Kan ik me alvast gaan inlezen!
quote:Probeer dit eens: http://www.iantd.com/cgi-bin/facilities_search.pl?FacilityName=&Country=Netherlands&State=&City=&ContactPerson=
Op maandag 13 oktober 2003 10:38 schreef The_Awful_Dr._Orloff het volgende:
Weet er iemand hoe je aan theorieboeken voor IANTD kunt komen? Zijn die ergens te bestellen? Op de site zelf kon ik dat nergens achterhalen met mijn nOOb-zoekkwaliteiten.......Kan ik me alvast gaan inlezen!
waarbij ik wel moet melden dat de eerste contactpersoon een beetje overleden is tijdens het duiken in Egypte een paar maanden terug.. maar zn duikschool zal nog wel bestaan..
quote:Het kan ook zo zijn dat je lucht in/onder je vulling hebt. Dat kan met duiken verschrikkelijk pijn doen!
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:25 schreef floeps het volgende:
Ik blijf bij elke duik last houden van mijn kaakgewrichten en kiezen. Nu ben ik aan het twijfelen tussen een orthodontisch mondstuk en een fax mondstuk dat zich vormt naar je eigen gebit. Wat zijn jullie ervaringen met deze mondstukken?
Ik spreek uit ervaring!
quote:Nou, ik verwacht dat het echt aan het monstuk ligt.. ik heb het nl bij al mijn 4 kiezen die de uitstekende stukjes vastbijten en ik heb zo'n 2 dagen kaakpijn
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:34 schreef Nohoch-Mul het volgende:[..]
Het kan ook zo zijn dat je lucht in/onder je vulling hebt. Dat kan met duiken verschrikkelijk pijn doen!
Ik spreek uit ervaring!
quote:Een onbeschrijvelijke pijn in je kiezen/kaak. Die zeker 24 tot 48 uur aanhoudt...
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:40 schreef floeps het volgende:[..]
Nou, ik verwacht dat het echt aan het monstuk ligt.. ik heb het nl bij al mijn 4 kiezen die de uitstekende stukjes vastbijten en ik heb zo'n 2 dagen kaakpijn
Maar wat voel je precies als je lucht in je vullingen hebt?
Maar als ik bovenstaande lees, zou het me nix verbazen als het het mondstuk is. Ik heb zelf een normaal mondstuk en geen problemen.
quote:hmm. dat is 't niet, die extreme pijn. Gelukkig maar
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:44 schreef Nohoch-Mul het volgende:[..]
Een onbeschrijvelijke pijn in je kiezen/kaak. Die zeker 24 tot 48 uur aanhoudt...
Maar als ik bovenstaande lees, zou het me nix verbazen als het het mondstuk is. Ik heb zelf een normaal mondstuk en geen problemen.
Heeft niemand ervaring met een fax of een ander mondstuk??
quote:Probeer het eens in de nieuwsgroep nl.sport.duiken Daar vind je zeker antwoord.
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:51 schreef floeps het volgende:[..]
hmm. dat is 't niet, die extreme pijn. Gelukkig maar
Ik heb gehoord dat veel mensen er last van hebben omdat hun mond/gebit te klein is, of omdat je gewoon te hard klemt..
Heeft niemand ervaring met een fax of een ander mondstuk??
quote:dank je..
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:31 schreef Nohoch-Mul het volgende:[..]
Probeer het eens in de nieuwsgroep nl.sport.duiken Daar vind je zeker antwoord.
edit
kijk anders ff op http://www.myjaxdive.com
deze bedoel ik
[Dit bericht is gewijzigd door TradeMarkie op 05-11-2003 13:49]
quote:Ik ben zelf rond die tijd ook in egypte geweest maar toen heb ik nergens last van gehad.
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:19 schreef 1MINUTE-LEFT het volgende:
weet iemand of je in de meivakantie goed kunt duiken in hurgada ; want andere mensen zeggen dat er dan juist veel kwallen zitten
antwoord ff
Ik woon in maastricht en ben Student, dus ik zou graag ook willen weten wat de leukste duikclub daar is voor mijn leeftijd (18 t/m 25 jaar oud).
Moet ik dan ook zelf de spullen aanschaffen of niet, of kan ik die huren?
Sommige verenigingen geven opleidingen tegen contributietarief, maar dat vercshilt per vereniging. PADI-scholen zullen dat denk ik niet doen, NOB/CMAS en IADS weer wel.
Nijs... ben zelf bezig met m'n 2* (klote 15-5 opstijgingquote:Op zondag 11 juli 2004 22:56 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik ben bezig met mn 1* (NOB/CMAS) brevet
Ik woon in zeeland, dus er zijn lekker veel duikstekjes in de buurt
Ik heb ook nog eens een Buddy als vader dus een duikafspraak is snel gemaakt
misschien ga ik volgende week in Zwitserland duiken
ergens bij Lousanne oid
Ben terug van vakantiequote:Op zondag 11 juli 2004 22:56 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Ik ben bezig met mn 1* (NOB/CMAS) brevet
Ik woon in zeeland, dus er zijn lekker veel duikstekjes in de buurt
Ik heb ook nog eens een Buddy als vader dus een duikafspraak is snel gemaakt
misschien ga ik volgende week in Zwitserland duiken
ergens bij Lousanne oid
en nu ben je al zovaak in het buitenland geweest dat je nederland niet meer kan waarderen?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:02 schreef carola het volgende:
Duiken = top! Chronologisch: PADI in NL; heel wat duiken op Aruba, paar duiken op Bonaire, helemaal gaaf, paar duiken op Tenerife, paar duiken in Turkije en een paar duiken op Cyprus!
ik hoop die kant ook nog eens op te gaanquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:22 schreef Eev het volgende:
Hier nog een duiker : 1* NOB
Ongeveer 30 duiken gemaakt. Bijna allen in Nederland in hert hoge noorden. Groningen, Drenthe, Freisland en Duitsland zijn waar we met de groep regelmatig te water gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |