Ja hier ook wel als ik de toko verkoop maja toch hequote:Op zaterdag 5 september 2026 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als wij ( partner en ik ) ons huis verkopen
Is dat kapitaal er wel
Maar dat is iets wat we kunnen doen over een jaar of 10-15
Mijn kinderen zijn al ouder hèquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:38 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja hier ook wel als ik de toko verkoop maja toch he
Truequote:Op zaterdag 5 september 2026 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn al ouder hè
Dus als we zouden willen kan het
tis ook heel anders. want kom er als oom van he?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar vind ikzelf toch anders of je 24/7 een kind om je heen hebt of zo nu en dan een paar uur of een nachtje. En toch een ander gevoel ook.. je eigen kind of een neefje / nichtje.
Dit gezien?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Qua autorijden en wonen wel, maar de rest valt wel mee
Mooie reclamequote:Op zaterdag 5 september 2026 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Dit gezien?
https://www.bndestem.nl/b(...)schrijving~a06df2b2/
Aanmeldingen stromen binnen voor gratis Tiara reis van Breda naar Tokio
Dat wijst zich meestal vanzelf.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:40 schreef kree het volgende:
[..]
tis ook heel anders. want kom er als oom van he?
n dan zijn ze meestal leuk, ze opvoeden vanaf baby en etc. lijkt me toch aardige lastige taak/
Nu gaat dat verder wel goed en blij dat mijn broertje beetje meer ouderwets ix als alles maar mag.
hoe ik dat zelf zou doen? met kinderen. geen idee.
ja nouja dat, tis verschil.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar vind ikzelf toch anders of je 24/7 een kind om je heen hebt of zo nu en dan een paar uur of een nachtje. En toch een ander gevoel ook.. je eigen kind of een neefje / nichtje.
Wel gaafquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Dit gezien?
https://www.bndestem.nl/b(...)schrijving~a06df2b2/
Aanmeldingen stromen binnen voor gratis Tiara reis van Breda naar Tokio
ja zeggen ze, en denk ook waar. Maar zie het voor mij niet meer gebeuren nu op deze leeftijd.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
Dat wijst zich meestal vanzelf.
Hoe je er als ouders samen in staat.
Eentje maar?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:44 schreef greysbones het volgende:
Ik ga zo maar een Kaiserschmarn of hoe je het ook schrijft
Maken
Onze Oostenrijkse Kumpel approvesquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:44 schreef greysbones het volgende:
Maken
Opgezochtquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:44 schreef greysbones het volgende:
Maken
Die had een feestje op de Wiesenquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Onze Oostenrijkse Kumpel approves
Het is weer de tijd van het jaar. Zijn handy en portemonnee niet kwijtgeraakt? En hoefde hij niet weer door de Bulle naar huis gebracht te worden?quote:
Weet niet of hij al boven water isquote:Op zaterdag 5 september 2026 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is weer de tijd van het jaar. Zijn handy en portemonnee niet kwijtgeraakt? En hoefde hij niet weer door de Bulle naar huis gebracht te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |