Zolang je zegt dat de "grote baas" boos zal zijn als je aangeraakt word is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:10 schreef du_ke het volgende:
En ik durf ook niet zo goed naar Amsterdam, daar schijnen allerlei grote enge negers te wonen.
Nog geen idee of ik er 's middags al kan zijn maar 's avonds ben ik er zeker.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:58 schreef Kozzmic het volgende:
Oja.... wie komen er?
- Sidekick
- I.R. Baboon
- sjun (?)
- Kozzmic
- Maerycke (?)
nog nader aan te vullen...
Wel een grote lamp meenemen, voor als er nog SP'ers rondlopenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:28 schreef sjun het volgende:
[..]
Nog geen idee of ik er 's middags al kan zijn maar 's avonds ben ik er zeker.
Die lopen er gegarandeerd rond. Ze zijn niet gevaarlijk en ik ben daar niet voor de jacht maar voor de intellectuele verrijking.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wel een grote lamp meenemen, voor als er nog SP'ers rondlopen![]()
Ik kom!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:58 schreef Kozzmic het volgende:
Oja.... wie komen er?
- Sidekick
- I.R. Baboon
- sjun (?)
- Kozzmic
- Maerycke (?)
nog nader aan te vullen...
Je voeltt je toch gewoon heel erg niet lekker zo rond een uur of drie?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik zet het in me rooster en hoop dat ik niet hoef te werken of dat het een korte werkdag is. Maar dat weet ik pas een week van tevoren.
En als ik al genoeg uren heb gedraaid, dan kom ik zeker.
Dus als ik het goed begrijp is het: zuipen, vreten, uitzakken en weer verder zuipen?quote:15:00 uur (??): Verzamelen op CS, vervolgens richting een kroeg in de buurt van de Nieuwmarkt.
17:00 uur: Ergens een hapje eten, er zal rekening worden gehouden met het beperkte budget van sommige meetinggangers.
19:00 - 21:00 uur: College "Campagne voeren en media" aan de Universiteit van Amsterdam.
v.a. 21:00 uur: Naborrelen en -praten.
meldt!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
en ik kom ook alleen als er ook een extreem links type komt.discusseren met gelijkgestemden is een beetje saai.
meldt!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het: zuipen, vreten, uitzakken en weer verder zuipen?
Vind je A'dam niet no-go genoeg dan??quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:09 schreef Parabola het volgende:
[..]
meldt!
[..]
meldt!
Zet mij maar op 'vrijwel zeker'.
btw, wanneer gaan we nou no-go areas bezoeken?
Geloof me, de Oudemanhuispoort is rond een uur of 9 behoorlijk no-go.quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:09 schreef Parabola het volgende:
btw, wanneer gaan we nou no-go areas bezoeken?
Vanwege die 3-en-een-halve junk die er staat?quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Geloof me, de Oudemanhuispoort is rond een uur of 9 behoorlijk no-go.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |