lenzen, hoezo?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:37 schreef SportsIllustrated het volgende:
HALLO
[..]
Nee dat zie je verkeerd, ik vind dat personen die niets anders doen dan mensen afzeiken om een geloof (of als onderliggende reden de huidskleur) een bepaald gebrak aan hun verstand hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ordeel eens niet zo over mensen. Alsof iemand die een negatieve opinie heeft over de islam geen gezond verstand heeft. Aan de andere kant maak ik islamofielen ook niet uit voor dom of naief, been there, done that.
Islamofiel is toch bij voorbaat... Ach laat ook maar. Ik begeleid ze graag terug naar hun land van herkomst.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ordeel eens niet zo over mensen. Alsof iemand die een negatieve opinie heeft over de islam geen gezond verstand heeft. Aan de andere kant maak ik islamofielen ook niet uit voor dom of naief, been there, done that.
Gebrak? Wie had het over een limburgse poedel? Pot, ketel.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd, ik vind dat personen die niets anders doen dan mensen afzeiken om een geloof (of als onderliggende reden de huidskleur) een bepaald gebrak aan hun verstand hebben.
Eindelijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
*brildrager meldt
Dit is de briljantste woordspeling die ik in tijden heb gezien.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gebrak? Wie had het over een limburgse poedel? Pot, ketel.
Zwak.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:43 schreef du_ke het volgende:gaan jullie maar lekker met elkaar een eind heen zeuren ik ga een spelletje spelen. De adressen van NR, de VVD en de NVU zijn wel op internet te vinden.
Het heeft echt helemaal NIETS met huidskleur te maken, maar met geloof en cultuur. Er zijn bijvoorbeeld echt weinig mensen die toch een hekel hebben aan Ayaan Hirsi Ali, omdat ze een negerin is. Dat is de harde kern van een paar honderd mensen, hersendode racistenkneuzen zijn het.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd, ik vind dat personen die niets anders doen dan mensen afzeiken om een geloof (of als onderliggende reden de huidskleur) een bepaald gebrak aan hun verstand hebben.
De SP ook goed?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:43 schreef du_ke het volgende:gaan jullie maar lekker met elkaar een eind heen zeuren ik ga een spelletje spelen. De adressen van NR, de VVD en de NVU zijn wel op internet te vinden.
Zo, dat kun je wel zeggen zeg. Doet me denken aan wat figuren hier. Ze spreken hun ergernis uit, maar geven niet aan wat de oplossing zou moeten zijn met inachtneming van de problemen die er zijn, maar die ze niet erkennen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:38 schreef Lemmeb het volgende:
Wat een ergerlijk hypocriete PvdA-randmongool nu zeg, bij NOVA
Over niets, zoals altijd.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:40 schreef Monidique het volgende:
Waar gaat het over, NOVA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |