En Ton Boot, wat een geweldige vent.quote:Q1: 17 - 28
Q2: 43 - 51
Q3: 62 - 69
Q4: 86 - 86
OT: 88 - 96
En eindelijk is het dan zover, de MPC Capitals zijn landskampioen!
Dit was een ongeloofelijke wedstrijd die letterlijk tot in de laatste seconde spannend bleef.
De wedstrijd moest bepaald worden in overtime maar met een voorpsrong van 8 punten wisten de MPC Capitals een overwinning te boeken in deze fantastische finale in Den Bosch.
Mja ik tel de wedstrijden door, op de goede manier zou het de derde thuiswedstrijd zijn geweest die zo spannend was./ ik zal het wel ff aanpassen..quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:05 schreef Deetch het volgende:
5e thuiswedstrijd? Ze speelden toch een best of seven.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:05 schreef Deetch het volgende:
MPC Capitals brenegn toch nog sportsucces naar de parel van het noorden, de stad in golden raand.
Hopelijk wordt volgend jaar ook weer een leuk sportief jaar en dan niet alleen MPC maar ook voor de FC Groningen in hun (vermoedelijk) laatste seizoen in het Oosterpark.
quote:Vrijdagavond huldiging en feest op Grote Markt
groningen - Nog één keer een groot basketbalfeest. Vrijdagavond om 20.00 uur is de Grote Markt van MPC Capitals en haar fantastische supportersschare.
Het bordes van het stadhuis staat in de steigers, maar dat vormt geen beletsel om alle helden (van wie een groot deel zondag naar huis vertrekt voor de welverdiende zomervakantie) te huldigen en nogmaals hartstochtelijk toe te juichen. De gemeente stelt een groot podium beschikbaar om coach Ton Boot en zijn mannen nog één keer de plaats en de aandacht te geven die ze verdienen.
De vaste speaker van Capitals, Hink Jan Apotheker, presenteert de happening, waar volgens ruwe schattingen van gemeente, politie en MPC Capitals dik tienduizend mensen op af zullen komen.
Bron: Dagblad van het Noorden.
oohh sorry! dan haal ik hem wel even weg.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:35 schreef donar het volgende:
Eerste krantenartikelen op www.donarbasketbal.com (en Hans: je "leent" ongevraagd mijn speciaal ontworpen banner, zie copyright)
Dat wordt als het goed is al aangepast!quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:40 schreef tong80 het volgende:
Hans waarom zet je niet 'Kampioenen' in de topictitel ?
Joh, wat geeft dat nou? Beschouw het als een compliment.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:35 schreef donar het volgende:
Eerste krantenartikelen op www.donarbasketbal.com (en Hans: je "leent" ongevraagd mijn speciaal ontworpen banner, zie copyright)
Wow lekker wakker worden met dit soort beelden, kippenvel.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 04:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Reportage TV Noord (3.18 min)
met de feestvreugde, de driepunter van Rogier Jansen en de laatste seconden vd wedstrijd![]()
En voor foto's van de wedstrijd van gisteren zie deze sitequote:GRONINGEN - Basketbalminnend Groningen maakt zich op voor een spetterend feest. Vanavond zal landskampioen MPC Capitals op de Grote Markt gehuldigd worden.
Dat betekent ook dat de Grote Markt in allerijl een bescheiden metamorfose moet ondergaan. Zo komt voor het Stadhuis een podium omdat een ‘balkonscene’, door werkzaamheden aan het pand, niet mogelijk is.
De spelers en natuurlijk coach Ton Boot zullen worden toegesproken door zowel burgemeester Wallage als sport-wethouder Paas. ‘Donar-man’ Hink Jan Apotheker is ceremoniemeester.
Er worden circa 10.000 mensen verwacht. De huldiging begint om acht uur. TV Noord zendt de huldiging bovendien live uit.
Bron: TV Noord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |