quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, deze dag mag wel snel weer eindigen. Vanmorgen verschrikkelijk nieuws gehad over een collega.VreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Extreem onrechtvaardig![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tnx.Echt, als dit waar is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nou, deze dag mag wel snel weer eindigen. Vanmorgen verschrikkelijk nieuws gehad over een collega.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Nou, deze dag mag wel snel weer eindigen. Vanmorgen verschrikkelijk nieuws gehad over een collega.Wat afschuwelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, deze dag mag wel snel weer eindigen. Vanmorgen verschrikkelijk nieuws gehad over een collega.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nou, deze dag mag wel snel weer eindigen. Vanmorgen verschrikkelijk nieuws gehad over een collega.Oef dat is altijd zwaar. Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Even in het laatste kwartier het volledig uit handen geven.quote:
Mij was weer eens niets verteld dus ik was er dit weekend gewoonquote:
Texel, Schiermonnikoog enquote:Op maandag 5 oktober 2026 14:50 schreef Arizona het volgende:
Hoeveel waddeneilandeb hebben julle bezocht? Ik twee: Texel en Schietmonnikoog. Ik vond Texel heel erg leuk. Op Schiermonnikoog kon je mooi fietsen, maar verder vond ik het saai. Een dag was genoeg
Nou, deze dag mag wel snel weer eindigen. Vanmorgen verschrikkelijk nieuws gehad over een collega.OchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Wij hebben er een dacht ik. Of ik ben in de war met een overlijdensrisicoverzekering. Of we hebben het allebeiquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb nu wel de neiging om ook maar eens met mijn man een uitvaartverzekering te gaan afsluiten. In het kader van je weet dat je 'm een keer nodig gaat hebben, liever later natuurlijk.
Ja zo'n overlijdensrisicoverzekering is vaak verplicht bij een hypotheek, dan kun je de hypotheek blijven betalen. Uitvaartverzekering is bij de DELA ofzo, om een beetje fatsoenlijk afscheid te kunnen nemen. Al vind ik de prijzen die ze soms vragen voor dingen ook allesbehalve fatsoenlijk, je kunt beter een borrel doen bij een cafe ipv op zo'n uitvaartlocatie een kopje koffie voor iedereen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hebben er een dacht ik. Of ik ben in de war met een overlijdensrisicoverzekering. Of we hebben het allebei
Letterlijk de een zijn dood de ander zijn brood ja. Soms vind ik dat ook belachelijk. Waar heb je je hele leven dan voor betaald.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja zo'n overlijdensrisicoverzekering is vaak verplicht bij een hypotheek, dan kun je de hypotheek blijven betalen. Uitvaartverzekering is bij de DELA ofzo, om een beetje fatsoenlijk afscheid te kunnen nemen. Al vind ik de prijzen die ze soms vragen voor dingen ook allesbehalve fatsoenlijk, je kunt beter een borrel doen bij een cafe ipv op zo'n uitvaartlocatie een kopje koffie voor iedereen.
Ja blijkbaar is zo'n plakje cake 8,50! Doe even normaal zeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Letterlijk de een zijn dood de ander zijn brood ja. Soms vind ik dat ook belachelijk. Waar heb je je hele leven dan voor betaald.
Je hebt verschillende, je kunt in natura uit laten betalen (dan spreek je inderdaad een pakket af), maar ook in geld. Dan heb je meer keuze, en hoef je niet per sé bij Dela/Monuta etc. En het indexeert mee, dus zorgt er ook voor dat iets waar je nu 10K voor betaalt, straks 21K waard is als de waarde van een uitvaart gestegen is als je hem nodig hebt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja zo'n overlijdensrisicoverzekering is vaak verplicht bij een hypotheek, dan kun je de hypotheek blijven betalen. Uitvaartverzekering is bij de DELA ofzo, om een beetje fatsoenlijk afscheid te kunnen nemen. Al vind ik de prijzen die ze soms vragen voor dingen ook allesbehalve fatsoenlijk, je kunt beter een borrel doen bij een cafe ipv op zo'n uitvaartlocatie een kopje koffie voor iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Het is goed om onze krachten te verdelen! Was je op de vlucht voor de dwrie oktobewr-feesten? (ook al woon je daar geloof ik niet meer)quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Mij was weer eens niets verteld dus ik was er dit weekend gewoon
Wie twijfelde ook aan ons tactische meesterbrein?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:47 schreef sportfreak het volgende:
Ach jammer, Reiziger ontsnapt met Jong Oranje en maakt via play-offs nog kans op EK.
Positief, het gaat wel ten koste van Israël dat nu uitgeschakeld is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |