Ik heb geregeld dat er morgen een klaar isquote:
doe het allemaal voor jou tong.quote:
Donequote:Op maandag 3 januari 2005 18:41 schreef Guard het volgende:
damn,
kan een modje even de topictitel van dit topic even aanpassen naar "[NFL] American football (post)season 2004 - 2005 #6", ben wat vergeten in de titel + typo![]()
Thanks![]()
Nee, maar het is wel een mooi topic, dus de kans is wel groot dat het gewoon in de topiclist zal blijven staan.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:27 schreef zjroentje het volgende:
Persoonlijk ben ik niet echt voor al teveel sticky topics. Maar misschien denkt mitt daar anders over.
Ik ga er ook een tvp plaatsen, maar die kunnen verwijderd worden. Persoonlijk lees ik nooit de sticky topics, maar als de tvp-s verwijderd worden blijft het topic mooi, maar blijft het ook in je MYTquote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:12 schreef rubbereend het volgende:
SPT eregalerij
maar dit bedoel k nou, vrijwel alleen maar tvp's had gehoopt dat t mooi topic zou worden waar je alleen maar bio's enzo tegen komt maar zoals t nu gaat is t zoeken naar de sporters tussen de posts, dit nodigt ook uit tot discussies en dat vind k jammer. K weet niet hoe Komrad er precies over denkt maar k vind t beetje jammer
Vandaag zijn er 3 mooie bio's bijgekomen, dus het loopt best aardig.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:12 schreef rubbereend het volgende:
SPT eregalerij
maar dit bedoel k nou, vrijwel alleen maar tvp's had gehoopt dat t mooi topic zou worden waar je alleen maar bio's enzo tegen komt maar zoals t nu gaat is t zoeken naar de sporters tussen de posts, dit nodigt ook uit tot discussies en dat vind k jammer. K weet niet hoe Komrad er precies over denkt maar k vind t beetje jammer
voor mij niet, maar dat zullen de zenuwen wel zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:06 schreef zjroentje het volgende:
Brantjes heeft al zijn eigen topic, en een apart topic om hem naar de overwinning te schreven gaat toch ietsje te ver, nietwaar?
slimmerd.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:28 schreef popolon het volgende:
Heb ik weer , dubbel:
[DARTS] Top PDC and BDO Players to meet in February.
Kan dus dicht.
gedaanquote:Op maandag 17 januari 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[TOURNAMENT] FOK's Grootste coureur - De Uitslag!!!!!!!!!!!!
ipv De Finale mag er "De Uitslag" in de TT, is wel zo duidelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |