Dat kan ook, zijn jou kinderen gek op bloemkool?quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:30 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Alleen fastfood rotzooi hier
[..]
Heb nog hamburgers liggen en wat bloemkool in de vriezer
Fietsen. Dan kom ik nog eens ergens.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O mag je toch gewoon zeggen.
Ga je aan de wandel of lekker fietsen?
In de winkelquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fietsen. Dan kom ik nog eens ergens.
Lopend kom je ook wel ergensquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Fietsen. Dan kom ik nog eens ergens.
Broccolie gaat er wel goed inquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, zijn jou kinderen gek op bloemkool?
Hier nooit zo, ze aten het wel maar was geen lievelingsprakkie
Daar gaan eten.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
De pizzeria zit kilometers verderop, dat is lopend niet te doen
En weer mooi wat calorieën verbrandquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Daar gaan eten.
En dan weer terug wandelen.
Win win.
O dat is ook een hele gezonde groentenquote:
Thuisbezorgdquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
De pizzeria zit kilometers verderop, dat is lopend niet te doen
Direct bij het restaurant bestellen ipv thuisbezorgdquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt ook je boodschappen in huis hebben he.
Weten wij toch niet of @:Zucht. al boodschappen had gedaan?
Hij moest nog gaan koken.
Nou en, het is nog vroeg.
Ben er ook niet zo van hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik bestel eten nooit online.
Inderdaaf das helemaal waafquote:
Beter. Niks gunnen aan die graaiers.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Direct bij het restaurant bestellen ipv thuisbezorgd
Chinees eten halen heb ik al jaren niet gedaan.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
Beter. Niks gunnen aan die graaiers.
Maar alsnog valt t meestal tegen.
Ga altijd zelf halen. De Chinees doet niet aan thuisbezorgen.
Chinees goed idee alleen de kis zijn er niet zo gek opquote:Op zaterdag 5 september 2026 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
Beter. Niks gunnen aan die graaiers.
Maar alsnog valt t meestal tegen.
Ga altijd zelf halen. De Chinees doet niet aan thuisbezorgen.
quote:
Doe je t voor jezelf.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:46 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Chinees goed idee alleen de kis zijn er niet zo gek op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |