SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik ben vrijquote:Op maandag 5 oktober 2026 12:55 schreef Arizona het volgende:
Vrij zijn, ik wil alleen maar vrijijij zijn.
Werken, werken komt ooit.
Lekkerquote:
Ik zit nu op Texelquote:Op maandag 5 oktober 2026 13:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekkeren dat met dit mooie weer! Ga je nog wat leuks doen?
Ik ben helaas niet vrij. Ik doe het wel rustig aan. Ik ben wat suf en moe, waarschijnlijk door de medicatie. Dat is een bekende bijwerking, het zou na 2 weken minder moeten worden.
Thanksquote:
Vlieland en Texel dacht ik.quote:Op maandag 5 oktober 2026 14:50 schreef Arizona het volgende:
Hoeveel waddeneilandeb hebben julle bezocht? Ik twee: Texel en Schietmonnikoog. Ik vond Texel heel erg leuk. Op Schiermonnikoog kon je mooi fietsen, maar verder vond ik het saai. Een dag was genoeg
Marco B zong dat ook tijdens zijn rechtspraak. Maar dan met 'zitten komt nooit.'quote:Op maandag 5 oktober 2026 12:55 schreef Arizona het volgende:
Vrij zijn, ik wil alleen maar vrijijij zijn.
Werken, werken komt ooit.
Alleen Texel, 1 dag bezocht en daar rondgefietst.quote:Op maandag 5 oktober 2026 14:50 schreef Arizona het volgende:
Hoeveel waddeneilandeb hebben julle bezocht? Ik twee: Texel en Schietmonnikoog. Ik vond Texel heel erg leuk. Op Schiermonnikoog kon je mooi fietsen, maar verder vond ik het saai. Een dag was genoeg
Volgens mij heb ik de vijf grote allemaal gehadquote:Op maandag 5 oktober 2026 14:50 schreef Arizona het volgende:
Aruba, Curaçao, Texel, Bonaire en Terschelling?quote:Op maandag 5 oktober 2026 15:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de vijf grote allemaal gehad
Madagascar, IJsland, Tasmanië, Tuvalu en dat eilandje in de Gondolettavijver natuurlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2026 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aruba, Curaçao, Texel, Bonaire en Terschelling?
quote:Op maandag 5 oktober 2026 15:59 schreef Fred_B het volgende:
Het is vandaag nogal een baaldag hier. Eerst trok ik vanmorgen het gordijn met stang en al van de muur. Die heb ik eerst geprobeerd vast te schroeven. Maar dat werkte niet. Toen met een enorme berg plakband vastgezet, het is toch achter de kast. Dat werkte voor een uur. Nu heb ik maar een bak schroeven bovenop de kast gezet om het op te laten steunen.
Daarna deed ik de koelkast open, en bleek er een fles cola niet goed te zijn afgesloten gisteravond. Die was ondertussen leeg gelekt en had een mooie bruine zee gevormd die als een mini tsunami naar buiten kwam toen ik de deur opende.
En dan is er nog allerlei klein leed, als een deel van de soep die bij de lunch over de tafel stroomde en een natte sok die vrolijk naast de droger lag toen ik die ging leeghalen. Ik denk dat ik zo maar naar bed ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, deze dag mag wel snel weer eindigen. Vanmorgen verschrikkelijk nieuws gehad over een collega.Oh damn, sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik zag vandaag opvallend veel motorrijdersquote:Op maandag 5 oktober 2026 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen Texel, 1 dag bezocht en daar rondgefietst.
Murphy had er zin in.quote:Op maandag 5 oktober 2026 15:59 schreef Fred_B het volgende:
Het is vandaag nogal een baaldag hier. Eerst trok ik vanmorgen het gordijn met stang en al van de muur. Die heb ik eerst geprobeerd vast te schroeven. Maar dat werkte niet. Toen met een enorme berg plakband vastgezet, het is toch achter de kast. Dat werkte voor een uur. Nu heb ik maar een bak schroeven bovenop de kast gezet om het op te laten steunen.
Daarna deed ik de koelkast open, en bleek er een fles cola niet goed te zijn afgesloten gisteravond. Die was ondertussen leeg gelekt en had een mooie bruine zee gevormd die als een mini tsunami naar buiten kwam toen ik de deur opende.
En dan is er nog allerlei klein leed, als een deel van de soep die bij de lunch over de tafel stroomde en een natte sok die vrolijk naast de droger lag toen ik die ging leeghalen. Ik denk dat ik zo maar naar bed ga
Nou, deze dag mag wel snel weer eindigen. Vanmorgen verschrikkelijk nieuws gehad over een collega.Oei, dit is echt leed. Sterkte ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Tnx.quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oei, dit is echt leed. Sterkte ermee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, deze dag mag wel snel weer eindigen. Vanmorgen verschrikkelijk nieuws gehad over een collega.VreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Extreem onrechtvaardig![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tnx.Echt, als dit waar is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nou, deze dag mag wel snel weer eindigen. Vanmorgen verschrikkelijk nieuws gehad over een collega.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Nou, deze dag mag wel snel weer eindigen. Vanmorgen verschrikkelijk nieuws gehad over een collega.Wat afschuwelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, deze dag mag wel snel weer eindigen. Vanmorgen verschrikkelijk nieuws gehad over een collega.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nou, deze dag mag wel snel weer eindigen. Vanmorgen verschrikkelijk nieuws gehad over een collega.Oef dat is altijd zwaar. Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Even in het laatste kwartier het volledig uit handen geven.quote:
Mij was weer eens niets verteld dus ik was er dit weekend gewoonquote:
Texel, Schiermonnikoog enquote:Op maandag 5 oktober 2026 14:50 schreef Arizona het volgende:
Nou, deze dag mag wel snel weer eindigen. Vanmorgen verschrikkelijk nieuws gehad over een collega.OchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Wij hebben er een dacht ik. Of ik ben in de war met een overlijdensrisicoverzekering. Of we hebben het allebeiquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb nu wel de neiging om ook maar eens met mijn man een uitvaartverzekering te gaan afsluiten. In het kader van je weet dat je 'm een keer nodig gaat hebben, liever later natuurlijk.
Ja zo'n overlijdensrisicoverzekering is vaak verplicht bij een hypotheek, dan kun je de hypotheek blijven betalen. Uitvaartverzekering is bij de DELA ofzo, om een beetje fatsoenlijk afscheid te kunnen nemen. Al vind ik de prijzen die ze soms vragen voor dingen ook allesbehalve fatsoenlijk, je kunt beter een borrel doen bij een cafe ipv op zo'n uitvaartlocatie een kopje koffie voor iedereen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hebben er een dacht ik. Of ik ben in de war met een overlijdensrisicoverzekering. Of we hebben het allebei
Letterlijk de een zijn dood de ander zijn brood ja. Soms vind ik dat ook belachelijk. Waar heb je je hele leven dan voor betaald.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja zo'n overlijdensrisicoverzekering is vaak verplicht bij een hypotheek, dan kun je de hypotheek blijven betalen. Uitvaartverzekering is bij de DELA ofzo, om een beetje fatsoenlijk afscheid te kunnen nemen. Al vind ik de prijzen die ze soms vragen voor dingen ook allesbehalve fatsoenlijk, je kunt beter een borrel doen bij een cafe ipv op zo'n uitvaartlocatie een kopje koffie voor iedereen.
Ja blijkbaar is zo'n plakje cake 8,50! Doe even normaal zeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Letterlijk de een zijn dood de ander zijn brood ja. Soms vind ik dat ook belachelijk. Waar heb je je hele leven dan voor betaald.
Je hebt verschillende, je kunt in natura uit laten betalen (dan spreek je inderdaad een pakket af), maar ook in geld. Dan heb je meer keuze, en hoef je niet per sé bij Dela/Monuta etc. En het indexeert mee, dus zorgt er ook voor dat iets waar je nu 10K voor betaalt, straks 21K waard is als de waarde van een uitvaart gestegen is als je hem nodig hebt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja zo'n overlijdensrisicoverzekering is vaak verplicht bij een hypotheek, dan kun je de hypotheek blijven betalen. Uitvaartverzekering is bij de DELA ofzo, om een beetje fatsoenlijk afscheid te kunnen nemen. Al vind ik de prijzen die ze soms vragen voor dingen ook allesbehalve fatsoenlijk, je kunt beter een borrel doen bij een cafe ipv op zo'n uitvaartlocatie een kopje koffie voor iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Het is goed om onze krachten te verdelen! Was je op de vlucht voor de dwrie oktobewr-feesten? (ook al woon je daar geloof ik niet meer)quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Mij was weer eens niets verteld dus ik was er dit weekend gewoon
Wie twijfelde ook aan ons tactische meesterbrein?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:47 schreef sportfreak het volgende:
Ach jammer, Reiziger ontsnapt met Jong Oranje en maakt via play-offs nog kans op EK.
Positief, het gaat wel ten koste van Israël dat nu uitgeschakeld is.
Nee ik was larpenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is goed om onze krachten te verdelen! Was je op de vlucht voor de dwrie oktobewr-feesten? (ook al woon je daar geloof ik niet meer)
Als wat?quote:
Een smid, maar mijn character eindigde als vismensquote:
Altijd in gelooft in Reiziger.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:47 schreef sportfreak het volgende:
Ach jammer, Reiziger ontsnapt met Jong Oranje en maakt via play-offs nog kans op EK.
Positief, het gaat wel ten koste van Israël dat nu uitgeschakeld is.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Een smid, maar mijn character eindigde als vismensDus de laatste dag mocht ik zombie spelen
Johquote:
Succes.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag bij klant beginnen met werken. Vind het wel spannend.
Succesquote:Op woensdag 7 oktober 2026 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Succes, je kunt hetquote:Op woensdag 7 oktober 2026 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vismens... Zeemeermin past beter bij jequote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Een smid, maar mijn character eindigde als vismensDus de laatste dag mocht ik zombie spelen
Ik heb dat een keer geprobeerd maar t lukte me niet om het serieus te nemen. Zo van, hoezo ben je onzichtbaar, ik zie je.quote:
Elf? Ik zie dat je alleen bent!quote:Op woensdag 7 oktober 2026 10:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer geprobeerd maar t lukte me niet om het serieus te nemen. Zo van, hoezo ben je onzichtbaar, ik zie je.
quote:
Haha nee ik ook niet bij mezelfquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Johdat had ik niet bij jou verwacht. Wat vond je ervan?
quote:Op woensdag 7 oktober 2026 09:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vismens... Zeemeermin past beter bij je![]()
Haha dit had ik ook wel een beetje.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 10:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer geprobeerd maar t lukte me niet om het serieus te nemen. Zo van, hoezo ben je onzichtbaar, ik zie je.
Ik wil het wel eens proberen, maar zo'n kostuum lijkt me onmogelijk om te maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 13:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee ik ook niet bij mezelfMaar mijn vriend vind het erg leuk, dus we gingen het eens samen proberen
![]()
(Ik weet ook nog niet zeker of ik dit nu wil blijven doen)
Hier als figurant kreeg je gewoon kledingquote:Op woensdag 7 oktober 2026 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens proberen, maar zo'n kostuum lijkt me onmogelijk om te maken.
Dat is mooi.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 13:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier als figurant kreeg je gewoon kleding
Ja, ook wel handig als je het een weekendje wilt proberen, want hier in huis zijn er de afgelopen jaren echt honderden euro's aan allemaal spulletjes uitgegevenquote:
Je wilt niet weten wat ik uitgeef aan wol, borduurspul en gamesquote:Op woensdag 7 oktober 2026 13:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ook wel handig als je het een weekendje wilt proberen, want hier in huis zijn er de afgelopen jaren echt honderden euro's aan allemaal spulletjes uitgegevenDat gaat mij wel iets ver voor een keertje
Gamesquote:Op woensdag 7 oktober 2026 13:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik uitgeef aan wol, borduurspul en games
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:03 schreef Strani het volgende:
Hallo beste menson.
Ik heb een nieuw appartement in Alicante stadEergisteren huurcontract getekend en de sleutels ontvangen. Dus nu rustig dingen aan het voorbereiden en dan over 2 weken plan ik te verhuizen.
Appartement heeft vrijwel alles wat ik nodig heb. Genoeg zon ook, en ook airconditioning, en een balkon. Wel een beetje luid met verkeer van de straat beneden maar daar wen ik wel aan gok ik.
Al met al heeft de actieve zoektocht niet eens zo heel lang geduurd. Alsnog was het wel flink stressen dus ik ben super blij dat dat deel achter de rug is
Lego is inderdaad een hobby waar flink wat geld in op kan gaan. Tweedehands is dat vaak ook nog aardig aan de prijs.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 13:45 schreef Arizona het volgende:
Hier gaat hobbymatig vooral veel geld op aan Lego
En ik moet een keer een nieuw tennisracket maar dat stel ik telkens maar uitHier in de stad zit geen sportzaak meer, ik zou dan een keer naar Enschede moeten, ik wil wel echt mijn racket fysiek in handen hebben of testen. Ik bestel dat niet zomaar online.
Ik maak het al mee jaquote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lego is inderdaad een hobby waar flink wat geld in op kan gaan. Tweedehands is dat vaak ook nog aardig aan de prijs.
Wat fijn, gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:03 schreef Strani het volgende:
Hallo beste menson.
Ik heb een nieuw appartement in Alicante stadEergisteren huurcontract getekend en de sleutels ontvangen. Dus nu rustig dingen aan het voorbereiden en dan over 2 weken plan ik te verhuizen.
Appartement heeft vrijwel alles wat ik nodig heb. Genoeg zon ook, en ook airconditioning, en een balkon. Wel een beetje luid met verkeer van de straat beneden maar daar wen ik wel aan gok ik.
Al met al heeft de actieve zoektocht niet eens zo heel lang geduurd. Alsnog was het wel flink stressen dus ik ben super blij dat dat deel achter de rug is
Ongeveer 45 minuten met de auto. Maar sowieso wel een heel ander leven ja. Nou zit 90% van m'n sociale leven al in Alicante stad dus ik denk dat ik het er goed naar m'n zin ga hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat fijn, gefeliciteerd![]()
![]()
Wel ook een andere omgeving een beetje dan toch? Of is het wel in de buurt van waar je nu woont?
Airco lijkt me wel echt top, kan me niet voorstellen dat je dat tot nu toe niet had. Maar gaat allemaal wel snel zo
Wat fijn, gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:03 schreef Strani het volgende:
Hallo beste menson.
Ik heb weleens nep-lego besteld bij AliExpress, dat is een stul goedkoper. Maar de steentjes passen soms nét niet mooi en de instructies waren een opdracht in een escaperoom waardig.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lego is inderdaad een hobby waar flink wat geld in op kan gaan. Tweedehands is dat vaak ook nog aardig aan de prijs.
Oh dat is op zich wel te doen, maar toch inderdaad wel een gek idee om dan je huidige dorpje achter te laten?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ongeveer 45 minuten met de auto. Maar sowieso wel een heel ander leven ja. Nou zit 90% van m'n sociale leven al in Alicante stad dus ik denk dat ik het er goed naar m'n zin ga hebbenDank je wel!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:03 schreef Strani het volgende:
Hallo beste menson.
Wel tof dat je het eens geprobeerd hebt danquote:Op woensdag 7 oktober 2026 13:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee ik ook niet bij mezelfMaar mijn vriend vind het erg leuk, dus we gingen het eens samen proberen
![]()
(Ik weet ook nog niet zeker of ik dit nu wil blijven doen)
Wanneer kunnen we uitnodiging verwachten voor de housewarming?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:03 schreef Strani het volgende:
Hallo beste menson.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:03 schreef Strani het volgende:
Hallo beste menson.
Over met de auto gesproken... is het ooit wat geworden met je rijlessen?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ongeveer 45 minuten met de auto. Maar sowieso wel een heel ander leven ja. Nou zit 90% van m'n sociale leven al in Alicante stad dus ik denk dat ik het er goed naar m'n zin ga hebbenDank je wel!
quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:03 schreef Strani het volgende:
Hallo beste menson.
Ah, dit vroeg ik me ook al af, maar dacht misschien heb ik iets gemistquote:Op woensdag 7 oktober 2026 16:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Over met de auto gesproken... is het ooit wat geworden met je rijlessen?
Preciesquote:Op woensdag 7 oktober 2026 15:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel tof dat je het eens geprobeerd hebt danJe snapt nu op z'n minst iets meer van zijn hobby
In China heb je honderden soorten nep-Lego, ook in allerlei soorten kwaliteit. We hebben hier wel een aantal leuke “Lego Architecture” sets van allerlei plekken in China die in de echte Lego niet bestaan. Die zijn uitstekend, en dat voor 10% van de prijs. Andersom ook wat Technic sets waar je afgestudeerd werktuigbouwkundige voor moet zijn om het binnen een redelijke tijd te bouwen.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 15:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb weleens nep-lego besteld bij AliExpress, dat is een stul goedkoper. Maar de steentjes passen soms nét niet mooi en de instructies waren een opdracht in een escaperoom waardig.
quote:Op woensdag 7 oktober 2026 17:52 schreef NailQueen het volgende:
Hier even een oproepje: Helaas kan @:Pinklow niet mee naar het grote songfestivalfeest
Is er iemand die haar kaartje eventueel wil overnemen? Het is een mooie zitplek op rij 1 in vak 104. Als bonus zit je ook nog eens naast mij hehe
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:03 schreef Strani het volgende:
Hallo beste menson.
quote:Op woensdag 7 oktober 2026 15:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb weleens nep-lego besteld bij AliExpress, dat is een stul goedkoper. Maar de steentjes passen soms nét niet mooi en de instructies waren een opdracht in een escaperoom waardig.
Tegenwoordig zijn er veel wat Chinese merken ja. En daarbij ook meerdere hele goede. Pantasy, Lumibricks, Mouldking als je op bepaalde vlakken zelfs beter af wil zijn dan Lego.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In China heb je honderden soorten nep-Lego, ook in allerlei soorten kwaliteit. We hebben hier wel een aantal leuke “Lego Architecture” sets van allerlei plekken in China die in de echte Lego niet bestaan. Die zijn uitstekend, en dat voor 10% van de prijs. Andersom ook wat Technic sets waar je afgestudeerd werktuigbouwkundige voor moet zijn om het binnen een redelijke tijd te bouwen.
En hoe ging het ?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het ging wel goed. Ik heb het overleefd.quote:
Het is ook al zo donker, dat helpt ook niet meequote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het ging wel goed. Ik heb het overleefd.
Ik merk wel dat ik nu best al moe ben.
Haha! Ja ik snap het idee, ik speel wel eens d&d en aanverwante spellen. Regels lijken er natuurlijk behoorlijk op. En dan kun je ook redelijk in character spelen. Maar met kletsen tussendoor en zonder dat ik in een bos hoef te staan.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 13:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dit had ik ook wel een beetje.
En als ze dan een bijzonder wapen hebben, roepen ze de hele tijd "Twee, twee" (als er twee punten af gaan) of "Gewijd! Gewijd"
Maar het probleem is een beetje dat iedereen om je heen het héél serieus neemt, dus een beetje lullig om dan in je eentje te gaan lachen. En het scheelde wel dat ik figurant was, heel vaak als we alleen met figuranten waren gingen we gewoon gezellig kletsen over het echte leven (wat ik veel interessanter vond dan het larp-leven)
Nice!quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:03 schreef Strani het volgende:
Hallo beste menson.
Hallo beste menson.
Tot maart. En dan 20 uur in de week.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is ook al zo donker, dat helpt ook niet mee
Fijn dat het goed ging! Hoevaak moet je nog bij deze klant werken?
Een beetje een gek idee wel maar ik heb ook wel weer het gevoel dat deze levensfase wel een beetje klaar is. Het is al deze jaren een prima plek geweest maar nu wordt het tijd voor iets andersquote:Op woensdag 7 oktober 2026 15:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat is op zich wel te doen, maar toch inderdaad wel een gek idee om dan je huidige dorpje achter te laten?
Wel fijn dat een groot deel van je sociale leven zich daar al afspeelt, maakt de overgang toch makkelijker
Jullie zijn sowieso welkom, maar misschien beter niet allemaal tegelijkertijdquote:Op woensdag 7 oktober 2026 16:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we uitnodiging verwachten voor de housewarming?
Haha nee, ik heb het op een gegeven moment een beetje opgegevenquote:Op woensdag 7 oktober 2026 16:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Over met de auto gesproken... is het ooit wat geworden met je rijlessen?
Dus eigenlijk heb je er geen fluitende zak aan hoelang het met de auto duurtquote:Op woensdag 7 oktober 2026 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee, ik heb het op een gegeven moment een beetje opgegeven
Noem je ons nou dik?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie zijn sowieso welkom, maar misschien beter niet allemaal tegelijkertijd
We komen alleen bij je om te overwinterenquote:Op woensdag 7 oktober 2026 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie zijn sowieso welkom, maar misschien beter niet allemaal tegelijkertijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |