Ben jij sportief? Volg je alles wat met sport te maken heeft? Of heb je gewoon iets te melden of te vragen over een sport? Dan is dit het forum waar je zijn moet.
Bij mij loopt die stream (4 van StreamTv) de hele tijd de buffer opnieuw in te laden? Hebben jullie dat niet?? Bij de andere streams niet overigins maar daar is geen football...
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
valt wel mee, niet zo vaak, kijk eens in je winamp of daar onder options preferences plug ins input Nullsoft NSV Decoder v1.03 configuration de volgende waardes staan: voor stream 30000 10000 10000 en local 100 100 100. Dat zou het bufferen moeten reduceren
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
niet zo heel lang dus Wel vreemd trouwens dat de Rams tot na de Minesota - Green Bay moeten wachten tot ze weten of ze tegen de Eagles of Falcons moeten spelen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ik vond de Jets er ook wel overall beter uitzien. Goede D maar vooral een hele goede Oline daardoor heeft die Curtis Martin ook zo'n goed seizoen gehad denk ik. Maargoed je kan ook denken goed voor de bucs omdat die nog een paar SD draftpicks hebben.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
De Colts vliegen over het veld heen... hebben de Broncos hun defense wel op het veld staan? Ik weet nl niet wie die lui met de football helmets zijn, maar defenders zijn het niet.