Verder zit natuurlijk de Electronic Entertainment Expo eraan te komen. Deze beurs zal van 14 tot en met 16 mei in Los Angeles gehouden worden. Nintendo heeft een speciale informatiesite opgezet waar we de laatste ontwikkelingen kunnen volgen. Van de volgende spellen is door Nintendo bevestigd dat ze getoond gaan worden:
Er zijn bovendien geruchten dat er een Pilot Wings game getoond gaat worden.
Capcom heeft bevestigd met de volgende games aanwezig te zijn:
Konami heeft naast het uitlenen van de MGS-licensie aan Nintendo een nieuw deel van de Teenage Mutant Ninja Turtles-franchise in de maak.
Sega zal aanwezig zijn de volgende spellen:
Namco zal de volgende games tonen:
Na een lange afwezigheid van door Square uitgebrachte games op een Nintendo-platform zal Square Enix USA Final Fantasy Crystal Chronicles uit gaan brengen op de gamecube. Ook dit spel zal getoond worden op de E³.
Bovenstaande opsomming was een selectie en voor een compleet overzicht van alle bevestigde games die getoond gaan worden verwijs ik jullie naar de bron.
Eerdere delen in deze reeks
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Belangrijke aankomende releases:
Overzicht releasedates:
US of JAP spellen op je PAL Gamecube spelen:
On-line winkels:
Allereerst benodigd voor correcte prijsinterpretatie:
Onderstaande lijst deels met dank aan de gasten op GOT:
On-line spelen met de gamecube:
Om on-line te kunnen spelen heb je allereerst een modem nodig. Deze komt in twee smaken: de 56k modem en de breedband modem. Beide modems kosten ¤49,95 in de winkel. Het enige spel waar je vooralsnog mee on-line kunt is Phantasy Star Online, wat ¤59,95 kost. Je betaalt ¤8,95 per maand om on-line te kunnen spelen en je kunt dit via creditcard en bank/giro betalen.
quote:Top Henk
Op donderdag 1 mei 2003 20:48 schreef Vagere_Hein het volgende:
zo, en dan is het nu tijd om te gaan koken
zo ons doosje verpesten...
volgens mij zijn er velen die dat lelijk en totaal overbodig vinden
Ze proberen zeker PC-Gamer na te doen (ofzoiets ong) na te doen?
quote:
Mario Golf: Toadstools Tour eind juni in de VSHoewel Mario een geboren platformheld is, houdt onze loodgieter zich in zijn vrije tijd ook bezig met andere zaken dan paddestoelen de kop in drukken. Zo raced hij graag in zijn Kart, speelt hij zo nu en dan een spannende match Tennis en soms gaat er voor Mario niets boven een potje golf. Dit liet hij op de N64 en de GameBoy reeds zien met Mario Golf en op de GameCube keert hij wederom terug naar deze hobby.
Vandaag is de titel van Mario Golf op de GameCube bekend gemaakt, namelijk Mario Golf: Toadstools Tour. Ook is bekend dat de game op 30 juni in Amerika zal verschijnen. Wanneer we het spel echter in Europa kunnen verwachten is nog de vraag, maar we hopen alvast dat we niet al te lang moeten wachten. Want er gaat niets boven een potje golf op z'n tijd.
Bron: www.gamers.nl
quote:Eind dit jaar al!
Metal Gear Solid The Twin Snakes combines the thrilling story of the original Metal Gear Solid game with the jaw-dropping graphics and unparalleled gameplay found in Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. The game is scheduled to ship later this year in North America and Europe, followed by the Japanese launch in early 2004.
Ik vind dat wel een goede tactiek, games in het geheim ontwikkelen en pas onthullen als ze bijna af zijn! Hoeven we minder lang te wachten.
quote:Die info heeft gamers.nl van de Amerikaanse online ''Bart Smit'' gehaald, geloof er dus niks van dat Mario Golf al op 30 juni in de VS te krijgen zal zijn...
Mario Golf: Toadstools Tour eind juni in de VS
Zit toch meer te wachten op info over Mario Tennis eigenlijk
Is echt een topspel, erg mooi ook
Zelda: nog 2 uurtjes en dan kan ik het spelen
quote:er ging al een rumoer rond dat silicon knights aan iets geheims aan het werken waren
Op vrijdag 2 mei 2003 09:13 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Eind dit jaar al!
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat wel een goede tactiek, games in het geheim ontwikkelen en pas onthullen als ze bijna af zijn! Hoeven we minder lang te wachten.
quote:E3 vrees ik
Op vrijdag 2 mei 2003 14:00 schreef gieling.com het volgende:
is er eigenlijk al iets bekend over animal crossing 2, die wouden ze nam,elijk on-line laten gaan én in europa uitbrengen....
quote:Die over 2 weken begint
Op vrijdag 2 mei 2003 14:28 schreef G1Ace het volgende:[..]
E3 vrees ik
quote:Heb zin in
Op vrijdag 2 mei 2003 15:17 schreef febster het volgende:[..]
Die over 2 weken begint
![]()
Dit is aardig bedragje natuurlijk en ik kan de komende tijd ook niet gaan werken om nog wat meer bij te verdienen naast mijn studiefinanciering. Dus wsl kan ik pas over een maand of 2/3 weer eens een nieuwe game kopen naast Zelda. Raden jullie het mij aan om, ondanks dit 'probleem' toch een Gamecube te kopen of zeggen jullie "je kan het beter laten als je het niet helemaal zeker weet"??
quote:Tja ik ben Nintendo'er in hart en nieren dus prioriteiten stellen tussen stappen en mijn Nintendo is geen punt van discussie
Op vrijdag 2 mei 2003 15:49 schreef MK9 het volgende:Raden jullie het mij aan om, ondanks dit 'probleem' toch een Gamecube te kopen of zeggen jullie "je kan het beter laten als je het niet helemaal zeker weet"??
Kijk anders op ebay marktplaats en dat soort dingen, misschien hoef je dan niet te kiezen
quote:Als je oricana of time al een keer heb uitgespeeld zal ik het niet doen, maar heb je dat nog niet dan zal ik het wel doen, want je hebt erg lang nodig om alles uit te spelen,
Op vrijdag 2 mei 2003 15:49 schreef MK9 het volgende:
Raden jullie het mij aan om, ondanks dit 'probleem' toch een Gamecube te kopen of zeggen jullie "je kan het beter laten als je het niet helemaal zeker weet"??
Of zoek een 2e hands gamecube en/of 2e hands spellen erbij
quote:Kijk, als je echt niet zoveel geld hebt ka je het beter niet doen. Games is leuk, Zelda is brilliant, maarje moet je er niet voor in de schulden werken.
Op vrijdag 2 mei 2003 15:49 schreef MK9 het volgende:
Ik twijfel of ik een Gamecube ga kopen... Het probleem is dat ik weinig geld heb en de komende tijd zal daar niet veel verandering in komen (ik ga nl. graag elke week uit, en daar zal dus ook geen verandering in komen). Als ik nu een Gamecube koop, het Zelda-pack, dan ben ik in totaal rond de 200 euro kwijt (50 euro korting, maar op die 150 komen nog de kosten van een memorycard en een rf-switch module, of hoe dat ding ook heet...).Dit is aardig bedragje natuurlijk en ik kan de komende tijd ook niet gaan werken om nog wat meer bij te verdienen naast mijn studiefinanciering. Dus wsl kan ik pas over een maand of 2/3 weer eens een nieuwe game kopen naast Zelda. Raden jullie het mij aan om, ondanks dit 'probleem' toch een Gamecube te kopen of zeggen jullie "je kan het beter laten als je het niet helemaal zeker weet"??
Je kan dan beter eerst nog even sparen (Je mist dan waarschijnlijk wle de Limited Edition Zelda) en het pas kopen als je genoeg geld hebt.
Zelda is een single player only spel, en de kracht van de Cube zit hem ook in de mulitplayer games (Timesplitters, Mario Party, Monkey Ball, en binnenkort Mario Kart) Dit zijn fantastisch titels in Multiplayer en must haves als je met meerderen gaat gamen!
Daar moet je ook aan denken, alleen Zelda is niet genoeg
---
Enne... Seal-Force, kom je net nder een steen vandaan ofzo We zijn ondertussen al weer bij Zelda topic 7 en je vraagt nu dit
Ga maar snel even kijken
quote:
PERSBERICHTVier NINTENDO GAMECUBE's verjaardag met 1000 sterren
Nieuwegein, 2 mei 2003 Op zaterdag 3 mei wordt de NINTENDO GAMECUBE 1 jaar oud. Om deze grote dag te vieren krijgt iedereen die tussen 2 en 4 mei zijn NINTENDO GAMECUBE registreert op www.nintendo.nl, iets speciaals; een dubbele sterrenbonus.
Sterren zijn de betaaleenheid van Nintendo.nl en kunnen worden uitgegeven aan speciale producten uit de online catalogus, zoals wallpapers, screensavers, T-shirt transfers en posters. Binnenkort gaat Nintendo nog een stapje verder door leden de mogelijkheid te bieden consoles en games aan te schaffen met verdiende sterren.
De 1000 sterren die zullen worden weggegeven in ruil voor registratie geven nieuwe leden een vliegende start. Registratie geeft gebruikers bovendien de VIP 24:7 status waarmee zij toegang hebben tot de hoogste regionen van de site.
Sterren zijn ook te verdienen door www.nintendo.nl te bezoeken, andere games en consoles te registreren, links te volgen en op de site mee te werken aan enquêtes.
Klik op www.nintendo.nl voor het allerlaatste en officiële Nintendo nieuws.
-Einde-
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 17:18 schreef Khadgar het volgende:[..]
En de mensen die vanaf dag één een Cube hebben dan?
M'n broertje had zijn VIP kaarten wel aan mij willen doneren (heb er momenteel iets van 2500 of zo) van z'n platinum zelda cube...., alleen vroeg ik het te laat aan hem (had 'ie ze al ingevoerd)
'k heb nog steeds de hoop dat ze een keertje spellen voor de GBA of GC in de sterrencatalogus gaan gooien...
quote:hij heeft gelijk
Op vrijdag 2 mei 2003 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Kijk, als je echt niet zoveel geld hebt ka je het beter niet doen. Games is leuk, Zelda is brilliant, maarje moet je er niet voor in de schulden werken.
Je kan dan beter eerst nog even sparen (Je mist dan waarschijnlijk wle de Limited Edition Zelda) en het pas kopen als je genoeg geld hebt.
Zelda is een single player only spel, en de kracht van de Cube zit hem ook in de mulitplayer games (Timesplitters, Mario Party, Monkey Ball, en binnenkort Mario Kart) Dit zijn fantastisch titels in Multiplayer en must haves als je met meerderen gaat gamen!
Daar moet je ook aan denken, alleen Zelda is niet genoeg---
Enne... Seal-Force, kom je net nder een steen vandaan ofzo
We zijn ondertussen al weer bij Zelda topic 7 en je vraagt nu dit
Ga maar snel even kijken
Vandaag ging een vriend van me zelfs dat ik me moest schamen dat ik Ocarina of time niet eerder had gespeeld, en ik heb een zelda limited edition pack gekocht zodat ik eindelijk eens ocarina in huis zou krijgen.
Als de zilverencube bij je interieur past, koop die bundle
Als je zeker weten een cube gaat kopen maar niet vandaag, en ocarina erbij wilt, ga die set halen
Kan je misschien zelfs cube van iemand anders overnemen tegen prikkie
quote:Inderdaad
Op vrijdag 2 mei 2003 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
En de mensen die vanaf dag één een Cube hebben dan?
Zoals bij gilette
ze geven je een scheermes gratis
maar de mesjes zelf kosten dan een fortuin...
Natuurlijk is een GC ietsje duurder
Maar zo moet je klanten lokken
Madden NFL 2004
Er komt steeds minder nieuws + screenies i.v.m de E3
De gamesuitgever Midway (onder meer bekend van SpyHunter, Dr. Muto en Freakly Flyers voor de Cube) geeft Nintendo de schuld van haar financiële problemen.
Midway, dat het afgelopen financiële jaar met een verlies van 9,3 miljoen dollar afsloot, vindt dat de GameCube de hoofdschuldige is van deze problemen. Er zouden volgens Midway op dit platform te weinig exemplaren van hun games verkocht zijn.
Wij kijken er niet zo gek van op. Wat wil je, titels zoals SpyHunter zijn op zijn zachtst gezegd geen geweldige games... Misschien gewoon wat betere games gaan maken, Midway?
Het bedrijf heeft tevens gezegd voor het komende jaar slechts één titel voor de PS2 en Xbox uit te brengen, te weten Freestyle MetalX. Later volgt ook nog een GameCube-versie van dit spel.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Slaat ook nergens op, moeten ze maar betere spellen maken, op de PS-2 en X-box verkoopte hij toch ook niet?
Roque OPS screens:
6 nieuwe filmpjes van de nieuwe Sonic DX
http://cubemovies.ign.com/cube/video/sonicdx_050103_gcn_01.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/sonicdx_050103_gcn_02.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/sonicdx_050103_gcn_04.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/sonicdx_050103_gcn_03.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/sonicdx_050103_gcn_05.mov
http://cubemovies.ign.com/cube/video/sonicdx_050103_gcn_06.mov
info mario golf
Naast de naam kunnen we je ook melden dat dit nieuwe golfspel van developer Camelot al op 30 juni in Amerika in de winkels ligt! Mooi nieuws, nietwaar? Over een Europese releasedate is echter nog niets bekend.
Tevens kunnen we je melden dat in ieder geval de volgende characters speelbaar zullen zijn in het spel:
-Luigi
-Waluigi
-Yoshi
-Princess Peach
-Koopa
-Donkey Kong
-Mario
... maar waarschijnlijk zullen het er nog een stuk meer worden.
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 11:14 schreef HomerJ het volgende:
Damn! check dit achterlijk verhaal
---------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------
Slaat ook nergens op, moeten ze maar betere spellen maken, op de PS-2 en X-box verkoopte hij toch ook niet?
Nou ja...
quote:Wat mijn reactie of het bericht?
Op zaterdag 3 mei 2003 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nou ja...
Want als ik een crack-spel zou maken en op de ps-2 uitbreng en hij verkoopt niet, dan geef ik sony toch ook niet de schuld
quote:Nee Hahaha
Op zaterdag 3 mei 2003 11:25 schreef HomerJ het volgende:[..]
Wat mijn reactie of het bericht?
Want als ik een crack-spel zou maken en op de ps-2 uitbreng en hij verkoopt niet, dan geef ik sony toch ook niet de schuld
Het bericht, maar ik wil geen kwootkloot zijn dus ik heb het bericht zelf weggehaald
Maar als het zo slecht met ze gaat moeten ze gewoon betere spellen maken
S I M P E L
quote:Toad is geboren om een slaaf te zijn en de stomme baantjes op te knappen
Op zaterdag 3 mei 2003 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Mario Golf zullen denk ik dezelfde characters zitten als in Mario Party? Met een paar extra mensen als een speelbare Toad (hij hoeft potver niet altijd scheids te zijn)
nog lelijker dan de n64 versie!!!!!!!!! jezus
quote:wie ik?
Op zaterdag 3 mei 2003 13:01 schreef gieling.com het volgende:
ik mag hopen dat dat sarcastisch was
ik vind mario kart er echt verdomd lelijk uitzien ja, n64 was serieus nog mooier
maar het heeft wel mooie kinderkleurtje, die kleurtjes waar je blij van wordt als je het speelt, en zeg nou niet het gaat om de gameplay want dit deel is hetzelfde als de vorige 2 delen
quote:Op de N64 zaten er al 16 characters in dus dat zal nou alleen maar uitgebreid zijn.
Op zaterdag 3 mei 2003 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Mario Golf zullen denk ik dezelfde characters zitten als in Mario Party? Met een paar extra mensen als een speelbare Toad (hij hoeft potver niet altijd scheids te zijn)
Maar wel belachelijk hoe Nintendo Toad onderwaardeerd. In SSBM kon je wel met de Ice Climbers, Captain Falcon en Roy en Marth spelen maar NIET met toad. Schande!
quote:Je kan maar een keer een cube reggen, dus dat had weinig uitgemaakt.
Op vrijdag 2 mei 2003 17:26 schreef Wunk het volgende:
Damn, dubbele misloop..
M'n broertje had zijn VIP kaarten wel aan mij willen doneren (heb er momenteel iets van 2500 of zo) van z'n platinum zelda cube...., alleen vroeg ik het te laat aan hem (had 'ie ze al ingevoerd)'k heb nog steeds de hoop dat ze een keertje spellen voor de GBA of GC in de sterrencatalogus gaan gooien...
quote:Hey, Roy is wel stoer heh
Op zaterdag 3 mei 2003 13:19 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Op de N64 zaten er al 16 characters in dus dat zal nou alleen maar uitgebreid zijn.
Maar wel belachelijk hoe Nintendo Toad onderwaardeerd. In SSBM kon je wel met de Ice Climbers, Captain Falcon en Roy en Marth spelen maar NIET met toad. Schande!
Maar inderdaad, Toad moet meer macht krijgen!
quote:mee eens, maar het spel is nog in zn begin fase he... en in de n64 versie waren de autos 2d dus niet zeuren
Op zaterdag 3 mei 2003 13:09 schreef SlickerThanAverage het volgende:[..]
wie ik?
ik vind mario kart er echt verdomd lelijk uitzien ja, n64 was serieus nog mooier
maar het heeft wel mooie kinderkleurtje, die kleurtjes waar je blij van wordt als je het speelt, en zeg nou niet het gaat om de gameplay want dit deel is hetzelfde als de vorige 2 delen
quote:hij is een paddestoel
Op zaterdag 3 mei 2003 13:41 schreef gieling.com het volgende:
Wat si er dan zo kwel aan toad?!? Vind hem nogal vaag
quote:nadat je username en pw in hebt gevoerd moet je op tab drukken en vervolgens op enter in plaats van dat je na het invoeren met de muis op dat driehoekje rechts drukt. Weet niet waarom het zo is maar zo doet ie het wel meteen.
Op zaterdag 3 mei 2003 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een kutsite is die VIP van Nintendo!Ik kom er 3 van de 4 keer niet in en de navigatie is een ramp!
quote:Ehm nee hij schijnt al af te zijn.
Op zaterdag 3 mei 2003 14:37 schreef flappiewappie het volgende:[..]
mee eens, maar het spel is nog in zn begin fase he... en in de n64 versie waren de autos 2d dus niet zeuren
quote:Nu al?!?
Op zaterdag 3 mei 2003 18:33 schreef Tweek het volgende:[..]
Ehm nee hij schijnt al af te zijn.
quote:Hij komt dit jaar nog uit. Ergens in het derde of vierde kwartaal.
Op zaterdag 3 mei 2003 18:38 schreef gieling.com het volgende:[..]
Nu al?!?
quote:Oja, en in amerika al over een maand of 2 zeker
Op zaterdag 3 mei 2003 18:59 schreef Tweek het volgende:[..]
Hij komt dit jaar nog uit. Ergens in het derde of vierde kwartaal.
quote:Nee amerika geldt het zelfde geloof ik, iig dat zijn de geruchten, dat mario kart af is is zelf bevestigd geloof ik. Lees de andere topics maar door.
Op zaterdag 3 mei 2003 19:03 schreef gieling.com het volgende:[..]
Oja, en in amerika al over een maand of 2 zeker
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 16:46 schreef Vagere_Hein het volgende:
uit een ander topic, maar wat boeit het:
[..]nadat je username en pw in hebt gevoerd moet je op tab drukken en vervolgens op enter in plaats van dat je na het invoeren met de muis op dat driehoekje rechts drukt. Weet niet waarom het zo is maar zo doet ie het wel meteen.
GIJS LURKER !
Maar meteen op enter drukken werkt ook
quote:Laten ze het op dezefde tijd uitkomen
Op zaterdag 3 mei 2003 19:04 schreef Tweek het volgende:[..]
Nee amerika geldt het zelfde geloof ik, iig dat zijn de geruchten, dat mario kart af is is zelf bevestigd geloof ik. Lees de andere topics maar door.
Hé ik denk dat ze in japan even de wereldkaar er hebebn bij gepakt, en opeens tot de conclusie kwamen dat er nóg een continent was: Europa
quote:off-topic: eenmalige lurker
Op zaterdag 3 mei 2003 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
GIJS LURKER !
on-topic:
Nieuws over een nieuwe Mech game van Nintendo:
quote:Star Fox Armada details:
EXCLUSIVE: NINTENDO GEARS UP WITH SECRET MECH BASHER!GameCube is set to receive a brand new version of Custom Robo, with LAN play hotly tipped
17:42 Nintendo will show a brand new version of classy mech fighter Custom Robo at E3 later this month, we can exclusively reveal. Set to smash up the competition, this multiplayer action title is believed to take advantage of LAN network play, according to sources.
Custom Robo previously appeared on N64, but remained a Japan-only title, despite excellent reviews. A unique cross between Virtual On and Mech Warrior, with RPG elements, the N64 game featured kids' toys scrapping it out in multiplayer mayhem, with combatants fully customisable.One inside source told us: "A GameCube version [of Custom Robo] is definitely in the works and is going to be unveiled at E3 in a couple of weeks." Furthermore, one of Nintendo's main focuses at E3 is expected to be network play between multiple GameCubes and Custom Robo is thought to be one of the key titles set to take advantage of this feature.
We contacted Nintendo for confirmation of the product, but a spokesperson was unavailable at the time of writing. We hope to bring you official confirmation soon.
quote:
EXCLUSIVE: STAR FOX STANDS ON OWN TWO FEETIf you're expecting Namco's GameCube shooter to deliver and all-out vehicle combat title, you might be in for a surprise...
15:19 Namco's Star Fox action title is ready to cause maximum damage on Nintendo's stand at E3, with gamers eagerly anticipating an all out vehicle-based blast-a-thon on GameCube.
But, apparently taking a cue from Rare's final GameCube title, Star Fox Adventures, we can exclusively reveal that Namco's title will also feature third-person on-foot combat, with Fox McCloud and co. able to take advantage of a range of high-powered, bazooka-like weaponry in addition to air- and ground-based craft.What's more, multiplayer dogfights can take place with players in Arwings, tanks and on-foot, all blasting the crap out of each other in up-to four-player simultaneous action. Awesome. And alongside Fox, various famous Star Fox characters will be playable, including Slippy the Toad and characters from Star Fox Adventures.
It's highly likely the title will be fully playable on the showfloor, so expect our full, drool-drenched impressions in a couple of weeks.
[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 03-05-2003 21:56]
quote:In tegenstelling tot andere vond ik de multi player op de n64 al gaaf, dus als het nu beter uitgewerkt wordt, dan wordt das spel zeker gaaf.
Op zaterdag 3 mei 2003 21:51 schreef Vagere_Hein het volgende:
Star Fox Armada details:
[..]
quote:indeed
Op zaterdag 3 mei 2003 22:03 schreef Tweek het volgende:[..]
In tegenstelling tot andere vond ik de multi player op de n64 al gaaf, dus als het nu beter uitgewerkt wordt, dan wordt das spel zeker gaaf.
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 23:24 schreef gieling.com het volgende:
zelda natuurlijk!!!
En metroid
quote:als je iets speciefiekre eisen (multipayer, adventure enz..) geeft kunnen we duidelijker zijn
Op zaterdag 3 mei 2003 23:23 schreef Seal_force het volgende:
Welk spel is nou heel leuk? om te spelen?
quote:Vind ik wel meevallen, daarnaast zijn Eternal Darkness en SSB:M de enige spellen waar je echt een Gamecube voor koopt.
Op zaterdag 3 mei 2003 23:49 schreef G1Ace het volgende:
veelste veel om op te noemen
Nouja en anderen zijn wel leuk natuurlijk, maar niet zo super als die.
quote:Je vergeet voor het gemak even Resident Evil 0/1, Monkey Ball 1/2, Star Wars: Rogue leader 2, Super Mario Sunshine en Pikmin
Op zaterdag 3 mei 2003 23:57 schreef speknek het volgende:[..]
Vind ik wel meevallen, daarnaast zijn Eternal Darkness en SSB:M de enige spellen waar je echt een Gamecube voor koopt.
Nouja en anderen zijn wel leuk natuurlijk, maar niet zo super als die.
quote:Mijn reden was, snes was fantastisch en op de naam NINTENDO vertrouw ik
Op zondag 4 mei 2003 01:55 schreef Lexie het volgende:[..]
Je vergeet voor het gemak even Resident Evil 0/1, Monkey Ball 1/2, Star Wars: Rogue leader 2, Super Mario Sunshine en Pikmin
![]()
O.k., misschien spreken deze spellen jou niet aan (mij ook niet allemaal), maar voor veel mensen is het toch een reden geweest om een cube te kopen.
meer nostalgie...
maar ik denk dat dat bij velen ook zo is/was
Waarom zoveel toppers
En nu heb ik zelda, metroid, SSBM, pikmin, monkey ball enz.
Nog een vraagje wat vindne jullie beste multiplayer spel?
Zeg eff wat nominaties dan maak ik een poll,
-Super monkey ball 2
-Timesplitters 2
-SSBM
Iemand nog meer?
http://www.easportsbig.com/games/nbastreet2/home.jsp
Die originele courts zijn ook prachtig.... dit spel scoort op IGN een dikke 9.4 en een 10 voor gameplay
quote:jha haha, had je ook zo'n super jump toch dat ie boven het beelduit sprong en dan dunkte?
Op zondag 4 mei 2003 13:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb niks met basketball, maar NBA Jam op de SNES was bijzonder briljant.
quote:Ja, en in het vierde kwart kon je de basket kapot dunken.
Op zondag 4 mei 2003 14:17 schreef SlickerThanAverage het volgende:[..]
jha haha, had je ook zo'n super jump toch dat ie boven het beelduit sprong en dan dunkte?
quote:tsja vroeger... nu zou dat spel 16+ gerated worden omdat je iets kapot kan maken
Op zondag 4 mei 2003 16:21 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ja, en in het vierde kwart kon je de basket kapot dunken.
quote:Boomshakalaka
Op zondag 4 mei 2003 14:17 schreef SlickerThanAverage het volgende:[..]
jha haha, had je ook zo'n super jump toch dat ie boven het beelduit sprong en dan dunkte?
The sensational Metroid Prime has been completed by one very keen US gamer in an amazing one hour, 46 minutes.
This incredible feat was accomplished by Henru Wang, a Californian gamer, and now holds a world record.
This news was announced by Twin Galaxies, the group responsible for recording and maintaining world records in the gaming world.
Henru accomplished this record by memorizing the layout of the game, which he has played over 10 times, while speeding through it and skipping unneccesary upgrades.
In an interview, Henru said that he was planning on improving his speed record in MP, claiming there's 'still plenty of room for improvement.'
Nevertheless, his outstanding time has earned his a place in the record books. Nice one!
quote:idd, geniet ervan....
Op maandag 5 mei 2003 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn god, zo is er toch geen hol aan.
quote:bewijs wil ik zien
Op maandag 5 mei 2003 07:12 schreef Chocobo het volgende:
OMGThe sensational Metroid Prime has been completed by one very keen US gamer in an amazing one hour, 46 minutes.
This incredible feat was accomplished by Henru Wang, a Californian gamer, and now holds a world record.
This news was announced by Twin Galaxies, the group responsible for recording and maintaining world records in the gaming world.
Henru accomplished this record by memorizing the layout of the game, which he has played over 10 times, while speeding through it and skipping unneccesary upgrades.
In an interview, Henru said that he was planning on improving his speed record in MP, claiming there's 'still plenty of room for improvement.'
Nevertheless, his outstanding time has earned his a place in the record books. Nice one!
/off topic leuke icon man (of hoe heet zon ding
)
quote:http://www.twingalaxies.com/
Op maandag 5 mei 2003 12:24 schreef flappiewappie het volgende:[..]
bewijs wil ik zien
Coole site trouwens
quote:Cool, mijn score bij glacier coast(wave race) op de n64 is 24000 en daar is de hoogste 21000. Ik heers.
Op maandag 5 mei 2003 15:13 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Coole site trouwens
quote:US-release van Final Fantasy: Crystal Chronicles bekend:
De eerste drie Player's Choice titels die Nintendo op de markt bracht waren: Luigi's Mansion (als eerst uitgebracht op 3 Mei), Super Smash Brothers Melee (als eerst op 24 Mei) en Pikmin (als eerst op 14 Juni). Als je deze games nog niet hebt kan je ze nu voor maar 30 euro kopen bij de gameszaak. De vierde titel die Player's Choice gaat is echter niet van Nintendo, maar van Sega. Het zal namelijk Sonic Adventure 2: Battle worden die voor 30 euro in een mooi zilver jasje over de toonbank zal gaan.
quote:
Final Fantasy: Crystal Chronicles, een potentiele topper, komt op 4 November van dit jaar in Amerika uit. In Japan moet hij al in Juli uitkomen, en verwacht wordt dat dit de GameCube-sales een boost zal geven. Over een Europese release is niet veel bekend, maar reken dus maar op begin 2004.
quote:
Op maandag 5 mei 2003 17:04 schreef Vagere_Hein het volgende:US-release van Final Fantasy: Crystal Chronicles bekend:
[..]
Daar kan ik ook niet op wachten!
quote:Ik voel me toch wel een beetje N00b bij kwele games....
Op maandag 5 mei 2003 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Daar kan ik ook niet op wachten!
quote:damnit, ik moet zelda nog steeds registreren
Op maandag 5 mei 2003 18:35 schreef ASSpirine het volgende:
Ben ik de enige die 500 extr sterren heeft gekregen ?
quote:ik heb zelda nog niet es binnen
Op maandag 5 mei 2003 18:43 schreef flappiewappie het volgende:[..]
damnit, ik moet zelda nog steeds registreren
quote:nee hoor, heb eergisteren al mijn nintendo spul geregistreerd. van 0 naar 2450 punten in 1 dag
quote:dan wel zomaar uit het niets....
Op maandag 5 mei 2003 19:01 schreef Tain het volgende:[..]
nee hoor, heb eergisteren al mijn nintendo spul geregistreerd. van 0 naar 2450 punten in 1 dag
ik heb niets gedaan, behalve op de site komen, inloggen en wegweze
quote:zelda is echt te leuk joh...
Op maandag 5 mei 2003 18:47 schreef ASSpirine het volgende:[..]
ik heb zelda nog niet es binnen
quote:als het goed is heb ik em woensdag/donderdag...
Op maandag 5 mei 2003 19:21 schreef gieling.com het volgende:
Te leuk voor woorden, en die gaphix dan![]()
komt er misschien van door zo laat te gaan bestellen
Tip: niet meer vooraf bestellen dan
Ik had hetook besteld bij e-plaza. Nog steeds geen telefoontje
Terwijl ik het 2 maanden van te voren daar bestelde
Gelukkig niet voorafbetaald, zodat ik hem direct dinsdag al had
quote:zelfs al krijg ik em niet meer... (al kan ik dat niet geloven...)
Op maandag 5 mei 2003 19:24 schreef gieling.com het volgende:
Je had het toch beter in de winkel nu kunnen kopen dusTip: niet meer vooraf bestellen dan
Ik had hetook besteld bij e-plaza. Nog steeds geen telefoontje
Terwijl ik het 2 maanden van te voren daar besteldeGelukkig niet voorafbetaald, zodat ik hem direct dinsdag al had
volgens mij zijn ze in België niet zo Zelda gek (at least I hope so)
dus een bonus-disk scoren zal een niet moeilijke opgave moeten worden
quote:Ach, anders willen wij je natuurlijk graag vertellen hoe leuk hij is.
Op maandag 5 mei 2003 19:31 schreef ASSpirine het volgende:[..]
zelfs al krijg ik em niet meer... (al kan ik dat niet geloven...)
dan vindt ik em hier wel ergensvolgens mij zijn ze in België niet zo Zelda gek (at least I hope so)
dus een bonus-disk scoren zal een niet moeilijke opgave moeten worden
quote:no thx
Op maandag 5 mei 2003 19:33 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ach, anders willen wij je natuurlijk graag vertellen hoe leuk hij is.
quote:*Denkt aan, Asterix & Obelix: De belgen
Op maandag 5 mei 2003 19:46 schreef ASSpirine het volgende:
als ik er geen kan vinden troggel ik het wel af van een jochie
quote:ik weet niet of ik een mijn bonusdisk wel zal kunnen afdraaien...
Op maandag 5 mei 2003 19:48 schreef gieling.com het volgende:[..]
*Denkt aan, Asterix & Obelix: De belgen
weet niet of onze tv 60 Hz ondersteund...
Bijna 6 jaar oud ofzo
quote:Dat ga ik ook eens doen.
Op maandag 5 mei 2003 19:01 schreef Tain het volgende:[..]
nee hoor, heb eergisteren al mijn nintendo spul geregistreerd. van 0 naar 2450 punten in 1 dag
quote:Huh ? Dat ga ik ff na dan
quote:Nee is ook een enorme waste of time. Ik kan Resident Evil en Metroid Prime niet eens registreren en de 251 memory kaartje ook niet (alhoewel ik dat ook niet verwacht had). Hoe moet ik dan ooit aan 6000 punten komen voor een achterlijke gameboy advance. Die heb je dan al met zoveel punten. Voor de rest alleen maar screensavers en posters. Dat van die posters zou best gaaf zijn voor een zooitje punten ware het niet dat je die zelf moet uitprinten.
Op maandag 5 mei 2003 22:04 schreef G1Ace het volgende:
geen zin om met die vip shit mee te doen
Oh ja maar je krijgt natuurlijk wel een zooitje spam gratis en voor niets.
In ieder geval ik heb er nu dus 1455.
quote:Ik doe het voornamelijk voor de lol en voor de wallpapers etc. Wat wel cool is zijn vaak de exclusive strategy guide sites
Op maandag 5 mei 2003 22:21 schreef Skull het volgende:[..]
Nee is ook een enorme waste of time. Ik kan Resident Evil en Metroid Prime niet eens registreren en de 251 memory kaartje ook niet (alhoewel ik dat ook niet verwacht had). Hoe moet ik dan ooit aan 6000 punten komen voor een achterlijke gameboy advance. Die heb je dan al met zoveel punten. Voor de rest alleen maar screensavers en posters. Dat van die posters zou best gaaf zijn voor een zooitje punten ware het niet dat je die zelf moet uitprinten.
Oh ja maar je krijgt natuurlijk wel een zooitje spam gratis en voor niets.
In ieder geval ik heb er nu dus 1455.
quote:Ik vind het wel een leuke extra service, alleen de bonus sterren had iets beter uitgewerkt mogen worden
Op maandag 5 mei 2003 22:25 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik doe het voornamelijk voor de lol en voor de wallpapers etc. Wat wel cool is zijn vaak de exclusive strategy guide sites
En Wallpapers en screensavers kopen daarmee is ook slecht.
quote:De wallpapers krijg je meestal en de screensaver download ik niet
Op maandag 5 mei 2003 22:35 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik vind het wel een leuke extra service, alleen de bonus sterren had iets beter uitgewerkt mogen worden
En Wallpapers en screensavers kopen daarmee is ook slecht.
quote:Dat heb ik dus nog bij de allerlaatste eindbaas van Metroid. Tis me gewoon te moeilijk
Op maandag 5 mei 2003 22:37 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Kheb Zelda al sinds vorige week woensdag, maar nog niet gespeeld... kzal er nou maar is aan beginnen![]()
Want kom op ut moment ff nie verder bij Metroid... gewoon te moeilijke eindbaas voor mijIk kan die Omega Pirate nie verslaan, 3 keer geprobeerd, wel elke keer steeds wa verder, dus nog binnenkort nog maar paar keer proberen kom nog wel goed
quote:Ik had er ook zoiets, en toen ging ik wallpapers "kopen"
Op maandag 5 mei 2003 22:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
De wallpapers krijg je meestal en de screensaver download ik niet
Vreselijk is dat. Tis een leuke extra idd, maar veel heb je er niet aan. Denk dat ik mijn sterren wel nooit zal inwisselen. Ik heb er nu geloof ik 2800 ofzo
Fucking Cunts 2 dagen later GBA en WaveBirds te koop aanbieden voor sterren
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 00:10 schreef G1Ace het volgende:
wallpapers kopen???
Meen je niet he
Jawel...
In totaal 800 sterren uitgegeven
heb de code pas geregistreerd in november
Was te lui om het in eerste instantie te registeren en was het daarna vergete
Dus na een jaar ben ik mijn sterren kwijt ?
of is dat maar een fabeltje ?
Bij mij staat er nu 1000
quote:Normaal 500 tussen 2-5 mei reggen is 1000 sterren.
Op dinsdag 6 mei 2003 01:05 schreef ASSpirine het volgende:
Het zal misschien aan mij liggen, maar ik dacht echt dat je bij de registratie van je cube maar 500 sterren kreeg...Bij mij staat er nu 1000
quote:Oh...ik kreeg er net ook maar 500 voor. Son of a...
Op dinsdag 6 mei 2003 01:49 schreef Tweek het volgende:[..]
Normaal 500 tussen 2-5 mei reggen is 1000 sterren.
quote:Ik vind de strategy guides op IGN ook erg goed, vooral die van Metroid (filmpjes erbij enzo). Ja ik heb gekeken hoe je die %#$#@@ plant in het begin moest verslaan.
Op maandag 5 mei 2003 22:25 schreef Chocobo het volgende:
Ik doe het voornamelijk voor de lol en voor de wallpapers etc. Wat wel cool is zijn vaak de exclusive strategy guide sites
checked nintendo wel hoe mensen aan hun sterren komen ... guess not ... als je je cube regged en 20 games dan zou je op 6k zitten ... zijn er wel 20 nintendo published games?
quote:als ik iets niet snapte, thank God for gamefaqs.com
Op dinsdag 6 mei 2003 09:57 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik vind de strategy guides op IGN ook erg goed, vooral die van Metroid (filmpjes erbij enzo). Ja ik heb gekeken hoe je die %#$#@@ plant in het begin moest verslaan.
quote:Die kop van DK
Op dinsdag 6 mei 2003 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Mario Golf boxart
quote:Waar is Toad?
Op dinsdag 6 mei 2003 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Mario Golf boxart
quote:Zal wel weer scheids zijn ofzo
Op dinsdag 6 mei 2003 10:27 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Waar is Toad?
quote:De game die op de Gamecube uitkomt (MGS: Twin Snake) is een remake van het PSOne spel (beetje zoals ze hebben gedaan met Resident Evil). Als het goed is komt MGS3 nog eind dit jaar op de PS2 uit.
Op dinsdag 6 mei 2003 10:36 schreef CosmoKramer het volgende:
Die Metal Gear Solid die eind dit jaar uitkomt, is dat een hele nieuwe of gewoon een remake van de game op de PSOne?
quote:Van Inside Gamer:
Op dinsdag 6 mei 2003 10:36 schreef CosmoKramer het volgende:
Die Metal Gear Solid die eind dit jaar uitkomt, is dat een hele nieuwe of gewoon een remake van de game op de PSOne?
quote:
Nou ja nieuwste, eigelijk is het niet echt een nieuwe game. Metal Gear Solid: The Twin Snakes zal namelijk een remake zijn van de eerste Metal Gear Solid die op de PlayStation verscheen. De game zal echter wel een opknapbeurtje krijgen. Vooral op grafisch gebied zal er het nodige gaan gebeuren, doordat de GameCube natuurlijk veel meer aan kan als de oude PlayStation. Denk dus aan een soort poort als de Resident Evil Remake. De verhaallijn zal, gelukkig, gespaard blijven. Ook zal de GameCube versie waarschijnlijk voorzien worden van de nodige extrasDe game zal ontwikkeld worden door Silicon Knights, die eerder zorgden voor Eternal Darkness. Maar de grote man achter alle Metal Gear games, Hideo Kojima van Konami, zal ook een handje helpen. Ook Shigeru Miyamoto zal, als het nodig is, nog het een en ander uitvoeren.
Op de E3 van dit jaar zullen we meer zien van deze game. Dit zal waarschijnlijk de secret Silicon Knights game zijn die we eerder aantroffen op de lijst met games die op de E3 te zien zullen zijn. Er is helaas nog geen releasedatum bekend, maar we houden je natuurlijk op de hoogte
quote:Tsja, gewoon blijven proberen he
Op maandag 5 mei 2003 22:46 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat heb ik dus nog bij de allerlaatste eindbaas van Metroid. Tis me gewoon te moeilijk
quote:Ow, dat is best balen. Ik heb de psone versie hier nog liggen, beetje onzin om een game te kopen omdat de graphics verbetert zijn. Ik wil een nieuwe (lange) Metal Gear Solid!!!
Op dinsdag 6 mei 2003 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Van Inside Gamer:
[..]
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 11:57 schreef Skull het volgende:
Voor mij niet. Aangezien ik nog nooit MGS gegamed heb.
quote:Ik ook nog nooit, en zo te horen heb ik gelukkig gewacht
Op dinsdag 6 mei 2003 12:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:35 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik ook nog nooit, en zo te horen heb ik gelukkig gewacht
quote:Psycho Mantis , Vulcan Raven
Op dinsdag 6 mei 2003 12:32 schreef Chocobo het volgende:
Twin Tales is een remake![]()
Wow,...... das dan erg cool want het is de coolste MGS die ik ken. Sniper Wolf, Die gozer in de Tank, Die Psycho dude
quote:idd
Op dinsdag 6 mei 2003 12:35 schreef Chocobo het volgende:[..]
MGS
Deel 3 ?
quote:Ker,........ je kennis
Op dinsdag 6 mei 2003 12:38 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Psycho Mantis , Vulcan Raven
quote:Leest niemand mijn posts.
Op dinsdag 6 mei 2003 12:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
MGS
Deel 3 ?
quote:En Sniper Wolf
De game die op de Gamecube uitkomt (MGS: Twin Snake) is een remake van het PSOne spel (beetje zoals ze hebben gedaan met Resident Evil). Als het goed is komt MGS3 nog eind dit jaar op de PS2 uit.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Leest niemand mijn posts.
[..]En Sniper Wolf
quote:
Vandaag hebben we een speciaal cadeautje voor iedereen die zijn of haar Nintendo GameCube tijdens het eerste jaar heeft geregistreerd - 500 sterren!We hebben al een dubbele hoeveelheid sterren uitgedeeld aan iedereen die tijdens het verjaardagsweekend (2 - 4 mei) een GameCube heeft geregistreerd. En nu geven we ook nog eens 500 sterren weg aan iedereen die voor deze datum een NGC registreerde.
Als je dus een Nintendo GameCube hebt geregistreerd tussen 3 mei 2002 en 1 mei 2003, zie je binnenkort zomaar 500 sterren op je rekening verschijnen. Je kunt ze meteen spenderen in de Sterrencatalogus, maar je kunt ze ook bewaren voor enkele toffe nieuwe cadeaus die binnenkort worden toegevoegd.
Hoe dan ook, we willen je nogmaals hartelijk bedanken voor je steun tijdens het eerste jaar van de Nintendo GameCube!
quote:dat mocht dan ook wel.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:18 schreef Khadgar het volgende:
bron: www.nintendo.nl
[..]
De Cube zelf en de 'mini-dvd's' zijn nog kleiner dan ik had verwacht Echt een mooi dingetje.
Tsja, over Zelda kan ik niet veel meer zeggen, zoals altijd weer een geniaal spel (speel het al erg lang en Zelda was dan ook dé reden om een Cube te kopen), ik heb me vandaag dan ook ziek gemeld van m'n werk zodat ik er eens de hele middag voor heb kunnen zitten en nog steeds zit (ik ga zo weer verder)
Dus om een lang verhaal kort te maken, aanschaffen dit ding als je hem nog niet hebt! Ik ga weer verder nu...
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:18 schreef Khadgar het volgende:
bron: www.nintendo.nl
[..]
Goed zo Nintendo!
quote:Ik heb RE0 nog niet gespeeld, wel de remake en die is echt geweldig! Daar moet je maar mee beginnen, is immers het eerste deel uit de serie.
Op dinsdag 6 mei 2003 17:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb ook nu een Cube dus ik kan meepraten
Ga denk deze week 1 van de 2 RE's kopen, welke is beter?
Hier kun je er meer over lezen:
[Centraal] Resident evil (deel 2)
quote:Ja als je geen Playstation hebt duh. Ik kom van de PC af.
Op dinsdag 6 mei 2003 12:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Ik kan met trots melden dat ik ook nog nooit MGS gespeeld heb
Op dinsdag 6 mei 2003 18:24 schreef Skull het volgende:[..]
Ja als je geen Playstation hebt duh. Ik kom van de PC af.
Gebruik je die smiley wel goed overigens?
quote:*Modschap afneemt*
Op dinsdag 6 mei 2003 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan met trots melden dat ik ook nog nooit MGS gespeeld heb
Grapje, wat ga jij genieten van die remake!
quote:Serieus, ook de remake zal ik niet spelen
Op dinsdag 6 mei 2003 18:27 schreef Strolie75 het volgende:[..]
*Modschap afneemt*
Grapje, wat ga jij genieten van die remake!
quote:Volgens mij moet jij eerst een gamecursus krijgen voordat je moderator mag worden
Op dinsdag 6 mei 2003 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Serieus, ook de remake zal ik niet spelen
Ik had al moeite in Zelda met die bewakers waar je langs moet sluipen
quote:Te enthousiast omdat je snel weer verder wou zeker
Op dinsdag 6 mei 2003 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Serieus, ook de remake zal ik niet spelen
Ik had al moeite in Zelda met die bewakers waar je langs moet sluipen
quote:Yup, en één keer sluipen is wel genoeg
Op dinsdag 6 mei 2003 19:15 schreef gieling.com het volgende:[..]
Te enthousiast omdat je snel weer verder wou zeker
quote:Ik vraag me af wat dit voor game wordt. Als ik op mijn eigen ervaring afga dan is het zo'n dertien-in-een-dozijn-spel (net als the Matrix op filmgebied al was). Laten we hopen dat ze er -net als Rare destijds met Goldeneye- iets speciaals van gemaakt hebben.
May 06, 2003 - Publisher Atari today announced that more than four million copies of Enter the Matrix have been ordered by retail outlets.
Billed as "a revolution in interactive entertainment," Enter the Matrix was directed and features a script by the Wachowski Brothers, makers of the Matrix films."We are thrilled by the tremendous worldwide demand for what is going to be one of the most groundbreaking games our business has seen in years, " said Bruno Bonnell, chairman and CEO of Infogrames. "Enter the Matrix is the biggest game we have ever shipped, and I'm happy to report that it does not disappoint. Matrix fans and video game players worldwide are poised to enjoy an entirely new entertainment experience with a complete meshing of Hollywood filmmaking and interactive entertainment."
Enter the Matrix will be available for the Xbox, PS2, GameCube and PC on May 15th, the same day that The Matrix Reloaded hits theaters.
quote:
May 06, 2003 - Wondering what the official name of Nintendo's next F-Zero incaranation is? Well wonder no more. The GameCube title is now officially called F-Zero GX, as illustrated in the initial box-art for the game Nintendo released today. You can find it in our media section below.
We say 'initial' because if the box art is final, Nintendo needs to fire some of its designers and go back to the drawing board.Click and be happy.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 22:36 schreef Skull het volgende:
hihi je ziet het mannetje zitten hihi
Alles ok verder ?
quote:Inderdaad
Op dinsdag 6 mei 2003 22:46 schreef Chocobo het volgende:
Mij lijkt dat F-zero niks,.... gaat me veels te snel
Ik zag vandaag het filmpje op de Bonus Disc... en pffft X-Treme G3 ging me al te snel
quote:Nee
Op dinsdag 6 mei 2003 22:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Alles ok verder
?
quote:Ja dat gaat dus nooit lukken he.
Op dinsdag 6 mei 2003 22:58 schreef NeoDweezil het volgende:
ik wil op me cube een nieuw opstart scherm, in plaats van dat rollende soort dobbelsteentje wil ik dat teken zoals die komt in die filmpjes op de bonusdisc van zelda damn die is echt zoooo vet
quote:Andere geluidjes kan wel (z indrukken tijdens opstarten Cube)
Op dinsdag 6 mei 2003 22:58 schreef NeoDweezil het volgende:
ik wil op me cube een nieuw opstart scherm, in plaats van dat rollende soort dobbelsteentje wil ik dat teken zoals die komt in die filmpjes op de bonusdisc van zelda damn die is echt zoooo vet
quote:jah da snap ik ook wel maarja da zou wel vet zijn want die is echt wel vetter
Op dinsdag 6 mei 2003 22:59 schreef Skull het volgende:[..]
Ja dat gaat dus nooit lukken he.
Dan is er een dillemma...
Zelda of metroid eerst ?
ik zal de andere spel wel aan mijn broer laten...
ik ben echt dom om metroid nu pas te kopen
En dan kan ik niet es direct spelen, moet nog naar uitzendbureau en dan praktijklessen volgen
Kan een mens niet rustig thuis gaan gamen ?
Owjah, nog veel voor school doen
Voetbal zal er nog bijkomen, maar ik haat Italiaanse clubs zowiezo al dus maybe geen CL voor mij morgen
Misschien kom ik niet es aan spelen toe
quote:het lag dus toch niet aan mij
Vandaag hebben we een speciaal cadeautje voor iedereen die zijn of haar Nintendo GameCube tijdens het eerste jaar heeft geregistreerd - 500 sterren!We hebben al een dubbele hoeveelheid sterren uitgedeeld aan iedereen die tijdens het verjaardagsweekend (2 - 4 mei) een GameCube heeft geregistreerd. En nu geven we ook nog eens 500 sterren weg aan iedereen die voor deze datum een NGC registreerde.
Als je dus een Nintendo GameCube hebt geregistreerd tussen 3 mei 2002 en 1 mei 2003, zie je binnenkort zomaar 500 sterren op je rekening verschijnen. Je kunt ze meteen spenderen in de Sterrencatalogus, maar je kunt ze ook bewaren voor enkele toffe nieuwe cadeaus die binnenkort worden toegevoegd.
Hoe dan ook, we willen je nogmaals hartelijk bedanken voor je steun tijdens het eerste jaar van de Nintendo GameCube!
bron: http://www.nintendovip.com
Ik krijg morgen misschien nog mijn Ultimate Jordan DVD aan dus dat wil ik ook al zien
Natuurlijk moet ik het nu zo druk hebben...
quote:Overduidelijk wat ?
Op dinsdag 6 mei 2003 23:47 schreef G1Ace het volgende:
hiervoor wordt ik misschien verketterd
Overduidelijk: Metroid
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
Overduidelijk wat ?
quote:Ik zou zeggen Zelda
Op dinsdag 6 mei 2003 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
Dan is er een dillemma...
Zelda of metroid eerst ?
quote:had ik ook al in gedachten...
Op dinsdag 6 mei 2003 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
[..]Ik zou zeggen Zelda
quote:Tja, tis als een keuze tussen een lekkere stoere meid, of een lief schattig meisje
Op woensdag 7 mei 2003 00:07 schreef ASSpirine het volgende:[..]
had ik ook al in gedachten...
maar metroid is ook zo aantrekkelijk
quote:Ik d8 dat jij zoon echte was ???
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Tja, tis als een keuze tussen een lekkere stoere meid, of een lief schattig meisje
meisje ?
quote:Zelda is en blijft een meisje
Op woensdag 7 mei 2003 00:10 schreef ASSpirine het volgende:[..]
meisje ?
quote:ow, ik dacht al dat je Link bedoelde
Op woensdag 7 mei 2003 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Zelda is en blijft een meisje
komt zelda wel voor in het spel deze keer ?
heb er niets van gehoord
quote:Maar je "speelt" met link, en das linke soep... uuuhhhhh ja
Op woensdag 7 mei 2003 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Zelda is en blijft een meisje
quote:Geen idee eigenlijk
Op woensdag 7 mei 2003 00:13 schreef ASSpirine het volgende:[..]
ow, ik dacht al dat je Link bedoelde
heb er niets van gehoord
quote:Laten we het een verassing houden
Op woensdag 7 mei 2003 00:13 schreef ASSpirine het volgende:[..]
ow, ik dacht al dat je Link bedoelde
heb er niets van gehoord
quote:jij bent zo'n
Op woensdag 7 mei 2003 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Geen idee eigenlijk
van jou mogen we slowchatten
Van strolie niet
quote:-spoiler alert-
Op woensdag 7 mei 2003 00:13 schreef ASSpirine het volgende:
heb er niets van gehoord
Ja, en ze ziet er leuker uit dan ever. . Hoewel, als kind in OoT was ze ook cute.
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:15 schreef ASSpirine het volgende:[..]
jij bent zo'n
mod
van jou mogen we slowchatten
Van strolie niet
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat mag ook niet van mij...
Als ze metroid niet in voorraad hebben is het een makkelijke keuze
maar ik ga niet beide games spelen tergelijkertijd, is te vermoeiend
quote:Kijk Hans weet tenminste van spreken over SPOILERS !!!
Op woensdag 7 mei 2003 00:21 schreef ShadoW17 het volgende:
Als je het dan zegt zet er dan keigroot SPOILER boven!!!!!!!!!!!!!
quote:Snel is wel okay, maar je vliegt zo snel uit de bocht bij F-Zero. Daarom vind ik het niet zo leuk.
quote:wat er zou moeten worden gekozen
Op dinsdag 6 mei 2003 23:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
Overduidelijk wat ?
quote:Valt wel mee or
Op woensdag 7 mei 2003 00:24 schreef ASSpirine het volgende:
volgens mij zijn er hier een paar heel erg pissed
zo'n verrassing is het toch niet? Volgens mij is dit tot nu toe elke keer geweest, en kon je het eigenklijk al verwachten
quote:Iets afremmen in de bochten, scherper sturen... zo , nou gaat he vast al beter
Op woensdag 7 mei 2003 00:25 schreef SmashBro het volgende:[..]
Snel is wel okay, maar je vliegt zo snel uit de bocht bij F-Zero. Daarom vind ik het niet zo leuk.
SPOILER
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 07-05-2003 00:28]
quote:Ja maar elke keer is ut weer een verassing... trouwens dit is 2de keer dak een zelda spel speel, ennuh ja...
Op woensdag 7 mei 2003 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rustig jongens,zo'n verrassing is het toch niet? Volgens mij is dit tot nu toe elke keer geweest, en kon je het eigenklijk al verwachten
quote:Nou als je voor het eerst zelda speelt wel ja...
Op woensdag 7 mei 2003 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rustig jongens,zo'n verrassing is het toch niet? Volgens mij is dit tot nu toe elke keer geweest, en kon je het eigenklijk al verwachten
quote:IDD en 3 keer is scheepsrecht, dus dan mag je pas gaan zeilen.. of loop ik nou te ijlen... maar keb nog steeds mijn zeil niet , klote Zeilda
Op woensdag 7 mei 2003 00:32 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Nou als je voor het eerst zelda speelt wel ja...
quote:
Onze collega's van Cube.IGN hebben met Konami contact opgenomen en zijn zo te weten gekomen dat Metal Gear Solid 3 100% zeker op de E3 zal langskomen. In welke vorm moet nog worden bekendgemaakt, maar het is in ieder geval goed nieuws dat naast het al aangekondigde Metal Gear Solid: Twin Snakes.
Het feit dat het op het GameCube gedeelte van de site is geplaatst biedt stof tot nadenken; exclusief misschien? Speculeer er op los, wij wachten in ieder geval met nog meer spanning af op 's werelds grootste gamesbeurs.
OK, maybe it's not that early, but Capcom have released official target dates for these two games.
The hotly anticipated Viewtiful Joe will be released on September 14, while the slightly less hotly anticipated Product Number 03 will be released June 24.
So, if you can't be bothered to wait a few extra months for a UK release, then they're probably worth importing on their US release. Good job Datel managed to release that Freeloader...
quote:Onder andere,...... een mummy en een Zelda achtig indiana jones typje,... het spel schijnt ook in die richting op de slaan (Zelda) maar ik verwacht er nog niet al teveel van
Op woensdag 7 mei 2003 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
Speel je in Sphinx als een mummie? Kewl!
quote:Ik
Op woensdag 7 mei 2003 11:23 schreef Chocobo het volgende:
Wie heeft nog geen Resident Evil ? Reden waarom ik dat vraag is omdat RE nu officieel een Player Choice titel geworden is. RE voor 29 euro is geen geld![]()
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik
quote:Geen RE en MGS niet gespeeld. Roy, je stelt me teleur.
Op woensdag 7 mei 2003 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik
quote:WEL RE gespeeld. Klote bevonden.
Op woensdag 7 mei 2003 11:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Geen RE en MGS niet gespeeld. Roy, je stelt me teleur.
MGS doe ik wel een keer als die op de Kubus is ofzo.
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
WEL RE gespeeld. Klote bevonden.
quote:Jij denkt precies zoals mij
Op woensdag 7 mei 2003 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
WEL RE gespeeld. Klote bevonden.
quote:Inderdaad, maar goed dat hij dat niet in zijn sollicatiemail heeft gezet.
Op woensdag 7 mei 2003 11:33 schreef Chocobo het volgende:Wat erg
quote:De PC-spellen zijn inderdaad best goedkoop maar de gamecubespellen vind ik niet heel erg goedkoop. Kan iemand hier aan de inkoopprijzen van nintendo komen? (zoals ze aan Nintendo betaald moeten worden als winkel/webshop zijnde)
*knip* Veel gamers kopen geen games meer in de lokale gameshop, maar verkrijgen de laatste games op de zwarte markt of downloaden ze simpel van het internet naar hun harde schijf. Maar waarom zou een gamer de industrie kapot willen maken? Het antwoord is altijd simpel, games zijn te duur....*knip* We besloten zelfs al onze tijd en energie op dat ene doel te fixeren: Een webshop openen waar gamers hun favoriete games kunnen bestellen voor een zo'n goedkoop mogelijke prijs!
*knip* Op het moment verkopen wij PC, PS2, GameCube, GBA en Xbox games voor de laagste prijzen.
Is ie niet mooi?(zo tussen me N64, Ps2 & psone)
Ik vond hem trouwens erg goedkoop, ¤209,- incl. Zelda
quote:Hijs fijn. Zeg, Controller ruilen?
Op woensdag 7 mei 2003 12:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]Is ie niet mooi?(zo tussen me N64, Ps2 & psone)
quote:Wat prachtig
Je hebt toch wel een RGB kabel er bij genomen toch ?
quote:RGB kabel is een must have
Op woensdag 7 mei 2003 12:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat prachtig
![]()
Je hebt toch wel een RGB kabel er bij genomen toch ?
quote:Wat staat er trouwens rechtsboven? Gewoon Nintendo?
quote:Voor wie het nog niet wist: zilveren controllers zijn verkrijgbaar bij www.lik-sang.com en www.lan-kwei.com voor 23 euro (exclusief verzendkosten. In Europa kosten die krengen 35 euro en is die zilveren volgens mij niet verkrijgbaar). Zijn wel Japanse maar die zijn gewoon compatible met de PAL cube.
Op woensdag 7 mei 2003 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Hijs fijn. Zeg, Controller ruilen?
Jij mijn paarse? Ik jouw zilveren?
quote:I know, en ook de emerald
Op woensdag 7 mei 2003 12:56 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Voor wie het nog niet wist: zilveren controllers zijn verkrijgbaar bij www.lik-sang.com en www.lan-kwei.com voor 23 euro (exclusief verzendkosten. In Europa kosten die krengen 35 euro en is die zilveren volgens mij niet verkrijgbaar). Zijn wel Japanse maar die zijn gewoon compatible met de PAL cube.
Ik heb alleen geen Credit Card En dimension plus krijgt ze niet... Bij hen heb ik wel mijn oranje controller gekocht!
quote:Is de lichtval. Bij de platinum is het ook in reliëf ('indented', kan ff niet op een Nederlandse term komen).
Op woensdag 7 mei 2003 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Wat staat er trouwens rechtsboven? Gewoon Nintendo?
Dat vink niet echt mooi... Bij de paarse staat het in relief.
quote:Hoeveel heb je er nodig? Ik ga binnenkort 2 bestellen en dan kan ik er wel een paar extra bijkopen.
Op woensdag 7 mei 2003 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
I know, en ook de emerald
![]()
Ik heb alleen geen Credit Card
En dimension plus krijgt ze niet... Bij hen heb ik wel mijn oranje controller gekocht!
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:03 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Hoeveel heb je er nodig? Ik ga binnenkort 2 bestellen en dan kan ik er wel een paar extra bijkopen.
Eén Emerald AUB
Mail me maar, ik moet nu weg!
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:05 schreef oppie het volgende:
Zelda schijnt erg vet te zijn dus ik ben aan het twijfelen ook omdat mario kart in het derde kwartaal uit zal komen en dit altijd leuk is om te doen, is het echt de moeite waard?
quote:Als je eerdere Zelda's al cool vond dan word je nu niet teleurgesteld. Omdat je de N64 versie van Zelda er nu nog gratis bij krijgt is het eigenlijk nu de beste tijd om een cube te kopen (Zelda Pak, zie openingspost). Als je hier goed rondvraagt (kijk eens in v&a) dan kun je wellicht aan een kortingsbon komen van 50 euro.
Op woensdag 7 mei 2003 13:05 schreef oppie het volgende:
Zelda schijnt erg vet te zijn dus ik ben aan het twijfelen ook omdat mario kart in het derde kwartaal uit zal komen en dit altijd leuk is om te doen, is het echt de moeite waard?
quote:Akkoord.
Op woensdag 7 mei 2003 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Eén Emerald AUB
Mail me maar, ik moet nu weg!
En algemeen: ik zit nu op werk dus een openingspost typen zit er niet in (had er wederom niet op gerekend dat het zo snel zou gaan). Ik update hem vanavond wel en plaats hem in het nieuwe topic zodat een mod hem erin kan plakken. Suggesties (of nog beter: suggesties met kant en klaar aangeleverde teksten ) zijn altijd welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |