Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
o jeequote:Op zaterdag 5 september 2026 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Weet niet of hij al boven water isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
Bijnaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tussen het b olken door hier al gegeten en afwas gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het was hier vandaag redelijk weer, wel veel wind, maar droog en de zonquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb net een kop koffie gepakt en ga zo even naar buiten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Welke informatie?quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja dat is informatie waar je niet echt op zit te wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet nog kokenquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tussen het b olken door hier al gegeten en afwas gedaan![]()
![]()
Ik had het makkelijk, kipfilet, even verse bonen koken. kipfiletbakken bonen mee roerbakkenquote:
Pot Chickentonight hawaii er door beetje rijst koken en klaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het scheelt je een wandeling naar de supermarkt of pizzeria.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Graaiers organisatie![]()
Oftewel
Water is natWhen in fear, say 'yes dear'![]()
Alleen fastfood rotzooi hierquote:Heb nog hamburgers liggen en wat bloemkool in de vriezerquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het makkelijk, kipfilet, even verse bonen koken. kipfiletbakken bonen mee roerbakken
Pot Chickentonight hawaii er door beetje rijst koken en klaar![]()
Je kunt ook je boodschappen in huis hebben he.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het scheelt je een wandeling naar de supermarkt of pizzeria.
Weten wij toch niet of @Zucht. al boodschappen had gedaan?
Hij moest nog gaan koken.
Nou en, het is nog vroeg.![]()
![]()
O mag je toch gewoon zeggen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat ik nog naar buiten ga enzo
Ga je aan de wandel of lekker fietsen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan ook, zijn jou kinderen gek op bloemkool?quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:30 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Alleen fastfood rotzooi hier
[..]
Heb nog hamburgers liggen en wat bloemkool in de vriezer
Hier nooit zo, ze aten het wel maar was geen lievelingsprakkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fietsen. Dan kom ik nog eens ergens.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mag je toch gewoon zeggen.
Ga je aan de wandel of lekker fietsen?When in fear, say 'yes dear'![]()
In de winkelquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fietsen. Dan kom ik nog eens ergens.
![]()
![]()
Lopend kom je ook wel ergensquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fietsen. Dan kom ik nog eens ergens.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Broccolie gaat er wel goed inquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, zijn jou kinderen gek op bloemkool?
Hier nooit zo, ze aten het wel maar was geen lievelingsprakkie![]()
Daar gaan eten.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
De pizzeria zit kilometers verderop, dat is lopend niet te doen
En dan weer terug wandelen.
Win win.![]()
En weer mooi wat calorieën verbrandquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Daar gaan eten.
En dan weer terug wandelen.
Win win.
When in fear, say 'yes dear'![]()
O dat is ook een hele gezonde groentenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thuisbezorgdquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
De pizzeria zit kilometers verderop, dat is lopend niet te doen
Direct bij het restaurant bestellen ipv thuisbezorgdquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt ook je boodschappen in huis hebben he.
Weten wij toch niet of @:Zucht. al boodschappen had gedaan?
Hij moest nog gaan koken.
Nou en, het is nog vroeg.Uw ADH vitamine Worst
Ben er ook niet zo van hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik bestel eten nooit online.
Trouwens voor ene man en zo weinig als ik eet komen ze niet eens
Inderdaaf das helemaal waafquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter. Niks gunnen aan die graaiers.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Direct bij het restaurant bestellen ipv thuisbezorgd
Maar alsnog valt t meestal tegen.
Ga altijd zelf halen. De Chinees doet niet aan thuisbezorgen.![]()
Chinees eten halen heb ik al jaren niet gedaan.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
Beter. Niks gunnen aan die graaiers.
Ga altijd zelf halen. De Chinees doet niet aan thuisbezorgen.When in fear, say 'yes dear'![]()
Chinees goed idee alleen de kis zijn er niet zo gek opquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
Beter. Niks gunnen aan die graaiers.
Ga altijd zelf halen. De Chinees doet niet aan thuisbezorgen.![]()
![]()
quote:
Doe je t voor jezelf.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:46 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Chinees goed idee alleen de kis zijn er niet zo gek op
Invriezen voor een avond dat je alleen eet.![]()
Dat is dan wel jammer, dan wordt het toch bloemkoolquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:46 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Chinees goed idee alleen de kis zijn er niet zo gek op
quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer, dan wordt het toch bloemkool![]()
![]()
Ook lekker, ik doe het altijd met draadjesvlees en komkommer in zoetzuur er bijquote:
I love itquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
I don't care, I love it
Uw ADH vitamine Worst
![]()
lol mss moet ik iets inbinden op andere topics, hoewel vind gewoon dat t oke discussie is.
Maar lol. haha tegen harde kritiek kunnen velen niet.Do what you love, love what you do!![]()
Waar gaat het overquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:05 schreef kree het volgende:
lol mss moet ik iets inbinden op andere topics, hoewel vind gewoon dat t oke discussie is.
Maar lol. haha tegen harde kritiek kunnen velen niet.![]()
kt=rijg weer ban dan Enzo, hoewel meeste Fa weten ook wel niet zo bedoelt voor drama..... maarja generatie? ..... wat zijn we?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
@enzoquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:07 schreef kree het volgende:
kt=rijg weer ban dan Enzo, hoewel meeste Fa weten ook wel niet zo bedoelt voor drama..... maarja generatie? ..... wat zijn we?![]()
@enzo je hebt er drukmeequote:Op zaterdag 5 september 2026 18:11 schreef kree het volgende:
,moet dat Enzo mss beetje niet meer noemen. LOL![]()
jajajaja het was me nu wel duidelijk, dat Enzo. naja moet ander woordje voor verzinnen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
@enzoquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
jajajaja het was me nu wel duidelijk, dat Enzo. naja moet ander woordje voor verzinnen.![]()
lol. wss. maar stop woordje voor mij, t was niet om een user natuurlijk.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Blub en doeiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
naja wat jullie allemaal denken. en mss wat meer positief wel, ik denk dat we als EU of NL anders er wat kritischer mee om moeten gaan die vluchtelingen. want kost hoop geld.... van ons.Do what you love, love what you do!![]()
Zoals Duitsland doet, criminelen keus geven, zitten en weg wezen of nu weg wezenquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:17 schreef kree het volgende:
naja wat jullie allemaal denken. en mss wat meer positief wel, ik denk dat we als EU of NL anders er wat kritischer mee om moeten gaan die vluchtelingen. want kost hoop geld.... van ons.![]()
Deze NWS / Tientallen miljoenen naar asielzoekers via INDquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:17 schreef kree het volgende:
naja wat jullie allemaal denken. en mss wat meer positief wel, ik denk dat we als EU of NL anders er wat kritischer mee om moeten gaan die vluchtelingen. want kost hoop geld.... van ons.![]()
Langere procedure em ze krijgen geldquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Deze NWS / Tientallen miljoenen naar asielzoekers via IND![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zou ze die keus niet eens laten. Crimineel gedrag bestraffen met uitzetting.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:18 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Zoals Duitsland doet, criminelen keus geven, zitten en weg wezen of nu weg wezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar dat mag niet hequote:Op zaterdag 5 september 2026 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ze die keus niet eens laten. Crimineel gedrag bestraffen met uitzetting.![]()
Heeft zich geregistreerd en is nooit meer hier geweest zo te zien aan zijn profielquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
jajajaja het was me nu wel duidelijk, dat Enzo. naja moet ander woordje voor verzinnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft zich geregistreerd en is nooit meer hier geweest zo te zien aan zijn profiel![]()
![]()
Nee, helaas niet. Nu hoeft het ook niet bij een inbraakje, maar bij zwaardere misdrijven zou ik het niet eens erg vinden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker wel, van andermans spullen blijf je af!quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Nu hoeft het ook niet bij een inbraakje, maar bij zwaardere misdrijven zou ik het niet eens erg vinden.![]()
ook "inbraakje". vind ik kwalijk al. 1 keer okeeeeee mss foutje. next. gelijk terug.Do what you love, love what you do!![]()
was t maar zo? helaas meer rechten hebben ze.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:23 schreef Zucht. het volgende:
Veroordeeld door rechter? Weg wezen als vreemdeling met of zonder statusDo what you love, love what you do!![]()
alles buiten de grens dit aanvragen is de oplossing.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:33 schreef Zucht. het volgende:
Misschien paspoort weg gooien en in Ter Apel aanmeldenDo what you love, love what you do!![]()
dit is problem. met de niet de echte vluchtelingen dus. want ze weten dondersgoed de regels.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:33 schreef Zucht. het volgende:
Misschien paspoort weg gooien en in Ter Apel aanmelden
Status hier en dan komt ff wat goud over nog wat ze hebben, tot zover arme vluchtelingen...
een hele familie mee dan is oke.Do what you love, love what you do!![]()
naja wil het niet te bijbels maken, maarja mijn achtergrond wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Jawel, leuke boswandeling gemaakt met een nieuwe kennis. Veel mee zitten praten, zeer veel overeenkomsten.quote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, leuke boswandeling gemaakt met een nieuwe kennis. Veel mee zitten praten, zeer veel overeenkomsten.
Altijd fijn om met een gelijkdenkend iemand te praten![]()
![]()
Ik kom net binnenvallen, maar jullie hadden het hier over?
Duitsland zet criminele statushouders versneld uit, Kamerleden willen dit ook![]()
Als Kamerleden ook uitgezet willen worden, moeten we dat maar gaan regelen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:40 schreef ToT het volgende:
Duitsland zet criminele statushouders versneld uit, Kamerleden willen dit ookMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Daar had ik het over ja, goed ideequote:Op zaterdag 5 september 2026 18:40 schreef ToT het volgende:
Duitsland zet criminele statushouders versneld uit, Kamerleden willen dit ook![]()
Volkomen mee eens!quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:42 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Daar had ik het over ja, goed ideeWil je hier komen schuilen, dan moet je braaf zijn!
![]()
je weet dat ik het daar niet mee eens kan zijn he?quote:
naja kweet niet hoop sommige er wat aan hebben wat ik zeg.Do what you love, love what you do!![]()
idd, Jezus kan mooi z'n eigen oren genezen als hij een lamme weer kan laten lopen!quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:45 schreef kree het volgende:
[..]
je weet dat ik het daar niet mee eens kan zijn he?
naja kweet niet hoop sommige er wat aan hebben wat ik zeg.![]()
![]()
idd. lees bijbel.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, Jezus kan mooi z'n eigen oren genezen als hij een lamme weer kan laten lopen!
ik weet heel veel slechts in, maar ook wel goeie denk ik iig. maar is maar stukje van je begrijpt denk.Do what you love, love what you do!![]()
tijd mijn idee, prima als over oneens zijn, maar hoop wel Leest iedereen ff hoe ik denk ?Do what you love, love what you do!![]()
Waarom moet er altijd harde kritiek worden gegeven? Vaak wordt kritiek ook gebracht als een feit en niet als een persoonlijke mening.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:05 schreef kree het volgende:
Maar lol. haha tegen harde kritiek kunnen velen niet.When in fear, say 'yes dear'![]()
tis niet kritiek. het is gewoon mening. van wat ik denk ieder anders trouwens kan geven.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd harde kritiek worden gegeven? Vaak wordt kritiek ook gebracht als een feit en niet als een persoonlijke mening.
k denk er nu eenmaal zo over en sta helemaal open voor discussie waarom niet gelijk etc....
het is mer kut als het afgekapt wordt.Do what you love, love what you do!![]()
wellicht. maar ruk sta niet tegen over over kritiek he? dan zeg het me? nooit te laat om te leren he?quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik leer elke week hier, dus. naja. weet dat.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Even teruglezen, ik zag dat ik reageerde op een post van een uur terugDo what you love, love what you do!![]()
soms en vaak moet ik ze een edit doen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:03 schreef Zucht. het volgende:
Lees je bericht zelf een voor je op Invoeren kliktDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik leer elke week hier, dus. naja. weet dat.![]()
![]()
kweet. en is vaker gezegd, zal me best doen dan in vervolg en meer op letten.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:05 schreef Zucht. het volgende:
Een typo ja ma dat van jou is zo lastig te volgenDo what you love, love what you do!![]()
vedder kan ik me over van alles opnaaien ook wel. maarja. tis eng blijft fok. en zolang iedereen eerlijk kan zeggen hier ben ik er oke mee.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:09 schreef kree het volgende:
vedder kan ik me over van alles opnaaien ook wel. maarja. tis eng blijft fok. en zolang iedereen eerlijk kan zeggen hier ben ik er oke mee.Jij????
Nee toch???
![]()
haha snap. mag ook btw, zolang maar leuk en goed bedoelt.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk op m'n intiemste plaatsen van die uitdrukking!
ik heb meningen en principes tot en gaan niet echt veranderen.quote:
kritisch zijn ipv blablabla. ja ik wel ja. naja zeg het maar als ik moet oprotten hier?quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:10 schreef ToT het volgende:
Als er iemand zen is als een moederneuker ben jij het wel!Do what you love, love what you do!![]()
Och al zouden we dat zeggen, dan zou dat nog niet gebeuren!quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
kritisch zijn ipv blablabla. ja ik wel ja. naja zeg het maar als ik moet oprotten hier?
En eerlijk is eerlijk; je zorgt wel voor leven in de bierbrouwerij!![]()
![]()
naja daarom dus, maakt mij niet uit als andere andere mening hebben... maar oke ik vind het gewoon goed om ff over te kletsen soms.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Och al zouden we dat zeggen, dan zou dat nog niet gebeuren!
En eerlijk is eerlijk; je zorgt wel voor leven in de bierbrouwerij!Do what you love, love what you do!![]()
Staat je iets niet aan. Lekker doorscrollen maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en dat idd, je hoeft mijn gezeik niet te lezen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Staat je iets niet aan. Lekker doorscrollen maar
Of je zeikt eens wat minderquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
en dat idd, je hoeft mijn gezeik niet te lezen natuurlijk![]()
![]()
moet zeggen ik heb dus ook gewoon bijstand uitkering betrekt he....
en alles daarom naja,,, van later zorg.
maar oke. het is het doel om in werk weer te komen. en weet is best lastig zonder diploma dan. maar er is genoeg......Do what you love, love what you do!![]()
En jij hoeft ook niet overal commentaar op te geven als je het er niet mee eens bentquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
en dat idd, je hoeft mijn gezeik niet te lezen natuurlijk
waar maar ben van open discussie wel.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En jij hoeft ook niet overal commentaar op te geven als je het er niet mee eens bentDo what you love, love what you do!![]()
weten wequote:Op zaterdag 5 september 2026 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar ben van open discussie wel.![]()
quote:
Gewoon lekker jezelf blijven Kreequote:Op zaterdag 5 september 2026 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
kweet. en is vaker gezegd, zal me best doen dan in vervolg en meer op letten.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou het persoonlijk als 'spraakwaterval' benoemen.dat zeg ik wel eens tegen mijn 4 jarige als ze blijft babbelen
![]()
![]()
Alleen zal er bij kree meer spraakwater vloeien dan bij die dreumes.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:35 schreef Zucht. het volgende:
[..]dat zeg ik wel eens tegen mijn 4 jarige als ze blijft babbelen
![]()
Daar ga ik wel van uitquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen zal er bij kree meer spraakwater vloeien dan bij die dreumes.![]()
![]()
Hey Jippie
Hey Zucht.
Hello best bolkert van deze maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met een lekkere burgerUw ADH vitamine Worst
zou doen idd. als kanquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:04 schreef Zucht. het volgende:
Ik pak als de kids in bed liggen ook een half litertje BitBurgerDo what you love, love what you do!![]()
ow en heb nog verse jus (jus d 'orange dus )
@JustinKAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
nee ik doe niet aan alcoholquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ik denk nu wel aan andere dingenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:07 schreef greysbones het volgende:
ow en heb nog verse jus (jus d 'orange dus )
@:JustinkUw ADH vitamine Worst
i knowquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk nu wel aan andere dingen
ik verwachte ook een reactie van jou![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Stiekem vind ik jus d'orange kutwoord, zelfs in Vlaanderen noemen ze het Sinaasappelsap
Uw ADH vitamine Worst
In Limburg ookquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Stiekem vind jus d'orange kutwoord, zelfs in Vlaanderen noemen ze het Sinaasappelsap
![]()
sinaasappelsap was HET woord dat je moest zeggen als je net een beugel hadquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Stiekem vind jus d'orange kutwoord, zelfs in Vlaanderen noemen ze het Sinaasappelsap
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
sinaasappelsap was HET woord dat je moest zeggen als je net een beugel hadmet de blok in de bakkes
![]()
![]()
Appelsientjequote:Op zaterdag 5 september 2026 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Stiekem vind ik jus d'orange kutwoord, zelfs in Vlaanderen noemen ze het Sinaasappelsap
WAT heb je meerquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:12 schreef kree het volgende:
beetje te vaag van mij eigenlijk,,,, maar oke ik hb nog meer.![]()
ik had er 2quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:12 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Hoefde ik overdag niet in gelukkig
blok voor snachts
plaatje voor overdagAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Nooit gehad, heb recht gebit van mezelfquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
sinaasappelsap was HET woord dat je moest zeggen als je net een beugel had
Uw ADH vitamine Worst
niet eens, niks eens met alle beugels die iedereen had?quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
sinaasappelsap was HET woord dat je moest zeggen als je net een beugel hadDo what you love, love what you do!![]()
Ik had blok en buitenboord voor nacht, Buitenboord overdag ook maar niet lang, daarna plaajes en bluitenboord snachtsquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had er 2
blok voor snachts
plaatje voor overdag![]()
blessed hemaquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nooit gehad, heb recht gebit van mezelf
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Is een ander woord voor sinaasappelquote:
Uw ADH vitamine Worst
misschien in het noordenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een ander woord voor sinaasappel
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
En nu nog draadjes achter de voortanden,
boven is een weekend los gegaan door een appel1 snijtand naar voren geschoven
![]()
![]()
merkquote:
5 % sinaasappelpulp met water en heel veel suiker
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Oop tunelsyndroomquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:18 schreef Zucht. het volgende:
Geen rode haren, wel de extra spier in de pols-duim![]()
Meer kans oop tunelsyndroom![]()
das vast iets engs
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Gewoon sinaasappel etenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
merk
5 % sinaasappelpulp met water en heel veel suikerUw ADH vitamine Worst
https://www.thuisarts.nl/(...)rpale-tunnelsyndroomquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oop tunelsyndroom
das vast iets engs![]()
Ik vond appelsap van appelsientje wel erg lekker als klein kindquote:Uw ADH vitamine Worst
dat ken ik welquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:19 schreef Zucht. het volgende:
[..]
https://www.thuisarts.nl/(...)rpale-tunnelsyndroom
oop tunel niet
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
irritante gedoe met afbeeldingen die niet willen ladenAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
wat no way?quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
no way.??? ga luisteren maser jij ook naar mij.
je hoeft er niet op te klikken![]()
vind btw die Kinder liedjes geven wss meer eerlijk weer emnzo. maar oke.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
wat no way?
je hoeft er niet op te klikken
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
die kinderliedjes krijg ik energie over he. en niet zo met alle shit wat iedereen bedoelt. ik vind t leuk.
deal daar mee maar mee.Do what you love, love what you do!![]()
en toch zijn er mensen die er in stinkenquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
oehoeeeee hoeeehoeeeeee hoeeehoeeeeeehoeeeehoeeeequote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehoeeeee hoeeehoeeeeee hoeeehoeeeeeehoeeeehoeeee![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:34 schreef Zucht. het volgende:
Waar hebben de kinderen de TV afstandbediening nu weer verstopt![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd voor een extra afstandsbedieningquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:34 schreef Zucht. het volgende:
Waar hebben de kinderen de TV afstandbediening nu weer verstopt
Kan em ook bedienen met Home Assistantquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tijd voor een extra afstandsbediening![]()
![]()
Deze manquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:37 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Kan em ook bedienen met Home Assistant
Hebben die kleintjes ook zo in de gaten hoorquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:37 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Kan em ook bedienen met Home Assistant![]()
![]()
De inlog van de oudste heeft die mogelijkheid niet, ze kan alleen de lampen op haar kamer bedienenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben die kleintjes ook zo in de gaten hoor![]()
![]()
Tis hier volksfeest dus ik zit binnen veilig opgeslotenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
MooooooooooooKoooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
long time no bolk![]()
![]()
oordopjes in?quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tis hier volksfeest dus ik zit binnen veilig opgesloten
sterkte!!![]()
Ik sla hier de kermis ook graag overquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee haha maar wel lekker als een zolderkamerautist want buiten zijn mensen brrr
Dronken mensen die denken dat ze leuk zijn
Neen dank u
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Ik wil je de wel de weg wijzenquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee haha maar wel lekker als een zolderkamerautist want buiten zijn mensen brrr![]()
![]()
Heb met name mijn portie mannen voorlopig wel gehadquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik sla hier de kermis ook graag over
Dronken mensen die denken dat ze leuk zijn
Neen dank u![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: