abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21033659
Wielrenners scheren hun benen. Dat staat mooi, is handiger bij het masseren en geeft minder infecties bij schaafwonden. Ikzelf ben wat in wielertermen heeft recreant: iemand die op een racefiets rijdt, maar geen wedstrijden fietst. Ik heb haar op mijn benen en scheer ze nu niet.

Scheren jullie je benen? Ben je wielrenner of recreant? Wat vind je ervan om benen te scheren? Rijdt een recreant met kale, geschoren benen, die niet hard genoeg gaat, voor gek? Of staat het juist gesoigneerd?

En, waar stop je met scheren? Alleen benen? Toch de billen ook maar even meegenomen. Je kruis dan ook maar?

Hoe haal je het haar weg? Bij de drogis de damesafdeling ingedoken voor scheermesjes of ontharingscreme?

Graag zie ik jullie reacties en advies aan een recreant met wollige benen, die in de toekomst misschien wel mooi glad worden. Of toch maar niet?
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:58:03 #2
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21034370
Ik heb het ook een tijdje gemoeten/gedaan (oa. ook voor fysio therapie en later massage en gewenning).
Kvond het een vervelend werkje (khaalde me meer dan regelmatig open, het kopje 'dat staat mooi' ging dus niet op bij mij). Kdeed dat dan wel gewoon met mijn Gilette. (en daarna weer lekker de snorharen weghalen )
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 23:01:52 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21042194
Mag verder in het Amateurwielren-topic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')