Iedereen met voldoende poen heeft zijn kinderen allang naar het buitenland gestuurd om te studeren.quote:
Tja. Steeds meer geluiden komen op die dit anders zien (helaas).quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
1. Ok dus Oekraïne mag voor de bus, als Rusland ons maar met rust laat. Spoiler: Rusland laat ons nu al niet met rust.
Maar wat is jouw voorstel dan? Wat doen we als Rusland agressief blijft? Hoe lang blijven we appeasen?
2. Dat heeft weinig te maken met semantiek, Poetin weet dat wij alles doen om een oorlog te voorkomen en dus kan hij doorgaan met dreigen, moorden en annexeren. Rusland is imo gewoon een chronisch veiligheidsrisico dat beheerst moet worden. En beter doen we dat door Oekraïne vol te stouwen met wapens en in een vesting te veranderen, dan door Rusland Oekraïne te laten opeten in ruil voor goedkoop gas.
Ja, maar kijk. Dit is dus het punt. Jij vindt dat wij een soort morele verplichting hebben aan Oekraïne. Dat mag. Maar dat heeft weinig met Rusland stoppen te maken.quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Omdat dat wat mij betreft helemaal geen zak uitmaakt. Oekraïne is niet een soort wegwerpland ofzo. Oekraïne laten vallen uit eigenbelang zou het morele failliet van het Westen zijn.
Een Russische annexatie van Oekraïne zie ik ook bepaald niet als iets wat in ons belang is.
Het is meer dat 'het volk' te dom is om dat in te zien. De zoon van Netanyahu zit te chillen in Miami..quote:Op vrijdag 25 september 2026 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen met voldoende poen heeft zijn kinderen allang naar het buitenland gestuurd om te studeren.
Wat denk je dan een pak m beet Halsema zou doen, moet hier gerecruteerd worden voor een loopgraven oorlog?
Dat is niet wat ik zeg. Het is strategische noodzaak. Je stopt Rusland door duidelijk te maken dat agressie niet mag lonen. De bijbehorende strategie die ik daarvoor voorsta is dat we dat doen door Oekraïne te bewapenen, te financieren en in staat te stellen de oorlog in haar voordeel te beslechten, of dat nou op het slagveld of aan de onderhandelingstafel is.quote:Op vrijdag 25 september 2026 17:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar kijk. Dit is dus het punt. Jij vindt dat wij een soort morele verplichting hebben aan Oekraïne. Dat mag. Maar dat heeft weinig met Rusland stoppen te maken.
“Een ander geluid” heet dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:02 schreef havanagila het volgende:
Mooie verspreiding van Russische propaganda weer. Triest.
Social media en zwakke geesten, slechte combinatie.quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:07 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
“Een ander geluid” heet dat tegenwoordig.
Zal wel een andere Zelensky zijnquote:Op vrijdag 25 september 2026 20:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Poetin blijkt een geheime kleindochter te hebben die Elsa heet. Haar vader is een danser die Zelensky heet.
[ x ]
Anders zou Zelensky de dochter van Poetin geneukt hebben. Zou wel gelijk de haat van Poetin op Zelensky verklaren.quote:Op vrijdag 25 september 2026 20:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zal wel een andere Zelensky zijn
Ik zie het hem doen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 20:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Anders zou Zelensky de dochter van Poetin geneukt hebben. Zou wel gelijk de haat van Poetin op Zelensky verklaren.
De Zelensky uit het verhaal is nog een danser ookquote:
Grappig dat je Poetin “president Poetin” noemt maar Zelensky gewoon Zelensky. Maakt het wel duidelijk hoe je in de wedstrijd staat.quote:Op vrijdag 25 september 2026 16:36 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Klopt. Rusland (president Poetin) heeft dat inderdaad afgewezen.
En dat krijg je wanneer bereidheid van beide kanten zoek blijft, wederzijds wantrouwen enzo, waardoor enige vorm van toenadering tot elkaar uitblijft!
Garanties zijn er niet, maar bang blijven, geen risico's nemen of op z'n tijd die 'sprong in het diepe durven wagen in het belang van velen' lost ook niets op!
En Zelensky zou heus niet in z'n eentje afreizen naar het prachtige Moskou inzake onderhandeling met Rusland.
Maar goed, dus kan de vraag die bij menigeen opkomt, of het wel veilig voor hem is, worden beantwoord met 'relatief veilig', mij dunkt.
Hij/zij is niet echt.quote:Op vrijdag 25 september 2026 20:38 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Grappig dat je Poetin “president Poetin” noemt maar Zelensky gewoon Zelensky. Maakt het wel duidelijk hoe je in de wedstrijd staat.
Precies. Of denk je dat een figuur als Brekelmans of sjoerdsma zelf naar het front zou gaan?quote:Op vrijdag 25 september 2026 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat denk je dan een pak m beet Halsema zou doen, moet hier gerecruteerd worden voor een loopgraven oorlog?
Ik vind dat beleidsmakers, politici, etc., mensen die voor anderen de keuze maken zelf vooraan het front moeten staan. Dan wil ik ze nog wel eens volgen. Lijkt me ook meer dan redelijk om te verwachten.quote:Op vrijdag 25 september 2026 20:51 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Precies. Of denk je dat een figuur als Brekelmans of sjoerdsma zelf naar het front zou gaan?
Waarom zou ik dan wel gaan?
Hij/zij maakt gewoon bij alles gebruik van chatgpt, slimmerik.quote:Op vrijdag 25 september 2026 20:49 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Jammer, had leuker geweest. Wel knap, als AI door Fok’s advertenties heen kan navigeren.
Putin met al dat gelul over traditionele waarden en dan zijn hele familie verbergenquote:Op vrijdag 25 september 2026 20:38 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Grappig dat je Poetin “president Poetin” noemt maar Zelensky gewoon Zelensky. Maakt het wel duidelijk hoe je in de wedstrijd staat.
Gun mij ook een grapjequote:Op vrijdag 25 september 2026 20:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij/zij maakt gewoon bij alles gebruik van chatgpt, slimmerik.
Van de week kwam er na enig doorvragen toch nog wel een soort van idee uit itt de wollige, quasi-intellectuele nietszeggendheid die hij normaal post.quote:Op vrijdag 25 september 2026 20:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij/zij maakt gewoon bij alles gebruik van chatgpt, slimmerik.
Daarom is het ook zo lachwekkend dat je bepaalde leden van het 'koninklijk huis' (proest) af en toe in uniform ziet, inclusief propaganda over hoe ze onderdeel zijn geworden van defensie.quote:Op vrijdag 25 september 2026 20:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind dat beleidsmakers, politici, etc., mensen die voor anderen de keuze maken zelf vooraan het front moeten staan. Dan wil ik ze nog wel eens volgen. Lijkt me ook meer dan redelijk om te verwachten.
Ja dat krijg je met erfopvolging, dan word je als staatshoofd of troonopvolger geacht de bloedlijn te beschermen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 22:29 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo lachwekkend dat je bepaalde leden van het 'koninklijk huis' (proest) af en toe in uniform ziet, inclusief propaganda over hoe ze onderdeel zijn geworden van defensie.
Die zijn als eerste weg uit Europa als er wat dreigt te gebeuren.
Sowieso 100% mee eens.quote:Op vrijdag 25 september 2026 23:05 schreef Spablauw214 het volgende:
Een van de redenen waarom we zsm van die hele monarchie af moeten
Hoeveel gewone stervelingen zijn die waard dan?quote:Op vrijdag 25 september 2026 23:25 schreef MaxMark het volgende:
We negeren voor het gemak maar even wat de gevolgen zouden zijn als de koning/koningin gevangen of zelfs gedood zou worden bij gevechtshandelingen.
Ik snap niet waarom je dat nu tegen elkaar wil opwegen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 23:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoeveel gewone stervelingen zijn die waard dan?
Omdat het je ongemakkelijk uit lijkt te komen en ik best benieuwd ben waarom.quote:Op vrijdag 25 september 2026 23:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dat nu tegen elkaar wil opwegen.
Ben jij capricia's kloon of waarom doe je alsof het jouw vraag was?quote:Op vrijdag 25 september 2026 23:57 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Omdat het je ongemakkelijk uit lijkt te komen en ik best benieuwd ben waarom.
Het zijn ook maar mensen. Niets meer of minder waard dan jij of ik.quote:Op vrijdag 25 september 2026 23:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dat nu tegen elkaar wil opwegen.
Zie ik niet zo. Ja, een "gewoon" mensenleven is net zo veel waard als dat van Wim-Lex. Wim-Lex is echter het hoofd van onze natie, de personificatie van Nederland. Dat vind ik wel meer waard.quote:Op zaterdag 26 september 2026 00:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Het zijn ook maar mensen. Niets meer of minder waard dan jij of ik.
Toch?
Andere staatshoofden renden niet weg.quote:Op zaterdag 26 september 2026 00:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zie ik niet zo. Ja, een "gewoon" mensenleven is net zo veel waard als dat van Wim-Lex. Wim-Lex is echter het hoofd van onze natie, de personificatie van Nederland. Dat vind ik wel meer waard.
Vind het ook altijd maar simpel gewauwel "Ja, ze zijn altijd als eerste weg". Ja, omdat het gevangen nemen of doden van een staatshoofd nou eenmaal veel concequenties heeft voor een land. Meer dan wanneer jij of ik het zouden zijn.
Toch?
Mooie one-liner. Maar over wie heb je het specifiek? Wie is gevangen genomen/gedood bij een invasie? En hoe verandert dat mijn punt dat zo'n gebeurtenis enorm veel consequenties heeft? Ik snap echt niet wat je wil zeggen.quote:Op zaterdag 26 september 2026 00:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Andere staatshoofden renden niet weg.
Zelensky rende niet weg.quote:Op zaterdag 26 september 2026 00:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mooie one-liner. Maar over wie heb je het specifiek? Wie is gevangen genomen/gedood bij een invasie? En hoe verandert dat mijn punt dat zo'n gebeurtenis enorm veel consequenties heeft? Ik snap echt niet wat je wil zeggen.
Zelensky rende niet weg en is alleen daarom al een held. Als hij wel gevangen was genomen of gedood, had dat enorme gevolgen, alleen al voor propagana-doeleinden. Toch?
Ja, dat zei ik toch al van Zelensky?quote:Op zaterdag 26 september 2026 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelensky rende niet weg.
En in de vorige grote oorlog de koningen van de ons omringende landen ook niet. De Belgische koning niet. De Deense koning niet. Die bleven gewoon. Ze zijn niet gevangen genomen. Niet vermoord.
Ik vind wegrennen maar een beetje laf. En dan je volk gewoon achterlaten? Als je koning bent, en zoals ik van jou begrijp, meer waard bent dan een gewone sterveling, hoor je gewoon te blijven. In voor en tegenspoed.
De Belgische koning was een halve collaborateur en Belgie en Denemarken hadden geen overzeese territoriaquote:Op zaterdag 26 september 2026 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelensky rende niet weg.
En in de vorige grote oorlog de koningen van de ons omringende landen ook niet. De Belgische koning niet. De Deense koning niet. Die bleven gewoon. Ze zijn niet gevangen genomen. Niet vermoord.
Ik vind wegrennen maar een beetje laf. En dan je volk gewoon achterlaten? Als je koning bent, en zoals ik van jou begrijp, meer waard bent dan een gewone sterveling, hoor je gewoon te blijven. In voor en tegenspoed.
Maar wel na afloop van de oorlog afgezet omdat hij was gebleven (formeel zelf afstand gedaan).quote:Op zaterdag 26 september 2026 00:23 schreef capricia het volgende:
En in de vorige grote oorlog de koningen van de ons omringende landen ook niet. De Belgische koning niet.
Kan ook met chatgpt.quote:Op vrijdag 25 september 2026 22:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Van de week kwam er na enig doorvragen toch nog wel een soort van idee uit itt de wollige, quasi-intellectuele nietszeggendheid die hij normaal post.
Reactie was intern te inconsistent.quote:Op zaterdag 26 september 2026 08:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kan ook met chatgpt.
Gewoon vragen hoe je een menselijk antwoord geeft.
Misschien is die gewoon aan het autismemaxxxen.quote:Op zaterdag 26 september 2026 08:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Reactie was intern te inconsistent.
Die andere bagger is wel gewoon AI ja. Maar het lijkt meer op een act, een typetje, dan op iemand die serieuze standpunten en argumenten heeft.
“We moeten praten met Rusland” is een wens, geen strategie. Dat is ook waar die hele Vredesbeweging op onderuit gaat.
Het is voornamelijk dat wanneer je niet om de dag je walging uitspreekt over Rusland of Poetin dat je per definitie een Poetin pijper bent in de lege hoofdjes.quote:Op zaterdag 26 september 2026 08:34 schreef theunderdog het volgende:
Dat 'praten met Rusland' is nog niet het ergste. Want dat moeten we ook een keer. Het is meer de gespeelde 'neutraliteit', en doen alsof het een conflict/oorlog is waar beide partijen fout zijn. Het niet willen erkennen dat Rusland de bezetter is en dus de agressor.
+500 roebelsquote:Op zaterdag 26 september 2026 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is voornamelijk dat wanneer je niet om de dag je walging uitspreekt over Rusland of Poetin dat je per definitie een Poetin pijper bent in de lege hoofdjes.
Dit weekend zal Rusland wel losgaan op Oekraïne of ze wachten nog even op slechter weer.
Als vergelding van aanvallen van vorige week, waarop de reactie weer heftiger wordt enzovoorts.
Rusland is inderdaad een schurkenland vol met criminelen, echter betekent dit niet dat Oekraïne dan een heldenland is. Dat zijn vaak net zulke schurken en beide landen zijn verantwoordelijk voor de tanende vrede is west Europa.
Nuance verschil, hekel gewoon alles ten oosten van Berlijn.
Is ook Lockheed akkoord? Want Trump heeft dit al eerder toegezegd en toen is Lockheed er voor gaan liggen. Vraag mij af of en wat er nu anders is.quote:
Wilhemina werd nog net niet vastgebonden op die boot gegooid joh, wat nou wegrennen? Ken je geschiedenisquote:Op zaterdag 26 september 2026 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelensky rende niet weg.
Was Boeing, die deden moeilijk over de technologie in de active radar seeker.quote:Op zaterdag 26 september 2026 10:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Is ook Lockheed akkoord? Want Trump heeft dit al eerder toegezegd en toen is Lockheed er voor gaan liggen. Vraag mij af of en wat er nu anders is.
Alleen 24 maanden lead time en heeft de VS 2/3 van hun stockpile al op Iran afgevuurd (nog voor de Allesverwoestende Oorlog na de midterms).quote:Op zaterdag 26 september 2026 10:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Is ook Lockheed akkoord? Want Trump heeft dit al eerder toegezegd en toen is Lockheed er voor gaan liggen. Vraag mij af of en wat er nu anders is.
Over België denken ze in Congo toch andersquote:Op zaterdag 26 september 2026 02:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
De Belgische koning was een halve collaborateur en België en Denemarken hadden geen overzeese territoria
Ze kunnen alleen moeilijk de wapens tegen ze oppakken.quote:Op zaterdag 26 september 2026 10:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Over België denken ze in Congo toch anders
Dingen worden onnodig complex gemaakt. Rusland/Putin is anti-westers , ik woon in het westen - ik ben tegen Rusland/Putin.quote:Op zaterdag 26 september 2026 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is voornamelijk dat wanneer je niet om de dag je walging uitspreekt over Rusland of Poetin dat je per definitie een Poetin pijper bent in de lege hoofdjes.
Dit weekend zal Rusland wel losgaan op Oekraïne of ze wachten nog even op slechter weer.
Als vergelding van aanvallen van vorige week, waarop de reactie weer heftiger wordt enzovoorts.
Rusland is inderdaad een schurkenland vol met criminelen, echter betekent dit niet dat Oekraïne dan een heldenland is. Dat zijn vaak net zulke schurken en beide landen zijn verantwoordelijk voor de tanende vrede is west Europa.
Ja, en die zit alleen in de PAC-3. Misschien gaat het alleen om de PAC-2.quote:Op zaterdag 26 september 2026 10:20 schreef Radegast het volgende:
Was Boeing, die deden moeilijk over de technologie in de active radar seeker.
Waarom zou dat gevolgen moeten hebben? En jij denkt echt dat ik mijn leven zal riskeren voor die 'familie'?quote:Op vrijdag 25 september 2026 23:25 schreef MaxMark het volgende:
We negeren voor het gemak maar even wat de gevolgen zouden zijn als de koning/koningin gevangen of zelfs gedood zou worden bij gevechtshandelingen.
Denk het wel, net als Japan PAC-2 GEM-T's.quote:Op zaterdag 26 september 2026 11:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, en die zit alleen in de PAC-3. Misschien gaat het alleen om de PAC-2.
Nee, maar je zou het voor je land moeten doen. Ik snap al die non-argumeenten niet. Ik zeg toch nergens dat jij je leven moet riskeren voor die familie? Waarom doe je steeds alsof je een punt maakt op iets wat nergens werd gezegd?quote:Op zaterdag 26 september 2026 11:11 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Waarom zou dat gevolgen moeten hebben? En jij denkt echt dat ik mijn leven zal riskeren voor die 'familie'?
quote:Another week of armed struggle on the Zaporizhzhia Front – special forces of the Department of Active Operations of the GUR of the Ministry of Defense of Ukraine destroy the Russian occupiers, their equipment, transport and drones. Watch the action shots of the skillful combat work of military intelligence officers in the video. Glory to Ukraine!
Okequote:Op zaterdag 26 september 2026 08:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toetsenbordheld versus aandachtsKaren, hard to choose.quote:
https://t.me/zvizdecmanhustu/3612 eerlijk Oekraiense bron binnen het leger, die eerder juist vroeg rapporteerde over veel Russische infiltratiegroepen in Orikhiv.quote:Furthermore, it is highly likely that Ukrainian forces defending in this area have conducted a series of reconnaissance-in-force operations in their tactical rear areas over the past two weeks, resulting in a significant reduction in the number of "small infantry groups" of the enemy that had previously infiltrated those areas. This includes within the city of Orekhiv and in the village of Novodanilivka.
Specifically:
In Mala Tokmacha, Ukrainian forces continue to block up to 3 small enemy infantry groups. One of these is located on the territory of a partially destroyed correctional facility, while two other "very small" groups are hiding in destroyed buildings on the northeastern and eastern outskirts.
The infantry group of the enemy that had previously settled in a small forest between Mala Tokmacha and Orekhiv, south of the T-0815 highway, is likely to have been eliminated. Similarly, several Russian assault troops who managed to reach a wooded area southeast of Chervona Krynytsia have also been neutralized.
In addition, Ukrainian forces have likely significantly reduced the number of Russian "infiltrators" who previously crossed the Us penska ravine and Novodanilivka directly into the city of Orekhiv. Currently, the village of Novodanilivka is likely completely "cleared," and only one "very small" enemy infantry group is still being detected in the city of Orekhiv, on its southeastern outskirts, near the intersection of Lesia Ukrainka Lane and Hrushevskoho Street.
In essence, the enemy's attempt to conduct a "massive infiltration" into the city of Orekhiv within the area of advance of the Russian 42nd Motor Rifle Division (MRD) of the 58th CAA was thwarted by Ukrainian forces during the past week.
https://www.linkedin.com/in/isabellebuhre/quote:Op zaterdag 26 september 2026 16:28 schreef MaxMark het volgende:
Deze Nederlandse vrouw wordt in de comments even terechtgezet als de NSB-er die ze is:
[ x ]
Willekeurige greep uit de comments:
[ afbeelding ]
Jacq weet wel wat juist is:
[ x ]
quote:Moscow State University
Russian Language
jul. 2026 - aug. 2026
Je merkt het ook op Fok, waar sommige users onvervalste Russische propaganda plaatsen alsof dat de waarheid is, en Rusland steevast zien als superieur aan het westen en tegelijkertijd als slachtoffer van westers imperialisme...quote:Op zaterdag 26 september 2026 17:17 schreef nostra het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)inlichtingendiensten
Er worden al ugv's gedropt met zware drones, met succesvolle resultaten.quote:Op zaterdag 26 september 2026 17:41 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Beetje cringe die AI, maar ben benieuwd of het project gaat werken en wat het gaat worden.
Jacq is een gevaarlijke idioot.quote:Op zaterdag 26 september 2026 16:28 schreef MaxMark het volgende:
Deze Nederlandse vrouw wordt in de comments even terechtgezet als de NSB-er die ze is:
Jacq weet wel wat juist is:
[ x ]
Eigenschap 8 (aldus Eco) van de ideologie die ze aanhangen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2026 17:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je merkt het ook op Fok, waar sommige users onvervalste Russische propaganda plaatsen alsof dat de waarheid is, en Rusland steevast zien als superieur aan het westen en tegelijkertijd als slachtoffer van westers imperialisme...
Jacq heeft juist precies de juiste instelling. Iemand die zegt dat rusland níet de vijand is, is in mijn ogen zelf vijandig. Of achterlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2026 19:49 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Jacq is een gevaarlijke idioot.
Iemand een 'traitor' noemen omdat diegene een in zijn ogen 'verkeerde' kant kiest in een oorlog die niet de onze is
Botsquote:
Ja, met zo'n 'alleen ik heb gelijk'-figuren ga ik niet eens meer in gesprek.quote:Op zaterdag 26 september 2026 20:58 schreef MaxMark het volgende:
Iemand die zegt dat rusland níet de vijand is, is in mijn ogen zelf vijandig. Of achterlijk.
Dat weten we, je geeft het telkens ongevraagd.quote:Op zaterdag 26 september 2026 21:00 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ja, met zo'n 'alleen ik heb gelijk'-figuren ga ik niet eens meer in gesprek.
Ik heb een andere mening. En dat mag gewoon. Wanneer Rusland daadwerkelijk met ons in oorlog zou komen is het een totaal ander verhaal, maar dat is nu niet aan de orde.
Gelukkig maar dat ik jou niet om toestemming hoef te vragen.quote:Op zaterdag 26 september 2026 21:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat weten we, je geeft het telkens ongevraagd.
Mien god, de ene dooddoener na de ander. We weten dat je mijn toestemming niet hoeft te vragen, zegt ook niemand. Ga in discussie of niet, maar kom toch niet telkens met een tegen-argument op iets wat überhaupt niet gezegd werd.quote:Op zaterdag 26 september 2026 21:02 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik jou niet om toestemming hoef te vragen.
Wat denk je als Rusland de 5e colonne gaat bewapenen en trainen?quote:Op zaterdag 26 september 2026 17:17 schreef nostra het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)inlichtingendiensten
De donkere nachten lijken zich te verplaatsen van NK naar Rusland volgens de satellietbeeldenquote:Russia says its economy has remained remarkably resilient despite sanctions, war spending and the loss of many of its traditional Western trading relationships. But what if the official statistics aren’t telling us the full story? In this video, I look at fascinating new research that uses NASA satellite imagery and nighttime light emissions to measure what is really happening across more than 1,000 Russian cities.
Unlike official economic statistics, satellite images can’t easily be manipulated. They provide physical evidence of how much light — and therefore potentially how much economic activity — is being generated across different parts of Russia.
Zo’n Sasha Meets Russia is gewoon een Amerikaanse die zich willens en wetens voor het Russische propagandakarretje laat spannen.quote:
Er is geen enkel zinnig argument aan te dragen om pro-Rusland te zijn dus ik hoor graag waar je je op baseert. Of ben je gewoon de edgelord?quote:Op zaterdag 26 september 2026 21:00 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik heb een andere mening. En dat mag gewoon. Wanneer Rusland daadwerkelijk met ons in oorlog zou komen is het een totaal ander verhaal, maar dat is nu niet aan de orde.
Hierover helemaal eens.quote:Op zaterdag 26 september 2026 21:00 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Geen opgeloste situatie omdat Poetin al die tijd blijft besluiten het niet op te lossen, voor de goede orde.quote:Op zaterdag 26 september 2026 22:44 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Hierover helemaal eens.
Inderdaad doodvermoeiend die 'ik heb gelijk'-types.En vooral tijdens dit uitermate gevoelige onderwerp waar aan meerdere kanten om de haverklap mensen sneuvelen, of het nu Russen of Oekraïners zijn, en na vierenhalf jaar steeds nog geen opgeloste situatie aldaar.
Derhalve zou er een compromis gesloten moeten worden, waarbij een constructie tot bv het bepalen van nieuwe grenzen opgetuigd wordt, en waaraan beide landen zich dan dienen te houden o.i.d.quote:Op zaterdag 26 september 2026 22:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen opgeloste situatie omdat Poetin al die tijd blijft besluiten het niet op te lossen, voor de goede orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |