quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Een smid, maar mijn character eindigde als vismensDus de laatste dag mocht ik zombie spelen
Johquote:
Succes.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag bij klant beginnen met werken. Vind het wel spannend.
Succesquote:Op woensdag 7 oktober 2026 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Succes, je kunt hetquote:Op woensdag 7 oktober 2026 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vismens... Zeemeermin past beter bij jequote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Een smid, maar mijn character eindigde als vismensDus de laatste dag mocht ik zombie spelen
Ik heb dat een keer geprobeerd maar t lukte me niet om het serieus te nemen. Zo van, hoezo ben je onzichtbaar, ik zie je.quote:
Elf? Ik zie dat je alleen bent!quote:Op woensdag 7 oktober 2026 10:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer geprobeerd maar t lukte me niet om het serieus te nemen. Zo van, hoezo ben je onzichtbaar, ik zie je.
quote:
Haha nee ik ook niet bij mezelfquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Johdat had ik niet bij jou verwacht. Wat vond je ervan?
quote:Op woensdag 7 oktober 2026 09:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vismens... Zeemeermin past beter bij je![]()
Haha dit had ik ook wel een beetje.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 10:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer geprobeerd maar t lukte me niet om het serieus te nemen. Zo van, hoezo ben je onzichtbaar, ik zie je.
Ik wil het wel eens proberen, maar zo'n kostuum lijkt me onmogelijk om te maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 13:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee ik ook niet bij mezelfMaar mijn vriend vind het erg leuk, dus we gingen het eens samen proberen
![]()
(Ik weet ook nog niet zeker of ik dit nu wil blijven doen)
Hier als figurant kreeg je gewoon kledingquote:Op woensdag 7 oktober 2026 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens proberen, maar zo'n kostuum lijkt me onmogelijk om te maken.
Dat is mooi.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 13:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier als figurant kreeg je gewoon kleding
Ja, ook wel handig als je het een weekendje wilt proberen, want hier in huis zijn er de afgelopen jaren echt honderden euro's aan allemaal spulletjes uitgegevenquote:
Je wilt niet weten wat ik uitgeef aan wol, borduurspul en gamesquote:Op woensdag 7 oktober 2026 13:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ook wel handig als je het een weekendje wilt proberen, want hier in huis zijn er de afgelopen jaren echt honderden euro's aan allemaal spulletjes uitgegevenDat gaat mij wel iets ver voor een keertje
Gamesquote:Op woensdag 7 oktober 2026 13:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik uitgeef aan wol, borduurspul en games
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:03 schreef Strani het volgende:
Hallo beste menson.
Ik heb een nieuw appartement in Alicante stadEergisteren huurcontract getekend en de sleutels ontvangen. Dus nu rustig dingen aan het voorbereiden en dan over 2 weken plan ik te verhuizen.
Appartement heeft vrijwel alles wat ik nodig heb. Genoeg zon ook, en ook airconditioning, en een balkon. Wel een beetje luid met verkeer van de straat beneden maar daar wen ik wel aan gok ik.
Al met al heeft de actieve zoektocht niet eens zo heel lang geduurd. Alsnog was het wel flink stressen dus ik ben super blij dat dat deel achter de rug is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |