quote:Dicht.
Op woensdag 10 december 2003 14:02 schreef Bartoli het volgende:
DUIKENkan wel dicht is onzin topic
quote:wannabe mod
Op woensdag 10 december 2003 14:02 schreef Bartoli het volgende:
DUIKENkan wel dicht is onzin topic
quote:tsja ik help de mods alleen maar.
Op woensdag 10 december 2003 15:21 schreef AirRaid het volgende:[..]
wannabe mod
Of doe ik nu iets verkeerd om dit allemaal aan te geven oid Golfer of Mitt??
quote:helpen mag zeker maar om ze op ieder topic te wijzen wat volgens jouw fout is, zo iets zien ze zelf ook wel (neem ik tenminste aan van wel
Op woensdag 10 december 2003 15:29 schreef Bartoli het volgende:[..]
tsja ik help de mods alleen maar.
Of doe ik nu iets verkeerd om dit allemaal aan te geven oid Golfer of Mitt??
quote:Nee hoor, maar uiteindelijk komen we bij ons "rondje" op het forum die topics ook wel tegen. Maar oplettende en meedenkende users zijn altijd welkom, hoor.
Op woensdag 10 december 2003 15:29 schreef Bartoli het volgende:Of doe ik nu iets verkeerd om dit allemaal aan te geven oid Golfer of Mitt??
quote:okeej
Op woensdag 10 december 2003 16:05 schreef golfer het volgende:[..]
Nee hoor, maar uiteindelijk komen we bij ons "rondje" op het forum die topics ook wel tegen. Maar oplettende en meedenkende users zijn altijd welkom, hoor.
Is het niet mogelijk om net zoals in VBL een topic te starten door jou of Mitt als Mod met handige sportlinkjes??
En dan onderverdeeld in de verschillende categorieën
- F1
- Tennis
- Atletiek
- Wielrennen
Etc etc???
quote:Prima wat mij betreft, hoewel er natuurlijk ook een pagina als http://sport.overzicht.nl/ of http://f1.pagina.nl/ bestaat die vol met linkjes staat.
Op donderdag 11 december 2003 15:59 schreef Bartoli het volgende:
had ff een vraagje aan je Golfer??Is het niet mogelijk om net zoals in VBL een topic te starten door jou of Mitt als Mod met handige sportlinkjes??
En dan onderverdeeld in de verschillende categorieën
- F1
- Tennis
- Atletiek
- WielrennenEtc etc???
quote:ja daar heb je ook wel weer gelijk in en http://wielrennen.pagina.nl in geval van wielrennen
Op donderdag 11 december 2003 17:35 schreef golfer het volgende:[..]
Prima wat mij betreft, hoewel er natuurlijk ook een pagina als http://sport.overzicht.nl/ of http://f1.pagina.nl/ bestaat die vol met linkjes staat.
quote:
Op donderdag 11 december 2003 18:08 schreef Frenkie het volgende:
* mitt schopt Mittje zachtjes
ik zal je missen
maar nogmaals hoeft niet jullie zijn de moderators dus jullie mogen beslissen.
Jullie hebben idd gelijk wat betreft dat er de verschillende http://.....pagina.nl websites bestaan met links
quote:misschien kan ik wel een "live" verslag doen van de Wereldbeker wedstrijden in Flachau
Op donderdag 11 december 2003 18:09 schreef mitt het volgende:[..]
ik zal je missen
quote:
Op donderdag 11 december 2003 18:11 schreef Frenkie het volgende:[..]
misschien kan ik wel een "live" verslag doen van de Wereldbeker wedstrijden in Flachau
quote:Be my guest.
Op donderdag 11 december 2003 18:17 schreef mitt het volgende:
ik vind het trouwens ook wel een leuk idee hoor, gewoon per sport een aantal leuke sites bij elkaar zetten.
quote:Die komt er ja.
Op dinsdag 16 december 2003 17:21 schreef Bartoli het volgende:
ik vroeg me eigenlijk af omdat ik zoveel Formule 1 topics zie of het geen beter idee is om er een (Centraal) Formule 1 topic van te maken en dan bijvoorbeeld topics van rijders apart, ook apart te houden?
en het linkjes-topic ga ik binnenkort aan werken.
Ene Pipo_de_C spant wat het ad hominem reageren betreft de kroon.
edit: na even zoeken blijkt die stormloop van michelinmannetjes te komen door een oproep van Mr. J op het forum van www.dutchbodybuilding.com, ik denk dat je je moet registreren om het te lezen:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=12289
Hij klaagt daar over Agostini die op de man speelt (wat hij ook doet), maar de bodybuilders die hem dan wel even een lesje willen leren doen dat nog veel duidelijker en hindelijker.
[Dit bericht is gewijzigd door prinsrob op 21-12-2003 21:20]
quote:Is goed
Op zondag 21 december 2003 20:36 schreef mitt het volgende:[..]
Die komt er ja.
en het linkjes-topic ga ik binnenkort aan werken.
En als ik niet inhoudelijk zou reageren,dan wil ik daar hier een toelichting op.
quote:Als je deze vraag aan mij stelt: een schoolvoorbeeld is "Als je veel van voeding zou weten,dan zou je de opmerking geeneens plaatsen." Dit heb je ergens in het Fitnesstopic gezegd en is dus op de man.
Op donderdag 25 december 2003 18:18 schreef Agostini het volgende:
Wat bedoel je dan "met het op de man spelen"?
quote:Hoeft niet.
En ik vraag om duidelijke onderbouwingen en die krijg ik niet,is die confrontatie dan ook "op de man spelen".
quote:Hier ben ik wel in geinteresseerd, zou je me hier anders over kunnen mailen? (adres staat in profiel)
Ik weet niet of je landelijk gezien het probleem met anabolen kent,maar daar schrik je wel van!
Ik wil wel een film plaatsen daarover.(docu)
quote:Bij deze, ad hominem is per definitie niet inhoudelijk. Verder was mijn post in dit draadje niet tegen jouw postgedrag bedoeld, dat stoort mij in ieder geval niet zo.
En als ik niet inhoudelijk zou reageren,dan wil ik daar hier een toelichting op.
quote:zou je niet wat meer slijmen?
Op donderdag 11 december 2003 18:09 schreef Bartoli het volgende:
tsja misschien als jullie dat willen hoeft niet een topic openen en dan er links in laten plaatsenmaar nogmaals hoeft niet jullie zijn de moderators dus jullie mogen beslissen.
Jullie hebben idd gelijk wat betreft dat er de verschillende http://.....pagina.nl websites bestaan met links
quote:Wil je dit topic blijven gebruiken voor FB aan de mods en niet op ruzie te zoeken met andere users?
Op dinsdag 30 december 2003 22:40 schreef capital_P het volgende:zou je niet wat meer slijmen?
(schop jullie best wel)
quote:ok
Op dinsdag 30 december 2003 22:42 schreef golfer het volgende:[..]
Wil je dit topic blijven gebruiken voor FB aan de mods en niet op ruzie te zoeken met andere users?
quote:Misschien is het een idee om die linkjes die je postte in dit topic: [Basketball] NBA 03-04: Part II neer te zetten?
Op dinsdag 30 december 2003 22:43 schreef capital_P het volgende:
hey mods, ik weet dat ik een newbie ben en dat ik weinig recht van spreken heb enzo, maar bij dat deel 2 van dat basketbalshit begonnen de posts tog al aardig te lopen? Ik kon der nix over vinden in de FAQ en volges mij zijn der veel meer topics war niet egt discussie in wordt gevoerd, ("wie speelt hier tafeltennis" bijvoorbeeld?). En waar moet ik zoiets volges jullie dan wel kwijt?(schop jullie best wel)
Daar zitten alle liefhebbers al en komt het wat minder spammerig over?
quote:voor jou altijd
Op woensdag 31 december 2003 16:11 schreef CAZZO het volgende:
[Basketball] NBA 03-04: Part III
kan hier iemand ff de backspacetoets hanteren
quote:krijg jij een oliebol
Op woensdag 31 december 2003 16:12 schreef mitt het volgende:[..]
voor jou altijd
quote:daar hebben we het nog niet over gehad.
Op vrijdag 2 januari 2004 15:23 schreef zjroentje het volgende:
Na aanleiding van het topic in Feedback over een apart EK 2004 forum, vroeg ik me af wat er met de OS gaat gebeuren?
en ik durf er ook niet aan te beginnen, zeker niet als yvonne zich ermee bemoeit
quote:heb hem gewoon gesloten, genoeg topics over Nederland en het EK.
Op zaterdag 3 januari 2004 10:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Kan dit topic ff naar VBL geschopt worden?E.K 2004, wat verwachten jullie er van?
quote:Hier een adres van de film.(je moet maar effe zien hoe je hem van het internet plukt)
Op zondag 28 december 2003 00:28 schreef prinsrob het volgende:
Hier ben ik wel in geinteresseerd, zou je me hier anders over kunnen mailen? (adres staat in profiel)
ergens
quote:
Op zondag 4 januari 2004 14:44 schreef PogueMahone het volgende:
Al gevondendank u, mod
maar zou dat een centraal topic kunnen worden met teampresentaties?
anders wordt er bij elk team wel 1 geopent
dank u
quote:Gesloten en verwezen naar F1-nieuwtjes-topic.
Op maandag 5 januari 2004 23:53 schreef JPM01 het volgende:
[F1] de nieuwe BMW gaat eigenlijk al in dat formule1 2004 nieuwtjes
maar zou dat een centraal topic kunnen worden met teampresentaties?anders wordt er bij elk team wel 1 geopent
dank u
barneyveld vs taylor, wie zou er winnen?
kunnen die niet in Centraal-Darts topic, of gewoon in een van de andere Dart-topics?
ow ja de naam van het 2e topic klopt niet het is Van Barneveld en niet Van Barneyveld
En die discussies zijn ook in Lakeside topics aan orde geweest, dus aan andere kant zijn ze nog dubbel ook nog.
quote:Klopot, beiden gaan dicht.
Op woensdag 7 januari 2004 13:26 schreef Bartoli het volgende:
Barney is een klootzakbarneyveld vs taylor, wie zou er winnen?
kunnen die niet in Centraal-Darts topic, of gewoon in een van de andere Dart-topics?
ow ja de naam van het 2e topic klopt niet het is Van Barneveld en niet Van Barneyveld
En die discussies zijn ook in Lakeside topics aan orde geweest, dus aan andere kant zijn ze nog dubbel ook nog.
quote:Toch hebben we al jaren de policy dat voedingsuplementen of in het centrale fitness- of in het centrale bodybuildingtopic besproken worden. Je kunt in die reeks topics alle informatie vinden over o.a. creatine.
Op maandag 12 januari 2004 08:55 schreef simonsvision het volgende:
Ik vind het jammer dat (dit) topic dicht is.
Ik denk dat het centrale fitness topic er niet geschikt voor is, omdat als je daar alle suplementen moet uitwerken dat het onoverzichtelijk wordt.
Mag hij weer open?
Volgens de search zijn nog twee andere niet gesloten handbal topics
Limburgse Handbal Dagen 2002.
Handbal Roeleert
deze kunnen dan wellicht op slot. Voor de (zeer) schaarse handballiefhebbers is er dan een enkel topic dat open kan blijven en waar ze hun ei kwijt kunnen. Hopenlijk is het dan levensvatbaar.
Ik hoor....
quote:Done, al kan dat Hanbal Roeleert topic wel open blijven voor het recreatieve gedeelte van de sport.
Op vrijdag 16 januari 2004 18:12 schreef okkidude het volgende:
Is het wellicht een idee het topic WK Kwalificatie Handbal om te dopen tot centraal Handbal topic?Volgens de search zijn nog twee andere niet gesloten handbal topics
Limburgse Handbal Dagen 2002.
Handbal Roeleert
deze kunnen dan wellicht op slot. Voor de (zeer) schaarse handballiefhebbers is er dan een enkel topic dat open kan blijven en waar ze hun ei kwijt kunnen. Hopenlijk is het dan levensvatbaar.Ik hoor....
quote:een keer is wel genoeg inderdaad
Op zondag 18 januari 2004 13:37 schreef ninja-mod het volgende:
Kan een mod misschien even een dubbel en trippel post weghalen in dit topic ? bvd
quote:dank u
Op maandag 19 januari 2004 16:09 schreef mitt het volgende:
done hooral vind ik het nog veel te vroeg.
quote:De post en viewaantallen van een hele week worden idd gehaald lijkt me zo.
Op vrijdag 23 januari 2004 17:51 schreef PogueMahone het volgende:
Wat zal SPT blij zijn met Verstappen...
quote:done
Op zaterdag 31 januari 2004 13:49 schreef budoka het volgende:
Zou een modje zo aardig willen zijn om de titel van dit topic even aan te passen? Ik heb een 'klein' telfoutje gemaakt blijkbaar
opzich wel knap om je te vergissen en van deel 4 naar 12 te gaan
quote:understatement
Op woensdag 4 februari 2004 12:44 schreef zjroentje het volgende:
Edje34 is ook niet echt de snuggerste zeg.
hij weet wel dat vbl bestaat...
quote:Als je je werk gewoon doet zoals een mod moet doen had je ten eerste die andere al veel eerder moeten sluiten EN HOER OP MET JE KUT CENTRALE topics. We zijn al dagen bezig in deze verstappen reeks. Flikker alsjeblieft op naar voetbal en speel daar maar ballenjongen.
Op woensdag 4 februari 2004 14:21 schreef golfer het volgende:
Centraal Verstappen-topic!
Hij stond niemand in de weg en we konden er mooi in verder als die andere vol was. Nu moeten we dadelijk WEER een extra aanmaken.
quote:Al 19 delen lang wist je de centrale Verstappentopics te vinden en nu opeens moest je weer een apart topic openen?
Op woensdag 4 februari 2004 14:54 schreef Furby het volgende:[..]
Als je je werk gewoon doet zoals een mod moet doen had je ten eerste die andere al veel eerder moeten sluiten EN HOER OP MET JE KUT CENTRALE topics. We zijn al dagen bezig in deze verstappen reeks. Flikker alsjeblieft op naar voetbal en speel daar maar ballenjongen.
Hij stond niemand in de weg en we konden er mooi in verder als die andere vol was. Nu moeten we dadelijk WEER een extra aanmaken.
quote:Is dicht.
Op woensdag 4 februari 2004 15:28 schreef Bartoli het volgende:
het topic Kezman naar Barcelona kan ook dicht lijkt me --> VBL
quote:Mits het kan?
Op vrijdag 6 februari 2004 17:32 schreef mitt het volgende:maar ik zou even zoeken, en dan het hier laten weten
mits het kan
deze kan wel ff dicht.
De sherry is weer naar je hoofd gestegen mittt.
Maar goed, olé voor ESPN
quote:sherry om half 6
Op zaterdag 7 februari 2004 02:29 schreef popolon het volgende:[..]
Mits het kan?
De sherry is weer naar je hoofd gestegen mittt.
Maar goed, olé voor ESPN
Een sporter met z´'n staat van dienst verdient imo wel een afscheidtopic !
quote:Inderdaad. Wat een lul.
Op donderdag 12 februari 2004 18:31 schreef rubbereend het volgende:eeeh Golfer waarom gooi je t nou dicht, t was zo'n goeie discussie
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 18:31 schreef rubbereend het volgende:eeeh Golfer waarom gooi je t nou dicht, t was zo'n goeie discussie
quote:Das dan makkelijk opgelost. Mijn post had inderdaad niets te maken met de toekomstige Fok! Manager.
Op woensdag 18 februari 2004 00:40 schreef golfer het volgende:
En omdat dit niets met Fok z'n toekomstige tennismanager heeft te maken, mag je verder toch gewoon doorgaan in het Het grote Centrale Tennistopic VIals het allemaal een beetje meezit heeft FOK! binnenkort ook zijn eigen tennismanager.
Wat dus geen reden tot sluiting is, er zijn namelijk ook andere tennis managers. Bovendien kan dit topic fungeren als vraagbaak voor alle managers, en dus ook die van Fok!
Bovendien probeer ik via dit topic een uitwisseling van gedachten te bewerkstelligen over jong tennis-talent, over teloorgangen van legendes, over overschatte spelers, over outsiders. Dit in de vorm van een bookmaker-achtige ambiance.
De centrale vraag in dit topic is namelijk : hoe doen ze het tegen elkaar en hoeveel zet jij daarop? Het toneel zijn de ATP-toernooien en de Grand Slams.
Ik geef toe dat de verpakking ludiek is, maar wel serieus van toon.
Bovendien wil ik het centrale topic niet vervuilen.
Ik zie graag een verwijdering van het slotje.
J.
quote:Mijn dank is groot.
Op woensdag 18 februari 2004 18:00 schreef golfer het volgende:
Na overleg is ie weer open.
J.
Omdat daar al tig topics lopen waarin je die post kwijt kunt.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:37 schreef Aurelium het volgende:
Waarom niet even een schopje naar voetbal dan?
Gaat lekker zo
ok (Y)quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat daar al tig topics lopen waarin je die post kwijt kunt.
Omdat we geen Centraal F1-topic hebben, want daar lopen meerdere topics over, maar wel een Centraal wielrennen-topic hebben waaarin je dat prima kwijt kunt, zo'n column, waarover verder weinig te discussiëren valt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:49 schreef sooty het volgende:
Waarom moet deze Column Peter Winnen (NRC): Robert Millar heet nu Roberta.. in een centraal topic en
deze [F1]Andere tijden op TV, de dood van een coureur niet ?
Edit- Andersom.
Eerlijk gezegd is dat natuurlijk een klote antwoord. NOFI. Er zijn diverse F1 topics: stamp die maar ook in één centraal F1 topic.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat we geen Centraal F1-topic hebben, want daar lopen meerdere topics over, maar wel een Centraal wielrennen-topic hebben waaarin je dat prima kwijt kunt, zo'n column, waarover verder weinig te discussiëren valt.
Jawel, voor de grote rondes, de wereldbeker en het WK zijn aparte topics. Voor de rest is het centraal om het overzichtelijk te houden.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:03 schreef sooty het volgende:
Eerlijk gezegd is dat natuurlijk een klote antwoord. NOFI. Er zijn diverse F1 topics: stamp die maar ook in één centraal F1 topic.
Ik neem aan dat ik komende zomer ook bijna niets ervaar/lees over de Tour de France als ik niet blader in het Centraal-Wielrennen topic ?
Dat is toch een gotspe.
Dankje wel voor de aanvulling.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Jawel, voor de grote rondes, de wereldbeker en het WK zijn aparte topics. Voor de rest is het centraal om het overzichtelijk te houden.
Bij de F1 heb je ook een centraal nieuwtjes topic, enkele fantopics en voor iedere race een topic. Werkt prima
En in hoeverre past hierin de sex-change operatie van een wielrenner.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Jawel, voor de grote rondes, de wereldbeker en het WK zijn aparte topics. Voor de rest is het centraal om het overzichtelijk te houden.
Bij de F1 heb je ook een centraal nieuwtjes topic, enkele fantopics en voor iedere race een topic. Werkt prima
Maar hoe past dit topic [F1]Andere tijden op TV, de dood van een coureur daarin ?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Prima en nu ophoeren qua zuigen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 01:47 schreef sooty het volgende:
Maar hoe past dit topic [F1]Andere tijden op TV, de dood van een coureur daarin ?
Hij rijdt als man rond in Parijs - Nicequote:Op woensdag 10 maart 2004 01:35 schreef sooty het volgende:
En in hoeverre past hierin de sex-change operatie van een wielrenner.
Zou kunnen, maar er zit toch wel een wezenlijk verschil tussen BB en fitness, volgens mij.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:56 schreef Mr.J het volgende:
Goedenavond,
Klein ideetje:
Is het misschien niet handiger om ipv een fitness en een bb topic 1 groot bb & fitness topic te hebben inclusief leuke informatieve startpost?
Mag ik onderstrepen dat Fitness ONDERDEEL is van BB..quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar er zit toch wel een wezenlijk verschil tussen BB en fitness, volgens mij.
Is dit maar een 1-ster forum?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:45 schreef golfer het volgende:
*
qua Michelin sterren of als in Veronica gids filmsterrenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is dit maar een 1-ster forum?![]()
Omdat het alleen een aankondiging was van de TV-uitzending over die race.quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:49 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje ?
Grand National Paardenrace. Een reminder.
Omdat ik geen verbinding had kon ik hem zelf niet openen.
Is een normaal topic. Weinig reacties maar dat mag geen criterium voor een slotje zijn.
Waarom move je hem dan niet ff in plaats van hem te sluiten?quote:*kuch*
voetbalforum intussen!
Juist.quote:Op woensdag 7 april 2004 01:26 schreef keeper het volgende:
[..]
Waarom move je hem dan niet ff in plaats van hem te sluiten?.
Omdat in VBL er intussen zat soortgelijke topics zijn en er dus niet een uit 2001 omhoog gekickt topic bij hoeft daar.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:56 schreef the-O het volgende:
Juist.
Lijkt me een kleine moeite, en het doelpunt was er mooi genoeg voor.
Korte search en ongetwijfeld nog veel meer te vinden:quote:Op woensdag 7 april 2004 14:26 schreef the-O het volgende:
Welk soortgelijk topic
Kee. Ik open het weer en verplaats het naar VBL.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:39 schreef tong80 het volgende:
Ik las van Doc een paar keer dat er iets losser gemodereerd zou gaan worden. Het topic van The-O lijkt me leuk genoeg om open te houden.
wegens tijdgebrek ben ik er niet mee doorgegaan.quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:37 schreef Sloggi het volgende:
Mitt, MM vond het wel wat voor mij om het 'Beste middenvelder-toernooi' te organiseren. Hoe gaat dat in z'n werk?
[edit]Beste middenvelder voor VBl dus
Hij zei dat ik daarvoor bij jou moest zijn.
[/edit]
I will, als jij me vertelt hoe alles in z'n werk gaatquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:43 schreef mitt het volgende:
[..]
wegens tijdgebrek ben ik er niet mee doorgegaan.
Als je het wilt doen, prima, vermeld me wel even als uitvinder van de fantastische toernooien
Topic openen en de users middenvelders laten nomineren. Daarna poules samenstellen of direct knock-out.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
I will, als jij me vertelt hoe alles in z'n werk gaat
Will doquote:Op zondag 11 april 2004 11:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Topic openen en de users middenvelders laten nomineren. Daarna poules samenstellen of direct knock-out.
C'est ça.
zonde van de openingspostquote:Op maandag 12 april 2004 20:52 schreef Biggs het volgende:
Sluiten maar:
[Wielrennen] Amstel gold race
Heb het andere AGR topic over het hoofd gezien.
Ach ja.... had beter moeten kijken.quote:Op maandag 12 april 2004 21:01 schreef mitt het volgende:
[..]
zonde van de openingspost
Is door mijn collega-mod mitt gesloten.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:07 schreef Stouver het volgende:
waar is het topic over de hockeytoernooien?
Vast verplaatst oid omdat het hier niet hoorde (wat ik eigenlijk al dacht, maar wist niet zo goed waar dan..)
Dan kan je hem daar toch ook heen movenquote:der is ondertussen ook een Voetbalforum
Jasje aan jasje uit?quote:Op woensdag 28 april 2004 23:32 schreef mitt het volgende:
hier finidi: Hardste overtredingen
Is al gedaan.quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:57 schreef tong80 het volgende:
Lekker actueel. EK Turnen 2004 in Nederland.
Schop dat topic dan omhoog als modje.
Ik heb een leuk Giromanager-spelletje voor de liefhebbers. Mag ik die melden in het Giro-topic?quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:24 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Mag je hier op fok websites vermelden waar je mee kan doen aan toto's of andere spellen over de Giro.Ik heb vorig jaar namelijk op de site van mariocippollini(.it) 2 paar schoenen gewonnen en ik heb wel zin om aan meer spellen mee te doen. Iemand ideeën waar ik mee kan doen.
Ik heb er geen probleem mee, zolang het maar niet commercieel van opzet is.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb een leuk Giromanager-spelletje voor de liefhebbers. Mag ik die melden in het Giro-topic?
Het is gratis.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:35 schreef golfer het volgende:
Ik heb er geen probleem mee, zolang het maar niet commercieel van opzet is.
Done.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:33 schreef prinsrob het volgende:
Kan een modje even een van de twee bodybuildingtopics deel 7 sluiten?
Nee, daar is achter de schermen nog niks of niemand mee bezigquote:Op woensdag 12 mei 2004 12:25 schreef zjroentje het volgende:
Is er al wat meer bekend omtrent een apart forum voor de OS?
Ok.quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:41 schreef mitt het volgende:
[..]
Nee, daar is achter de schermen nog niks of niemand mee bezig
Zal het binnenkort wel aankaarten.
En er is voldoende draagkracht voor lijkt mij.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:18 schreef tong80 het volgende:
Zou wel een leuk idee zijn.
Het gaat om het volgende topic: Playoffs Basketbal Nederland | Deel 2quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kan de titel niet "Donar Landsampioen 2004" worden? De play-offs zijn voorbij
Kom op Sportmod's!quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:19 schreef -Hans- het volgende:
Het gaat om het volgende topic: Playoffs Basketbal Nederland | Deel 2
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:04 schreef golfer het volgende:
Titel aangepast.
tuurlijkquote:Op zondag 30 mei 2004 00:37 schreef JPM01 het volgende:
OLA OLA
kan deze weg, meneer komt aandacht te kort![]()
Je zou het op zijn minst kunnen proberen, aangezien daar de duiksporters zitten.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:55 schreef ZX9R het volgende:
Ik stel een simpele duikvraag. Waar zijn duikstekken in Frankrijk? En die vraag past niet in het aangerade topic naar mijn mening.
Ik heb hem voor je weer open gegooid, maar zelf even zoeken op Internet levert je waarschijnlijk meer antwoorden op.quote:Ik weet dat mijn vraag niet over een populaire volkssport gaat maar kan mijn topic asjeblieft weer open?
quote:Op maandag 14 juni 2004 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou het op zijn minst kunnen proberen, aangezien daar de duiksporters zitten.
[..]
Ik heb hem voor je weer open gegooid, maar zelf even zoeken op Internet levert je waarschijnlijk meer antwoorden op.
Daar gaan wij als sportmods niet over. Je kunt deze vraag beter stellen in het gewone Feedback-forum.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:02 schreef Frutsel het volgende:
is ut te regelen dat fok kleine prijzen ter beschikking stelt zoals een t-shirt of weet ik ut (wat doen jullie normaal bij een tourmanager?) als iemand anders een Tourmanager zou organiseren?
wanneer jullie zin hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:27 schreef mitt het volgende:
Daar was al eens eerder aan gedacht The_Hives...
die zal er binnenkort wel komen
Klopt, aangepast.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
parte in de titel is fout, het moet part zijn
ik ben nu weg, dus probeer het nog eens zou ik zeggenquote:Op maandag 12 juli 2004 01:37 schreef Sloggi het volgende:
Nouhou, mitt, jij bent helemaal geen mod in VBL
blijf komenquote:Op maandag 12 juli 2004 17:44 schreef hellmondunited het volgende:
Golfer verveelde je je ofzo? damn kom ook weer eens in sport![]()
Graag gedaan en het meeste is gewoon creatief jatwerk geweest.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:59 schreef tong80 het volgende:
M'n complimenten voor golfer en mitt. Die hebben echt werk besteed aan de OS 2004 topics.
Mooi overzichtelijk en goed gedocumenteerd.
Applaus.
We hebben nu voor alle onderdelen van de OS topics geopend. Dit waren ze dus.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:06 schreef The_Hives het volgende:
Waren dit alle topics? Of zijn er nog meer in de maak?
ehh, mis ik honkbal of ben ik abuis??quote:Op maandag 12 juli 2004 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben nu voor alle onderdelen van de OS topics geopend. Dit waren ze dus.
Zoekeeeeeeeeeeeeeenquote:Op maandag 12 juli 2004 19:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ehh, mis ik honkbal of ben ik abuis??
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Zoekeeeeeeeeeeeeeen
zijn net paaseieren
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Zoekeeeeeeeeeeeeeen
zijn net paaseieren
Daartoe had ik dagen geleden al een oproep geplaatst in het sportforum.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:26 schreef popolon het volgende:
Wat een bende met al die geopende OS topics.
Als je nou gewoon de openingsposts door mensen had laat maken die wat meer affiniteit hebben met de betreffende onderdelen.
Werkt niet echt overzichtelijk, admins maar vragen om een subforum? Dat is er voor andere evenementen ook.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben nu voor alle onderdelen van de OS topics geopend. Dit waren ze dus.
Precies, zie door al die topics Athene niet meer.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:14 schreef Sloggi het volgende:
Inderdaad.
Ongelofelijk dom dat er geen OS-subforum is.
De OS zijn groter dan het EK
Is achterhaald en is allemaal al besproken.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:13 schreef Fixers het volgende:
Werkt niet echt overzichtelijk, admins maar vragen om een subforum? Dat is er voor andere evenementen ook.
Beetje ontopic: Door alle zuilen de tempel niet. Waar moet ik nu heen met al mijn overgaven aan Zeusquote:Op maandag 12 juli 2004 23:12 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Precies, zie door al die topics Athene niet meer.
J.
Waarom niet? Dik de helft van de topics in sport nu zijn over OS, lijkt me toch wel voldoende reden voor een subforum.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Is achterhaald en is allemaal al besproken.
Besluit om geen apart subforum te maken is genomen.
Dus op deze manier toch wat extra aandacht voor de OS.
Prima topic toch?quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:55 schreef Frutsel het volgende:
wakker worden modjes..
openen![]()
Tour de France 2004 - Part Treize
quote:
Done.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:57 schreef Atreidez het volgende:
Kan iemand [F1]GP Duitsland Hockenheim voorzien van de standaard [F1] tag en hockenheim in de titel erbij zetten. Mensen kunnen het topic met de search nogal moeilijk vinden. Thnx
Meneer moet eerst maar even duidelijk maken over welke sport ie het heeft.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:10 schreef JPM01 het volgende:
Welk shirt om in te keepen?
kan deze dicht.., dit is nr 3 al van meneer![]()
Laat maar! Ik heb hem al gevonden. Tussen de Topless amateur pics, Amateur vrouwelijke kontjes op het net, Ik kijk naar amateur gay filmpjes op het net, etc ...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:46 schreef eppo2 het volgende:
[Wielrennen] Benen Scheren
[Wielrennen] Benen scheren
Help mij even? Waar is dat Amateurwielren-topic?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:54 schreef eppo2 het volgende:
Laat maar! Ik heb hem al gevonden. Tussen de Topless amateur pics, Amateur vrouwelijke kontjes op het net, Ik kijk naar amateur gay filmpjes op het net, etc ...![]()
Je zou deze kunnen proberen:quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:06 schreef Rest het volgende:
is er nog zo'n topic over recreatief tennis? Ik krijg het niet meer gevonden...
Ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft mijn topic gesloten en waarom?
Zie hier de prille net onstane liefde O+
Verdomme
quote:mitt (Moderator) - donderdag 19 augustus 2004 @ 22:39
misschien omdat het een serieus topic was![]()
het SPT-forum is geen zoeksite...dat staat zelfs in de FAQquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:32 schreef jack4ya het volgende:
mitt: kan je sarcasme achterwege blijven als ik een normale vraag stel !?
Gedaan.quote:Op maandag 8 november 2004 09:54 schreef mighty_myte het volgende:
wil een mod van boxen in de tt er boksen van maken?
Ik wil gaan boksen
bvd
Ik heb er gewoon Champcar van gemaakt.quote:Op maandag 8 november 2004 10:32 schreef Atreidez het volgende:
Voor de racefans: Champcar
Misschien kan hiervan de titel worden gewijzigd in champcar 2004/kampioen Sebastien Bourdais. Het is nl. nooit op eurosport (en dat komt t ook niet) en t seizoen is nu voorbij
ook goedquote:Op maandag 8 november 2004 10:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon Champcar van gemaakt.
dankuquote:Op maandag 8 november 2004 10:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gedaan.
we wachten op zijn antwoord dusquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:59 schreef rubbereend het volgende:
aansluitend op het beste wielrenner tournament kunnen we beginnen met het beste courreur (of hoe t dan ook precies gaat heten) beginnen neem k aan?
En even voor de volledigheid JPM01 had aangegeven het wel willen organiseren, da's nog steeds zo? Want dan ga ik me alleen even bezighouden met een lijst van nominaties te maken.
sorry voor de late reactie, maar antwoord kun je lezen in het topicquote:Op woensdag 17 november 2004 15:11 schreef mitt het volgende:
[..]
we wachten op zijn antwoord dus
okequote:Op vrijdag 26 november 2004 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[TOURNAMENT] FOKs Grootste coureur nominaties & andere zaken
daar mag een hangslot aan
Wat posts verwijderd.quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:45 schreef placebeau het volgende:
ja, sluit deze maar
Een drama dreigt zich te voltrekken
blijkbaar is er in dit forum geen plaats voor een beetje ironie of overdrijving.
Dank uquote:Op woensdag 29 december 2004 10:28 schreef Robertje het volgende:
NBA seizoen 2004/2005 deeltje 5 alweer deze mag ivm dubbelpost
nog bedanktquote:Op donderdag 30 december 2004 15:55 schreef BaraCuda het volgende:
Sportieve spullen vanuit je luie stoel SportToko.nl
Spammert die al veel te lang open is.
quote:
Ik heb geregeld dat er morgen een klaar isquote:
doe het allemaal voor jou tong.quote:
Donequote:Op maandag 3 januari 2005 18:41 schreef Guard het volgende:
damn,
kan een modje even de topictitel van dit topic even aanpassen naar "[NFL] American football (post)season 2004 - 2005 #6", ben wat vergeten in de titel + typo![]()
Thanks![]()
Nee, maar het is wel een mooi topic, dus de kans is wel groot dat het gewoon in de topiclist zal blijven staan.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:27 schreef zjroentje het volgende:
Persoonlijk ben ik niet echt voor al teveel sticky topics. Maar misschien denkt mitt daar anders over.
Ik ga er ook een tvp plaatsen, maar die kunnen verwijderd worden. Persoonlijk lees ik nooit de sticky topics, maar als de tvp-s verwijderd worden blijft het topic mooi, maar blijft het ook in je MYTquote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:12 schreef rubbereend het volgende:
SPT eregalerij
maar dit bedoel k nou, vrijwel alleen maar tvp's had gehoopt dat t mooi topic zou worden waar je alleen maar bio's enzo tegen komt maar zoals t nu gaat is t zoeken naar de sporters tussen de posts, dit nodigt ook uit tot discussies en dat vind k jammer. K weet niet hoe Komrad er precies over denkt maar k vind t beetje jammer
Vandaag zijn er 3 mooie bio's bijgekomen, dus het loopt best aardig.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:12 schreef rubbereend het volgende:
SPT eregalerij
maar dit bedoel k nou, vrijwel alleen maar tvp's had gehoopt dat t mooi topic zou worden waar je alleen maar bio's enzo tegen komt maar zoals t nu gaat is t zoeken naar de sporters tussen de posts, dit nodigt ook uit tot discussies en dat vind k jammer. K weet niet hoe Komrad er precies over denkt maar k vind t beetje jammer
voor mij niet, maar dat zullen de zenuwen wel zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:06 schreef zjroentje het volgende:
Brantjes heeft al zijn eigen topic, en een apart topic om hem naar de overwinning te schreven gaat toch ietsje te ver, nietwaar?
slimmerd.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:28 schreef popolon het volgende:
Heb ik weer , dubbel:
[DARTS] Top PDC and BDO Players to meet in February.
Kan dus dicht.
gedaanquote:Op maandag 17 januari 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[TOURNAMENT] FOK's Grootste coureur - De Uitslag!!!!!!!!!!!!
ipv De Finale mag er "De Uitslag" in de TT, is wel zo duidelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |