quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:09 schreef kree het volgende:
vedder kan ik me over van alles opnaaien ook wel. maarja. tis eng blijft fok. en zolang iedereen eerlijk kan zeggen hier ben ik er oke mee.
haha snap. mag ook btw, zolang maar leuk en goed bedoelt.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk op m'n intiemste plaatsen van die uitdrukking!
ik heb meningen en principes tot en gaan niet echt veranderen.quote:
kritisch zijn ipv blablabla. ja ik wel ja. naja zeg het maar als ik moet oprotten hier?quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:10 schreef ToT het volgende:
Als er iemand zen is als een moederneuker ben jij het wel!
Och al zouden we dat zeggen, dan zou dat nog niet gebeuren!quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
kritisch zijn ipv blablabla. ja ik wel ja. naja zeg het maar als ik moet oprotten hier?
naja daarom dus, maakt mij niet uit als andere andere mening hebben... maar oke ik vind het gewoon goed om ff over te kletsen soms.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Och al zouden we dat zeggen, dan zou dat nog niet gebeuren!
En eerlijk is eerlijk; je zorgt wel voor leven in de bierbrouwerij!
en dat idd, je hoeft mijn gezeik niet te lezen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Staat je iets niet aan. Lekker doorscrollen maar
Of je zeikt eens wat minderquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
en dat idd, je hoeft mijn gezeik niet te lezen natuurlijk
En jij hoeft ook niet overal commentaar op te geven als je het er niet mee eens bentquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
en dat idd, je hoeft mijn gezeik niet te lezen natuurlijk
waar maar ben van open discussie wel.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En jij hoeft ook niet overal commentaar op te geven als je het er niet mee eens bent
weten wequote:Op zaterdag 5 september 2026 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar ben van open discussie wel.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |