Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
o jeequote:Op zaterdag 5 september 2026 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Weet niet of hij al boven water isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
Bijnaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tussen het b olken door hier al gegeten en afwas gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het was hier vandaag redelijk weer, wel veel wind, maar droog en de zonquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb net een kop koffie gepakt en ga zo even naar buiten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Welke informatie?quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja dat is informatie waar je niet echt op zit te wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet nog kokenquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tussen het b olken door hier al gegeten en afwas gedaan![]()
![]()
Ik had het makkelijk, kipfilet, even verse bonen koken. kipfiletbakken bonen mee roerbakkenquote:
Pot Chickentonight hawaii er door beetje rijst koken en klaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het scheelt je een wandeling naar de supermarkt of pizzeria.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Graaiers organisatie![]()
Oftewel
Water is natWhen in fear, say 'yes dear'![]()
Alleen fastfood rotzooi hierquote:Heb nog hamburgers liggen en wat bloemkool in de vriezerquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het makkelijk, kipfilet, even verse bonen koken. kipfiletbakken bonen mee roerbakken
Pot Chickentonight hawaii er door beetje rijst koken en klaar![]()
Je kunt ook je boodschappen in huis hebben he.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het scheelt je een wandeling naar de supermarkt of pizzeria.
Weten wij toch niet of @Zucht. al boodschappen had gedaan?
Hij moest nog gaan koken.
Nou en, het is nog vroeg.![]()
![]()
O mag je toch gewoon zeggen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat ik nog naar buiten ga enzo
Ga je aan de wandel of lekker fietsen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan ook, zijn jou kinderen gek op bloemkool?quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:30 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Alleen fastfood rotzooi hier
[..]
Heb nog hamburgers liggen en wat bloemkool in de vriezer
Hier nooit zo, ze aten het wel maar was geen lievelingsprakkieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fietsen. Dan kom ik nog eens ergens.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mag je toch gewoon zeggen.
Ga je aan de wandel of lekker fietsen?When in fear, say 'yes dear'![]()
In de winkelquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fietsen. Dan kom ik nog eens ergens.
![]()
![]()
Lopend kom je ook wel ergensquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fietsen. Dan kom ik nog eens ergens.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Broccolie gaat er wel goed inquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, zijn jou kinderen gek op bloemkool?
Hier nooit zo, ze aten het wel maar was geen lievelingsprakkie![]()
Daar gaan eten.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
De pizzeria zit kilometers verderop, dat is lopend niet te doen
En dan weer terug wandelen.
Win win.![]()
En weer mooi wat calorieën verbrandquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Daar gaan eten.
En dan weer terug wandelen.
Win win.
When in fear, say 'yes dear'![]()
O dat is ook een hele gezonde groentenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thuisbezorgdquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
De pizzeria zit kilometers verderop, dat is lopend niet te doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Direct bij het restaurant bestellen ipv thuisbezorgdquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt ook je boodschappen in huis hebben he.
Weten wij toch niet of @:Zucht. al boodschappen had gedaan?
Hij moest nog gaan koken.
Nou en, het is nog vroeg.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: